PDA

View Full Version : 30 Juni Aerts vs Spong ?!



MaTo
22-12-2011, 15:53
(http://kortsluiting.blogspot.com/2011/12/30-juni-aerts-en-hoost-in-actie.html)


http://4.bp.blogspot.com/-vMAs-bMDiMI/TvIBv3XsH8I/AAAAAAAACAU/A-fGuKcYOYw/s200/ernesto-hoost.jpg (http://4.bp.blogspot.com/-vMAs-bMDiMI/TvIBv3XsH8I/AAAAAAAACAU/A-fGuKcYOYw/s1600/ernesto-hoost.jpg)

We hadden goed gededuceerd, zo blijkt uit een sms van Anil Dubar, trainer van o.a. Daniel Ghiţă:
“Hierbij een tipje van de sluier van 30 juni It’s Showtime. Mr K-1 (Peter Aerts) doet zijn afscheidspartij vs Tyrone Spong. Ernesto (Mister Perfect) comeback partij. En de titelhouder van het zwaargewicht (It’s Showtime) vs. Gökhan (the Rebel) Saki. Petrosyan vs. Andy Souwer en nog vele meer! Dit is nu al om bij te smullen!”

Wie de It’s Showtime zwaargewicht wereldkampioen is die het gaat opnemen tegen Gökhan Saki wordt 28 januari aanstaande (http://www.wtcexpo.nl/page.php?nodeId=1188)duidelijk, wanneer Hesdy Gerges (de huidige titelhouder) het in Leeuwarden opneemt tegen Daniel Ghiţă.

Samenvattend: 30 juni 2012 It’s Showtime-gala met
Peter Aerts vs. Tyrone Spong
Ernesto Hoost vs. TBA
Hesdy Gerges of Daniel Ghiţă vs. Gökhan Saki
Giorgio Petrosyan vs. Andy Souwer

bron: Kortsluiting (http://kortsluiting.blogspot.com/)

univers1l
22-12-2011, 15:56
groot nieuws.
mooie partijen en aerts afscheid daar moet je gewoon bijzijn.
wie zou hoost nog willen vechten?

Kemal
22-12-2011, 15:58
ben benieuwd! en Hoost zn comeback..? misschien nog een keer tegen Bob Sappje..

KeobNepo
22-12-2011, 15:59
Geweldige partijen.

Maar is natuurlijk over een hele tijd. Kan in de tussentijd veel gebeuren/wijzigen...

MaTo
22-12-2011, 16:00
ben benieuwd! en Hoost zn comeback..? misschien nog een keer tegen Bob Sappje..

:)

Richelieu
22-12-2011, 16:04
Locatie?

Tykill
22-12-2011, 16:05
Gaat Souwer niet winnen :(

Anderson
22-12-2011, 16:10
Mooie partijen hopelijk wel een nette prijs en niet weer in Friesland.

FOCUS
22-12-2011, 16:22
mooie potten
Hoostoe!
-die oude garde weet gewoon niet wanneer het klaar is....;)

The Bulldog
22-12-2011, 16:34
hoost? en Aerts......

daar wil ik wel bijzijn idd

justsomeone
22-12-2011, 16:54
hoost? en Aerts......

daar wil ik wel bijzijn idd

idd.

zal wel vet zijn.

maar hoop dat hoost weet wat ie doet.

Hoost vs crocop

chechen
22-12-2011, 16:58
ik zie liever dan:

peter aerts vs ernesto hoost
tyrone spong vs gokhan saki
gerges vs ghita ( aleen als ghita in januari wint want dan is het 1-1 en het is dan leuk om te weten wie de 3de wint )

carlo1
22-12-2011, 17:06
hoost vs ignashov
of de verliezers van hesdy githa en rico errol vechten op evenement van maart april tegen elkaar. winnaar daarvan mag tegen hoost
hoost vs le banner
hoost vs sefo
genoeg partijen die ik nog van hem zou willen zien en waarvan ik overtuigd ben dat hij een leuke pot neer kan zetten.

Lionheart
22-12-2011, 17:38
Goed nieuws!!!

Hoost?? Wow!! Tegen Crocop zou het idd een mooie partij zijn!
Ben benieuwd in wat voor shape hij verkeerd..

Sjaak
22-12-2011, 17:48
Jammer dat Ernesto een come back gaat maken, die man heeft alles bereikt wat maar mogelijk was en is een ambasadeur voor de vechtsport en het kickboksen. Een waar kampioen en een van de allergrootsen !!!

Zulke comeback leren ons vaak dat ze niet hadden moeten plaatsvinden. Maar wens hem toch veel geluk

Osu !

Asura
22-12-2011, 17:51
Jammer dat Ernesto een come back gaat maken, die man heeft alles bereikt wat maar mogelijk was en is een ambasadeur voor de vechtsport en het kickboksen. Een waar kampioen en een van de allergrootsen !!!

Zulke comeback leren ons vaak dat ze niet hadden moeten plaatsvinden. Maar wens hem toch veel geluk

Osu !

Met zijn laatste partij was geen enkele Hoost-fan tevreden, dus ik dat dit wel een goede keuze is.

smike
22-12-2011, 17:54
Jammer dat Ernesto een come back gaat maken, die man heeft alles bereikt wat maar mogelijk was en is een ambasadeur voor de vechtsport en het kickboksen. Een waar kampioen en een van de allergrootsen !!!

Zulke comeback leren ons vaak dat ze niet hadden moeten plaatsvinden. Maar wens hem toch veel geluk

Osu !

x2

R.D.N
22-12-2011, 17:57
ja man Hoost vs Aerts dat is een goede,met alle respect voor aerts maar denk dat spong hem wel pakt.

FOCUS
22-12-2011, 18:00
Ignashov?

lol

carlo1
22-12-2011, 18:13
Ignashov?

lol

wat wil je dan, een partij tegen huidig kampioen of opkomende vechter die zich wil bewijzen door op zijn lijstje een overwinning op hoost te hebben staan. bij ignashov, le banner, sefo crocop zou het mijns inziens gaan om de nostalgie. Denk dat zij onderling nog zeker een leuke partij kunnen neerzetten.

Prince_Devil
22-12-2011, 19:32
wedde dat ze hoost tegen badr hari gaan matchen!

en op de poster gaat zeker staan: "the legends are back"

connect
22-12-2011, 20:03
spong vs aerts word nog een leuke pot,
jammer van hoost heeft ie niet nodig legende kan alleen maar tegenvallen.

blackadder
22-12-2011, 20:06
Mooie partijen hopelijk wel een nette prijs en niet weer in Friesland.
Precies. Groningen.

Anderson
22-12-2011, 20:30
Nou nee Randstad

blackadder
22-12-2011, 20:56
Nou nee Randstad
Wij hebben ook een randstad filiaal hoor.

marcelt
22-12-2011, 21:07
Zou er zeker heengaan. Maar klinkt te mooi om waar te zijn. Lijkt mij een indianenverhaal, maar wie weet.....

Amsterdam'r
22-12-2011, 21:22
Zet je toch Hoost tegen Aerts..lijkt me logisch :mellow:..

Precies zo dan:

chechen:
ik zie liever dan:

peter aerts vs ernesto hoost
tyrone spong vs gokhan saki
gerges vs ghita ( aleen als ghita in januari wint want dan is het 1-1 en het is dan leuk om te weten wie de 3de wint )

X2

Nelisje
22-12-2011, 23:17
Geen idee hoe Hoost doorgetraind heeft sinds zijn laatste wedstrijd. Maar op dit moment is Peter Aerts topfit. Ik zou hoost nog wel een kans willen geven tegen Bob Sapp. Maar die kans is vrij gering en de kans is vrij groot dat Bob Sapp bij het kleinste tikje jankend op de grond ligt. Dat is geen eerbetoon voor een vechter als Hoost.

