PDA

View Full Version : Chahid Oulad el Hadj en Danyo Ilunga haken geblesseerd af voor 28 januari



It's Showtime
12-01-2012, 21:57
Helaas hebben vandaag twee vechters zich geblesseerd afgemeld voor het IT’S SHOWTIME-evenement van 28 januari.

Chahid Oulad el Hadj heeft zijn schouder uit de kom, en Danyo Ilunga heeft een ernstige elleboogblessure.

IT’S SHOWTIME-wereldkampioen 70kg max Chris Ngimbi zal de plaats innemen van Chahid Oulad el Hadj. Ngimbi zal het opnemen tegen Harut Grigorian, met wie hij na 24 oktober 2009 in Lommel nog een appeltje te schillen heeft. Grigorian versloeg ‘The African Warrior’ toen op punten, dus voor Ngimbi is dit de kans om zich voor die verliespartij te revancheren.

Op dit moment wordt nog gepraat met diverse vechters om de plek van Danyo Ilunga in de partij tegen Mourad Bouzidi in te nemen.

Wij hopen iedereen hiermee direct en tijdig op de hoogte te hebben gesteld.
Verder zijn er op dit moment geen blessures en/of wijzigingen in de matchmaking. Voor de gehele matchmaking, klik hier (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=matchmaking&event_id=18).
Voor ticketinformatie, klik hier (http://www.itsshowtime.nl/index.php?p=tickets&language=nl&id=&page=).

Leventdepevent
12-01-2012, 22:00
jammer voor die twee, maar Ngimbi is geen slechte vervanger

Kemal
12-01-2012, 23:05
Bedankt voor de info!

Ben ook erg benieuwd wie de plek van Danyo gaat innemen. Al met al wel top dat er op korte termijn toch nog vechters deze partij aannemen.

It's Showtime
12-01-2012, 23:09
Nog een kleine correctie: Chris Ngimbi vocht op 24 oktober 2009 tegen Harut Grigorian, niet september.

Kemal
12-01-2012, 23:14
Nog een kleine correctie: Chris Ngimbi vocht op 24 oktober 2009 tegen Harut Grigorian, niet september.

Heb het even aangepast.

It's Showtime
13-01-2012, 16:55
Dank je wel, Kemal.

carlo1
13-01-2012, 23:01
Staat ngimbi zijn titel ook op het spel of verdedigt die die alleen bij zijn afscheidspartij tegen andy

micha
13-01-2012, 23:12
ngimbi is een goede vervanger

chechen
14-01-2012, 17:38
het word een goede vervanger als hij OOIT!!! ZIJN TITEL IS OP HET SPEL ZET !!!, bij de tornooi zette hij zen titel ook niet op het spel en nu ook niet ???!!!! ik train en spar met harut grigorian en ik weet dat hij er heel veel zin in heeft en ik geloof er ook in dat hij de partij gaat winnen , maar waneer gaat hij is die titel erop zetten op een partij , de tornooi won hij ook niet + als hij nu ook verliest is hij echt of it'tshowtime slecht bezig , champion die 2 maal verliezen en nog altijd champion blijven ??!! dat is wel zwak voor it'tshowtime !!

MMAProfessor
14-01-2012, 17:56
het word een goede vervanger als hij OOIT!!! ZIJN TITEL IS OP HET SPEL ZET !!!, bij de tornooi zette hij zen titel ook niet op het spel en nu ook niet ???!!!! ik train en spar met harut grigorian en ik weet dat hij er heel veel zin in heeft en ik geloof er ook in dat hij de partij gaat winnen , maar waneer gaat hij is die titel erop zetten op een partij , de tornooi won hij ook niet + als hij nu ook verliest is hij echt of it'tshowtime slecht bezig , champion die 2 maal verliezen en nog altijd champion blijven ??!! dat is wel zwak voor it'tshowtime !!

ach waar maak je je druk om. die titels bij it's showtime stellen geen ruk voor, waarom ze er zijn weet ik niet maar als je ziet dat op sommige events van ze een titelmatch in de voorprogramma zit en dat sommige vechters hun titel al ruim 2 jaar niet meer hebben verdedigt dan gaat het ook nergens meer over en er is trouwens denk ik niemand op deze wereld die echt gelooft dat Ngimbi met alle respect voor deze toffe gozer de allerbeste 70kg vechter is, net als Hesdy de beste zwaargewicht van de wereld is en Illunga ofzoiets de beste 95KG vechter is. Ik vind wel dat nu de K-1 zo goed als failliet is en ze hebben gemerkt dat zo'n toernooi organiseren veel te duur is dat ze dan maar op de belts systeem moeten gooien(kijk trouwens naar UFC wat voor succes dat daar is) maar dan wel serieus en volgens mij zijn ze daar nu mee bezig aangezien mannen als saki straks een titleshot krijgen, voorheen waren het toch de mannetjes van it's showtime die onderling mochten uitmaken wie de belt had

Anderson
14-01-2012, 18:10
Zo heel af en toe mogen buitenlandse vechters vechten voor een titel Artem Levin, Karim Bennoui, Yohan Lidon.

blackadder
14-01-2012, 18:12
Wereldtitels worden sowieso niet op toernooien gezet. Toernooi titels, maar niet individuele titels.

Asura
14-01-2012, 18:13
ach waar maak je je druk om. die titels bij it's showtime stellen geen ruk voor, waarom ze er zijn weet ik niet maar als je ziet dat op sommige events van ze een titelmatch in de voorprogramma zit en dat sommige vechters hun titel al ruim 2 jaar niet meer hebben verdedigt dan gaat het ook nergens meer over en er is trouwens denk ik niemand op deze wereld die echt gelooft dat Ngimbi met alle respect voor deze toffe gozer de allerbeste 70kg vechter is, net als Hesdy de beste zwaargewicht van de wereld is en Illunga ofzoiets de beste 95KG vechter is. Ik vind wel dat nu de K-1 zo goed als failliet is en ze hebben gemerkt dat zo'n toernooi organiseren veel te duur is dat ze dan maar op de belts systeem moeten gooien(kijk trouwens naar UFC wat voor succes dat daar is) maar dan wel serieus en volgens mij zijn ze daar nu mee bezig aangezien mannen als saki straks een titleshot krijgen, voorheen waren het toch de mannetjes van it's showtime die onderling mochten uitmaken wie de belt had

Staat altijd nog goed op je CV man. Elke Titel telt.
Ontopic; jammer, ben niet zo'n van Ngimbi en had Chahid graag aan het werk gezien.