PDA

View Full Version : Tweede Kamerlid Ad Koppejan krijgt zwarte band in karate



Biiyen
11-12-2011, 22:01
Koppejan krijgt zwarte band in karate | Spitsnieuws (http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/12/koppejan-krijgt-zwarte-band-in-karate)
Koppejan krijgt zwarte band in karate

Tweede Kamerlid Ad Koppejan heeft vandaag bewezen een verdienstelijk karateka te zijn. De CDA'er kreeg van de Nederlandse karatebond KBN vandaag namelijk de zwarte band omgehangen. Koppejan maakte zijn kunststukje via Twitter bekend (inclusief foto (https://twitter.com/#%21/adkoppejan/status/145843286546980864/photo/1) in karatepak).
De Zeeuwse politicus bedankte zijn leraren Ronald en Ali bij het behalen van de eerste Dan (karatejargon voor de zwarte band). Het was niet Koppejan's eerste zwarte band, bij een andere karatebond (JKA) hengelde hij ook al de zwarte band binnen.

Pansier
11-12-2011, 22:44
:thup:

marcelt
12-12-2011, 00:01
gOED BEZIG kOPPEJAN! (

blackadder
12-12-2011, 00:07
Waarom is iedereen zo blij voor een tweede kamerlid met twee zwarte banden in Karate? Leuk voor Koppejan, maar wat interesseert ons dat?

Richelieu
12-12-2011, 08:40
Das toch die wazige dissident met geen ruggengraat ;)

Kemal
12-12-2011, 09:09
Das toch die wazige dissident met geen ruggengraat ;)

:lol: dat is em volgens mij ja ..

Biiyen
12-12-2011, 10:11
Waarom is iedereen zo blij voor een tweede kamerlid met twee zwarte banden in Karate? Leuk voor Koppejan, maar wat interesseert ons dat?

Ik had dit dus nooit achter Koppejan uitgehaald, en bovendien is het vrij bijzonder voor een tweede kamerlid.

Ben niet zo zeer blij, maar wel verrast. Bovendien....

Mister T.
12-12-2011, 10:23
Leuk.

Briant
12-12-2011, 10:33
Leuk, weten we waar we onze petities heen moeten sturen ;)

Lionheart
12-12-2011, 14:41
Top! Goed bezig Koppejan!

We zouden meer van zulke gasten moeten hebben in dat rechtste broednest daar in Den Haag!

smike
12-12-2011, 16:34
Das toch die wazige dissident met geen ruggengraat ;)

Die smerige linkse Christenhond idd ;)

carlo1
12-12-2011, 17:04
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_Balkenende

als je bovenstaande link leest zie je ook dat Balkenende in zijn jeugd 3 muay thai partijen heeft gedraait. 2 gewonnen op KO en 1 verloren op punten.
had ik ook niet verwacht.

blackadder
12-12-2011, 17:11
Wat?

bush1do
12-12-2011, 17:11
haha onze harry potter..maar congratz koppenjan

ijsblok
12-12-2011, 17:20
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_Balkenende

als je bovenstaande link leest zie je ook dat Balkenende in zijn jeugd 3 muay thai partijen heeft gedraait. 2 gewonnen op KO en 1 verloren op punten.
had ik ook niet verwacht.

Wist je dat niet? Hij heeft ook een paar mma partijen weg trouwens.

carlo1
12-12-2011, 17:23
Wist je dat niet? Hij heeft ook een paar mma partijen weg trouwens.

nog gewonnen van dick vrij lees ik op zijn wiki pagina,

Sadix
12-12-2011, 17:54
nog gewonnen van dick vrij lees ik op zijn wiki pagina,

klopt en 1 van de eerste blackbelts BJJ

blackadder
12-12-2011, 18:04
Voor wie kwam ie uit dan? Bible belt combat gym?

Richelieu
12-12-2011, 20:38
Voor wie kwam ie uit dan? Bible belt combat gym?

hahaha, onzin

Naj85
12-12-2011, 21:33
http://nl.wikipedia.org/wiki/Premier_Balkenende

als je bovenstaande link leest zie je ook dat Balkenende in zijn jeugd 3 muay thai partijen heeft gedraait. 2 gewonnen op KO en 1 verloren op punten.
had ik ook niet verwacht.
Gast heb serieus zitten zoeken op die pagina lol

carlo1
12-12-2011, 23:48
Gast heb serieus zitten zoeken op die pagina lol

gelukt :lol:

stephan_dude
13-12-2011, 18:05
helaas heb ik ook potter z'n hele biografie door zitten spitten naar een vechtverleden:P

The_Rock
13-12-2011, 18:51
Hahaha ik geloofde dat over Balkenende ook echt. Tot ik na ging denken.

Coldcrust
13-12-2011, 18:55
Waarom is iedereen zo blij voor een tweede kamerlid met twee zwarte banden in Karate? Leuk voor Koppejan, maar wat interesseert ons dat?

Ons interesseert dat omdat het leuk is om te weten dat er ook mensen in de Tweede Kamer zitten die affiniteit hebben met vechtsport. Vooral omdat die mensen in de kamer zich met regelgeving omtrent allerlei zaken bezig houden en daar dingen beslist worden die ons allemaal aangaan.

Overigens is ook in de regering iemand met vechtsportervaring.Fred Teeven van Justitie heeft 2e dan Jiu Jitsu.

blackadder
13-12-2011, 19:04
Ons interesseert dat omdat het leuk is om te weten dat er ook mensen in de Tweede Kamer zitten die affiniteit hebben met vechtsport. Vooral omdat die mensen in de kamer zich met regelgeving omtrent allerlei zaken bezig houden en daar dingen beslist worden die ons allemaal aangaan.
Pfff...alsof dat wat uitmaakt. Hij zal echt niet meer open staan voor promoters van kickboks en MMA evenementen en de beoefenaars daarvan dan een tweede kamerlid met een achtergrond in full contact synchroon zwemmen. Het zou ongeveer zo gaan als men hem zou benaderen. "Free fight, Kickboks. Allemaal netwerk criminelen. Beesten in kooien. Verbieden." Of in het gunstigste geval interesseert het hem gewoon niet en laat ie het aan iemand anders over. "Ja maar u doet toch ook Karate?" "Karate is iets HEEEEEEL anders. Respect. Respect voor je tegenstander blah...Bushido...*blub*"


Overigens is ook in de regering iemand met vechtsportervaring.Fred Teeven van Justitie heeft 2e dan Jiu Jitsu. En aan hem hebben we dus de BIBOB te danken. Een goed voorbeeld van hoe een achtergrond in vechtsporten iemand niet minder bekrompen maakt als het om onze sporten gaat.

BB
13-12-2011, 19:20
En aan hem hebben we dus de BIBOB te danken. Een goed voorbeeld van hoe een achtergrond in vechtsporten iemand niet minder bekrompen maakt als het om onze sporten gaat.

Ik wilde eerst niet reageren, maar zoveel onzin roept om een reactie. Immers zoals jij het brengt zou de wet bibob in het leven zijn geroepen om vechtsport tegen tegaan. Dat lijkt me teveel eer voor de vechtsport. Daarnaast zeg je in feite dat misdaad onlosmakelijk verbonden is met vechtsport, hierdoor en dat is nu net iets wat niet waar is. Je hebt blijkbaar een hekel aan de politiek, maar schrijf geen onzin. 's hoe je het ook went of keert, zijn we afhankelijk van die politici. Stroop vangt meer vliegen als azijn. Dus .......

blackadder
13-12-2011, 20:01
Immers zoals jij het brengt zou de wet bibob in het leven zijn geroepen om vechtsport tegen tegaan.
Ik dacht dat iedereen wel wist dat dat niet het geval is. Blijkbaar heb ik sommigen overschat.

Daarnaast zeg je in feite dat misdaad onlosmakelijk verbonden is met vechtsport, hierdoor en dat is nu net iets wat niet waar is.*zucht* En ik ben niet degene die dat beweert. Maar het zijn wel populaire kreten voor politici die galas willen verbieden. Voor het geval dat dat jou was ontgaan.

Je hebt blijkbaar een hekel aan de politiek, maar schrijf geen onzin. 's hoe je het ook went of keert, zijn we afhankelijk van die politici. Stroop vangt meer vliegen als azijn. Dus ....... De vechtsport stroop zal nooit zoet genoeg zijn om die politieke vliegen mee te kunnen vangen. Zwarte band in karate of niet.

