PDA

View Full Version : UFC Managing Director over UFC Events in Amsterdam/Frankrijk/China (VIDEO)



mmaikel
19-01-2012, 22:56
Kwam deze tegen via het UG.
Gaat over toekomstige UFC events, hij heeft het ook over amsterdam:D


UFC Managing Director of International Business Marshall Zelaznik talks to Fighters Only about the UFC plans for 2012 in its international markets, including Amsterdam and China, and whether the UK market has fizzled out.

http://www.fightersonlymag.com/content/news/15466-video-ufc-2012-plans-for-uk-europe-china

youssef22
19-01-2012, 23:05
Als ze maar geen nick diaz op de eventuele amsterdam kaart zetten

Soulbringer320
19-01-2012, 23:53
Denk eerlijk gezegd niet of Amsterdam het zo makkelijk gaat toe laten.
Tuurlijk gaat de stad Amsterdam er veel geld aan verdienen, maar ze deden al moeilijk voor K-1 en Showtime.

Maar goed, als ze in Amsterdam komen zit ik er echt bij....

blackadder
19-01-2012, 23:57
Als ze maar geen nick diaz op de eventuele amsterdam kaart zetten

Goed voor de omzet van de plaatselijke koffiebranche.

rollermanskunk
20-01-2012, 01:43
De gemeente Amsterdam wil wel degelijk grote internationale sportevenementen binnen halen. Het is gewoon zaak om ze te overtuigen dat de UFC wereldwijd zo'n grote professionele organisatie is die Amsterdam heel veel exposure kan geven en van een totaal andere orde is dan de standaard kickboks gala die een "bibob keurmerk" hebben.

Met een goed verhaal moet dat wel lukken.

Ik zeg:

- Ziggodome 2013, Overeem en Struve op de card

blackadder
20-01-2012, 02:43
De gemeente Amsterdam wil wel degelijk grote internationale sportevenementen binnen halen. Het is gewoon zaak om ze te overtuigen dat de UFC wereldwijd zo'n grote professionele organisatie is die Amsterdam heel veel exposure kan geven en van een totaal andere orde is dan de standaard kickboks gala die een "bibob keurmerk" hebben.

Met een goed verhaal moet dat wel lukken.

Ik zeg:

- Ziggodome 2013, Overeem en Struve op de card

Dat zou dan wel het toppunt van achterbaksheid zijn nadat ze It's Showtime de stad uit probeerden te pesten en dan de UFC erin laten.
Ik zie het nog wel gebeuren.

Redwhitewarrior
20-01-2012, 03:02
Ben er zeker bij als ze naar A'dam komen

MMAProfessor
20-01-2012, 05:17
Ik zie het trouwens eigenlijk alleen maar gebeuren als Overeem de titel pakt en hem een paar keer ook succesvol verdedigt anders niet. Nederland is geen Zweden die binnen 3uurtjes even 14000 kaartjes verkoopt. Kijk naar de gala van Hari waar je nog kaartjes van kunt halen en ik schat de populariteit van Kickboksen hoger in dan MMA hier in NL. Ali moet echt de titel pakken en een paar fights winnen en pushen voor een gala in Nederland

MMAFAN-1122
20-01-2012, 12:02
We zullen afwachten!!

The Company
20-01-2012, 12:28
Hoe oud is dit interview? Hij zegt dat ze in Amsterdam great television exposure hebben, maar het is al een paar jaar geleden dat TUF 10 hier op tv was. Is er een nieuwe deal gesloten?

Als Overeem de titel pakt zie ik hem die niet in Nederland verdedigen ivm het tijdverschil. Europese kaarten zijn altijd minder dan die in Amerika of Brazilië. Je moet eerder denken aan Struve, Kuiper en misschien het UFC debut van Spong.

dirk5
20-01-2012, 13:02
Ik zie het trouwens eigenlijk alleen maar gebeuren als Overeem de titel pakt en hem een paar keer ook succesvol verdedigt anders niet. Nederland is geen Zweden die binnen 3uurtjes even 14000 kaartjes verkoopt. Kijk naar de gala van Hari waar je nog kaartjes van kunt halen en ik schat de populariteit van Kickboksen hoger in dan MMA hier in NL. Ali moet echt de titel pakken en een paar fights winnen en pushen voor een gala in Nederland

Voor een gala in Europa komen mensen uit heel Europa. Dit heb ik wel gezien op de UFC gala's waar ik ben geweest. Bij een goede card zullen er wel degelijk 14.000 kaarten verkocht worden binnen 3 uur. Australie, Zweden, Duitsland Ierland en Dubai hebben ook nooit een UFC champ gehad....

Echter....

mag een UFC gala volgensmij helemaal niet in Nederland worden gehouden conform de regelgeving. Zelfde probleem wat de UFC nu in Melbourne heeft.

XanaduNL
20-01-2012, 13:27
Marshall zei ook dat het niet dit jaar gaat worden, maar dat ze wel bezig zijn met TV, eventueel LIVE.
Ondertussen kunnen ze proberen kooivechten legaal te krijgen.

dirk5
20-01-2012, 13:50
Marshall zei ook dat het niet dit jaar gaat worden, maar dat ze wel bezig zijn met TV, eventueel LIVE.
Ondertussen kunnen ze proberen kooivechten legaal te krijgen.

Net zoals in New York zeker :)

I hope they are in for the long run...

XanaduNL
20-01-2012, 14:11
Ja, net als in New York. Hoezo? :) Vind je dat ze dat moeten opgeven?
Dana heeft gezworen dat het in 2012 gaat lukken. Nu zegt dat niet ALLES, maar wel aardig wat.

En ja, ik denk dat ze er in zitten "for the long run". :pimp:

dirk5
20-01-2012, 14:26
Ja, net als in New York. Hoezo? :) Vind je dat ze dat moeten opgeven?
Dana heeft gezworen dat het in 2012 gaat lukken. Nu zegt dat niet ALLES, maar wel aardig wat.

En ja, ik denk dat ze er in zitten "for the long run". :pimp:

Ja dat vind ik, het is gewoon een ordinaire prestige strijd geworden.... en voor wat? Een hoop BS en Madison Square garden, nou jippie! Meer kan ik er niet van maken.

De dag dat ik Dana op zijn woorden moet geloven moet nog komen, die man heeft te veel gelogen in het verleden...

XanaduNL
20-01-2012, 15:04
Ik zie er geen kwaad in. Ordinair vind ik het niet, en de prestige is begrijpbaar. :)