PDA

View Full Version : Zaterdag 25 febr: Fight For Victory in Egmond aan Zee, persbericht



Ellen
26-12-2011, 11:41
Op zaterdag 25 februari 2012 organiseren Fightsport Matchmaking en M Sports hun tweede gala ‘Fight For Victory’ in sporthal de Watertoren te Egmond aan Zee.

Met als hoofdpartij Alkmaarder Marino Schouten (M Sports/Loeks Gym) tegen Heerhugowaarder Yassir Kadiri (Pancration) wordt dit een lokale battle. Inzet: de Nederlandse titel -79.38 kg van de NOVER, die nu op naam staat van Marino Schouten.
Vorig jaar won ‘de zigeunerjongen’ de titel door Jeremy Blijd (Pancration) te verslaan. Yassir is echter van plan de belt nu definitief mee te nemen naar de sportschool in Amsterdam Noord.

In oktober 2008 kruisten de heren voor de eerste keer de handschoenen. Yassir trok aan het langste eind en ging er met de overwinning vandoor. Marino is vastberaden op de rematch, Yassir vastberaden op de belt. Wie zal er dit keer winnen, en zich Nederlands kampioen 2012 mogen noemen?

Daarnaast staan er twee spectaculaire B-partijen op het programma.
Dick de Goede (Pancration) vs Malic Groenberg (vd Vathorst). Een Amsterdams onderonsje. Beide heren zijn in de B klasse tot 70 kg vechters om rekening mee te houden. Dick vocht zijn eerste B partij tegen Malic en verloor deze op punten. Hij krijgt 25 februari zijn kans om het recht te zetten. Het team van Ome Jan vd Vathorst zal echter zorgen dat Malic optimaal in de ring staat om ook deze keer de winst mee te nemen. Wordt het Pancration of vd Vathorst?

Hamza ‘Soesie’ Essalih (Team Amrani) vs Emin Özbasi (Team Gunyar) een B partij in de 61 kg klasse. Beide strijders vechten deze avond hun laatste B partij, en willen dit uiteraard afsluiten met een zege. Dat Hamza goed draait, is denk ik niemand ontgaan. Afgelopen jaar haalde Soesie de ene winstbeker na de andere binnen, en hij is niet van plan dat te laten stoppen.
De ongeslagen protegé van Mosab Amrani heeft eerder gewonnen van Ali Demirci, de teamgenoot van Emin. Maar Team Gunyar zou Team Gunyar niet zijn als ze niet nog een troef achter de hand hadden! Emin zal Eindhoven namelijk vertegenwoordigen deze avond. Na ruim twee jaar afwezigheid in de ring is de oud Europees jeugdkampioen weer terug. In zijn laatste B partij zal hij alles op alles zetten om Hamza te verslaan. Zal Emin degene zijn die Hamza zijn eerste verliespartij geeft? Of kan Soesie zijn verzameling winstbekers uitbreiden 25 februari…

Er komen deze avond voornamelijk vechters uit Noord-Holland aan bod. Sokudo Gym en Team Petres uit Hoorn, Team Messive uit Hoofddorp, Team Schreiber uit Wormer, SFW de Schakel uit Wieringerwerf, SportsArt uit Den Helder, Kyo Thai en Olympiawaard uit Heerhugowaard, Team Boot uit Heiloo, en Loeks Gym en M Sports uit Alkmaar. Voor de deelnemers leuk om dichtbij huis hun kunsten te vertonen in de ring.

Onze hoofdstad zal door meerdere sportscholen vertegenwoordigd worden. Met vechters van sportscholen als Team Amrani, Pancration, vd Vathorst, Kops Gym, MAS en Mousid Gym op het programma denken we een mooie matchmaking in huis te hebben.

Daarnaast zijn ook de enthousiaste deelnemers van Team Alting aanwezig, net als de vechters van KB Arnhem onder leiding van Fred Royers. Scorpio Gym en Team Göl komen all the way uit Almelo om deel te nemen bij Fight For Victory. En last but not least: Ali en Suleyman Günyar komen met twee vechters uit Eindhoven alles compleet maken. Al met al een goed gevulde avond kickboksen en MMA.

Het evenement begint 18.00 uur, zaal open om 17.00 uur.
De voorlopige matchmaking zal zsm geplaatst worden.
Adres: Watertorenweg 36, Egmond aan Zee.
Kaarten zijn vanaf half januari bij alle deelnemende gyms verkrijgbaar, vvk €27.50, deur €30.

We verwelkomen jullie graag op zaterdag 25 februari in Egmond aan Zee!

http://img196.imageshack.us/img196/9017/poster25febr2012.jpg

de Stiep
26-12-2011, 13:02
So hee Ellen. Dat is een mooie startlijst met goede scholen. DAT beloofd wat !

