PDA

View Full Version : 12 februari Robbie Hageman(GGH) vs William Diender(Bora Gym)



auto
04-01-2012, 15:36
Op 12 februari staat deze partij op het gala van GGH, organisator Sjef Weber. De 20 jarige Robbie wilde graag tegen iemand met naam vechten en zijn trainer Sjef Weber heeft deze partij op zijn eigen gala 12 februari in Eindhoven kunnen regelen. Op dit gala zal Nicky Holzken zijn wereldtitel verdedigen. De ervaren Diender met 93 A partijen waarvan 61 gewonnen en daarvan 32 op ko, zal het opnemen tegen de opkomende Hageman. Hageman heeft 5 A partijen gedraaid en alle 5 gewonnen. Diender heeft bijna tegen de gehele wereldtop gestaan, waaronder enkele top thais en 2 x tegen Drago. Stond op de K1 max en is Europeesch kampioen geweest. Misschien komt deze partij voor Hageman wel te vroeg, maar hij heeft respect voor de vechter Diender en wilde graag op het eigen gala van GGH tegen hem staan. Diender komt uit voor Bora Gym en staat onder management van Its Showtime.

Rverm
04-01-2012, 15:37
Mooie uitdaging voor Hageman maar toch :
Diender op KO in ronde 1...

MMAFAN-1122
04-01-2012, 15:56
Denk ik ook!!

Frans12
04-01-2012, 16:03
Mooie uitdaging voor Hageman maar toch :
Diender op KO in ronde 1...
ik denk dat de technische vechter Robbie het Diender moeilijk zal maken, al is de lijst van Diender wel mooi, zie hieronder. Robbie wint op punten.

Ja Diender heeft inderdaad tegen twee TOP thais gestaan , Jomhod kiatadisak in Italie en tegen orono bij Slamm en tegen meerdere Toppers gestaan zoals o.a:



-Sato
-Albert Kraus
-Neiky Holzken
-Robin van roosmalen
-Ali Gunyar
-Younes el mahsani
-Drago (3x)
-Dave v/d ploeg
-Warren stevelmans
-Havid el boustati
-Nadir lareche (3x)
-Harut Grigorian
-Murat Direkci
-Chahid ouled el hajh
-Faldir Chahbari
-Menno dijkstra
-Imro main (2x)
-Sahin kaas
-Chris van venrooij

Anderson
04-01-2012, 16:29
Wel leuk die lijst die je op noemt maar van wie heeft die daarvan gewonnen Diender bijna geen een.

Frans12
04-01-2012, 16:37
Wel leuk die lijst die je op noemt maar van wie heeft die daarvan gewonnen Diender bijna geen een.
Daarom denk ik ook dat Hageman wint, die lijst wil wel zeggen dat Diender ervaren is en geen makkelijke tegenstander is

Kemal
04-01-2012, 17:44
Zal wel een mooie partij worden!

Rverm
07-01-2012, 00:24
Hageman vecht ergens half januari toch tegen Twan Aerts? Stel hij verliest op (zwaar) KO (Hoofd) en heeft een startverbod van 6 weken, dan kan die deze partij dus op zijn buik schrijven?

Frans12
07-01-2012, 09:27
Hageman vecht ergens half januari toch tegen Twan Aerts? Stel hij verliest op (zwaar) KO (Hoofd) en heeft een startverbod van 6 weken, dan kan die deze partij dus op zijn buik schrijven?
Ik heb de vader van Robbie gesproken en deze vertelde. De partij tegen Twan Aarts stond al vast en zal Robbie zeker voor de volle 100% ingaan en zich niet sparen voor Diender. Robbie heeft intussen voor 14 januari zoals gebruikelijk weer 6 viptafels en vele kaarten verkocht, hij kan het daarom voor zijn sponsors en fans niet veroorloven om de partij zomaar weg te geven. Gaat Robbie ko of houd hij blessures aan de partij over dan zal de partij tegen Diender uiteraard niet doorgaan. De promotor van 14 januari is een goede bekende van de vader van Robbie en woont in dezelfde volkswijk als hun, ook het gala is in deze volkswijk, er zal dus gestreden worden. Robbie is zich ervan bewust als hij niet voor 100% de partij tegen Twan ingaat hij deze niet kan winnen, Twan is een vechter waar hij respect voor heeft, die geeft altijd alles. Zowel Twan als Diender zijn waardige tegenstanders om rekening mee te houden.

FOCUS
07-01-2012, 09:39
Dat is een mooie kans voor Hageman, Diender is verre van een pannenkoek
tis ook nooit goed he mensen, dit is toch gaaf voor die jongen en Diender zal zich echt niet inhouden of zo, dus allebei kans op win.


dat gehassel met het verkopen van VIPkaarten vind ik wel weer typisch een vechtsportwereldkusntgreep hoor,
maar dat neem ik de vechters en trainers niet kwalijk hoor.

Rverm
07-01-2012, 11:16
Ik heb de vader van Robbie gesproken en deze vertelde. De partij tegen Twan Aarts stond al vast en zal Robbie zeker voor de volle 100% ingaan en zich niet sparen voor Diender. Robbie heeft intussen voor 14 januari zoals gebruikelijk weer 6 viptafels en vele kaarten verkocht, hij kan het daarom voor zijn sponsors en fans niet veroorloven om de partij zomaar weg te geven. Gaat Robbie ko of houd hij blessures aan de partij over dan zal de partij tegen Diender uiteraard niet doorgaan. De promotor van 14 januari is een goede bekende van de vader van Robbie en woont in dezelfde volkswijk als hun, ook het gala is in deze volkswijk, er zal dus gestreden worden. Robbie is zich ervan bewust als hij niet voor 100% de partij tegen Twan ingaat hij deze niet kan winnen, Twan is een vechter waar hij respect voor heeft, die geeft altijd alles. Zowel Twan als Diender zijn waardige tegenstanders om rekening mee te houden.

Duidelijk verhaal en begrijp dat ook wel, alleen vind ik het wel altijd raar dat vechters zich voor verschillende gala's in korte tijd laten matchen. Het geld wat je verdient is leuk meegenomen, maar de kans dat je de helft van de promotors af moet bellen omdat je blessures oid hebt is zeer aanwezig. Voor een promotor niet leuk, voor fans niet leuk die al een kaartje gekocht hebben maar ook voor de vechter is het klote als je je af moet melden voor een belangrijke partij.

FOCUS
07-01-2012, 12:15
nee,
het is raar dat een vechter ZELF allemaal moeite moet gaan doen om kaartjes te verkopen.
De vechter moet gewoon leven voor zijn sport: hard trainen, goed rusten en gezond eten en als D-Day aangebroken is keihard knokken.
Sponsors zoeken oke, maar mensen...zucht
En nu niet die Robbie gaan afbranden daarop, die jongen is gewoon een knokker en doet ook alleen maar zijn best om verder te komen.

-en ik ken die Robbie verder ook niet, dus het is gewoon mijn ongezouten mening

Jaki
07-01-2012, 12:47
William blijft een knokker en geeft zijn partijen niet zomaar weg. hij heeft wel veel verloren, maar gaat ook niks uit de weg. in de partijen die hij verloren heeft is hij strijdend ten onder gegaan. De winnaars kregen die winstpartijen niet zomaar! daar hebben ze echt voor moeten knokken. William zorgt in ieder geval altijd voor vuurwerk!

Frans12
07-01-2012, 14:35
nee,
het is raar dat een vechter ZELF allemaal moeite moet gaan doen om kaartjes te verkopen.
De vechter moet gewoon leven voor zijn sport: hard trainen, goed rusten en gezond eten en als D-Day aangebroken is keihard knokken.
Sponsors zoeken oke, maar mensen...zucht
En nu niet die Robbie gaan afbranden daarop, die jongen is gewoon een knokker en doet ook alleen maar zijn best om verder te komen.

