PDA

View Full Version : BJ Penn praat slecht over Nick Diaz op Twitter.



Savate
06-01-2012, 01:06
BJ moet gewoon zn bek houden met zn slechte conditie.

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=bj%20penn%20twitter&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftwitter.com%2Fbjpenndotcom&ei=ySwGT4GHHIiCOpmWsLEB&usg=AFQjCNH9qFXiv_vjRBTljAmSsPCuC0ntUg&sig2=ipagxjWgoThLubseTMYfng

McClane
06-01-2012, 01:17
. http://yfrog.com/oc35195437j - @nickdiaz209 (http://twitter.com/nickdiaz209) Look how much bigger you are in this pic..I thought you were gonna scrap from the beginning homie? What was that coward fence holding strategy to tire out the smaller man? Street fighter my ass! I made you fight like glass jaw @jonfitchdotnet (http://twitter.com/jonfitchdotnet) poser!
I'll be ready for that weak bs next time we fight!
Link: http://www.twitlonger.com/show/f5lbfd

Na afloop zei Penn dat hij niet wilt dat zijn kinderen hem in puin geslagen zien. Als die rematch er van komt zal hij er echt niet mooier op worden. Stichting Slachtoffer Hulp zal klaar moeten staan.

SpelPlan
06-01-2012, 01:26
Link: http://www.twitlonger.com/show/f5lbfd

Na afloop zei Penn dat hij niet wilt dat zijn kinderen hem in puin geslagen zien. Als die rematch er van komt zal hij er echt niet mooier op worden. Stichting Slachtoffer Hulp zal klaar moeten staan.

Beetje raar om een fight aan te nemen, vrij professioneel in elkaar gebatst te worden, met pensioen gaan omdat je zelf ook ziet dat je een has been bent op het top niveau en dan maanden later opeens stoer te gaan doen.

Vind hem nu meer zo'n jongetje dat eerst naar het einde van de straat rent en dan daar weer gaat staan schelden.

Maar ik wil 'm best nog wel een keer klappen zien krijgen. :D

Pulvercris
06-01-2012, 01:46
Nee Nick Diaz is lekker nomaal.

Savate
06-01-2012, 01:55
Heb Penn nooit gemogen.

Savate
06-01-2012, 02:02
gehackt twitter account!
Nee http://bjpenn.com/news/2012/01/05/ufc-news-%e2%80%93-bj-penn-calls-nick-diaz-a-coward-and-poser-on-twitter-today-or-did-he-11046.html

Tykill
06-01-2012, 09:18
Wat een onzin uitspraak. Diaz domineerde hard...

Kemal
06-01-2012, 09:28
Nou penn heeft toen echt rake tikken gehad hoor, daar is dit nu een gevolg van.. ;)

steftheboxer
06-01-2012, 10:20
Nou penn heeft toen echt rake tikken gehad hoor, daar is dit nu een gevolg van.. ;)

hahaha reps!

dirk5
06-01-2012, 11:54
Fellatio is altijd een slechte verliezer geweest....

Anders laat je je moeder weer een keer protest aantekenen net zoals na die trashing die je kreeg van GSP...

gewoon lekker stoppen!

Harrie Nak
06-01-2012, 15:53
Het antwoord (http://graciefighter.com/2012/01/say-it-aint-so-bj) van Cesar Gracie liet niet lang op zich wachten...

http://graciefighter.com/wp-content/uploads/2012/01/tn2.jpg

el bastardo
06-01-2012, 15:56
Zoals mijn shirt zegt: Don't be scared homie!

Asura
06-01-2012, 16:03
Komt een beetje georchestreerd over op me. Maar een BJ Penn-Diaz 2 is een win-win voor elke fan

dirk5
06-01-2012, 16:11
Komt een beetje georchestreerd over op me. Maar een BJ Penn-Diaz 2 is een win-win voor elke fan

???

Als er op het moment iets NIET relevant is dan is het Diaz - Penn 2 wel....

