PDA

View Full Version : Greg Jackson to Jones "Go get some fans"



The_Rock
12-12-2011, 18:38
Terrence Chan - Greg Jackson to Jon Jones: Go check on Lyoto, get some fans! - Twitvid (http://www.twitvid.com/CC7Q9)

Ik vind dit vies. Ik vond Greg Jackson altijd nep overkomen. Go get some fans? dus bezorgd zijn naar je tegenstander is onbelangrijk, het is allemaal een act en je doet dit om fans te krijgen. Goed dat Rashad weg is bij die clown.

blackadder
12-12-2011, 18:45
En nu is dus Jones imago voor altijd besmeurd. Want als hij nu nog eens bezorgd doet over zijn tegenstanders weet iedereen dat hij bezig is fans te paaien.

Kemal
12-12-2011, 18:53
net als sommige reacties aldaar, zou het best eens kunnen zijn dat dit fake is..

wrestler_nl
12-12-2011, 19:37
hahaha het is al een keertje gepost maar ik vind het echt grappig hahahahaha
Jones = a DOUCHE!

raveboy
12-12-2011, 21:48
net als sommige reacties aldaar, zou het best eens kunnen zijn dat dit fake is..

Nope, ik heb net de espn uitzending opnieuw gekeken, en hij zegt het echt, je moet wel goed luisteren, want de camerahoek is anders, dus je hoort het in de verte.
Vlak voordat Jones er naartoe loopt hoor je het.

Gilaiir
12-12-2011, 22:06
Fans krijgen? Eerst Machida laten vallen op de grond als je hem KO hebt geknepen en arrogant weg lopen. Pfff.......

Sadix
12-12-2011, 22:29
ik hoorde dit ook toen ik live mee zat te kijken. Is dus zeker niet fake.

Ik snapte nooit waarom men Jones haatte maar na dat hij Machida zo liet vallen en in de press conf later zei dat "i knew he was out" dan ben je echt een onsportieve , arrogante lul. Iemand die al flauw gevallen is laat je niet vallen als een stuk vuil, helemaal geen gentlemen als Machida.

The Company
12-12-2011, 22:30
wat ik nog erger vond van jones, op de post presser zegt hij: ik neem 5 maanden vakantie, dana mupelt wat, die was het er echt niet mee eens!

Hij heeft dit jaar een normale partij gedraait, een title gewonnen en die daarna nog 2x verdedigd. Ik zie Jones het liefst zo snel mogelijk zijn titel verliezen maar vakantie heeft hij wel verdiend.

Pahlavan
12-12-2011, 22:36
ik hoorde dit ook toen ik live mee zat te kijken. Is dus zeker niet fake.

Ik snapte nooit waarom men Jones haatte maar na dat hij Machida zo liet vallen en in de press conf later zei dat "i knew he was out" dan ben je echt een onsportieve , arrogante lul. Iemand die al flauw gevallen is laat je niet vallen als een stuk vuil, helemaal geen gentlemen als Machida.

X2

Rashad heeft al meerdere malen gezegd dat jones ontzettend vol van zichzelf is... Ik dacht dat hij dat alleen zei vanwege hun problemen, maar ik begin toch echt te geloven dat hij de waarheid vertelde. Niks tegen de ref zeggen terwijl je al weet dat machida out is is een ding... Maar om hem vervolgens te laten vallen en als een arrogante klootzak weg te lopen zegt veel over zijn karakter

Ulis-E
12-12-2011, 22:41
lol go get some fans aaahahahah shit daar gaat je imago

smeerlap

Kemal
12-12-2011, 22:51
Greg Jackson Calls Comment to Jon Jones 'a Dumb Thing to Say'

After Jon Jones (http://www.mmafighting.com/fighter/jon/jones/549/) choked out Lyoto Machida (http://www.mmafighting.com/fighter/lyoto/machida/346/) at UFC 140 (http://www.mmafighting.com/tag/UFC+140/), Jones's coach Greg Jackson stepped into the Octagon and urged Jones to check on Machida and see if he was OK. Jackson's comment was picked up by microphones and broadcast to fans watching on UFC.tv, and Jackson's phrasing was interpreted by some fans as an attempt to stage manage Jones and perhaps show a false concern for his fallen opponent.

