PDA

View Full Version : Badr Hari vs Gokhan Saki Poll



arielhelwani
03-01-2012, 12:20
Wie gaat er volgens jullie met de overwinning vandoor?

Word het Badr met zn power?

Of toch Saki met zn snelheid?

Italian*Berlusconi*
03-01-2012, 12:38
badr op KO..

Tony
03-01-2012, 12:44
Saki op punten.

Hendy
03-01-2012, 12:45
Met Tony eens!

Hammerkick
03-01-2012, 12:50
Gökhan wint op k.o !!

Kemal
03-01-2012, 12:57
Saki op punten

micha
03-01-2012, 13:06
Saki op ko

Wiseguy
03-01-2012, 13:41
Op basis waarvan denken jullie dat Saki gaat winnen. Heeft Saki ooit tegen een top 5 vechter gewonnen? Alle grote namen waartegen hij heeft gestaan heeft hij gefaald en van B vechters wint hij moeizaam. Hij heeft notabene van Kytotaro verloren. Kunnen jullie je voorstellen dat Badr daarvan zou verliezen?

Tykill
03-01-2012, 13:44
Saki op punten

Mattie73
03-01-2012, 14:18
Op basis waarvan denken jullie dat Saki gaat winnen. Heeft Saki ooit tegen een top 5 vechter gewonnen? Alle grote namen waartegen hij heeft gestaan heeft hij gefaald en van B vechters wint hij moeizaam. Hij heeft notabene van Kytotaro verloren. Kunnen jullie je voorstellen dat Badr daarvan zou verliezen?

X2

Zijn overwinning op Ghita was ook controversieel (na de 3e ronde bedoel ik. De jury had 'm ook aan Ghita kunnen geven i.p.v. draw.)

Ik ben een zeer groot fan van Saki en ik vind hem technisch gezien de beste van Nederland en hij heeft ook super snelheid. Maar hij verliest van Badr simpel vanwege het feit dat hij zo kort is. Zijn geringe lengte kan hij tegen mindere goden compenseren met zijn techniek en snelheid maar niet tegen een topper als Badr.

Nelisje
03-01-2012, 15:27
Pfff.. ik denk dat Badr wint, maar ik hoooooop dat Saki wint. Laat ik het daar maar bij houden. Zou er hoe dan ook geen cent op in durven zetten.

R.D.N
03-01-2012, 15:57
Of Badr slaat Saki de 1ste ronde K.O,of Saki wint op punten.

respect
03-01-2012, 16:19
X2

Zijn overwinning op Ghita was ook controversieel (na de 3e ronde bedoel ik. De jury had 'm ook aan Ghita kunnen geven i.p.v. draw.)

Ik ben een zeer groot fan van Saki en ik vind hem technisch gezien de beste van Nederland en hij heeft ook super snelheid. Maar hij verliest van Badr simpel vanwege het feit dat hij zo kort is. Zijn geringe lengte kan hij tegen mindere goden compenseren met zijn techniek en snelheid maar niet tegen een topper als Badr.
Tuurlijk jo hele partij achter uit lopen enige wat hij deed was trap op zijn arm geven voor de rest deed hij geen fuck ghita, heb hem geen stoot zien geven aan saki, terwijl Saki combinaties gaf en domineerde zeg niet dat hij overtuigend heeft gewonnen maar hij heeft meer gedaan dan ghita... controversieel jaja:fp:.

simtekf1
03-01-2012, 16:27
Tuurlijk jo hele partij achter uit lopen enige wat hij deed was trap op zijn arm geven voor de rest deed hij geen fuck ghita, heb hem geen stoot zien geven aan saki, terwijl Saki combinaties gaf en domineerde zeg niet dat hij overtuigend heeft gewonnen maar hij heeft meer gedaan dan ghita... controversieel jaja:fp:.

Ik denk dat je 1 van de weinige bent die er zo over denkt.

smike
03-01-2012, 16:28
Ik denk dat je 1 van de weinige bent die er zo over denkt.

Laat me raden.. hij is een turk?

respect
03-01-2012, 16:32
Laat me raden.. hij is een turk?
Laat me raden jij bent een Hollander.. waar slaat dat op, als je wat te lullen heb overtuig dan dat ik het mis heb

Anderson
03-01-2012, 16:56
denk Saki op punten

smike
03-01-2012, 16:59
Laat me raden jij bent een Hollander.. waar slaat dat op, als je wat te lullen heb overtuig dan dat ik het mis heb

Als je een Turk bent kan dat niet, daarvoor zijn die te nationalistisch en wint de Turk dus altijd, als je aangeeft geen Turk te zijn ga ik graag met je in discussie.

Silat
03-01-2012, 17:14
lol!!

Ik zeg Saki en ik ben geen Turk.

respect
03-01-2012, 17:22
Als je een Turk bent kan dat niet, daarvoor zijn die te nationalistisch en wint de Turk dus altijd, als je aangeeft geen Turk te zijn ga ik graag met je in discussie.
Ben een Turk maare beetje generaliserend van je, als hij heeft verloren(Turken verliezen ook wel eens) dan zij het zo geeft ik dat echt wel toe, maar dat heeft hij niet. Beetje off topic dit.

marokkaan
03-01-2012, 17:34
Als Saki wint, kom ik nooit meer op mixfight

amilster
03-01-2012, 17:36
Badr op KO! R2

Pansier
03-01-2012, 18:46
Als je een Turk bent kan dat niet, daarvoor zijn die te nationalistisch en wint de Turk dus altijd, als je aangeeft geen Turk te zijn ga ik graag met je in discussie.

Dit is duidelijk generalisatie! :lol:

arielhelwani
03-01-2012, 18:59
Goh de mods denken weer eens dat een tegenstander van Badr wint. Wat verassend!!

Kemal
03-01-2012, 19:23
Goh de mods denken weer eens dat een tegenstander van Badr wint. Wat verassend!!

Als je deze poll invult is dat een individuele keuze, denk niet dat daar de keuze van andere door beïnvloed wordt... das pas verrassend!!

Pansier
03-01-2012, 19:23
Goh de mods denken weer eens dat een tegenstander van Badr wint. Wat verassend!!

:scratch:

Darkness
03-01-2012, 20:45
Badr wint al bij de staredown..

Leventdepevent
03-01-2012, 20:53
badr op KO

VetteVis
03-01-2012, 20:55
Saki op DQ

Mauro
03-01-2012, 20:56
Badr op K.O.

smike
04-01-2012, 17:31
Ben een Turk maare beetje generaliserend van je, als hij heeft verloren(Turken verliezen ook wel eens) dan zij het zo geeft ik dat echt wel toe, maar dat heeft hij niet. Beetje off topic dit.

Dus ik heb goed geraden ;)
Overigens Hari op ko.

Illest
04-01-2012, 20:16
Als Saki wint, kom ik nooit meer op mixfight

tis dat ik deze poll ff doorlees, maar dikke vette reps (of ja, je bent dan al weg:lol:) wanneer je wegblijft op mixfight.nl als Saki wint.

ik zat er zelfs aan te denken zoiets dergelijks te posten hier....een topic met 'als Badr wint, blijf dan weg'
voor mezelf had ik al een lijstje gemaakt met leden waarvan het kickbox.nl gehalte erg hoog is en je eigenlijk alleen maar ziet posten wanneer er iets over Badr de Grote te melden valt...

vervuiling van deze prachtige website!

Illest
04-01-2012, 20:28
Goh de mods denken weer eens dat een tegenstander van Badr wint. Wat verassend!!

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTR5TSQ7K4ZrSpvFjvD9SixMqfk_6tUn 6K_ttwjtE3-h9uEII7V

Mogen zij dat denken? Jaaaa, dat mogen zij denken....en WE....(jij, ik, andere leden)....dienen dat te respecteren...
Op 28 januari a.s....Gohkan Saki de techneut pur sang die het opneemt tegen de meest talentvolle en besproken kickbokser die we ooit gehad hebben, Badr Hari...

Saki vs Hari....dan verwacht je een partij....en die krijg je dan ook....zoals de Fransen zeggen: 'peuvent le meilleur gagne!!'

Mag ik dat zeggen? Jaaa...dat mag ik zeggen...

Salut!

Kemal
04-01-2012, 20:30
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTR5TSQ7K4ZrSpvFjvD9SixMqfk_6tUn 6K_ttwjtE3-h9uEII7V

Mogen zij dat denken? Jaaaa, dat mogen zij denken....en WE....(jij, ik, andere leden)....dienen dat te respecteren...
Op 28 januari a.s....Gohkan Saki de techneut pur sang die het opneemt tegen de meest talentvolle en besproken kickbokser die we ooit gehad hebben, Badr Hari...

Saki vs Hari....dan verwacht je een partij....en die krijg je dan ook....zoals de Fransen zeggen: 'peuvent le meilleur gagne!!'

Mag ik dat zeggen? Jaaa...dat mag ik zeggen...

Salut!

:lol:

Wiseguy
05-01-2012, 12:23
tis dat ik deze poll ff doorlees, maar dikke vette reps (of ja, je bent dan al weg:lol:) wanneer je wegblijft op mixfight.nl als Saki wint.

ik zat er zelfs aan te denken zoiets dergelijks te posten hier....een topic met 'als Badr wint, blijf dan weg'
voor mezelf had ik al een lijstje gemaakt met leden waarvan het kickbox.nl gehalte erg hoog is en je eigenlijk alleen maar ziet posten wanneer er iets over Badr de Grote te melden valt...

vervuiling van deze prachtige website!

Ik vind jou eerder een vervuiler met je voorspelbare anti badr posts.

Durfal
05-01-2012, 15:15
Saki op ko als ie maar door de eerste ronde komt dat dan weer wel.............

sterrenkijker
05-01-2012, 15:45
Badr op ko in de 2 ronde

de Stiep
05-01-2012, 15:53
Oke, als je dus Turk of Marok bent kies je kennelijk voor Saki of Hari ? Dus het poll gedrag is aan afkomst gebonden ?
Goh dat wist ik niet. Mijn excuses daarvoor.
In dat geval ga ik voor Crocop......
Jongens, beide vechter zijn kanjers in het spelletje in de ring en ik gun beiden een schitterende overwinning op KO, maar ik denk zelf dat Badr rechtop de ring uitkomt lopen en Saki op zijn rug blijft liggen.

Mattie73
05-01-2012, 16:16
Goh dat wist ik niet. Mijn excuses daarvoor.
In dat geval ga ik voor Crocop......

:lol:

superfreak
05-01-2012, 16:16
Ik denk Saki op KO. Denk dat hij met z'n snelheid en techniek een gaatje gaat vinden en het dan af kan maken. Lengte verschil gaat wel een issue worden, zeker als je de kracht van Badr daarbij neemt.
Zou mooi zijn voor Badr om z'n laatste partij in het kickboxen met een win af te sluiten maar mijn stem gaat naar Saki.

Vind dat het in deze thread al heel snel fout gaat. Nog geen #38 reacties en we hebben al een Turkije vs Marokko vs NL situatie gaan. Dit is nou de reden dat ik geen kaartje hiervoor gekocht heb. Moet eerst maar eens zien dat deze partij uitgevochten gaat worden. Publiek zou dit heel snel kunnen verpesten.

respect
05-01-2012, 17:56
Ik denk Saki op KO. Denk dat hij met z'n snelheid en techniek een gaatje gaat vinden en het dan af kan maken. Lengte verschil gaat wel een issue worden, zeker als je de kracht van Badr daarbij neemt.
Zou mooi zijn voor Badr om z'n laatste partij in het kickboxen met een win af te sluiten maar mijn stem gaat naar Saki.

Vind dat het in deze thread al heel snel fout gaat. Nog geen #38 reacties en we hebben al een Turkije vs Marokko vs NL situatie gaan. Dit is nou de reden dat ik geen kaartje hiervoor gekocht heb. Moet eerst maar eens zien dat deze partij uitgevochten gaat worden. Publiek zou dit heel snel kunnen verpesten.
Het is een gezonde competitie strijd tussen een Marokaanse en Turkse vechter. Natuurlijk gaan de meeste achter hun favoriet staan Turken en Marokanen kunnen goed met elkaar overweg maak je daar echt niet druk om, verwacht ook geen problemen. Veel van mijn maten zijn Marokanen ik loop ze de hele dag te fucken dat Saki hem gaat slopen coescoes van gaat maken, en andersom zeggen ze dat ze van Saki durum gaan maken, en hier op deze site is er ook geen probleem Turk vs Marok. Maar zie wel duidelijk andere onderbuik gevoelens van mensen beetje jammer.

Illest
05-01-2012, 17:56
Ik vind jou eerder een vervuiler met je voorspelbare anti badr posts.

care ( )
don't care (X)

Fan1976
05-01-2012, 19:12
SAKI wint op K.O. 1ste ronde



Payback is a BITCH

http://www.youtube.com/watch?v=eAYfIzQpja0

Naj85
05-01-2012, 19:34
Saki op DQ
lol

Denk dat badr wint op k.o.

Peter0711
05-01-2012, 19:38
Als beide heren volledig 100 % de ring instappen zal het er om spannen,ik denk dat Saki wel gaat winnen.

Wiseguy
05-01-2012, 21:02
care ( )
don't care (X)

Bedankt voor het bevestigen van mijn mening.

Vincenzo01
05-01-2012, 21:40
saki neer in de eerste ronde

micha
06-01-2012, 07:47
Saki is in zijn training op alles voor bereidt beelden volgen snel

univers1l
06-01-2012, 08:21
Badr op K.O.

Tykill
06-01-2012, 08:25
Als Saki de eerste ronde door komt wint hij de 2de en 3de ronde op punten. Ik zie Saki niet snel KO gaan.

Illest
06-01-2012, 09:26
Bedankt voor het bevestigen van mijn mening.


on topic:

Saki is zwaar de underdog afgaande op de poll, interessant want hij heeft echt stappen gemaakt

Kemal
06-01-2012, 09:31
on topic:

Saki is zwaar de underdog afgaande op de poll, interessant want hij heeft echt stappen gemaakt

Het scheelt maar 10 stemmen, ben wel erg benieuwd overigens want hij heeft idd flinke stappen gemaakt!

varitas et aequitas
06-01-2012, 09:48
100 pro. Saki op KO !

S-ven
06-01-2012, 10:05
Tough match! Maar ga nog steeds voor Saki op KO ........

nyqsoft
06-01-2012, 14:31
Saki op KO !!!

Gr.:cool2: NyqSoft

micha
06-01-2012, 15:09
7 stemmers verschil

WAR SAKI!!!!!!!

Peter0711
06-01-2012, 15:31
6 stemmen

Mister T.
06-01-2012, 17:03
Saki wint, denk op KO.

marokkaan
06-01-2012, 17:20
tis dat ik deze poll ff doorlees, maar dikke vette reps (of ja, je bent dan al weg:lol:) wanneer je wegblijft op mixfight.nl als Saki wint.

ik zat er zelfs aan te denken zoiets dergelijks te posten hier....een topic met 'als Badr wint, blijf dan weg'
voor mezelf had ik al een lijstje gemaakt met leden waarvan het kickbox.nl gehalte erg hoog is en je eigenlijk alleen maar ziet posten wanneer er iets over Badr de Grote te melden valt...

vervuiling van deze prachtige website!


Sta ik ook op jouw lijst?

Zo ja, check dan andere reacties van mij.

Ik denk niet dat Badr wint omdat het een Marokkaan is.

Ik denk dat Badr wint omdat hij toppers heeft verslagen.

Saki heeft met 1 hand gevochten tegen een teamgenoot. Heel mooi enzo, maar tegen een topper als bijvoorbeeld Remy viel hij zwaar door de mand.

Tegen Gita was het kop of munt.

Tuurlijk is hij beter geworden maar Badr zit ook niet stil.

Kwam Saki laatst tegen bij de RR dealer. Leek wel 1 van mijn kleine broertjes.

Badr is een heel stuk groter...

Ik wil best een weddenschap met je aangaan...

Illest
06-01-2012, 19:53
Sta ik ook op jouw lijst?

Zo ja, check dan andere reacties van mij.

Ik denk niet dat Badr wint omdat het een Marokkaan is.

Ik denk dat Badr wint omdat hij toppers heeft verslagen.

Saki heeft met 1 hand gevochten tegen een teamgenoot. Heel mooi enzo, maar tegen een topper als bijvoorbeeld Remy viel hij zwaar door de mand.

Tegen Gita was het kop of munt.

Tuurlijk is hij beter geworden maar Badr zit ook niet stil.

Kwam Saki laatst tegen bij de RR dealer. Leek wel 1 van mijn kleine broertjes.

Badr is een heel stuk groter...

Ik wil best een weddenschap met je aangaan...

Wat je zegt klinkt eigenlijk vrij logisch hoor....want 2 atleten die zo verschillen qua postuur en idd ook k.o. ratio van Badr....het zou niet logisch zijn als Saki zou winnen als je het zo bekijkt..

maar Badr heeft idd wel een tijd stil gezeten en juist in die tijd ging Saki met sprongen vooruit...

daarbij komt dat het een rematch is, de mannen hebben een verleden...hoe houdt Hari het mentaal vraag ik me dan af, Saki vecht altijd zonder emotie....die zet de knop om en gaat gewoon los....ben echt zwaar benieuwd naar het verloop...maar wie niet!

enne meh...laat die weddenschap maar zitten joh:lol:

OldNicky
06-01-2012, 20:49
Saki op KO en ik hoop dat Badr niet gaat flippen
OldNicky :pimp:

micha
07-01-2012, 03:53
war saki!!!!

tidelot
07-01-2012, 14:12
mensen toch, de poll gaat over wie je denkt dat gaat winnen en niet om wie je wie wilt dat gaat winnen.
de bets bij de bookmakers zullen er niet om liegen.

rafi
07-01-2012, 15:07
mensen toch, de poll gaat over wie je denkt dat gaat winnen en niet om wie je wie wilt dat gaat winnen.
de bets bij de bookmakers zullen er niet om liegen.dat denk ik ook. de meesten zullen toch hun vcash op badr zetten.

Simone
07-01-2012, 20:32
Badr op KO.

MMAProfessor
07-01-2012, 20:56
Ik volg het K-1 geweld minder de laatste jaren(met name dit jaar en vorig jaar) maar is Saki ten opzichte van Hari zoveel beter geworden ofzo?? gezien de poll... de tijd dat ik K-1 volgde maakte Saki naar mijn idee geen kans tegen Hari en ik heb de WGP uiteraard wel gevolgd vorig jaar en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet onder indruk was van Saki en ook de GG tournament heeft die wat mij betreft niets schokkends laten zien dus ik kan eigenlijk alleen maar concluderen dat Hari Saki vanzelfsprekend dan KO mept. Ook de bookmakers verwachten dat Hari op KO 1R wint overigens...

Darkness
08-01-2012, 10:46
Het gaat een gezellige boel daar worden.
Als het publiek maar rustig blijft na het gevecht.

Mattie73
08-01-2012, 11:18
Het is een gezonde competitie strijd tussen een Marokaanse en Turkse vechter. Natuurlijk gaan de meeste achter hun favoriet staan Turken en Marokanen kunnen goed met elkaar overweg maak je daar echt niet druk om, verwacht ook geen problemen. .

X2 haha het lijkt inderdaad alsof de Nederlandse broeders zich drukker maken als de Turken en Marokkanen.

Nog 1 ding: Gokhan Saki wordt heel erg gewaardeerd door de Marokkaanse fans sinds hij op de K1 Finale in Japan een ode bracht aan de helaas te vroeg gestorven Khalid Lazaar. Saki is ook een held voor ze.

lukashenko
08-01-2012, 14:21
Op basis waarvan denken jullie dat Saki gaat winnen. Heeft Saki ooit tegen een top 5 vechter gewonnen? Alle grote namen waartegen hij heeft gestaan heeft hij gefaald en van B vechters wint hij moeizaam. Hij heeft notabene van Kytotaro verloren. Kunnen jullie je voorstellen dat Badr daarvan zou verliezen?

ik vond de laatste 2 partyen van badr niet spetterent en over de tijdsbestek van 2 jaar ik denk dat badr ringroestig is en vind saki elke pot beter worden . qua talent en fysiek pakt badr 8 van de 10 saki en mischien zelfs zonder in problemen te komen .
maar door de omstandigheden ,ringroest ,hoofd bij het boxen , wennen aan het nieuwe lichaam van hem want hij is een stuk zwaarder enz kan het zomaar zo zijn da dit de 2 van de 10 x is dat saki er met de winst vandoor gaat.

micha
08-01-2012, 14:33
ik vond de laatste 2 partyen van badr niet spetterent en over de tijdsbestek van 2 jaar ik denk dat badr ringroestig is en vind saki elke pot beter worden . qua talent en fysiek pakt badr 8 van de 10 saki en mischien zelfs zonder in problemen te komen .
maar door de omstandigheden ,ringroest ,hoofd bij het boxen , wennen aan het nieuwe lichaam van hem want hij is een stuk zwaarder enz kan het zomaar zo zijn da dit de 2 van de 10 x is dat saki er met de winst vandoor gaat.

ik denk dat Saki dit gewoon gaat winnen en zeker niet 2 van de tien

Collina
08-01-2012, 16:08
ik denk dat Saki dit gewoon gaat winnen en zeker niet 2 van de tien

Als de partij drie rondes zal duren, is er een grote kans dat Saki dit zal winnen op punten.

Persoonlijk zie ik Saki niet op KO winnen, andersom wel. Daarnaast is Saki een slimme vechter (punten vechter) maar niet echt een KO power tegen reuzen als Badr of bijv. Alistair.

Ik hoop dat Saki wint, en als dat lukt op KO ben ik blij verrast. Op punten zal hij (denk) ik niet verliezen.

Badr blijft zeer gevaarlijk.

Collina

micha
08-01-2012, 17:29
jij dacht ook dat Einemo ging huishouden in de UFC HW divisie

fight of the nught is toch niet slecht als beginner.

let maar eens op 28 jan in Chicago!!!

El Bambino
08-01-2012, 18:52
Badr zijn K&O power zal zegevieren in de 1e ronde !
Wel respect voor Saki!

micha
08-01-2012, 19:13
hoe dan ook wordt het een spektakel!!!

sjaakie'tje
08-01-2012, 19:46
Ik hoop op Saki. Heeft een enorme progressie gemaakt de laatste jaren met prachtige, flitsende combinaties. Schitterende en ook sportieve vechter

Hari kan Saki KO slaan met zijn KO power, Saki kan Hari KO slaan met zijn porseinen kin.
Hari heeft een aardig power en reach voordeel, Saki is dan weer sneller.

Voor mij is geven de eerste twee factoren Hari het voordeel, maar als hij de eerste ronden overleeft kan Saki winnen.

Hij moet dan wel de juiste strategie hebben en dat is zeker niet Hari de partij laten dicteren ...

Anyways war Sjaakie - my big brother from another mother!!!

http://thaiboxenpsh.bekijknu.nl/images/users/11661/ph09b.jpg

Mattie73
09-01-2012, 01:36
, Saki kan Hari KO slaan met zijn porseinen kin.


Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.

Irishrover
09-01-2012, 02:46
Een zeer interessant match, perfecte match afsluiting voor Badr, want; Saki is in een korte periode heel erg gegroeid, is technisch 1 van de beste vechters die er rondloopt.

Wanneer Badr ervoor kiest om er een technische en een kalme match van te maken, zeg ik dat hij wellicht op K.O wint, geen 1 vechter is zo sluw en oplettend als Badr.

Nogmaals; Wanneer hij loert op de k.o en goed met z'n energie omgaat, zoals tegen: Samedov, Bonjasky1, Bouzidi, Allistair2.
Ze zijn weliswaar niet allemaal k.o gegaan, maar je ziet dat Badr een wedstrijd prima kan controleren en kan domineren als hij voor deze stijl kiest.

Maar; Maakt hij er een "café gevecht" van en gaat hij staan zwaaien, zie ik Saki hier duidelijk van profiteren.
Saki kan enorm goed counteren en heeft mooie hoge trappen in huis, hij combineer goed( Badr overigens ook )
Het wordt in ieder geval een gevecht van een hoog niveau.

Moge de beste winnen..

RedaHari
09-01-2012, 14:14
ik ben een Diehard Badr Hari fan. Dan is het logisch dat ik automatisch gok op Badr
Maar laat ik nu een objectieve beoordeling geven.
Saki is een beest! Prachtige vechter om te zien nu maar hij zal in de partij tegen Badr lengte tekort komen! dat zal hem parten gaan spelen. Bovendien vind ik dat Badr meer kracht heeft en agressiever is.
Voor de rest is het Badr's laatste partij die hij in stijl gaat afsluiten, heel simpel omdat hij dan anders geen Badr Hari is.
Maaar dat neemt niet weg dat Saki geen kans heeft om te winnen... Als Saki 100% geconcentreerd aan de partij begint kan hij het Badr heel moeilijk maken en er zelfs met de winst vandoor gaan. Al met al belooft het een waar spektakel te gaan worden. maar het belangrijkst is dat het een sportieve wedstrijd word met als afsluiting de Afscheid van Mister Badr Hari.

RedaHari
09-01-2012, 14:17
Een zeer interessant match, perfecte match afsluiting voor Badr, want; Saki is in een korte periode heel erg gegroeid, is technisch 1 van de beste vechters die er rondloopt.

Wanneer Badr ervoor kiest om er een technische en een kalme match van te maken, zeg ik dat hij wellicht op K.O wint, geen 1 vechter is zo sluw en oplettend als Badr.

Nogmaals; Wanneer hij loert op de k.o en goed met z'n energie omgaat, zoals tegen: Samedov, Bonjasky1, Bouzidi, Allistair2.
Ze zijn weliswaar niet allemaal k.o gegaan, maar je ziet dat Badr een wedstrijd prima kan controleren en kan domineren als hij voor deze stijl kiest.

Maar; Maakt hij er een "café gevecht" van en gaat hij staan zwaaien, zie ik Saki hier duidelijk van profiteren.
Saki kan enorm goed counteren en heeft mooie hoge trappen in huis, hij combineer goed( Badr overigens ook )
Het wordt in ieder geval een gevecht van een hoog niveau.

Moge de beste winnen..

Goed gesproken Bro!

RedaHari
09-01-2012, 14:19
Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.

Ach tijdverspilling man. je weet toch dat vele onwetend zijn. Das gewoon pure haat jegens Badr. Iedereen weet dat Badr gewoon de Beste is. oftewel de ongekroonde Kampioen.

RtoDeep
09-01-2012, 15:32
ik hoop op saki ( als ik moet kiezen ) maar ben ook badr fan.

zolang ze er maar een fokking dikke partij van maken. dan ben ik dik tevreden.

Irishrover
09-01-2012, 15:38
Goed gesproken Bro!

Thanks bro

Irishrover
09-01-2012, 15:47
ik ben een Diehard Badr Hari fan. Dan is het logisch dat ik automatisch gok op Badr
Maar laat ik nu een objectieve beoordeling geven.
Saki is een beest! Prachtige vechter om te zien nu maar hij zal in de partij tegen Badr lengte tekort komen! dat zal hem parten gaan spelen. Bovendien vind ik dat Badr meer kracht heeft en agressiever is.
Voor de rest is het Badr's laatste partij die hij in stijl gaat afsluiten, heel simpel omdat hij dan anders geen Badr Hari is.
Maaar dat neemt niet weg dat Saki geen kans heeft om te winnen... Als Saki 100% geconcentreerd aan de partij begint kan hij het Badr heel moeilijk maken en er zelfs met de winst vandoor gaan. Al met al belooft het een waar spektakel te gaan worden. maar het belangrijkst is dat het een sportieve wedstrijd word met als afsluiting de Afscheid van Mister Badr Hari.

Badr moet het niet 1,2,3 willen afmaken, alhoewel hij vele in de eerste ronde de vloer heeft gewezen, ik denk dat Badr gebruik gaat maken van zijn snoeiharde lowkicks ( Zoals tegen Samedov ) Daar zit zoveel kracht achter, gezien Saki dus kleiner is en deze moeilijk zal gaan incasseren, kan Badr hier een groot voordeel uit halen.

De welbekende linkerjab zal ook van pas komen wanneer Saki te dichtbij komt, zo houdt hij de behendige Saki enigszins op afstand.

Als Badr dus met een gesloten dekking vecht en niet te haastig is, zie ik hem deze partij zeker wel winnen.
Maar ik schrijf Saki zeker niet af.

Illest
09-01-2012, 16:12
allemaal onzin wat ik lees, Badr dit, Badr dat...Badr heeft het nooit echt waar kunnen maken, 0,0 GP's gewonnen terwijl hij het grootste talent was.....Saki gaat hem slopen, is mentaal veel sterker die jongen....al dat op-gehemel vind ik nergens op slaan....de man heeft de afgelopen anderhalf tot 2 jaar niks gepresteerd...door issues gestopt etc...stilstand is achteruitgang, Saki gaat vlammen.

En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen

Illest
09-01-2012, 16:23
wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

hakkelaar
09-01-2012, 16:46
wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

Ik...maar pas na 28-01. Tot die tijd is het een zinloze discussie.

Irishrover
09-01-2012, 16:48
wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

Ik ga je niet aanvallen, dit is jou mening en die mag je wat mij betreft gewoon uiten.

Het is geen nonsen wanneer ik zeg dat Badr op K.O kan winnen en zijn welbekende wapens op Saki kan afvuren.
Badr heeft vaak genoeg gebruik gemaakt van zijn wapens, natuurlijk; Het is niet altijd gelukt en de man heeft ook keiharde klappen ontvangen en heeft een aantal keer sterretjes gezien.

Dat Badr 0,0 gp's heeft gewonnen wil niet zeggen dat hij Saki niet aankan, sterker nog; Hij heeft een duidelijk voordeel ten opzichte van Saki, laten we eerlijk zijn; Badr is groter en sterker dan Saki, natuurlijk is Saki erg goed en hij heeft ook een grote pakken aan skills. Ik zei ook: Ik acht Saki zeker niet kansloos.

Bovendien heeft Badr vaak aangegeven geen toernooi vechter te zijn, pas nog een interview aan FunX geloof ik waarin hij zegt dat hij moeite heeft om zich 100% te laden voor een volgende gevecht, concentratieproblemen heeft etc.

Want al die vechters van wie hij verloren heeft heeft hij of in de rematch gepakt of hij heeft er eerder van gewonnen of hij kan ze sowieso aan.

Nogmaals; Saki is een complete vechter en is één van de betere, maar Badr heeft veel meer voordelen dan een Saki.
Saki zie ik winnen, wanneer Badr te snel en te graag een K.O wil forceren, dan is het een beest dat volledig openstaat.

Saki kan als geen ander hiervan profiteren.

Irishrover
09-01-2012, 16:49
wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?

Ik ga je niet aanvallen, dit is jou mening en die mag je wat mij betreft gewoon uiten.

Het is geen nonsens wanneer ik zeg dat Badr op K.O kan winnen en zijn welbekende wapens op Saki kan afvuren.
Badr heeft vaak genoeg gebruik gemaakt van zijn wapens, natuurlijk; Het is niet altijd gelukt en de man heeft ook keiharde klappen ontvangen en heeft een aantal keer sterretjes gezien.

Dat Badr 0,0 gp's heeft gewonnen wil niet zeggen dat hij Saki niet aankan, sterker nog; Hij heeft een duidelijk voordeel ten opzichte van Saki, laten we eerlijk zijn; Badr is groter en sterker dan Saki, natuurlijk is Saki erg goed en hij heeft ook een grote pakket aan skills. Ik zei ook: Ik acht Saki zeker niet kansloos.

Bovendien heeft Badr vaak aangegeven geen toernooi vechter te zijn, pas nog een interview aan FunX geloof ik waarin hij zegt dat hij moeite heeft om zich 100% te laden voor een volgende gevecht, concentratieproblemen heeft etc.

Want al die vechters van wie hij verloren heeft heeft hij of in de rematch gepakt of hij heeft er eerder van gewonnen of hij kan ze sowieso aan.

Nogmaals; Saki is een complete vechter en is één van de betere, maar Badr heeft veel meer voordelen dan een Saki.
Saki zie ik winnen, wanneer Badr te snel en te graag een K.O wil forceren, dan is het een beest dat volledig openstaat.

Saki kan als geen ander hiervan profiteren.

Mattie73
09-01-2012, 16:49
wie o wie valt me als eerst aan? kom maar op met die emmer met stront....Irish wellicht?


Zullen we de 29e verder praten, dan zien we wel wie er door het stof moet ;).

sjaakie'tje
09-01-2012, 20:52
Ik vind het altijd grappig hoe op kickboksfora bepaalde stellingen worden geponeerd en hoe iedereen als makke schapen er achter aan loopt. Schijnbaar is het voor een hoop mensen heel moeilijk omzelf na te denken en dingen te baseren op feiten!

Jaren lang wordt er gesteld dat Badr Hari een glazen kin zou hebben? Nou vraag ik jullie, waar is dat op gebaseerd? Is dat gebaseerd op de KO's die hij opliep tegen Peter Graham, Overeem en Sem Schilt?

Nou dan heb ik nieuws voor jullie: ieder andere kickbokser was op die stoot/trap KO gegaan. Of je nou een goede of een slechte kin heb, iedereen was daar KO op gegaan.

Ik durf hier het tegenovergestelde te stellen: Badr heeft juist een sterke kin!! Kunnen jullie nog herinneren dat hij 8 tellen kreeg tegen Errol Zimmerman? Ik durf te stellen dat 9 van de 10 kickboksers zich niet meer hadden kunnen herstellen van die klap. Maar Badr herstelde zich en won ook nog op KO.

Dit is een feit, maar schijnbaar baseren de meeste zich niet op feiten.

Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).

cholitzu
09-01-2012, 21:13
Tot die tijd is het een zinloze discussie.

x2

Mattie73
09-01-2012, 22:41
Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. .

En waar haal je deze wijsheid vandaan?? Hij heeft helemaal geen 11 knockdowns te verwerken gekregen in zijn laatste 11 partijen! Hoe kom je daarbij?

marokkaan
10-01-2012, 00:01
En waar haal je deze wijsheid vandaan?? Hij heeft helemaal geen 11 knockdowns te verwerken gekregen in zijn laatste 11 partijen! Hoe kom je daarbij?

Denk dat de 3 KD's tegen schilt voor 10 tellen...






En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen


Eerlijk van je. Ik snap je punt...

Klinkt aardig gay en nuthuggerig, ik weet het, maar hij zou Badr niet zijn als hij dit niet in stijl af zou sluiten.
Mocht hij van saki verliezen, dan denk ik dat dit niet zijn laatste kickboxpartij is. Dus eigenlijk ben ik een beetje voor Saki. Klinkt dit logisch? :blush:

spangpang
10-01-2012, 00:43
Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).

Niet zoveel hebben op zijn benen?? Heb je gezien hoeveel lowkicks hij te voorduren heeft gehad tegen Bonjaky I??? Dat hij nog bleef staan was een wonder!

hakkelaar
10-01-2012, 11:49
Die is gebaseerd op het feit dat Hari een erg slanke bouw heeft én dat ie 11 knockdowns te verwerken kreeg in zijn 11 laatste partijen. Van feiten gesproken. Choi, Bonjasky, Ostojic, Overeem, Schilt, Karaev, Zimmerman hebben hem allemaal op zijn kin naar het canvas geknikkerd. Bovendien kan hij ook niet zoveel hebben op zijn lichaam ( benen enz ).

Om ff jouw "feiten" te corrigeren, dit zijn de laatste 11 gevechten van Badr . 4 knockdowns in 2 van zijn laatste 11 gevechten. Waarvan 2 in het eerste gevecht tegen Overeem (gevecht zonder training en een toernooi achter de rug). En 3 downs in de finale tegen Schilt, waarvan 2 op de kin/hoofd (1 lever/lichaam).


2011-05-14
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/c3/Flag_of_France.svg/22px-Flag_of_France.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/France) Gregory Tony (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_Tony_(kickboxer))
It's Showtime 2011 Lyon (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2011_Lyon)
Lyon, France (http://en.wikipedia.org/wiki/Lyon,_France)
TKO (Ref Stop/3 Knockdowns)
1
2:43


2010-05-29
Loss
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://en.wikipedia.org/wiki/Hesdy_Gerges)
It's Showtime 2010 Amsterdam (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2010_Amsterdam)
Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)
DQ (Kicked downed opponent)
2
0:48


Lost his It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).


2010-04-03
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/85/Flag_of_Belarus.svg/22px-Flag_of_Belarus.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belarus) Alexey Ignashov (http://en.wikipedia.org/wiki/Alexey_Ignashov)
K-1 World Grand Prix 2010 in Yokohama (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Yokohama)
Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)
Decision (Unanimous)
3
3:00


2010-02-13
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Flag_of_Tunisia.svg/22px-Flag_of_Tunisia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Tunisia) Mourad Bouzidi (http://en.wikipedia.org/wiki/Mourad_Bouzidi)
It's Showtime 2010 Prague (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2010_Prague)
Prague, Czech Republic (http://en.wikipedia.org/wiki/Prague,_Czech_Republic)
KO (Right uppercut)
2
2:55


Defends his It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).


2009-12-05
Loss
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Semmy Schilt (http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt)
K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)
Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)
KO (Left middle kick)
1
1:48


Fight was for K-1 World Grand Prix 2009 title.


2009-12-05
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Alistair Overeem (http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem)
K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)
Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)
TKO (Referee Stoppage)
1
2:14


2009-12-05
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f3/Flag_of_Russia.svg/22px-Flag_of_Russia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Russia) Ruslan Karaev (http://en.wikipedia.org/wiki/Ruslan_Karaev)
K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)
Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)
KO (Right hook)
1
0:38


2009-09-26
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/85/Flag_of_Belarus.svg/22px-Flag_of_Belarus.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belarus) Zabit Samedov (http://en.wikipedia.org/wiki/Zabit_Samedov)
K-1 World Grand Prix 2009 Final 16 (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final_16)
Seoul, South Korea (http://en.wikipedia.org/wiki/Seoul,_South_Korea)
KO (Right body shot)
1
2:15


2009-05-16
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Semmy Schilt (http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt)
It's Showtime 2009 Amsterdam (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2009_Amsterdam)
Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)
KO (Right cross)
1
0:45


Wins It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).


2009-02-08
Win
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg/22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belgium) Frederic Sinistra (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Frederic_Sinistra&action=edit&redlink=1)
Fights at the Border presents: It's Showtime 2009 (http://en.wikipedia.org/wiki/Fights_at_the_Border_presents:_It%27s_Showtime_200 9)
Antwerp, Belgium (http://en.wikipedia.org/wiki/Antwerp,_Belgium)
KO (Right Cross)
1
2:06


2008-12-31
Loss
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Alistair Overeem (http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem)
Dynamite!! 2008 (http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamite!!_2008)
Saitama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Saitama,_Japan)
KO (Left hook)
1
2:02

Durfal
10-01-2012, 16:08
Tizzzzz te bidden naar wie dan ook, dat al die kennelijke emoties die deze partij schijnbaar oproept,zich niet manifesteren in de zaal.
Zeg nou zelf we kunnen in ons metier niet nog een massale knokpartij verwerken, dat is echt teveel koren op de molen voor de anti vechtsport lobby die er wel degelijk is in NL !!!!!

Keep the peace please en moge de beste clean winnen !!

goro
10-01-2012, 16:38
Waneer gaat die pot nou eindelijk door?

marokkaan
10-01-2012, 17:30
Tizzzzz te bidden naar wie dan ook, dat al die kennelijke emoties die deze partij schijnbaar oproept,zich niet manifesteren in de zaal.
Zeg nou zelf we kunnen in ons metier niet nog een massale knokpartij verwerken, dat is echt teveel koren op de molen voor de anti vechtsport lobby die er wel degelijk is in NL !!!!!

Keep the peace please en moge de beste clean winnen !!

Ik kan je verzekeren dat de (eventuele) relschoppers geen kaas hebben gegeten van de sport.
Ze hebben geen account of Mf of Kb.nl
Ze snappen niet waar een lowkick voor dient en weten niet aan welke kant je een leverstoot moet geven.

Het zijn geen vechtsport liefhebbers maar relschoppers.

Ik denk eigenlijk dat die kans vrij groot is dat het uit de hand loopt...

Durfal
10-01-2012, 17:35
Ik kan je verzekeren dat de (eventuele) relschoppers geen kaas hebben gegeten van de sport.
Ze hebben geen account of Mf of Kb.nl
Ze snappen niet waar een lowkick voor dient en weten niet aan welke kant je een leverstoot moet geven.

Het zijn geen vechtsport liefhebbers maar relschoppers.

Ik denk eigenlijk dat die kans vrij groot is dat het uit de hand loopt...

Ben het helemaal met je eens nogmaals : Het is te hopen dat het bij een nette discussie en een mooie sportieve partij kickboxen blijft.
Daar is immers iedereen bij gebaat !!

Respect,

Osu

weks
10-01-2012, 19:18
heb er zin in
hoe dan ook een knaller
beveiliging in vip is volledig ingesteld op de 2 kampen

begreep dat drago niet zal vechten
hoop dat er verder zoveel mogelijk door gaat

micha
10-01-2012, 19:37
ik heb er echt zin in. Waar kun je nou nog naar een topgala in Nederland?

micha
11-01-2012, 08:15
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-OsIxBnc_o

RedaHari
11-01-2012, 11:57
allemaal onzin wat ik lees, Badr dit, Badr dat...Badr heeft het nooit echt waar kunnen maken, 0,0 GP's gewonnen terwijl hij het grootste talent was.....Saki gaat hem slopen, is mentaal veel sterker die jongen....al dat op-gehemel vind ik nergens op slaan....de man heeft de afgelopen anderhalf tot 2 jaar niks gepresteerd...door issues gestopt etc...stilstand is achteruitgang, Saki gaat vlammen.

En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen


Haha das jouw mening die wij respecteren. Maar ben het totaal niet met jou eens.
But we will Seeee!! ik wil jou nog wel horen na 28 januari mate!
Badr gaat gehakt maken van Saki. thats for shure! kan haast niet anders

mma80
11-01-2012, 12:00
Ik denk ook wel dat Badr Saki te snel en te hard af is hoor...

Ook door het lengteverschil..

Illest
11-01-2012, 13:14
Haha das jouw mening die wij respecteren. Maar ben het totaal niet met jou eens.
But we will Seeee!! ik wil jou nog wel horen na 28 januari mate!
Badr gaat gehakt maken van Saki. thats for shure! kan haast niet anders

waarom zeg je 'mate' ?

er is er maar 1 hier op mixfight die dat foute, zeer foute woordje zegt en dat is er al 1 teveel zeg maar.

dirk5
11-01-2012, 13:38
waarom zeg je 'mate' ?

er is er maar 1 hier op mixfight die dat foute, zeer foute woordje zegt en dat is er al 1 teveel zeg maar.

I'm not you mate, buddy! I am not your buddy, mate!

slecht voorbeeld doet volgen? Of gewoon een dubbele account?

Irishrover
11-01-2012, 15:22
I'm not you mate, buddy! I am not your buddy, mate!

slecht voorbeeld doet volgen? Of gewoon een dubbele account?

Mate, mattie, vriend,gappie etc. Allemaal hetzelfde, ga nou niet die politiek spelen over dubbele accounts Dirkje, ga eens inhoudelijk in posts.

Irishrover
11-01-2012, 15:23
waarom zeg je 'mate' ?

er is er maar 1 hier op mixfight die dat foute, zeer foute woordje zegt en dat is er al 1 teveel zeg maar.

Inhoudelijk heb je weinig in te brengen, je reageert echt kinderachtig Illiebillie :-)

Illest
11-01-2012, 15:54
Inhoudelijk heb je weinig in te brengen, je reageert echt kinderachtig Illiebillie :-)

hahah niet zo happen man...was een grapje

Irishrover
11-01-2012, 15:59
hahah niet zo happen man...was een grapje

;-) geen probleem

Surrender
11-01-2012, 16:46
Het wordt zoals je het zelf zegt. Badr met zijn power op kO, anders denk ik dat Saki het pakt met zijn snellere en meer technische combinaties. Ik ga voor Saki op punten!

sjaakie'tje
11-01-2012, 21:30
Om ff jouw "feiten" te corrigeren, dit zijn de laatste 11 gevechten van Badr . 4 knockdowns in 2 van zijn laatste 11 gevechten. Waarvan 2 in het eerste gevecht tegen Overeem (gevecht zonder training en een toernooi achter de rug). En 3 downs in de finale tegen Schilt, waarvan 2 op de kin/hoofd (1 lever/lichaam).


2011-05-14

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/c3/Flag_of_France.svg/22px-Flag_of_France.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/France) Gregory Tony (http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_Tony_(kickboxer))

It's Showtime 2011 Lyon (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2011_Lyon)

Lyon, France (http://en.wikipedia.org/wiki/Lyon,_France)

TKO (Ref Stop/3 Knockdowns)

1

2:43



2010-05-29

Loss

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fe/Flag_of_Egypt.svg/22px-Flag_of_Egypt.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Egypt) Hesdy Gerges (http://en.wikipedia.org/wiki/Hesdy_Gerges)

It's Showtime 2010 Amsterdam (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2010_Amsterdam)

Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)

DQ (Kicked downed opponent)

2

0:48



Lost his It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).



2010-04-03

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/85/Flag_of_Belarus.svg/22px-Flag_of_Belarus.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belarus) Alexey Ignashov (http://en.wikipedia.org/wiki/Alexey_Ignashov)

K-1 World Grand Prix 2010 in Yokohama (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_in_Yokohama)

Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)

Decision (Unanimous)

3

3:00



2010-02-13

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ce/Flag_of_Tunisia.svg/22px-Flag_of_Tunisia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Tunisia) Mourad Bouzidi (http://en.wikipedia.org/wiki/Mourad_Bouzidi)

It's Showtime 2010 Prague (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2010_Prague)

Prague, Czech Republic (http://en.wikipedia.org/wiki/Prague,_Czech_Republic)

KO (Right uppercut)

2

2:55



Defends his It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).



2009-12-05

Loss

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Semmy Schilt (http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt)

K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)

Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)

KO (Left middle kick)

1

1:48



Fight was for K-1 World Grand Prix 2009 title.



2009-12-05

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Alistair Overeem (http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem)

K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)

Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)

TKO (Referee Stoppage)

1

2:14



2009-12-05

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/f3/Flag_of_Russia.svg/22px-Flag_of_Russia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Russia) Ruslan Karaev (http://en.wikipedia.org/wiki/Ruslan_Karaev)

K-1 World Grand Prix 2009 Final (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final)

Yokohama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Yokohama,_Japan)

KO (Right hook)

1

0:38



2009-09-26

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/85/Flag_of_Belarus.svg/22px-Flag_of_Belarus.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belarus) Zabit Samedov (http://en.wikipedia.org/wiki/Zabit_Samedov)

K-1 World Grand Prix 2009 Final 16 (http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2009_Final_16)

Seoul, South Korea (http://en.wikipedia.org/wiki/Seoul,_South_Korea)

KO (Right body shot)

1

2:15



2009-05-16

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Semmy Schilt (http://en.wikipedia.org/wiki/Semmy_Schilt)

It's Showtime 2009 Amsterdam (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime_2009_Amsterdam)

Amsterdam, Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam,_Netherlands)

KO (Right cross)

1

0:45



Wins It's Showtime World Heavyweight title (http://en.wikipedia.org/wiki/It%27s_Showtime#It.27s_Showtime_Champions).



2009-02-08

Win

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg/22px-Flag_of_Belgium_%28civil%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belgium) Frederic Sinistra (http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Frederic_Sinistra&action=edit&redlink=1)

Fights at the Border presents: It's Showtime 2009 (http://en.wikipedia.org/wiki/Fights_at_the_Border_presents:_It%27s_Showtime_200 9)

Antwerp, Belgium (http://en.wikipedia.org/wiki/Antwerp,_Belgium)

KO (Right Cross)

1

2:06



2008-12-31

Loss

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Flag_of_the_Netherlands.svg/22px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands) Alistair Overeem (http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem)

Dynamite!! 2008 (http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamite!!_2008)

Saitama, Japan (http://en.wikipedia.org/wiki/Saitama,_Japan)

KO (Left hook)

1

2:02





Juist, ik had enkel zijn K-1 record beschouwd en daar kreeg ie 9 knockdowns tegen in zijn laatste 11 partijen.

http://www.k-1sport.de/de/database/show_fighter.php?id=965

Anyways, naar mijn mening kan Saki Hari KO slaan en omgekeerd. Hari heeft zijn lengte en kracht om de KO te scoren, Saki zijn snelheid en precisie om hetzelfde te bereiken.

Hoop alleen dat de partij niet te snel over is, zou zonde zijn.

lukashenko
13-01-2012, 15:04
cheap hoor

Bokito22
13-01-2012, 15:29
wanneer vechten ze dan?

Anderson
13-01-2012, 15:37
5 mei

Djoggo
13-01-2012, 17:28
Vecht Spong nou tegen manhoef op dit gala?

micha
13-01-2012, 17:35
yep

Djoggo
13-01-2012, 21:32
Hmm ok er wordt wel weinig hierover gesproken ! Natuurlijk is saki vs badr de partij van die avond, maar spong vs manhoef kan ook spectaculair worden ! kijk er ook heel erg naar uit.. Normaal gesproken dnek ik dat spong hem wel pakt, maar met manhoef weet je het nooit !

boola
14-01-2012, 13:21
badr op ko eerste ronde

arielhelwani
15-01-2012, 17:07
badr op ko eerste ronde

arielhelwani
17-01-2012, 23:38
de poll is in ieder geval in het voordeel van Badr

SuzukiGsxr
18-01-2012, 00:16
Saki Vs Badr: Denk ik Saki op K.O. (Saki heeft altijd grotere tegenstanders gehad,
dus denk niet dat het nu een probleem zou moeten opleveren)

Spong Vs Manhoef: Beide vechters hebben een K.O. in huis.
Persoonlijk ga ik voor een mooie partij en moge de beste winnen!!

Tykill
18-01-2012, 08:54
No way dat Melvin van Spong gaat winnen... no way

RedaHari
18-01-2012, 16:03
waarom zeg je 'mate' ?

er is er maar 1 hier op mixfight die dat foute, zeer foute woordje zegt en dat is er al 1 teveel zeg maar.

huh, doe eens ff normaal gast. wat is er verkeerd aan het woord Mate?? zeg t mij als ik jou ermee beledig maar ik zie hier geen foute woord in ofzo. En reageer aub inhoudelijker, we zitten niet in een kinder forum of heb ik het verkeerd?

RedaHari
18-01-2012, 16:06
Saki Vs Badr: Denk ik Saki op K.O. (Saki heeft altijd grotere tegenstanders gehad,
dus denk niet dat het nu een probleem zou moeten opleveren)

Spong Vs Manhoef: Beide vechters hebben een K.O. in huis.
Persoonlijk ga ik voor een mooie partij en moge de beste winnen!!

hij heeft idd grotere tegenstanders gehad alleen moet hij nu tegen de allergrootste en dat is een stap teveel denk ik.

RedaHari
18-01-2012, 16:09
Weten jullie of er op die avond een live stream zal zijn?
Bij de laatste its showtime Gala in Lyon was dat wel het geval namelijk. Hoop nu ook.

e-type
18-01-2012, 16:20
huh, doe eens ff normaal gast. wat is er verkeerd aan het woord Mate?? zeg t mij als ik jou ermee beledig maar ik zie hier geen foute woord in ofzo. En reageer aub inhoudelijker, we zitten niet in een kinder forum of heb ik het verkeerd?



dude, neem een chill-pill. Lees comment 109/110 effe.


OT:
Saki op punten trouwens.

marcelt
18-01-2012, 18:42
Stream is er niet als het in NL is bij It's Showtime. Beetje jammer.

Voetvankoe
18-01-2012, 20:03
Inderdaad heel erg jammer dat er geen live stream wordt aangeboden door Its Showtime, aangezien ik zeker weet dat er vele tienduizenden mensen (met de juiste promotie) in NL dit evenement thuis via een stream zouden willen zien, omdat ze door omstandigheden (afstand, geld, etc.) 28 Januari niet in Leeuwarden kunnen zijn. Simon als je dit leest bedenk dan wel dat je inkomsten misloopt.. ff snel een rekensommetje (minimaal) 20.000 x 10euro = 200.000!!

Trouwens Friesland is geen Nederland, Friesland heeft een eigen taal en eigen vlag etc. , dus eigenlijk zou er wel gewoon een live stream moeten komen voor mensen in NL <(-_-)>


On topic: Badr wint via KO in 1e ronde

S-ven
18-01-2012, 20:25
hij heeft idd grotere tegenstanders gehad alleen moet hij nu tegen de allergrootste en dat is een stap teveel denk ik.


De allergrootste bedoel je zeker Saki......toch? Denk ook dat dit een stap teveel is voor Badr.

Sadix
18-01-2012, 20:59
is er echt geen mogelijkheid om dit live te kijken?

Ik wil het graag in de gym met mijn boys kijken...

helmonder007
18-01-2012, 21:03
als het goed is is er wel bij it'showtime website weer een stream.
ik heb hem al betaald dus hoop ik dat ik gewoon kan kijken.

ReZp
18-01-2012, 21:13
Ik denk ook Saki op punten.

S-ven
18-01-2012, 21:22
Ik denk ook Saki op punten.

Moet lukken toch, en anders op KO......:thup:

varitas et aequitas
18-01-2012, 21:48
Saki uiteraard, op KO of punten vind ik beiden prima.

a-bokser
19-01-2012, 14:10
De kans dat badr, saki k.o slaat is er zeker. maar ik denk dat saki wint op k.o. saki is gretig en traint dood voor deze partij, terwijl badr meer met de gewichten aan het gooien is en naar een paar explosieve combinaties waarschijnlijk al gauw buiten adem is, plus badr heeft een gevoelig kinnetje. het word hoe dan ook een pot waarvan 1 van de 2 op k.o gaat winnen, winnen op punten zit er niet in deze partij. als saki op k.o wint wordt het die korte linker hoek van hem.

MMAProfessor
19-01-2012, 14:33
In de laatste 8 jaar is Badr 5x KO gegaan waarvan 1x Illegal(tegen Kareav 1e x) Graham,Leko in hun prime versloegen een jonge Badr en wereldkampioenen Sem Schilt en Alistair Overeem versloegen Hari op (T)KO. Ondertussen heeft Badr veel meer zwaardere partijen gevochten in vergelijking met Saki(wie beweert van niet, kan meteen naar een gesticht). Saki is de afgelopen 8 jaar ook 5x (T)KO gegaan, namelijk Hari,Pettas,Bregy,Bonjasky en Overeem. Het is eigenlijk dus gelijkwaardig alleen als je kijkt naar de tegenstand van Hari en de feit dat als Hari een down te verwerken krijgt nog steeds levensgevaarlijk kan zijn, zie Kareav2 en Zimmerman, snap ik niet dat mensen steeds blijven beweren dat Hari o zo gevoelige kin heeft, als je dat beweert dan heeft Saki ook een gevoelige kin en eigenlijk dan iedereen!! En elke hedendaagse vechter heeft eigenlijk een gevoelige kin als je kijkt naar het niveau tegenwoordig. Hij hoeft er maar een keer goed op te zitten en het is zo weer afgelopen, dat heb je altijd met zwaargewichten in elke tak van vechtsport!!

