PDA

View Full Version : BJJ Leraar gezocht voor Arnhem



remco pardoel
21-12-2011, 15:47
Een collega is in de steek gelaten door de persoon die daar de lessen verzorgde.
Hij is naarstig op zoek naar iemand die vanaf niveau paarse band de lessen wil overnemen.
Helaas kunnen wij het vanuit onze eigen organisatie zelf niet invullen.

De lessen zijn op dinsdag en donderdag geweest.

PM mij even bij interesse.

blade
21-12-2011, 15:53
Een collega is in de steek gelaten door de persoon die daar de lessen verzorgde.
Hij is naarstig op zoek naar iemand die vanaf niveau paarse band de lessen wil overnemen.
Helaas kunnen wij het vanuit onze eigen organisatie zelf niet invullen.

De lessen zijn op dinsdag en donderdag geweest.

PM mij even bij interesse.


is dat bij kb arnhem? Willem heeft toch ruim van te voren aan gegeven dat die weg ging ivb werk? dus snap de regel in de steek gelaten niet?

MMAFAN-1122
21-12-2011, 16:38
is dat bij kb arnhem? Willem heeft toch ruim van te voren aan gegeven dat die weg ging ivb werk? dus snap de regel in de steek gelaten niet?

Idd.

Roque
21-12-2011, 18:09
Stond toch al een tijd geleden een oproep voor op het forum?

RedDawn
21-12-2011, 18:13
Beetje bad blood tussen Remco en Willem. ;)

remco pardoel
21-12-2011, 18:26
1. Ik neem aan dat ze bij het betreffende team toch wel mensen naar voren hadden kunnen schuiven om zo de lessen door te laten gaan.
Remco Rettob, een van de Serridilla bros.

2. Bad blood?
Ik probeer te denken in het belang van BJJ om het zo te laten groeien.
Ik kan ook mijn mond houden en een locatie verloren laten gaan.
Dat is gewoon slecht voor de sport

remco pardoel
21-12-2011, 18:31
Bij de JJF hebben ze denk ik andere dingen aan hun hoofd die waarschijnlijker meer van belang zijn op dit moment.
Naast Arnhem zijn ze ook gestopt als team in Tilburg. Zonde voor de sport.

Zullen we on topic blijven... en het probleem oplossen. Dat lijkt mij een beter idee.

Strange Cutbean
21-12-2011, 18:58
Tuurlijk denk je aan het belang voor de sport maar dat doe je ook als je de eerste regel iets anders neer zet.

lopez86
21-12-2011, 19:14
x2, kom dan niet met zo'n lage steek onder water.

761217186
21-12-2011, 19:43
In het belang van BJJ kunnen de BJJ 'ers er ook voor kiezen om hun vaardigheden te onderhouden bij BJJ Apeldoorn;-)
25 rijden vanaf Arnhem..

Is maar een tip..

blade
21-12-2011, 21:27
denk dat ze niet goed gezocht hebben naar vervanging of er is geen animo voor Willem heeft het vroeg genoeg aangeven naar mijn mening ik bedoel het had bij wijze van spreken nog wel een jaar kunnen duren voor dat ze iemand hadden gevonden.en zeg nou zelf rijk wordt je der niet van van les geven.maar hoop wel dat ze goede vervanging kunnen vinden is voor de school de sport en niet te vergeten de leerlingen ook beter.maar ik hoorde dat ze de mma kant op gingen als willem weg was anders gewoon Bart Meekhof vragen

Briant
21-12-2011, 21:58
Misschien kan iemand van de stal van Edgar Kruyning (Ede) er wel les geven. Ik zou hem gewoon even benaderen. Het is dan wel geen BJJ, maar die mensen snappen wel wat Grappling is.

remco pardoel
21-12-2011, 21:58
Misschien is het een idee om voor de mannen van Apeldoorn een van de avonden over te nemen?
Niet alle mensen zijn in de situatie dat ze willen of kunnen reizen.

remco pardoel
21-12-2011, 22:01
@Lopez...
Wat lage steek?
Is het mijn fout dat iemand zijn club verlaat en niet zorgt voor opvolging?

761217186
21-12-2011, 22:50
Misschien is het een idee om voor de mannen van Apeldoorn een van de avonden over te nemen?
Niet alle mensen zijn in de situatie dat ze willen of kunnen reizen.

In Apeldoorn geeft Bastiaan (bruinbander) al les op de donderdag. Verder is er bij ons niemand die het kan overnemen (1 paarsbander) de rest nog beginners. Maar vervoer mag geen probleem zijn, gewoon met elkaar mee rijden! De optie van Briant is ook intressant. In ede lopen ook kundige no-gi leraren.