Ellen
09-01-2012, 22:22
-Wegen: iedereen mag een dag van te voren komen wegen, op vrijdag 24 febr van 19.00-20.00 uur.
Deze weging is bij M Sports, Bestevaerstraat 9, 1812 PB, Alkmaar.
Dit is dus NIET zoals eerder vermeld bij sporthal de Watertoren!
-2e weging: Voor de mensen die vrijdags niet komen, is de 2e weging zaterdag van 16.00-17.00 uur in de Watertoren
-Zaal open voor publiek: 17.00 uur
-Start gala: 18.00 uur
-Kaarten: vvk kaarten € 27.50, aan de deur € 30. Willen de sportscholen die vvk kaarten willen dit zsm doorgeven?
-VIPtafels: voor meer info kunt u bellen met 06-41930242 of mailen naar [email protected]
-K.O Bonus: €100 bij een zuivere K.O, dus geen TKO, medische interventie, of opgave)

TBA
Alleen voor onderstaande mensen zoeken wij nog een tegenstander. Heeft u iemand? Mail dan alle informatie
van uw vechter door, zodat we kunnen kijken of het een match is. Meer mensen kunnen er gezien
het grote aantal matches helaas niet meer opgegeven worden. Graag uw begrip hiervoor.

Tom Bakker Team Messive 22 jr C-klasse 86.18 kg…..begin c 4-0-0 totaal
Seif el Kassim Pancration 18 jr C-klasse 76.20 kg…..begin c
Kobus Hoedt M Sports 22 jr N-klasse 95-100 kg....0-0-0 ..tegenst. max 1, partij €50 reiskosten vergoeding
Sirak Gebremichael Gym Alkmaar 21 jr N-klasse 79.38 kg……1-0-0


MATCHMAKING TOT OP HEDEN
Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door.

NL titelgevecht
Marino Schouten M Sports/Loeks Gym A-klasse 79.38 kg Yassir Kadiri Pancration


Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

Emin Ozbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani


Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Rydel Etnell MAS 27 jr

Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

Leander Hoetink SportsArt C-klasse 69.85 kg Issam Salmi Pancration

Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Amir Gudojev Fighting Spirit 24 jr

Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Eduardo Santos Oosterbaan Gym 21 jr

Zakaria Talebi Team Amrani C-klasse 66.68 kg Mo unaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

Mo Yagkoubi Fighting Spirit 17 jr C-klasse 63.50 kg Augin Masoud Team Göl 17 jr

Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr


Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 86.18 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

Mohammed Tuncel Team Schreiber 22 jr N-klasse 72.57 kg Karim Bendadda SS Hoogvliet 23 jr

Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Sonny van Soest Ben Ali Gym 21 jr

Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr


Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg Naichel Boers Team Petres 11 jr


Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Eyob Irem Zaanse Gym 20 jr

Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonker MMA Volendam

Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA 24 jr

connect
10-01-2012, 12:20
hoe kan yassir voor die titel vechten... die heeft nog nooit een A partij gewonnen.

laat hem dan tegen, galid chabrani, sem braan ofzo vechten.

Italian*Berlusconi*
10-01-2012, 13:20
Yassir gaat kont schoppen eind februari in Egmond!! Van Sem Braan heeft hij al verloren (zilvermeeuwen eind vorig jaar volgens mij, vind dat promotors Braan meer moeten laten vechten!!! maar dat is een andere discussie) en volgens mij heeft hij niet al zijn a partijen verloren. Ik sprak hem van de week en hij is erg gemotiveerd voor deze pot dus ben erg benieuwd naar deze partij! lekker dichtbij ook weer dus word knallen in egmond!!

Anderson
10-01-2012, 13:31
Denk dat het eerder aan Mejiro amsterdam ligt het is toch een beetje raar dat de vechters van Mejiro Friesland vaker vechten dan Mejiro Amsterdam[ligt goed centraal in Nederland]

Italian*Berlusconi*
10-01-2012, 13:35
Denk dat het eerder aan Mejiro amsterdam ligt het is toch een beetje raar dat de vechters van Mejiro Friesland vaker vechten dan Mejiro Amsterdam[ligt goed centraal in Nederland]

combinatie van gok ik, aan Andre Mannaart ligt het niet alleen dat weet ik zeker.. ik vind het jammer dat zo'n talent als Sem (helemaal nu die ietsiepietsie zwaarder is) zo weinig vecht.. geld zal ook wel weer een rol in deze spelen jammer genoeg.

connect
10-01-2012, 14:46
yassir heeft nog nooit een A partij gewonnen zover ik weet, maar zoniet verbeter me.
Ik vind het een aardige gast yassir maar niet nl titel waardig mijn mening.
dit is op zeker een wop voor marino.

Wat sem betreft ja het zal vermoedelijk aan zijn vechtstijl liggen maar imo 1 van de beste vechters van nederland.

Anderson
10-01-2012, 15:02
Volgens mij zijn alleen UMC en WPTBL die eisen stellen voor een titel .

