PDA

View Full Version : -70kg Semi-Pro MMA vechter gezocht voor 21 april op RESPECT.7



Bosco Baracus
10-01-2012, 19:08
Op zaterdag 21 april 2012 zal er de zevende editie van het RESPECT Fighting Championship georganiseerd worden in Essen, net over de grens bij Arnhem/Nijmegen/Enschede/Venlo.

http://www.respectfc.de/images/respect7/a6_banner_respect_x600.jpg

Voor dit gala zijn we op zoek naar een -70kg tegenstander voor volgende vechter in een partij in het voorprogramma naar "Semi-Pro" regels (geen ellebogen naar het hoofd, met stoten naar het hoofd op de grond) over 3x4min. Gage 100€ + 50€ Reiskostenvergoeding.

Naam: Marian Ziolkowski
Gewicht: -70kg
Pro MMA Record: 0-1-1
Gym: Okninski MMA Poland

Weet je iemand of wil je het zelf opnemen tegen haar? Stuur dan een PM of een eMail naar [email protected] alstublieft. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

Naam:
Leeftijd:
Lengte:
Gewicht:
Record MMA:
Vechtstyl:
Sportschool:

Verdere informatie vind je op de website: RESPECT.FC :: Fighting Championship (http://www.respectfc.com/)

Met sportieve groet,
Ben Helm

stefan
10-01-2012, 19:13
Jammer dat Janeth Almeida de weken ervoor in de States zit, anders was het een leuke match geweest!!

Bosco Baracus
10-01-2012, 20:04
Jammer dat Janeth Almeida de weken ervoor in de States zit, anders was het een leuke match geweest!!

? Marian Ziolkowski is een mannelijke vechter...;)

Sportvision
10-01-2012, 20:49
Ik heb misschien wel iemand Ben, Rudy Duponte, een fransman met 1-0. 1e pro partij was veel spektakel en 1 vd spannendste gevechten vd avond op Hoyers laatste gala.

Sportvision
10-01-2012, 20:50
Facebook me maar even als de partij nog open staat :mvg,
Jochem

stefan
10-01-2012, 22:03
? Marian Ziolkowski is een mannelijke vechter...;)

Waarom schrijf je dan " het opnemen tegen haar" ;)

Bosco Baracus
10-01-2012, 23:18
Waarom schrijf je dan " het opnemen tegen haar" ;)

Kut... Copy & Paste foutje...;)


Misschien dat een Mod dit kan wijzigen van "haar" naar "hem"...

Mr 1 Leg
11-01-2012, 08:55
Kut... Copy & Paste foutje...;)


Misschien dat een Mod dit kan wijzigen van "haar" naar "hem"...ik zie da wel zitten.neem even contackt op met.mijne coach.als hij wil vechten tegen mij.begrijp da wel als hij ni zou willen.grtz niet iedereen wil tegen een jongen op 1 been vechten.ben dandois perfectteam wie weet grtz !!! ik vecht toch op 17 maart een cage fight.dus ik ben voorberijd dan.grtz MR ONE LEG.