PDA

View Full Version : UFC Site gehackt



stephan_dude
23-01-2012, 00:38
Ik wil net op ufc.com kijken.. word ik doorgelinkt naar underground nazihackers of whatever...

raaaar..

Asura
23-01-2012, 00:50
Ik kom er wel op. Het zal wel zijn omdat ze SOPA steunen. Motherf****.

Westpaw
23-01-2012, 00:55
Ik wil net op ufc.com kijken.. word ik doorgelinkt naar underground nazihackers of whatever...

raaaar..
Ja, gebeurde mij ook daarnet: http://mmavalor.com/wp-content/uploads/2012/01/UFC-hacked-394x212.jpg

Westpaw
23-01-2012, 00:59
Ik kom er wel op. Het zal wel zijn omdat ze SOPA steunen. Motherf****.
Zou goed kunnen dat dat de reden is ja. Ik krijg nog steeds de gehackte pagina te zien trouwens.

blackadder
23-01-2012, 01:00
:lol:
Geweldig!!!

Turboknecht
23-01-2012, 01:00
Niet meer dan terecht in dat geval.

McClane
23-01-2012, 01:47
Betaalgegevens klantjes UFC.tv? Mag de UFC hopen dat het de witte hoeden zijn Anonymous. Wel hilarisch.

SpelPlan
23-01-2012, 01:58
Betaalgegevens klantjes UFC.tv? Mag de UFC hopen dat het de witte hoeden zijn Anonymous. Wel hilarisch.

Dit was gewoon een defacing.

Voor je beeldvorming dit verhoudt tot het jatten van de UFC TV betaalgegevens als tot het 's nachts snel spuiten van een hakenkruis op het raam van je Rabobank filiaal. Je komt nooit in de buurt van de kluis. Hele andere tak van sport.

McClane
23-01-2012, 02:04
Zeg nooit nooit. Playstation netwerk? Anonymous kan dat extra stapje heus wel zetten.

SpelPlan
23-01-2012, 02:08
Zeg nooit nooit. Playstation netwerk? Anonymous kan dat extra stapje heus wel zetten.

Oh wil zeker niet beweren dat ze het niet kunnen. Ze hebben niet alleen het Playstation netwerk maar ook bij vele vele andere al data weggetrokken waarvan je niet wilt dat het weggetrokken wordt als jij je creditcard gegevens en/of username/password combinatie die je voor het gemak overal hetzelfde gebruikt daar hebt ingevuld.

Maar als je stiekem een tunnel aan het graven bent om in de schatkamer terecht te komen ga je niet de aandacht van onderzoekers trekken door eerst een molotov cocktail tegen het raam aan te kwakken. :)

blackadder
23-01-2012, 02:09
Zeg nooit nooit. Playstation netwerk? Anonymous kan dat extra stapje heus wel zetten.

Maar dit was Anonymous niet.

McClane
23-01-2012, 02:16
Je hebt gelijk.

Deze beweging heeft geen affiliatie met Anonymous?

SpelPlan
23-01-2012, 02:41
Je hebt gelijk.

Deze beweging heeft geen affiliatie met Anonymous?

Anonymous is een groep zonder vaste leden. Als jij morgen Anonymous Lutjebroek wil zijn kan dat. Als je dan een website plat gooit van de gemeente Lutjebroek die heeft gezegd dat SOPA een goed iets is en dat Twittert zal @YouAnonNews dat ongetwijfeld RT'en als weer een overwinning van Anonymous.

Dus een lang antwoord om te zeggen, ik heb geen idee. :lol:

Soulbringer320
23-01-2012, 04:03
Someone temporarily hijacked the Ultimate Fighting Championship's website on Sunday, apparently because of the organization's stance on online piracy.
UFC.com on Sunday afternoon was briefly redirecting to another domain that identifies itself as the "Underground Nazi H4ck3rGr0up" site. UFC had things back to normal before 5:52 p.m. ET.
One individual identified himself as "JoshTheGod" on the domain to which UFC.com was redirecting. That person posted on Twitter at 4:51 p.m. ET to take credit for Sunday's incident.

smike
23-01-2012, 16:09
Spelplan is uitermate correct!

