PDA

View Full Version : Fedor over zijn striking *misschien SPOILER*



kmr
01-01-2012, 16:24
“I felt that my striking has improved, and that, as a fighter, I have evolved. I owe my improvement to Alexander Michkov and my Dutch coaches,”

Waren zijn stoten echt zo anders dan normaal?

SpelPlan
01-01-2012, 16:36
Waren zijn stoten echt zo anders dan normaal?

Nog niet kunnen kijken, had me al lekker genesteld in bed met m'n tablet vanochtend toen het filmpje op mmashare verwijdert bleek te zijn. Later vanavond nog ff op jacht naar beeld.

Ik vind het wel goed en opvallend dat ze 'm echt weer langzaam aan het opbouwen zijn. Hopelijk betekend dat hij een commitment heeft gemaakt om z'n carriere nieuw leven in te blazen.

Anderson
01-01-2012, 16:50
welke Nederlandse coach?

kmr
01-01-2012, 17:00
Dat stond er niet: Fedor Crushes Ishii; Aoki, Takaya Retain Titles in Dream (http://www.sherdog.com/news/news/Fedor-Crushes-Ishii-Aoki-Takaya-Retain-Titles-in-Dream-38683) vijfde alinea

marcelt
01-01-2012, 17:19
welke Nederlandse coach? Peter Thijsse voormalig Vos vechter uit de Tijd van Lucia Rijker en Ernesto Hoost en heeft nu sportcentrum in Amstelveen. Maar Fedor heeft ook met Ernesto getraind dacht ik.

Anderson
01-01-2012, 17:54
Was hij niet een savate vechter bij Vos gym

marcelt
01-01-2012, 18:34
En ja Fedor striking was echt anders en beter. Vroeger had hij vooral overhand rights (kroeghoeken) en dit was goed boksen, mooie combinaties.

king
01-01-2012, 18:48
Zou het geweldig vinden als ook hij ergens in 2012 de UFC in gaat.

Briant
01-01-2012, 18:54
Fedor zn striking was zeker beter. Maar nog niet perfect. Weinig headmovement en het voetenwerk was ook nog niet je van het. Dat zijn twee zaken waar nu aan gewerkt moet worden. Ishii raakte hem een paar keer, gelukkig voor Fedor zat er niet veel achter.

The Bulldog
01-01-2012, 20:01
meer combineren zak ik vooral...

denk dat ie idd wat aan het upgraden is geweest...

SpelPlan
01-01-2012, 20:06
Zou het geweldig vinden als ook hij ergens in 2012 de UFC in gaat.

Mij ook maar kansloos.

Ze zijn allang blij dat die hele GOAT mythe van hem doorbroken is en ze niet meer met M1 om tafel hoeven.

Kemal
01-01-2012, 21:49
Vond Fedor idd wel weer lekker combinerend, ben benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt..

king
01-01-2012, 23:01
Vergeet niet dat Dana in hart en nieren natuurlijk ook een liefhebber van de sport is en ook hij graag vanuit sportief oogpunt zou willen zien hoe Fedor het in de UFC doet. Al was het alleen maar om hem te zien verliezen. Verder zou het een mooie aanwinst zijn voor de HW divisie die zeker wat (kwalitatief) nieuw bloed kan gebruiken. Alistair zou eerst ook niet komen omdat hij zogenaamd (volgens Dana) niet goed genoeg was. Financieel moet het nu ook rond te krijgen zijn. Als Fedor nu weer een paar grote namen verslaat denk ik dat de UFC het niet zal laten om hem aan te trekken. De vraag is alleen of Fedor en zijn management het aandurven.

carlo1
01-01-2012, 23:25
Vergeet niet dat Dana in hart en nieren natuurlijk ook een liefhebber van de sport is en ook hij graag vanuit sportief oogpunt zou willen zien hoe Fedor het in de UFC doet. Al was het alleen maar om hem te zien verliezen. Verder zou het een mooie aanwinst zijn voor de HW divisie die zeker wat (kwalitatief) nieuw bloed kan gebruiken. Alistair zou eerst ook niet komen omdat hij zogenaamd (volgens Dana) niet goed genoeg was. Financieel moet het nu ook rond te krijgen zijn. Als Fedor nu weer een paar grote namen verslaat denk ik dat de UFC het niet zal laten om hem aan te trekken. De vraag is alleen of Fedor en zijn management het aandurven.


