PDA

View Full Version : Jon Jones de opvolger van Fedor ?



El Bambino
12-12-2011, 18:39
Wordt Jones de opvolger van de grootste allertijden FEDOR ?
Ik zie niemand van hem winnen en ik zie Jones in de toekomst ook alle zwaargewichten verslaan, waneer hij a la Overeem aan gewicht zal winnen.
Hij bezit alles, kracht, lengte, skills en niemand is ooit een gevaar geweest voor hem, hij verslaat iedereen vrij gemakkelijk!

blackadder
12-12-2011, 18:40
Maar is hij nou zo goed of is de rest gewoon zo slecht?

lopez86
12-12-2011, 18:45
Die vraag konden we bij Fedor ook stellen.

Kemal
12-12-2011, 18:51
Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..

R.H.
12-12-2011, 18:59
hij is voor een LHW gigantisch, als LHW zie ik hem dan ook wel een tijdje kampioen blijven, maar als hij naar HW gaat zal hij wel smeer krijgen denk ik. Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen

blackadder
12-12-2011, 19:02
Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen
Spinning heel kick to the face van Damme style.

Pahlavan
12-12-2011, 19:16
Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..

x2

als hij over een paar jaar nog steeds niet heeft verloren, dan kunnen we dat eventueel zeggen.

stoet
12-12-2011, 19:16
Ik ben er van overtuigd dat Rashad Evans Jon Jones kan verslaan, Rashad is super snel en kan heel makkelijk met Jon Jones meebewegen. Daarnaast is Rashad een hele goede worstelaar, deze twee gasten hebben met elkaar getraind en kennen elkaar door en door. Het zou mij zeker niet verbasen als Rashad Jones te grazen neemt.

Wat mij wel verbaasd is dat deze partij nog steeds niet heeft plaatsgevonden, terwijl Rashad echt wel een titelshot heeft verdient. Na zijn verlies partij tegen Machida heeft hij van Thiago Silva, Rampage Jackson en Tito Ortiz gewonnen. Het feit dat hij geblesseerd was doet niets af aan het feit dat hij een titelshot verdient.

wrestler_nl
12-12-2011, 19:21
Het is een beetje vroeg om hem als opvolger van Fedor te zien imo. Hij heeft al op een jonge leeftijd een hoop goede tegenstanders verslagen en gedomineerd (Bonnar,Bader,Rampage,Shogun,Machida etc...) maar er zijn nog een aantal goede tegenstanders die het hem best moeilijk zouden kunnen maken (Evans,Davis,Henderson etc...). Als hij z'n titel nog 3x verdedigd en dat ook op een dominante manier doet dan kunnen we hem denk ik met Fedor & Anderson Silva vergelijken.

Wiseguy
12-12-2011, 19:23
Ik ben een grote fan van Fedor maar Jon Jones heeft nu al lastigere oppositie gehad dan Fedor. Sterker nog als Fedor nu tegen Jones zou moeten zou ik mn geld op Jones zetten.

Nelisje
12-12-2011, 19:36
Hij had al moeite met de punches van Machida, zo iemand wil je niet tegenover een dos Santos of Overeem zetten. Hij moet lekker in deze gewichtsklasse blijven.

Overigens geef ik Dan Henderson nog wel een kans tegen Jones. Die is gek genoeg om er vol op te duiken. Jones vecht vooral tegen mensen die hij met zijn lengte op afstand kan houden, Hendo gaat daar dwars doorheen, die gaat toch niet zomaar ko en dat weet hij.

En er is geen opvolger van Fedor, Fedor is en blijft de eerste echte top Mixed Martial Artist, de eerste allrounder die dominant was. Anderson Silva zou misschien zijn opvolger zijn. Jon Jones mag (nog) niet de veters van Fedor of Anderson Silva strikken.

ijsbier
12-12-2011, 20:06
jon jones moet zich zelf eerst toch echt even wat meer bewijzen, hij heeft van een twijfelachtige shogun gewonnen, van machida, die ik sowieso erg eenzijdig vind en van rampage, die op afstand bleef, ik denk dat hij aan henderson een erg lastige pil gaat krijgen.

123trisweat
12-12-2011, 20:09
hij is voor mij nu al een groot vechter en hij heeft eigenlijk nog geen 1 partij verloren. Partij tegen Hamill domineerde hij ook vreselijk alleen jammer van de elleboog was het niet??

Gast is pas 24 jaar en heeft nu al 3 top contenders verslagen in 1 jaar in een competitie met drugs controle. Allistar heeft toch ook tot zijn 30 LHW gevochten?? En obv jones broer Arthur Jones (140 kilo) kan hij makkelijk HW halen ;)

kooivechter
12-12-2011, 20:17
hij is voor een LHW gigantisch, als LHW zie ik hem dan ook wel een tijdje kampioen blijven, maar als hij naar HW gaat zal hij wel smeer krijgen denk ik. Kun je je voor stellen wat iemand als Brock met hem zou doen

flauwekul. brock doet helemaal niets met die kerel. Tussen Jones en Lesnar zit nu al een dik niveau verschil. Dat zal alleen maar groter worden ten gunste van jones. Daarnaast is de HW divisie niet zo getalenteerd als LHW

Biiyen
12-12-2011, 20:24
Ik ben er van overtuigd dat Rashad Evans Jon Jones kan verslaan, Rashad is super snel en kan heel makkelijk met Jon Jones meebewegen. Daarnaast is Rashad een hele goede worstelaar, deze twee gasten hebben met elkaar getraind en kennen elkaar door en door. Het zou mij zeker niet verbasen als Rashad Jones te grazen neemt.

Wat mij wel verbaasd is dat deze partij nog steeds niet heeft plaatsgevonden, terwijl Rashad echt wel een titelshot heeft verdient. Na zijn verlies partij tegen Machida heeft hij van Thiago Silva, Rampage Jackson en Tito Ortiz gewonnen. Het feit dat hij geblesseerd was doet niets af aan het feit dat hij een titelshot verdient.

