PDA

View Full Version : Verzoek van de makers van The Reem



El
28-12-2011, 18:39
Dag Mixfighters !

Zoals de meesten wel weten vecht Alistair tegen Brock Lesnar aanstaande vrijdag. De regels binnen de UFC zijn nogal strict en hoewel we goed met ze samenwerken hebben we geen backstage access kunnen krijgen voor de het aankomende gevecht. We hebben een oplossing bedacht voor dat probleem maar we hebben de fans nodig om het te kunnen laten werken, vandaar deze oproep.

Wat we willen doen is het volgende: het lijkt ons heel gaaf om te laten zien wat er achter TV's gebeurd over de hele wereld bij het gevecht van Alistair tegen Brock. Uit ervaring weten we dat de spanning hoog op kan lopen en het lijkt ons geweldig om daar een compilatie van te maken. Winst of verlies, blijdschap of teleurstelling, Brock of Alistair fan, het zou een epic beeld kunnen geven wat zo'n gevecht teweeg brengt bij de fans, en Nederland mag natuurlijk niet ontbreken !

We vragen dus iedereen die kan en wil om zichzelf en zijn familie en vrienden te filmen met je telefoon, camera of tablet. Van statief of uit de hand, maakt niet uit. Het zou tof zijn beeld te hebben voor, tijdens en na de partij. De clips die de episode halen krijgen een walkout shirt kado ! Stuur je clips naar [email protected] met sites als wetransfer.com of yousendit.com etc. Qua formaat filmbestand vogelen wij het wel uit en als we er niet uit komen nemen we contact met je op. Vergeet niet je naam, stad en eventueel je land te vermelden, dan zetten we dat er bij.

Alvast superbedankt !!!

Team Reem

Hier een nog voorbeeldje:

http://www.youtube.com/watch?v=0sd2lgL_5Ig

king
28-12-2011, 18:41
Leuk idee.

Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering van The Reem!! Keep up the good work!!!

Kemal
28-12-2011, 18:41
Leuk initiatief Eldar!

Hendy
28-12-2011, 18:42
Erg leuk idee eldar!!

Ronald
28-12-2011, 18:48
Leuk! Ik hoop er nog een paar Mixfightbezoekers in terug te zien :)

thijss
28-12-2011, 19:35
Haha ik ga mee doen! Hoop dat Alistair wint anders moet er een hoop gecensureerd worden.. *PIEEEEEEP*

Redwhitewarrior
28-12-2011, 19:58
Leuk idee idd, kijk altijd uit naar de afleveringen van the Reem

rollermanskunk
28-12-2011, 22:19
Ik ben meestal bezopen op vrijdagnacht maar ik zal eens kijken of ik wat kan filmen.

punch
29-12-2011, 11:51
leuk idee!

Collina
29-12-2011, 12:24
Haha ik ga mee doen! Hoop dat Alistair wint anders moet er een hoop gecensureerd worden.. *PIEEEEEEP*

Haha, :)

Weten die Amerikanen dat wij Nederlanders in Amerikaans/Engels schelden!

Positieve thinking, Alistair will win this game by TKO frist round!

Leuk initiatief mister Gross! M'n iPhone cam staat klaar....

DAJAK
29-12-2011, 12:47
haha coool idee!!

Pr00f
29-12-2011, 13:19
Gaaf idee!! Zelf heb ik niet veel mensen om me heen die dit live gaan kijken. Of jammer genoeg zelfs niemand. Maar er komen vast mooie shots van gekke Amerikanen binnen :).

Trouwens mooi te zien in dat filmpje bij die gast rechts die totaal koel blijft tot de overwinning :D

Chane
29-12-2011, 13:33
Cool idee zeg!

LJ Silver
29-12-2011, 15:52
Wie hangt zijn huiskamer vol met oranje spandoeken, HUP HOLLAND HUP slingers, klompen aan de muur en een portretfoto van onze Bea?

Vince
29-12-2011, 16:20
Wie hangt zijn huiskamer vol met oranje spandoeken, HUP HOLLAND HUP slingers, klompen aan de muur en een portretfoto van onze Bea?

Viel mij al op dat t nieuwe shirt van overeem DE Nederlandse leeuw staat. shirtje is btw wel erg tof.

SpelPlan
29-12-2011, 18:00
Viel mij al op dat t nieuwe shirt van overeem DE Nederlandse leeuw staat. shirtje is btw wel erg tof.

Ja viel me ook op, erg cool. En dat shirtje is inderdaad erg tof maar ik denk wel dat er een heleboel effect verloren gaat als ik 'm aan heb ipv AO :)

dtgerald
29-12-2011, 18:49
Leuk idee maar de meeste Nederlanders zijn wat nuchter.Die zie ik niet op tafel springen als Alistair wint (alhoewel).

