PDA

View Full Version : "The Prodigy" BJ Penn Highlight



Kemal
14-12-2011, 22:41
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=04TqcVJKIb0

de Stiep
14-12-2011, 23:30
Tja, leuke highlight. Alleen krijg ik trek in een kokosnoot gevuld met een rumcocktail en een rietje erin met deze achtergrondmuziek

waarel
15-12-2011, 19:24
Mooie highlight van een van de beste vechters ooit

bryan
15-12-2011, 20:29
Denk altijd gelijk aan "Till the death george..." wahahaha sorry maar vind penn overrated en hij heeft de afgelopen 10 jaar van niemand van betekenis gewonnen zijn hele carierre is gebaseerd op die ene super overwinning op Hughes

wrestler_nl
15-12-2011, 22:27
Denk altijd gelijk aan "Till the death george..." wahahaha sorry maar vind penn overrated en hij heeft de afgelopen 10 jaar van niemand van betekenis gewonnen zijn hele carierre is gebaseerd op die ene super overwinning op Hughes

Ik ben geen fan van BJ Penn maar om nou te zeggen dat ie niemand van betekenis heeft verslagen dan Hughes vind ik onzin.
-Uno
-Serra
-Gomi
-Sherk
-Sanchez
-Florian
-Stevenson
-pulver
en weet ik veel wie nog meer :P/

bryan
15-12-2011, 22:50
Ik ben geen fan van BJ Penn maar om nou te zeggen dat ie niemand van betekenis heeft verslagen dan Hughes vind ik onzin.
-Uno
-Serra
-Gomi
-Sherk
-Sanchez
-Florian
-Stevenson
-pulver
en weet ik veel wie nog meer :P/

Goede vechters.... helemaal mee eens... maar als het echt om de knikkers ging tegen ook " kampioenen" ging het altijd mis... GSP, Franky, Hughes tweede keer, Nick etc... Persoonlijk vind ik hem gewoon zwaar overrated.... hij heeft zoveel potentie maar echt totaal geen instelling

Asura
15-12-2011, 23:11
BJ Penn's grootste zwakte is mentaal, dat zeker. Qua skills vind ik hem niet overrated.

wrestler_nl
15-12-2011, 23:32
Goede vechters.... helemaal mee eens... maar als het echt om de knikkers ging tegen ook " kampioenen" ging het altijd mis... GSP, Franky, Hughes tweede keer, Nick etc... Persoonlijk vind ik hem gewoon zwaar overrated.... hij heeft zoveel potentie maar echt totaal geen instelling

Ja klopt idd maar het is natuurlijk geen schande om van die namen te verliezen. Niet de best ever maar ook niet overrated

MMAFAN-1122
16-12-2011, 15:15
Bijft een topper!

Wiseguy
16-12-2011, 16:33
Mensen vergeten even voor het gemak dat BJ het altijd heeft opgenomen tegen grotere vechters. Hij heeft zelfs tegen Lyoto gevochten. Niets dan respect voor deze man die tevens als eerste niet braziliaan de mundials heeft gewonnen en zijn bjj blackbelt in minder dan 3 jaar heeft gehaald