PDA

View Full Version : Dana White on Brock Lesnar retirement.



blackadder
11-01-2012, 18:31
http://www.jimrome.com/junglehighlights?uri=channels/465575/1579839
Voor Kemal.
Fuck Dana.

micha
11-01-2012, 18:35
waarom fuck dana? it was fun when brock lessnar was here

Kemal
11-01-2012, 18:38
:lol:

@Micha: het is onderhand zn middlename: Black -F**ck Dana- Adder

micha
11-01-2012, 18:39
ja ok ik denk dat hij iets slechts zou zeggen over Brock of AO maar het was een normaal interview.

Turboknecht
11-01-2012, 18:48
Tja, het is toch prima wat hij zegt.

ChingChong
11-01-2012, 18:56
"He fought in some small show" Lol, Dynamite heeft bijna de meeste toeschouwers ooit gehad in de VS (MMA dan)

blackadder
11-01-2012, 19:15
Hij geeft eindelijk wel toe dat hij Lesnar toendertijd niet heeft aangenomen omdat hij nou zo badass was maar omdat hij een groot aantal WWE aanhangers met zich mee nam.

micha
11-01-2012, 19:19
wat had je dan gedacht? Omdat hij een penis op zijn borst heeft getattoo-eerd? het is een bedrijf dat winst moet maken hoor.

blackadder
11-01-2012, 19:22
wat had je dan gedacht?
Omdat hij de baddest man on the planet was.

Omdat hij een penis op zijn borst heeft getattoo-eerd?
Dat zal ongetwijfeld wel geholpen hebben.

Biiyen
11-01-2012, 19:43
Repect voor Brock. Voor iemand die MMA is gaan doen om zichzelf te testen is hij behoorlijk geslaagd. De man was multimiljonair voordat hij überhaupt van MMA had gehoord. Denk dat er maar heeeeeel heeeeeeel erg weinig mensen op deze planeet rondlopen die zonder enige ervaring een MMA ring/kooi/octagon binnenstappen en direct kunnen vechten tegen de beste van beste en ook nog kampioen worden.

En als meneer verliest gaat hij niet zoeken naar excuusjes maar zegt gewoon: Die man was beter dan mij, ik heb hier niets meer te zoeken. ik kap ermee

Diep respect in ieder geval.

Naj85
11-01-2012, 19:50
Repect voor Brock. Voor iemand die MMA is gaan doen om zichzelf te testen is hij behoorlijk geslaagd. De man was multimiljonair voordat hij überhaupt van MMA had gehoord. Denk dat er maar heeeeeel heeeeeeel erg weinig mensen op deze planeet rondlopen die zonder enige ervaring een MMA ring/kooi/octagon binnenstappen en direct kunnen vechten tegen de beste van beste en ook nog kampioen worden.

En als meneer verliest gaat hij niet zoeken naar excuusjes maar zegt gewoon: Die man was beter dan mij, ik heb hier niets meer te zoeken. ik kap ermee

Diep respect in ieder geval.
X2!

Kemal
11-01-2012, 19:56
Repect voor Brock. Voor iemand die MMA is gaan doen om zichzelf te testen is hij behoorlijk geslaagd. De man was multimiljonair voordat hij überhaupt van MMA had gehoord. Denk dat er maar heeeeeel heeeeeeel erg weinig mensen op deze planeet rondlopen die zonder enige ervaring een MMA ring/kooi/octagon binnenstappen en direct kunnen vechten tegen de beste van beste en ook nog kampioen worden.

En als meneer verliest gaat hij niet zoeken naar excuusjes maar zegt gewoon: Die man was beter dan mij, ik heb hier niets meer te zoeken. ik kap ermee

Diep respect in ieder geval.

x3

K-1sunstarr
11-01-2012, 20:54
Dana zegt eigen hoe het is!!!!!
Het is hoe het is, Brock geniet maar van je pensioen.
Toegevend door Brock himself dat onze enige echte "Alistair Overeem" veel veel beter dan hem was.

SpelPlan
11-01-2012, 21:01
Repect voor Brock. Voor iemand die MMA is gaan doen om zichzelf te testen is hij behoorlijk geslaagd. De man was multimiljonair voordat hij überhaupt van MMA had gehoord. Denk dat er maar heeeeeel heeeeeeel erg weinig mensen op deze planeet rondlopen die zonder enige ervaring een MMA ring/kooi/octagon binnenstappen en direct kunnen vechten tegen de beste van beste en ook nog kampioen worden.

En als meneer verliest gaat hij niet zoeken naar excuusjes maar zegt gewoon: Die man was beter dan mij, ik heb hier niets meer te zoeken. ik kap ermee

Diep respect in ieder geval.

