PDA

View Full Version : [Video] Compilatie openbare training Badr Hari



It's Showtime
14-01-2012, 22:34
Vandaag hield Badr Hari een openbare training in Mike's Gym en dat ging niet bepaald onopgemerkt voorbij. Massaal toegestroomde fans en media hebben vandaag kunnen zien dat Badr vol in voorbereiding is op zijn partij tegen Gokhan Saki, en Badr zelf liet nog even in woord en daad merken dat er met zijn hand helemaal niets mis is.

Badr Hari wil iedereen die vandaag de tijd en moeite nam om naar Oostzaan te komen hartelijk bedanken en hij vond deze grote opkomst fantastisch!

Voor tickets en info over het IT'S SHOWTIME-gala op 28 januari in Leeuwarden, kijk op www.fight.nl

Alle foto's van de training verschijnen morgen op www.fight.nl en de foto's met de fans zullen morgen op www.facebook.com/itsshowtimefanpage geplaatst worden.

http://www.youtube.com/watch?v=bM_BAyAzgB4

Kemal
14-01-2012, 22:38
Badr oogt heel scherp! Beloofd een knalpartij te gaan worden hoor!!!

K-1sunstarr
15-01-2012, 18:21
Hij ziet inderdaad relax en gefocus uit, ik bent benieuwd.

Illest
15-01-2012, 18:31
ik kreeg bijna medelijden met Mike....leuk om te zien, leuk voor zijn fans dat hij dit doet, respect daarvoor!

toch vind ik de trainingsarbeid van Saki indrukwekkender om te zien...sorry, ben gewoon eerlijk.

Mag ik dat zeggen? Jaaaa! dat mag ik zeggen...:lol:

Great Gambler
15-01-2012, 19:24
helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.

R.D.N
15-01-2012, 19:29
helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.

:lol: je lult stom man:twak:

Wiseguy
15-01-2012, 19:34
helemaal mee eens! Wat liet die Badr nou zien? 1 minuut beetje combinatie op de pads en half minuut water drinken? What the fuck is dat? Ik noem dat geen training. Wat ik dan echt niet snap is dat er zoveel mensen zijn die Badr zo goed vinden? Zoveel aandacht verdient Saki meer dan Badr.

http://media.gamerevolution.com/images/misc/obvious-troll.jpg

Ellen
15-01-2012, 19:55
Er hing een erg goede sfeer, was gezellig! Ik had het niet willen missen. Mike bedankt voor de gastvrijheid!