PDA

View Full Version : Trailer Melvin Manhoef vs Tyrone Spong, IT'S SHOWTIME Leeuwarden, 28-1



It's Showtime
18-01-2012, 23:45
Tyrone Spong en Melvin Manhoef, vechters met 2 verschillende stijlen. Nooit eerder stonden zij tegenover elkaar in de ring. Deze partij was ooit gepland voor een vorig IT'S SHOWTIME-evenement, maar kon toen helaas wegens blessureleed niet doorgaan.

Zaterdag 28 januari gaat het er dan eindelijk toch nog van komen! Wie denken jullie dat er wint?

http://www.youtube.com/watch?v=oO7f3K3ZqU8&feature=youtu.be

Voor tickets en info: www.fight.nl

Soulbringer320
19-01-2012, 03:28
Spong technisch zeer goed, maar denk dat de altijd gedreven Manhoef hem in de eerste ronde toch pakt.

Kemal
19-01-2012, 07:01
gaat ook een knal partij worden!

micha
19-01-2012, 07:10
ook hier kijk ik zeker naar uit

Durfal
19-01-2012, 08:23
Spong all the way te intelligente beweegelijke vechter voor Manhoef en na de eerste ronde wordt het toch al lastiger voor Manhoef .
Het gogme en de langere adem zijn aan de zijde van Spong te vinden dus.....................

Budokan
19-01-2012, 08:49
lijkt mij een behoorlijk gewichtsverschil, wat wegen de mannen tegenwoordig? Denk Spong rond de 100 en Manhoef 86 max?

Illest
19-01-2012, 09:09
waarom doet hij zijn voorbereiding in de VS? ik zie daar de logica niet van in

adenane
19-01-2012, 09:37
waarom doet hij zijn voorbereiding in de VS? ik zie daar de logica niet van in

Ik wilde daar in het vorige topic dat je al had geopend op reageren maar volgens mij was die ergens op pagina 5 of verder. Kon hem in ieder geval niet terug vinden.

Spong traint in de VS samen met Harry Hooft, die woont er nu volgens mij (en Harry stoomt daar ook MMA vechters klaar voor het staande gevecht). In Nederland trainden ze ook samen dus wat dat betreft maakt het niets uit. Rayen Bindraban (zijn conditie coach en fysio, natuurlijk doe ik Rayen tekort door hem alleen zijn conditie coach te noemen maar dit is om het even duidelijk te houden) was ook eventjes naar de VS gegaan om Tyrone voor te bereiden. Rayen was er niet lang want hij heeft in Nederland een praktijk dat gewoon weer open is. En dan heb je nog Brian Douwes en Cosmo als sparringspartners, ook allen in de VS. Dus ik denk dat de voorbereiding het zelfde zal zijn, maar het is alleen maar verplaatst.

Zo kunnen de andere vechters tijdens de trainingen door ook wat aan hun MMA skills doen en kan Harry als Tyrone zijn rust pakt de MMA vechters trainen/coachen.

Maar dat is wat ik heb gehoord en heb gezien op de filmpjes die op Youtube staan....

Durfal
19-01-2012, 10:08
En dan hebben we het nog niet over het lengte verschil en de betere knie technieken van Spong t o v Manhoef gehad dit wordt geen walk in the park maar wel een overwinning voor Tyrone!!!

Richelieu
19-01-2012, 10:21
waarom doet hij zijn voorbereiding in de VS? ik zie daar de logica niet van in

Ook vanuit commercieel oogpunt is het erg handig dat Spong zich meer in the States profileert ;)

Illest
19-01-2012, 10:36
Ok, hij moet het alleen niet onderschatten....met alleen Cosmo en Douwes als sparringpartners ga je het niet redden....ik ben bang hij met zijn hoofd al helemaal bij het mma zit en deze partij nog 'wel even vecht'....

Melvin is een gelouterde K1 vechter, maakte het Remy fucking lastig en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen...

Ben fan van Tyrone, maar had hem zijn voorbereiding liever in Nederland zien doen!

adenane
19-01-2012, 11:07
Ok, hij moet het alleen niet onderschatten....met alleen Cosmo en Douwes als sparringpartners ga je het niet redden....ik ben bang hij met zijn hoofd al helemaal bij het mma zit en deze partij nog 'wel even vecht'....

Melvin is een gelouterde K1 vechter, maakte het Remy fucking lastig en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen...

Ben fan van Tyrone, maar had hem zijn voorbereiding liever in Nederland zien doen!

Klopt, hij moet het zeker niet onderschatten. Maar wat zou er dan wezenlijk zijn veranderd in zijn voorbereiding? Hij heeft dezelfde mensen om hem heen als in Nederland. Hoost is er niet bij maar ik weet niet hoe vaak ze samen in Nederland trainden. Denk ook niet dagelijks.

Voordeel voor Tyrone nu is dat hij veel met MMA vechters is en, net wat Richelieu zegt, hij zich in de VS kan profileren als 'one of the best stand-up fighters in MMA' wat zeker vanuit commercieel oogpunt een slimme zet is.