PDA

View Full Version : Bob Sapp vecht in Nederland



Rverm
03-01-2012, 12:54
Voor de echte fans :
Bob Sapp vecht op 26 februari in Den Bosch ! :D
Als die binnen 30 seconden gaat liggen dan heeft ie met het Nederlandse fluit en gooipubliek een heerlijke avond...;)

Yojimbo
03-01-2012, 12:56
ooee ik woon in denbosch :D vecht ie in de brabant hallen want ik ga zeker kijken :P!?

Kemal
03-01-2012, 12:58
tegen wie vecht hij daar uberhaupt..?

Yojimbo
03-01-2012, 13:00
tegen wie vecht hij daar uberhaupt..?

maakt niet zo heel veel uit hij tog wel in elkaar geslagen :P

Rverm
03-01-2012, 13:03
In de Maaspoort is het, Sapp staat op de mm tegen Volkan Duzkun.
Verder vechten oa Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...

Richelieu
03-01-2012, 13:05
Voor de echte fans :
Bob Sapp vecht op 26 februari in Den Bosch ! :D
Als die binnen 30 seconden gaat liggen dan heeft ie met het Nederlandse fluit en gooipubliek een heerlijke avond...;)

Voor de echte fans? Nee de echte fans zouden naar dit gala gaan voor de rest van de line-up. Er staan daar meer dan genoeg geode namen. Bob Sapp is gewoon een dikke Amerikaanse pannekoek die zijn geld komt halen, thats it! Het is geen vechter, maar een zakenman in een strak broekje.

Kemal
03-01-2012, 13:06
Voor de echte fans? Nee de echte fans zouden naar dit gala gaan voor de rest van de line-up. Er staan daar meer dan genoeg geode namen. Bob Sapp is gewoon een dikke Amerikaanse pannekoek die zijn geld komt halen, thats it! Het is geen vechter, maar een zakenman in een strak broekje.

idd ja!

Als er gegaan word dan voor Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...

Rverm
03-01-2012, 13:09
Voor de echte fans?

Sarcasme...;)

Ik ga idd ook voor de goede line-up!

dirk5
03-01-2012, 13:15
Bob vecht al een jaar of 6 niet meer.

blackadder
03-01-2012, 13:19
In de Maaspoort is het, Sapp staat op de mm tegen Volkan Duzkun.
Verder vechten oa Faldir Chahbari, Robin van Roosmalen, Clyde van Dams, Maiki Karathanasis, Brian Douwes...
Eigenlijk zouden Robin of Faldir tegen BS moeten gaan. Duurt de partij in ieder geval langer dan 30 seconden.

Richelieu
03-01-2012, 13:19
Bob vecht al een jaar of 6 niet meer.

Euh...denk dat je bedoelt hij dat al 6 jaar niets meer gewonnen heeft. Vorig jaar heeft hij onder andere nog een partij gedraaid tijdens de Superkombat (was te zien op Eurosport) tegen Alexander Lungu. Verder heeft hij in augustus een partij in Duitsland gedraaid, waar hij zelf nog een aardige prefight voorspelling in zijn keuken over deed ;)

Richelieu
03-01-2012, 13:20
http://www.youtube.com/watch?v=UijYrcIdlCc

Mastenbroek
03-01-2012, 13:22
Euh...denk dat je bedoelt hij dat al 6 jaar niets meer gewonnen heeft. Vorig jaar heeft hij onder andere nog een partij gedraaid tijdens de Superkombat (was te zien op Eurosport) tegen Alexander Lungu. Verder heeft hij in augustus een partij in Duitsland gedraaid, waar hij zelf nog een aardige prefight voorspelling in zijn keuken over deed ;)

Maar hij 'vecht' niet meer.

Hij haalt alleen geld op

Roque
03-01-2012, 13:23
Eigenlijk zouden Robin of Faldir tegen BS moeten gaan. Duurt de partij in ieder geval langer dan 30 seconden.

Zelfs dat denk ik niet.. Sapp is echt een huilebalk eerste klas.

dirk5
03-01-2012, 13:32
Maar hij 'vecht' niet meer.

Hij haalt alleen geld op

Dit bedoel ik dus...

jw
03-01-2012, 14:14
Die gast heeft blijkbaar weer wat centen nodig aangezien hij op 11 februari tegen Rolles Gracie vecht (One FC)....

blackadder
03-01-2012, 14:17
Het is niet zo raar voor Bob om meerdere keren per maand te vechten. Wat een warrior.

Damian_Gray
03-01-2012, 14:24
http://www.youtube.com/watch?v=UijYrcIdlCc

hahaha.. sorry hoor :(

Collina
03-01-2012, 14:30
Maar hij 'vecht' niet meer.

Hij haalt alleen geld op

Dit zet mij aan het denken:

Bob Sapp heeft buitengewoon ontzettend veel geld verdient, in de sport maar bovenal in sponsoring en commercial/reklame inkomsten.

Koningin Beatrix zei in haar kerst toespraak: "De aarde heeft genoeg aan ieders behoefte, maar niet aan ieders begeerte"!

Zou Bob Sapp dan toch in geld problemen zitten, en niet wetende met zoveel geld om te gaan?

Hij figureert als boksbal, zijn partijen zijn binnen een poep en scheet afgelopen, men ziet hem overall gezien graag verliezen, dit gezegd hebbende kan me niet voorstellen dat men meer dan 10k voor hem betalen excl. hotel en vliegticket.

Daar gaat nog eens management kosten van af, schatting 7k over voor Bob Sapp. Deze prijzen zijn wel eens anders geweest.

Als men toch meer geld betalen voor Bob Sapp, zou ik zeggen: Zonde! Investeer dat in echte vechters die het ook echt verdienen. Er is zoveel meer talent!

@ Bob Sapp: "Je bent pas rijk als je beseft dat je genoeg hebt".

Collina

blackadder
03-01-2012, 14:38
Wie is de promoter van dit gala? Als die hier ook een account heeft zou het toch eens interessant zijn om te weten wat hem bezielt om zijn geld zo uit het raam te gooien. Met Chabari en van Roosmalen op de kaart kan het ja niet zijn dat ie gewoon een grote naam erop wou hebben.

Bosco Baracus
03-01-2012, 14:45
Wie is de promoter van dit gala? Als die hier ook een account heeft zou het toch eens interessant zijn om te weten wat hem bezielt om zijn geld zo uit het raam te gooien. Met Chabari en van Roosmalen op de kaart kan het ja niet zijn dat ie gewoon een grote naam erop wou hebben.

x2

lopez86
03-01-2012, 14:47
Geloof er niks van.
Sapp komt alleen een potje janken maar is verder niet te betalen voor de gemiddelde promoter.
Of hij is flink omlaag gegaan met de kosten.
Maar dan nog..

Als het waar is, snapt de betreffende promoter iig z'n vak níet, want met zo'n kneus op de line-up neemt niemand je serieus.

Mastenbroek
03-01-2012, 14:49
ik denk wel dat het veel mensen naar het gala lokt.

de echte vechtsport liefhebbers gaan voor roosmalen, Chahbari etc.

Maar degene die het niet echt volgen (maar af en toen de highlights van K1 etc mee krijgen) die kunnen bob sapp nog steeds zien als een spectaculaire vechter, zoals in de highlights.

Twee doelgroepen bedienen dus.

Collina
03-01-2012, 14:51
Dit zet mij aan het denken:

Bob Sapp heeft buitengewoon ontzettend veel geld verdient, in de sport maar bovenal in sponsoring en commercial/reklame inkomsten.

Koningin Beatrix zei in haar kerst toespraak: "De aarde heeft genoeg aan ieders behoefte, maar niet aan ieders begeerte"!

Zou Bob Sapp dan toch in geld problemen zitten, en niet wetende met zoveel geld om te gaan?

Hij figureert als boksbal, zijn partijen zijn binnen een poep en scheet afgelopen, men ziet hem overall gezien graag verliezen, dit gezegd hebbende kan me niet voorstellen dat men meer dan 10k voor hem betalen excl. hotel en vliegticket.

Daar gaat nog eens management kosten van af, schatting 7k over voor Bob Sapp. Deze prijzen zijn wel eens anders geweest.

Als men toch meer geld betalen voor Bob Sapp, zou ik zeggen: Zonde! Investeer dat in echte vechters die het ook echt verdienen. Er is zoveel meer talent!

@ Bob Sapp: "Je bent pas rijk als je beseft dat je genoeg hebt".

Collina

Overigens weet ik uiteraard niet of er meer dan 10k is betaald, ik vind elke euro al teveel voor iemand zonder talent. Dat is natte vinger werk, maar hij zal vast niet onder de 5k vechten. Zo ja? Tja, dan mag hij toch eens luisteren naar onze Koningin :)

Collina

blackadder
03-01-2012, 14:55
x2
Zocht jij niet ook nog iemand voor een dames partij?
;)

gieloe
03-01-2012, 15:01
Het ergste is nog eens dat hij allang geen "beast" meer is. Of komt dat omdat we Alistair nu gewent zijn qua omvang?

blackadder
03-01-2012, 15:03
Het ergste is nog eens dat hij allang geen "beast" meer is. Of komt dat omdat we Alistair nu gewent zijn qua omvang?
Nee. Dat komt omdat Lesnar die nick voor zichzelf had ingepikt voor zijn partij tegen Overeem. En zijn prestatie deed inderdaad denken aan The Beast.:p

Sander V.
03-01-2012, 15:04
Kunnen we op dit "gevecht" ook wedden in het mixfight wedkantoor?

Rverm
03-01-2012, 15:16
Wie de promotor is weet ik niet, maar heb deze info gehaald van 1 van de vechters die ook een partij draait op dit gala :

26 februari zal er weer een groot kickboxgala zijn in de maaspoorthal in Den Bosch. Er zullen 11 A-klasse en 5 B-klasse partijen en nog wat C en N partijen zijn. Poster en meer informatie komt binnekort.

Robin van Roosmalen vs Rachid Belani
Faldir Chabari vs Harut Grigorian
Bob sapp vs Volkan Duzgun
Hicham el Gaoi vs Masoud Rahimi
Zakaria Sebbar vs Pedro Sedarous
Maiki Karathanasis vs Hakim Bouzambou
Fikri Amezian vs Brain Douwens
Clyde van Dams vs Jamal Bens
Samir Zahraoui vs Omar Baqi
Piet Heesbeen vs Micho Giganovic
Hakan Aksoy vs nog niet bekend

kentaro
03-01-2012, 15:29
Hoost zou nog 1x terug moeten komen om tegen sapp te vechten en zijn revanche halen.
Weet zeker dat hoost hem€ kan verslaan ook al is hij nu al gestopt.

smike
03-01-2012, 15:30
Lol Booby sapp, is die gozer niet inmiddeld 50 ofzo?

donalexandro
03-01-2012, 15:38
Wel leuk als je zin hebt om te lachen :)

MaartenManaus
03-01-2012, 15:39
Een drama dit,...
weggegooid geld aan die freak en niemand zit er op te wachten.

simtekf1
03-01-2012, 16:30
Je snapt toch ook niet waarom een promotor zo'n dwaas op zijn kaart willen hebben, helemaal niet na die 2 keer in de Arena en überhaupt hoe hij de laatste jaren "aanwezig" is (vechten noem ik het niet eens).
Als je een beetje promotor bent dan doe je toch een beetje research op wat forums etc, kijken wat er leeft onder het publiek.

123trisweat
03-01-2012, 16:33
AI, dit heeft toch niks te maken met de vermeende comback van E. Hoost??? Want, ach je weet wel.........

Mister T.
03-01-2012, 16:39
Geef een fuck meer om die dikke clown.

http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/idontgiveafuck.jpg

Pahlavan
03-01-2012, 16:44
Ik snap niet dat er uberhaupt nog promoters zijn die hem laten 'vechten' op hun gala..

blackadder
03-01-2012, 16:47
Ik snap niet dat er uberhaupt nog promoters zijn die hem laten 'vechten' op hun gala..
Helemaal in NL.

mee
03-01-2012, 17:23
Het geld voor Pap Sap Kunnen ze beter besteden aan nieuw jong tallent.
Ik hoop dat ze hem nou eens voor alltijd Ko slaan.

river
06-01-2012, 01:02
Wat maakt het uit dat de promotor Bob Sapp haalt immers als hij zo grote pannekoek is zoals de meeste het zeggen maken jullie wel jezelf druk om(gratis reclame). de promotor heeft toch wel aardig een matchmaking met heel wat toppers hij wilt ook wat doen voor de publiek die houden immers van een reus als Bob Sapp heeft niks met sport te maken maar eerder met leedvermaak waar de meeste van jullie ook aan meedoen. by the way de promotor beslist zelf wel wat hij met zijn geld doet en naar mijn mening zet hij wel met deze gala den bosch op de kaart buiten Bob Sapp om. de groeten uit brabant

mboelly
06-01-2012, 02:03
ik geef het je te doen als die zo op je af komt stormen hij heeft wel hoost 2 keer k.o geslagen

simtekf1
06-01-2012, 08:10
Ja en bij 1 van die KO's werd Sap handig geholpen door Kakuda (die ook nog eens de zaken van Sap regelde).
Tevens is de Sap van toen niet te vergelijken met de Sap van nu.

Boran
06-01-2012, 09:43
Erg jammer dat hij nog wordt uitgenodigd op een gala en weer geld kan ophalen.

Het ergste is dat hij waarschijnlijk meer geld heeft verdiend dan Hoost, Aerts en Bonjasky bij elkaar.

Anderson
06-01-2012, 10:40
Hij weet hoe die zich moet verkopen en nog steeds willen de mensen de stripfiguur zien jammer genoeg. Doet de promoter ook alleen maar om zoveel mogelijk kaarten te verkopen. Ik kan het wel een beetje begrijpen.

Lionheart
06-01-2012, 11:27
Sapp is een clown, maar laten wij niet vergeten dat de beste man één van de zenuwslopendste partijen heeft neergezet in Pride tegen Nogueira!

De piledriver a la WWF op Nog vergeet ik nooit meer! Dacht dat Nog zn nek brak!

Khanom Thom
06-01-2012, 11:49
Sapp is een clown, maar laten wij niet vergeten dat de beste man één van de zenuwslopendste partijen heeft neergezet in Pride tegen Nogueira!

De piledriver a la WWF op Nog vergeet ik nooit meer! Dacht dat Nog zn nek brak!

Heel yeah... In die partij was hij nog echt een "Beast".

Anderson
06-01-2012, 11:56
idd was z'n beste partij

Rverm
06-01-2012, 13:25
Sapp is een clown, maar laten wij niet vergeten dat de beste man één van de zenuwslopendste partijen heeft neergezet in Pride tegen Nogueira!

De piledriver a la WWF op Nog vergeet ik nooit meer! Dacht dat Nog zn nek brak!

Net ff terug gekeken, wat een vette partij is dat idd!

smike
06-01-2012, 14:31
Het geld voor Pap Sap Kunnen ze beter besteden aan nieuw jong tallent.


Dit dus.
Maarja een promotor doet het ook puur voor het geld, want liefde voor de sport kan je dit niet noemen.
Sapp is een leuke naam uit het verleden, maar de man is op een leeftijd dat je sowieso niet meer in de ring thuishoort.

Atila
06-01-2012, 14:58
Dit dus.
Maarja een promotor doet het ook puur voor het geld, want liefde voor de sport kan je dit niet noemen.
Sapp is een leuke naam uit het verleden, maar de man is op een leeftijd dat je sowieso niet meer in de ring thuishoort.

De promotor hoeft het niet voor het geld te doen, in dit geval. Hij zei zelf dat hij het voor het publiek doet, Sapp zal misschien enkele kaarten extra verkopen, maar de matchmaking is sterk genoeg om de Maaspoort vol te krijgen. Oh ja, Fidan zal zijn comeback maken, aldaar ;)

el bastardo
06-01-2012, 15:00
FOK Bob Sapp!

Atila
06-01-2012, 15:10
@ Bastardo: dat ook, want persoonlijk zie ik liever een superster van wereldformaat vechten, die avond.

smike
06-01-2012, 15:21
De promotor hoeft het niet voor het geld te doen, in dit geval. Hij zei zelf dat hij het voor het publiek doet, Sapp zal misschien enkele kaarten extra verkopen, maar de matchmaking is sterk genoeg om de Maaspoort vol te krijgen. Oh ja, Fidan zal zijn comeback maken, aldaar ;)

de vraag is of je dat soort publiek wilt trekken... bovendien vraagt Sapp een flinke gage, dat zal die promotor er uit moeten halen, puur financieel belang dus.

Asura
06-01-2012, 15:40
Dat geld had wel naar een leukere partij kunnen gaan dd

Rverm
06-01-2012, 15:49
Als je als eurosport kijker door de stad loopt in Den Bosch en je ziet Bob Sapp op een poster dan herinner je je hem als die stierennek van een paar jaar terug. Niemand, buiten de echte liefhebbers om, weet dat het nu knakworst eerste klas is. Maar het verkoopt dus wel als je hem groots op je poster doet om zo een nog breder publiek te trekken en misschien die laatste 100 kaarten nog te kunnen verkopen. Ondanks dat ik hem ook zakkenvuller vind nu lijkt het me best grappig om hem een keer live te zien. Als de rest van de mm nou drama was was het een ander verhaal, maar nu heb je er hele goede toppartijen omheen staan dus dan is het leuk dat ie erbij is vind ik. Over dat het de promotor geld kost e.d om Sapp te laten vechten maakt me geen snars uit, mij kost het waarschijnlijk maar een eurootje of 25 voor een hele goede mm...

Atila
06-01-2012, 15:56
Zo groot staat ie niet op de poster, moet ik zeggen ;) En inderdaad, de meeste zouden hem ondanks alles, toch graag een keer live willen zien. Alleen 2 weken voor het gevecht in Den Bosch staat ie dus ook in Jakarta. Dat gaat dus wel een probleem worden, me dunkt.

blackadder
06-01-2012, 16:14
Alleen 2 weken voor het gevecht in Den Bosch staat ie dus ook in Jakarta. Dat gaat dus wel een probleem worden, me dunkt.
Wel nee.

Atila
06-01-2012, 16:24
Niet als ie meteen in de eerste ronde gaat liggen, in Jakarta. Dan zal het idd geen probleem zijn ;)

river
06-01-2012, 17:18
correctie Sino is medepromotor met fightclub den bosch beekwilder van roosmalen en de broers van Ghalid Lazaar had het verkeerd begrepen ik ken ze zelf persoonlijk niet dus mijn fout

blackadder
06-01-2012, 18:20
Niet als ie meteen in de eerste ronde gaat liggen, in Jakarta. Dan zal het idd geen probleem zijn ;)

En dat zal ie ook wel doen. Kan ie 2x achter elkaar scoren.