But on Monday, Jackson said the whole thing was misunderstood.

After the fight, as Machida was on the ground getting medical attention, Jackson shouted to Jones (http://www.bloodyelbow.com/2011/12/11/2628124/ufc-140-results-jon-jones--machida-get-some-fans), "Jon! Jon! Go check on him! Go check on Lyoto, get some fans!"

To MMA (http://www.mmafighting.com/) fans who think Jones comes across as a phony, that "get some fans" line was seen in a negative light, as though Jones and Jackson weren't really concerned about Machida, but Jackson thought it would be good PR for Jones to pretend to be concerned. But Jackson appeared on The MMA Hour on Monday and said he was kicking himself for the way he phrased his comment to Jones, because he hated the way it was interpreted.

"Fighters get into this place when they're fighting -- Jon choked him out but he was in this zone," Jackson said. "So I said to Jon, 'Go check on Machida and get yourself some fans,' which was a dumb thing to say. What I was trying to convey to him was, You're a professional athlete and there's ring decorum, and I should have said 'Remember the fans' because everyone is watching what you do. I misspoke."

Jackson said he wasn't trying to suggest that Jones should only be concerned about Machida because that might make fans like him. He said he was pointing out that Jones is a role model and that fans would want to see how Jones reacted to choking Machida out.

"'Go check on him and the fans will appreciate it' was what I meant, but I'm a bonehead sometimes and it came out wrong, which wasn't my intention at all," Jackson said.

Jackson said he's disappointed that some fans are picking up his comment to Jones and beginning to believe that Jones's nice-guy image is an act that Jackson is trying to craft.

"I don't feel it's fair because it wasn't my intention," Jackson said. "I wasn't trying to manipulate Jon."

As for the fight itself, Jackson said he thought Machida's style, as a southpaw with an unusual counter-striking approach, gave Jones some trouble in the early going. But he said he was proud of the way Jones responded.

"Jon took some hard shots and really showed his jaw," Jackson said. "Machida's a true warrior, and what a smart guy. I was very impressed."

blackadder
12-12-2011, 22:59
"'Go check on him and the fans will appreciate it'
Komt op hetzelfde neer.

Pahlavan
12-12-2011, 23:00
"'Go check on him and the fans will appreciate it'
Komt op hetzelfde neer.

X2
Het komt beide er op neer dat hij aan jones vraagt om iets te doen wat hij zelf niet deed

blackadder
12-12-2011, 23:05
X2
Het komt beide er op neer dat hij aan jones vraagt om iets te doen wat hij zelf niet deed
Yup. Hij moest hem coachen om te checken of zijn tegenstander in orde was en moest hem een reden geven om het te doen. Omdat hij het uit zichzelf niet zou hebben gedaan.

The Company
12-12-2011, 23:14
Als je Jones vergelijkt met dit:

Too Reasonable For His Own Good: Chan Sung Jung

Not only did he apologize to the Canadian crowd for knocking out one of their own in seven seconds, he later attributed his own victory to more good luck than skill. That's true in the sense that it was lucky for him to have faced an overly reckless version of the usually patient Hominick, but give yourself some credit. You don't hear Duane Ludwig or Todd Duffee saying they were lucky to score their blitzkrieg knockouts, though sure, there had to be a little luck involved. You almost get the sense that even Jung didn't expect himself to win that fight -- certainly not that quickly, anyway. A win's a win, even if it's a result of your opponent screwing up. Take 'em however you can get em, Zombie.

Damian_Gray
12-12-2011, 23:30
wat een lul zeg die greg jackson, dit kun je toch niet menen.. wat slecht zeg bah

jones kan ik niks verwijten, gast is niet eens 25

blackadder
12-12-2011, 23:38
jones kan ik niks verwijten, gast is niet eens 25
Boeien. Zelfs dan hoor je niet gecoacht te hoeven worden om te kijken hoe het met je tegenstander is.