De rest van de bonden boeit het niet. Het zijn gewoon koop titels. De Promoter wilt kaarten verkopen maar kan geen grote vechter halen omdat die te duur is. Dus wat doen ze, ze laten hun a partij voor een titel vechten. Ze vragen dat aan de bond en bond hapt toe extra centen in het laatje

Ellen
10-01-2012, 16:31
Ter info: Marino is nu titelhouder en moet voor 1 maart zijn titel -79 kg van de NOVER verdedigen.
Yassir heeft in 2008 in de A-klasse van hem gewonnen op punten.

Italian*Berlusconi*
10-01-2012, 16:38
Ter info: Marino is nu titelhouder en moet voor 1 maart zijn titel -79 kg van de NOVER verdedigen.
Yassir heeft in 2008 in de A-klasse van hem gewonnen op punten.

wou het net typen idd... het staat nu 1 - 0 voor Yassir tegen Schouten.

de Stiep
10-01-2012, 23:31
wou het net typen idd... het staat nu 1 - 0 voor Yassir tegen Schouten.

Precies! Yassis zal er echt op gebrand zijn hier 2-0 van te maken, terwijl Marino echt de stand gelijk wil trekken.
Kan me niet voorstellen dat deze partij op punten zal worden beslist! Deze twee mannen komen om echt te vechten.

Italian*Berlusconi*
11-01-2012, 09:32
zitten ook een paar leuke nieuwkomers bij!!

de Stiep
14-01-2012, 04:07
Sommige van deze "nieuwkomers" timmeren al aardig aan de weg hoor !

Ellen
15-01-2012, 19:38
Gister gemaakt door Ben Pontier op de openbare training van Badr (wat overigens heel leuk was!)
http://i.imgur.com/Q4VtR.jpg

jojo
15-01-2012, 21:57
ik zeg !! GOED BEZIG!!!!!

Richelieu
17-01-2012, 22:30
Leuke line-up.

de Stiep
18-01-2012, 16:50
Leuke foto trouwens van die man die de poster van het gala vast houdt. Hij komt mij ergens vaag bekend voor ;)

Ellen
19-01-2012, 20:41
Naam: Emin Özbasi
Woonplaats: Eindhoven
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1.68 m
Gewicht: 61-63 kg
Gym:Team Gunyar
http://i.imgur.com/Qengl.jpg

Zijn eerste wedstrijd vocht hij op elf jarige leeftijd, tegen een jongetje van Akdeniz Gym. ‘Ik won op punten, dat weet ik nog heel goed. Ik woog 37.4 kg’.
Ondertussen is hij 22 jaar, 62 kilo en bijna A klasse. Op 25 februari vecht hij op Fight For Victory zijn laatste B partij tegen de ongeslagen Hamza Soesie van Mosab Amrani.

Wat weet jij over je tegenstander?
‘Hamza heeft niks verloren. Hij heeft tegen kleine Ali van ons gevochten en gewonnen. Ik ga rechtzetten dat ie een keer van Team Gunyar heeft gewonnen. Hij heeft een technische stijl. Ik zou uiteindelijk als Mosab 65 kg kan halen, heel graag tegen Mosab vechten’.

Hoe ga jij ervoor zorgen dat de winst mee gaat naar Eindhoven?
‘Gewoon doen wat ik moet doen, goed luisteren naar mn trainers. Ik was net als hem ook lang ongeslagen, tot 40 partijen aan toe. Dat was wel een groot deel jeugdpartijen maar ik weet hoe het voelt als je je eerste partij verliest. Hij kan er van leren’.

We hebben op ons gala een KO bonus……
’Ik probeer zoveel mogelijk punten te pakken in een partij zo dat er geen twijfel is dat ik de winnaar ben. Maar als de kans er is dan zal ik zeker proberen die K.O te scoren’.

Hoe bereid je je voor op deze wedstrijd?
‘Zoals altijd, hard trainen. Niks specifieks. Wij passen ons niet aan aan de tegenstander’.

Wat zijn je plannen voor 2012?
’25 februari op Fight For Victory vecht ik mijn laatste B partij. In maart doe ik mee aan het 32 mans toernooi tot 63.50 kg. Ik ben zelfverzekerd, ik ga dat toernooi pakken! Daarnaast ga ik dit jaar een MBO opleiding starten, juridisch. Genoeg te doen dus’.

Nog wat toe te voegen?
‘Na 2 jaar afwezigheid wil ik alles weer oppakken waar ik ben gebleven. Het thaiboksen is een level hoger gegaan. Maar het maakt mij niet uit tegen wie ik sta. Ik vecht tegen iedereen in mijn gewichtsklasse. Het liefst zou ik 70 kg vechten, maar dat is voor mij fysiek niet haalbaar. Ik ben nu tussen de 61 en 63 kg, en wil uiteindelijk naar de 66-67 kg. Dan zou ik evengoed tegen de 70 kg vechters kunnen staan’.

