PDA

View Full Version : Dana White wants Anderson Silva to close career vs GSP or Jones



Soulbringer320
20-12-2011, 03:20
Dana White plans call for middleweight king Anderson Silva to rest up from a shoulder injury and face the winner of Chael Sonnen-Mark Munoz in 2012. After that, however, it may all be up to Silva.
White, though, wouldn’t mind seeing the 36-year-old Brazilian finish up his career after a few more fights, including a finale bout with either UFC welterweight champ Georges St. Pierre or light heavyweight title-holder Jon Jones.
“He’s probably the greatest fighter in history. He hasn’t lost and has been champion since 2006. I think he has two more title defenses and I do not know what he’ll do next or if he will retire,” said White, in an interview with Brazilian website Alpha. “He could end his career with a super fight against Jon Jones or Georges St. Pierre. He could end his career like that – fight in a different weight class. I would be happy with that. Then he could take a boat and sail into the sunset.”

Kemal
20-12-2011, 06:23
Tegen wie hij het ook zal op nemen het zal wel een knalpartij worden!

ZakKa!
20-12-2011, 07:51
helemaal eens. Zit al jaren te wachten op gsp silva. Silva bones is misschien zelfs nog interessanter.

El Bambino
20-12-2011, 08:12
Silva vs Jones dan is Jones helemaal in zijn voordeel, qua naturlijke gewicht en qua reach.
Jones vs Dos Satons dat is interessant en Silva vs GSP is ook interessant!
Dus ik zou zeggen Dana, doe je huiswerk beter!

Baske
20-12-2011, 08:26
Snap dat ie m het liefste ziet gaan. Ik niet, daarentegen...

bryan
20-12-2011, 09:10
Zou te fucking mooi zijn dat Silva Jones fff in de eerste minuut KO front kickt...Thank you and good night ! ligt je toekomstige marketing kanon !

Tony
20-12-2011, 09:14
hell yeah Bryan.. zou wel kicken zijn :)

Surrender
20-12-2011, 10:11
Silva vs Jones dan is Jones helemaal in zijn voordeel, qua naturlijke gewicht en qua reach.
Jones vs Dos Satons dat is interessant en Silva vs GSP is ook interessant!
Dus ik zou zeggen Dana, doe je huiswerk beter!

Pffft GSP is GEEN match voor Silva vriend. En GSP is al zuinig op tegenstanders in zijn eigen gewichts klasse, als hij tegen Anderson wordt gematched zullen we heeeeeel lang moeten wachten!!! wuhahahah George "Run" St.Pierre!!!

XanaduNL
20-12-2011, 10:48
Silva vs Jones dan is Jones helemaal in zijn voordeel, qua naturlijke gewicht en qua reach.
Jones vs Dos Satons dat is interessant en Silva vs GSP is ook interessant!
Dus ik zou zeggen Dana, doe je huiswerk beter!

Ik denk dat jij je huiswerk wat beter moet doen. :p
Daarnaast duurt het nog wel een flinke tijd voor Jones naar HW gaat.

123trisweat
20-12-2011, 10:54
Jones wint hoe dan ook 7 van de 10 partijen tegen A. Silva op dit moment. Natuurlijk gebaseerd op niks :). Maar als Silva terug komt van een blessure en een lastige partij tegen Sonnen krijgt is hij 38(2012/2013) als hij tegen Jones in (nog steeds niet top) vorm.
Ben een Jones liefhebber, ik kijk ook niet naar de "off" fight interviews en appearances en o.b.v zijn gevechten vind ik hem niet arroganter vechten dan andere.

123trisweat
20-12-2011, 11:01
Ik denk dat jij je huiswerk wat beter moet doen. :p
Daarnaast duurt het nog wel een flinke tijd voor Jones naar HW gaat.

Is natuurlijk wel afh. van dhr. D. White. Als hij zegt ik laat je maar 1x per jaar vechten op LHW tegen xxx bedrag, maar ik betaal je xxxx per gevecht op HW en bied je 3x p.j. een gevecht, denk ik dat Jones sneller naar HW gaat dan je denkt.

Sportief gezien is LHW het meest interessant als je kijkt wie nummer 2 is.

Hoop in ieder geval op mooie, sportief spraakmakende gevechten in 2012

superfreak
20-12-2011, 11:32
Tegen GSP hoeft van mij niet. GSP zou dan heel lang bezig zijn met op gewicht komen en zal heel voorzichtig gaan vechten om de lengte en reach voordeel te neutraliseren.
Zet 'm maar tegen Jones. Geloof me dat trekt Jones niet. Hij stoot niet zo snel en anderson zal het hem betaald zetten in de stand up. Maak me alleen zorgen over de takedowns en submissions want die zijn wel lastig bij jones door zijn lange armen en benen.
Dit is toch wel de partij die ik zou willen zien.

Wat Bryan zegt is wel waar. Als hij Jones heel makkelijk sloopt dan heb je als Dana zijn toch wel een probleem. GSP is ook redelijk richting nadagen van zijn carriere. Dat zou dan minder erg zijn.

Nelisje
20-12-2011, 12:06
Ik geloof ook dat Silva te snel is voor Jones in de stand up. Die ontwijkt de stoot en countert meteen.

En Jones omhoog laten gaan in gewicht..dat lijkt me ook niet slim. Hij heeft dan geen gigantisch reach advantage meer, en de tegenstanders zijn een stuk sterker. Een dos Santos of Overeem hebben zoveel knock out power, daar is Jones nog niet op berekend. Hij heeft ook niet de bouw voor een zwaargewicht volgens mij, hij is geen powerhouse als je hem zo ziet met zijn magere armpjes en beentjes.

En GSP is pas 30, die heeft nog 4 a 5 jaar voor hij met pensioen gaat.

Anderson
20-12-2011, 12:08
Het is makkelijker voor GSP op het gewicht te komen of een catch weight dan Anderson Silva het gewicht wilt bereiken tegen Jones te vechten.

The Company
20-12-2011, 12:19
Het is makkelijker voor GSP op het gewicht te komen of een catch weight dan Anderson Silva het gewicht wilt bereiken tegen Jones te vechten.

AS cut down vanaf 235 dus 205 is geen probleem.

Soulbringer320
20-12-2011, 15:02
Jones zie ik niet makkelijk van een B-Heavyweight winnen....
Helemaal niet van een Jds, Cain, Brock, Overeem...

Mack
20-12-2011, 15:06
AS cut down vanaf 235 dus 205 is geen probleem.

Hij cut 50 pounds??

The Bulldog
20-12-2011, 15:34
ehmmmm 30....idd heb ik ook paar x gelezen en gehoord

Brainthief
20-12-2011, 15:42
235 naar 185 is 50pounds... ff 21 a 22 kilo cutten....pffff lijkt mij wel heel sterk, hij ziet er niet super droog uit ofzo, zal ie dan opzwellen als een varken
wanneer hij niet vecht, lijkt me toch niet??

Ik zou niet durven zeggen wie wint trouwens, bij Silva gaat het zo makkelijk. (Tegen Vitor en volgens een pot tegen iemand waar hij gewoon achteruit leunend met een soort van slappe jab iemand KO slaat)

superstucie
20-12-2011, 16:39
jones zou gruwelijk zijn!!!

lukashenko
20-12-2011, 17:50
ik denkk niet dat anderson jones kan handelem als jones boven op hem ligt ik denkk jones op ground and pound
tegen gsp vind ik ook minder interresant laat die eerst maar langs nick diaz komen

smike
22-12-2011, 17:44
Tegen GSP zou een slachting worden, niet een leuke matchup.
Tegen Jones zou erg vet zijn, denk dat dit een werldpot zou worden!

Ik zie em ook heel graag tegen Henderson, ook een wereldvechter!