Gewoon een groepje puberende hackertjes die ff stoer wilden doen.

Anonymous is andere koek.

Marchant
23-01-2012, 17:16
http://images.cheezburger.com/completestore/2009/7/31/128935364337664029.jpg

rollermanskunk
23-01-2012, 17:24
http://ugnazi.com/

Sullige goedzakken

Tykill
23-01-2012, 17:52
Natuurlijk worden ze gehackt omdat ze SOPA en PIPA steunen...

Ze lopen veel geld mis door het gestream. Moeten ze ook maar niet zo belachelijk veel geld vragen!

Go anonymous!

Biiyen
23-01-2012, 17:52
:lol:
Geweldig!!!

rare reactie? Dus als ik vanacht bij jou de voorrdeur zwart schilder met een mooi rood hakenkruis erin dan vind jij dat geweldig?

Tykill
23-01-2012, 17:55
"We understand that these websites will enevitably take back their website.
We don't steal users data, only here to make them aware.
From SOPA/PIPA, to ACTA to just pissing us off...there is always a reason"

Biiyen
23-01-2012, 17:56
Natuurlijk worden ze gehackt omdat ze SOPA en PIPA steunen...

Ze lopen veel geld mis door het gestream. Moeten ze ook maar niet zo belachelijk veel geld vragen!

Go anonymous!

IK snap dit niet... ze dwingenjou toch niet om hun product te kopen? Het is een prive onderneming, ze mogen voor hun product vragen wat ze willen. Het is aan de consument om te bepalen of hun product dat bedrag wat ze ervoor vragen waard vinden.

Het is niet als de muziek industrie dat ze je van alles en nog wat opdringen, zoals bv brein dat wel doet. Je moet al betalen als je in je eigen zaak de radio aan wil zetten, Dat is MAFIA.

blackadder
23-01-2012, 17:58
rare reactie? Dus als ik vanacht bij jou de voorrdeur zwart schilder met een mooi rood hakenkruis erin dan vind jij dat geweldig?

Want dat is precies hetzelfde...:leut:

Tykill
23-01-2012, 18:02
IK snap dit niet... ze dwingenjou toch niet om hun product te kopen? Het is een prive onderneming, ze mogen voor hun product vragen wat ze willen. Het is aan de consument om te bepalen of hun product dat bedrag wat ze ervoor vragen waard vinden.

Het is niet als de muziek industrie dat ze je van alles en nog wat opdringen, zoals bv brein dat wel doet. Je moet al betalen als je in je eigen zaak de radio aan wil zetten, Dat is MAFIA.

Ik begrijp dat het stom overkomt. Toch is er een goede reden (na mijn mening). UFC verliest dus kijkers en om die reden steunen ze SOPA wat een ontzettende klote regeling heeft wat het hele internet gaat verneuken mocht het door gaan. Daar heeft de UFC dus schijt aan en steunen die stakkers dus puur om hun eigen verlies.

Natuurlijk mogen ze piraterij voorkomen, maar niet ten koste van het hele internet. Mensen zien niet in wat voor effect dit heeft op het internet... Als die filmpjes die hier op mixfight gedeeld worden zal je dan de meesten niet meer kunnen bekijken.

smike
23-01-2012, 18:04
Want dat is precies hetzelfde...:leut:

Het komt inderdaad op hetzelfde neer, ik ben ook wel benieuwd naar je argument waarom je dat postte, ik vind het namelijk behoorlijk ziek.

blackadder
23-01-2012, 18:07
Het komt inderdaad op hetzelfde neer
Tuuuurlijk...

ik ben ook wel benieuwd naar je argument waarom je dat postte
Ik moest erom lachen.

ik vind het namelijk behoorlijk ziek.
Oh? Whatever.