Ali Gunyar over deze partij:
‘Als Emin traint zoals de vele kunnen trainen, dan kan niemand van hem winnen. Maar dat moet hij nu waar zien te maken. Als hij naar zijn hoek luistert dan zie ik de overwinning naar hem gaan. Het word sowieso een leuke wedstrijd tussen twee echte knokkers’.

http://i.imgur.com/UWxsM.jpg

Ellen
19-01-2012, 20:41
Naam: Hamza ‘Soesie’ Essalih
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 1.75 m
Gewicht: 61 kg
Gym:Team Amrani
http://i.imgur.com/8rVu0.jpg

Hamza Soesie is in 2011 als een raket door de B-klasse gegaan. Hij heeft goede resultaten geboekt, en is klaar voor het echte werk: de A-klasse. Op 25 februari vecht hij op Fight For Victory tegen oud jeugdkampioen Emin Özbasi van Team Gunyar zijn laatste B partij. Ook deze wedstrijd wil hij afsluiten met een zege.

Soesie je hebt een heel goed jaar achter de rug. Hoe ga je ervoor zorgen deze stijgende lijn door te zetten in 2012?
’Hard trainen, en alles winnen wat er op mijn pad komt!’.

Wat weet jij over je tegenstander?
’Hij is oud Europees jeugdkampioen. Hij is er 2 jaar uit geweest. En ja, hij traint bij Ali Gunyar. Verder leert hij mij wel kennen in de ring’.

Hoe gaat de voorbereiding tot nu toe?
‘Goed. Ik heb van hun team al tegen Ali Demirci en Jernildo Kersout gestaan. Beide heren heb ik verslagen. Hij wordt nummer 3. Ik zorg ervoor dat ik klaar ben, 25 februari’.

Ga je nog wat doen om de KO bonus van €100 in de wacht te slepen?
‘Ik heb tot nu toe nog nooit op K.O gewonnen. Maar ik vecht er wel keihard voor!’

Wat zijn je plannen voor 2012?
Ik vecht na 25 februari alweer vrij snel. 25 maart op Push it 2 The Limit in het zonnehuis, van Sharon Dolman en Ali Amrani. Dat word waarschijnlijk mijn eerste A partij. Daarna misschien 7 April in Eindhoven. Maar dat is nog niet zeker. Verder is mijn plan om lekker te draaien in de A-klasse. En als het even kan een titel te pakken’.

Nog wat toe te voegen?
‘Ik wil natuurlijk Mosab bedanken voor al zijn inzet. En heel Team Amrani. Ook de jongens uit de buurt die er elk gala zijn om mij te steunen (Amsterdam Zuid!)’.

Mosab Amrani over deze partij:
‘Beide heren zijn talenten. Ali heeft allemaal goeie jongens lopen, zoals we van hem gewend zijn. Dus dit moet wel een toppartij worden!’
Hamza voegt toe: ‘Ik weet dat Ali iemand van zijn jongens van mij wil zien winnen, maar dat gaat niet gebeuren!’

http://i.imgur.com/K6R5N.jpg
Foto’s Ben Pontier

TheSpeaker
19-01-2012, 20:45
Dit wordt een knaller van een partij..!

Ellen
20-01-2012, 11:20
UPDATE VAN DE MATCHMAKING

Beste trainers,

Bedankt voor het opgeven van uw vechters voor ons 2e gala in Egmond aan Zee: 'Fight For Victory'.
Bijgaand alle informatie. Kijk alles aub goed na, mocht er iets niet kloppen mail dit dan zsm door.

BELANGRIJKE INFORMATIE
-Datum: zaterdag 25 februari 2012
-Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, 1931 BA, Egmond aan Zee.
-Dit gala is onder auspicien van de NOVER, voor meer info www.nover.nl
-Wegen: iedereen mag een dag van te voren komen wegen, op vrijdag 24 febr van 19.00-20.00 uur.
Deze weging is bij M Sports, Bestevaerstraat 9, 1812 PB, Alkmaar.
-2e weging: Voor de mensen die vrijdags niet komen, is de 2e weging zaterdag van 16.00-17.00 uur in de Watertoren.
-Kaarten: vvk kaarten € 27.50, aan de deur € 30.
-Vvk kaarten dienen bij de weging afgerekend/ingeleverd te worden. Overigens zijn vvk kaarten beschikbaar t/m vrijdag 24 febr, een dag voor het gala. Op de dag zelf alleen aan de deur verkrijgbaar!
-Zaal open voor publiek: 17.00 uur
-Start gala: 18.00 uur
-VIPtafels: voor meer info kunt u bellen met 06-41930242 of 06-41930242 of mailen naar [email protected]
-K.O Bonus: €100 bij een zuivere K.O, dus geen TKO, medische interventie, of opgave.



MATCHMAKING TOT OP HEDEN
Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door. Heeft u iemand voor de 2 openstaande matches (N 79 kg en C 76 kg) mail ons dan zsm!

NL titelgevecht
Marino Schouten Loeks Gym/M Sports A-klasse 79.38 kg Yassir Kaderi Pancration


Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

Emin Özbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani


Tom Bakker Team Messive 22 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen v. Noortwijk Waltman Gym 21 jr

Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Rydel Etnell MAS 27 jr

Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

Seif el Kassim Pancration 18 jr C-klasse 76.20 kg………begin c…………..TBA!

Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Issam Salmi Pancration 18 jr

Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Eduardo Santos Oosterbaan Gym 21 jr

Zakaria Talebi Team Amrani 21 jr C-klasse 66.68 kg Mounaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

Mo Yagkoubi Fighting Spirit 17 jr C-klasse 63.50 kg Augin Masoud Team Göl 17 jr

Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr


Kobus Hoedt M Sports 22 jr N-klasse 100 kg Latrell Ceeder Team vd Berg Hansen

Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 86.18 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

Sirak Gebremichael Gym Alkmaar 21 jr N-klasse 79.38 kg………1-0-0……………TBA!

Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

Mohammed Tuncel Team Schreiber 22 jr N-klasse 72.57 kg Karim Bendadda SS Hoogvliet 23 jr

Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Reda el Mekhiri Ben Ali Gym 18 jr

Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr


Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg Naichel Boers Team Petres 11 jr


Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Yassine Irim Zaanse Gym 20 jr

Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonk MMA Volendam 19 jr

Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA

Ellen
29-01-2012, 17:24
Naam: Dirk de Goede
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 21 jaar
Lengte: 1.77 m
Gewicht: 69-70 kg
Gym: Pancration

http://i.imgur.com/oFOGb.jpg

Zijn eerste B partij stond hij tegen Malic Groenberg. Nu is hij eind B klasse en vindt hij het tijd voor een rematch, die hij dit keer in zijn voordeel hoopt te beslissen. Op de sportschool noemen ze hem gekscherend ‘Justin Bieber’, door zijn kapsel en ijdelheid. Maar hij komt niet om mooi te zijn, hij komt om te vechten. Tijd om nader kennis te maken met Dirk de Goede.

Deze partij is een rematch, je kent Malic al. Wat ga je eraan doen om dit keer te winnen?
’Vorige keer kreeg ik 8 tellen, ik wilde wel verder maar was te laat met opstaan. Ik was toen veel te voorzichtig. Nu zal ik ook voorzichtig zijn, maar op een andere manier’.

Deze wedstrijd is Pancration vs Vathorst. Waarom gaat de winst mee naar de dojo van Sharon en Ali?
‘We worden goed getraind door Ali, Ome Henk en Brian. We hebben goeie sparringspartners. En we gaan ervoor. Reden genoeg dus’.

http://i.imgur.com/i48nz.jpg

Hoe bereid jij je voor op deze wedstrijd?
‘Ik train 5 keer per week hier, en zo hard mogelijk! Brian en ik padsen samen. Ik heb het druk met werk maar toe nu toe is alles goed te combineren. Hardlopen? Daar heb ik een hekel aan haha’.

Wat zijn je plannen voor 2012?
‘Ik heb naast 25 febr Fight For Victory nog niets vast staan, dus ik zie wel. Ik zal in 2012 mijn A-klasse debuut maken, daar kijk ik erg naar uit. Ik wil zoveel mogelijk vechten als maar kan’.

Nog een boodschap voor het publiek?
‘Deze partij wordt gegarandeerd de mooiste wedstrijd van de avond. Mensen zullen op het puntje van hun stoel zitten’.

Ali Amrani over deze wedstrijd:
‘Dick moet wat rechtzetten. Vorige keer was hij net B klasse. Hij heeft nu meer ervaring opgedaan, en ik denk dat het nu omgekeerd zal zijn. Malic gaat neer!’.

http://i.imgur.com/eUghl.jpg

Ellen
29-01-2012, 17:25
Naam: Malic Groenberg
Woonplaats: Amsterdam
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 1.80 m
Gewicht: 70 kg
Gym: vd Vathorst
http://i.imgur.com/TSxMN.jpg

De jongens van Ome Jan vd Vathorst staan bekend om hun hun technische manier van vechten.
Het team van vd Vathorst, Dennis, Sjaak en Rik zorgen ervoor dat de mannen optimaal voorbereid zijn voor dat ze uberhaupt mogen vechten. Denk je er te makkelijk over of train je niet hard genoeg? Dan houdt het –terecht- op. Iemand die wel hard genoeg traint en bijna klaar is voor de A-klasse is Malic Groenberg. Op 25 februari vecht hij zijn laatste B partij op Fight For Victory.

Deze partij is een rematch, je kent Dick al. Vorige keer won je op een leverstoot in de derde ronde. Hoe ga je het dit keer aanpakken?
‘Ik heb hetzelfde gameplan, druk zetten. Dat heeft vorige keer een goed resultaat gehad, dus ik ga ook dit keer voor het vast zetten van mijn tegenstander’.

Deze wedstrijd is Pancration vs Vathorst. Waarom gaat de winst mee naar de dojo van Ome Jan en Tante Hennie?
‘Wij hebben hier een top sportschool. Al mijn neven trainen ook hier. Ome Jan is er voor ons als trainer/coach. Dennis, Sjaak en Rick gaan als team met ons mee naar de wedstrijden. Onze trainingen zijn hard. Je gaat altijd met een goed gevoel naar huis. Ik ga er dus vanuit dat de winst naar ons gaat’.
http://i.imgur.com/qnqEb.jpg

Hoe bereid jij je voor op deze wedstrijd?
‘Net zoals altijd, niet specifiek op hem’.

Wat zijn je plannen voor 2012?
‘In 2012 komt mijn debuut in de A-klasse. Ik heb nog niets vast staan. Maar ik wil zoveel mogelijk knokken, en blijven winnen’.

Ome Jan zijn gedachtes over deze partij: ‘Hij gaat neer’.
Dennis voegt toe: ‘Hij blijft geen 5 rondes staan’.
http://i.imgur.com/Yjkq8.jpg

de Stiep
02-02-2012, 15:06
Leuk zo het voorstellen van de vechters met foto en klein interview. Zoumeer moeten gebeuren. Hyped lekker de boel ;)

Ellen
03-02-2012, 10:26
MATCHMAKING TOT OP HEDEN
Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door.
Heeft u iemand voor Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg, dan horen wij het heel graag!

NL titelgevecht
Marino Schouten Loeks Gym/M Sports A-klasse 79.38 kg Yassir Kaderi Pancration



Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

Emin Özbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani



Tom Bakker Team Messive 22 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen v. Noortwijk Waltman Gym 21 jr

Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Rydel Etnell MAS 27 jr

Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Issam Salmi Pancration 18 jr

Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Eduardo Santos Oosterbaan Gym 21 jr

Zakaria Talebi Team Amrani 21 jr C-klasse 66.68 kg Mounaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

Mo Yagkoubi Fighting Spirit 17 jr C-klasse 63.50 kg Augin Masoud Team Göl 17 jr

Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr



Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 86.18 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Reda el Mekhiri Ben Ali Gym 18 jr

Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr



Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg …………………….TBA



Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Yassine Irim Zaanse Gym 20 jr

Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonk MMA Volendam 19 jr

Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA 24 jr

Ellen
05-02-2012, 13:31
Beste trainer en vechters,

Het zal niemand ontgaan zijn dat er de laatste weken weer veel te doen is geweest met betrekking tot de vechtsportgala’s.

Ook wij hebben met veel pijn en moeite de vergunning voor het gala ‘Fight For Victory’ van zaterdag 25 februari aanstaande
rond gekregen. De gemeente was zeer terughoudend en wij hebben zelfs een aantal belangrijke concessies moeten doen.

Na ‘Hoorn’ ziet de provincie Noord-Holland dit gala als een ‘testcase’ voor de toekomst.
Het is dan ook in het belang van ons allemaal dat het gala in goede orde zal verlopen!

Wij van de organisatie doen er alles aan om van het gala een sportief en organisatorisch succes te maken.
Maar voor het slagen van het gala hebben wij de hulp van alle vechters en trainers nodig.

Iedereen moet zich goed realiseren dat als het wederom fout gaat er geen gala meer georganiseerd mag worden.
Er komt een afvaardiging van de gemeente naar ‘Fight For Victory’ om te kijken hoe het gala verloopt.

Ik vraag daarom iedereen met klem om zich sportief te gedragen, ook als een uitslag in jullie ogen anders zou moeten zijn.
Als de vechters en coaches zich correct gedragen zal er geen vonk overslaan naar het publiek.

Sportscholen weten welke achterban er mee gaat naar het gala. Spreek deze mensen, indien nodig, er op aan, en wijs
hun op het belang van een sportief gala.

Het spreekt voor zich dat sportscholen (vechters/coaches) die zich misdragen, of wiens achterban voor problemen zorgt, in de toekomst niet meer uitgenodigd worden.

Tot slot nog een mededeling met betrekking tot de Matchmaking:
Als je een vechter moet afmelden, of je denkt dat een vechter niet op tijd vechtklaar is, meld dit dan direct aan mij.
Wellicht kan ik dan tijdig nog een vervanger regelen.

Alvast bedankt voor de medewerking,
Vriendelijke groeten,
Ellen Bruins

Ellen
05-02-2012, 14:04
Naam: Yassir Kaderi
Woonplaats: Alkmaar
Leeftijd: 34 jaar
Lengte: 1.76 m
Gewicht: 78 kg
Gym: Pancration
http://i.imgur.com/eVfDf.jpg

Hij traint nu al weer zo’n 6 jaar bij Pancration. Heeft het er prima naar zijn zin. Ondanks de afstand en het feit dat er andere gyms dichterbij zijn, denkt ie er niet aan om naar een andere gym te gaan. Hij wil zoveel mogelijk uit het kickboksen halen. En die felbegeerde belt lonkt. Dit word de rematch tegen oud gym genoot Marino Schouten.