Het punt is alleen dat het vrij moeilijk is om een paar grote namen te verslaan als je niet bij de ufc vecht. Zeker in de ogen van ufc zelf.

SpelPlan
02-01-2012, 00:06
Vergeet niet dat Dana in hart en nieren natuurlijk ook een liefhebber van de sport is en ook hij graag vanuit sportief oogpunt zou willen zien hoe Fedor het in de UFC doet. Al was het alleen maar om hem te zien verliezen. Verder zou het een mooie aanwinst zijn voor de HW divisie die zeker wat (kwalitatief) nieuw bloed kan gebruiken. Alistair zou eerst ook niet komen omdat hij zogenaamd (volgens Dana) niet goed genoeg was. Financieel moet het nu ook rond te krijgen zijn. Als Fedor nu weer een paar grote namen verslaat denk ik dat de UFC het niet zal laten om hem aan te trekken. De vraag is alleen of Fedor en zijn management het aandurven.

Ik hoop van harte dat jij hier volledig gelijk in krijgt want ik zou hem supergraag in de UFC zien.

Ik zie hem echter niet meedoen in de HW division. Ik weet niet of het voor hem mogelijk is om LHW te vechten qua kilos kwijtraken maar ik denk dat de powerhouses van de HW gewoon te groot zijn.

Zelfde idee heb ik bij Big Country overigens maar die zie ik zeker LHW niet redden met die eeuwige pens.

Pulvercris
02-01-2012, 00:48
Zelfde idee heb ik bij Big Country overigens maar die zie ik zeker LHW niet redden met die eeuwige pens.

Nou Big Country is aardig veranderd hoor. Zit een stuk minder spek op.

SpelPlan
02-01-2012, 01:05
Nou Big Country is aardig veranderd hoor. Zit een stuk minder spek op.

Tegen CroCop zag hij er inderdaad al beter uit. Ik vond dat hij in een schandalige toestand was tegen Frank Mir.

Ben benieuwd hoe het hem tegen Werdum vergaat straks. Ik heb toch wel wat met Roy Nelson.

Noahri
02-01-2012, 01:34
Roy Nelson zijn submission skills zijn dodelijk, hij heeft Frank Mir verslagen tijdens Grapplers Quest.
Alleen Werdum is wel van zwaarder kaliber, WC BJJ... Maar Roy Nelson's standup is gevaarlijker, hij zou voor de KO moeten gaan.

superfreak
02-01-2012, 08:16
Fedor z'n striking is inderdaad een stuk verbeterd. Inderdaad weinig headmovement en zijn handen zijn altijd zo eng laag.

Voor wat betreft naar UFC komen is inderdaad afhankelijk of hij zich blijft ontwikkelen en wat redelijk grote namen kan pakken. Zou dan alleen niet weten wie??

Roy zou ik ook graag op LHW willen zien. Effe aan de slag met mike dolce of zo. Vraag me alleen af of zijn stand up dan nog snel genoeg is.

steftheboxer
02-01-2012, 10:58
waren inderdaad mooie combo's van Fedor en ik ben blij met de gewonnen V-cash

MJOKKIE
02-01-2012, 12:33
Ernesto Hoost

Lionheart
02-01-2012, 14:05
Yes Fedor traint met Peter Theijsse en Hoost.

Theijsse is een oude topper uit de stal van Vos uit de tijd van Rijker, Petres, Hippo etc.