PDA

View Full Version : Brock Lesnar Highlight



Kemal
01-01-2012, 09:34
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=y91Q6lzwCvM

punch
02-01-2012, 11:08
Bedankt, ik hoop dat ie zich bedenkt. Al was ik voor Alistair. Het is toch geweldig om naar Brock te kijken

Naj85
02-01-2012, 13:44
Bedankt, ik hoop dat ie zich bedenkt. Al was ik voor Alistair. Het is toch geweldig om naar Brock te kijken
Inderdaad, ik ook.
Hij heeft het toch behoorlijk ver geschopt in zijn mma career. Ufc champ, belt 2 maal verdedigd. Mir een pak rammel gegeven, en zelfs Alistair had een cut boven zn oog. Ben fan van lesnar al vanaf het begin

Soulbringer320
02-01-2012, 15:38
Brock heeft in mijn ogen echt wel potentie om een goeie vechter te worden.
Met zijn bouw en lengte.
Alleen dan moet die toch echt naar een andere gym.

Pansier
02-01-2012, 15:42
Brock heeft in mijn ogen echt wel potentie om een goeie vechter te worden.
Met zijn bouw en lengte.
Alleen dan moet die toch echt naar een andere gym.

Te worden?

Asura
02-01-2012, 15:58
Zijn lichaam is er niet op getraind om harde klappen te krijgen, dat duurt eenmaal wat langer. Een kin kan je van nature hebben, maar om tegen trappen op je lever te kunnen moet je heel wat uurtjes sparren erop hebben zitten. En als je slecht getraind bent, is een groot oppervlak echt geen plus. Dit merk je ook als je tegen langere/grotere nieuwe jongens in je gym spart.

Hij was gewoon te groen, dat is ook de reden dat zijn TD's niet echt indruk maakte, hij durfde namelijk niet door te zetten. Als hij een andere gym had gezocht, had hij het beter gedaan tegen AO. Iemand op Sherdog vergeleek het met Hammer House van Coleman & Randleman waar ook nooit iets positiefs uit is voortgekomen. Randleman was fysiek een monster maar Hammer House was een kelder met bokszak erin.

Soulbringer320
03-01-2012, 13:32
Te worden?

Beter dan nu.
Vind hem nog steeds geen top Heavyweight.