PDA

View Full Version : Brock Lesnar exits UFC 141



blackadder
03-01-2012, 03:18
Blijkbaar stak dat pak slaag van Alistair toch dieper dan wat men eerst zou denken gezien zijn toch wel respectvolle toon in de kooi.;)
http://www.youtube.com/watch?v=P5aIcXXXBnc&feature=player_embedded

Kemal
03-01-2012, 07:58
zie amper iets.. ;)

Mule-Kick
03-01-2012, 09:31
Die sukkel loopt ook in de weg en begrijpelijk dat zn kop er op zo'n moment helemaal niet naar staat.

ZakKa!
03-01-2012, 10:07
Ik vnod de opkomst van Overeem vet. Wat een baas, heeft iemand er beelden van?

superfreak
03-01-2012, 10:38
Die zou ik ook wel graag willen zien.

El Bambino
03-01-2012, 11:06
Ach die Lesnar is een echte sukkel in mijn ogen. Volgens mij heeft ie Overeem zwaar onderschat omdat de UFC de bste vechters heeft en hij zichzelf de beste vindt! Dat noem ik...in je eigen wereld leven en wakker worden als het tegendeel bewezen is.

Biiyen
03-01-2012, 11:33
Ach die Lesnar is een echte sukkel in mijn ogen. Volgens mij heeft ie Overeem zwaar onderschat omdat de UFC de bste vechters heeft en hij zichzelf de beste vindt! Dat noem ik...in je eigen wereld leven en wakker worden als het tegendeel bewezen is.

Ik denk dat jij Brock te kort doet... veel te kort.

1. Brock heeft Alistair niet onderschat.... Ik denk dat hij al lang wist dat hij niet 100% was, wat ook niet anders kan als je 6 maanden terug een zware operatie hebt gehad.

Imho heeft hij dus puur voor het geld een masker opgezet, een WWE-achtig showtje opgevoerd en gehoopt dat hij of makkelijk zou winnen of er uit zou komen zonder al te veel kleerscheuren.

FOCUS
03-01-2012, 13:30
Brock verdient respect

TOON
03-01-2012, 13:57
Brock verdient respect

dat zeker...
wsl heeft ie teveel naar Frank Mir geluisterd....

Tykill
03-01-2012, 14:54
Ik denk dat jij Brock te kort doet... veel te kort.

1. Brock heeft Alistair niet onderschat.... Ik denk dat hij al lang wist dat hij niet 100% was, wat ook niet anders kan als je 6 maanden terug een zware operatie hebt gehad.

Imho heeft hij dus puur voor het geld een masker opgezet, een WWE-achtig showtje opgevoerd en gehoopt dat hij of makkelijk zou winnen of er uit zou komen zonder al te veel kleerscheuren.

Volgens mij zit jij er helemaal naast. Ik denk dat Brock wel fit en in shape was anders ga je dat niet in elk interview benadrukken. Nu kan hij dat immers niet als excuse gebruiken. Brock heeft zich veel te weinig in zijn tegenstander verdiept, die fout maken erg veel vechters merk ik. Ik heb ook niet veel respect voor Brock en vind hem zwaar overschat.

Ralphie89
03-01-2012, 17:50
Die zou ik ook wel graag willen zien.

Goede kwaliteit en snelle download!

Soulbringer320
03-01-2012, 18:05
Weet iemand al iets of Brock stopt of niet?
Hij heeft nog een contract lopen, dus gaat niet zomaar.

R.H.
03-01-2012, 18:09
Weet iemand al iets of Brock stopt of niet?
Hij heeft nog een contract lopen, dus gaat niet zomaar.


dana vond het oke dat hij er mee stopte, maar hij staat nog steeds onder contract, ze gaan hem dus waarschijnlijk niet dwingen om nog een x aantal keren te vechten maar met dit contract kan hij wel voorkomen dat brock naar de WWE terug gaat of dat soort dingen.