KB.Arnhem
22-12-2011, 00:17
Een collega is in de steek gelaten door de persoon die daar de lessen verzorgde.
Hij is naarstig op zoek naar iemand die vanaf niveau paarse band de lessen wil overnemen.
Helaas kunnen wij het vanuit onze eigen organisatie zelf niet invullen.

De lessen zijn op dinsdag en donderdag geweest.

PM mij even bij interesse.



een collega is in de steek gelaten? je doet net als of ie hals overkop vertrokken is? hij heeft het ruim van te voren door gegeven het was al ruim bekend, heeft nog daarna een tijdje les gegeven.

En waarom leg je alles bij willem neer.. met je ik kan het niet helpen dat hij niet voor een nieuwe trainer kan zorgen?? dat moet de sportschool houder zelf doen dat is zijn pakkie aan

Je had het op een nettere manier kunnen doen je wekt hier dingen op die nergens opslaan

ush

remco pardoel
22-12-2011, 02:09
Als Willem zelf voor een vervanger had gezorgd dan was dit topic nooit ontstaan
Of ben ik nu raar aan het schrjven :)

MMAFAN-1122
22-12-2011, 10:08
Tuurlijk denk je aan het belang voor de sport maar dat doe je ook als je de eerste regel iets anders neer zet.

X2 beetje laag idd. was al lang bekend dat Willem een andere locatie zocht!

MMAFAN-1122
22-12-2011, 10:09
Als Willem zelf voor een vervanger had gezorgd dan was dit topic nooit ontstaan
Of ben ik nu raar aan het schrjven :)

Ben jij nog actief bij Gracie barra trouwens?

blade
22-12-2011, 10:27
X2 beetje laag idd. was al lang bekend dat Willem een andere locatie zocht!


beetje oftopic maar is er al wat bekend waar die nou les gaat geven?

Intermec
22-12-2011, 12:27
Het is maar goed dat ik hier moet lezen dat ik vanavond niet meer hoef te trainen... ;-)

Natuurlijk stoppen we in Tilburg niet met BJJ! Ja, we zullen onafhankelijk van JJF zijn, en we zijn ons even aan het beraden hoe en wat precies, maar we blijven gewoon lekker doortrainen!

Sapinho
22-12-2011, 12:57
Bij de JJF hebben ze denk ik andere dingen aan hun hoofd die waarschijnlijker meer van belang zijn op dit moment.
Naast Arnhem zijn ze ook gestopt als team in Tilburg. Zonde voor de sport.

Zullen we on topic blijven... en het probleem oplossen. Dat lijkt mij een beter idee.


Even voor de duidelijkheid:
we zijn in TILBURG niet gestopt! Wij gaan gewoon net zo hard door zoals iedereen van ons gewend is!! BJJ for life!!!!

Facade
22-12-2011, 12:59
Als Willem zelf voor een vervanger had gezorgd dan was dit topic nooit ontstaan
Of ben ik nu raar aan het schrjven :)

Ik denk dat je niet de vuile was buiten moet hangen. Of wat je zegt waar is maakt niet zoveel uit. Het staat niet professioneel en bovendien snij je jezelf ermee in de vingers.

MMAFAN-1122
22-12-2011, 13:57
beetje oftopic maar is er al wat bekend waar die nou les gaat geven?

Het plan was Nijmegen volgens mij!

Briant
22-12-2011, 14:46
Even voor de duidelijkheid:
we zijn in TILBURG niet gestopt! Wij gaan gewoon net zo hard door zoals iedereen van ons gewend is!! BJJ for life!!!!

Goed om te lezen dat jullie doorgaan. Begrijp ik goed dat jullie los van JJF verder gaan?

casca grossa
22-12-2011, 15:07
Ontzettend goedkoop dit weer Remco! Zoals altijd. Misschien wordt het tijd dat je hier eens mee ophoud.
Ik heb geen probleem met jou, jij kennelijk wel met mij. Jammer.
Drie maanden geleden heb ik Fred aangegeven te stoppen met lesgeven.
Dit in goed overleg met Fred. Het was simpelweg niet te combineren met
MIjn gezin en werk. Wij (Fred en ik) hebben samen naar oplossingen gezocht.
Ik heb hem zelfs geadviseerd om mijn "grote vriend" Remco Pardoel
Te bellen of hij nog een kandidaat had. Fred vertelde mij dat Remco hem vertelden
Dat iemand van het caliber 'Willem" moeilijk te vinden was. Ik dacht nog
"nee maar", waar heb ik dat aan verdiend". Vorige week hebben Fred en ik
Besloten dat waarschijnlijk Eibert (paars) de lessen gaat geven onder
Begeleiding van mij. De bedoeling is dat ik dan eens in de maand een les geef.
Dus......Remco Pardoel.....wil jij nogmaals alstublieft stoppen mij persoon
Zwart te maken? Hier zit niemand op te wachten. En als jij écht zo veel
Hart voor de sport hebt als je doet voorkomen bel je mij even op, maken we een afspraak waar jij mij even haarfijn kunt vertellen wat jou zo allemaal dwars zit. Inplaats van dit laffe op onzin gebaseerde bla bla.
Je kunt mijn telefoonnummer vinden op de site Jiu Jitsu Factory | BJJ - Brazilian / Braziliaans Jiu-Jitsu - Grappling - MMA - Zelfverdediging (http://www.grappling.nl).

