PDA

View Full Version : Jon Jones wants 4 fights in 2012



Soulbringer320
05-01-2012, 22:03
Jon Jones had perhaps the biggest 1 year that any MMA fighter ever has in 2011. In February, Jones defeated Ryan Bader to become the number one contender. Only 5 weeks later, Jones become the UF C lightheavyweight champion, defeating Shogun Rua by 3rd round stoppage. He has since defended the title against twice, once against Rampage Jackson and then against Lyoto Machida.
After his last bout with Machida, Jones expressed an interest to take some time off, but now into the New Year, Jones may want to get right back into action to repeat his 2011 performance. The UFC champion recently spoke to ESPN's Josh Gross:

"My goal is to finish every fight in 2012. If I do that, a lot of other things will fall into place naturally. I want to finish every opponent," Jones told ESPN.
"I've been thinking recently about trying to compete four times in the year again. I grew so much as a person that by doing that again in 2012 will just make me a better athlete.
"Originally I said I wanted to take off four or five months, but I may reconsider and come back sooner and have three or four fights this year."

Naj85
05-01-2012, 22:06
Respect voor johnny bones!

Kemal
05-01-2012, 22:44
Lekker! Kan hem niet vaak genoeg in actie zien!

K-1sunstarr
05-01-2012, 23:35
Mooi, kan niet wachten om hem weer in actie te zien.:thup:

El Bambino
05-01-2012, 23:38
Tja hij kan dat doen, is nooit in elkaar gebeukt, niemand is in staat om hem het zwaar te maken.
Na 2012 wellicht zwaarder worden en tegen Overeem laten vechten!

The Bulldog
06-01-2012, 00:05
tja 3 a 4 partijen zijn te doen imo...

maar wil de ufc zo vak de titel op het spel zetten? met als risico dat jones eind van het jaar leeg en beschadigd rondloopt...

vind het actief zijn wel mooi... verstopt zich niet dan ....en jones met zijn stijl kunnen nog mooie momenten opleveren...

XanaduNL
06-01-2012, 00:07
@underdog: Denk dat de UFC er 0,0 problemen mee heeft.

The Bulldog
06-01-2012, 00:23
hahahah zorg gehalte is idd niet erg hoog daar hahahaha

ZakKa!
06-01-2012, 00:28
Goed nieuws. hij verdient die lange vakantie, maar wil er misschien alsnog sneller weer voor gaan. Vechtershart.

stoet
06-01-2012, 00:33
hahahah zorg gehalte is idd niet erg hoog daar hahahaha

Wordt tijd dat hij tegen Rashad Evens gaat vechten, ik denk namelijk dat Rashad de enige is die van hem kan zou kunnen winnen op dit moment. Maar deze moet er in 2012 echt van komen dit keer. Als Rashad wint, is het hopelijk raak.

Asura
06-01-2012, 15:19
Kansje voor Hendo wellicht

bryan
06-01-2012, 15:26
Zou niet eens 4 partijen zomaar kunnen op noemen... Evens, Hendo... Davis komt imo veel te snel en zou echtgeen andere kunnen verzinnen.

Asura
06-01-2012, 15:28
Ze zullen Gustaffson wel opvoeren

smike
06-01-2012, 15:29
Zou niet eens 4 partijen zomaar kunnen op noemen... Evens, Hendo... Davis komt imo veel te snel en zou echtgeen andere kunnen verzinnen.

Mousasi :)

steftheboxer
06-01-2012, 16:35
De UFC heeft Jones heel hard nodig in 2012. Met GSP die niet in actie komt tot Q3 2012, een HW kampioen die moeilijk te vermarkten is voor de Amerikaanse markt en Lesnar die stopt is het een zegen dat hij vier keer zal vechten.

Tony
06-01-2012, 16:46
Jones vs Evans lijkt me echt top.... beestenpartij waarbij ik evengoed een hele lichte voorkeur aan Evans geef.

v.w.b. het vermarkten van Overeem.. zit even hardop te denken.. Stel Overeem verslaat JDS... wie is dan de next in line? Is dat Mir? Cain zal zich eerst opnieuw moeten opwerken. Werdum lijkt me ook sterk. Carwin? (rugblessure gevoeligheid?)

KeobNepo
06-01-2012, 17:47
Jones is geweldig om naar te kijken, mooie vechter. Ik zeg: kom maar op!!

Soulbringer320
07-01-2012, 21:40
Wat kunnen we dan verwachten en tegen wie?

Jones vs. Evans
Jones vs. Dan Henderson

MMAProfessor
07-01-2012, 21:50
Ik denk dat Evans er weer niet van gaat komen omdat ik denk dat Davis ons over 3 weken heel erg gaat verassen. Het zal wel eerst tegen Hendo worden en die zie ik hem nog wel winnen maar Davis is echt op een missie en zie ik dan in 2012 hoge oogen gooien en zelfs de titel afnemen van Jones. Mocht jones winnen ben ik overigens wel benieuwd wie die andere 2 worden, misschien een superfight met een MW. Als Chael de titel pakt van Anderson zie ik zo'n superfight nog wel gebeuren omdat Chael er volgens mij meer voor open staat dan Silva.

K-1sunstarr
07-01-2012, 22:04
Evans zei tijdens een interview, dat hij Jones tegen kwam bij een dancing club en aan hem vroeg waarom Jones destijds gefake had dat hij aan zijn hand was geblesseerd!!
Ik weet niet of ik dit moet geloven, Jones wil al te graag tegen Evans vechten.

ZakKa!
07-01-2012, 22:12
kan niet wachten op evans vs jones. Beide zijn extreem slimme vechters met uitstekende gameplans.

MMAProfessor
07-01-2012, 22:24
Waarom zou Jones faken voor Evans? iedereen hypt die Evans nu weer op sinds dat Jones kampioen is geworden!! omdat ze ploeggenoten zijn maar feit blijft wel dat sinds dit gedoe Evans alleen nog maar heeft gewonnen van Tito(concludeer zelf maar) en dat Jones speelde met Machida alsof het een teddybeer was, dezelfde Machida die Evans bijna de octagon uitsloeg!. Ik wil geen Rekenmma houden ofzo maar ik moet nog maar eens zien of Evans wel voorbij Davis komt en als dat al lukt geef ik hem weinig tot geen kans tegen Jones!!.

deco'o
07-01-2012, 22:25
Ik geloof niet in die JJ-Rashad hype, Hendo zou het JJ misschien moeilijk kunnen maken.
Maar ik zie voorlopig niemand Jones verslaan op LHW. Ik zou overigens ook wel Feijao of
Mo tegen Jones willen zien.

MMAProfessor
07-01-2012, 22:30
Ik geloof niet in die JJ-Rashad hype, Hendo zou het JJ misschien moeilijk kunnen maken.
Maar ik zie voorlopig niemand Jones verslaan op LHW. Ik zou overigens ook wel Feijao of
Mo tegen Jones willen zien.

x2, Ik denk overigens dat Feijao,Mo en Mousasi zich zo kunnen aansluiten met de UFC HW top. Ik denk dat geen van 3 kans maakt tegen Jones maar ze kunnen zich wel handhaven in de top en misschien zelfs een keer voor de titel vechten. Mo hadden ze eigenlijk in japan moeten matchen tegen Rampage, Shogun zie ik graag tegen Mousasi en Machida dan bv. tegen Feijao. Alhoewel de geruchten gaan dat Machida misschien naar MW zou gaan

Naj85
08-01-2012, 03:31
By: Steve Cofield
Source: sports.yahoo.com
Jan 7, 2012 8:19 PM EST
Jones' inactivity lasted just three weeks before he began to get the itch again.
"[Jones] called about four days ago and said 'okay let's go, I'm done with vacation.'" UFC president Dana White said on "The MMA Insiders" on ESPN1100/98.9 FM in Las Vegas (12:37 mark). "He said he wanted to take all this time off and then they were calling me four days ago saying he wants to fight as soon as possible. He's ready to go."
"What could end up happening is Dan Henderson fights Jon Jones first, and then [Jones' subsequent fight] would be close to the time that Rashad fights. Or we see how things go with Rashad [versus Phil Davis] and Rashad fights him first," said White.

ZakKa!
08-01-2012, 10:43
Hij vraagt om een maandenlange vakantie en een maand later belt hij Dana op. Hij voelt ze kriebelen haha. Gevecht tegen Dan Henderson zou mooi zijn, voor jones dan.

marcelt
08-01-2012, 12:05
JBJ is een superatleet. Als ie vaak vecht is iedereen blij.

Kemal
09-01-2012, 00:28
Jon Jones Itching to Fight, So Dan Henderson May Be Next

Dan Henderson may have leapfrogged Rashad Evans as the No. 1 contender in the UFC light heavyweight division.

With champion Jon Jones now saying that he wants to fight as soon as he can -- changing his mind after previously saying he needed some time off following a very busy 2011 -- it appears likely that Henderson will get the next crack at the champion, and Evans' quest for the belt will have to wait.

UFC President Dana White said on ESPN 1100 in Las Vegas that Jones had called him and said he's hoping to get back into the Octagon as soon as possible. Evans is already booked for a January 28 fight on Fox against Phil Davis, so Henderson may get the next title fight.

"He had said he wanted to take some time off (but) he called about four days ago and said, 'OK, let's go. ... Let's get back to work. I'm ready to get productive again,'" White said of Jones. "He wants to fight as soon as possible."

Based on the UFC's calendar, as soon as possible would likely be UFC 145, on March 24 in Montreal. That fight still needs a main event, and Jones vs. Henderson would be a big one.

"We've got to see how this thing plays out but what could end up happening is Dan Henderson fights Jon Jones first," White said.

But some would say it would be unfair to Evans: A former light heavyweight champion, Evans has been waiting for a title shot and wants to fight Jones, his former friend and teammate. The UFC has promoted Evans vs. Davis as the opportunity for Evans to earn his shot at Jones, but if the UFC wants to book Jones in the first quarter of 2012, then Evans is going to have to wait.

One way or another, White said, the light heavyweight division has plenty of challengers who can contend for Jones's belt. If Henderson gets the next shot, that just means the winner of the Evans vs. Davis fight would be first in line to face the winner of Jones vs. Henderson.

"I think we have a ton of guys," White said. "It's not like everything depends on one guy or two guys. The great thing about us is we've got 10 of 15 guys so it's never like we have to depend on one person."

MMAProfessor
09-01-2012, 01:58
LOL. Die arme Evans met z'n blessures of verkeerde momenten om al gebooked te staan tegen een tegenstander!. Wint die een titleshot tegen Rampage moet die heel lang wachten op Shogun en als die eindelijk hersteld is Evans weer geblesseerd en gaat teammakker met de belt vandoor. Vecht die voor een titleshot tegen Davis althans dat was de bedoeling maar vecht die uiteindelijk tegen die blaaskaak van een Tito en wint die vanzelfsprekend maar ziet dan wel een maandje later Rampage die hij nog had verslagen het tegen Jones opnemen voor de titel. Ok is gebeurt, raakt geblesseerd en Jones moet zo nodig heel graag vechten en dat is een doodsteek voor de titleshot van Evans want hij is niet beschikbaar en dus mag Machida(waar geen enkel reden voor was) het opnemen tegen Jones. Ok wederom gebeurt, maar nu komt het goed denkt die Evans want Jones gaat een paar weken op vakantie en dan win ik ondertussen van Davis en krijg ik straks die titleshot.... maar nee Jones wil nu graag vechten! en is Henderson waarschijnlijk de beste kanidaat. Zul je net zien dat Jones straks wel met vakantie gaat als die van Henderson heeft gewonnen en op het moment dat die tegen Evans moet dat er weer een van de 2 geblesseerd raakt. Die evans moet zich trouwens echt genaaid voelen!.

Pulvercris
09-01-2012, 17:18
Hij duikt Rashad als een malle. Hij pakt nu toch hoogstwaarschijnlijk eerst die partij tegen Hendo, zodat hij niet tegen Rashad hoeft.

smike
09-01-2012, 17:38
Ik zie liever Evans tegen Jones idd, vooral vanwege de skills van Evans, zo'n type vechter heeft hij nog niet echt gehad.

redjuh
09-01-2012, 17:53
kan jones niet mooi een feelertje knokken op HW? net als andersson tegen irw/vin. ff kijken of het em bevalt.

jones vs hunt lijkt me geinig