Bagheera
29-12-2011, 19:38
Fuck echt niet, ga echt niet filmen!!!! Dat moet ik weer een onderbroek aan.....

LJ Silver
29-12-2011, 22:17
Fuck echt niet, ga echt niet filmen!!!! Dat moet ik weer een onderbroek aan.....

Dude! Jij kijkt met blote tampeloerus naar 2 zweterige mannen in een korte broek terwijl ze liggen te grappelen.... Ik hoop dat je donkere gordijnen hebt.

el bastardo
29-12-2011, 23:47
Ik zie een gemiste kans... Hoe lang worden er al niet avonden/nachten gepland om samen met MF broeders UFC's te gaan bekijken...? Dit was de uitgelezen kans... En eindelijk een van de vetste UFC's van het jaar samen bekijken EN in The Reem komen, want dat overtreft toch niemand... Jammer!

Justinian
30-12-2011, 00:14
Dit wordt waarschijnlijk de eerste keer dat ik 's nachts opsta voor een UFC partij! Damn, ik kijk hier echt zwaar naar uit.

Richelieu
30-12-2011, 00:17
Dit wordt waarschijnlijk de eerste keer dat ik 's nachts opsta voor een UFC partij! Damn, ik kijk hier echt zwaar naar uit.

Gaat druk worden op Mixfight morgenavond!

ZakKa!
30-12-2011, 00:26
hopelijk kan de server het aan ;)

Leuk idee, the Reem is echt top

Sadix
30-12-2011, 00:28
sowieso dat ik wakker blijf!!

Naj85
30-12-2011, 02:09
Ik zie een gemiste kans... Hoe lang worden er al niet avonden/nachten gepland om samen met MF broeders UFC's te gaan bekijken...? Dit was de uitgelezen kans... En eindelijk een van de vetste UFC's van het jaar samen bekijken EN in The Reem komen, want dat overtreft toch niemand... Jammer!
x2!

Sjakiezwart
30-12-2011, 03:48
Waar is het in de onderhandelingen fout gegaan dat jullie geen backstage toegang hebben? The Reem docu is verdomme de meeste legendarische vechtersdocumentaire die er bestaat. Het is pure reclame voor de sport en voor een van de vechters van de UFC (die wel eens heel groot kan worden).

Ik bedoel, dat je geen beelden van het gevecht mag maken soit, maar je moet toch zeker kunnen regelen dat je backstage mag? De "Situation" van Jersey Shore stond vorige keer zelfs backstage.

TOON
30-12-2011, 11:15
als de UFC er niet aan mee kan verdienen houdt het snel op volgens mij....

NESCIO
30-12-2011, 12:09
Hmmm ik kijk UFC altijd naakt, wordt dit een probleem ?

rollermanskunk
30-12-2011, 12:52
Waar is het in de onderhandelingen fout gegaan dat jullie geen backstage toegang hebben? The Reem docu is verdomme de meeste legendarische vechtersdocumentaire die er bestaat. Het is pure reclame voor de sport en voor een van de vechters van de UFC (die wel eens heel groot kan worden).

Ik bedoel, dat je geen beelden van het gevecht mag maken soit, maar je moet toch zeker kunnen regelen dat je backstage mag? De "Situation" van Jersey Shore stond vorige keer zelfs backstage.

UFC heeft zijn eigen "backstage footage" hier investeren ze veel geld in. Als Overeem vanavond wint wordt "The Reem Docu" ook overgenomen door Zuffa. Mark my words.

McClane
30-12-2011, 13:45
[..] Als Overeem vanavond wint wordt "The Reem Docu" ook overgenomen door Zuffa. Mark my words.
Wellicht, maar ik hoop van harte van niet.

Yojimbo
30-12-2011, 13:45
ik ga dit zeker doen :) en ook een super gaaf idee!
is er een death line?

want vanavond kijken.. en morgen feesten dus waarschijnlijk kan ik hem pas zondag opsturen

MJOKKIE
30-12-2011, 14:12
Wat een geniaal idee Remko! When one runs out of resources, one get's creative:-)
Ik kan je niet helpen want zit helaas (f...ck) in het vliegtuig tijdens Allistair's partij.
Maar ik wens jullie alle succes en -win or lose- mooi beeld.

Groet Jens

Collina
30-12-2011, 14:18
UFC heeft zijn eigen "backstage footage" hier investeren ze veel geld in. Als Overeem vanavond wint wordt "The Reem Docu" ook overgenomen door Zuffa. Mark my words.

Dat zou ik geweldig voor Eldar vinden... Die gast is zo onzettend getalenteerd evenals zijn broertje Ben Gross.

donalexandro
02-01-2012, 15:56
Leuk idee maar de meeste Nederlanders zijn wat nuchter.Die zie ik niet op tafel springen als Alistair wint (alhoewel).


achum.. :wewantmore: