PDA

View Full Version : Sonnen in flink in de problemen??



kendamac
28-12-2011, 20:19
Cheall deed zijn grote mond weer eens open in een video en zal dit keer mischien zwaar gestraft gaan worden daarvoor.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DU11vp88Uc0

En het volgende las ik op Sherdog:

Just saw the video in this thread, where Sonnen takes down a doll with a Corinthians shirt and asks the Palmeiras fans to support him... He also states: "It will be Palmeiras versus Corinthians".

Has he got any idea what he just did? These rivalries are no joke, supporters would EASILY kill supporters from the other team if they had a chance.

Not only did Sonnen put himself in serious danger by taking down the Corinthian shirt (treating a shirt like that is considered blasphemy), he also seriously increased the risk of riots breaking out during the event..

It would really suck if major riots broke out (and they have the potential to be REALLY major), it would be really really bad for the sport, event though it is football related...

One might say the Brazilians won't care for what Sonnen has to say, and they probably won't. But hyping his fights like this is really dumb. Can't imagine Zuffa is happy with it...

Kemal
28-12-2011, 20:23
Ik denk dat Sonnen het wel aflegt tegen Silva.. en tja Sonnen is nu eenmaal gewend aan die trashtalk, alhoewel ik het in dit filmpje reuze mee vind vallen..

kendamac
28-12-2011, 20:33
Het valt op het eerste gezicht wel mee te vallen. Maar als je daar al niet zo populair bent ( wat een understatement is ) dan lijkt het me niet zo verstandig om de hooligans tegen je te hebben als je daar nog moet gaan vechten. en zeker niet van 2 aardsvijanden. Het gaat daar wel anders aan toe dan Ajax-Feyenoord. Voetbal is oorlog daar. Kijk maar is naar wat beelden van die hooligans.
Btw thanx voor het plaatsen van het filmpje.

blackadder
28-12-2011, 20:43
Het zou vet zijn als Sonnen zwaar gemolesteerd wordt. Dan kan ik eindelijk ook eens om hem lachen.

ZakKa!
28-12-2011, 20:47
Die suplex is soooo ziek man!!

McClane
28-12-2011, 21:36
Als, als, als... In doemdenken zijn we goed in tijden van recessie. Het zal allemaal wel loslopen. Op scheldwoorden na zal er heus geen Palmeiras fan met een shank of ketting op Sonnen aflopen.

Mauro
28-12-2011, 22:43
Als ik moeder de vrouw (=Braziliaans) moet geloven, naait Chael nu de verkeerde mensen op...
Niet iedereen snapt dat dit clown gedrag is...helemaal de gemiddelde Corinthian-hooligan niet..
Hoop dat ie goede bescherming daar krijgt.

The Company
28-12-2011, 22:45
99% wat op sherdog staat slaat negens op dus het valt waarschijnlijk mee.

blackadder
28-12-2011, 22:47
Als ik moeder de vrouw (=Braziliaans) moet geloven, naait Chael nu de verkeerde mensen op...
Niet iedereen snapt dat dit clown gedrag is...helemaal de gemiddelde Corinthian-hooligan niet..
Hoop dat ie goede bescherming daar krijgt.
Dit is een keer dat ik hoop dat Sonnen nog meer van dit soort videos maakt. Misschien kan hij nog even op dat Corinthian shirt pissen of spugen terwijl hij een Palmeiras shirt draagt.

kendamac
28-12-2011, 22:59
Als, als, als... In doemdenken zijn we goed in tijden van recessie. Het zal allemaal wel loslopen. Op scheldwoorden na zal er heus geen Palmeiras fan met een shank of ketting op Sonnen aflopen.

Een hoop brazilianen wilden hem allang al wat aandoen hij ging niet voor niks daar niet naartoe. Ik denk dat hij het gewoon onmogelijk wil maken om daar te kunnen vechten omdat hij bang is om daar te verliezen. En nogmaals die Corinthian fans zijn absoluut geen schatjes. Ze schieten en steken elkaar daar soms omdat ze van een andere club zijn, laat staan als er nog eens iemand in revaliserende shirt loopt die heel brazilie verschillende keren beledigd heeft.

rollermanskunk
28-12-2011, 23:11
Valt toch wel mee die rivaliteit :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=CAJFxOYUtTo#t=300s

Savate
29-12-2011, 00:14
Shiiit, vette suplex.

SpelPlan
29-12-2011, 01:03
Als ze 'm allemaal aardig hadden gevonden had dit een hele slechte move geweest. Maar het zou kunnen dat zijn uitgangspunt was dat ze 'm allemaal sowieso al haten en hij op deze manier misschien de helft nog op z'n hand krijgt.

Biiyen
29-12-2011, 16:08
Shiiit, vette suplex.

x2 ! dat was vet!

Voetbalsupporters hebben helemaal geen geld om naar een UFC event te gaan. Sloppenwijk bewoners....

Damian_Gray
29-12-2011, 17:20
99% wat op sherdog staat slaat negens op dus het valt waarschijnlijk mee.

cholitzu
29-12-2011, 19:36
http://3.bp.blogspot.com/-7qdzaWioEhw/TpHilfkUBqI/AAAAAAAAAAQ/c9Yc97WT-ZQ/s1600/Anderson+Silva+Reaction.gif