PDA

View Full Version : Documentaire over de dominantste BJJer op het moment



Briant
19-01-2012, 14:14
Op Roger na natuurlijk. Ze hebben nog niet tegen elkaar gestaan, maar dat gaat er aan komen. Deze meneer won toen hij bruin was al van goede zwarte banders. In deze documentaire zien we hoe hij traint en hoe hij zijn toekomst ziet. Echt de moeite waard om te kijken, het duurt ongeveer 40 minuten.

http://www.youtube.com/watch?v=ytFRICyuC2Y

http://www.youtube.com/watch?v=roy042H-oQM&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=T96utp3GM3M&feature=relmfu

Fyodor
19-01-2012, 14:43
Tnx, binnenkort even kijken!

jeffrey1978
19-01-2012, 15:06
Thanks
:cool2:

el bastardo
19-01-2012, 15:25
You must spread some Reputation around before giving it to Briant again.

Gilaiir
19-01-2012, 15:34
Nice, leuk om te zien!

Mule-Kick
19-01-2012, 15:53
cool, straks thuis eens even checken

FightingDutchman
19-01-2012, 17:41
Op Roger na natuurlijk. Ze hebben nog niet tegen elkaar gestaan, maar dat gaat er aan komen. Deze meneer won toen hij bruin was al van goede zwarte banders. In deze documentaire zien we hoe hij traint en hoe hij zijn toekomst ziet. Echt de moeite waard om te kijken, het duurt ongeveer 40 minuten.

Behalve dat hij als bruine bander al van black belts won, heeft hij afgelopen jaar in de Gi alles gewonnen bij de Black Belts. Zowel op de Pan Ams, het WK, en op de World pro in Abu Dhabi heeft hij zijn eigen gewicht en het open gewicht van de black belts gewonnen.

Thanks Briant! Ik ga zeker kijken.


Edit; Ow, ik zie net dat deze feiten in de video ook voorbij komen. Nou in ieder geval voor iedereen die nog twijfelde of het de moeite waard was, Rodolfo is DE man van het afgelopen jaar!

Briant
19-01-2012, 18:08
Behalve dat hij als bruine bander al van black belts won, heeft hij afgelopen jaar in de Gi alles gewonnen bij de Black Belts. Zowel op de Pan Ams, het WK, en op de World pro in Abu Dhabi heeft hij zijn eigen gewicht en het open gewicht van de black belts gewonnen.

Thanks Briant! Ik ga zeker kijken.


Edit; Ow, ik zie net dat deze feiten in de video ook voorbij komen. Nou in ieder geval voor iedereen die nog twijfelde of het de moeite waard was, Rodolfo is DE man van het afgelopen jaar!

SPOILER!!! :P

j/k Het is zeker de moeite waard om te kijken. Wat ik ook interessant vond is dat deze man een niet-gracie lineage heeft, iets waar ik door deze docu achter gekomen ben.

Overigens zijn de feiten die jij noemt allemaal waar, maar ze waren natuurlijk wel in afwezigheid van Roger Gracie behaald. Ik ben benieuwd naar de match up tussen Roger en Rodolfo die er zeker een keer aan zit te komen. Pas dan weten we wie ECHT de beste van de wereld is ;)

FightingDutchman
19-01-2012, 18:30
Overigens zijn de feiten die jij noemt allemaal waar, maar ze waren natuurlijk wel in afwezigheid van Roger Gracie behaald. Ik ben benieuwd naar de match up tussen Roger en Rodolfo die er zeker een keer aan zit te komen. Pas dan weten we wie ECHT de beste van de wereld is ;)

Dat klopt, maar dat gaat eigenlijk alleen op voor het WK want aan de Pan Ams en de World pro doet Roger meestal niet mee. Maar ik ben ook ZEER benieuwd wat er gaat gebeuren als de partij tussen Roger en Rodolfo er komt!