Willem Peters.

wrestler_nl
22-12-2011, 16:05
http://cdn.styleforum.net/f/fa/fa79d5e6_shit-just-got-real.jpeg

MMAFAN-1122
22-12-2011, 16:06
Ontzettend goedkoop dit weer Remco! Zoals altijd. Misschien wordt het tijd dat je hier eens mee ophoud.
Ik heb geen probleem met jou, jij kennelijk wel met mij. Jammer.
Drie maanden geleden heb ik Fred aangegeven te stoppen met lesgeven.
Dit in goed overleg met Fred. Het was simpelweg niet te combineren met
MIjn gezin en werk. Wij (Fred en ik) hebben samen naar oplossingen gezocht.
Ik heb hem zelfs geadviseerd om mijn "grote vriend" Remco Pardoel
Te bellen of hij nog een kandidaat had. Fred vertelde mij dat Remco hem vertelden
Dat iemand van het caliber 'Willem" moeilijk te vinden was. Ik dacht nog
"nee maar", waar heb ik dat aan verdiend". Vorige week hebben Fred en ik
Besloten dat waarschijnlijk Eibert (paars) de lessen gaat geven onder
Begeleiding van mij. De bedoeling is dat ik dan eens in de maand een les geef.
Dus......Remco Pardoel.....wil jij nogmaals alstublieft stoppen mij persoon
Zwart te maken? Hier zit niemand op te wachten. En als jij écht zo veel
Hart voor de sport hebt als je doet voorkomen bel je mij even op, maken we een afspraak waar jij mij even haarfijn kunt vertellen wat jou zo allemaal dwars zit. Inplaats van dit laffe op onzin gebaseerde bla bla.
Je kunt mijn telefoonnummer vinden op de site Jiu Jitsu Factory | BJJ - Brazilian / Braziliaans Jiu-Jitsu - Grappling - MMA - Zelfverdediging (http://www.grappling.nl).

Willem Peters.

Bedankt voor de info! Hij zal wel niet naar Oss komen!!

remco pardoel
22-12-2011, 16:13
Je kan het weer mooi weer geven Willem.
Volgens mij waren het jij en je broer die gestart waren met een 'haat' campagne.
Het is zo wie zo wie niet chique te noemen,om in dezelfde plaats te beginnen als er nog maar 5 BJJ clubs waren in Nederland.
Daar ben ik destijds niet zo over te spreken geweest.

En inderdaad is het moeilijk om iemand te vinden die jou kan vervangen qua level.
Dat had ik ook aangegeven aan Fred.

Als jullie daadwerkelijk een vervanger gevonden hebben dan zou mijn informatie verkeerd moeten zijn die ik zondag ontvangen had van Fred.
Toen gaf hij aan dat er nog steeds geen vervanger was.

Succes met je bedrijf en je gezin in ieder geval.

Remco

FOCUS
22-12-2011, 16:30
je had natuurlijk ook gewoon een oproep kunnen plaatsen, zonder de vuile was erbij te hangen -of het nou waar is of niet :)

Garcia
22-12-2011, 16:42
Back on topic svp. Willem en Remco kunnen het prima zelf oplossen en weten elkaar vast te vinden mocht dat nodig zijn.

Dus graag enkel reacties op de oproep of er iemand mogelijk beschikbaar is om les te geven.

Strange Cutbean
22-12-2011, 16:42
De intentie is inderdaad dat Eibert (ondergetekende) de lessen in Arnhem op zich nemen. Hij zit echter nog met de tijd die hij vrij moet maken van zijn werk (10 weeks rooster) dus het gaat nog even om de invulling van de uren wanneer hij eventueel niet kan. Dat wist Fred afgelopen zondag nog niet dus, ik had hem daar nog niet verder over gesproken. De insteek wordt wel een meer MMA-gerichte.

Cave
22-12-2011, 16:47
Zeg Eibert, ik weet niet hoe jij dat gaat doen vanuit Washington DC maar chapeau!