Durfal
19-01-2012, 15:54
Ben het met je eens Hari heeft helemaal niet zo'n zwakke kin DAAR verbaas ik mijzelve ook vaak over ik bedoel: terugkomen na een volle opdoffer van zimmerman en dan op ko winnen dan heb je beslist geen zwakke kin!!!
Dat zwakke kinnetje verhaal is idd een heel eigen leven gaan leiden vreemd maar waar
Dan is de pen blijkbaar toch scherper dan het zwaard??!!???

Illest
19-01-2012, 16:59
verdomme wat een fail zeg dat er geen stream is, ik ging er eigenlijk al vanuit dat dit te streamen is....

@Simon Rutz: jij verdient graag een centje, wees nou slim, zorg voor een betaalde stream, je zult er geen spijt van krijgen!

Ik kan het bijna niet geloven dit!

respect
19-01-2012, 17:06
Idd een zware FAIL. Maar denk dat er dan op de illegale manier via het buitenland naar streams moeten zoeken, terwijl ik hier echt graag voor had betaald.

helmonder007
19-01-2012, 18:18
waarom heb ik die stream wel kunnen bestellen dan???
hier is de bevestigings mail die ik heb gehad.

Thank you for your payment! You can now watch the Pay Per View Live Event It's Showtime Nederland, Leeuwarden - WTC Expo.

On the day of the event there is also a big "watch" button on the homepage.
You can also log in at www.showtimefights.com to watch the livestream. Please, go to http://www.showtimefights.com/index.php?p=watch and fill-out your payment code. After entering your payment code you can watch the show with amazing fights!!

TheCarnage
19-01-2012, 18:37
Zonde man! Ik had deze stream graag aangeschaft. Een kaartje vind ik echt te duur, hoeveel ik ook van de sport hou. Misgelopen geld aan de kant van It's Showtime op deze manier, denk dat er veel met mij zijn die een kaartje te duur vinden, maar graag voor de stream optie hadden gekozen.

respect
19-01-2012, 19:09
waarom heb ik die stream wel kunnen bestellen dan???
hier is de bevestigings mail die ik heb gehad.

Thank you for your payment! You can now watch the Pay Per View Live Event It's Showtime Nederland, Leeuwarden - WTC Expo.

On the day of the event there is also a big "watch" button on the homepage.
You can also log in at www.showtimefights.com (http://www.showtimefights.com) to watch the livestream. Please, go to http://www.showtimefights.com/index.php?p=watch and fill-out your payment code. After entering your payment code you can watch the show with amazing fights!!
Ja maar nu staat er dat het buiten de region valt ofzo. Kijk eens of je nu nog verder kan komen bij itsshowtime site, mischien heb jij geluk.

Iemand van showtime die kan bevestigen dat er geen stream voor Nederland is??

helmonder007
19-01-2012, 19:20
ja ik kan er gewoon op als ik inlog zie ik e'n scherm met de text..please wait until the broadcast starts!

respect
19-01-2012, 19:25
ja ik kan er gewoon op als ik inlog zie ik e'n scherm met de text..please wait until the broadcast starts!
Damn ik denk dat jij geluk gaat hebben. Ik dacht ik wacht nog even met het kopen van die stream, want eerst kon je het wel bestellen gewoon, nu kom je niet meer op de koop functie krijg je die regio gedoe.

helmonder007
19-01-2012, 19:34
ja das minder ja..ik had niet al te veel geduld dus had ik al de 14e die stream betaald.

Voetvankoe
21-01-2012, 17:46
Hoe heet die roemeense site ook weer, die heeft bijna altijd wel een gratis stream van een it's showtime evenement. Of misschien dat het wordt uitgezonden op een Turkse zender via de schotel ivm Saki?

Nog precies een week en dan is het eindelijk zover..
Kan niet wachten... dit wordt een hele zware week, de laatste dagen zijn het zwaarst, vooral de nacht van vrijdag op zaterdag dat wordt sowieso een slapeloze nacht. WAR Badr-atoombom vs Saki-bermbom WAR

Kemal
21-01-2012, 19:29
http://www.youtube.com/watch?list=UU397nAyPEJPKr0OxcBQd_1g&amp;feature=player _detailpage&amp;v=jfsPxvGOABQ

S-ven
22-01-2012, 10:19
Thnx,

micha
22-01-2012, 10:29
thanks man Saki is een topper

RedaHari
24-01-2012, 16:44
De allergrootste bedoel je zeker Saki......toch? Denk ook dat dit een stap teveel is voor Badr.

Als jij denkt dat ik Saki bedoel dan kan ik alleen maar concluderen dat jij moeite hebt met begrijpend lezen;)

S-ven
24-01-2012, 19:01
Als jij denkt dat ik Saki bedoel dan kan ik alleen maar concluderen dat jij moeite hebt met begrijpend lezen;)


of meer kennis van zaken ;) War Saki !

arielhelwani
30-01-2012, 00:15
grappig om alles terug te lezen :lol:

Minotauro
30-01-2012, 00:29
Haha echt he. Was dit nou een showtje van Saki? Zakkenvullen, 2 grote namen tegen elkaar en vroeg opgeven? Het viel me echt tegen dat Saki zo snel op gaf. Ken die man als een echte strijder, maar dit stelde niet veel voor

Asura
30-01-2012, 00:41
Zullen die drie knockdowns wel geweest zijn Mino

Fan1976
30-01-2012, 09:32
Badr fans....gefeliciteerd. Voor ons slikken en door gaan.

osu

R.D.N
30-01-2012, 10:22
Haha echt he. Was dit nou een showtje van Saki? Zakkenvullen, 2 grote namen tegen elkaar en vroeg opgeven? Het viel me echt tegen dat Saki zo snel op gaf. Ken die man als een echte strijder, maar dit stelde niet veel voor

Oja ga je dat krijgen,Saki had gewoon niks te vertellen helemaal niks....die klappen van Badr zijn niet misselijk en iedereen gaat daar op zitten ook saki of die nou een strijder is wel of niet,die klappen slik je niet zomaar.

LeeMurray
30-01-2012, 10:34
Haha echt he. Was dit nou een showtje van Saki? Zakkenvullen, 2 grote namen tegen elkaar en vroeg opgeven? Het viel me echt tegen dat Saki zo snel op gaf. Ken die man als een echte strijder, maar dit stelde niet veel voor
Je wil zeggen dat jij die opstoot gewoon gegeten had :lol:. Saki was gewoon (letterlijk) een maatje te klein voor Badr. Geen schande om van hem te verliezen...

tidelot
31-01-2012, 10:29
allemaal onzin wat ik lees, Badr dit, Badr dat...Badr heeft het nooit echt waar kunnen maken, 0,0 GP's gewonnen terwijl hij het grootste talent was.....Saki gaat hem slopen, is mentaal veel sterker die jongen....al dat op-gehemel vind ik nergens op slaan....de man heeft de afgelopen anderhalf tot 2 jaar niks gepresteerd...door issues gestopt etc...stilstand is achteruitgang, Saki gaat vlammen.

En nee ik haat niet, ik ben gewoon reeel....in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst...toen Hari de een na de ander k.o. sloeg, had ik deze pot niet willen zien....eerlijk is eerlijk.....maar nu is het toch een ander verhaal, als je dat niet ziet, heb je kleppen voor je ogen

??????????

Durfal
31-01-2012, 12:59
Wel vreemd van Gokhan dat zn dekking zo openlag ergens anders op dit forum wijst Dalton daar terecht op ellebogen ver naar buiten en zn bovenlichaam stilhouden.
Dan geef je een klasbak als Badr teveel gelegenheid zn stoten te kunnen plaatsen wat Hari perfect deed waarvan akte.....
Jammer dat hierdoor de partij zo snel over was.


Osu

Wiseguy
31-01-2012, 16:16
@ Illest.. over oogkleppen gesproken :lol:

Mattie73
31-01-2012, 16:52
@ Illest.. over oogkleppen gesproken :lol:

:lol:

largo0
28-11-2016, 13:26
Up :haha: