PDA

View Full Version : Gohkan Saki accepteert geen diskwalificatie



Jamila
11-01-2012, 09:33
Saki waarschuwt Badr dat het gevecht gewoon doorgaat als Badr gaat voor diskwalificatie door middel van illegale actie.
Saki zegt; de bezoekers komen voor het gevecht, en ze zullen dus ook waar moeten krijgen voor het geld.
Desnoods zal hij dan verder gaan op MMA of Streetstyle.

Check out the interview:
www.goldenglorytv.com (http://www.goldenglorytv.com)

Grtjs Jamila

Tony
11-01-2012, 09:38
Nergens voor nodig zo'n praat...

Gewoon de regels volgen... en zo niet, dan kan diskwalificatie volgen... En zeker geen straatvechten of MMA daarop volgend... Zou ook een waardeloze ref zijn als deze dat zou toelaten.

Kickboksen is een competitiesport, geen kroeggevecht.

Kemal
11-01-2012, 09:39
Volgens mij accepteert niemand een diskwalificatie en is het volgens het regelement dat de wedstrijd dan gestopt wordt en de ander de overwinning krijgt.

Maar ja, het is leuk om te zien dat hij zo gedreven is!

Italian*Berlusconi*
11-01-2012, 09:39
Nergens voor nodig zo'n praat...

Gewoon de regels volgen... en zo niet, dan kan diskwalificatie volgen... En zeker geen straatvechten of MMA daarop volgend... Zou ook een waardeloze ref zijn als deze dat zou toelaten.

Kickboksen is een competitiesport, geen kroeggevecht.

dit dus!!

Marchant
11-01-2012, 09:51
alsof Badr merendeel van zijn partijen gediskwalificeerd is :fp:
volgens mij heeft hij de GG jongens reglementair het canvas laten zien.
Schilts, Karaev,zimmerman, Overeem (toen nog GG)
Waarom elke keer op de negatieve kanten van tegenstanders naar boven halen.

ReZp
11-01-2012, 09:56
typisch geval van een wedstrijd hypen?? Ik denk dat dit soort dingen door gg/its showtime worden ingefluisterd, volgens mij hebben badr en gokhan een goede relatie.

Mattie73
11-01-2012, 10:14
alsof Badr merendeel van zijn partijen gediskwalificeerd is :fp:
volgens mij heeft hij de GG jongens reglementair het canvas laten zien.
Schilts, Karaev,zimmerman, Overeem (toen nog GG)
Waarom elke keer op de negatieve kanten van tegenstanders naar boven halen.

X2

Mattie73
11-01-2012, 10:18
typisch geval van een wedstrijd hypen?? Ik denk dat dit soort dingen door gg/its showtime worden ingefluisterd, volgens mij hebben badr en gokhan een goede relatie.

Klopt Badr en Gokhan hebben een goede relatie en wederzijds respect weet ik uit goede bron. Maar ze zullen ongetwijfeld opdracht hebben gekregen om de wedstrijd te hypen.

Ik zelf vind dat nergens voor nodig. Alsof er dan meer kaartjes verkocht zullen worden, slaat nergens op als je het mij vraagt?! Hun naam moet al garant genoeg staan om kaartjes te verkopen.

Leventdepevent
11-01-2012, 10:19
"Desnoods zal hij dan verder gaan op MMA of Streetstyle" beetje kansloze opmerking dit zeg

Durfal
11-01-2012, 10:20
Dit is idd hypen en een sfeertje creeren gebeurde vroeger al bij Ali=Frazier het moet meer kaartjes verkopen meer media aandacht genereren, nix nws onder de zon dus wel grappige PR beetje stoken richting Hari
Toch vrij onschuldig eigenlijk.................

Osu

Vince
11-01-2012, 10:59
Euhm volgens mij wordt dit nergens in het interview gezegd :S

univers1l
11-01-2012, 11:04
Badr proberen op te fokken om te kijken of hij zich weer laat gaan.
nergens voor nodig.

El Bambino
11-01-2012, 11:08
Er komt geen diskwalificatie, Badr gaat Saki opvreten als een broodje doner en volgens mij is Badr zijn eetlust behoorlijk, dus dit broodje Doner zal slechts een klein hapje betekenen voor Badr.

univers1l
11-01-2012, 11:09
Euhm volgens mij wordt dit nergens in het interview gezegd :S

x2

Illest
11-01-2012, 12:01
ik kan me deze reactie wel voorstellen eigenlijk....ALS hij het al gezegd zou hebben....vergeet niet dat het een post van Jamila is

korreltje zout dus...

micha
11-01-2012, 12:02
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-OsIxBnc_o

let op het einde! Aan het trainen met Einemo en voorbereid door Martijn de Jong.

We are prepared for everything!


;)

Durfal
11-01-2012, 12:03
Het wordt niet gezegd idd,maar in het filmpje zie je een overtreding aan het eind Saki veert overeind en begint te stoten=gewoon een verwijzing beetje fokken idd maar tamelijk onschuldig beetje sfeertje maken.
Wordt vast een leuke pot.

Osu

Rverm
11-01-2012, 12:34
Jamila, als Badr wint, accepteer jij dan een diskwalificatie hier op Mixfight?

micha
11-01-2012, 12:47
Ik vraag me af wat er gebeurt als Saki wint.......ik denk dat het stil is op het Badr front maar goed hoedanook wordt het een toppartij. Ik denk de partij van 2012 nu al op 28 Jan.

Jamila
11-01-2012, 12:48
Jamila, als Badr wint, accepteer jij dan een diskwalificatie hier op Mixfight?

Ach, doe normaal allemaal joh. Ik ben ook fan van Badr hoor.
En ik vind gewoon dat beide vechters een volwaardige partij verdienen, die ze kunnen uitvechten.
Nogmaals, dat verdienen de bezoekers immers ook!

En voor wat betreft de verkoop van de kaartjes voor het gala en het hypen van het gala;
Ik heb geen aandeel in dat gala ofso hoor, dus ik zie niet in waar jullie het op baseren..dat ik deze topic om die reden geplaatst zou hebben.

Anyway, ik verheug me op deze superpartij!! Net als iedereen hier.

Grtjs Jamila

lanski
11-01-2012, 13:16
Saki gaat pak slaag krijgen !!!!!!!!!!!!!!!!!
elke dag Kapsalon eten niet goed voor jou.
Saki mamita eten.... net zo sterk als Badr worden!

Illest
11-01-2012, 13:20
ik zeg heel eerlijk dat ik wel bang ben dat als, Saki flink aan het huishouden is, de stoppen bij Badr kunnen doorslaan....

Zoals destijds bij Bonjasky en Gerges....daar ben je als liefhebber gewoon bang voor!

Mattie73
11-01-2012, 13:27
Ik vraag me af wat er gebeurt als Saki wint.......ik denk dat het stil is op het Badr front maar goed hoedanook wordt het een toppartij. Ik denk de partij van 2012 nu al op 28 Jan.

En andersom zal het stil zijn van GG front ;).

Anyway, ik denk en hoop dat Badr wint, maar heel veel respect voor Gokhan Saki.

Ik denk dat Saki technisch gezien de allerbeste van Nederland is; maar hij komt lengte tekort om van Badr te winnen. Zijn geringe lengte compenseert hij door zijn uitstekende techniek en dat werkt goed tegen de mindere goden maar niet tegen Badr Hari.
Nog 1 ding; als Gokhan Saki geen gebroken hand had gehad, dan denk ik dat hij Alistair Overeem zwaar overklast had en dat Saki dan de K1 winnaar was geworden!

Illest
11-01-2012, 13:34
En andersom zal het stil zijn van GG front ;).

Anyway, ik denk en hoop dat Badr wint, maar heel veel respect voor Gokhan Saki.

Ik denk dat Saki technisch gezien de allerbeste van Nederland is; maar hij komt lengte tekort om van Badr te winnen. Zijn geringe lengte compenseert hij door zijn uitstekende techniek en dat werkt goed tegen de mindere goden maar niet tegen Badr Hari.
Nog 1 ding; als Gokhan Saki geen gebroken hand had gehad, dan denk ik dat hij Alistair Overeem zwaar overklast had en dat Saki dan de K1 winnaar was geworden!


tegenstrijdig wat je zegt, want die zelfde Allistair sloeg Badr genadeloos hard k.o.

als Saki wel van Ali zou moeten kunnen winnen, waarom dan niet van Badr

Mattie73
11-01-2012, 14:11
tegenstrijdig wat je zegt, want die zelfde Allistair sloeg Badr genadeloos hard k.o.

als Saki wel van Ali zou moeten kunnen winnen, waarom dan niet van Badr

Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.

micha
11-01-2012, 14:13
het publiek is sowieso de winnaar


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-OsIxBnc_o

Wiebe
11-01-2012, 14:24
[QUOTE=micha;1116641]het publiek is sowieso de winnaar



En gelukkig ben ik erbij het gaat echt een topevenement worden.

dirk5
11-01-2012, 14:26
Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.

hahaha....

Nooit meer
jij en ik weten

Wat een glazenbol gezever allemaal, we weten dat je fan bent en een kleine mancrush hebt, maar dit gaat wel erg ver zo... :)

Mattie73
11-01-2012, 14:35
hahaha....

Nooit meer
jij en ik weten

Wat een glazenbol gezever allemaal, we weten dat je fan bent en een kleine mancrush hebt, maar dit gaat wel erg ver zo... :)

Ja ik ben fan en nee ik heb geen mancrush. Wat jij wel hebt is haat, en dat is niet gezond jongen, relaxed man.

Maar vooruit laat ik je voor een keer gelijk geven: nooit meer is ietwat overdreven; dus laat ik het ietwat nuanceren: 9 van de 10 keer.

dirk5
11-01-2012, 14:51
Ja ik ben fan en nee ik heb geen mancrush. Wat jij wel hebt is haat, en dat is niet gezond jongen, relaxed man.

Maar vooruit laat ik je voor een keer gelijk geven: nooit meer is ietwat overdreven; dus laat ik het ietwat nuanceren: 9 van de 10 keer.

pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser :) dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding :)

Maar dat mag natuurlijk niet :)

Mattie73
11-01-2012, 15:03
pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser :) dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding :)

Maar dat mag natuurlijk niet :)

Je mag van alles vinden jongen, we leven in een vrij land. Net zoals ik dingen van jou mag vinden.

