PDA

View Full Version : UFC app on Xbox Live offers upcoming UFC 141 PPV for FREE



Harrie Nak
21-12-2011, 10:09
The Ultimate Fighting Championships application went live on the Xbox Live service today with a surprising gift for early users.

The interactive app is free to download and fully interactive, allowing users to view recent trailers, interviews and highlights while seeing what your Xbox 360 friends list has been up to. It also is offering up the upcoming UFC 141 Pay-Per-View event for free.

Taking place on Friday, December 30, the upcoming event is highlighted by a bout between two of the largest fighters in UFC history, as former heavyweight champion Brock Lesnar locks horns with Alistair Overeem.

The UFC app joins YouTube, the Today Show, TMZ and more as part of the new entertainment applications available via the Xbox Live service.UFC on Xbox LIVE | Xbox Sports | Xbox LIVE | Xbox 360 Console - Xbox.com
(http://support.xbox.com/en-US/apps/ufc/ufc-info)
Waarschijnlijk weer alleen voor die stink Amerikanen, maar wie weet...
Biedt Xbox Live überhaupt hun Apps Marketplace aan op de Nederlandse markt?

dirk5
21-12-2011, 10:46
Gisteren avond gezien en mezelf aangemeld maar kreeg de mededeling: Already sold out....

Toch knap voor iets wat gratis is..... blij maken met dode mus noemen ze dat.

Harrie Nak
21-12-2011, 10:56
Gisteren avond gezien en mezelf aangemeld maar kreeg de mededeling: Already sold out....

Toch knap voor iets wat gratis is..... blij maken met dode mus noemen ze dat.En jij hebt een Nederlandse Xbox Live membership (m.a.w. je maakt geen gebruik van een US credit card ofzo)?
Indien het geval, kun je de PPV wel aanschaffen?

Dennuz
21-12-2011, 10:58
Xbox Live Apps

Hier is de complete lijst met de landen waar het beschikbaar is:
*4 on Demand (C4) -- Verenigd Koninkrijk
*ABC iView (Australian Broadcasting Corp.) -- Australië
*Dailymotion -- Australië, Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, Chili, Colombia, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, Ierland, India, Italië, Korea, Mexico, Nederland, Nieuw Zeeland, Norwegen, Polen, Rusland, Singapore, Zuid Afrika, Spanje, Zweden, Zwitzerland , Taiwan, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten
*Demand 5 (Five) -- Verenigd Koninkrijk
*M6 -- Frankrijk
*MSN Video -- Frankrijk
*UFC on Xbox LIVE (UFC) -- Canada, Verenigde Staten
*VUDU (Wal-Mart) -- Verenigde Staten

dirk5
21-12-2011, 11:07
En jij hebt een Nederlandse Xbox Live membership (m.a.w. je maakt geen gebruik van een US credit card ofzo)?
Indien het geval, kun je de PPV wel aanschaffen?

Ik heb zowel een Nederlands als Amerikaans xbox membership, maar ik gebruik over het algemeen de Amerikaanse. Ik kreeg gisteren in ieder geval op alles wat ik drukte (filmpjes) de melding dat het "not available" was. Of dat te maken heeft met regio ofzo weet ik niet maar ik was er in ieder geval meteen klaar mee. Adverteren met iets wat sold out is terwijl het gratis is, echt kansloos.

Ppv weet ik niet, maar heb ik ook niet echt naar gekeken, ben Nederlander en doe alleen aan gratis :)

Kemal
21-12-2011, 12:03
oke thanks Dennuz, das duidelijk!

The Company
21-12-2011, 12:26
Alleen de eerste 25000 kregen gratis ppv.

dirk5
21-12-2011, 12:31
Alleen de eerste 25000 kregen gratis ppv.

ja ik las het net ja....

Hadden ze wel mogen melden, alvorens ze iedereen die app laten downloaden...

SacredHeart
21-12-2011, 13:24
Tuurlijk niet melden van te voren, dat heet nou marketing ;)

dirk5
21-12-2011, 13:31
Tuurlijk niet melden van te voren, dat heet nou marketing ;)

Nee, dat heet je potentiele klanten boos maken, iets gratis aanbieden en vervolgens niet geven is alles behalve goede reclame....

Baske
21-12-2011, 13:45
Klootzakken. Ik was zo blij toen ik het bericht las...

Fyodor
21-12-2011, 13:48
Geen paniek, op www.ufc.tv (http://www.ufc.tv) kun je een HD stream voor ongeveer 14 euro bestellen...

XanaduNL
21-12-2011, 15:34
Geen paniek, op www.ufc.tv (http://www.ufc.tv) kun je een HD stream voor ongeveer 14 euro bestellen...

Wel vreemd, waarom zouden Amerikanen er dan 55 dollar voor neerleggen? :p

Overigens kost hij maar 7 dollar op ufc.tv, echter vind ik niets over een HD versie.

The Company
21-12-2011, 15:40
Wel vreemd, waarom zouden Amerikanen er dan 55 dollar voor neerleggen? :p

Overigens kost hij maar 7 dollar op ufc.tv, echter vind ik niets over een HD versie.

Omdat hij alleen voor Europeanen 14 euro kost. In Amerika en Canada kost het gewoon 55 dollar.

Fyodor
21-12-2011, 15:48
Wel vreemd, waarom zouden Amerikanen er dan 55 dollar voor neerleggen? :p

Overigens kost hij maar 7 dollar op ufc.tv, echter vind ik niets over een HD versie.

Cool, normaal was het 20 dollar maar die prijs is drastisch omlaag gedaan naar 7 dollar nu, dus ruim van 5 euro. Koopje! :D
De prijs van 7 dollar lijkt definitief, want de volgende UFC in Brazilië kost ook maar 7 dollar.

Amerikanen betalen iets van 55 dollar voor een normale PPV, die ze direct op hun TV ontvangen. Wij kunnen dat niet en hebben dit als mogelijkheid (natuurlijk kan je altijd het beeld doorsluizen naar je HD TV). Lang niet alle landen kunnen de PPV via internet bestellen, wij gelukkig wel.

ZakKa!
21-12-2011, 16:06
huh ik heb nooit geweten dat het zo goedkoop was.