Tykill
23-01-2012, 18:07
Het komt inderdaad op hetzelfde neer, ik ben ook wel benieuwd naar je argument waarom je dat postte, ik vind het namelijk behoorlijk ziek.

Ziek? hoezo ziek? Omdat een digitale website van een miljoenen bedrijf tijdelijk down is? LOOOOOOOOL

rollermanskunk
24-01-2012, 03:17
Dit is de reden waarom the UFC site is gehackt

http://theflyingkneemma.files.wordpress.com/2012/01/l_fert.jpg
http://theflyingkneemma.files.wordpress.com/2012/01/l_fert_2.jpg

Biiyen
24-01-2012, 12:16
Want dat is precies hetzelfde...:leut:

Ja ... Ik zou je kunnen uitleggen waarom maar dan leer je niks, misschien dat je zelf (ooit) de link legt.

Het is immers beter iemand te leren vissen dan iemand elke dag een vis te geven.

blackadder
24-01-2012, 13:56
Ja ... Ik zou je kunnen uitleggen waarom maar dan leer je niks, misschien dat je zelf (ooit) de link legt.

Het is immers beter iemand te leren vissen dan iemand elke dag een vis te geven.

Ik zal even doen alsof het mij interesseert wat jij vindt.

Oh ja? Echt?

Sadix
24-01-2012, 15:17
dus ik ga der van uit dat Biiyen en smike nog nooit een stream hebben gekeken van de ufc? of begrijp ik het verkeerd?

Jullie hebben elke UFC gekocht?

YoMarK
24-01-2012, 15:43
Alles tegen SOPA is goed nieuws. Een dergelijk systeem waar overheden onder druk van organisaties als de UFC of platenmaatschappijen sites kunnen blokkeren zonder tussenkomt van een rechter is iets wat je niet moet willen. Voor je het weet word het filter ook gebruikt om andere "ongewenste" sites te blokkeren, en dan krijgen we Chinese praktijken.
Ik vind het prima dat ze iets doen tegen piraterij, maar Internet moet vrij blijven en niet door een filter lopen.

Biiyen
24-01-2012, 16:32
dus ik ga der van uit dat Biiyen en smike nog nooit een stream hebben gekeken van de ufc? of begrijp ik het verkeerd?

Jullie hebben elke UFC gekocht?

Dat is het punt niet, het punt is dat je andermans spullen kapot maakt en dat leuk/gerechtvaardigd vind omdat je het duur vind. cq. het niet eens bent met hun mening / standpunt.

Verreweg de meeste mensen kunnen geen dure BMW kopen, is het dan gerechtvaardigd om bij de BMW dealer de afbeelding van Hitler op de deur te schilderen? En de sloten vol te spuiten met lijm zodat niemand meer naar binnen kan?
Als jij dat normaal gedrag vind dan verschillen wij van elkaar.
Als je iets te duur vind en het niet kan betalen dan heb je pech.
Dan kun je:
(A) beter werk zoeken
(B) Meer werk zoeken
(C) een alternatief zoeken
maar NIET
(D) andere de schuld de geven en hun schade toe brengen.

Westpaw
24-01-2012, 17:09
Dat is het punt niet, het punt is dat je andermans spullen kapot maakt en dat leuk/gerechtvaardigd vind omdat je het duur vind. cq. het niet eens bent met hun mening / standpunt.

Verreweg de meeste mensen kunnen geen dure BMW kopen, is het dan gerechtvaardigd om bij de BMW dealer de afbeelding van Hitler op de deur te schilderen? En de sloten vol te spuiten met lijm zodat niemand meer naar binnen kan?
Als jij dat normaal gedrag vind dan verschillen wij van elkaar.
Als je iets te duur vind en het niet kan betalen dan heb je pech.
Dan kun je:
(A) beter werk zoeken
(B) Meer werk zoeken
(C) een alternatief zoeken
maar NIET
(D) andere de schuld de geven en hun schade toe brengen.

Piraterij (bestrijden) is één ding maar SOPA ondersteunen is een heel ander ding, geloof me, dat willen we niet met z'n allen (als uiteindelijk tot iedereen doorgedrongen is wat dat betekent voor de vrijheid op internet).
Zoals Neelie Kroes al terecht opmerkte over SOPA: "Speeding is illegal too: but you don't put speed bumps on the motorway". Jij wil al te keurig en kritiekloos langs het lijntje lopen, weet je hoe de "Powers that be" zo iemand noemen? - Een nuttige idioot -.

Marchant
24-01-2012, 17:12
Dat is het punt niet, het punt is dat je andermans spullen kapot maakt en dat leuk/gerechtvaardigd vind omdat je het duur vind. cq. het niet eens bent met hun mening / standpunt.

Verreweg de meeste mensen kunnen geen dure BMW kopen, is het dan gerechtvaardigd om bij de BMW dealer de afbeelding van Hitler op de deur te schilderen? En de sloten vol te spuiten met lijm zodat niemand meer naar binnen kan?
Als jij dat normaal gedrag vind dan verschillen wij van elkaar.
Als je iets te duur vind en het niet kan betalen dan heb je pech.
Dan kun je:
(A) beter werk zoeken
(B) Meer werk zoeken
(C) een alternatief zoeken
maar NIET
(D) andere de schuld de geven en hun schade toe brengen.

Gaat het er nu om dat het nazi's zijn of gaat het om het feit dat ze de site plat hebben gelegd?
Ik heb het gevoel dat je je een beetje verschuilt achter het nazi gebeuren.
Had het anders geweest als ze een david ster hadden geplaatst of de Nederlandse leeuw?

McClane
24-01-2012, 17:19
Een dergelijk systeem waar overheden onder druk van organisaties als de UFC of platenmaatschappijen sites kunnen blokkeren zonder tussenkomt van een rechter is iets wat je niet moet willen.
x2

Mule-Kick
24-01-2012, 17:19
Dat is het punt niet, het punt is dat je andermans spullen kapot maakt en dat leuk/gerechtvaardigd vind omdat je het duur vind. cq. het niet eens bent met hun mening / standpunt.

Verreweg de meeste mensen kunnen geen dure BMW kopen, is het dan gerechtvaardigd om bij de BMW dealer de afbeelding van Hitler op de deur te schilderen? En de sloten vol te spuiten met lijm zodat niemand meer naar binnen kan?
Als jij dat normaal gedrag vind dan verschillen wij van elkaar.
Als je iets te duur vind en het niet kan betalen dan heb je pech.
Dan kun je:
(A) beter werk zoeken
(B) Meer werk zoeken
(C) een alternatief zoeken
maar NIET
(D) andere de schuld de geven en hun schade toe brengen.

Het probleem is niet dat UFC geld wil voor zn streams, dat is hun goed recht.

Het probleem is dat SOPA veel meer is en gewoon een grote censuur over het internet zou kunnen gaan werpen. Nu zal het in het begin niet zo'n vaart lopen maar uiteindelijk zou dit mogelijk kunnen uitlopen naar het (voormalig?) Chinese model waar je alleen door overheid goedgekeurde websites mag bezoeken en zij bepalen welke informatie je wel en niet te zien mag krijgen.

smike
24-01-2012, 17:24
Ziek? hoezo ziek? Omdat een digitale website van een miljoenen bedrijf tijdelijk down is? LOOOOOOOOL

Omdat nazi tekens plaatsen lachen is?
Ga maar even aan wat joodse mensen vragen hoe grappig dat is.
Simpele ziel.

Marchant
24-01-2012, 17:37
Omdat nazi tekens plaatsen lachen is?
Ga maar even aan wat joodse mensen vragen hoe grappig dat is.
Simpele ziel.


Ah dus idd om de tekens........dan zeg ik niets en geef je gelijk.

blackadder
24-01-2012, 17:38
Omdat nazi tekens plaatsen lachen is?
Ga maar even aan wat joodse mensen vragen hoe grappig dat is.
Simpele ziel.

Heb jij überhaupt gezien wat er op de site stond toen die was gehackt of heb je alleen het woord nazi's gelezen en ben je meteen doorgegaan met mij aanvallen?
http://www.youtube.com/watch?v=ZTIwc59hmk4

smike
24-01-2012, 17:44
Heb jij überhaupt gezien wat er op de site stond toen die was gehackt of heb je alleen het woord nazi's gelezen en ben je meteen doorgegaan met mij aanvallen?


Ja.

Weet jij dat het bekladden van gebouwen etc. met nazi tekens/hakenkruizen strafbaar is?

blackadder
24-01-2012, 17:48
Ja.
Ja, wat?


Weet jij dat het bekladden van gebouwen etc. met nazi tekens/hakenkruizen strafbaar is?

En waar zie jij hier hakenkruizen of andere nazi tekens?

McClane
24-01-2012, 17:57
Omdat nazi tekens plaatsen lachen is?Waar zie jij de Nazi symboliek in de afbeelding? Het woord 'nazi' in de url? De associatie met een dergelijk persoon is persoonlijk. De vergelijking gebouwen met swastika's bekladden, expliciet, gaat hier zeker niet op.

Kemal
24-01-2012, 21:04
UFC Issues Statement in Response to Website Hack

For a company that's adopted an aggressive stance toward fighting online piracy of its pay-per-view events and other content, the UFC seems relatively unconcerned about its website getting hacked over the weekend.

After UFC.com was hijacked and briefly redirected to a site called UGNazi.com -- supposedly in retaliation for the UFC's support of the anti-internet piracy bill SOPA (Stop Online Piracy Act) -- the UFC released a statement yesterday to assure fans that any information they might have given to the organization via its site was safe.

"On Sunday, January 22nd, the UFC.com website was redirected by a criminal hacker to another website," a statement provided to MMA Fighting read. "The UFC website was quickly restored to the control of the UFC, and there is no evidence suggesting that any confidential information belonging to the company or its customers was compromised by the re-direction of the website. UFC representatives are continuing to investigate the matter and are working with law enforcement agents to prosecute those involved."

That response, however, stands in stark contrast to the initial take offered by UFC president Dana White on Twitter.

"I'm in the fight biz not the website biz," he wrote to one fan who asked him about the hack on Sunday. "Who gives a [expletive]!?"

One answer might be: fans who have given the UFC their credit card information at some point in the past. Between online pay-per-view purchases, merchandise, and UFC Fight Club subscriptions, thousands of fans have no doubt passed important confidential information to the UFC through one of its websites, and those people might have liked a little extra reassurance from the public face of the company.

By comparison, after online shoe retailer Zappos.com was hacked earlier this month and the information for a reported 24 million accounts exposed, the company quickly sent out an email to customers to alert them to the situation and advise them to change their login and password information on any other site where they used "a same or similar password." Zappos also reassured customers that the "database that stores your critical credit card and other payment data was NOT affected or accessed."

The UFC's website was quickly restored by late Sunday afternoon for most visitors, but the group that claimed responsibility for hacking both UFC.com as well as Coach.com and CoachFactory.com -- all for their support of SOPA -- posted a message to its website that read simply: "We arn't done...not even close."

The timing of the attack coincided with a pro-SOPA opinion piece in the Las Vegas Review-Journal written by UFC executive vice president and general counsel Lawrence Epstein which accused "[f]oreign criminal websites," such as those that offer illegal streams of UFC events, of costing "legitimate U.S. businesses more than $200 billion a year, siphoning off American jobs, hurting businesses and dampening our economy."

Regardless, the SOPA bill remained unpopular with major online entities such as Wikipedia and Google, both of which participated in protests of the SOPA and PIPA (Protect Intellectual Property Act) bills last week before both were eventually shelved by lawmakers.

blackadder
24-01-2012, 21:15
Tja. Tegen mensen die zich zorgen maakten om hun gegevens zei Dana: dan koop je toch niet online?

Kemal
27-01-2012, 08:07
http://www.youtube.com/watch?v=rux7e9TekWM&feature=player_detailpage

beautiful_lie
27-01-2012, 08:15
hij ziet internet als de vijand hahaha gekke amerikaan maar hij heeft zeker gelijk, wacht maar de overheid pakt ze wel. gevecht tegen overheid verlies je altijd, zeker die zionistische overheid van amerika

Kemal
27-01-2012, 08:22
Dana White Responds to Hackers: 'Do It Again, Do It Tonight'

UFC president Dana White doesn't care that UFC.com was hacked on Sunday. In fact, he's urging the parties responsible to "do it again."

"Keep hacking our site," White said Thursday. "Do it again. Do it tonight."

Hackers on Sunday redirected the official UFC page to one of its own as a warning attack against the UFC for its support of the controversial SOPA anti-piracy bill.

Any downtime no matter how temporary is never good for business, but White's position is that he's in the fight business, not the website business.

"I'm not eBay. My website goes down for two days? Okay, our website goes down for two days. We'll fix it," White said. "You're not hurting me by taking my website down."

Since the majority of the UFC's revenues is from pay-per-view, the UFC has long held an aggressive anti-piracy act. SOPA would allow the government to stop advertising networks from accepting copyright-infringing websites as publishers. Additionally, search engines and Internet Service Providers would not be allowed to lead users to the infringing pages.

Opponents are calling SOPA a threat against the freedom of expression. Meanwhile, White says he is simply looking out for his business.

"Is SOPA the perfect bill?" White said. "No, it's not. The only thing that we're focused on is piracy. Piracy is stealing. If you walk into a store and steal a f--kin' gold watch, it's the same as stealing a pay-per-view. I don't care what your twisted, demented idea of stealing is."

A draft for the bill ended up getting postponed on Jan. 20, but White said Thursday that the hackers could actually help resurrect the bill.

"These guys look like terrorists now," said White, adding that hackers are only making government officials angry. " ... a bill that was about to die, it's about to come back."

The hacking was a web address redirect and the UFC says no confidential information belonging to the company or customers were compromised during the attack.

White made it a point that he loves the Internet, but for him, the Internet is also a camping ground for a select group of individuals he's not particularly fond of.

"I've always said this about the Internet: It's a place where cowards live," White said. "It's a place we're cowards live. You don't scare me. You don't scare me."

SpelPlan
27-01-2012, 11:19
Oeps. Dana heeft op Twitter ruzie zitten maken met Anonymous. Wordt een lang weekend voor degene die wel de internetguy bij de UFC is.

dirk5
27-01-2012, 11:29
En toen lag al Dana zijn prive info op straat...

Wat is het toch een dufty, don't start fights you can not win :)

Turboknecht
27-01-2012, 11:32
Dit was echt zo'n moment dat ie beter gewoon even niks had kunnen zeggen. Wat een dom gelul zeg.

Biiyen
27-01-2012, 12:15
hahaha wat een mafkees is het ook! een beetje Anonymous uitdagen je site te hacken en ze lafaards noemen. Ben benieuwd wat Dana's volgende stap zal zijn. Gaat hij door met trashtalken of bind hij in?