Asura
06-01-2012, 16:15
Ik vind goede gevechten altijd relevant ;)
Als BJ-Penn eerst een partijtje wint tegen een goede WW,wat hij makkelijk kan, en als Diaz zou verliezen van condit is het zo weer een goede matchup. Rankings hebben weinig betekenis in MMA, daar is zelfs de UFC het mee eens.

dirk5
06-01-2012, 16:22
Ik vind goede gevechten altijd relevant ;)
Als BJ-Penn eerst een partijtje wint tegen een goede WW,wat hij makkelijk kan, en als Diaz zou verliezen van condit is het zo weer een goede matchup. Rankings hebben weinig betekenis in MMA, daar is zelfs de UFC het mee eens.

Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.

smike
06-01-2012, 16:24
Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.

x2 Penn heeft niks te zoeken tegenover Diaz!

weks
06-01-2012, 16:25
heel triest niet verwacht
van mij mag hij dan nog 1x terugkomen om weer geklapt te worden
beetje jammer

Asura
06-01-2012, 16:37
Het is geen goed gevecht want het word wederom een thrashing vanaf minuut 1...

Kan het zinnetje van rankings en UFC verder niet goed plaatsen maar dat zal wel aan mij liggen.

Ligt aan jou duidelijk, het is algemeen bekend dat er vaak genoeg de verkeerde jongens een titleshot in de schoot geworpen krijgen. De eerste ronde was trouwens geen trashing, en ik zie BJ het Diaz echt wel moeilijker maken met het juiste gameplan.

dirk5
06-01-2012, 16:48
Ligt aan jou duidelijk, het is algemeen bekend dat er vaak genoeg de verkeerde jongens een titleshot in de schoot geworpen krijgen. De eerste ronde was trouwens geen trashing, en ik zie BJ het Diaz echt wel moeilijker maken met het juiste gameplan.

Dat is algemeen bekend ja, maar hoe jij dat in deze discussie wil passen is mij een raadsel...

Jij ziet het hem moeilijker maken, ik zie hem wederom in elkaar geslagen worden. BJ zelf denk ik ook aangezien hij na dat potje toch wel behoorlijk klaar was met mma :)

weks
06-01-2012, 16:49
eerst janken en dan stoer op internet

TheCarnage
06-01-2012, 16:52
???

Als er op het moment iets NIET relevant is dan is het Diaz - Penn 2 wel....

Ik zou daar echt wel een rematch van willen zien een van de vetste potten van het afgelopen jaar voor mij. Het was in ieder geval zeer vermakelijk relevant of niet...

Asura
06-01-2012, 16:53
BJ is niet het type dat weloverwogen dat soort beslissingen neemt. Nogal een wispelturige gast. Ik zou BJ toch het graag nog een keer willen proberen, als hij iedergeval het niveau van de 1e ronde omhoog kan houden, kan het best nog verrassend worden. Iets meer actie op de grond zou voor de fans ook mooi zijn.


Hoe ik het in deze discussie wel plaatsen zal ik ook nog even verduidelijken; je had het over relevantie, en relevantie in de UFC draait vooral om je fanbase & laatste gevecht, niet om rankings. Dus als BJ een contender(of 2) de grond in stampt kan de UFC zo weer besluiten hem tegen Diaz te zetten.

dirk5
06-01-2012, 17:06
Hoe ik het in deze discussie wel plaatsen zal ik ook nog even verduidelijken; je had het over relevantie, en relevantie in de UFC draait vooral om je fanbase & laatste gevecht, niet om rankings. Dus als BJ een contender(of 2) de grond in stampt kan de UFC zo weer besluiten hem tegen Diaz te zetten.

Je geeft zelf al aan dat er nog verschillende gevechten tussen zullen zitten, de relevantie is dus ver te zoeken aangezien een UFC vechter 2 a 3 keer per jaar vecht. Aangezien hij al heeft aangegeven dat ie stopt, of er een lange tijd tussenuit gaat kan dus totaal niet duiden of een rematch in de nabije toekomst.

Asura
06-01-2012, 17:12
Dat is jouw conclusie, voor mij is een gevecht voldoende, wellicht denk ik meer lange termijn dan jij ;)
Ik betwijfel dat hij stopt, wie bekend is met BJ's persoonlijkheid weet ook wel dat hij vaak 'down' is.
Qua talent geloof ik nog in BJ, en dat maakt het relevant voor mij. En ik wil toch echt graag een vervolg op dat grondgevecht zien.

dirk5
06-01-2012, 17:15
Dat is jouw conclusie, voor mij is een gevecht voldoende, wellicht denk ik meer lange termijn dan jij ;)
Ik betwijfel dat hij stopt, wie bekend is met BJ's persoonlijkheid weet ook wel dat hij vaak 'down' is.
Qua talent geloof ik nog in BJ, en dat maakt het relevant voor mij. En ik wil toch echt graag een vervolg op dat grondgevecht zien.