Rverm
22-12-2011, 16:54
Ik voel een nieuw exclusief interview voor de volgende Ringssports aankomen...;)

ontopic : eigenlijk niks te melden

casca grossa
22-12-2011, 17:24
Ik heb zojuist fred Rooyers gesproken. Hij vertelden mij zeer verbaasd te zijn over de uitspraak "Een collega is in de steek gelaten door de persoon die daar de lessen verzorgde".
reactie van Fred volgt. Hij wil eerst Remco een belletje geven.

Willem Peters.

Strange Cutbean
22-12-2011, 17:34
Ik vlieg gewoon op en neer!

Facade
22-12-2011, 17:37
Reiskosten kan je natuurlijk gewoon declareren bij Arnhem :D

Cave
22-12-2011, 17:56
Ik vlieg gewoon op en neer!

Je hebt het maar goed, ouwe pimp!

FOCUS
22-12-2011, 17:58
. Willem en Remco kunnen het prima zelf oplossen en weten elkaar vast te vinden mocht dat nodig zijn.



wat een aparte interpretatie van deze topic :bosui:

Fred Royers
22-12-2011, 18:35
Mijne heren,

Ik vindt het ontzettend jammer dat het BJJ in onze club niet verder kan. Onze leraar BJJ , Willem Peeters, heeft aangegeven dat er zwaar wegende redenen zijn, die het voor hem heel moeilijk maken om twee maal per week tijd te maken om naar Arnhem te komen.

Daar heb ik begrip voor, al betreur ik dit.

Ik heb mijn gewaardeerde Eurosport collega Remco Pardoel meteen daarna gevraagd of hij iemand wist die Willem zou kunnen vervangen waarop hij letterlijk zei: '' ....Dat zal lastig worden om iemand van zijn niveau te vinden.''

Ik heb Remco ook gezegd dat "'...... ik er van baalde dat het BJJ zou stoppen, omdat er juist schot in begon te komen....."' .Maar vooral omdat er niet direct een adquate vervanger gevonden was.

Als dit is overgekomen als ''..... men mij in de steek gelaten'zou hebben hebben....'' dan kan ik alleen maar zeggen dat dit nooit de bedoeling is geweest en dat wij dat ook nooit als zodanig hebben ervaren.

Mocht er door mijn uitlatingen een verkeerd beeld zijn ontstaan, dan wil ik dat dan bij deze rechtzetten

Dat het ons echter wel voor een probleem stelt is duidelijk, want zoals Remco terecht op merkte,'' iemand van het niveau van Willem Peeters...' is nu eenmaal heel moeilijk te vinden.

Ik had graag met het BJJ door gegaan, maar door omstandigheden die wij nu eenmaal niet in de hand hebben, was dit niet langer mogelijk met onze BJJ trainer Willem Peeters.

Willem Peeters zowel als Remco Pardoel zijn mensen met een enome bagage in het BJJ. Ik heb voor beiden veel respect en hoop dan ook dat dit het einde is van deze topic.

We zijn zoekende naar een vervanger en ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken, ''...one way or the other....''

Ik hoop dat alle misverstanden nu uit de weg geruimd zijn .


met vr. gr.

Fred Royers

Fight&Power Center/Kickboxing Arnhem

smike
22-12-2011, 18:55
Mooi gezegd Fred!
Nu kunnen we jou en remco weer lekker op eurosport horen binnenkort, lekker freams uit het buitenland en dergelijke afzeiken, veel beter! ;)

Kemal
22-12-2011, 19:04
Bedankt voor je reactie Fred!

MaartenManaus
22-12-2011, 19:20
ook weer duidelijk

nu remco en willem nog een biertje doen samen

Hendy
22-12-2011, 19:34
Thanks voor je reactie Fred! Duidelijk verhaal!

761217186
22-12-2011, 23:13
In het belang van BJJ lijkt het mij verstandig dat Remco en Willem inderdaad een biertje gaan drinken, glaasje fris mag ook..

FOCUS
22-12-2011, 23:24
:ghug:

lopez86
23-12-2011, 07:37
ook weer duidelijk

nu remco en willem nog een biertje doen samen


In het belang van BJJ lijkt het mij verstandig dat Remco en Willem inderdaad een biertje gaan drinken, glaasje fris mag ook..

Wat een biertje doen??
Een keiharde JIUTJITSU GRUDGE MATCH TO THE DEATH moet deze eeuwenoude vete tussen 2 grootmeesters in de sport beslissen.
Geen tijdslimiet, op een eiland in een ring van vuur met een slotgracht waar haaien en krokodillen inzwemmen, waarbij snipers voorkomen dat ze toch proberen te ontsnappen.

Roque
23-12-2011, 10:38
superfight op het jubileum van het dutch open komend jaar.
Zou wel een publiekstrekker zijn.

blade
24-01-2012, 10:29
ff deze topic omhoog halen met de vraag hebben ze een vervanger voor Willem?