Soulbringer320
03-01-2012, 18:20
dana vond het oke dat hij er mee stopte, maar hij staat nog steeds onder contract, ze gaan hem dus waarschijnlijk niet dwingen om nog een x aantal keren te vechten maar met dit contract kan hij wel voorkomen dat brock naar de WWE terug gaat of dat soort dingen.

Vreemd dat die dan zomaar mag gaan.
Hoeveel gevechten zou die nog open hebben staan...1?
Meestal tekenen ze toch voor 3 gevechten?

FOCUS
03-01-2012, 18:26
. Nu kan hij dat immers niet als excuse gebruiken..

lol!!!
dat jij nou alvast een excuus achter de hand zou houden, voor als je zou verliezen, geeft aan hoe zwak je karakter is :lol:

toon nooit je zwakheden aan je tegenstander
zeker nog nooit een potje poker gespeeld?
zou ik ook zeker niet mee gaan beginnen als ik jou was :fp:

Silat
03-01-2012, 18:36
Maar de vraag is... Wie is die moran met dat rare kapsel wat de overal achter Brock aan loopt..
Is dat Brock 's leftover tweeling broertje?

Ik zag de zenuwen trouwens goed in Alistairs ogen bij z'n walk-in.
Achteraf niet nodig geweest, maar de hype was zo groot natuurlijk.

Turboknecht
03-01-2012, 18:41
Hehe, ja, Alistair zei in dat postfight interview met Ariel dat hij helemaal niet zenuwachtig was, maar dat leek toch echt anders te zijn toen hij daar de zaal betrad. Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk.

Pansier
03-01-2012, 18:50
Maar de vraag is... Wie is die moran met dat rare kapsel wat de overal achter Brock aan loopt..
Is dat Brock 's leftover tweeling broertje?

Ik zag de zenuwen trouwens goed in Alistairs ogen bij z'n walk-in.
Achteraf niet nodig geweest, maar de hype was zo groot natuurlijk.

x2, maar bij Brock daarentegen dacht ik toch angst te zien..

Biiyen
03-01-2012, 19:15
Volgens mij zit jij er helemaal naast. Ik denk dat Brock wel fit en in shape was anders ga je dat niet in elk interview benadrukken. Nu kan hij dat immers niet als excuse gebruiken. Brock heeft zich veel te weinig in zijn tegenstander verdiept, die fout maken erg veel vechters merk ik. Ik heb ook niet veel respect voor Brock en vind hem zwaar overschat.

Zeggen dat je zwak bent is tegen alles waar Brock voor staat... De man heeft zijn hele leven in cameo's niets anders gedaan dan verkondigen dat hij de "man" is. Hij gaat echt niet voor TV zitten en zeggen dat hij niet fit is of zich vooraf indekken. Hij is een echt alfa man, die gaat nooit niet publiekelijk zwakte tonen.

king
03-01-2012, 21:25
Alistairs opkomst is hier vanaf ongeveer 25.40: MEGAVIDEO - I'm watching it (http://www.megavideo.com/?d=DM9246FS)

Thanks! Mooie beelden, heb die opkomst(en) en die partij nu al zo vier keer gezien maar krijg er nog steeds kippevel van.

En dan die blik in de ogen van Alistair bij zijn opkomst. Zo van; "ik ben hier echt, ik droom niet, ik heb het gemaakt..." Geweldig en hij heeft het na al die jaren dubbel en dwars verdiend.

Weet iemand trouwens welk nummer Brock mee opkomt?

K-1sunstarr
03-01-2012, 22:15
dat zeker...
wsl heeft ie teveel naar Frank Mir geluisterd....

Hahahaha, die is goed.

The Company
03-01-2012, 22:24
Thanks! Mooie beelden, heb die opkomst(en) en die partij nu al zo vier keer gezien maar krijg er nog steeds kippevel van.

En dan die blik in de ogen van Alistair bij zijn opkomst. Zo van; "ik ben hier echt, ik droom niet, ik heb het gemaakt..." Geweldig en hij heeft het na al die jaren dubbel en dwars verdiend.

Weet iemand trouwens welk nummer Brock mee opkomt?


http://www.youtube.com/watch?v=t4Ir-1JbUE8

Tjabo Hermanus
03-01-2012, 22:39
de show was mooier als de partij maar toch blijf the reem mijn favoriet had meer van lesnar verwacht zo dat ik al die voor stukke heb gezienvan lesnar ,wanneer is de volgende partij van overeem weet iemand dat al ??

Kemal
03-01-2012, 22:42
de show was mooier als de partij maar toch blijf the reem mijn favoriet had meer van lesnar verwacht zo dat ik al die voor stukke heb gezienvan lesnar ,wanneer is de volgende partij van overeem weet iemand dat al ??

waarschijnlijk ergens in mei..

king
03-01-2012, 23:54
@The Company: Thanks!

El Bambino
04-01-2012, 09:14
lol!!!
dat jij nou alvast een excuus achter de hand zou houden, voor als je zou verliezen, geeft aan hoe zwak je karakter is :lol:

toon nooit je zwakheden aan je tegenstander
zeker nog nooit een potje poker gespeeld?
zou ik ook zeker niet mee gaan beginnen als ik jou was :fp:

En als je nog slimmer bent dan ga je je tegenstander grondig analyseren, tenzij je een echte Yankee bent en jouw wereld niet verder bestaat dan Noord-Amerkia en alles wat daar buiten gebeurt is minder goed. Nou...nu zal Brock tijd zat hebben om misschien eens 1x te gaan Googlen waar Nederland zich bevindt :-)

Tykill
04-01-2012, 11:31
Waarom zou je dan zeggen dat je topfit bent als je dat niet bent? Natuurlijk ga je niet zeggen dat je last van je bovenbeen hebt omdat anders je tegenstander daar gebruikt van gaat maken. Maar Brock zei nadrukkelijk dat hij zich in lange tijden niet zo goed heeft gevoeld.

Wie zegt dat ik mijn zwakheden vertoon? Ik zeg alleen dat hij niet moet zeggen dat hij topfit is als dat niet zo is. Je hoeft niet te zeggen waar je last van hebt. Anyway beetje nutteloze discussie dit :p

En hoezo heb ik een zwak karakter als ik zou zeggen wat mijn zwakheden zijn?


lol!!!
dat jij nou alvast een excuus achter de hand zou houden, voor als je zou verliezen, geeft aan hoe zwak je karakter is :lol:

toon nooit je zwakheden aan je tegenstander
zeker nog nooit een potje poker gespeeld?
zou ik ook zeker niet mee gaan beginnen als ik jou was :fp:

Tykill
04-01-2012, 11:33
Zeggen dat je zwak bent is tegen alles waar Brock voor staat... De man heeft zijn hele leven in cameo's niets anders gedaan dan verkondigen dat hij de "man" is. Hij gaat echt niet voor TV zitten en zeggen dat hij niet fit is of zich vooraf indekken. Hij is een echt alfa man, die gaat nooit niet publiekelijk zwakte tonen.

Hij wil zich vertonen als een alfa mannetje maar dat vind ik hem niet. Het feit dat hij bang is om klappen te krijgen zegt al genoeg. Als ik aan een echte alfa man denk dan zie ik een die hard als... uhm... CHUCK NORRIS!

Garcia
04-01-2012, 12:24
Respect voor Brock. Ziek, niet ziek, 100%fit, niet 100%fit, hij staat er wel en heeft er alles aan gedaan om het gevecht op een respectvolle manier te hypen samen met Overeem.

Biiyen
04-01-2012, 14:08
Hij wil zich vertonen als een alfa mannetje maar dat vind ik hem niet. Het feit dat hij bang is om klappen te krijgen zegt al genoeg. Als ik aan een echte alfa man denk dan zie ik een die hard als... uhm... CHUCK NORRIS!

Brock Lesnar is prototype Alfaman... Als hij bang was om klappen te krijgen zou hij niet de octagon in stappen, dat hij het vervelend vind om klappen te krijgen is een ander verhaal. Niemand ter wereld krijgt graag een flinke tik van een getrainde vechter.... ook Chuck Norris niet.
...

Joe Rogan zei het een keer heel treffend.... Als je vroeger al een man als Brock zag, dan stapte hij van het vikingschip en dan rende je voor je leven.

FOCUS
04-01-2012, 14:19
Chuck Norris doesnt get hit
You cant hit a god, you can only hit someone in the name of god

Tykill
04-01-2012, 15:07
Neem Siyar, hij schuilt niet blind achter zijn dekking of geeft geen schrik reactie als hij een klap krijgt. Brock doet dat wel. Ik heb als nog wel respect voor die man.

Biiyen
04-01-2012, 16:22
Neem Siyar, hij schuilt niet blind achter zijn dekking of geeft geen schrik reactie als hij een klap krijgt. Brock doet dat wel. Ik heb als nog wel respect voor die man.

Dat is iets wat je krijgt door te trainen, als je daar veel op traint dan gaat de schrik weg.
Alistair heeft daar ook veel op getraind bv, die draaide vroeger ook zijn rug naar de tegenstander. -> de meest voorkomende reactie
Siyar heeft dus ook getraind daarop.

Denk wel dat het zo zal zijn dat de ene vechter het sneller onder de knie heeft dan de ander, want je moet wel over de angst heen om klappen te incasseren. Standvastigheid gaat gepaard met incasseren. Je kan immers beter nemen en daarna met beleid uitdelen dan alleen maar nemen en ongecontroleerd harken.

Tykill
04-01-2012, 16:40
Dat is iets wat je krijgt door te trainen, als je daar veel op traint dan gaat de schrik weg.
Alistair heeft daar ook veel op getraind bv, die draaide vroeger ook zijn rug naar de tegenstander. -> de meest voorkomende reactie
Siyar heeft dus ook getraind daarop.

Denk wel dat het zo zal zijn dat de ene vechter het sneller onder de knie heeft dan de ander, want je moet wel over de angst heen om klappen te incasseren. Standvastigheid gaat gepaard met incasseren. Je kan immers beter nemen en daarna met beleid uitdelen dan alleen maar nemen en ongecontroleerd harken.

Sowieso is dat bij iedere vechter anders. Het is een beetje dat vechtershart wat je krijgt. Ik baal van mijzelf als ik snel mijn ogen even dicht doe als er bijvoorbeeld een hoge trap contact gaat maken. Daardoor ben ik altijd weer net wat later met het zien van de volgende actie. Lastig om te trainen by the way en denk dat ervaring een grote rol speelt ja. Brock heeft niet veel ervaring.

blackadder
04-01-2012, 17:26
Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.

Djoggo
04-01-2012, 17:29
Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.


1e nominatie voor de domste opmerking van 2012 ?

blackadder
04-01-2012, 17:30
Dat komt uit een thread op sherdog een dag voor de partij. Erg amusant.

R.H.
04-01-2012, 18:05
Dat komt uit een thread op sherdog een dag voor de partij. Erg amusant.

ja jezus man, er staat op sherdog ook een thread waarin iemand denkt dat de gebroeders nogueira voortkomen uit nazi-expirimenten door Auschzwitsch art Josef mengele , lol

http://www.sherdog.net/forums/f2/could-nog-bros-scientific-experiment-1953863/

smike
04-01-2012, 19:03
Sherdog is dan ook voor mongolen.

The_Rock
04-01-2012, 19:36
Sherdog is dan ook voor mongolen.

Meld je snel aan.

ZakKa!
05-01-2012, 14:03
Brock had moeten winnen omdat hij functionele boerderij kracht heeft en Overeem alleen fitness school kracht.

Strong man training