PDA

View Full Version : UFC TV Rio ook alweer 7 dollar?!?



Biiyen
02-01-2012, 18:11
Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

Ik ben een happy camper op deze manier.:D

SpelPlan
02-01-2012, 18:17
Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

Ik ben een happy camper op deze manier.:D

X2 had het niet beter kunnen verwoorden. Goede stream en de gevechten terugkijken met het geluid uit de verschillende hoeken voegt veel toe.

Kemal
02-01-2012, 18:31
Nice!! Iedereen weer optijd de Paypal aanvragen cq activeren ;)

PD_EC
02-01-2012, 19:09
Nice!! Iedereen weer optijd de Paypal aanvragen cq activeren ;)


ik ga het ook proberen

Jeru
02-01-2012, 19:24
Zie je wel dat de UFC nu rekening houdt met Nederlandse kijkers! Echt Hollandse prijzen hahaha ;)

YoMarK
02-01-2012, 19:27
Cool! Dat is inderdaad weer een zeer nette prijs, en de kwaliteit van de stream is zeer goed(al had ik wel een paar keer zo'n 10 sec onderbreking wat zeer zeker niet aan m'n internet connectie lag, maar gelukkig niet op belangrijke momenten). Motiveert me meer om er om 4 uur snachts uit te komen. :)

Bromios
02-01-2012, 19:35
En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?

SpelPlan
02-01-2012, 20:18
En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?

Ik denk dat dat gaat over de Amerikaanse televisie PPV's van $49,95.

Biiyen
02-01-2012, 23:25
En daarvan moeten ze dan nog 2 dollar aan ali geven ? Of heb ik het dan verkeerd begrepen ?

Ali krijgt een percentage van de ppv, voor een ppv van 49 dollar is dat 2 dollar maar van een ppv van 7 euro is dat dus uiteraard ook minder.

ZakKa!
03-01-2012, 00:39
Damn, hoe kan dat? Vorige jaar warend ie streams peper duur en nu gewoon precies wat ze moeten zijn. Ik ga ook die stream in ieder geval weer meepikken. Echt cool, na de wedstrijd kun je hoogtepunten in de verschillende camera posities bekijken. Vanuit de rode hoek of blauwe hoek zonder commentaar dus je hoort de hoek aanwijzingen... super tof.

Ik ben een happy camper op deze manier.:D

De ufc stream was echt de beste stream die ik ooit heb gehad. Alleen jammer dat hij het pas deed bij het Alistair gevecht.

Wat velen misschien niet opvalt is dat het beeld ook supersoepel was, misschien wel 60 frames per seconde. Daardoor lijkt het alsof je er echt bij bent. Ik had het evenement later nog in HD 720p gedownload en de kwaliteit was minder dan die van de stream! Echt top en een aanrader voor de liefhebbers.

Naj85
03-01-2012, 01:52
supertof!
had helemaal geen problemen gehad met Overeem vs Lesnar

Wiseguy
03-01-2012, 02:16
Lees net dat Siyar niet vecht.

raveboy
03-01-2012, 02:27
De volgende is toch gratis, omdat er veel geen beeld hadden tot Overeem's partij?
En Siyar is al een tijd van bekend dat hij niet vecht inderdaad.

Fyodor
03-01-2012, 10:59
De volgende is toch gratis, omdat er veel geen beeld hadden tot Overeem's partij?
En Siyar is al een tijd van bekend dat hij niet vecht inderdaad.

Alleen voor de mensen die daadwerkelijk de stream hadden gekocht en geen toegang hadden tot de site.

XanaduNL
03-01-2012, 12:28
Het is een hele slimme move om hem zo goedkoop te maken voor landen als Nederland.
Zo verdienen ze er tenminste nog wat aan.

Fyodor
03-01-2012, 13:56
Het is een hele slimme move om hem zo goedkoop te maken voor landen als Nederland.
Zo verdienen ze er tenminste nog wat aan.

Het is zeker leuk voor ons, maar hoeveel Nederlanders zullen daadwerkelijk de stream gekocht hebben?
Laat het eens 2000 zijn, dan nog verdienen ze helemaal niet veel aan ons...

Biiyen
03-01-2012, 14:29
Het is zeker leuk voor ons, maar hoeveel Nederlanders zullen daadwerkelijk de stream gekocht hebben?
Laat het eens 2000 zijn, dan nog verdienen ze helemaal niet veel aan ons...

Het heeft ook een ander doel, als je iets heel goedkoop aanbied kun je ook zien wat je potentiële/maximale markt is.
West Europa/NL ligt tijd-technisch gezien op een verschrikkelijke plek, casual fans kun je dus per definitie vergeten.

Juul
03-01-2012, 16:28
Die stream was inderdaad van superkwaliteit. Zelf niet gelukt om door te halen en hem relaxed in de ochtend gekeken. Leek id zelfs iets beter dan zo'n 720P-download. En dat bedrag is dermate acceptabel, dat ik zelfs die PPV ook kado had gedaan aan twee anderen met wie ik een paar jaar terug ergens 2e kerstdag gevierd heb waar ook Alistair aanwezig was. Een paar dagen voor Hari 1 was dat. Sindsdien fan overigens. Tijdens dat gevecht echt kippenvel en hartkloppingen gehad. Mijn paypal-mandje alvast weer aangevuld. Want Rio wordt ook aangeboden voor $ 6,99. Zal dus wel normale internetstream-prijs zijn buiten de VS.