Pahlavan
12-12-2011, 23:47
wat een lul zeg die greg jackson, dit kun je toch niet menen.. wat slecht zeg bah

jones kan ik niks verwijten, gast is niet eens 25

Volgens zichzelf is ie al erg volwassen (zie 'in the moment' van ufc). Kom op man als hij op zijn leeftijd niet weet dat zoiets niet fatsoenlijk is dan is die best achterlijk. Maar jones is niet achterlijk, hij is gewoon arrogant en vol van zichzelf. Af en toe probeert hij fatsoenlijk over te komen maar dat is niet zijn ware karakter. Als vechter is het een topper maar persoonlijk hou ik meer van bescheiden, respectvolle vechters maarja... To each his own

Biiyen
13-12-2011, 00:14
Boeien. Zelfs dan hoor je niet gecoacht te hoeven worden om te kijken hoe het met je tegenstander is.

Ik sta hier best wel dubbel in eigenlijk... weet nog heel goed dat ik in mijn allereerste wedstrijd mijn tegenstander KO sloeg, de 5 minuten daarna zijn voor mij nu nog steeds 1 grote waas. Ik was van alles aan het doen maar heb niet 1 seconde aan mijn tegenstander gedacht. Achteraf dacht ik eraan terug en besefte dat ik die jongen best wel op dat moment had kunnen opzoeken ofzo, maar het filmpje terugkijkend was ik alleen maar bezig met felicitaties in ontvangst nemen en wat "staan" voor foto's. En vooral blij zijn dat ik mijn eerste wedstrijd was doorgekomen. Na de wedstrijd heb ik die jongen wel nog gesproken en hebben we even de handen geschud.

Jon Jones heeft echter al wat wedstrijden op zijn naam staan en dan ga ik er gemakshalve van uit dat je na een KO ofzo je adrenaline rush de baas bent. Echter ik kan me ook heel goed inbeelden dat er mensen zijn die de eerste 30 seconde na een winst totaal niet zichzelf zijn.

Jackson daarentegen is een halve zool om zoiets te roepen, dat is gewoon droevig.

blackadder
13-12-2011, 00:24
allereerste wedstrijd
Dat zeg je goed.

Sadix
13-12-2011, 00:31
Ik sta hier best wel dubbel in eigenlijk... weet nog heel goed dat ik in mijn allereerste wedstrijd mijn tegenstander KO sloeg, de 5 minuten daarna zijn voor mij nu nog steeds 1 grote waas. Ik was van alles aan het doen maar heb niet 1 seconde aan mijn tegenstander gedacht. Achteraf dacht ik eraan terug en besefte dat ik die jongen best wel op dat moment had kunnen opzoeken ofzo, maar het filmpje terugkijkend was ik alleen maar bezig met felicitaties in ontvangst nemen en wat "staan" voor foto's. En vooral blij zijn dat ik mijn eerste wedstrijd was doorgekomen. Na de wedstrijd heb ik die jongen wel nog gesproken en hebben we even de handen geschud.

Jon Jones heeft echter al wat wedstrijden op zijn naam staan en dan ga ik er gemakshalve van uit dat je na een KO ofzo je adrenaline rush de baas bent. Echter ik kan me ook heel goed inbeelden dat er mensen zijn die de eerste 30 seconde na een winst totaal niet zichzelf zijn.

Jackson daarentegen is een halve zool om zoiets te roepen, dat is gewoon droevig.

plus dit was geeen KO maar een submission, een Sub komt niet zomaar, daar ben je mee bezig en bewust dus.

m4r71jn
13-12-2011, 00:51
wat een lul zeg die greg jackson, dit kun je toch niet menen.. wat slecht zeg bah

jones kan ik niks verwijten, gast is niet eens 25

Dat "hij is pas 25" argument is erg achterhaald, je doet jezelf voor als "trouwe jezus aanhanger" met respect voor je medemens en tegenstander nog wel en "its all about honour" en onzin, je wurgt iemand bewusteloos laat hem en voor dood als een zak aardappels neervallen, loopt arrogant weg, en z'n coach moet hem nota bene erop wijzen om even wat aandacht aan het welzijn van zijn tegenstander te besteden en te kijken of die nog wel leeft, met "dat ie even wat extra fans moet gaan regelen" als motivatie.

Yeah right.

Sinds wanneer moet een 25 jarige nog leren wat normen en waarden zijn wat betreft interesse tonen in het welzijn van je slachtoffer, dan ben je een jongen en geen man, klasse heb je dat kan je maar zo lang faken.

Ik dacht dat uncle Ben altijd tegen Peter zei: "Met grote kracht komt grote verantwoordelijkheid" toch?
Hoeveel weegt het "nog maar 25 jaar zijn" dan nog als excuus?

En wat zou die mild gemanierde Jezus dan wel niet vinden van dat excuus dat anderen ook nog voor hem moeten maken laat staan zijn mening over het hele UFC gebeuren... :lol:

Maar goed, ik bedoel: ga dan gewoon boven Machida zijn levenloze lichaam staan en zeg "You just got choked the fuck out!" daarna als een Diaz bloed spugend cirkels in de ring lopen en schreeuwen "Where is that motherfucker Sugar" en daarna nog even ruzie maken met dat team van Machida daar win je fans mee, waarom? Dan ben je tenminste "real"...

Ik mag ondanks het talent dat ze bezitten Diaz, Mir en Jones alle drie niet maar die eerste twee zijn in ieder geval geen fakes.
Als "fans" ergens een grote hekel aan hebben dan zijn het fakers.

Damian_Gray
13-12-2011, 06:02
ik vond het gewoon lelijk om zoiets te horen, en notabene van iemand als greg jackson..
maar goed, zoals iemand hier eerder al typte ik ga steeds meer dat wat rashad al zei over jones als waarheid zien en dat vind ik jammer

ZakKa!
13-12-2011, 09:55
Gezeur om niks.

Jones
13-12-2011, 10:05
Gezeur om niks.

X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.

m4r71jn
13-12-2011, 10:42
X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.

Jij loop zeker ook als een heilige boon met Jezus te leuren.
Jones zal alleen herinnerd, gewaardeerd en gerespecteerd worden voor zijn prestaties binnen de kooi, niet erbuiten of als mens.

amilster
13-12-2011, 10:45
Maar goed, ik bedoel: ga dan gewoon boven Machida zijn levenloze lichaam staan en zeg "You just got choked the fuck out!" daarna als een Diaz bloed spugend cirkels in de ring lopen en schreeuwen "Where is that motherfucker Sugar" en daarna nog even ruzie maken met dat team van Machida daar win je fans mee, waarom? Dan ben je tenminste "real"...

LOL moest ik wel ff om lachen en stelt eea wel weer in een wat ander perspectief, we zijn inderdaad nogal op de onsportieve kantjes van Jones gefocused omdat de meeste zijn persoonlijkheid niet pruimen (ik ben daar ook 1 van) maar er zijn veel ergere figuren in de sport zoals het voorbeeld hierboven weergeeft, je hebt ook gewoon een paar bad guys nodig anders denk ik dat maakt het allemaal net wat smeuiger.

goro
13-12-2011, 10:49
by Jones
X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.


Klopt Jones zal alleen herinnerd, gewaardeerd en gerespecteerd worden voor zijn prestaties binnen de kooi, niet als mens.

Beide, zeer domme uitspraken, misschien moeten jullie een andere interesse zoeken.
In de vechtsport staat respect op nr 1. Vechtsport maakt een mens sober.

m4r71jn
13-12-2011, 14:46
by Jones
X2 over zijn skills valt weinig te zeuren dus dan maar zeuren over iets wat Greg gezegd heeft pff Laat Jones toch lekker hij is gewoon de Baas!!! Ik kan begrijpen met alle adrenaline dat wanneer je net gewonnen hebt blij bent voor jezelf en niet 1,2,3 meteen denkt aan je tegenstander. Naar mijn mening maakt dat je niet onsportief of minder als vechter.



Beide, zeer domme uitspraken, misschien moeten jullie een andere interesse zoeken.
In de vechtsport staat respect op nr 1. Vechtsport maakt een mens sober.

Jouw eigen uitspraken zijn nogal dom, als je goed zou lezen zou je concluderen dat ik helemaal niets over onsportief zeg, ik heb het wel over een fake imago dat gepresenteerd word en dat je klasse hebt of je hebt het niet.

Jones is inderdaad baas op LHW waarom denk je dat die nog niet op HW zit dan...?

Elk rationeel persoon met een IQ van boven de nul kan zien dat hij daar niet thuis hoort, je bent ook echt elite en baas als je bij elke match een substantieel voordeel in bereik en kracht hebt en nog nooit van je leven voor ook maar een ronde op je rug hebt gelegen terwijl je in je gezicht word gemept, dan kan je zien wie nog stand houd onder druk en wie niet...

Kortom deze gast is nog nooit getest, waarom niet, omdat zijn natuurlijke gewicht divisie HW is.
Iemand op techniek verslaan of omdat je veel meer voordeel in bereik of kracht hebt zijn verschillende zaken.

Op Heavy Weight ga je pas echt zien wat de stock van Jones werkelijk waard is.

Silva die Sonnen submit nadat hij vijf ronden op zijn rug lag en in zijn face gepound werd dat noem ik priceless.

m4r71jn
13-12-2011, 14:56
Drie gewicht klassen, twee titels in twee gewicht klassen, olympisch worstelaar, kleine light heavy weight en kleine heavy weight, 41 jaar en nog steeds actief dan ben je baas.
En wat heeft sober zijn en respect op nummer 1 met mekaar te maken dan?

m4r71jn
13-12-2011, 15:08
Begrijp me niet verkeerd, Jon Jones is een bruut begaafde mixed martial artist dat zal niemand betwisten, maar dat staat los van instelling, bovendien komt hoogmoed voor de val.

Ik zal niet de eerste zijn die een fles Crystal open trekt wanneer deze op zijn kont valt.

Surrender
13-12-2011, 15:29
x2

m4r71jn
13-12-2011, 15:59
Als een persoon outclassed, outpunched, outmuscled, outsized en outreached word en dan als winnaar uit de strijd komen dat is volgens mij de definitie van "baas" zijn.

Dat is ook precies de reden waarom fans van mensen als Fedor en andere legendes uit de sport houden, en de meesten waarschijnlijk ook voor de recente tegenstanders van Jones rooten.

Jones is op het moment gewoon "winning" als je van een zekerheid houd logisch dat je dan op Jones inzet, ik houd zelf meer van longshots.

The_Rock
13-12-2011, 18:39
Voor de mensen die Nick Diaz gebruiken om aan te tonen dat Jones wel meevalt. Het is simpel.
Nick Diaz is hoe hij is. Hij speelt geen heilige, hij is zichzelf. Wij weten hoe emotioneel en gek die gast is.
Hij is in interviews de zelfde persoon als in de kooi.

In de andere hoek heb je Jon Jones die sportief, eerlijk, aardig, gelovig en respectvol is. Dit zie je niet teurg op momenten waar dat belangrijk is. Achter de camera in zijn pak is het een acteur, in de kooi werkt die act niet, want dan is er te veel ego en emotie betrokken.

Dat valt onder: Nep zijn.

Greg Jackson was altijd TE aardig. Dit irriteerde mij, want ik heb het liever dat je een klootzak bent, dan dat je doet als of je aardige peer bent maar achteraf wel mensen naait. Kijk naar: Rashad-Jones situatie.

Jones is een monster, maar ik geloof nog makelijk dat hij een explosieve tegenstander nodig heeft (Rashad?) die goed inside kan vechten en hem KO slaat. Wanneer dit gebeurt dan ga ik een grote feest maken.

superfreak
13-12-2011, 18:46
Jones heeft skills dat valt niet te ontkennen. Echter heeft hij geen karakter. Je merkt het in een hoop dingen bij hem. Kijk maar naar een prefight presser. Dan zit hij heel de tijd media tegen te spreken en zo. Vervelend mannetje is het eigenlijk. Denk het allemaal al door te hebben en zo. het is inderdaad duidelijk dat rashad niet aan het liegen was over hoe hij was.

blackadder
13-12-2011, 21:31
Zou het trouwens geen goede business zijn als el bastardo bij Jones volgende partij met een stand daar staat en T-shirts en Hoodies verkoopt met "Go get some fans" erop geprint?

Kemal
13-12-2011, 21:53
Zou het trouwens geen goede business zijn als el bastardo bij Jones volgende partij met een stand daar staat en T-shirts en Hoodies verkoopt met "Go get some fans" erop geprint?

hahaha, ik zeg doen! ;)