Irishrover
11-01-2012, 15:14
pfff... komt ie weer met zijn vaste riedeltje... Ik haat Badr niet, ik vind het gewoon een loser :) dit naar aanleiding van in het verleden behaalde resultaten, gedrag binnen en buiten ring en houding :)

Maar dat mag natuurlijk niet :)

Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening.

Als die wissewasjes en blufpoker praat kennen we inmiddels wel, ga heen en laat forumleden lekker praten over de match tussen Saki en Badr.

dirk5
11-01-2012, 15:26
Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening.

Als die wissewasjes en blufpoker praat kennen we inmiddels wel, ga heen en laat forumleden lekker praten over de match tussen Saki en Badr.

haha, daar hebben we hem ook weer. Kom jij uberhaupt wel in andere topics dan die van Badr? volgensmij niet he...

Alles wat ik vertel is nuttig, en tevens nog ontopic ook, dit in tegenstelling tot jouw betoog. Wat doe jij hier dus eigenlijk?

Ga heen en en ga je kinderen iets wijs proberen te maken, misschien dat die wel iets van je aannemen.

Peter0711
11-01-2012, 15:32
Ik weet niet wie er gaat winnen,het kan beide kanten opgaan. Ik nijg zelf op dit moment iets meer naar Saki,maar Badr zou ook wel is met de winst naar huis kunnen gaan!? Maar wat wordt Badr vreselijk overgewaardeerd,ongelofelijk zeg! Ik begrijp dat er mensen zijn die opkijken tegen de "Bad Boy" Maar wat ik hier op MF lees de laatste tijd slaat echt op alles.

Irishrover
11-01-2012, 15:34
haha, daar hebben we hem ook weer. Kom jij uberhaupt wel in andere topics dan die van Badr? volgensmij niet he...

Alles wat ik vertel is nuttig, en tevens nog ontopic ook, dit in tegenstelling tot jouw betoog. Wat doe jij hier dus eigenlijk?

Ga heen en en ga je kinderen iets wijs proberen te maken, misschien dat die wel iets van je aannemen.

Je gaat offtopic en provoceert forumleden, totaal onnodig Dirkie, mijn voorkeur gaat uit naar Badr topics en ik reageer inhoudelijk over het desbetreffende onderwerp.

Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

Woord stelende Dirk, jij hoeft niets aan te nemen, je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor :-)

Wel mag je opkrassen, want die belofte had je met jezelf gemaakt, remember?

Roque
11-01-2012, 15:34
Daar gaan we weer..

Irishrover
11-01-2012, 15:38
Daar gaan we weer..

Wilde het niet zo ver laten komen, maar bepaalde forumleden ( altijd dezelfde ) willen graag andere forumleden belachelijk maken ( Wat helaas voor hen niet lukt ) doormiddel van uitlokking.

Inhoudelijk hebben ze geen spaan te melden, maar reageren slechts op de persoon zelf.

Vandaar dat ik hen hierop aanspreek en hen verzoek om op te bokken.

dirk5
11-01-2012, 15:40
Je gaat offtopic en provoceert forumleden, totaal onnodig Dirkie, mijn voorkeur gaat uit naar Badr topics en ik reageer inhoudelijk over het desbetreffende onderwerp.

Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

Woord stelende Dirk, jij hoeft niets aan te nemen, je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor :-)

Wel mag je opkrassen, want die belofte had je met jezelf gemaakt, remember?

off-topic :)

Peter0711
11-01-2012, 15:42
Wilde het niet zo ver laten komen, maar bepaalde forumleden ( altijd dezelfde ) willen graag andere forumleden belachelijk maken ( Wat helaas voor hen niet lukt ) doormiddel van uitlokking.

Inhoudelijk hebben ze geen spaan te melden, maar reageren slechts op de persoon zelf.

Vandaar dat ik hen hierop aanspreek en hen verzoek om op te bokken.

It takes two to dance the tango!! Je bent telkens verwikkeld in verhitte discussies,maar je blijft maar met dat digitale vingertje wijzen.. Beetje lachwekkend.

Irishrover
11-01-2012, 15:43
off-topic :)

Lees mijn quote hierboven kindje lief:

Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

Zoals altijd snoer ik je de mond.

Durfal
11-01-2012, 15:45
Te triest voor woorden weer dit digitale moddergooien maak een afspraak met elkaar in een neutrale ring en vecht het uit als kerels!!!!!!!!!!!!!!!

Irishrover
11-01-2012, 15:48
It takes two to dance the tango!! Je bent telkens verwikkeld in verhitte discussies,maar je blijft maar met dat digitale vingertje wijzen.. Beetje lachwekkend.

Het feest is compleet en de reünie is een feit.

Nogmaals; Ik reageer op de provocerende, lees maar terug, ik begon niet; Het vrouwtje nodigde mij uit voor de tango :-)

Reageer juist 'telkens' inhoudelijk, maar ook 'telkens' op de topic vervuilers inderdaad.

dirk5
11-01-2012, 15:50
Lees mijn quote hierboven kindje lief:

Ga alleen offtopic als ik jou weer eens zwakhoofdig zie kwebbelen, na al die maanden ben je nog geen steek veranderd en blijf je haken bij een bedroevend niveau.

Zoals altijd snoer ik je de mond.

nee dat doe je niet, dat denk je. Maar ik zal het je 1 keer uitleggen.

Ik ging inhoudelijk in op de post van Mattie73, die zei: hij zal nooit winnen, ik zeg vervolgens: glazenbol kennis, want dit kan niemand weten. Allemaal in verhouding met het topic :) Dan verteld Mattie waarom hij fan is, en ik waarom ik geen fan ben, allemaal nogsteeds ontopic.

Daarna kom jij met: "Jij zou toch niet meer op Badr topics reageren Magere Dirk ? Als je niet nuttigs te kakelen hebt, verdwijn dan met dat provocerende gedrag. Het is een duidelijke obsessie voor je geworden :-)

Als een kat zonder ballen moet je iedere keer maar weer reageren om jezelf te voorzien van een bepaalde voldoening."

En het dan nog niet begrijpen, zucht....

WAR SAKI!

Kemal
11-01-2012, 15:53
Laten we lekker ONTOPIC blijven! dank u

Nosferatu187
11-01-2012, 15:55
Gokhan Saki !!!!

Irishrover
11-01-2012, 15:55
---Justinian

Ontopic blijven svp, volgens mij zitten er in de boodschap van Kemal geen woorden Frans.

---/Justinian

marcelt
11-01-2012, 16:35
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-OsIxBnc_o

smike
11-01-2012, 16:38
Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.

Hallo marokkaan :)

Surrender
11-01-2012, 16:44
haha, nice!!!

smike
11-01-2012, 16:44
Ik vind dit stoken lekker UFC style, ik hou er persoonlijk wel van.

Irishrover
11-01-2012, 16:46
---Justinian

Ontopic blijven svp, volgens mij zitten er in de boodschap van Kemal geen woorden Frans.

---/Justinian

--- Justinian

Ook hier zat geen woord Frans bij. Infraction en een ban voor een week.

---/Justinian

blackadder
11-01-2012, 16:54
alsof Badr merendeel van zijn partijen gediskwalificeerd is :fp:
volgens mij heeft hij de GG jongens reglementair het canvas laten zien.
Schilts, Karaev,zimmerman, Overeem (toen nog GG)
Waarom elke keer op de negatieve kanten van tegenstanders naar boven halen.

Ik dacht dat jij dol was op trashtalk?

Roque
11-01-2012, 17:01
Jongens laten we lekker ontopic blijven, we weten allemaal dat Alistair de beste is op MMA en K1 gebied.. voor de rest moet iedereen maar uitvechten wie de nummer 2 is..

Ontopic: WAR SAKI!!!!

Asura
11-01-2012, 17:07
Tegen een fitte en gefocuste Hari bedoel ik. Jij en ik weten allebei dat Hari toen niet echt gefocust was door dat akkefietje met Bonjasky, en dat Hari op dat moment Alistair onderschatte omdat hij dacht dat het maar een MMA vechter was. Dat zal 'm echt geen 2e keer overkomen. Alistair zal nu nooit meer een kickbokswedstrijd kunnen winnen van Hari.

En ja, ik schat Saki veel hoger in als Alistair. Een fitte Gokhan Saki zal Alistair zwaar vernederen in een kickbokswedstrijd.

Ik zeg niet dat Saki volledig kansloos is tegen Hari, het blijft een wedstrijd en Hari kan natuurlijk altijd tegen een stoot oplopen. Maar als ik er geld op moet zetten, dan zet ik m'n geld op Hari om de redenen die ik eerder noemde.

Onzin, styles make fights en ik zie Cees altijd een goede kans hebben tegen Badr Harinck. Ontopic, harde woorden van Saki, wel lekker een beetje extra hype. Ik weet alleen niet of het slim is om dit een beladen wedstrijd te maken.

micha
11-01-2012, 17:11
Weten we 100% of deze partij doorgaat?

waarom zou deze partij niet doorgaan?

Gerben Zonderland
11-01-2012, 17:40
Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.

blackadder
11-01-2012, 18:03
Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.

Ik hoop het wel. Maar dan alleen in de ring.

micha
11-01-2012, 18:06
Wel een heel erg beladen wedstrijd is dit. Misschien meer bij de fans van beiden, dan bij de vechters zelf. Ik hoop niet dat de vlam in de pan slaat.

Nou wat een negatieve verwachtingen. Tuurlijk heb je altijd gekken maar de meeste mensen komen toch gewoon om van de prachtige partijen te genieten en je favotiete vechter aan te moedigen. Mocht die verliezen tja dan heb je in ieder geval nog een hoop andere partijen waar je van kan genieten.

S-ven
11-01-2012, 19:40
Denk dat Saki deze fight gewoon wil winnen/beëindigen " No matter what happens " zou toch ook jammer zijn als er een diskwalificatie zou volgen in de eerste ronde......... Of niet ? Iedereen weet dat hierna wordt uitgekeken en dus weten zij dat ook.

Jamila
11-01-2012, 19:54
Ik denk dat alle spraakmakende partijen die er ooit zijn geweest, ook in het boxen, altijd een bepaalde spanning met zich mee brengt.
Laten we eerlijk zijn, Leeuwarden kan wel een beetje spanning gebruiken..
Leeuwarden!! Let's get ready to rumble!!!... Its Showtime! Golden Glory time hihihi.:)
3-0 GG - Showtime
Errol vs Rico Verhoeven
Robin van Roosmalen vs Murat Direkci
Saki vs Bard

varitas et aequitas
11-01-2012, 20:15
3-0 GG, klinkt als een fantastische avond in mijn oren. Saki wil gewoon laten zien dat hij van Badr gaat winnen vandaar dat hij dit aangeeft. Warrrrrr Sakiiiiii !!!!!

marokkaan
11-01-2012, 20:48
Hallo marokkaan :)

Riep je me? :D

S-ven
11-01-2012, 20:58
Ik denk dat alle spraakmakende partijen die er ooit zijn geweest, ook in het boxen, altijd een bepaalde spanning met zich mee brengt.
Laten we eerlijk zijn, Leeuwarden kan wel een beetje spanning gebruiken..
Leeuwarden!! Let's get ready to rumble!!!... Its Showtime! Golden Glory time hihihi.:)
3-0 GG - Showtime
Errol vs Rico Verhoeven
Robin van Roosmalen vs Murat Direkci
Saki vs Bard


x2

micha
11-01-2012, 21:05
Als iedereen van GG wint wordt het groot feest op de terugweg in de bus

S-ven
11-01-2012, 21:23
:
Als iedereen van GG wint wordt het groot feest op de terugweg in de bus



:hooray::ohyeah::grease::hooray::ohyeah::grease:.. .. Dat wordt dus feest !

K-1sunstarr
11-01-2012, 21:32
Zodra het over buitenlanders Nederlanders, allochtonen vechters gaat of hoe je ze ook wilt noemen, krijgt je discussies van 5 tot 8 pagina's.
Niet altijd het negatieve van een vechter naar boven halen, is nergens voor nodig, toch?
Tenzij je iemand wilt kwetsen.
Het zou veel leuker zijn om een keertje ( bij een goede gym ) te gaan sparren, voel je tenminste hoe het is om flink geraakt te worden, hahaha. Dit bedoelt voor onze "computerhelden"
Ene wie de schoen past ***** trekt hem aan.

ZakKa!
11-01-2012, 21:48
Het wordt niet gezegd idd,maar in het filmpje zie je een overtreding aan het eind Saki veert overeind en begint te stoten=gewoon een verwijzing beetje fokken idd maar tamelijk onschuldig beetje sfeertje maken.
Wordt vast een leuke pot.

Osu

kom er ook wel om lachen, toffe move ook.

S-ven
11-01-2012, 21:52
Zodra het over buitenlanders Nederlanders, allochtonen vechters gaat of hoe je ze ook wilt noemen, krijgt je discussies van 5 tot 8 pagina's.
Niet altijd het negatieve van een vechter naar boven halen, is nergens voor nodig, toch?
Tenzij je iemand wilt kwetsen.
Het zou veel leuker zijn om een keertje ( bij een goede gym ) te gaan sparren, voel je tenminste hoe het is om flink geraakt
te worden, hahaha. Dit bedoelt voor onze "computerhelden"
Ene wie de schoen past ***** trekt hem aan.



Helaas ..... Past niet! Wil ook niemand kwetsen , wil gewoon een superavond de 28ste....... En ga voor Saki.

Rverm
11-01-2012, 22:06
Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...;)

Tony Galento
11-01-2012, 22:07
Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...;)

je bent de vip vergeten? :lol:

R.D.N
11-01-2012, 22:48
Als de kaarten vanaf 125 euro zijn krijg je weinig tot geen randdebielen in de zaal...alleen maar liefhebbers! Dus verwacht niet dat het uit de hand zou lopen tussen fans! Laten we hopen op een partij van bijna 3 volledige rondes waarbij Badr net voor tijd op KO wint, anders verlies ik met Unibet...;)

net of er geen dubielen zijn die 125 neer tikken voor een kaart,wat denk je als er een discwalificatie komt door wat dan ook....dan word het chaos daar Badr heeft heel wat mensen bij zich,en voor Saki komen er ook heel wat mensen en als dat met elkaar aan de haal gaat,krijgen we 3de wereld oorlog...nee ik hoop voor een sportieve partij en ga daar wel van uit.

K-1sunstarr
11-01-2012, 22:55
Al zouden de kaarten 125 euro kosten, zou de randdebielen niet tegen houden vrees ik, hahaha.
Maar jongens ik heb er zin in. De helemaal kickboks wereld zullen naar deze partij kijken, Saki ziet erg gebrand uit.
Denk dat Saki Badr KO slaat. Altijd de underdog. Zelf onze Manhoef kon Saki niet stoppen.
Het wordt een sloop partij.

R.D.N
11-01-2012, 22:58
je bent de vip vergeten? :lol:

precies daar zit ook voor 50 jaar tbs en 300 jaar bajes:lol:

Mattie73
11-01-2012, 23:15
Denk dat Saki Badr KO slaat. Altijd de underdog. Zelf onze Manhoef kon Saki niet stoppen.

Je wilt de 1.70 mtr lange Manhoef toch niet gaan vergelijken met de bijna 2.00 mtr lange Hari :fp:

Nosferatu187
11-01-2012, 23:50
Ligt het nou aan mij of is Saki behoorlijk aangekomen sinds de laatste tijd? het ziet eruit alsof hij veel meer massa heeft kan iemand dit bevestigen die hem kent.

K-1sunstarr
12-01-2012, 00:17
Je wilt de 1.70 mtr lange Manhoef toch niet gaan vergelijken met de bijna 2.00 mtr lange Hari :fp:

Hè Mattie heb jij Saki geen hoge :box:trappen zien maken.
Maar in ieder geval het wordt geen "DRAW" hahaha.

citrusfruit
12-01-2012, 03:50
Lekker belangrijk allemaal, het gaat er om of Saki met zijn techniek en snelheid een voordeel weet te behalen of dat Badr met zijn kracht en agressieve manier van vechten te veel voor hem blijkt te zijn. Persoonlijk denk ik dat een fitte Badr met wedstrijdritme Saki 8 van de 10 keer kan hebben. Saki heeft echter grote sprongen vooruit gemaakt terwijl Badr amper heeft gevochten. Aan de andere kant, Badr wil hierna gaan boksen. Het lijkt me logisch dat hij hier ook al trainingen op heeft aangepast. Misschien is hij bokstechnisch enorm vooruitgegaan, talent heeft hij zeker. Wie zal het zeggen...

Illest
12-01-2012, 07:17
Je impliceert dat de moderators hier racisme in tegenstelling tot ander gedrag gedogen, maar omdat ik jou, niet vriendelijk vraag om weg te gaan, wil je dat ik een ban krijg?

Aangezien ik hier geen enkel racisme heb gezien, zeker niet ongestraft neem ik aan dat jouw definitie van racisme gecorrumpeerd is door jouw eigen zwakke intellect of wellicht omdat je teveel tv kijkt zonder voor jezelf na te denken.

Ik vraag je hoe dan ook, als dit forum je niet bevalt, op te flikkeren.

thank you!

pffff....

Richelieu
12-01-2012, 07:45
Heren, weer een berg onzin verwijderd, hou het ontopic of reageer anders niet.

micha
12-01-2012, 07:59
Ligt het nou aan mij of is Saki behoorlijk aangekomen sinds de laatste tijd? het ziet eruit alsof hij veel meer massa heeft kan iemand dit bevestigen die hem kent.

hij weegt nu 105 als ik me niet vergis

Durfal
12-01-2012, 08:17
105 kilo voor een kickboxer die 182 cm kort is??
Dat is best zwaar hoor hoe zwaarder hoe langzamer is het vaak ben benieuwd
Saki zn explosiviteit = zn wapen en juist dat talent maakt m samen met zn variatie in zn mooie technieken tot zo'n mooie vechter.
Lijkt me overigens sterk dat Saki zn explosiviteit in wil leveren voor extra gewicht op
/aan zn frame dus blijft sowieso op papier een mooie pot
Alleen jammer dat de emoties hier op het forum beetje te hoog oplopen als DAT maar niet in de zaal gaat gebeuren!!!!!

Osu

micha
12-01-2012, 18:07
hij is dik geworden?

nee

Nosferatu187
12-01-2012, 18:12
niet dik massief hij zal ongetwijfeld veel meer kracht hebben nu.

S-ven
12-01-2012, 21:15
niet dik massief hij zal ongetwijfeld veel meer kracht hebben nu.



Absoluut..... Deze avond zal hij zeker gaan knallen! Warrrrr sakiiiii

Mattie73
12-01-2012, 21:50
dus het GG recept werkt niet alleen voor Alistair!

:lol:

Marchant
13-01-2012, 00:31
dus het GG recept werkt niet alleen voor Alistair!

http://eviewer.netmedia-europe.be/cache/server?type=image&source=promobutler_be%2Fb_sparrt%2Factive%2F%2Fb_s parrt002n000011.jpg&width=275

lukashenko
13-01-2012, 13:01
tis ook nooit goed als remy blijft ligguh dan ist ie een acteur en als saki zegt dat ie niet blijft liggen maar badr op wat voor regels dan ook wilt pakken dan mot ie weer sportief doen...
thats the spirit saki ik snap hoe die em bedoelt iedereen die saki een beetje kent weet dat ie echt niet buiten de ring badr aanvalt .
hij is gewooon niet onder de indruk van het zogenaamde gevaar van de stamp en gaat gewoon de oorlog aan
WAR SAKI !!!

Groundwork
13-01-2012, 18:35
precies daar zit ook voor 50 jaar tbs en 300 jaar bajes:lol:

Wat wilt tbs eigelijk zeggen ? :p Sorry voor de offtopic vraag..

S-ven
13-01-2012, 19:00
Saki wil en zal gewoon een mooie fight geven deze avond en wil geen diskwalificaties in de rondes......

micha
13-01-2012, 19:18
Wat wilt tbs eigelijk zeggen ? :p Sorry voor de offtopic vraag..

ter beschikkingstelling van de staat dus maw opworden gesloten in een inrichting

S-ven
13-01-2012, 19:28
ter beschikkingstelling van de staat dus maw opworden gesloten in een inrichting

Oftewel een plek waar je niet wil zijn.......;) on-topic : Warrrrrrr Sakkkkkkiiiiii:box:

varitas et aequitas
13-01-2012, 20:40
dat JIJ dat weer weet.........

Jij niet dan ? Ontopic: saki gaat er een punt achter zetten deze avond ,voor alle gasten die beweren dat hij dit niet zou aankunnen. War Saki

Bromios
13-01-2012, 20:46
off topic: Jemig, GG offensiefje hier. Bas moet wel zowat een typelleboog hebben van het inloggen onder al die accounts.

on topic: zag ik nou goed dat er nog volop kaarten verkrijgbaar zijn ? Ik dacht dat dit echt in 5 minuten uitverkocht zou zijn.

micha
13-01-2012, 21:09
dat JIJ dat weer weet.........

ik ben gewoon goed in afkortingen pannekoek

varitas et aequitas
13-01-2012, 21:18
[QUOTE=Bromios;1117401]off topic: Jemig, GG offensiefje hier. Bas moet wel zowat een typelleboog hebben van het inloggen onder al die accounts.

volgens mij valt het hier wel mee Bromios ( jij maakt het zo met je opmerkingen ) vind juist dat het subtiel gaat. wat heb jij toch met Bas ? Ben je misschien een beetje jaloers op hem ?:lol:

S-ven
13-01-2012, 21:35
Dit wordt Saki's avond, dat is in ieder geval een feit!

Fan1976
13-01-2012, 22:17
Als iedereen van GG wint wordt het groot feest op de terugweg in de bus

BUS????? shiittttttttt wij gaan die party daar rocken als een malle

WARRRRRRRRRR SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIi

S-ven
13-01-2012, 22:40
BUS????? shiittttttttt wij gaan die party daar rocken als een malle

WARRRRRRRRRR SAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIi


Hahahaha TOP !:thup:

micha
13-01-2012, 22:53
ja wij ook en dan terug naar Breda met de Bus!!

Groundwork
14-01-2012, 14:28
ter beschikkingstelling van de staat dus maw opworden gesloten in een inrichting


Bedankt voor het antwoord.

micha
14-01-2012, 14:33
http://www.youtube.com/watch?v=v-OsIxBnc_o&feature=player_embedded








meer dan 25000 keer bekeken!!

Vandaag de openbare training van Badr dat zal ook wel storm lopen. Deze partij leeft echt!

123trisweat
14-01-2012, 15:22
zie ik het nou goed:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119688-Morgen-13-00-uur-in-Mike-s-Gym-Openbare-training-BADR-HARI

is Badr lichter qua gewicht en is Saki nou aan het up bulken??

Wat is overigens het overeengekomen gewicht???

Asura
14-01-2012, 17:22
Saki zit goed in zijn vel, lekker hoor, dit word oorlog.

micha
14-01-2012, 18:48
http://www.youtube.com/watch?v=kMa10pGpANc&feature=related

S-ven
14-01-2012, 19:26
Saki for the winn.......!!

MMAProfessor
14-01-2012, 19:30
5pagina's zo te zien, maar als je alle WAR die WAR dat of die voor the winn en bla bla eruit haalt blijft er niet veel over. Saki heeft een sympathieke aanhang, dat moet gezegd worden maar ik denk dat veel mensen hier teleurgesteld gaan zijn ik ben zowel geen saki of hari fan maar volgens mij moet Badr Hari dit gewoon makkelijk kunnen winnen als die gewoon een shape is(is volgens mij alweer een tijdje geleden dat die heeft gevochten). De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel, ik ben totaal niet onder de indruk van Saki, de enige overwinningen die mij aanspreken van hem zijn Kareav,Manhoef,Spong en Ghita en Guidon. en dat zijn 5 mooie namen die hij heeft verslagen maar daar is dan alles mee gezegd. Badr Hari daarintegen hoort wat mij betreft tot de 3 beste samen met Overeem en Schilt en als je kijkt naar wat hij allemaal heeft verslagen dan stelt Saki weinig tot niets voor en het feit dat als je kijken naar die 5 Saki versloeg er maar een KO ging, de rest was op punten en met name tegen Ghita vond ik een merkwaardige beslissing na 3 rondes!i

S-ven
14-01-2012, 19:32
http://www.youtube.com/watch?v=v-OsIxBnc_o&feature=player_embedded




25000 keer ja? Binnen hoeveel dagen ? That's big , damn......



meer dan 25000 keer bekeken!!

Vandaag de openbare training van Badr dat zal ook wel storm lopen. Deze partij leeft echt!

micha
14-01-2012, 19:59
zo lang staat hij er nog niet op

Kemal
14-01-2012, 20:04
http://www.youtube.com/watch?v=kMa10pGpANc&feature=related

LOL!

R.D.N
14-01-2012, 20:09
Badr gaat echt niet verliezen,normaal gaat ie 100 procent voor een gevecht,nu 101 want dit is zijn laatste partij en die gaat ie echt niet afsluiten met verlies partij dat geloof ik nooit....ik zet al me geld op Badr met me volle vertrouwen,Respect voor saki maar hij gaat het niet redden.

S-ven
14-01-2012, 20:16
[QUOTE=MMAProfessor;1117630]5pagina's zo te zien, maar als je alle WAR die WAR dat of die voor the winn en bla bla eruit haalt blijft er niet veel over. Saki heeft een sympathieke aanhang, dat moet gezegd worden maar ik denk dat veel mensen hier teleurgesteld gaan zijn ik ben zowel geen saki of hari fan maar volgens mij moet Badr Hari dit gewoon makkelijk kunnen winnen als die gewoon een shape is(is volgens mij alweer een tijdje geleden dat die heeft gevochten). De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel, ik ben totaal niet onder de indruk van Saki, de enige overwinningen die mij aanspreken van hem zijn Kareav,Manhoef,Spong en Ghita en Guidon. en dat zijn 5 mooie namen die hij heeft verslagen maar daar is dan alles mee gezegd. Badr Hari daarintegen hoort wat mij betreft tot de 3 beste samen met Overeem en Schilt en als je kijkt naar wat hij allemaal heeft verslagen dan stelt Saki weinig tot niets voor en het feit dat als je kijken naar die 5 Saki versloeg er maar een KO ging, de rest was op punten en met name tegen Ghita vond ik een merkwaardige beslissing na 3 rondes!i[/QUOTE




Dat was ..... Van alle overwinningen of verlies partijen leer je alleen maar meer van. Met de nodige training en Saki's motivatie voor deze avond gaat deze avond zeker goed komen voor Saki........it's warrrrr

S-ven
14-01-2012, 20:18
Badr gaat echt niet verliezen,normaal gaat ie 100 procent voor een gevecht,nu 101 want dit is zijn laatste partij en die gaat ie echt niet afsluiten met verlies partij dat geloof ik nooit....ik zet al me geld op Badr met me volle vertrouwen,Respect voor saki maar hij gaat het niet redden.


Saki gaat sowieso voor de 200 procentjes,

R.D.N
14-01-2012, 20:33
Saki gaat sowieso voor de 200 procentjes,

dat geloof ik best dat saki voor de 200 procent gaat,ook saki wil dit winnen maar vrees het ergste voor saki.

Illest
14-01-2012, 20:36
dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...:lol:

micha
14-01-2012, 20:38
dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...:lol:

ik vond de MMA training wel leuk

S-ven
14-01-2012, 21:05
dat geloof ik best dat saki voor de 200 procent gaat,ook saki wil dit winnen maar vrees het ergste voor saki.


Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?

R.D.N
14-01-2012, 21:26
Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?

dat het een harde partij gaat worden dat is zeker,moge de beste winnen.

MMAProfessor
14-01-2012, 21:48
dat gezwam over de startlijst van Hari....rot toch op man.....de k.o.'s van een aantal jaar geleden behoren tot het verleden...

het gaat om de 28e mensen....dan moet hij er staan...niet natrappen...geen onsportieve acties....gewoon knokken en over Saki heen walsen zoals hem dat door de meesten geacht wordt te doen...IK zie het alleen niet gebeuren...

het zou lachen zijn als Saki iets provocerends zou doen....een t-shirt met een foto van Remy en Allistair erop ofzo....dat mentale aspect zou ik uitbuiten...:lol:

wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden

S-ven
14-01-2012, 21:49
dat het een harde partij gaat worden dat is zeker,moge de beste winnen.


Idd waar....

Mattie73
14-01-2012, 21:55
wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden

X2 Haha inderdaad. Dan hebben wij zelfs nog een 50/50 kans :fp:.

Illest
14-01-2012, 22:37
wat voor nut heeft het dan om uberhaupt over deze match te praten als resultaten in het verleden niet meetellen? als de verleden resultaten niet meetellen dan is het 50/50, als Overeem morgen een MMA partij draait tegen pat barry is het dus ook 50/50 want ja die resultaten van hem behoren tot het verleden

Ik ben van mening dat het eigenlijk voor beide vechters weinig zin heeft om hun laatste partijen erbij te halen...
Daarbij komt dat sinds K1 op zijn gat ligt, deze gasten veels te weinig vechten tegenwoordig en het tijdsbestek tussen gevechten behoorlijk groot is. Dat maakt het gewoon heel moeilijk om op basis van k.o.'s van 2 jr geleden te roepen dat hij Saki wel even pakt.

Op basis van het gevecht met Tony begin 2011 zou je al helemaal niet zeggen dat dat laatste het geval is

S-ven
15-01-2012, 00:22
Ik ben van mening dat het eigenlijk voor beide vechters weinig zin heeft om hun laatste partijen erbij te halen...
Daarbij komt dat sinds K1 op zijn gat ligt, deze gasten veels te weinig vechten tegenwoordig en het tijdsbestek tussen gevechten behoorlijk groot is. Dat maakt het gewoon heel moeilijk om op basis van k.o.'s van 2 jr geleden te roepen dat hij Saki wel even pakt.

Op basis van het gevecht met Tony begin 2011 zou je al helemaal niet zeggen dat dat laatste het geval is


daar heb je een punt! gewoon in de toekomst kijken ..... Dus.

varitas et aequitas
15-01-2012, 17:40
Klopt klopt... Maar Badr denkt al dat hij de beste is en Saki wil de beste worden..... Wie heeft dan deze avond de meeste motivatie ?


Saki heeft sowieso meer motivatie op deze avond, en dat zal alleen maar goed uitpakken voor hem.

varitas et aequitas
15-01-2012, 17:46
Warrrrrrr saki! ( was nog niet gezegd op deze topic, toch ??) haha :w00t:

MMAProfessor
15-01-2012, 17:53
overigens makkelijk praten van saki, want als je in de finale staat en er staat 4ton op het spel dan weet ik heel zeker dat saki een DQ wel zou accepteren overigens geheel terecht!

Rverm
15-01-2012, 19:10
Saki heeft sowieso meer motivatie op deze avond, en dat zal alleen maar goed uitpakken voor hem.

ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...

Illest
15-01-2012, 19:39
ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...

Dat het zijn afscheidspartij is, neem ik met een korreltje zout.....de kans bestaat namelijk dat hij van een koude kermis thuiskomt, er is al heel veel over gezegd, maar boksen en kickboksen is iets totaal anders...

men denkt dat hij een Mike Tyson of Ali is....niks is minder waar...iedereen die ook maar een klein beetje verstand van boksen heeft, moet toegeven dat hij nog een lange weg te gaan heeft...

tuurlijk kan hij een nieuwe ster in het zwaargewicht boksen worden...het kan.....maar is zeker niet gegarandeerd..

een pauze ivm een switch naar een andere discipline vind ik beter op zijn plaats, want als het niet volgens plan gaat, is ie zo weer terug in het kickboksen

varitas et aequitas
15-01-2012, 19:39
:doei:
ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...


Is een antwoordt op S-vens vraag over wie meer motivatie heeft . Voordat je reaktie geeft lees dan even de vraag goed! Bedankt.

Rverm
15-01-2012, 21:03
Ik denk niet dat men denkt dat ie een Tyson of een Ali is, tis ook een stukje marketing. Tuurlijk is het een hele andere manier van vechten alleen iemand met een goede basis en de wilskracht die hij heeft pakt het wel snel op denk ik. En mocht ie het niet redden in het profboksen, dan is het een logische stap om weer terug te keren in het kickboksen. Al met al denk ik dat hij het daar wel kan redden, misschien niet als nieuwe Tyson, maar de wilskracht en discipline om ervoor te trainen en het dan iedereen lastig te maken is er zeker! En na verloop van tijd zou hij ook wel tegen de grotere jongens overwinningen kunnen boeken!

@ Varitas
Prima!

Durfal
16-01-2012, 08:28
Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken

S-ven
16-01-2012, 16:10
Van kickboxen naar boxen vergt veel discipline en is uiteraard een hele uitdaging voor één ieder.........echter de grootste uitdaging moet nog komen voor Badr ,welk op de 28ste plaats vind ;). Saki heeft veel discipline en zijn uitdaging zal deze avond positief uitkomen....:thup:

tidelot
16-01-2012, 16:47
Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken

wat is er anders aan dan;)

PS
17-01-2012, 12:11
Hoop Saki, maar ben toch bang dat die Hari weer wint

Joris
17-01-2012, 12:28
ja idd, want Badr heeft zoiets van laat ik me afscheidspartij niet serieus nemen...

Je kraamt weer een hoop knoop-in-je-zakdoek-gehalte uit...


Nice
http://i221.photobucket.com/albums/dd320/scootercp/random/1264258322806.gif

DonLino007
17-01-2012, 13:30
X 2

DonLino007
17-01-2012, 13:32
Kickboxen=een heel ander spelletje dan kickboxen dus dat wordt meer afleren dan aanleren=moeilijker en lastiger dan aanleren en kost veel heel veel tijd
De amerikanen zijn dit van kindsbeen aan al mee opgegroeid net als met het college worstelen lopen wij in NL ook mee achter
dus even die inhaalslag maken is helemaal niet zo makkelijk ik geloof er niet in persoonlijk heeft meer met geld en wishfull thinking te maken

Kickboxen= niet een heel ander spelletje dan kickboxen ;-)....

Durfal
17-01-2012, 16:05
Kickboxen= niet een heel ander spelletje dan kickboxen ;-)....

Was alleen maar om te kijken of jullie op liepen te letten................................. ;-)

Marchant
17-01-2012, 16:24
op liepen te letten................................. ;-)

http://www.retortnation.com/wp-content/uploads/2010/07/confused-man.jpg

VetteVis
17-01-2012, 16:51
Mooie woorden Saki! :freaky:

SuzukiGsxr
17-01-2012, 16:55
Ik vind dat de sport gewoon sport moet blijven. iedere x het gezeik van Badr dit, Badr dat.
of Saki dit, Saki dat. Beide heren kunnen hard knokken, dat hebben ze in het verleden beide laten zien.
Vind dat de gevechte (vooral binnen het kickboksen) zo erg worden opgeblazen.

S-ven
17-01-2012, 20:54
[QUOTE=PS;1118361]Hoop Saki, maar ben toch bang dat die Hari weer wint[/QUOTE


Hoeft niet bang te zijn PS........Saki zal deze avond voor 200 procent gaan en zijn fans niet teleurstellen,

S-ven
17-01-2012, 21:08
Ik vind dat de sport gewoon sport moet blijven. iedere x het gezeik van Badr dit, Badr dat.
of Saki dit, Saki dat. Beide heren kunnen hard knokken, dat hebben ze in het verleden beide laten zien.
Vind dat de gevechte (vooral binnen het kickboksen) zo erg worden opgeblazen.


C'est la vie.......;)

SuzukiGsxr
18-01-2012, 00:20
Saki gaat altijd voor de winst,
Saki wint op K.O.

Denk niet dat we de oude Badr zullen zien, maar als het de oude Badr is (lekker fel en agressief)
Dan zou het mogelijk zijn dat we een goeie harde partij krijgen te zien!!

S-ven
18-01-2012, 19:29
Saki gaat altijd voor de winst,
Saki wint op K.O.

Denk niet dat we de oude Badr zullen zien, maar als het de oude Badr is (lekker fel en agressief)
Dan zou het mogelijk zijn dat we een goeie harde partij krijgen te zien!!


Wordt idd een harde partij.... Kan niet anders....

varitas et aequitas
18-01-2012, 21:02
Warrrr sakiiiii !!!!! Hij moet/gaat gewoon winnen deze avond.

S-ven
19-01-2012, 21:22
Dit wordt nu al de partij van 2012 dat is in ieder geval al zeker ........ 9 days to go! War Saki!

Durfal
20-01-2012, 08:17
De partij voor 2012 is Overeem 4 the UFC TITLE en nix anders

NINO²
20-01-2012, 08:53
De partij voor 2012 is Overeem 4 the UFC TITLE en nix anders
Voor jou misschien voor mij is het Badr hari vs Gohkan Saki! kan niet wachten!

A-team
20-01-2012, 08:58
Saki krijgt gewoon klappen! Leuke vechter maar hij hoort niet bij de allerbeste! Daar is hij te klein voor!

Great Gambler
20-01-2012, 12:23
Tyson was ook klein en sloeg alleen maar mensen die kop groter goed KO!

A-team
20-01-2012, 12:38
We zullen zien......

Collina
20-01-2012, 13:07
Saki krijgt gewoon klappen! Leuke vechter maar hij hoort niet bij de allerbeste! Daar is hij te klein voor!

Denk dat je nog voor een verassing kan komen te staan. Gewaagde uitspraak...

Laten we wel wezen, K1 semi-final Saki vs Alistair: als Alistair z'n denking niet goed was, lag het hoofd nog in Japan na de draaitrap van Saki. Daar zat ontzettend veel kracht achter zoals je zag.

Badr staat hoger aangeschreven, daar ben ik het met je eens. Maar naast het feit dat Saki 1. sneller is 2. meer en beter techniek bezit, denk ik dat zijn wilskracht en motivatie om van Badr te winnen groter is dan dat Badr hem zou willen winnen. (dit zeg ik op basis van "als Badr wordt over-ruled of z'n gameplan pakt niet uit, krijgt z'n emotionele toestand de overhand). Willen winnen telt dan wel mee, maar de manier waarop is in twee grote belangrijke wedstrijden fout gegaan, daarnaast gaf hij in een exclusief documentaire interview zelf toe, "ik kan nooit beloven dat ik dit nooit meer zal doen".

Wellicht koffie dik kijken, maar dit speelt denk ik in vele hun achterhoofd! Zelf bij Saki gezien z'n uitspraak.

Maar goed, ik wijk af van de topic. Mogen de beste winnen, het is aan beide meer dan gegund en om eerlijk te zijn, ik geef het echt 50/50 als ik alles op een weegschaal zou plaatsen.


Collina

SuzukiGsxr
20-01-2012, 14:37
De partij kan beide kanten uitgaan.
ik hoop gewoon op een mooie harde partij.

beide hebben een k.o in huis.
we zullen het wel zien

Durfal
20-01-2012, 14:53
Kickboxpartij van het jaar, maar DE partij van het jaar wordt Overeem 4 the UFC TITLE!!!!!

Great Gambler
20-01-2012, 14:58
Saki is de turkse IRON MIKE TYSON! Die combo's gaat Badr echt niet trekken! Ik ken geen 1 vechter op deze aarde die op 105 kg zo explosief en snel is met zijn combinaties. We zullen het zeker zien, als hij na ga trappen dan is er werkelijk een oorlog in de WTC en geloof me dat Badr zijn carriere kan vergeten! Saki is geen Bonjansky of Hesdy.. en dat weet Badr dondersgoed! Hij moet als een man vechten en niet als een pussy!

NINO²
20-01-2012, 15:09
Saki is de turkse IRON MIKE TYSON! Die combo's gaat Badr echt niet trekken! Ik ken geen 1 vechter op deze aarde die op 105 kg zo explosief en snel is met zijn combinaties. We zullen het zeker zien, als hij na ga trappen dan is er werkelijk een oorlog in de WTC en geloof me dat Badr zijn carriere kan vergeten! Saki is geen Bonjansky of Hesdy.. en dat weet Badr dondersgoed! Hij moet als een man vechten en niet als een pussy!
Gokhan?

R.D.N
20-01-2012, 15:11
Tyson was ook klein en sloeg alleen maar mensen die kop groter goed KO!

whahahahahah je gaat me toch niet vertellen dat je saki met Tyson gaat vergelijken he.

Great Gambler
20-01-2012, 15:23
Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.

tidelot
20-01-2012, 15:33
Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.

saki gaat neer 1e ronde.
kom op nou , saki moeite met kyatoro, moeite met veteraan earts.
en dan gaat hij badr slopen. droom lekker verder.

Great Gambler
20-01-2012, 15:43
Wat praat jij? Saki heeft verloren van Kyatoro omdat hij 4 ronde moest knallen tegen Spong en Kyatoro had maar 1 ronde gevochten tegen Manhoef. Laat Kyatoro nu komen tegen Saki, dan zal die gemarteld worden! Peter Aerts woog tegen Saki 106-108 kg? Saki woog 93 kg, hij had niet de power om van Peter te kunnen winnen. Het zegt al genoeg dat je 0 verstand van kickboksen heb. Ik hoop dat je volgende week ook zo gaat piepen als Saki heeft gewonnen. Dan moetje ook komem praten op mixfight.

tidelot
20-01-2012, 16:00
Wat praat jij? Saki heeft verloren van Kyatoro omdat hij 4 ronde moest knallen tegen Spong en Kyatoro had maar 1 ronde gevochten tegen Manhoef. Laat Kyatoro nu komen tegen Saki, dan zal die gemarteld worden! Peter Aerts woog tegen Saki 106-108 kg? Saki woog 93 kg, hij had niet de power om van Peter te kunnen winnen. Het zegt al genoeg dat je 0 verstand van kickboksen heb. Ik hoop dat je volgende week ook zo gaat piepen als Saki heeft gewonnen. Dan moetje ook komem praten op mixfight.

oke expert, zie je volgende week zondag op MF.
hoeveel geld ga je eigenlijk zetten op saki aangezien je een great gambler bent?

R.D.N
20-01-2012, 18:21
Tuurlijk heb je ook maar 1 Tyson. Maar ik zeg ook de turkse Tyson, whatever ik vind Saki gewoon beter dan die Badr. Nee badr is M. Ali en Tyson die wordt ook zomaar vergeleken met de legends. Nee dat is wel zo natuurlijk? Badr gaat gesloopt worden, kan die weer zielig praten over zijn hand die gebroken was.

denk dat je eer naast zit,maar we zullen zien,er kan van alles gebeuren....maar realistisch gezien kan Badr niet verliezen van saki....en gesloopt worden dat nooit.

Great Gambler
20-01-2012, 18:59
Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.

tidelot
20-01-2012, 19:40
Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.

je bedoelt dat het een jab maaltijd wordt voor saki.zijn vriendje zimmerman zal hem vast wel het een en ander uitleggen hoe hij die jabs moet eten. en hoe hij neer moet gaan met die rechtste van hari.
oorlog van 2 min zeker.schilt, overeem , karaev kennen dat soort oorlogen van badr wel.


http://www.youtube.com/watch?v=YkEHaD8G6P4

A-team
20-01-2012, 21:10
Denk dat je nog voor een verassing kan komen te staan. Gewaagde uitspraak...

Laten we wel wezen, K1 semi-final Saki vs Alistair: als Alistair z'n denking niet goed was, lag het hoofd nog in Japan na de draaitrap van Saki. Daar zat ontzettend veel kracht achter zoals je zag.

Badr staat hoger aangeschreven, daar ben ik het met je eens. Maar naast het feit dat Saki 1. sneller is 2. meer en beter techniek bezit, denk ik dat zijn wilskracht en motivatie om van Badr te winnen groter is dan dat Badr hem zou willen winnen. (dit zeg ik op basis van "als Badr wordt over-ruled of z'n gameplan pakt niet uit, krijgt z'n emotionele toestand de overhand). Willen winnen telt dan wel mee, maar de manier waarop is in twee grote belangrijke wedstrijden fout gegaan, daarnaast gaf hij in een exclusief documentaire interview zelf toe, "ik kan nooit beloven dat ik dit nooit meer zal doen".

Wellicht koffie dik kijken, maar dit speelt denk ik in vele hun achterhoofd! Zelf bij Saki gezien z'n uitspraak.

Maar goed, ik wijk af van de topic. Mogen de beste winnen, het is aan beide meer dan gegund en om eerlijk te zijn, ik geef het echt 50/50 als ik alles op een weegschaal zou plaatsen.


Collina

Ik weet ook niet hoe het gaat lopen. Ik vind het alleen een beetje overdreven dat ze Saki nu bijna de beste HW van de wereld noemen. Van welke wereld topper heeft hij gewonnen! Ik ben een Remy fan,altijd geweest! Dus mij maakt het niet uit wie er wint. Als ik objectief kijk ,komt Saki te kort! Ik gun hem wel net zoveel de overwinning als Badr! Ik hoop op een knalpartij!

R.D.N
20-01-2012, 21:49
Ik heb zeker mijn geld in gezet op Saki. Hoe wil Badr winnen van Saki? Die paar jabs en een rechtse? Badr moet echt oorlog gaan voeren om van Saki te kunnen winnen. Om oorlog te kunnen voeren moet Badr genoeg conditie hebben. Dat heeft deze beste man niet. Dus de kans is groter dat Saki hem KO slaat. We gaan het zien, maar als je beetje kennis heb en kickboksen volgt zegt de houding van Saki genoeg over zaterdag. Zie laatste interview via youtube.

neem maar aan dat Badr zwaar oorlog gaat maken,Badr mag niet verliezen het is zijn laatste partij.

Durfal
20-01-2012, 22:32
Prachtig al die stemmingmakerij tizzzzzzzzzzzz te bidden dat het publiek zich correct blijft gedragen ongeacht de uitslag!!!
Kijk bij het voetbal mogen ze zich al 40 jaar misdragen in onze sport is het een schande als het publiek zich misdraagt.
Onze mooie vechtsporten liggen onder een vergrootglas,dus gedonder kunnen we in het publiek niet gebruiken.
En als ik al lees hoe hoog hier soms al de emoties oplopen tja dan vrees je bijna het ergste??
HOU HET SPORTIEF EN GEZELLIG A U B !!!!!!

Osu

Collina
20-01-2012, 22:34
Ik weet ook niet hoe het gaat lopen. Ik vind het alleen een beetje overdreven dat ze Saki nu bijna de beste HW van de wereld noemen. Van welke wereld topper heeft hij gewonnen! Ik ben een Remy fan,altijd geweest! Dus mij maakt het niet uit wie er wint. Als ik objectief kijk ,komt Saki te kort! Ik gun hem wel net zoveel de overwinning als Badr! Ik hoop op een knalpartij!


Overigens vind ik HW tegenwoordig circa 115kg. (men die ervaring hebben in full contact weet dat 10 kilo een aanzienlijk verschil kan zijn)

Wellicht komt er in de toekomst (mocht K1 alles op de op orde hebben) een soort tussen gewicht. Dat lijkt me wel zo fair.

Even ter illustratie
Giganten: Sem, Badr, Alistair
Sub: Saki, Tyrone, Melvin

Nosferatu187
20-01-2012, 23:18
Saki komt helemaal niks tekort en ik herriner jullie er nog aan dat hij deze keer zwaarder is dan normaal natuurlijk dat veel mensen Badr hoger inschatten maar dan nog.
De beste gaat winnen

micha
21-01-2012, 06:29
ik hoop zo dat er geen massale vechtpartij komt, want dan is de toekomst voor het kickboksen over!

wat een gelul zeg.

A-team
21-01-2012, 08:17
Overigens vind ik HW tegenwoordig circa 115kg. (men die ervaring hebben in full contact weet dat 10 kilo een aanzienlijk verschil kan zijn)

Wellicht komt er in de toekomst (mocht K1 alles op de op orde hebben) een soort tussen gewicht. Dat lijkt me wel zo fair.

Even ter illustratie
Giganten: Sem, Badr, Alistair
Sub: Saki, Tyrone, Melvin

Dat zou niet verkeerd zijn. Het verschil is nu jammer genoeg af en toe te groot! Dan kun je nog zo goed zijn......

Durfal
21-01-2012, 13:15
Dat zou niet verkeerd zijn. Het verschil is nu jammer genoeg af en toe te groot! Dan kun je nog zo goed zijn......

Klopt denk maar aan Sapp vs Hoost gewicht = niet alles maar wel zeer belangrijk blijkbaar (helaas)

micha
21-01-2012, 13:21
Klopt denk maar aan Sapp vs Hoost gewicht = niet alles maar wel zeer belangrijk blijkbaar (helaas)

Joop kasteel vs Paul cahoon daar was het verschil in gewicht vele malen groter dan die tien kilo die Badr extra heeft

Justinian
21-01-2012, 13:25
Joop kasteel vs Paul cahoon daar was het verschil in gewicht vele malen groter dan die tien kilo die Badr extra heeft
Een mooi voorbeeld is ook Melvin Manhoef die het met zijn gewicht opneemt tegen zwaardere tegenstanders.

Anderson
21-01-2012, 13:44
Michael Mc Donald
Andy Hug
Thai kan even niet op z'n naam komen.

Richelieu
21-01-2012, 14:03
Michael Mc Donald
Andy Hug
Thai kan even niet op z'n naam komen.

Kaoklai Kaennorsing ;)

Collina
21-01-2012, 14:07
Een mooi voorbeeld is ook Melvin Manhoef die het met zijn gewicht opneemt tegen zwaardere tegenstanders.
.
Melvin Manhoef heeft idd mooi prestaties geleverd, maar laten we welwezen...."out of the box" tegen jongens als Badr, Sem en Alistair en dan heb ik het nu even over onze nederlandse giganten komen dit soort vechters overall gezien tekort.

Saki, Melvin, Tyrone zitten meer in de buurt dan de boven genoemde vechters. Overigens denk ik dat Saki een knal partij zal leveren tegen Badr, maar overall gezien staat Badr beter aangeschreven en aan techniek zal 't niet liggen maar dan komt pure lichaamsgewicht om de hoek kijken.

Ik vond de illustratie Bob Sapp vs. Ernesto Hoost een goede vergelijking. Bob Sapp had in de regel onder geen beding van Hoost kunnen winnen op 1 punt na... kracht.

Daarom lijkt me 't ook geen gek idee als er in de toekomst een tussengewicht komt, HW en (Super)HW.
Nederland wordt niet alleen steeds slimmer, maar ook steeds zwaarder en groter, daar is geen Leidse Onderwijsinstelling voor nodig om dat in te zien.