X4

my thoughts entirely

Nelisje
11-01-2012, 22:37
Ik heb op zich wel respect voor Brock dat hij het probeert, alleen minder voor de hype die hijzelf en de UFC er omheen gebouwd heeft. Zo goed was het allemaal ook weer niet. En het is nu tijd om door te gaan, de UFC heeft een flinke impuls gekregen door alle zwaargewichten die van Strikeforce overkomen. Want Strikeforce had 1 jaar geleden wel degelijk de beste heavyweight division.

ArtistiC
11-01-2012, 23:17
Ik heb op zich wel respect voor Brock dat hij het probeert, alleen minder voor de hype die hijzelf en de UFC er omheen gebouwd heeft. Zo goed was het allemaal ook weer niet. En het is nu tijd om door te gaan, de UFC heeft een flinke impuls gekregen door alle zwaargewichten die van Strikeforce overkomen. Want Strikeforce had 1 jaar geleden wel degelijk de beste heavyweight division.

HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.

waarel
11-01-2012, 23:31
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.

also also also

Nelisje
11-01-2012, 23:35
Ik denk sowieso dat Overeem beter is dan JDS en Cain of die dan ook in de UFC. Barnett is beter dan een hele hoop in de UFC, waarschijnlijk zelfs de beste zwaargewicht worstelaar in mma. Werdum heeft van Big nog gewonnen toen Big nog minder oud was dan nu (ja.. de jaren beginnen te tellen). Fedor heeft een paar keer verloren maar was 1 jaar geleden nog steeds een top zwaargewicht (en is nu nog steeds beter dan veel mensen (Dana White) beweren). Ik zou niet weten waarom de strikeforce heavyweight division zo slecht zou zijn.

Verder heb ik geen zin om in discussie te gaan met iemand die zo respectloos reageert.

Westpaw
11-01-2012, 23:36
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.
Wat een pauper-toon sla jij aan man, houd het gewoon op de inhoud inplaats dat gescheld. :twak:

Biiyen
12-01-2012, 00:04
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.

Damn... wat ga jij tekeer zeg!

Ben het wel oneens met JDS en Cain > alles in SF... in SF vecht nog altijd Josh Barnett .. en Barnett is een beest, die gast is zo ontzettend goed! Ik juich de dag toe dat hij aan het UFC roster wordt toegevoegd. Ik zeg niet dat hij met gemak JDS, Cain opzij zet maar ik durf wel te stellen dat Josh een contender is voor de titel.

En de line-up van SF 8 man tournament was verre van Hilarisch, die was ijzersterk.

tnucpuncher
12-01-2012, 00:16
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit. JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij. Onzin. Er zit nog verschrikkelijk veel talent in SF, en veel van het talent in de UFC komt ook vooral vanuit SF. Hendo > Kwam vanuit SF naar UFC en zetten direct een legendarische match neer tegen een UFC top-talent. Overeem > Kwam vanuit SF naar de UFC en zette een weliswaar minder legendarisch, maar toch erg spectaculair gevecht neer. Werdum > Kwam vanuit SF, binnenkort zijn 1e UFC match. Nick Diaz > Kwam vanuit SF, behoort tot de top van zijn divisie in de UFC. Need I go on? En voor wat ze nog hebben? Fedor, Mousasi, King Mo, melendez, masvidal, rockhold, jardine etc etc etc Maar toch is het inderdaad overduidelijk dat iedereen naar de UFC wilt. Hoezo? Een dik contract met bakken geld, natuurlijk. Het is echt niet alsof ze in SF vechten omdat ze het in de UFC niet kunnen handelen.

Silat
12-01-2012, 00:35
Brock wist al op voorhand dat ie zou verliezen. Een vechter kent zichzelf.
Als je de history van Alistair ziet weet je gewoon als Brock zijnde dat je geen kans gaat maken.

Dat laatste interview dat ie tegen z'n rug tegen de kooi zit, zit hij maar onzeker te brabbelen dat hij Overeem wel gaat verslaan.
And... eeehhh.. that's the bottom line...

Je zag het aan zijn houding, in zijn gezicht en hoorde het aan zijn stem en hoe hij wegliep na het interview.

de skills van Brock zijn niet te vergelijken met het kaliber van AO die al in de ring "vecht" vanaf z'n 16e.

Period.

R.H.
12-01-2012, 08:02
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.

http://images.cheezburger.com/completestore/2010/12/12/aaabdce6-6f54-4acf-a4cd-03782691bbf1.jpg

Tony
12-01-2012, 08:41
HAHAHAHAH, please, leg mij eens uit HOE, in godsnaam, dat kan. Verklaar vervolgens waarom IEDERE Strikeforce vechter zo graag naar de UFC wilt. Jij bent zo dom he, holy shit.