-en ik ken die Robbie verder ook niet, dus het is gewoon mijn ongezouten mening

Robbie gaat naar school en traint en de rest(tafels en kaartjes) regeld zijn vader.
Het gala van GGH kwam er tussen en als Robbie geen blessures overhoud zal hij vechten, verder spreid hij zijn wedstrijden goed en brand hij niet op. Overigens is Robbie geen broodvechter, hij is een van de weinige die het nog echt als hobby ziet.

Frans12
19-01-2012, 14:14
Op 12 februari staat deze partij op het gala van GGH, organisator Sjef Weber. De 20 jarige Robbie wilde graag tegen iemand met naam vechten en zijn trainer Sjef Weber heeft deze partij op zijn eigen gala 12 februari in Eindhoven kunnen regelen. Op dit gala zal Nicky Holzken zijn wereldtitel verdedigen. De ervaren Diender met 93 A partijen waarvan 61 gewonnen en daarvan 32 op ko, zal het opnemen tegen de opkomende Hageman. Hageman heeft 5 A partijen gedraaid en alle 5 gewonnen. Diender heeft bijna tegen de gehele wereldtop gestaan, waaronder enkele top thais en 2 x tegen Drago. Stond op de K1 max en is Europeesch kampioen geweest. Misschien komt deze partij voor Hageman wel te vroeg, maar hij heeft respect voor de vechter Diender en wilde graag op het eigen gala van GGH tegen hem staan. Diender komt uit voor Bora Gym en staat onder management van Its Showtime.

Partij gaat helaas niet door, Diender heeft zich met een blessure teruggetrokken. Erg jammer

MMAProfessor
19-01-2012, 14:47
LOL, en dan nog te bedenken dat ik het gister nog met een collega van mij overhad om binnenkort naar Eindhoven te gaan voor dit gala en met name dat gevecht die dus nu niet meer doorgaat. Nu toch even afwachten, Samil is overigens nog niet zo lang geleden beroofd van een zege tegen Hageman, het zou te gek zijn als die jongen z'n revanche kan krijgen!.

Anderson
19-01-2012, 15:07
Beroofd is een groot woord eerder een draw als de scheids 8 tellen aan Hageman had gegeven.

Frans12
19-01-2012, 15:39
LOL, en dan nog te bedenken dat ik het gister nog met een collega van mij overhad om binnenkort naar Eindhoven te gaan voor dit gala en met name dat gevecht die dus nu niet meer doorgaat. Nu toch even afwachten, Samil is overigens nog niet zo lang geleden beroofd van een zege tegen Hageman, het zou te gek zijn als die jongen z'n revanche kan krijgen!.

Volgens mij is die Samil nog steeds de weg kwijt zoveel trappen en stoten hij heeft ontvangen. De topic gaat over hageman diender en niet over jouw vechter. moet jezelf een topic openen en dan kan je jouw frustratie over die partij nogmaals vertellen.

MMAProfessor
19-01-2012, 15:52
Volgens mij is die Samil nog steeds de weg kwijt zoveel trappen en stoten hij heeft ontvangen. De topic gaat over hageman diender en niet over jouw vechter. moet jezelf een topic openen en dan kan je jouw frustratie over die partij nogmaals vertellen.

Samil is helemaal niet mijn vechter. Ik vind wel dat Samil aardig is genaaid met name door de scheids en de Jury had hier iets tegen kunnen doen. Ik vond het een super gevecht tussen 2 jonge gladiatoren en zou graag een deel 2 van dit gevecht zien en misschien heb ik overdreven wat betreft de uitslag, een draw zoals anderson al zei was meer op z'n plaats geweest zijn. Ik hoop iniedergeval op een mooie tegenstander voor Robbie

Edit: is er trouwens een Matchmaking al bekend? ik weet namelijk alleen dat Holtzken ook vecht voor z'n titel tegen een of andere onbekende oostblokkker en dat Mo Medhar ook zou vechten geloof ik