Deze partij is een rematch, je kent je tegenstander al. Vorige keer won je op punten. Ga je dit keer dezelfde strategie toepassen?
‘Strategie……..nou ik heb wel een stijl van vechten en dat is voornamelijk hard. Toch wil ik dit keer niet alleen alles hard doen, maar ook wat meer op techniek. En niet te gretig zijn. Dat is soms mijn valkuil. Maar deze keer niet!’

Op het spel staat de NL titel die nu in bezit is van Marino. Teamgenoot Jeremy Blijd nam de belt niet mee naar Pancration. Hoe ga jij ervoor zorgen dat je hem wel meeneemt naar Amsterdam Noord?
‘Daar kan ik kort over zijn. Ik ga hem slopen. Klaar’.

Je geeft les bij sportschool Sanafit in Heerhugowaard. Hoe bereid je jezelf naast het les geven voor op je titelgevecht?
‘Ik geef één keer per week op de vrijdag les bij Sanafit in Heerhugowaard, aan de recreanten. Daarnaast kom ik drie keer per week naar Pancration. Voor de rest hardlopen en fitness’.

http://i.imgur.com/EqFla.jpg

Heb je nog andere wedstrijden op de agenda staan?
‘Nog niet. Voor mij is het belangrijk eerst deze te pakken. Ik wil die titel absoluut meenemen. En laten zien aan de mensen wie ik ben’.

Nog een boodschap voor je tegenstander/publiek?
‘Voor het publiek: hier moet je bij zijn! Dit wil je niet missen. Wordt een regelrechte knokpartij. Er staat een hoop op het spel. Rematch, belt, allebei wonen we in Alkmaar. Dus knallen! En voor Marino, jij kan fluiten naar je titel’.

Ali Amrani over het titelgevecht tussen de twee Alkmaarders:
‘Dit is een beladen partij, die erg leeft in Alkmaar. Marino is een technische jongen. Yassir wil meer op kracht doen, hij is explosief. Ik denk dat Yassir hem eruit haalt. Vorige keer had ie geluk, toen viel midden in de partij het licht uit, waardoor alles werd stop gezet en Marino tijd had om bij te komen. Dat gebeurt dit keer niet. Veel mensen onderschatten Yassir, mede door zijn laatste partij tegen Chabrani. Dat was een foutje, hij was toen te zenuwachtig. Nu gaan we absoluut voor de k.o!’
http://i.imgur.com/1per3.jpg

Ellen
05-02-2012, 14:06
Naam: Marino Schouten
Woonplaats: Alkmaar
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 1.87 m
Gewicht: 76-79 kg
Gym: M Sports/Loeks Gym
http://i.imgur.com/ArlQG.jpg

Afgelopen december opende hij zijn eigen sportschool M Sports in Alkmaar. Hij won voor de tweede keer de Grote Prijs van Amsterdam (bokstoernooi) in Carré, en sleepte de NL titel van de NOVER -79 kg in de wacht. Een mooi jaar dus voor Marino Schouten. Op 25 februari vecht hij een lang verwachte rematch tegen oud team genoot Yassir Kaderi.

Deze partij is een rematch, tegen een oud teamgenoot. Vorige keer verloor je op punten, wat ga je nu anders doen?
’Ik heb inderdaad één keer een fout gemaakt tegen hem, en dat ga ik nu recht zetten. Ik ga hem er uit halen, dan is er geen twijfel mogelijk’.

Op het spel staat de NL titel die nu in jouw bezit is. Extra motivatie door de belt, of door de rematch?
‘Rematch! Er staat eer op het spel. Dus ik vind in dat opzicht de rematch belangrijker dan de belt. Maar de titel moet ik verdedigen voor 1 maart dus dat is nu meteen geregeld’.

Je hebt sinds kort je eigen gym geopend, M Sports. Je hebt het erg druk met lesgeven en begeleiden van je eigen vechters. Hoe bereid je jezelf voor?
‘Ik train twee keer per week kracht en conditie bij Ryan Bindraban. Drie keer per week op de pads met Peter van Os. Daarnaast train ik tijdens de groepslessen met Drago, Dennis Strijbis, Vincent Haller en de andere jongens van ons nieuwe team. Ik doe één keer per week mee met de MMA groep, gewoon omdat ik het leuk vind. En daarnaast hardlopen. Ondanks het drukke leven met de gym kan ik alles goed combineren, Trainen, lesgeven en mijn gezin. We zijn begin december open gegaan, en het draait tot nu toe boven verwachting. We hebben een hele leuke groep met zijn allen dus dat gaat goed’.
http://i.imgur.com/Nix2U.jpg

Wat zijn je plannen voor komend jaar?
‘Ik boks 12 maart in het zonnehuis een rematch tegen Farouk Daku. En ik begeleid ons eigen team, we hebben 25 februari vier eigen vechters. Dat is een mooie prestatie in korte tijd. De gym is erg belangrijk voor mij. Daarnaast richt ik mezelf uiteraard op mijn gezin: in juni is ons tweede kindje op komst!’