JDS en Cain Velasquez > alles in SF. Denk dat ook Shane Carwin, Brock Lesnar, Mir en Big Nog flink zouden huishouden in SF. De line up van de 8-men tournament was gewoon hilarisch - nogmaals, jij bent ongelooflijk dom. Ik ga gewoon stuk om debielen als jij.

Let op je taalgebruik. Als je niet normaal kunt communiceren kan je het beter laten.

Harrie Nak
12-01-2012, 09:46
Was hier (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119380-UFC-141-Lesnar-vs-Overeem-PbP-Uitslagen-Discussie-*SPOILERS*&p=1116533#post1116533) al gepost... ;)

tommus
12-01-2012, 16:06
Volgens mij ben jij oliedom meneer overeem was vorig jaar gewoon top favoriet in de sf grand prix het enige wat een lachertje is dat meneer coker er nu een zotje van maakt door het zo lang te laten wachten als barnett naar de ufc komt gaat ie behoorlijk wat potten breken zou als ik jou was wat meer research doen naar de vechters die jij belachelijk maakt

MMAProfessor
12-01-2012, 16:18
Onzin. Er zit nog verschrikkelijk veel talent in SF, en veel van het talent in de UFC komt ook vooral vanuit SF. Hendo > Kwam vanuit SF naar UFC en zetten direct een legendarische match neer tegen een UFC top-talent. Overeem > Kwam vanuit SF naar de UFC en zette een weliswaar minder legendarisch, maar toch erg spectaculair gevecht neer. Werdum > Kwam vanuit SF, binnenkort zijn 1e UFC match. Nick Diaz > Kwam vanuit SF, behoort tot de top van zijn divisie in de UFC. Need I go on? En voor wat ze nog hebben? Fedor, Mousasi, King Mo, melendez, masvidal, rockhold, jardine etc etc etc Maar toch is het inderdaad overduidelijk dat iedereen naar de UFC wilt. Hoezo? Een dik contract met bakken geld, natuurlijk. Het is echt niet alsof ze in SF vechten omdat ze het in de UFC niet kunnen handelen.

die credits verdient SF niet, want hendo,diaz,werdum,jardine zijn allemaal jongens die al voor de UFC vochten voordat SF bekend werdt hetzelfde met Fedor,Mousasi,Mo en Melendez die al naam hadden gemaakt in japan. rockhold is de enige die er aan voldoet alhoewel ik erg me twijfels heb aan de MW divisie van SF en me afvraag of die Rockhold wel echt zo goed is, als je kijkt dat Jardine daar gelijk een titleshot krijgt terwijl hij in de UFC als boksbal fungeerde in zijn laatste partijen.

in principe doet/deed SF niet anders dan UFC ook doet, alleen gaat dat op dit moment bij UFC met meer geld. het is niet zo dat SF echte talenten ooit heeft opgebracht... dan is Bellator een veel betere organisatie die meestal gaan voor jonge gozers en geen grote namen aantrekt die toevallig net vrij zijn

Brainthief
12-01-2012, 16:32
Mja, dat is een keuze he....bussiness model.

HW was gewoon goed bezet, is toch niet zo moeilijk om dat gewoon te erkennen?

Goede HW van SF: Barnett,Werdum,Overeem,Fedor,Big Foot Silva, mindere goden zijn Rogers,Karitonov en Arlovski..

amilster
12-01-2012, 17:16
Mja, dat is een keuze he....bussiness model.

HW was gewoon goed bezet, is toch niet zo moeilijk om dat gewoon te erkennen?

Goede HW van SF: Barnett,Werdum,Overeem,Fedor,Big Foot Silva, mindere goden zijn Rogers,Karitonov en Arlovski..

Inderdaad en vergeet ook Cournier niet, die wil ik ook wel in de UFC aan de slag zien.

smike
13-01-2012, 14:43
Sowieso ownde de HW van Strikeforce de UFC bigtime. Wat een legendarische grandprix was dat zeg, jammer dat de UFC alles stuk moest maken, maar ja daar hebben ze een handje van.

Ik ben sowieso heel benieuwd hoe de SF mannen het gaan doen, ze kunnen nog wel eens de UFC gaan overnemen, want eerlijk gezegd is die HW divisie best waardeloos.
De enige die echt goed lijkt is Dos Santos, maar die is nooit echt getest, dus hoe goed hij is zien we pas tegen Overeem.