Als Rashad en Jon Jones tegen elkaar vechten wint Jon Jones 9 van de 10 keer. Rashad heeft niet de skillset om het Jones echt lastig te maken.
Dan Henderson gaat het ook niet redden, Dan is weliswaar agressief naar voren maar mist gewicht en kan het worstelen niet uitbuiten omdat Jon ook als basis skill worstelen heeft.

Ik heb dit lang niet meer gezegd maar nu durf ik het wel... Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.

cholitzu
12-12-2011, 20:36
Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.


Inderdaad..Ook henderson of wie dan ook gaat dit niet redden, dat moet nu toch wel duidelijk zijn.

Sadix
12-12-2011, 20:40
Jon jones is kwa vechter ongelooflijk maar hij mist karakter en personality om met fedor vergeleken te kunnen worden.

Hoe hij machida liet vallen, dat kan gewoon niet.

deco'o
12-12-2011, 20:41
Als Rashad en Jon Jones tegen elkaar vechten wint Jon Jones 9 van de 10 keer. Rashad heeft niet de skillset om het Jones echt lastig te maken.
Dan Henderson gaat het ook niet redden, Dan is weliswaar agressief naar voren maar mist gewicht en kan het worstelen niet uitbuiten omdat Jon ook als basis skill worstelen heeft.

Ik heb dit lang niet meer gezegd maar nu durf ik het wel... Jon Jones blijft net zo lang kampioen als hij LHW blijft.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Rashad is te klein en heeft niet de kin om JJ te verslaan.
Henderson geef ik een kleine kans, maar hij heeft te maken met de reach van JJ.
Ik geef Sonnen eigenlijk de meeste kans van iedereen, maar hij zit niet op LHW.

Alleen was Fedor een LHW die van zwaargewichten won en bij JJ is dat andersom.

superstucie
12-12-2011, 20:41
gewicht maken en tegen dossantos

Naj85
12-12-2011, 21:13
Denk dat het nog te vroeg is om te zeggen, als ik dan kijk naar Anderson Silva, die overigens wel een andere gewichtsklasse heeft, dan is hij al 6 jaar ongeslagen..
x3
Fedor was 10 jaar onverslagen
Hij blijft imo voorlopig de GOAT van MMA

The Company
12-12-2011, 21:17
Hendo heeft altijd een kans om zijn rechter te raken en Rashad zou Jones misschien kunnen lay n prayen. Maar die kansen zijn niet erg groot. Fedor was bijna 10 jaar ongeslagen, Jon Jones pas 3 jaar.

carlo1
12-12-2011, 21:23
Dat Jones de GOAT kan worden staat buiten kijf, maar om een tweede Fedor te worden dien je niet alleen langdurig ongeslagen te blijven, maar ook binnen en buiten de octagon/ring een voorbeeld voor de sport te zijn en dat laatste zie ik Jones nou niet echt doen.

-=AL CAPONE=-
12-12-2011, 21:31
Jones: 15 partijen gewonnen (dq niet meegeteld)
Fedor: 31 partijen gewonnen (nc niet meegeteld) tot die echt verloor...

Nog 15 te gaan en hij heeft Fedor geëvenaard... (niet kijkend naar de tegenstanders die ze voorgeschoteld krijgen, die zullen bij Jones een stuk sterker zijn omdat het titelcontenders zijn zolang die blijft winnen)

Maarja aan de andere kant kan je ook Overeem ook de nieuwe Fedor noemen die heeft zo'n beetje alle mogelijke titels behaald..

Gilaiir
12-12-2011, 22:09
Alleen vergelijken met Fedor? Anderson Silva heeft hetzelfde record als Fedor en schopt ook iedereens kont.

The Company
12-12-2011, 22:32
Alleen vergelijken met Fedor? Anderson Silva heeft hetzelfde record als Fedor en schopt ook iedereens kont.

MW is de zwakste divisie.

Wiseguy
12-12-2011, 22:37
Lees net dat Fedor tegen Ishii gaat op dynamite.

blackadder
12-12-2011, 22:38
Lees net dat Fedor tegen Ishii gaat op dynamite.
T'is geen Dynamite. Het had een andere naam gekregen.

Vinand
12-12-2011, 22:48
Nee nooit, Fedor was ook geliefd vanwege de persoon die hij was. Fedor heeft ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer gedomineerd, niet een paar gevechtjes zoals deze dude... Kansloze discussie.

Daarnaast vocht fedor tegenstanders op hun sterke punten en versloeg ze op hun gebied. En laten we niet vergeten dat hij vaak te maken had met grote gewichtverschillen... Fuck jones, Fedor is de baas.

Damian_Gray
12-12-2011, 23:00
ik heb vladimir voronin ook nooit na een gevecht in het russisch horen schreeuwen; пойдите, получают некоторые фанаты!! (go get some fans)

Lionheart
12-12-2011, 23:40
Ik ben een grote fan van Fedor maar Jon Jones heeft nu al lastigere oppositie gehad dan Fedor. Sterker nog als Fedor nu tegen Jones zou moeten zou ik mn geld op Jones zetten.

x2!!

justsomeone
12-12-2011, 23:53
Ik denk dat als hij iets aan zijn gedrag veranderd en hij zijn ongeslagen status behoud, dat hij over een x aantal jaren zeker in een rijtje legendes zal eindigen.

Gilaiir
12-12-2011, 23:55
MW is de zwakste divisie.

Pffff, wat een onzin man.

The Company
12-12-2011, 23:57
Pffff, wat een onzin man.

Noem een zwakkere divisie in de UFC. Vechters als Stann, Munoz en Boetsch worden gesloopt op LHW. Ze cutten naar MW en ze worden opeens contenders. Zelfs Sonnen werd op LHW door vrijwel iedereen verslagen en die sloopte Silva voor 4.5 rondes.

