PDA

View Full Version : Golden Glory Helmond trainer reageert op.....



Macaroni
07-01-2012, 02:30
Beste sportvrienden,


Nog de beste wensen en een sportief 2012 toegewenst!


Voordat wartaal weer naar boven komt wil ik het nu even rechtzetten hoe het daadwerkelijk is gegaan.


Allereerst Den Bosch: Heb ik niet 3 vechters terug getrokken maar 4. En waarom? De hoofdsponsor heeft mij gevraagd op het gala in Wijchen op 12-11-2011 of Nieky wou vechten op het gala in Den Bosch op 26-02-2012, toen heb ik gezegd: Ja, Heel graag! Dan kunnen wij voor onze wereldtitel vechten, want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel verdedigen. En toen vroeg hij: tegen wie wil Nieky het liefste vechten? En toen zei ik: Andy Souwer/Albert Kraus/Alviar Lima/Arthur Kychenko/Aussie en Bourdiff. En toen zei de promotor: Is Faldir Chabari ook een optie? Toen zei ik: Nee, want daar hebben we niks van te winnen want daar hebben we al van gewonnen en die andere die op het lijstje staan behalve Bourdiff en Albert Kraus zijn we van verloren en daar willen we HEEL graag een rematch tegen! Maaarr... Ook de promotors moeten daar aan meewerken. Ook hebben wij helemaal niet over een geldbedrag gesproken, ik heb wel gezegd als jij 1 van deze tegenstanders kunt regelen voor de wereldtitel dan doe ik voor de helft VIP tafels afnemen, het is dus niet afgeketst op een geldbedrag want daar is helemaal niet over gesproken. Verder wil ik even heel duidelijk zijn dat ik de promotor NIKS kwalijk neem dat Nieky daar niet vecht. Ik kwam terug uit Suriname 29-12-2011 en ik belde Wiljan de promoter op en hoorde dat Nieky daar niet hoefde te vechten, dus heb ik in een korte tijd zelf een gala moeten organiseren want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel op het spel zetten. Dus Wiljan heel veel succes met je gala want jij bent een collage van mij van Golden Glory dus wij zijn 1 team!


Voordat de indianenverhalen verder gaan ben ik gisteren pas rond gekomen met de tegenstander van Nieky voor de wereldtitel. Wij danken Luc de Haan voor het mede regelen van deze partij, en het rondsturen van tig mails. En jullie krijgen het eerste te horen wie het word. Het word Nieky Holzken VS Gregor Smole een Sloveen WAKO champion 2010/ 4 mans toernooi 2011 gewonnen.
Voordat jullie dadelijk weer gaan reageren ga ik nu even de namen noemen die ik persoonlijk benaderd heb en die met bepaalde redenen niet willen vechten tegen Nieky.


Faldir Chabari heb ik 1 Januari 2012 gebeld, maar die had verplichtingen. Ik spreek vanuit MIJ positie: Als ik iemand 1x uitdaag die 10 min wereldkampioen is op zijn eigen gala voor al zijn fans en dan de 2de x LIVE op tv waar duizende mensen naar kijken, dan MOET Nieky deze partij aannemen, koste wat het kost.


Nummer 2 die ik gebeld heb was Alviar Lima.


Nummer 3 Albert Kraus.


Nummer 4 Aussie.


Nummer 5 Bourdiff.


Het laatste wat ik hier nog over kwijt wil, er zijn 2 tegenstanders Marc de Bonte & Youness El Mhassani die wil ik hartelijk bedanken dat deze 2 jongens zich zelf opgegeven hebben om tegen Nieky te knokken. Ik ga verder geen tekst en uitleg geven waarom ik deze jongens niet gematcht heb want dat weten de trainers en promoters zelf waarom dat die partij niet doorging.


Matchmaking komt later want we zijn nog met een aantal grote namen bezig en daar zijn we nog niet mee klaar.


Tot later,


MVG,


Sjef Weber
Golden Glory Helmond

blackadder
07-01-2012, 02:52
Ok...dus in Den Bosch wou Nieky niet tegen Faldir omdat ie daar al van had gewonnen maar voor je eigen gala heb je hem wel gebeld???

Kemal
07-01-2012, 07:07
Bedankt voor je reactie Sjef!

RedDawn
07-01-2012, 08:42
Die wartaal sla je zelf uit. Echt een lachertje om Holzen tegen die Sloveen te laten vechten!

FOCUS
07-01-2012, 09:29
Oke heel veel succes Holzen met het verdedigen van je wereldtitel


Gregor wie? :confused:

Bromios
07-01-2012, 09:30
En weer een duidelijk voorbeeld waarom Golden Glory een communicatiemedewerker moet hebben die een net persbericht uitgeeft.

Wat een soap weer.

goro
07-01-2012, 09:54
En weer een duidelijk voorbeeld waarom Golden Glory een communicatiemedewerker moet hebben die een net persbericht uitgeeft.

Wat een soap weer.

LOL wat een indianenverhaal. Chabari rocks btw.

dietrik
07-01-2012, 09:57
ik vind het ook echt een onleesbaar verhaal

bryan
07-01-2012, 10:18
Is dit Helmonds ?

dietrik
07-01-2012, 10:27
nou ik hoop niet dat te veel pers dit leest

Rverm
07-01-2012, 11:06
Ondanks dat het leuk is voor die Sloveen dat ie hierheen mag komen om te knokken zijn er in Nederland toch nog wel een paar goeie te vinden die goed tegenstand kunnen bieden, de nodige fans meenemen en het scheelt je een hoop geregel?

FMACH
07-01-2012, 11:39
Ondanks dat het leuk is voor die Sloveen dat ie hierheen mag komen om te knokken zijn er in Nederland toch nog wel een paar goeie te vinden die goed tegenstand kunnen bieden, de nodige fans meenemen en het scheelt je een hoop geregel?

Even from Germany as well...

Anderson
07-01-2012, 12:24
No offence but the only good fighters in Germany are in the -67kg

Mauro
07-01-2012, 12:32
In godsnaam GG, neem een persvoorlichter...een echte.

Jaki
07-01-2012, 12:52
x2

Lionheart
07-01-2012, 13:41
Begrijp geen snars van het verhaal.

Bas Boon, huur voortaan ff een persvoorlichter in oid. Dit soort acties zet GG te kijk!

malle eppie
07-01-2012, 13:46
Beste sportvrienden,


Nog de beste wensen en een sportief 2012 toegewenst!


Voordat wartaal weer naar boven komt wil ik het nu even rechtzetten hoe het daadwerkelijk is gegaan.


Allereerst Den Bosch: Heb ik niet 3 vechters terug getrokken maar 4. En waarom? De hoofdsponsor heeft mij gevraagd op het gala in Wijchen op 12-11-2011 of Nieky wou vechten op het gala in Den Bosch op 26-02-2012, toen heb ik gezegd: Ja, Heel graag! Dan kunnen wij voor onze wereldtitel vechten, want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel verdedigen. En toen vroeg hij: tegen wie wil Nieky het liefste vechten? En toen zei ik: Andy Souwer/Albert Kraus/Alviar Lima/Arthur Kychenko/Aussie en Bourdiff. En toen zei de promotor: Is Faldir Chabari ook een optie? Toen zei ik: Nee, want daar hebben we niks van te winnen want daar hebben we al van gewonnen en die andere die op het lijstje staan behalve Bourdiff en Albert Kraus zijn we van verloren en daar willen we HEEL graag een rematch tegen! Maaarr... Ook de promotors moeten daar aan meewerken. Ook hebben wij helemaal niet over een geldbedrag gesproken, ik heb wel gezegd als jij 1 van deze tegenstanders kunt regelen voor de wereldtitel dan doe ik voor de helft VIP tafels afnemen, het is dus niet afgeketst op een geldbedrag want daar is helemaal niet over gesproken. Verder wil ik even heel duidelijk zijn dat ik de promotor NIKS kwalijk neem dat Nieky daar niet vecht. Ik kwam terug uit Suriname 29-12-2011 en ik belde Wiljan de promoter op en hoorde dat Nieky daar niet hoefde te vechten, dus heb ik in een korte tijd zelf een gala moeten organiseren want Nieky MOET voor 26-02-2012 zijn wereldtitel op het spel zetten. Dus Wiljan heel veel succes met je gala want jij bent een collage van mij van Golden Glory dus wij zijn 1 team!