Nog een boodschap voor je tegenstander?
‘Ik heb je laatste partij gezien tegen Khalid Chabrani. Ik zou je handen maar hoog houden als ik jou was…..’.

Peter van Os over deze wedstrijd:
‘Yassir heeft een tijdje bij Loeks Gym getraind. Hij is een man met een echte vechters mentaliteit die alleen naar voren vecht en vooral hard stoot. Marino heeft al een keer tegen hem gestaan en verloren door dat hij mee ging in het spelletje van Yassir. Ik zie dat nu niet meer gebeuren omdat Marino heel erg gegroeid is de laatste jaren, en hij niet dezelfde fout zal maken. Hij zal deze partij winnend afsluiten’.
http://i.imgur.com/lIIFx.jpg

Ellen
15-02-2012, 15:28
Beste trainers,

Bijgaand de laatste update van de matchmaking voor ons gala Fight For Victory, zaterdag 25 febr in Egmond aan Zee!
Mocht uw vechter niet kunnen deelnemen door wat voor reden dan ook, mail dit dan zsm door. Als er een twijfel geval is graag ook doorgeven, zodat wij tijdig een back up kunnen zoeken.

Ook vragen wij u de belangrijke mededeling die begin deze maand is verzonden, na te leven. Voor ons is dit erg belangrijk omdat we graag in de toekomst gala's willen blijven organiseren. Bedankt voor jullie hulp!

BELANGRIJKE INFORMATIE
-Datum: zaterdag 25 februari 2012
-Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, 1931 BA, Egmond aan Zee.
-Dit gala is onder auspicien van de NOVER, voor meer info www.nover.nl
-Wegen: iedereen mag een dag van te voren komen wegen, op vrijdag 24 febr van 19.00-20.00 uur. Deze weging is bij M Sports, Bestevaerstraat 9, 1812 PB, Alkmaar.
-2e weging: Voor de mensen die vrijdags niet komen, is de 2e weging zaterdag van 16.00-17.00 uur in de Watertoren.
-Kaarten: vvk kaarten € 27.50, aan de deur € 30.
-Vvk kaarten dienen bij de weging afgerekend/ingeleverd te worden. Overigens zijn vvk kaarten beschikbaar t/m vrijdag 24 febr, een dag voor het gala. Op de dag zelf alleen aan de deur verkrijgbaar!
-Zaal open voor publiek: 17.00 uur
-Start gala: 18.00 uur
-K.O Bonus: €100 bij een zuivere K.O, dus geen TKO, medische interventie, of opgave.



MATCHMAKING TOT OP HEDEN
Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door.

NL titelgevecht
Marino Schouten Loeks Gym/M Sports A-klasse 79.38 kg Yassir Kaderi Pancration


Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

Emin Özbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani


Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Zoran Ziatic Shaolin Ryu 28 jr

Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Hicham Marrabou Pancration 17 jr

Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 21 jr

Zakaria Talebi Team Amrani 21 jr C-klasse 66.68 kg Mounaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr


Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 89.00 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Reda el Mekhiri Ben Ali Gym 18 jr

Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr


Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 36 kg Reggie Nicholson Messive Gym 11 jr


Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Yassine Irim Zaanse Gym 20 jr

Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonk MMA Volendam 19 jr

Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA 24 jr


Succes met de laatste voorbereidingen!
Met vriendelijke groet, Ellen Bruins - Fightsport Matchmaking

Ellen
17-02-2012, 15:55
Goed nieuws! Burgemeester Hetty Hafkamp van de gemeente Bergen/Egmond heeft toegezegd op ons gala te komen 25 februari. Mooi dat er interesse is vanuit de gemeente voor onze sport. :)

Baske
25-02-2012, 01:13
Ook wij hebben er enorm veel zin in. Morgen zal, als alles technisch gezien gewoon goed loopt, een live verslag verzorgd worden van dit evenement, hier op mixfight!

Anderson
25-02-2012, 01:19
en in Den Bosch niet?

Baske
25-02-2012, 13:02
We hebben een keuze moeten maken omtrent het wegzetten van reporters. Omdat dit gala tevens door de overheid veel aandacht krijgt hebben we voor dit gala gekozen.

We hopen in de nabije toekomst dit op te kunnen lossen!

Baske
25-02-2012, 14:10
Helaas zijn door last-minute prive-omstandigheden in combinatie met de beslissingen binnen de organisatie van Fight for Victory wat problemen opgetreden. Het live-verslag komt hierdoor te vervallen, echter zal het fotoverslag van De Stiep gewoon doorgaan.

Ik wens iedereen een geweldig gala toe, en boven alles een fijne en gezellige avond!