Gilaiir
13-12-2011, 00:24
Noem een zwakkere divisie in de UFC. Vechters als Stann, Munoz en Boetsch worden gesloopt op LHW. Ze cutten naar MW en ze worden opeens contenders. Zelfs Sonnen werd op LHW door vrijwel iedereen verslagen en die sloopte Silva voor 4.5 rondes.

Omdat MW een natuurlijkere gewichts klasse voor hun is, laat mij voorbeelden noemen. Vechters die nu in LHW knokken moetten cutten om bij LHW te komen, MW vechters hoeven niet te cutten om in LHW te komen (misschien 1 of 2 pounds). Oftewijl, gewichts verschil is dan ineens teveel. Hoe denk je dat GSP het in MW zou doen? Of Gray Maynard in WW?

remco pardoel
13-12-2011, 00:40
Jones gaat nooit hetzelfde als Fedor (kunnen) presteren.
Twee redenen...

Het is een ander tijdsbeeld en Jones is niet echt geniaal en heeft nog veel zwaktes waaronder zijn grond spel waarin hij niet bepaald super dominant is.

Deze divisie is ook niet eens de sterkste ... samen met de MW de zwakkere divisie

deco'o
13-12-2011, 00:57
Noem een zwakkere divisie in de UFC.

BW, FW zijn de zwakste divisies. Alleen LW en WW vind ik echt sterk. De rest zit er een beetje tussen.


Vechters als Stann, Munoz en Boetsch worden gesloopt op LHW. Ze cutten naar MW en ze worden opeens contenders.
Ja logisch, want ze vechten dan tegen kleinere tegenstanders.

lukashenko
13-12-2011, 02:49
wat ook legendarish aan fedor was is dat hij tegen veel grotere zwaargewichten vocht dat mis ik bij jones
jon jones gaat de ufc goat worden
fedor is de pride goat PRIDE ZAL NOOIT EVENAARD WORDEN

lopez86
13-12-2011, 07:26
Jones gaat nooit hetzelfde als Fedor (kunnen) presteren.
Twee redenen...

Het is een ander tijdsbeeld en Jones is niet echt geniaal en heeft nog veel zwaktes waaronder zijn grond spel waarin hij niet bepaald super dominant is.

Deze divisie is ook niet eens de sterkste ... samen met de MW de zwakkere divisie

Hoe is Jones niet superdominant?
En wat heeft zijn grondspel daarmee te maken, het is mma en geen bjj?
Als je t zo bekijkt heeft Fedor ook zat gaten in z'n grondgame?

Pansier
13-12-2011, 08:44
Spinning heel kick to the face van Damme style.

Krane kick Seagal style.

Nelisje
13-12-2011, 12:16
Ben ik de enige die vind dat de LHW van de UFC niet zo geweldig is? In het land der blinden is eenoog koning. Ik vind Mousasi beter dan de meeste UFC vechters. Hij heeft knock out power, goeie submissions en is geen trash talking dirtbag, veel ufc vechters zijn vrij een-dimensionaal.

The Company
13-12-2011, 12:21
Ben ik de enige die vind dat de LHW van de UFC niet zo geweldig is? In het land der blinden is eenoog koning. Ik vind Mousasi beter dan de meeste UFC vechters. Hij heeft knock out power, goeie submissions en is geen trash talking dirtbag, veel ufc vechters zijn vrij een-dimensionaal.

Machida heeft 0.0 TDD en word dus gesloopt door elke wrestler. Zet hem tegen een striker en hij wint 7 van de 10 keer.

Djoggo
13-12-2011, 12:35
Ben ik de enige die vind dat de LHW van de UFC niet zo geweldig is? In het land der blinden is eenoog koning. Ik vind Mousasi beter dan de meeste UFC vechters. Hij heeft knock out power, goeie submissions en is geen trash talking dirtbag, veel ufc vechters zijn vrij een-dimensionaal.


Ik wacht ook tot dat Mousasi naar de UFC gaat. ik vond hem vroeger een van de beste misschien wel de beste lhw. maar sinds hij btje gedomineerd werd, of tenminste is wat je dominieren neomt op de grond werd gehouden, door worstelaars ben k een btje gaan twijfelen. maar als hij werkt aan zijn worstel skils zie ik hem misschien wle jones verslaan

smike
13-12-2011, 12:44
Mousasi mist de wrestling skills.

Betreffende JJ, Machida zat er dichtbij in de eerste ronde en ik geef hem nog wel een kans om van hem te winnen.

Wiseguy
13-12-2011, 13:19
Machida heeft 0.0 TDD en word dus gesloopt door elke wrestler. Zet hem tegen een striker en hij wint 7 van de 10 keer.

Machida heeft juist een hele goede tdd door zijn sumo achtergrond.

Edit: Ik denk dat je Mousasi bedoelde.

The Company
13-12-2011, 13:20
Machida heeft juist een hele goede tdd door zijn sumo achtergrond.

Edit: Ik denk dat je Mousasi bedoelde.

Oops, bedoelde natuurlijk Mousasi.

remco pardoel
13-12-2011, 13:24
Kan je lezen Lopez ??

1. het is een ander tijdsbeeld. Daar begon ik volgens mij mee
2. Fedor heeft idd ook zwakkere punten.
3. Wil je op dit moment een goat worden dan moet elk aspect van je spel perfect zijn.
Jones is verre van perfect met zijn grondspel. derhalve geen goat.

remco pardoel
13-12-2011, 13:28
Gegard is een geweldige atleet!
Een van de allerbeste.

Kijk hoe makkelijk hij in Japan vecht... en dan lijkt het alsof hij in Amerika niet uit de verf komt qua gevoel (of wat dan ook)

Ik schat persoonlijk Mousasi ook hoger in dan Jones, en natuurlijk hoef je het daar niet mee eens te zijn.
Ik zou Jones heel graag tegen Mousasi willen zien in Japan...

dirk5
13-12-2011, 13:47
Ik ben het hier helemaal mee eens. Rashad is te klein en heeft niet de kin om JJ te verslaan.


Omdat ie 1 keer ko is gegaan in 18 gevechten zeker.... haha wat een onzin.

Maar Fedor > Jones, nu en over 10 jaar nogsteeds. Ik wil Mousasi wel eens tegen Jones zien, zijn worstelen is misschien minder maar die herky jerky stand up van Jones trekt dat wat mij betreft weer gelijk.

Harrie Nak
13-12-2011, 14:14
Opvolger van Fedor? Niet volgens Mo Lawal (http://mmaweekly.com/mmaweekly-radio-weekend-edition-king-mo-lawal-demetrious-johnson-justin-wilcox-brad-tavares):


King Mo joins us as an analyst of the recent goings on in MMA. He tells us that Lyoto gassed in the fight for a very specific reason and also who is the best striker at 205lbs in MMA.

No one in MMA at 205 can stand with (Gegard) Mousasi. No one.

Wiseguy
13-12-2011, 14:20
Kan je lezen Lopez ??

1. het is een ander tijdsbeeld. Daar begon ik volgens mij mee
2. Fedor heeft idd ook zwakkere punten.
3. Wil je op dit moment een goat worden dan moet elk aspect van je spel perfect zijn.
Jones is verre van perfect met zijn grondspel. derhalve geen goat.

Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.

Wiseguy
13-12-2011, 14:22
Omdat ie 1 keer ko is gegaan in 18 gevechten zeker.... haha wat een onzin.

Maar Fedor > Jones, nu en over 10 jaar nogsteeds. Ik wil Mousasi wel eens tegen Jones zien, zijn worstelen is misschien minder maar die herky jerky stand up van Jones trekt dat wat mij betreft weer gelijk.

Hoe kun je bij voorbaat al zeggen dat Jones nooit meer zal bereiken dan Fedor?
Jones zou Mousasi gelijk naar de grond brengen en hem bombarderen met ellebogen.

wrestler_nl
13-12-2011, 14:25
Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.

x2

dirk5
13-12-2011, 14:26
Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.

Mooi voorbeeldje van wiki kennis....

go watch the fight!

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShnItJ3yQtP2JpU3TzHDc-F_ogDw_ig8h2zxJX7vgR3ID6ILYqcMgobaD6eg

goro
13-12-2011, 14:27
Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.
Ik ook, die gaat Jardin zijn biaaatch maken. Zoals Fedor jones zijn biaaatch gaat maken.

dirk5
13-12-2011, 14:29
Hoe kun je bij voorbaat al zeggen dat Jones nooit meer zal bereiken dan Fedor?
Jones zou Mousasi gelijk naar de grond brengen en hem bombarderen met ellebogen.

Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...

Wiseguy
13-12-2011, 14:29
Mooi voorbeeldje van wiki kennis....

go watch the fight!

Ik heb het gevecht gezien en het gezicht van Jardine en de point deduction. Het gaat erom dat hij Jardine niet weet te finishen. Kijk alleen al naar wie Jones dit jaar heeft gefinisht. Bader, Shogun, Machida en Rampage. Dat is zowat de hele top 5.

Wiseguy
13-12-2011, 14:31
Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...

Dat dachten al zijn vorige tegenstanders ook. Hij is gewoon superlastig te bevechten. Iedereen heeft problemen met zijn reach. Mousasi kan niet vol op de aanval gaan omdat hij dan het risico loopt om naar de grond gebracht te worden. Ik zie Jones van niemand verliezen op LHW en ik ben niet eens een fan van hem.

wrestler_nl
13-12-2011, 14:32
Omdat ik net zoals Remco nog veel gaten in zijn stijl zie...

Ja maar Jones is nog maar 24 jaar oud en heeft nog een hoop partijen voor zich. Dus het lijkt mij een beetje moeilijk om nu al te zeggen dat ie nooit de allerbeste zal worden. Toen Fedor 24 jaar was had hij een record van 4-1. Toen dacht ook niemand dat hij de GOAT zal worden. Jones heeft heel veel potential en is een super zware test voor elke vechter.

Nelisje
13-12-2011, 14:32
Oops, bedoelde natuurlijk Mousasi.

Echt heel slecht is zijn takedown defense niet, maar het is wel een verbeterpunt. Van de andere kant is Mousasi op zijn rug ook zeker niet slecht. Kickboksend is Mousasi vele malen beter dan welke lhw dan ook. Ik vind het een genot om Mousasi te zien vechten. Het is zo netjes, rustig en verzorgd.

Als er een opvolger voor Fedor zou moeten komen zou het Mousasi moeten zijn. Die hebben meer van elkaar weg dan Jones en Fedor. Al is het alleen maar het respect dat ze uitstralen en hun all-round kwaliteiten.

The Company
13-12-2011, 14:38
Mousasi moet gewoon non stop aan zijn TDD werken want staand sloopt hij vrijwel iedereen. Ik denk dat ook serieus dat Mousasi Anderson Silva kan verslaan. Hij legt het echter wel af tegen vrijwel iedere worstelaar.

Ik wil graag Mousasi vs Gustafson zien in Zweden volgend jaar.

dirk5
13-12-2011, 14:45
Ik heb het gevecht gezien en het gezicht van Jardine en de point deduction. Het gaat erom dat hij Jardine niet weet te finishen. Kijk alleen al naar wie Jones dit jaar heeft gefinisht. Bader, Shogun, Machida en Rampage. Dat is zowat de hele top 5.

hehe, Jones wist Rampage ook pas te finishen in ronde 4, dit terwijl Rampage nieteens iets deed. En ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat ook Gegard Keith in rond 4 gefinished had.

Nee zo kunnen we nog een jaar doorgaan, laten we hopen dat Gegard zsm naar de UFC komt en dan zullen we het vanzelf gaan zien, mijn cheers en bet staan ieder geval klaar voor Gegard Mousasi!

Nelisje
13-12-2011, 15:22
Werd ook in het gevecht van Rampage gezegd, als hij nou wat lowkicks zou geven zou hij het Jones stukken moeilijker maken.

Het gevecht tegen Jardine was een grap, zelfs met 1 punt in mindering had Mousasi moeten winnen, hij heeft Jardine compleet gesloopt. En ook na de takedown had Jardine totaal niets in te brengen.

Ik wil het wel eens zien, een tegenstander die een stuk of 10 goeie lowkicks geeft op het been van Jones, ik denk dat hij 3 weken op krukken loopt.

Asura
13-12-2011, 15:42
Jones is een van de meest intelligente, de meest creatieve en atletische vechter in MMA.
Hiernaast leert hij supersnel en heeft hij een goed kamp en hij is pas 24.

Ik twijfel er niet aan dat hij Fedor compleet in de schaduw zal zetten in zijn carrière. Aan de andere kant denk ik dat Mousasi zeker van hem kan winnen als dit gevecht ooit plaats vind.

Noahri
13-12-2011, 16:19
Jon Jones en Fedor behoren tot de top 5 MMA vechters aller tijden. Jon Jones heeft ex pride, Ufc kampioenen verslagen.
Machida doet aan karate sinds zijn 3de, en Shogun heeft de grootste namen uit de MMA wereld weten te verslaan.
Fedor is op leeftijd en na al zijn gevechten wordt zijn fighting record vergeten, hij is meerdere keren world champion combat sambo geworden en ook heeft hij medailles gewonnen op Judo toernooien. Bigfoot Silva was veel groter dan Fedor en Ferdum won omdat Fedor een fout maakte, vergeet niet dat Fedor geen God is. Jon Jones heeft nu op deze leeftijd al grotere namen weten te verslaan dan dat Fedor deed, en vergeet niet dat de Ufc de zwaarste divisie MMA is, en hij domineert op deze jonge leeftijd al de gehele Lightheavyweight Division. En dit is zeker de divisie waarin de beste vechters en grootste namen bij elkaar komen.En ik geef Asura zeker gelijk dat Musasi een dreiging is voor Jones, maar Jones is meer explosief en die ellebogen en worsteltechniek van hem zijn gewoon dé stuff. 1 ding is zeker, ik vindt dat Musasi en Jacaré thuishoren in de Ufc.

Hiro
13-12-2011, 17:37
Fedor is absoluut de goat op dit moment maar Jones heeft zeker alles in zich om Fedor te overtreffen. Mensen zeggen dat er in zn groundgame nog gaten zitten en dat zn boksen nog veel valt te verbeteren. Dat KLOPT allemaal maar ondanks zn geringe mma ervaring wint hij wel van iedereen op dominate wijze.

3 ex kampioenen in een tijdsbestek van 8 maanden domineren. Dat heeft niemand ooit gedaan. Ook Fedor niet. Matige groundgame? Ik vind hem nu al een betere mma grappler dan Shogun, Machida etc. en dat gat zal alleen nog maar groter worden. BJJ blackbelt hoeft niks te zeggen in mma. Hij maakte gehakt van Shogun zn deep half guard spel, gooide Machida op de grond alsof het niks is om hem uiteindelijk weg the choken.

Hij heeft zelf ook gezegd dat ie in iedere discipline nog veel moet leren(wat wil je hij is pas 24) maar dat ie het mixen van de disciplines verder onder de knie heeft dan de meeste vechters.

Ik mag zn persoonlijkheid ook niet maar zn mma skills zijn out of this world en dat gaat alleen nog maar beter worden.
Je hoeft niet alle disciplines perfect te beheersen om de goat te zijn(anders zou Fedor het ook niet zijn) maar winnen op dominate wijze en dat jarenlang.

Nelisje
13-12-2011, 17:40
Jon Jones heeft nu op deze leeftijd al grotere namen weten te verslaan dan dat Fedor deed.

Heb jij enig idee hoe goed bv Cro Cop en big Nog waren in hun hoogtij dagen, en dat waren ze toen ze tegen Fedor vochten. Pride was toen de wereldtop, de zwaargewichten van de UFC waren van veel minder niveau dan de UFC. En Fedor regeerde in de heavyweight divisie van Pride. Daarnaast waren Marc Coleman, Kevin Randleman, Andrei Arlovski en Tim Sylvia ex-UFC kampioenen. Die opmerking slaat werkelijkwaar nergens op.

En kom er niet mee dat ze allemaal al over hun top waren, want Shogun is ruim over zijn top, van Rampage en Machida durf ik dat ook te zeggen. Zoals ik al eerder zei, zo goed is de LHW van de UFC niet hoor.

superfreak
13-12-2011, 18:36
Jones is nu gewoon een lastige klant. Hij heeft een gek lange reach die hij goed weet te benuten. Zowel in de stand up als op andere plekken zoals het clinchen en op de grond met ellebogen en submissions. Door dat hij ook een sterke worstelbasis heeft kan je moeilijk vol in de aanval gaan. zijn stand up vind ik echter weer niet geweldig ondanks zijn reach. Hij is niet zo snel, dat zag je al tegen machida. Daar zou Rashad dan ook gebruik van moeten maken. Krijgt hij rashad op de grond dan is het wel afgelopen denk ik zo.

Mousasi... Heb in een andere thread al gezegd dat ik denk dat hij van OSP gaat verliezen. Ben zeer benieuwd hoe hij dat gaat doen. Hij heeft een goeie stand up maar verder niets in huis om het jones lastig te maken. Op de grond zou hij non stop in submissions vallen van Jones niet omdat Mousasi op de grond zo slecht is maar Jones gebruikt zijn worstelkunsten met lange ledematen en dan wordt het lastig.
Mousasi in de UFC gaat niet het feestje worden wat veel mensen ervan hopen. Let maar op!

Budokan
13-12-2011, 19:31
Jones gaat nooit hetzelfde als Fedor (kunnen) presteren.
Twee redenen...

Het is een ander tijdsbeeld en Jones is niet echt geniaal en heeft nog veel zwaktes waaronder zijn grond spel waarin hij niet bepaald super dominant is.

Deze divisie is ook niet eens de sterkste ... samen met de MW de zwakkere divisie

Wat een rare post, hoe kun je nu zeggen dat Jones nooit zal kunnen presteren als Fedor. Kan hij nooit de GOAT worden? Het is een absoluut toptalent, wint iedere partij zeer overtuigend en doet dit spelletje nog maar net. Wat als hij dit nog 5 jaar ongeslagen vol houdt? Heeft niks met tijdsbeeld te maken en ook niet met zijn huidige kwaliteiten. Hij leert extreem snel en met zijn spel vol gaten(?) is hij ongeslagen tegen 3 ex ufc kampioenen. Deze man wordt enkel beter en beter. Met 24 jaar komt er al niemand in de buurt van zijn niveau, volgens mij kon Fedor dat ook weer niet zeggen. Die heeft de nodige partijen gehad waar hij op beslissing won (8 van de 32 winstpartijen dus ongeveer 1 op 4), Jones maar 2 (van de 15 dus ongeveer 1 op 7). En dat in een tijd waarin MMA veel volwassener is dan in de PRIDE tijd. Ik ben een superfan van Fedor maar Jones gaat nog groter worden.

Brainthief
13-12-2011, 20:00
Jon Jones, groter dan alle andere LHW's

Fedor, kleiner dan alle andere HW's....
Groot verschil...

Ik hoop dat Hendo deze knaap gaat aanpakken...of Evans, maar ben ook niet zo kapot van Evans...

Maar wat zeker is Jon Jones is erg sterk als LHW. Persoonlijk vind ik Hendo meer een GOAT dan Jones maar mss als Jones 41 is en nog steeds
bomen velt is het anders

Gilaiir
13-12-2011, 20:44
Ik ook, die gaat Jardin zijn biaaatch maken. Zoals Fedor jones zijn biaaatch gaat maken.

Ha! Jones > Fedor.
Ik zeg het niet graag, maar Fedor heeft op dit moment niks intebrengen bij Jones.


Kan je lezen Lopez ??

1. het is een ander tijdsbeeld. Daar begon ik volgens mij mee
2. Fedor heeft idd ook zwakkere punten.
3. Wil je op dit moment een goat worden dan moet elk aspect van je spel perfect zijn.
Jones is verre van perfect met zijn grondspel. derhalve geen goat.

Ik ben het er mee eens dat als je GOAT wil worden dat je grondspel dan wel bijna perfect moet zijn ja (net als alle andere aspecten van het MMA). Maar, Jones heeft het ook niet zo hard nodig! Hij heeft nog nooit onderop gelegen, nog nooit in gevaar geweest etc. Ik denk dat zelfs Rashad moeite heeft met hem op de grond te krijgen, en als hij hem op de grond krijgt dan denk ik dat hij weer zo op 2 benen staat!

Noahri
13-12-2011, 22:04
Als Jones Hendo, Evans en Wanderlei zal verslaan dan vindt ik hem toch wel aardig in de buurt komen van de nummer 1 hoor.

Gilaiir
13-12-2011, 22:23
Als Jones Hendo, Evans en Wanderlei zal verslaan dan vindt ik hem toch wel aardig in de buurt komen van de nummer 1 hoor.

Wanderlei..? Ten eerste, Wandy vecht in MW. Ten 2de, Wandy is echt niet meer op get niveau om in de buurt te komen van UFC champion worden. Jones zal Wandy opeten alsof het een warm broodje met kaas is.

deco'o
13-12-2011, 22:33
Omdat ie 1 keer ko is gegaan in 18 gevechten zeker.... haha wat een onzin.

Daar heb je gelijk in, maar hij komt elke partij weer in de problemen
http://i48.tinypic.com/9jkt4l.gif

Lionheart
14-12-2011, 00:34
Jones is weer een betere worstelaar dan Fedor. Het is in deze tijd juist lastiger om ongeslagen te blijven omdat het niveau veel hoger is dan toen Fedor domineerde. Los daarvan vind ik dat je Jones niet genoeg credit geeft voor zijn groundgame aangezien hij in zijn korte carriere al 5 submissions op zijn naam heeft. Jones is pas 24 en nog lang niet in zijn prime.

Op basis waarvan vind je Mousasi beter dan Jones? Mousasi die het alleen maar tegen 2e rangs vechters opneemt en zelfs daarvan niet wint (Jardine). Heb je enig idee wat Jones met Jardine zou doen? Ik wel.

x3

Helemaal mee eens!!

Bromios
14-12-2011, 01:14
Wie er beter is doet in mijn opinie niet zoveel terzake.

Fedor was de mystieke man uit Rusland die van iedereen kon winnen en waar tegenstanders bang voor waren toen ze de ring in gingen.
Dat hoorde een beetje bij de onvolwassenheid van de sport. 80 bonden in 40 landen en er was er maar 1 de allerbeste.

Sowieso moet je in mijn ogen een heavyweight zijn om de GOAT te zijn. En Fedor was gewoon volgens iedereen de undisputed heavyweight of the world. En dat zal Jones nooit worden hoe lang zijn winning streak ook wordt.

Gilaiir
14-12-2011, 02:07
Wie er beter is doet in mijn opinie niet zoveel terzake.

Fedor was de mystieke man uit Rusland die van iedereen kon winnen en waar tegenstanders bang voor waren toen ze de ring in gingen.
Dat hoorde een beetje bij de onvolwassenheid van de sport. 80 bonden in 40 landen en er was er maar 1 de allerbeste.

Sowieso moet je in mijn ogen een heavyweight zijn om de GOAT te zijn. En Fedor was gewoon volgens iedereen de undisputed heavyweight of the world. En dat zal Jones nooit worden hoe lang zijn winning streak ook wordt.

Wat een onzin! Hoe kom je daar nou weer bij? pffff.....

Ik denk dat als Jones zo doorgaat als nu dat hij voor iedereen de beste LHW ooit zal worden. Want de nieuwe generatie MMA fans komt er aan en die beginnen natuurlijk met Jones zijn partijen, hetzelfde hoe dat jij en ik zijn begonnen door Fedor of Randy Couture of Cro Cop of Chuck Lidell.

En als Jones vanaf nu tot weet ik veel wanneer ongeslagen blijft dan kun je het nog zo leuk ontkennen maar dan is hij nogsteeds de beste LHW ooit geworden.

Sadix
14-12-2011, 02:35
het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

Kan hem echt niet meer uitstaan.

Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.

Bromios
14-12-2011, 09:08
Wat een onzin! Hoe kom je daar nou weer bij? pffff.....

Ik denk dat als Jones zo doorgaat als nu dat hij voor iedereen de beste LHW ooit zal worden. Want de nieuwe generatie MMA fans komt er aan en die beginnen natuurlijk met Jones zijn partijen, hetzelfde hoe dat jij en ik zijn begonnen door Fedor of Randy Couture of Cro Cop of Chuck Lidell.

En als Jones vanaf nu tot weet ik veel wanneer ongeslagen blijft dan kun je het nog zo leuk ontkennen maar dan is hij nogsteeds de beste LHW ooit geworden.

Je kunt 500 x de DTM winnen maar de besten zijn zij die de formule 1 winnen. je kunt 100x de 125cc winnen maar het gaat om de MotoGP.
Als je de beste lichtgewicht bent wordt je nog altijd eenvoudig omver geblazen door een zwaargewicht en dan ben je dus niet de beste in mijn optiek. Snappie ?

En dan is Jones dus wel de beste LHW aller tijden maar niet de GOAT (just my opinion)

Wiseguy
14-12-2011, 09:48
Je kunt 500 x de DTM winnen maar de besten zijn zij die de formule 1 winnen. je kunt 100x de 125cc winnen maar het gaat om de MotoGP.
Als je de beste lichtgewicht bent wordt je nog altijd eenvoudig omver geblazen door een zwaargewicht en dan ben je dus niet de beste in mijn optiek. Snappie ?

En dan is Jones dus wel de beste LHW aller tijden maar niet de GOAT (just my opinion)

Wat een onzin. Waarom wordt in boksen Sugar Ray Robinson als beste gezien? Ali noemde zich de beste maar wordt door geen enkele bokskenner als de beste allertijden gezien. Kijk alle lijsten er maar op na.

Bromios
14-12-2011, 10:02
Wat een onzin. Waarom wordt in boksen Sugar Ray Robinson als beste gezien? Ali noemde zich de beste maar wordt door geen enkele bokskenner als de beste allertijden gezien. Kijk alle lijsten er maar op na.

Als je nu de straat op loopt en je vraagt 100 mensen dan roepen er 99 ali en diezelfde 99 hebben nog nooit van Robinson gehoord. De laatste weet niet wat boksen is ;)

Wiseguy
14-12-2011, 10:35
Als je nu de straat op loopt en je vraagt 100 mensen dan roepen er 99 ali en diezelfde 99 hebben nog nooit van Robinson gehoord. De laatste weet niet wat boksen is ;)

Kijk even een paar pagina's terug. We hebben net de discussie gehad dat Badr bekender is dan Sem maar dat Sem meer bereikt heeft dus ik snap je punt niet. Hebben we het nu over de bekendste of de beste vechter?

Briant
14-12-2011, 10:51
het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

Kan hem echt niet meer uitstaan.

Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.

Hoe mensen over de GOAT denken is irrelevant voor de discussie of hij het IS ja of nee.

Muhammad Ali had ook niet bepaald een makkelijke persoonlijkheid en er waren genoeg mensen die hem graag zagen verliezen, toch staatie zeker in het rijtje voor GOAT wat betreft boksen. Hetzelfde kan gezegd worden van Mike Tyson. (ik weet niet genoeg van boksen om aan te geven wie nu statistisch gezien de GOAT is daar, maar met dit voorbeeld illustreer ik wel duidelijk mijn punt).

Briant
14-12-2011, 10:52
Jon Jones heeft wat mij betreft zeker de potentie om de GOAT te worden. Als je bedenkt dat hij nog geen 5 jaar bezig is met MMA en nu al een zeer dominante Champion LHW is, heeft hij zeker potentie het te gaan maken. Maar op dit moment zijn er nog een aantal andere namen (zelfs op dit moment actief) die meer aanspraak maken op de titel "GOAT".

Lionheart
14-12-2011, 11:28
Jon Jones heeft wat mij betreft zeker de potentie om de GOAT te worden. Als je bedenkt dat hij nog geen 5 jaar bezig is met MMA en nu al een zeer dominante Champion LHW is, heeft hij zeker potentie het te gaan maken. Maar op dit moment zijn er nog een aantal andere namen (zelfs op dit moment actief) die meer aanspraak maken op de titel "GOAT".

Een aantal namen die meer aanspraak maken op de titel GOAT die nu nog actief zijn...

