PDA

View Full Version : Eerste tegenstander Badr Hari in het boksen?



arielhelwani
15-01-2012, 18:37
Wat zou volgens jullie een goede eerste tegenstander voor Badr Hari in het boksen zijn?

Wiseguy
15-01-2012, 19:07
Kimbo om erin te komen.

Tony Galento
15-01-2012, 19:36
Wat zou volgens jullie een goede eerste tegenstander voor Badr Hari in het boksen zijn?


george foreman.

rafi
15-01-2012, 19:49
geert wilders

lopez86
15-01-2012, 19:51
James Toney, op mma regels.

R.D.N
15-01-2012, 19:55
geert wilders

:lol: 1ste ronde Badr op k.o.

redjuh
15-01-2012, 20:06
ik moet het iig zien! Ik gun hem het beste, maar boksen is alleen slaan... hij moet echt aan zijn bad temper hebben gewerkt iig

marokkaan
16-01-2012, 01:52
Wat zou volgens jullie een goede eerste tegenstander voor Badr Hari in het boksen zijn?

MIsschien onze forumbroeder Gokhan.

Dan vecht hij 2 x achter elkaar tegen een Gokhan... :D

S-ven
16-01-2012, 17:32
Wladimir Glitsch(KO)...

The_Rock
16-01-2012, 18:28
Hoi Ariel,

Ik vind je interviews interessant om naar te kijken. Ik vind het ook erg knap dat je je aanmeldt op een Nederlandse forum en gewoon Nederlands spreekt. Heb je snel geleerd!

Gr,

The Rock

blackadder
16-01-2012, 19:47
:lol: 1ste ronde Badr op k.o.
Zou ik niet op rekenen. Win Wilders dmv taser door beveiliging in ronde 1.

tidelot
16-01-2012, 19:58
Zou ik niet op rekenen. Win Wilders dmv taser door beveiliging in ronde 1.

ik weet al waar jij op stemt. nou dat wist ik allang al
je grote held vs je grote vijand

Joris
16-01-2012, 19:59
Kimbo

MadMike
17-01-2012, 00:36
MIsschien onze forumbroeder Gokhan.

Dan vecht hij 2 x achter elkaar tegen een Gokhan... :D


Dit was dus precies wat ik ook dacht bij het lezen van de titel! Ik heb echt geen idee waar het niveau van Badr ligt op boksgebied maar mijn gevoel zegt dat Gokhan van hem wint op boksregels (daarbij gok ik ook op de andere Gokhan op K.boksregels..) Ben er bij de 28e en wellicht kan Badr mijn mening nog bijstellen!

Gilaiir
17-01-2012, 00:57
Kimbo!

SpelPlan
17-01-2012, 02:26
Zullen ze hem niet eerst in de luwte een aantal gevechten laten afwerken in Amerika?

Wij kennen hem allemaal wel maar ik vermoed dat hij onder de Amerikaanse boxfans verre van een household name is.

Plus het lijkt me voor hem ook wel fijn en louterend om even opnieuw te beginnen zonder meteen de spotlights en de bijbehorende druk.

Asura
17-01-2012, 04:30
ik weet al waar jij op stemt. nou dat wist ik allang al
je grote held vs je grote vijand

Stemmen mensen op Wilders vanwege een kickboxer?
Raar land:P Je zou het nog geloven ook als je de Boys op TV voor je laat denken ^^

Is er geen App waardoor je met 1 druk op de knop de mening van de media kan napraten, daar zal best subsidie voor vrijgemaakt kunnen worden toch?

a-bokser
20-01-2012, 14:13
floyd mayweather jr!

XanaduNL
20-01-2012, 14:21
Een top 50. Meer hoeft van mij NOG niet.

MMAProfessor
20-01-2012, 18:50
Brock Lesnar

Asura
20-01-2012, 18:56
Iemand die niemand hier kent.

The Bulldog
20-01-2012, 18:57
ik hoop dat ie rustig opbouwd en serieus gaat meedraaien tegen toppers later...hoe moeilijk dat daar in de states ook zal zijn...

Leventdepevent
20-01-2012, 19:22
Kimbo? die zou ik zeker niet doen zo als eerste partij

smike
21-01-2012, 16:51
Gewoon een nobodi met een record van 0-5 ofzo.
Laat em eerst maar ff snel 10-0 krijgen tegen nobody's, kan ie gehyped worden en leert hij ook het spelletje, want daar zal hij ook aan moeten wennen.

FREE MURRAY
01-02-2012, 18:11
Haters mogen ook reageren :twak:

R.D.N
01-02-2012, 18:47
tja denk rustig beginnen,maar zal me niks verbazen dat ze hem gelijk tegen een topper gooien....en als die dan wint zou helemaal mooi zijn.

Shikoku
01-02-2012, 18:48
Langzaam opbouwen zal dat wel worden. Als het al helemaal gaat gebeuren. Wat ik eerst nog maar eens moet zien.

Als ze wat media willen winnen moeten ze hem maar tegenover Kimbo zetten. :')

FREE MURRAY
01-02-2012, 19:13
Idd ik verwacht ook wel een topper anders is het het kijken niet waard.
Hopelijk geen Kimbo Slice ik bedoel Badr Hari krijgt zoiezo wel genoed media aandacht.
Ik wil hem wel tegen een echte bokser zien vechten.
Vind Kimbo meer gewoon een straat vechter moet het boksen ook nog leren.

Wie volgt het boksen een beetje? Wie zijn de toppers behalve de gebroeders Klitchko.
Ik weet dat die Engelsman Haye ermee gestopt is.

Wie heb je nog meer dan?

chechen
01-02-2012, 19:54
er zijn genoeg vechters vanuit prof catogorie zoals , Robert helenius en dereck chisora enzo maar Badr Hari vecht zijn 1ste gevcht wel in een 4ronde gevecht he mensen en na enkele partijen gaat hij voor 6 ronde's en dan later voor 8 ronde's en dan 10 en dan zoals hij zij mischien binnen 3jaar voor 12 ronde's en da is dan tegen de "TOP-BOXERS" en voor titels

helmonder007
01-02-2012, 20:00
Idd ik verwacht ook wel een topper anders is het het kijken niet waard.
Hopelijk geen Kimbo Slice ik bedoel Badr Hari krijgt zoiezo wel genoed media aandacht.
Ik wil hem wel tegen een echte bokser zien vechten.
Vind Kimbo meer gewoon een straat vechter moet het boksen ook nog leren.

Wie volgt het boksen een beetje? Wie zijn de toppers behalve de gebroeders Klitchko.
Ik weet dat die Engelsman Haye ermee gestopt is.

Wie heb je nog meer dan?

tegen Tomasz Adamek zou een mooie begin zijn...en badr heeft al een in een interview aangegeven dat ie hem wel kan hebben.

chechen
01-02-2012, 20:12
hij vecht in 12 ronde's , Badr begint bij de beginner en da is bij de 4 ronde's 1st , maar als ze Badr tegen hem zetten word het een knaller ze , Badr waaaarrrrrrr!!!!

Asura
01-02-2012, 20:13
tegen Tomasz Adamek zou een mooie begin zijn...en badr heeft al een in een interview aangegeven dat ie hem wel kan hebben.

Eerst in de top 15/20 beginnen ipv direct de (redelijk) grote namen lijkt me een beter plan.

univers1l
01-02-2012, 20:17
weet nog dat Kimbo co comentator was samen met Hoost en the Voice bij k1 en hij erg onder de indruk was van Badr en zal hem niet graag als tegenstander willen. Denk ik.

helmonder007
01-02-2012, 22:03
Eerst in de top 15/20 beginnen ipv direct de (redelijk) grote namen lijkt me een beter plan.

is wel beter voor badr's zelf vertrouwen ja.al denk ik dat ie nou al van Adamek wint.als ze badr tegen gasten als Sergei Liakhovich,Alexander Ustinov,Seth Mitchell enz dan wint badr zeker en op Ko.

Hans Vos
02-02-2012, 10:07
laat hij eerst maar eens 5 rondjes draaien met onze eigen mitchel balker een prof jongen van kops . ik blijf het zeggen badr is als kickboxer een geweldenaar maar boksen is een heel ander spelletje . een goeie bokser zoals vroeger joval of een kensmill is niet te raken en danst je gek , zo lopen er in het zwaargewicht ook een hoop . het enige wat je raakt is lucht . ik hoop voor badr dat het hem lukt want dan zet ik snacht,s de wekker , maar moet het eerst zien . gr hans

Ulis-E
02-02-2012, 11:33
ik volg hw boksen totaal niet maar als badr moet zet ik wel ff de wekker, ben heel benieuwd hoe ie t doet

superfreak
02-02-2012, 11:42
Hij moet inderdaad onderaan beginnen en rustig opbouwen. Dat hij stevige stoten in de vuisten heeft hebben we wel gezien, het zijn maar de hoeveelheid rondes die je dan de das om doen. Ik ga het dan nog effe niet hebben over het vangen van stoten.

Mattie73
02-02-2012, 12:20
laat hij eerst maar eens 5 rondjes draaien met onze eigen mitchel balker een prof jongen van kops . ik blijf het zeggen badr is als kickboxer een geweldenaar maar boksen is een heel ander spelletje . een goeie bokser zoals vroeger joval of een kensmill is niet te raken en danst je gek , zo lopen er in het zwaargewicht ook een hoop . het enige wat je raakt is lucht . ik hoop voor badr dat het hem lukt want dan zet ik snacht,s de wekker , maar moet het eerst zien . gr hans

Je hebt gelijk Hans, Badr zal rustig gebracht moeten worden. Maar dat kun je wel aan zijn trainer overlaten. Nazim Richardson behoort tot de allerbeste bokstrainers ter wereld en die zal Badr echt niet meteen in het diepe gooien.

Anderson
02-02-2012, 13:08
De laatste kampioen die Nederland had samen met Joval.


http://www.youtube.com/watch?v=Yvp4mgJlY0g
http://www.youtube.com/watch?v=OVkP1TzdOus

Minotauro
02-02-2012, 14:36
Wel grappig dit. Badr wint wel even van Adamek

http://imagemacros.files.wordpress.com/2009/08/your_opinion.jpg?w=720

R.D.N
02-02-2012, 15:19
kwa lucht denk ik niet dat het een probleem word voor Badr,boxen is niet voor niks 12 rondes,en kickbox maar 3.

Guile
02-02-2012, 15:45
Ben benieuwd, zijn kin gaat getest worden en die maakte eerder niet altijd een even solide indruk.

ChingChong
02-02-2012, 16:10
Ik vraag me af hoe ze Badr willen promoten. Hij niets bereikt in het boksen en als Kickbokser heeft hij op It's Showtime (die hij direct verloor) na geen titels.

Anderson
02-02-2012, 16:12
kwa lucht denk ik niet dat het een probleem word voor Badr,boxen is niet voor niks 12 rondes,en kickbox maar 3.

Heavyweights is 3 rondes bij het kickboksen, internationaal wordt er op 5 rondes gevochten behalve bepaalde organisaties[Thai Fight, MPL, It's Showtime, Fight Code] kiezen voor 3 rondes.

Mattie73
02-02-2012, 16:47
Ik vraag me af hoe ze Badr willen promoten. Hij niets bereikt in het boksen en als Kickbokser heeft hij op It's Showtime (die hij direct verloor) na geen titels.

Jawel hoor, hij was de K1 Heavyweight wereldkampioen. (Nog afgezien van de vele titels die hij gewonnen heeft bij andere bonden)

smike
02-02-2012, 17:03
Jawel hoor, hij was de K1 Heavyweight wereldkampioen. (Nog afgezien van de vele titels die hij gewonnen heeft bij andere bonden)

Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.

Mattie73
02-02-2012, 17:31
Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.

Jawel; ik zeg je toch dat hij de K1 Heavyweightwereldkampioen was. Je kunt toch lezen? (jij doelt op het feit dat hij in de grand-prix gefaald heeft; maar hij is 2 keer finalist geweest; niet slecht dunkt me.)

NINO²
02-02-2012, 17:45
Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.
Tuurlijk heeft hij nooit de K1 gewonnen hij was/is ook jong en 1 van de new generation je kan dan ook zeggen saki zimmerman spong githa hem ook nooit wonnen.. toch knap dat hij van de 3x toch 2x in de finale stond!! en ben er zeker van mocht de K1 nog bestaan dat hari hem zou domineren.

Wiseguy
02-02-2012, 19:04
Ja, maar promoten als K1 kampioen kunnen ze niet, want daarin heeft hij iedere keer gefaald.

Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.

bladetrinity
02-02-2012, 19:48
Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.

Hij heeft de -100 kilo titel gehad van de k-1. Hij heeft alleen nooit de gp gewonnen en dat is in mijn ogen de titel die telt.

Turboknecht
02-02-2012, 19:51
Dat lijkt mij ook.

smike
03-02-2012, 14:18
Je faalt. Hij is wel degelijk K1 kampioen geweest.

Ja man, die -100 kilo belt, die niemand boeit.

Waar is zijn overwinning in de Grand prix, waar alleen de allergrootsten hebben gewonnen?

Die is er niet.

tidelot
03-02-2012, 15:14
Ja man, die -100 kilo belt, die niemand boeit.

Waar is zijn overwinning in de Grand prix, waar alleen de allergrootsten hebben gewonnen?

Die is er niet.

het nl voetbal elftal staat 2e in de wereldranglijst boven brazilie en italie.
en dat terwijl ze nooit de wereldbeker hebben gewonnen. een keer een EK titel maar het is de WK titel die telt;)

$haolin $hadowboxer
03-02-2012, 21:19
vind dat hij zoiezo tegen een top 25 vechter moet beginnen kijken hoe t gaat en dan verder

Dalton
03-02-2012, 22:07
Laat hem eerst maar hard gaan trainen. Hij heeft voorlopig genoeg werk aan zijn snelheid/explosieviteit en bewegelijkheid wil hij op niveau enigsinds mee kunnen in het boksen.

Bij het sparren merken ze aan de tegenstanders vanzelf op welk niveau hij kan instappen. Hoop dat ze wel zorgen voor een beetje tegenstand en niet de startlijst op zijn Amerikaans oppoetsen met "opgewarmde lijken" waar hij niets van leert om hem vervolgens te laten verliezen tegen een goede bokser (pr-matig wel de basis voor een goed verhaal bij terugkomst, als je tenminste zoals gebruikelijk de term opgewarmde lijken weglaat).

Qua promotie maakt het niet uit of hij K1 kampioen is of niet. Kickboksen / K1 is iets wat in America toch erg onbekend is. Ook zijn achtergrond heeft hij niet mee. Er zijn nu eenmaal te weinig Nederlanders en weinig Marokanen in Amerika om een commercieel aantrekkelijke acherban te vormen. Ze zullen er wel iets op (moeten) bedenken.

Mattie73
03-02-2012, 22:59
Laat hem eerst maar hard gaan trainen. Hij heeft voorlopig genoeg werk aan zijn snelheid/explosieviteit en bewegelijkheid wil hij op niveau enigsinds mee kunnen in het boksen..

Als er iets is waar Badr niet aan hoeft te werken is het juist snelheid en explosiviteit. Badr heeft een uitmuntende handspeed voor een zwaargewicht. Ik volg het zwaargewicht boksen een klein beetje, nou ik ken niemand die de handspeed van Badr heeft. De Klitschko's om een voorbeeld te noemen, zijn gewoon supertraag in vergelijking met Badr.

Voor de rest ben ik het met je eens, Badr moet eerst gewoon heel veel trainen en hij moet rustig gebracht worden.

Dalton
03-02-2012, 23:06
Ben ik het niet mee eens. Het ziet er voor een toeschouwer misschien wel zo uit want als Badr eenmaal slaat beweegt zijn arm wel snel maar hij slaat op kracht, haalt aan en "telegrafeert" zijn stoten enorm.

(Zelfs) de stoten van de klitschko's zijn voor de tegenstander verassender dan die van Badr.

Mattie73
03-02-2012, 23:26
Ben ik het niet mee eens. Het ziet er voor een toeschouwer misschien wel zo uit want als Badr eenmaal slaat beweegt zijn arm wel snel maar hij slaat op kracht, haalt aan en "telegrafeert" zijn stoten enorm.

(Zelfs) de stoten van de klitschko's zijn voor de tegenstander verassender dan die van Badr.

Ik begrijp wat je bedoelt, je ziet de stoten aankomen bedoel je. Maar dat heeft niets met snelheid te maken, dat is techniek (techniek van stoten). En daar gaat Nazim Richardson aan werken. Nazim is 1 van de allerbeste bokstrainers ter wereld, die zal Badr de kneepjes van het vak wel gaan leren.

Maar de pure handspeed, die heeft Badr echt wel.

Marco
04-02-2012, 11:06
Hij is in goede handen daar. Ik denk ook dat ze hem eerst flink gaan bijschaven in het boksen. Het sparren komt vanzelf en reken maar dat hem langzaam brengen.

123trisweat
04-02-2012, 12:31
Qua promotie maakt het niet uit of hij K1 kampioen is of niet. Kickboksen / K1 is iets wat in America toch erg onbekend is. Ook zijn achtergrond heeft hij niet mee. Er zijn nu eenmaal te weinig Nederlanders en weinig Marokanen in Amerika om een commercieel aantrekkelijke acherban te vormen. Ze zullen er wel iets op (moeten) bedenken.
Zo mij niks verbazen als ze Badr als "Bad boy muslim" gaan marketen of iets dergelijks. Heel benieuwd hoe Badr het gaat doen. Bij welke bond?
Btw: Dos Santos is toch ook een redelijke HW boxer ? Wel benieuwd als hij tegen Badr zou boksen

smike
04-02-2012, 15:53
het nl voetbal elftal staat 2e in de wereldranglijst boven brazilie en italie.
en dat terwijl ze nooit de wereldbeker hebben gewonnen. een keer een EK titel maar het is de WK titel die telt;)

Precies en net als Hari hebben ze de kans gehad. Helaas.
En de ek titel in verhouding tot de wk titel is wat anders dan de k1 grand prix tegenover een lullig titeltje, maar leuk geprobeerd jochie.

tidelot
04-02-2012, 16:55
Precies en net als Hari hebben ze de kans gehad. Helaas.
En de ek titel in verhouding tot de wk titel is wat anders dan de k1 grand prix tegenover een lullig titeltje, maar leuk geprobeerd jochie.


zo geweldig is de K1 titel nou ook weer niet.
als je bv naar 2009 kijkt. ali o vecht tegen saki die met een arm vecht en de finale tegen een afgepoeirde earts die niet eens voor zich kan kijken.
en badr heeft op zijn 26ste 3 keer meegdeaan waavan 2 keer in de finale.
kan alleen earts over meepraten pikkie