PDA

View Full Version : Vitor Belfort vs. Wanderlei Silva - TUF Brazil



Harrie Nak
13-12-2011, 18:20
Zojuist aangekondigd op de persco (http://www.ufc.com/media/ufc-142-tickets-press-conference) door Dana White himself!

Budokan
13-12-2011, 18:22
laatste klusje voor Wandy?

The Company
13-12-2011, 18:23
laatste klusje voor Wandy?

Als hij wint niet.

Pahlavan
13-12-2011, 18:30
ik ben een grote wanderlei fan en ik zie hem graag winnen maar ik vrees dat hij zwaar KO zal gaan tegen vitor :(

GnP
13-12-2011, 18:32
rematch!!!!!!!!!!!!!!!!!

superfreak
13-12-2011, 18:37
Prachtig dit! Wanderlei vocht de laatste keer al een stuk rustiger. Handen goed hoog en zo. Weet alleen niet of dat tegen een Vitor genoeg gaat zijn. Wie is van hun de betere op de grond? Je ziet het niet vaak dus vraag ik het me af.

Kemal
13-12-2011, 19:02
Vet hoor!!

Vitor Belfort vs. Wanderlei Silva as Ultimate Fighter Brazil Coaches

The UFC is ready for the first international season of its longstanding reality show The Ultimate Fighter, and on Tuesday UFC President Dana White announced that Vitor Belfort and Wanderlei Silva will be the coaches of The Ultimate Fighter Brazil, which will make its debut this spring.

"This show in the United States is huge -- it's one of the longest-running reality shows," White said at a press conference in Rio de Janeiro. "It's incredibly popular, it's been huge for us there. We think it's going to be 1,000 times bigger in Brazil. The amount of talent that's in this country right now? There's an undiscovered Anderson Silva, Jose Aldo, Vitor Belfort or Wanderlei Silva."

Belfort and Silva are both very popular fighters among Brazilian MMA fans (and Belfort is also known even among non-MMA fans because his wife, Joana Prado, is an actress and model), and the fight between the two coaches after the season will be a very big deal in Brazil. But that fight will be a long way off: Belfort first has to fight Anthony Johnson at UFC 142 in January, and the Belfort-Silva fight won't take place until after the upcoming season of The Ultimate Fighter Brazil, likely early in the summer.

The UFC has a deal lined up for Brazilian television, although it is not yet known how American fans can watch the show. The Ultimate Fighter Brazil Finale will air live in both Brazil and the United States.

Belfort vs. Silva will be a rematch 14 years in the making for the two fighters -- the two of them met in the first UFC Brazil show in 1998. That night, Belfort exploded across the Octagon and drilled Silva with hard punches, needing just 44 seconds to win by TKO. But both Belfort and Silva said they don't think that fight is particularly relevant today.

"It's a great honor to fight against Wanderlei," Belfort said. "I see it as a new fight and not a rematch."

"I think the first fight was very quick, I couldn't perform as well as I wanted to," Silva said. "I think this is one of the biggest rematches in all of modern MMA and I'm very pleased to give this to my fans and to once again fight in Brazil. This is a dream."

Tryouts for The Ultimate Fighter Brazil are taking place this week, and the UFC is expected to announce the cast members in early 2012.

goro
13-12-2011, 20:35
Jullie zijn snel... WAR Wandy!

MaartenManaus
13-12-2011, 21:25
Hier de lijst met de kandidaten voor de tuf ,. het zijn er nogal wat.
Eerste selectie ronde is alles op eigen kosten dus er zullen er nogal wat verstek laten gaan.

http://br.ufc.com/TUF-APPLICATION-BRAZIL

Pansier
13-12-2011, 22:40
Als hij wint niet.

Als hij verliest niet, dan zal het des te moeilijker zijn om te stoppen!

waarel
13-12-2011, 23:05
Fijn, ik denk namelijk dat Brazilianen in dat huis voor minder drama zorgen :)

Surrender
14-12-2011, 00:20
Prachtig dit! Damn dit gaat dus echt super goed verkopen. Ik vermoed ook de laatste partij van "The Axe Murderer" z'n carriere! Ik gun het wanderlei wel, maar volgens mij wordt het precies als de eerste keer, 44 seconds the knockout by Vitor Belfort!!!

wrestler_nl
14-12-2011, 00:49
vet hoor maar krijgen we nu 2 TUF's tegelijkertijd ofzo want Cruz en Faber zijn toch coaches van TUF 15 en Wandy & Belfort coaches van TUF Brazil of hoe zit het.
Anyway ik kijk hier erg naar uit!

Bromios
14-12-2011, 00:52
Hoe lang zit die Belfort al wel niet in MMA ?

En een stuk of 20 van die brazilianen in 1 huis. Daar mogen ze wel een swat team bij in zetten.

Bromios
14-12-2011, 00:53
vet hoor maar krijgen we nu 2 TUF's tegelijkertijd ofzo want Cruz en Faber zijn toch coaches van TUF 15 en Wandy & Belfort coaches van TUF Brazil of hoe zit het.
Anyway ik kijk hier erg naar uit!