Voordat de indianenverhalen verder gaan ben ik gisteren pas rond gekomen met de tegenstander van Nieky voor de wereldtitel. Wij danken Luc de Haan voor het mede regelen van deze partij, en het rondsturen van tig mails. En jullie krijgen het eerste te horen wie het word. Het word Nieky Holzken VS Gregor Smole een Sloveen WAKO champion 2010/ 4 mans toernooi 2011 gewonnen.
Voordat jullie dadelijk weer gaan reageren ga ik nu even de namen noemen die ik persoonlijk benaderd heb en die met bepaalde redenen niet willen vechten tegen Nieky.


Faldir Chabari heb ik 1 Januari 2012 gebeld, maar die had verplichtingen. Ik spreek vanuit MIJ positie: Als ik iemand 1x uitdaag die 10 min wereldkampioen is op zijn eigen gala voor al zijn fans en dan de 2de x LIVE op tv waar duizende mensen naar kijken, dan MOET Nieky deze partij aannemen, koste wat het kost.


Nummer 2 die ik gebeld heb was Alviar Lima.


Nummer 3 Albert Kraus.


Nummer 4 Aussie.


Nummer 5 Bourdiff.


Het laatste wat ik hier nog over kwijt wil, er zijn 2 tegenstanders Marc de Bonte & Youness El Mhassani die wil ik hartelijk bedanken dat deze 2 jongens zich zelf opgegeven hebben om tegen Nieky te knokken. Ik ga verder geen tekst en uitleg geven waarom ik deze jongens niet gematcht heb want dat weten de trainers en promoters zelf waarom dat die partij niet doorging.


Matchmaking komt later want we zijn nog met een aantal grote namen bezig en daar zijn we nog niet mee klaar.


Tot later,


MVG,


Sjef Weber
Golden Glory Helmond

Duidelijk !

Facade
07-01-2012, 16:10
Misschien anticipeerde hij op gezeik van ons over het feit dat Holzken tegen zo'n nobody moet. Hij wilde dat voor zijn door uitleg te geven van hoe een en ander gelopen is rond het vinden van een tegenstander. Er is dus geen voorstuk of iets waarop hij reageert. Of ik heb wat gemist natuurlijk.

lopez86
07-01-2012, 17:05
Misschien anticipeerde hij op gezeik van ons over het feit dat Holzken tegen zo'n nobody moet. Hij wilde dat voor zijn door uitleg te geven van hoe een en ander gelopen is rond het vinden van een tegenstander. Er is dus geen voorstuk of iets waarop hij reageert. Of ik heb wat gemist natuurlijk.


Ik wist niet eens dat Nieky tegen een nobody moest.
Volgens mij is er helemaal geen topic geweest wat dit insinueert, maar fijn dat de topicstarter (uit het kamp van Nieky zelf) dit haarfijntjes duidelijk maakt aan iedereen:rolleyes:
Zo weet iedereen dat er ergens 1 of andere sloveen vandaan getrokken is.

Ik begrijp zelf totaal niet waarom de betreffende trainer hiervoor publiekelijk verantwoording aan het afliggen is.


Wat lopen jullie nou allemaal te zeiken.
Is toch een duidelijk verhaal wat die man hier verteld.

Het is 1 grote lap tekst achter elkaar getypt, met weinig vorm van zinsopbouw. Onoverzichtelijker kan bijna niet :confused:.

Anderson
07-01-2012, 17:27
Nee dat heeft er niks mee te maken.

De Vader van Robbie Hageman vroeg op kickbox.nl tegen wie Hageman en Holzken moest vechten aan kickbox.nl. Toen maakte iemand een topic aan dat hij Holzken tegen Chabari wou zien, iemand anders wou hem tegen Bourdif zien en iemand anders tegen Aussi. Uit eindelijk vertelde iemand van Golden Glory helmond dat Nicky waarschijnlijk tegen een Sloveen zou vechten maar wist niet waarom.

Daarom reageerde Sjef Weber over het hoe en waarom.

Westpaw
07-01-2012, 18:04
... het hoge gehalte Holzken haters wat er op kickbox.nl post.
Is dat zo? Niks van gemerkt.

boudstyle
07-01-2012, 18:23
Ok...dus in Den Bosch wou Nieky niet tegen Faldir omdat ie daar al van had gewonnen maar voor je eigen gala heb je hem wel gebeld???

Dit begrijp ik ook uit het verhaal.
Vaaghuizen.

Richelieu
07-01-2012, 19:19
Ik denk dat topicstarter het bericht heeft gecopieerd van kickbox.nl
Daar heeft Sjef dit bericht onder zijn eigen naam gepost.
Denk eerder dat zijn bericht te maken heeft met het hoge gehalte Holzken haters wat er op kickbox.nl post.

Haters?......waar?

Richelieu
07-01-2012, 19:37
Als je mijn post eens goed had gelezen had je deze vraag niet hoeven stellen.

:brow:

Marchant
07-01-2012, 21:20
Als je mijn post eens goed had gelezen had je deze vraag niet hoeven stellen.

Je kan iets goed lezen maar niet begrijpen, dan is het beter om te vragen dan er mee te blijven zitten want als je er mee blijft zitten dan krop je alles op en dan kan het er op de raarste momenten uitvliegen , zo heb ik een oom die ook alles opkropt hij vraagt bijna niets en weet eigenlijk ook helemaal niets omdat hij niets vraagt .
Die kropt ook dus alles op en een keer op een verjaardag kwam alles er ineens uit !
Misschien had hij iets verkeerd gegeten maar het kan ook zomaar zijn omdat hij niets vraagt volgens mij.
En nou was dat even ongepast, midden op een verjaardag !Mijn oom schaamde zich kapot dat alles er zo maar uit kwam! En me tante zei "waarom vraag je dan niet een teiltje als je dit voelt op komen?" maar ja mijn oom vraagt nooit he?! daarom vindt ik het goed dat Richelieu het gewoon vraagt!

maar Die sloveen is gek hoor!!!! hij is Wacko kampioen!!:fp:

marcelt
08-01-2012, 09:07
Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

Bromios
08-01-2012, 11:30
Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

en precies daarom moet hij het reageren aan een pr-man/vrouw overlaten. Hij is dan wel een autosloper maar praat wel namens GG. (maar volgens mij hebben we dat nu met zijn allen wel vaak genoeg gezegd)

En je gaat toch geen verantwoording afleggen aan forum-warriors ?

blackadder
08-01-2012, 12:22
Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

Hier ook.

Anderson
08-01-2012, 13:44
idd

Macaroni
09-01-2012, 00:53
X2




Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

MMAProfessor
09-01-2012, 01:03
En al die PR bullshit, is de charme van de sport dat dit soort figuren hun eigen zaken kunnen publiceren dan een of andere gladjanus in een strak pak!

Asura
09-01-2012, 01:59
Ik vind het wel een duidelijk verhaal hoor. en ja de man is geen publicist. hij heeft een autosloopbedrijf .PR-technisch is dit wellicht niet de beste manier om je te uiten. Maar kan het wel begrijpen dat hij behoefte heeft om te reageren. Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

x2
Dat is sowieso altijd het mooie aan MF geweest.

Mattie73
09-01-2012, 07:49
Er zitten best aardig hatelijke figuren op kb.nl

Op mixfight zitten er ook een paar die het haten hebben uitgevonden!

onne1983
09-01-2012, 08:24
Lekker zeiken op iemands spelling zal er voor zorgen dat hij de volgende keer lekker zijn mond houd en niets uitlegt.
Deze mensen proberen wel een beetje openheid te geven. Zie ik weinig andere sportscholen doen!
En een PR voorlichter? dan krijg je alleen maar mooie verhalen waarvan je alles in twijfel kan trekken!
(misschien kan Micha solliciteren naar die functie, die man verteld toch al weinig nuttigs.)

micha
09-01-2012, 08:53
wat een gezeur weer zeg. Ga lekker op spellen.nl mensen zitten verbeteren. Thanks voor je reactie Sjef.

Nieky is gewoon te goed

FOCUS
09-01-2012, 09:51
ehm nou er valt wel wat op af te dingen hoor
had het gewoon neutraal gehouden
nu is het 'hij zei, ik zei en toen zei hij'

en laten we eerlijk zijn
Nieky moet blijkbaar zijn titel verdedigen
dan verdient hij toch een ECHTE titelpartij geen pannenkoek
Dat zal hij zelf ook willen
het is ten slotte geen Regilio Tuur maar gewoon een topvechter

Leventdepevent
09-01-2012, 11:06
bedankt voor de reactie,maar ik kan dr helaas geen touw aan vast knopen

Bromios
09-01-2012, 12:18
En al die PR bullshit, is de charme van de sport dat dit soort figuren hun eigen zaken kunnen publiceren dan een of andere gladjanus in een strak pak!

Als je als organisatie zegt dat je de grootste professionele vechtsportorganisatie ter wereld bent kom je bij mij met dit soort zwamverhalen niet weg. Ben je een autosloper met een passie voor de sport en promoot je op zo goed mogelijke wijze de belangen van een topper als Holzken dan heb ik er geen probleem mee.

Voor GG lijkt mij de les dat je een sportschool met vechters als die in Helmond prima kan overnemen maar dat je dat dan wel even in je organisatie moet integreren.

Marchant
09-01-2012, 13:15
Vind het een vrij duidelijk verhaal eigenlijk behalve waarom Faldir Chabari eerst niet goed genoeg was en daarna als eerste gebeld is.
Maar dat heeft niets met de tekst te maken.

@ Micha

Spellen.nl bestaat niet :(

Pulvercris
09-01-2012, 16:12
Als je als organisatie zegt dat je de grootste professionele vechtsportorganisatie ter wereld bent kom je bij mij met dit soort zwamverhalen niet weg. Ben je een autosloper met een passie voor de sport en promoot je op zo goed mogelijke wijze de belangen van een topper als Holzken dan heb ik er geen probleem mee.

Voor GG lijkt mij de les dat je een sportschool met vechters als die in Helmond prima kan overnemen maar dat je dat dan wel even in je organisatie moet integreren.

Precies! Mee eens. Als je jezelf als een professioneel bedrijf profileert, moet je ook zorgen dat je niet met zoiets aankomt. Zal gerust een hele aardige man zijn, en hij zal het ook allemaal goed bedoelen. Maar dit zit er niet uit.

Klein beetje interpunctie kan geen kwaad..

smike
09-01-2012, 16:33
Onduidelijk verhaal in slecht Nederlands waarbij Chabahri niet goed genoeg was, maar later toch als eerste werd gevraagd.

Als je als professionneel bedrijf geen goede pr-communicatie mensen hebt, dan krijg je dus een amateuristisch bedrijf waar je tenen van gaan krommen. (iets met een rechtszaak)
GG, laten we er over ophouden want er zijn genoeg sportscholen/managementbureaus die de zaken wel op een goed niveau hebben geregeld.

smike
09-01-2012, 16:34
Precies! Mee eens. Als je jezelf als een professioneel bedrijf profileert, moet je ook zorgen dat je niet met zoiets aankomt. Zal gerust een hele aardige man zijn, en hij zal het ook allemaal goed bedoelen. Maar dit zit er niet uit.

Klein beetje interpunctie kan geen kwaad..

Laat iemand met een communicatie opleiding dit even als persbericht in elkaar zetten, een uurtje de tijd, duidelijk helder en overzichtelijk. Kicxkboksleraren zijn toch meestal niet de intelligentste.

Hans Vos
10-01-2012, 10:00
Laat iemand met een communicatie opleiding dit even als persbericht in elkaar zetten, een uurtje de tijd, duidelijk helder en overzichtelijk. Kicxkboksleraren zijn toch meestal niet de intelligentste.deze uitlating ook niet , kan zat trainer-coaches opnoemen met een hele goede achtergrond en opleiding .gr hans

e-type
10-01-2012, 10:29
'k Denk dat de PR-man als eerste is wegbezuinigd na het wegvallen van de Overeem-kassa...

Neemt niet weg dat het netjes is dat er nog steeds lekker direct van de bron info wordt gegeven zonder PR-blahdiblah. Anders krijg je allemaal van die nietszeggende standaard uitspraken die we zo goed kennen vanuit de voetbalwereld.

PS. intelligentie heeft hier idd niets mee te maken....

Redwhitewarrior
10-01-2012, 11:20
'k Denk dat de PR-man als eerste is wegbezuinigd na het wegvallen van de Overeem-kassa...

Neemt niet weg dat het netjes is dat er nog steeds lekker direct van de bron info wordt gegeven zonder PR-blahdiblah. Anders krijg je allemaal van die nietszeggende standaard uitspraken die we zo goed kennen vanuit de voetbalwereld.

PS. intelligentie heeft hier idd niets mee te maken....

x 2