Achja, ik heb een hekel aan die kerel door dit gezeik altijd achteraf, misschien speelt dat ook mee..

Asura
06-01-2012, 17:20
Ja het is nogal vreemd om nu ineens op Diaz te schelden. Maar wellicht is het afgesproken, zoals Rampage-Evans.

bryan
06-01-2012, 18:06
BJ is echt de slechtste verliezer van de UFC... neem je verlies nou eens als een vent man.. je bent al jaren. Voor mij is BJ al jaren niet relevant meer...

Kemal
06-01-2012, 20:48
Cesar Gracie: B.J. Penn Surrounded by 'Yes Men'

Cesar Gracie suggested on Friday that B.J. Penn should direct his anger towards his own camp for his recent troubles instead of Gracie Fighter member Nick Diaz.

"At some point it is up to those around you to protect you from yourself," Gracie said on his official website. "To take you aside and let you know you are wrong and help save you from your folly. Unfortunately for Penn he is surrounded by 'Yes Men' that are unwilling to do that. The outcome will be predictable, resulting in a fighter that will never push himself to the fullest and will always have excuses for his losses."

Penn sent a fierce message Thursday to Diaz on Twitter, questioning Diaz's approach two months ago at UFC 137.

"@nickdiaz209 Look how much bigger you are in this pic," Penn wrote, referring to this post-fight photo.

"You were gonna scrap from the beginning homie? What was that coward fence holding strategy to tire out the smaller man? Street fighter my ass! I made you fight like glass jaw @jonfitchdotnet poser! I'll be ready for that weak bs next time we fight!"

Diaz convincingly outpointed Penn through three rounds to eventually earn himself a shot at the UFC welterweight championship.

According to BJPenn.com Editor-in-chief Pedro Carrasco, the sudden Tweet came out of Penn's frustration with his recent performances. Penn holds one victory in his last five fights.

"... There is a reason why he posted it," Carrasco said on The Underground Forum. "He is fired up because now that the holidays are over and a lot of his post-fight distractions are behind him, he has nothing to do but think about things and he is not happy with the way he performed in his last several fights.

"I am not here to make excuses for him, but I am pretty sure people, at least with some sense of intelligence, can identify that the B.J. that fought Edgar, Fitch and Diaz was not the same Penn that fought the Diego's and Florians of the world. Things changed, but as it sits right now, he is back. That killer mentality and fire is back and it's been brewing for a while now and today's tweet is a result of it just boiling over!"

As of now, there is no official word on Penn's future in MMA. Following the loss to Diaz, Penn announced his retirement from MMA. Meanwhile, next for Diaz is a UFC interim title bout against Carlos Condit at UFC 143 on Feb. 4.

TOON
06-01-2012, 21:05
BJ presteert al jaren niet meer en dat ligt met name aan hemzelf en zeker niet aan z'n skills, eeuwig zonde...
na zo gedomineerd te zijn dit twitteren zegt ook weer genoeg over hem

Savate
06-01-2012, 23:00
Cesar Gracie: B.J. Penn Surrounded by 'Yes Men'

Cesar Gracie suggested on Friday that B.J. Penn should direct his anger towards his own camp for his recent troubles instead of Gracie Fighter member Nick Diaz.

"At some point it is up to those around you to protect you from yourself," Gracie said on his official website. "To take you aside and let you know you are wrong and help save you from your folly. Unfortunately for Penn he is surrounded by 'Yes Men' that are unwilling to do that. The outcome will be predictable, resulting in a fighter that will never push himself to the fullest and will always have excuses for his losses."

Penn sent a fierce message Thursday to Diaz on Twitter, questioning Diaz's approach two months ago at UFC 137.

"@nickdiaz209 Look how much bigger you are in this pic," Penn wrote, referring to this post-fight photo.

"You were gonna scrap from the beginning homie? What was that coward fence holding strategy to tire out the smaller man? Street fighter my ass! I made you fight like glass jaw @jonfitchdotnet poser! I'll be ready for that weak bs next time we fight!"

Diaz convincingly outpointed Penn through three rounds to eventually earn himself a shot at the UFC welterweight championship.

According to BJPenn.com Editor-in-chief Pedro Carrasco, the sudden Tweet came out of Penn's frustration with his recent performances. Penn holds one victory in his last five fights.

"... There is a reason why he posted it," Carrasco said on The Underground Forum. "He is fired up because now that the holidays are over and a lot of his post-fight distractions are behind him, he has nothing to do but think about things and he is not happy with the way he performed in his last several fights.

"I am not here to make excuses for him, but I am pretty sure people, at least with some sense of intelligence, can identify that the B.J. that fought Edgar, Fitch and Diaz was not the same Penn that fought the Diego's and Florians of the world. Things changed, but as it sits right now, he is back. That killer mentality and fire is back and it's been brewing for a while now and today's tweet is a result of it just boiling over!"

As of now, there is no official word on Penn's future in MMA. Following the loss to Diaz, Penn announced his retirement from MMA. Meanwhile, next for Diaz is a UFC interim title bout against Carlos Condit at UFC 143 on Feb. 4.

Tnx wou het net ook posten lol.

redjuh
07-01-2012, 14:02
penn is zo bang voor diaz, dat ie zelfs op de ps3 of xbox niet tegen hem durft te knokken

ennnnnn

bj kan nooit van zijn leven meer tegen nick vechten... misschien op de parkeerplaats. hij komt nooit meer in de buurt van title contention tenzij hij naar 145 of 135 gaat; zo'n fail als kenflo

El Bambino
07-01-2012, 22:39
Vroeger was ik en fan van BJ, maar gedraag zich niet volwassen, is net een klein kindje.
TALENT is niet genoeg, BJ is een goed voorbeeld voor alle getalanteerde MMA vechters hoe het niet moet!

MMAProfessor
07-01-2012, 22:45
Vroeger was ik en fan van BJ, maar gedraag zich niet volwassen, is net een klein kindje.
TALENT is niet genoeg, BJ is een goed voorbeeld voor alle getalanteerde MMA vechters hoe het niet moet!

BJ is inderdaad een eerste klas jankerd, maar je kunt niet zeggen dat BJ het alleen op talent heeft gedaan of anders wordt je geen LW champ en vecht je ook niet voor de WW Titel. Overigens BJ heeft 8x verloren maar wel 7 tegen Diaz,Edgar(2x),Hughes(primetime),Machida,GSP(2x) deze mannen en dat zijn/waren echt wel wereldtoppers en hebben ook een heleboel TALENT!

bryan
08-01-2012, 09:27
BJ Says:

"Hey guys sorry for the posts this morning my fb and twitter moderator lost it.. The disgrace thing was not said by me but by my moderator.." via Facebook

Raar verhaal... management eerst zeggen dat het WEL BJ is en nu is het ineens zijn " moderator "

Kemal
08-01-2012, 09:28
Raar verhaal... management eerst zeggen dat het WEL BJ is en nu is het ineens zijn " moderator "

Die Moderators hebben het ook altijd gedaan... ;)

El Bambino
08-01-2012, 10:22
BJ is inderdaad een eerste klas jankerd, maar je kunt niet zeggen dat BJ het alleen op talent heeft gedaan of anders wordt je geen LW champ en vecht je ook niet voor de WW Titel. Overigens BJ heeft 8x verloren maar wel 7 tegen Diaz,Edgar(2x),Hughes(primetime),Machida,GSP(2x) deze mannen en dat zijn/waren echt wel wereldtoppers en hebben ook een heleboel TALENT!

Vind ik wel hoor, waneer ik zeer getalateerd ben dan zal ik blijven winnen van minder getalanteerde vechters. Waneer getalanteerde vechters net zo getalanteerd zijn al ik plus hun mentalitiet veel beter is om keihard te werken, zal ik nooit van ze winnen alleen op talent! GSP, Diaz zijn de beste voobeeld!!

ZakKa!
08-01-2012, 10:44
ik geef ook altijd de moderators hier de schuld van alles :p

TOON
08-01-2012, 10:58
oh ja de moderators hebben het gedaan.....ook hier heeft ie de ballen niet voor om gewoon te zeggen dat hij het zelf was....geloof er geen snars van, moderators....sjonge jonge jonge