FOCUS
22-12-2011, 23:23
dat je Sapp noemt als tegenstander is eigenlijk al een belediging aan vechters iha

Nelisje
22-12-2011, 23:25
dat je Sapp noemt als tegenstander is eigenlijk al een belediging aan vechters iha

Klopt, maar in het boek de Kickbokser leek het erop dat Hoost toch erg gebrand was op een nieuwe kans om tegen Bob Sapp te kunnen vechten voor eer herstel. Dat gun ik hem wel op zich. Al weet iedereen dat Bob Sapp meer thuishoort in het worstellen bij al die andere aanstellers.

blackadder
22-12-2011, 23:28
Klopt, maar in het boek de Kickbokser leek het erop dat Hoost toch erg gebrand was op een nieuwe kans om tegen Bob Sapp te kunnen vechten voor eer herstel. Dat gun ik hem wel op zich. Al weet iedereen dat Bob Sapp meer thuishoort in het worstellen bij al die andere aanstellers.
Idd. Het was/is toch iets wat aan hem vreet dat hij nooit de kans heeft gehad dat recht te zetten. Ook al is dat tegenwoordig toch anders denk ik. Sapp laat zich toch zo snel mogelijk vallen en voor Ernesto is aan zo een 'overwinning' ook geen eer meer te behalen.

jay-elijah
23-12-2011, 02:53
Hoop eigenlijk niet dat Hoost gaat vechten. Ik train met Hoost zijn gezicht op me T-shirt. Zijn Boek ligt op me nachtkastje. Zou echt niet willen zien hoe een God sterfelijk word. Of ze moeten gewoon een tegenstander van dezelfde leeftijd en ervaring pakken.

citrusfruit
23-12-2011, 06:05
Aerts moet niet tegen Spong vechten, die vreet hem op.
Iedereen heeft het ook over Saki, maar die zou 28 januari toch ook zijn laatste partij vechten?
Hoost tegen Aerts lijkt me de enige optie. Tegen Le Banner of Sefo is niks, dat wordt een ouwe lullenpot. Hoost vs Aerts is een ouwe lullenpot op niveau. Ik denk eigenlijk wel dat Hoost weinig kans heeft. Al een paar jaar geen wedstrijd gedraaid, terwijl Aerts er in zijn laatste partij (hoewel dat sowieso een eitje was) er fysiek beter uitzag dan de laatste jaren.

goro
23-12-2011, 10:32
Nene Aerts pakt Spong wel.

Wheelie
23-12-2011, 10:52
Aerts moet niet tegen Spong vechten, die vreet hem op.
Iedereen heeft het ook over Saki, maar die zou 28 januari toch ook zijn laatste partij vechten?

Badr vecht zijn afscheidspartij niet Saki

FMACH
23-12-2011, 11:57
Hoop eigenlijk niet dat Hoost gaat vechten. Ik train met Hoost zijn gezicht op me T-shirt. Zijn Boek ligt op me nachtkastje. Zou echt niet willen zien hoe een God sterfelijk word. Of ze moeten gewoon een tegenstander van dezelfde leeftijd en ervaring pakken.

Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...

rollermanskunk
23-12-2011, 13:08
Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...

Dat dacht ik al...

Kortsluiting heeft last van kortsluiting in de bovenkamer

citrusfruit
23-12-2011, 15:11
Badr vecht zijn afscheidspartij niet Saki
Klopt, maar Saki zou toch ook wat anders gaan doen als kickboksen?

FOCUS
23-12-2011, 21:19
Ernesto does not know anything from a comeback. I asked him, so maybe this is a biiiig hoax...

gozer als je nederlands kan lezen, dan kan je ook nederlands lullen op dit nederlandse forum
kan nooit slechter zijn dan je engels

FMACH
23-12-2011, 22:33
gozer als je nederlands kan lezen, dan kan je ook nederlands lullen op dit nederlandse forum
kan nooit slechter zijn dan je engels

yeah - but when i write it you can not read and understand it, i am sure....

FOCUS
24-12-2011, 00:20
je had al 791 posts kunnen oefenen