Collina

Turboknecht
21-01-2012, 14:15
Het zal alleen wellicht een beetje een dun gezaaide gewichtsklasse worden, super HW.

Durfal
21-01-2012, 14:21
Colina je hebt helemaal gelijk vinnik zodra ze in de HW komen mag qua gewicht er opeens alles blijft raar...........

Turboknecht
21-01-2012, 15:15
Dat heeft denk ik te maken met dat er simpelweg te weinig SHW's zijn om mooie potten te kunnen maken. Waarschijnlijk staan dan de hele tijd dezelfde figuren tegen elkaar. Zoveel SHW's zijn er nou ook weer niet. Meestal zijn het ook van die uit de krachten gegroeide malloten zoals Hong Man Choi en Bob Sapp, enkele uitzonderingen daargelaten.

Durfal
21-01-2012, 16:53
Tja turbo daar heb je gelijk in dan blubbert er opeens een type sumo als Akebono door de ring,in het geheel niet gehinderd door enig kickboxtalent (zucht)

Voetvankoe
21-01-2012, 18:11
Ik zie Saki hier echt niet winnen van Badr hoor, dat is haast onmogelijk.
En dan die vergelijkingen tussen andere vechters.. Badr Hari is (in mijn ogen) uniek een icoon, de meest complete en gevaarlijkste kickbokser, dus vergelijkingen gaan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in.

Hoe wil Saki van Badr winnen?

Als Badr gebruik maakt van zijn lengteverschil door op de juiste afstand te vechten en de hele tijd lowkicks (highkick in Saki's geval :) en af en toe een paar explosieve stoten erachter aan dan maakt Badr gehakt van hem.

Mattie73
21-01-2012, 19:22
Ik zie Saki hier echt niet winnen van Badr hoor, dat is haast onmogelijk.
En dan die vergelijkingen tussen andere vechters.. Badr Hari is (in mijn ogen) uniek een icoon, de meest complete en gevaarlijkste kickbokser, dus vergelijkingen gaan wat mij betreft regelrecht de prullenbak in.

Hoe wil Saki van Badr winnen?

Als Badr gebruik maakt van zijn lengteverschil door op de juiste afstand te vechten en de hele tijd lowkicks (highkick in Saki's geval :) en af en toe een paar explosieve stoten erachter aan dan maakt Badr gehakt van hem.

X2 Als Badr slim vecht, gebruikmakend van zijn jab en afhouders, kan Saki nooit bij 'm komen en dus nooit winnen.
En inderdaad, Badr vergelijken met andere lange vechters heeft geen zin, want in tegenstelling tot die vechters is Badr wel technisch en snel.

Resumerend, als Badr het slim speelt kan Saki in principe niet winnen. Maar ik zou als ik Badr was niet te snel voor de KO gaan. Gewoon slim je puntjes pakken en loeren op die KO kans die uiteindelijk toch wel komt.

Durfal
21-01-2012, 21:03
21 jan nog precies 1 week !!! ben echt beniewd !!!

micha
21-01-2012, 21:05
ik ook heb er echt zin in

Collina
22-01-2012, 01:31
X2 Als Badr slim vecht, gebruikmakend van zijn jab en afhouders, kan Saki nooit bij 'm komen en dus nooit winnen.
En inderdaad, Badr vergelijken met andere lange vechters heeft geen zin, want in tegenstelling tot die vechters is Badr wel technisch en snel.

Resumerend, als Badr het slim speelt kan Saki in principe niet winnen. Maar ik zou als ik Badr was niet te snel voor de KO gaan. Gewoon slim je puntjes pakken en loeren op die KO kans die uiteindelijk toch wel komt.

Deels heb je gelijk, maar punten pakken tegen Saki... ??

Saki is juist een onwijs goede punten vechter, en als Badr die stratergie zou hanteren geef ik het voordeel aan Saki zonder twijfel. Qua techniek en snelheid geef ik Saki meer credits.... hier in doet hij absoluut niet onder aan Badr.

Lengte gecombineerd met lichaamsgewicht speelt in mijn beleving meer een rol. 1+1= een snellere KO in deze, voordeel Badr.

Ach, we zullen het zien. Badr zit vol verassingen, (positief of negatief) en Saki heeft eigenlijk alles in huis maar komt het ten goede tegen de gigant(en)? T zal spannends worden .....

Collina

S-ven
22-01-2012, 10:12
It's not easy but duable....! Dit zal Saki's avond worden.

Illest
22-01-2012, 10:25
It's not easy but duable....! Dit zal Saki's avond worden.

Op het moment dat dat aan het gebeuren is, zullen de lichten wederom uitgaan bij Hari en hebben we een topic van 50 pagina's lang. Doemscenario, I know, maar ik houd er serieus rekening mee.

S-ven
22-01-2012, 10:44
Op het moment dat dat aan het gebeuren is, zullen de lichten wederom uitgaan bij Hari en hebben we een topic van 50 pagina's lang. Doemscenario, I know, maar ik houd er serieus rekening mee.

True! de kans da Badr een klein foutje maakt als de lichten bij hem uitgaan ,is wel voor saki een oppertunity.......

Sjaak
22-01-2012, 14:13
Ben bang dat deze partij heel snel afgelopen zal zijn en dat het een zware KO wordt voor Saki. Badr is te goed en te sterk voor Saki maar we weet komt er wel een verrassing .. Wordt net zo iets als de laatste partij van Overeem, keek iedereen behoorlijk naar uit maar die was al afgelopen voordat die eigenlijk begonnen was. Verwacht nu hetzelfde ... osu !

varitas et aequitas
22-01-2012, 14:43
Denk dat het de verrassing wordt door Saki. Misschien wel door een klein foutje van Badr.

Soulbringer320
22-01-2012, 14:52
http://www.youtube.com/watch?v=02MJCU6D7Bo&feature=g-all-u&context=G2a3ded6FAAAAAAAAEAA

Gökhan Saki's message to Stillw1ll

goro
22-01-2012, 14:55
Vind dat Saki te veel Badr streken krijgt. Ik ben voor Badr all the way voor deze X

R.D.N
22-01-2012, 17:42
zooo Saki heeft een aardige borstkast gekregen.

Djoggo
22-01-2012, 17:48
zooo Saki heeft een aardige borstkast gekregen.

Hij en overeem hebben geen ruzie heb ik vernomen uit een recent interview :lol:

S-ven
22-01-2012, 18:30
Hij en overeem hebben geen ruzie heb ik vernomen uit een recent interview :lol:

Saki en Oveeem waren sparringpartners jarenlang , dus denk t ook niet. Saki is zo door getraind dat hij Badr gaat pakken ........

respect
23-01-2012, 11:29
Voor de mensen die niet naar Leeuwarden kunnen... het word op de Turkse zender live uitgezonden(YES), sla deze op dus http://www.kanalturk.com.tr/yayin_akisi/ er staat dat het om 22.30 begint Turkse tijd dus 21.30 NL tijd, ze hebben een live stream optie boven aan de site 3 e balkje met text, canli tv.
Warrr Sakiii

micha
23-01-2012, 11:39
http://www.youtube.com/watch?v=AoBHww9c4HY

tidelot
23-01-2012, 11:48
nog een paar dagen.
kan niet wachten. fucking spannend ouwe
badr saki wint 100%

dirk5
23-01-2012, 11:52
badr saki wint 100%

gewaagde voorspelling... :)

Durfal
23-01-2012, 13:23
Snap niet dat its showtime geen pay per view doet animo zat lijkt me............................................

Marchant
23-01-2012, 14:20
Snap niet dat its showtime geen pay per view doet animo zat lijkt me............................................

http://www.showtimefights.com/

;)
(http://www.showtimefights.com/)

Vince
23-01-2012, 14:24
niet voor NL klik maar op buy a ticket

Hendy
23-01-2012, 14:29
Voor de mensen die niet naar Leeuwarden kunnen... het word op de Turkse zender live uitgezonden(YES), sla deze op dus http://www.kanalturk.com.tr/yayin_akisi/ er staat dat het om 22.30 begint Turkse tijd dus 21.30 NL tijd, ze hebben een live stream optie boven aan de site 3 e balkje met text, canli tv.
Warrr Sakiii

Thanks!

Marchant
23-01-2012, 15:53
niet voor NL klik maar op buy a ticket
Geen probleem hoor,,

http://www.mixfight.nl/forum/image/png;base64,iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADkAAAAzCAIAAAC i4Te0AAAFCklEQVRoge2YsWvqXBjGQwdByB7nLoGOLp2ydBG6B vwTbAQXBzF0MWsJdGidvA4OF5x0aAl0CEW4pXiLCtYMDY2ByCl ttbc0Xm+qpM35hvf7ztfWatUq7YU+HETMycnPk+d9z3sOhf8eU R8NMIW+WBejL9bF6O9n5XmenYc4juN5XhCEdDqtKApCaP6sLMt SCxDDMKFQKJvNzgb9OmswGKQoKh6PK4pSnFXpdFqW5Xg8zvN8M BikafoptCiKlmXNjTWfz0/930fIdV3DMIrFIs/zDMMQ4nQ6Pfkg41hzudycUJ/JsixRFAmxIAi2bU9y43tZW7G8tpI64+RXm7623QxnULJwt3/a168895HcaBgGz/OAy/O84zgLZz3j5AoVmaRVfdEzTr7eOXQ7v+Fez/NEUSS4n4iVtHogcb1z6HkejEBw3/TuB7BCa4YzMMGu64ZCIQi18bnsw1grVERf2/b6LsbYsizIaKIozofVcZzhgH0Pa4WKoGQBxgEnMAwzJidMxIoQ EgQhGAyyLMvz/MnJCenZDGfqgURjebOytAGPbyxvaisp+Kz5Y8Sj8OPTbvVAouq Ldks6xtgwDJjaMUn9bVaE0Isll2GYp7gYY8/zOt9+VJY2av5YX796+k+ArPPtB3TT17YrVKSytOE0kNNAYFzoD K4VBGF21ng8Pryycxznui7G+CZ3DOkTY4yShQoVGZidB/seJQsoWWgsb1aoSM0fG5gdiKSL1N5T1qovClcxxrIsUxTFsiyM PAvr6urqMCtN02As8GvNHxu0bntlE+bV67vXO4eXWwfAqq9tY4 xbsXy3pDsNBDYgrBUqcrd/6vVdVVXhpY2qE95mhe/jWStUpFvSB63beiDhNP7PO3D1cusAY9wMZ359/4kx1lZSL1hRstDXrzRNA8u+MNgUrIIgjPEA0NQDiQf7vlvSq77 owOwMWrckkqq+6J/qs3lqxfKEFYKvGc70yqZlWVAkqKo6I+twbNE0fXR0BD2dBoIZx f9F0sDseJ7XLem9snm+vqutpDDGd/unKFm4SO15ffdu/7SytNErm5772CubYIwH+962bXiQoigzsmKMLcsSBAFK/Rc5y+38HpidXtkE0Jo/drd/OjA7EEzNcKYZzgxat/+GPxW53jn8U7XqgcRN7hi6wXt4sO8dx5kD6xgBBNiO1Cg1fwwa eIBkWXKV/A6Xztd37/ZP2+32e1lt25aHpGka9HznukVqg25JJ8sBMdjUrIZhDMcWqYnm wtqK5Z0GOjk5gWAgEzEL69OtEiibzc6R9SZ3/GDf5/N5WAva7fYnZa36opCSITlyHPcq0qdgPeNkjDFJArIsf15WKGsU RQGzjlq0Pp71jJM999HzPCiyxhjgg1lJ8ZDL5WDYUZn1g1nrgU SvbGKMNU2DMoDnebJh/ESs5+u7ULMahgEhxTCMYRhjQCdlpYY0G2vNH9PXtqEwxxgfHR0 BKE3To2qr6VgRQqFQiHsuYqzz9d2qL1oPJEY1OJVpxfK/vv8k25t2uy1JErwumqbH23QK1vGCPcxFau/Vdrl1cJM77pZ02CxgjDVNkySJFJnBYHBMkpqa1ZtZ7qNt2wghT dMURRFFkeM4Yn2GYSRJmvDU7W1WOJhefYdYliXngUQsy0qSNO3 h60jW+Z5r0zTNMAzHcZIkqao6yZHgFKyqqubnoWKxqKqqpmlTv evpWD+nvlgXoy/WxeiLdTH6BwyWsojtgseyAAAAAElFTkSuQmCChttps://ideal.snsreaal.nl/secure/sns/images/ideal.gif

Begunstigde
Adyen inzake SIIBAE


Bedrag
€ 10,00


Omschrijving
ShowTimeFights.com


Datum
23-1-2012

goro
23-01-2012, 16:57
Geen probleem hoor,,

http://www.mixfight.nl/forum/image/png;base64,iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADkAAAAzCAIAAAC i4Te0AAAFCklEQVRoge2YsWvqXBjGQwdByB7nLoGOLp2ydBG6B vwTbAQXBzF0MWsJdGidvA4OF5x0aAl0CEW4pXiLCtYMDY2ByCl ttbc0Xm+qpM35hvf7ztfWatUq7YU+HETMycnPk+d9z3sOhf8eU R8NMIW+WBejL9bF6O9n5XmenYc4juN5XhCEdDqtKApCaP6sLMt SCxDDMKFQKJvNzgb9OmswGKQoKh6PK4pSnFXpdFqW5Xg8zvN8M BikafoptCiKlmXNjTWfz0/930fIdV3DMIrFIs/zDMMQ4nQ6Pfkg41hzudycUJ/JsixRFAmxIAi2bU9y43tZW7G8tpI64+RXm7623QxnULJwt3/a168895HcaBgGz/OAy/O84zgLZz3j5AoVmaRVfdEzTr7eOXQ7v+Fez/NEUSS4n4iVtHogcb1z6HkejEBw3/TuB7BCa4YzMMGu64ZCIQi18bnsw1grVERf2/b6LsbYsizIaKIozofVcZzhgH0Pa4WKoGQBxgEnMAwzJidMxIoQ EgQhGAyyLMvz/MnJCenZDGfqgURjebOytAGPbyxvaisp+Kz5Y8Sj8OPTbvVAouq Ldks6xtgwDJjaMUn9bVaE0Isll2GYp7gYY8/zOt9+VJY2av5YX796+k+ArPPtB3TT17YrVKSytOE0kNNAYFzoD K4VBGF21ng8Pryycxznui7G+CZ3DOkTY4yShQoVGZidB/seJQsoWWgsb1aoSM0fG5gdiKSL1N5T1qovClcxxrIsUxTFsiyM PAvr6urqMCtN02As8GvNHxu0bntlE+bV67vXO4eXWwfAqq9tY4 xbsXy3pDsNBDYgrBUqcrd/6vVdVVXhpY2qE95mhe/jWStUpFvSB63beiDhNP7PO3D1cusAY9wMZ359/4kx1lZSL1hRstDXrzRNA8u+MNgUrIIgjPEA0NQDiQf7vlvSq77 owOwMWrckkqq+6J/qs3lqxfKEFYKvGc70yqZlWVAkqKo6I+twbNE0fXR0BD2dBoIZx f9F0sDseJ7XLem9snm+vqutpDDGd/unKFm4SO15ffdu/7SytNErm5772CubYIwH+962bXiQoigzsmKMLcsSBAFK/Rc5y+38HpidXtkE0Jo/drd/OjA7EEzNcKYZzgxat/+GPxW53jn8U7XqgcRN7hi6wXt4sO8dx5kD6xgBBNiO1Cg1fwwa eIBkWXKV/A6Xztd37/ZP2+32e1lt25aHpGka9HznukVqg25JJ8sBMdjUrIZhDMcWqYnm wtqK5Z0GOjk5gWAgEzEL69OtEiibzc6R9SZ3/GDf5/N5WAva7fYnZa36opCSITlyHPcq0qdgPeNkjDFJArIsf15WKGsU RQGzjlq0Pp71jJM999HzPCiyxhjgg1lJ8ZDL5WDYUZn1g1nrgU SvbGKMNU2DMoDnebJh/ESs5+u7ULMahgEhxTCMYRhjQCdlpYY0G2vNH9PXtqEwxxgfHR0 BKE3To2qr6VgRQqFQiHsuYqzz9d2qL1oPJEY1OJVpxfK/vv8k25t2uy1JErwumqbH23QK1vGCPcxFau/Vdrl1cJM77pZ02CxgjDVNkySJFJnBYHBMkpqa1ZtZ7qNt2wghT dMURRFFkeM4Yn2GYSRJmvDU7W1WOJhefYdYliXngUQsy0qSNO3 h60jW+Z5r0zTNMAzHcZIkqao6yZHgFKyqqubnoWKxqKqqpmlTv evpWD+nvlgXoy/WxeiLdTH6BwyWsojtgseyAAAAAElFTkSuQmCChttps://ideal.snsreaal.nl/secure/sns/images/ideal.gif

Begunstigde
Adyen inzake SIIBAE


Bedrag
€ 10,00


Omschrijving
ShowTimeFights.com


Datum
23-1-2012




Is dat echt?

tnk2k
23-01-2012, 17:05
Mhhh, ik kom er ook niet op met Dutch IP :(

Richelieu
23-01-2012, 17:14
http://www.youtube.com/watch?v=AoBHww9c4HY

Joop ook weer als scheids de ring in ;) ?

Marchant
23-01-2012, 18:32
vaag thuis idd : Sorry, due to rights this site isn't available for visitors of your country during coming event!
Maar vanmiddag via mijn werk geen probleem zal het morgen ff uitzoeken.

S-ven
23-01-2012, 18:49
Joop ook weer als scheids de ring in ;) ?


Ziet er nu al top uit, ook al is het maar 20seconds.....

varitas et aequitas
23-01-2012, 19:53
laatse week voordat we Saki zien knallen !!!!!!

Marchant
23-01-2012, 20:15
op je werk heb je een proxy die niet in NL is gehost.

Klopt Frankrijk :(

micha
23-01-2012, 20:27
le marchant?

Marchant
23-01-2012, 20:49
le marchant?

Dacht Firefox gebruik ze beide maar meestal FF, zal morgen ff kijken

micha
23-01-2012, 20:52
werk je bij delifrance? of pernod

Marchant
23-01-2012, 21:00
werk je bij delifrance? of pernod

Haha pernod was het maar waar!!
Doe nu wat voor de Klm maar het netwerk loopt via Air France ;)

tidelot
29-01-2012, 22:43
Wat praat jij? Saki heeft verloren van Kyatoro omdat hij 4 ronde moest knallen tegen Spong en Kyatoro had maar 1 ronde gevochten tegen Manhoef. Laat Kyatoro nu komen tegen Saki, dan zal die gemarteld worden! Peter Aerts woog tegen Saki 106-108 kg? Saki woog 93 kg, hij had niet de power om van Peter te kunnen winnen. Het zegt al genoeg dat je 0 verstand van kickboksen heb. Ik hoop dat je volgende week ook zo gaat piepen als Saki heeft gewonnen. Dan moetje ook komem praten op mixfight.

kom kom kommetje, kom maar uit je holletje:lol::lol::lol:

arielhelwani
29-01-2012, 22:52
gewaagde voorspelling... :)

:whistling:

Bobson
30-01-2012, 08:19
Jamila, gefeliciteerd. Van diskwalificatie was geen sprake!

micha
30-01-2012, 08:23
nee zeker niet Badr was een klasse apart en Saki had helaas niks in te brengen.

Fan1976
30-01-2012, 09:27
Badr fans....gefeliciteerd. Voor ons slikken en door gaan.

osu

goro
30-01-2012, 09:55
Jamila, gefeliciteerd. Van diskwalificatie was geen sprake!
gniffel

adenane
30-01-2012, 11:32
Badr fans....gefeliciteerd. Voor ons slikken en door gaan.

osu

Ik denk dat Saki misschien wel de partij heeft verloren maar er niet rouwig om kan of hoeft te zijn. Wanneer iedereen je een serieuze kans geeft om Badr te kunnen verslaan voor de wedstrijd dan ben je een goede vechter. Het was voor mij echt 50/50. Je zag dat Saki echt last had van die eerste opstoot en dat het daarna eigenlijk al beslist was.

Maar mocht Badr verliezen, dan vond ik het minst erg wanneer Saki zijn tegenstander was.

En Fan1976, jij hebt een goede zondag gehad. Dus jij mag niet klagen :lol: