PDA

View Full Version : MIKE POLANEN en MILTON FELTER



STERKE JERKE
14-12-2011, 14:30
Mike en Milton,

Doen jullie jezelf en een ieder die jullie een warm hart toedraagt (inclusief mijn persoon) een genoegen en steek even de koppen bij elkaar ten einde duidelijke afspraken met elkaar te maken inzake jullie te organiseren vechtsportgala’s.

Plat gezegd komt het zo “fucking klote” over als jullie ineens elkaar proberen weg te concurreren, door kort na elkaar gala’s te geven( “Klaar om te bossen”op 23 decembera.s. en “Soema na bassi” op 28 decembera.s. in de NIS te Paramaribo Suriname), terwijl jullie dikke vette kabels zijn geweest!
Geloof mij, dit is voer voor individuen die jullie graag op de bek zien gaan!

Dit is welgemeend en komt uit het diepste van mijnhart!

Gezegende kerstdagen en een voorspoedig en bovenal sportief 2012 toegewenst!

Een vader die jullie nog steeds dankbaar is betreffende het feit dat jullie zijn zoon op vechtsportgebied hebben gevormd en op het juiste vechtsportpad hebben geplaatst!

smike
14-12-2011, 14:38
Weet je dat ik nu pas door heb dat het 2 verschillende vents zijn? lol

Ik zag de events voor dezelfde aan, tering, nu zijn er 2 zo dicht na elkaar, hebben ze ook alweer ruzie daar, wat zijn het toch ook een asos en egotjes in die kickbokswereld!
Kunnen ze niet bij ajax in het bestuur, daar passen ze ook wel goed.

Anderson
14-12-2011, 15:07
Wat iemand op kickbox.nl had geschreven over de ruzie gaat dat echt niet meer goed komen tussen die twee.

marcelt
14-12-2011, 16:46
Maar een gala een week na elkaar organiseren is nou ook weer niet nodig. Wou idd. dat ze nog goed waren en NL vs Thailand organiseerden.

STERKE JERKE
14-12-2011, 17:38
X2

Maar een gala een week na elkaar organiseren is nou ook weer niet nodig. Wou idd. dat ze nog goed waren en NL vs Thailand organiseerden.