BB
13-12-2011, 22:58
Ik dacht dat iedereen wel wist dat dat niet het geval is. Blijkbaar heb ik sommigen overschat.
*zucht* En ik ben niet degene die dat beweert. Maar het zijn wel populaire kreten voor politici die galas willen verbieden. Voor het geval dat dat jou was ontgaan.
De vechtsport stroop zal nooit zoet genoeg zijn om die politieke vliegen mee te kunnen vangen. Zwarte band in karate of niet.

Dan moet je je beter uitdrukken. Want als je je eerste quote leest en interpreteert slaat het gewoon nergens op. En daar reageerde ik op. Misschien een lesje begrijpend lezen / schrijven volgen? Heb wel een adresje voor je.

blackadder
13-12-2011, 23:00
Dan moet je je beter uitdrukken. Want als je je eerste quote leest en interpreteert slaat het gewoon nergens op. En daar reageerde ik op. Misschien een lesje begrijpend lezen / schrijven volgen? Heb wel een adresje voor je.
Als er iemand wat heeft aan een lesje begrijpend lezen ben jij het wel.

BB
13-12-2011, 23:01
Leg dat maar eens uit. :-)

Coldcrust
15-12-2011, 10:55
Pfff...alsof dat wat uitmaakt. Hij zal echt niet meer open staan voor promoters van kickboks en MMA evenementen en de beoefenaars daarvan dan een tweede kamerlid met een achtergrond in full contact synchroon zwemmen. Het zou ongeveer zo gaan als men hem zou benaderen. "Free fight, Kickboks. Allemaal netwerk criminelen. Beesten in kooien. Verbieden." Of in het gunstigste geval interesseert het hem gewoon niet en laat ie het aan iemand anders over. "Ja maar u doet toch ook Karate?" "Karate is iets HEEEEEEL anders. Respect. Respect voor je tegenstander blah...Bushido...*blub*"
En aan hem hebben we dus de BIBOB te danken. Een goed voorbeeld van hoe een achtergrond in vechtsporten iemand niet minder bekrompen maakt als het om onze sporten gaat.

Aan hem hebben we de Wet BIBOB helemaal niet te danken,de Wet BIBOB is een rechtstreeks uitvloeisel van de Commissie van Traa (IRT) en is in 2003 ingesteld. Teeven was toen nog helemaal niet aktief als Staatssecretaris maar net begonnen bij Leefbaar Nederland waarvoor hij in de Tweede Kamer kwam.

En als jij bij ''Respect voor je tegenstander'' bla bla zegt dan begrijp jij sowieso naast dat je niets van politiek weet ook niets van vechtsport.

smike
16-12-2011, 16:45
Inderdaad blackadder maakt zichzelf onsterfelijk belachelijk.

Nu vind ik die Koppejan een misselijkmakend figuur, dus het wordt tijd dat hij eens een full contact karatepartij tegen Badr hari doet ofzo, zijn we ook van die fopchristen af.

blackadder
16-12-2011, 16:48
Aan hem hebben we de Wet BIBOB helemaal niet te danken,de Wet BIBOB is een rechtstreeks uitvloeisel van de Commissie van Traa (IRT) en is in 2003 ingesteld. Teeven was toen nog helemaal niet aktief als Staatssecretaris maar net begonnen bij Leefbaar Nederland waarvoor hij in de Tweede Kamer kwam.

En als jij bij ''Respect voor je tegenstander'' bla bla zegt dan begrijp jij sowieso naast dat je niets van politiek weet ook niets van vechtsport.
Ik kan het niet helpen als jullie traag van begrip zijn.

Biiyen
16-12-2011, 17:29
Ik kan het niet helpen als jullie traag van begrip zijn.

Als jij uit je nek loopt te kletsen wil dat niet zeggen dat andere daarom traag van begrip zijn, ze zijn slechts verward door zoveel onnozelheid.

BB
16-12-2011, 22:39
Als jij uit je nek loopt te kletsen wil dat niet zeggen dat andere daarom traag van begrip zijn, ze zijn slechts verward door zoveel onnozelheid.

X2 :thup:

Gilaiir
17-12-2011, 02:24
Gast heb serieus zitten zoeken op die pagina lol

Je bent niet de enige... Ik heb zelfs de zoek functie gebruikt.