Er was sprake van dat ze meerdere tuf's tegelijk willen en dan een soort grote finale van de winnaars maar of dat nu al zo is weet ik niet. UFC wordt zo groot dat je toch al gaat krijgen dat je tegelijkertijd op verschillende plekken UFC's hebt want anders komen er niet genoeg aan vechten toe.

Sadix
14-12-2011, 01:47
pffff jammer eigenlijk. Zag ze liever niet tegen elkaar vechten, heb veel sympathie voor beiden.

redjuh
14-12-2011, 05:38
Jammer dat het niet niet een jaar of 7/8 eerder is gedaan, maar wel heel vet. WAR wanderlei

smike
14-12-2011, 14:44
Jammer dat het niet niet een jaar of 7/8 eerder is gedaan, maar wel heel vet. WAR wanderlei

x2

goro
14-12-2011, 14:55
Hoe lang zit die Belfort al wel niet in MMA ?

En een stuk of 20 van die brazilianen in 1 huis. Daar mogen ze wel een swat team bij in zetten.

Ze hadden Brazilianen tegen Amerikanen moeten zetten. Anderson vs Sonnen! Dat had pas kijkcijfers opgeleverd!

amilster
14-12-2011, 15:11
heb ik nou ook, maar als ik dan toch moet kiezen WARRRR WANDDDD

Pahlavan
14-12-2011, 15:26
Ze hadden Brazilianen tegen Amerikanen moeten zetten. Anderson vs Sonnen! Dat had pas kijkcijfers opgeleverd!

x2!

MaartenManaus
14-12-2011, 15:47
Ze hadden Brazilianen tegen Amerikanen moeten zetten. Anderson vs Sonnen! Dat had pas kijkcijfers opgeleverd!

Ja dat was ook heel vet geweest, en op zeker oorlog in dat huis.

Soulbringer320
14-12-2011, 15:49
Ja dat was ook heel vet geweest, en op zeker oorlog in dat huis.

Zo echt he....
Vond die spanning en die discussies tussen Rashad en Quinton ook geniaal.

Shikoku
14-12-2011, 16:32
Ze zouden wel moeten coachen maar vechten, ik weet het niet op dit punt.

wrestler_nl
14-12-2011, 19:15
UFC Quick Quote: Wanderlei Silva saving Brazilian crackheads on TUF Brazil (http://www.mmamania.com/2011/12/14/2635604/ufc-quick-quote-wanderlei-silva-saving-brazilian-crackheads-on-tuf)





"There are many things they do on the American show that I particularly don’t think is nice. I believe we gotta sell the sport as it is. Martial arts are about respect, discipline, posture. And that’s what they’ll see happening here, but it’s not going to be messy. Not in my side, at least. But people will have to sign a deal on which they say that if they mess up with me, it’ll get ugly. I wanna show the good side of the martial arts, show the positive aspects of practicing martial arts and make it popular to people who has never watched MMA in their lives, and maybe help people who do many things wrong, like doing crack and other drugs. Sometimes it happens because the guy doesn’t have anything to do, his friend starts doing it and he goes and does it. I guess we gotta bring these guys from the bad side and show them some things that are good, that’s my mission."

Kemal
15-12-2011, 09:12
http://www.dailymotion.com/video/xmze04_1_sport

Redwhitewarrior
15-12-2011, 13:05
WAR WANDY

Budokan
15-12-2011, 13:40
Ze hadden Brazilianen tegen Amerikanen moeten zetten. Anderson vs Sonnen! Dat had pas kijkcijfers opgeleverd!

Denkk dat de UFC het een te groot risico vindt dat er na 1 ronde enkel nog maar brazilianen door gaan. In de laatste TUF was er maar eentje en die wad al super

Kemal
22-12-2011, 18:13
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BTy8ioZAV7I

smike
22-12-2011, 18:31
Denkk dat de UFC het een te groot risico vindt dat er na 1 ronde enkel nog maar brazilianen door gaan. In de laatste TUF was er maar eentje en die wad al super

Brazilianen ownen de UFC soweiso al, als de USA jones niet had, dan waren ze compleet weggevaagd!

The Company
22-12-2011, 18:36
Brazilianen ownen de UFC soweiso al, als de USA jones niet had, dan waren ze compleet weggevaagd!

Ze hebben Edgar en Cruz ook nog. Maar inderdaad Brazilianen ownen de UFC vrij hard.

smike
22-12-2011, 18:49
Ze hebben Edgar en Cruz ook nog. Maar inderdaad Brazilianen ownen de UFC vrij hard.

Je vergeet Henderson nog, één van de weinige echte amerikaanse baazen Sonnen uiteraard, hoewel die vooral kampioen smacktalk is hehe

Kemal
24-12-2011, 20:06
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=t1bvAQNAWFc

fightlove
12-03-2012, 21:24
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1-av7UwZwus