Dan kan ik er naast Jones maar eentje opnoemen en dan is Anderson Silva.

amilster
14-12-2011, 11:41
Ben ik het hele,aal mee eens, ik heb ook niet veel met de persoonlijkhied van JJ maar zijn kwaliteiten in de ring spreken voor zich, zoals hij inderdaad de werledtop op 205 weet te domineren met zijn ervaring en leeftijd is een unicum, zijn creativiteit zorgt er ook voor dat het een genot is om naar te kijken (tenzij hij zoals de laatste tijd tegenover een vechter staat die je dan persoonlijk weer erg mag, dan is het weer pijnlijk)

Als je objectief kijkt is JJ de grootste van de UFC ( in de 205 division) in wording en is al een eind opweg.

boudstyle
14-12-2011, 11:47
Dominant is hij zeker, maar zal nog wel een paar keer zijn titel moeten verdedigen en daarna bij HW ook moeten huishouden om als GOAT gezien te worden.
Hij is wel 100% de undisputed LHW.

Nelisje
14-12-2011, 12:15
Een aantal namen die meer aanspraak maken op de titel GOAT die nu nog actief zijn...

Dan kan ik er naast Jones maar eentje opnoemen en dan is Anderson Silva.

Georges st Pierre, geen knock out power maar wel verschrikkelijk all-round en enorm effectief. En de gewichtsklasse is in mijn ogen competitiever dan de middleweight.

Bromios
14-12-2011, 12:31
Hoe mensen over de GOAT denken is irrelevant voor de discussie of hij het IS ja of nee.

.

Of hij het IS wordt bepaald hoe mensen over hem of haar denken. Het is meer een oeuvreprijs dan een serie wedstrijden zeg maar.

Tykill
14-12-2011, 12:55
het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

Kan hem echt niet meer uitstaan.

Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.

Waarom kan je jones niet uitstaan?

Briant
14-12-2011, 22:05
Of hij het IS wordt bepaald hoe mensen over hem of haar denken. Het is meer een oeuvreprijs dan een serie wedstrijden zeg maar.

Nu haal je dus mijn opmerking uit zijn context. Het gaat in het bepalen of iemand de GOAT is, niet over zijn persoonlijkheid. Het gaat er om van wie hij gewonnen heeft, daar kun je wel een mening over hebben.

Bromios
14-12-2011, 22:33
Nu haal je dus mijn opmerking uit zijn context. Het gaat in het bepalen of iemand de GOAT is, niet over zijn persoonlijkheid. Het gaat er om van wie hij gewonnen heeft, daar kun je wel een mening over hebben.

nou snap je mij niet. Iemand wint veel en als heel veel mensen het idee/ de mening hebben dat die persoon de GOAT is dan is hij/zij dat.

Briant
14-12-2011, 22:52
nou snap je mij niet. Iemand wint veel en als heel veel mensen het idee/ de mening hebben dat die persoon de GOAT is dan is hij/zij dat.

Daar ben ik het mee eens. Mijn punt is dat dat los staat van iemands persoonlijkheid.

Noahri
16-12-2011, 16:39
Lol, Muhammed Ali niet de GOAT. Zeg wat je wilt maar hij is the PEOPLES CHAMP. Een kampioen als hem komt er niet meer. Floyd Mayweather jr. is overigens wel een goeie als hij Paquaio weet uit te schakelen.

Noahri
16-12-2011, 16:57
het zit hem denk ik ook in het stukje dat wij gewoon niet willen erkennen dat Jones dat kan worden.

Kan hem echt niet meer uitstaan.

Bij een GOAT kan het niet zo zijn dat de meerderheid wilt dat hij keihard KO geslagen wordt. Bij een echte GOAT zoals Fedor, wou je juist dat hij nooit verslagen werd.

En zoals iemand anders als zei, het feit dat fedor als kleine man, reuzen versloeg en Jones als reus, kleine mannen verslaat, is ook een belangrijk detail.

Machida klein? Rampage klein? Jones is qua lengte langer maar die anderen zijn massief weer in het voordeel.
De één heeft zijn lengte mee in het Thaiboksen en de andere weer in het worstelen, als je nou als voorbeeld Antonio Bigfoot Silva vs Fedor geeft dan kan ik je punt wel begrijpen...

smike
16-12-2011, 17:01
Lol, Muhammed Ali niet de GOAT. Zeg wat je wilt maar hij is the PEOPLES CHAMP. Een kampioen als hem komt er niet meer. Floyd Mayweather jr. is overigens wel een goeie als hij Paquaio weet uit te schakelen.

Sugar Ray Robinson was beter, Ali had meer charme.

Gilaiir
16-12-2011, 19:35
Machida klein? Rampage klein? Jones is qua lengte langer maar die anderen zijn massief weer in het voordeel.
De één heeft zijn lengte mee in het Thaiboksen en de andere weer in het worstelen, als je nou als voorbeeld Antonio Bigfoot Silva vs Fedor geeft dan kan ik je punt wel begrijpen...

Ja, alleen heeft Jones niet alleen zen lengte mee in het Muay Thai, maar ook in het worstelen.

Ben alleen nog benieuwd hoe zijn Jiu Jitsu is vanaf zen rug, maarja.. Ik denk niet dat hij ooit op zen rug komt te liggen.

ReZp
16-12-2011, 20:02
Jon Jones is in ieder geval buiten top klasse, denk dat er iig volgend jaar weinig mensen zullen zijn die het 'm echt lastig zullen maken. Maar wie weet zal zijn heerschap de komende ook zijn valkuil worden. De beste zijn én blijven lijkt me een moeilijke opgave.

El Bambino
16-12-2011, 21:07
Feit is, als Jones de TOP3 contenders Machida, Rampage, Shogun met een vinger in zijn neus verslaat dan is er voor hem geen tegenstand of uitdaging meer in deze divisie. Hij lach zich rot.
Vraag blijft, kan hij a la Overeem gewicht en kracht winnen zodat hij de nieuwe Fedor wordt in de zwaarste divisie?
Natuurlijk is zijn lengte en reach in zijn voordeel, deze man is nog nooit in moeilijkheden of tegen een harde stoot opgelopen, dat is een signaal dat hij tot de allergrooste vechters ooit kan behoren! Hij is gewoon onaantastbaar en ongrijpbaar en ik zie niemand van hem winnen, ook geen Overeem of JDS!