Westpaw
27-01-2012, 12:45
Poor Dana, I think he's gonna cry.

micha
27-01-2012, 12:50
Hij zal wel een aardig internet teampje hebben zitten

blackadder
27-01-2012, 14:35
Blijkbaar heeft Anon Dana's persoonlijke gegevens gehackt.
http://pastebin.com/wH7SXwAP

blackadder
27-01-2012, 14:43
http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7021:dana-white-issued-a-challenge-to-hackers-and-they-happily-accepted

beautiful_lie
27-01-2012, 14:49
ik snap dit niet man, wat willen ze hier nu mee bereiken. Kinderachtige shit, die zionische overheid regels ga je echt niet tegenhouden hoor.

blackadder
27-01-2012, 14:58
Anonymous: #OpUFC
http://www.youtube.com/watch?v=15IRZdEUO20&feature=player_embedded#!

R.H.
27-01-2012, 15:07
Dana is ook een idioot dat hij ze zelfs hierna gaat lopen uitdagen, ik zeg niet dat ik het met ze eens ben maar jezus man. Dat zijn credit cards gegevens openbaar worden gemaakt is één ding, als ze net als bij PS3 toen alle creditcard gegevens gaan hacken dan word het een heel groot probleem.

dirk5
27-01-2012, 15:09
ehe Edmund Blackadder

je bent een paar uur te laat, hier hadden we het ook al over:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119909-UFC-Site-gehackt/page3

blackadder
27-01-2012, 15:12
Nou ja. Voeg het dan maar samen.

dirk5
27-01-2012, 15:14
hehe, maakt niet uit man, Dana is fucked, kunnen niet genoeg topics over gemaakt worden :)

blackadder
27-01-2012, 15:16
hehe, maakt niet uit man, Dana is fucked, kunnen niet genoeg topics over gemaakt worden :)

Da's waar. Anders heb je ook elke keer 1 miljoen threads wanneer hij een scheet laat.


Dana is ook een idioot dat hij ze zelfs hierna gaat lopen uitdagen, ik zeg niet dat ik het met ze eens ben maar jezus man. Dat zijn credit cards gegevens openbaar worden gemaakt is één ding, als ze net als bij PS3 toen alle creditcard gegevens gaan hacken dan word het een heel groot probleem.
Ik ben het wel met ze eens. Helemaal omdat Dana White het doelwit is.;)

Tykill
27-01-2012, 15:46
Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.

Tykill
27-01-2012, 15:56
Government vol met geniuses? De beste hackers zijn werkloos of verlenen hun talenten niet aan een bedrijf. Het is duidelijk dat Dana niet weet wat hij aan het doen is.

Biiyen
27-01-2012, 16:05
Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.

Hoezo? Hij vraagt er toch zelf om? Hij spoort ze letterlijk aan om in te breken op de site en daarna noemt hij ze lafaards en terroristen. Sorry maar dan vraag je er gewoon om.

Voor ons is het jammer, de komende tijd kunnen we een goedkope goede UFC stream op de buik schrijven.

dirk5
27-01-2012, 16:06
Damn... ik begrijp dat ze Dana op zijn plek willen zetten maar dit gaat wel heel ver.

Eigen schuld. de UFC is Dana voorbij gegroeid, deze man hoort niet meer op deze plek en dat word op deze manier weer pijnlijk duidelijk gemaakt.

Dit was 1 ding wat ze konden doen, ppv's offline gooien zaterdag is iets anders.... vooral doorgaan met uitdagen...

Het blijft ongelooflijk wat de UFC voor kinderlijk imago op zich af roept door deze maloot op zijn plaats te laten zitten....

goro
27-01-2012, 16:26
Eigen schuld. de UFC is Dana voorbij gegroeid, deze man hoort niet meer op deze plek en dat word op deze manier weer pijnlijk duidelijk gemaakt.

Dit was 1 ding wat ze konden doen, ppv's offline gooien zaterdag is iets anders.... vooral doorgaan met uitdagen...

Het blijft ongelooflijk wat de UFC voor kinderlijk imago op zich af roept door deze maloot op zijn plaats te laten zitten....

Ik vind dat Dana zijn job goed heeft gedaan en goed is aan het doen. Beste stuurlui staan aan wal.

Biiyen
27-01-2012, 16:44
Ik vind dat Dana zijn job goed heeft gedaan en goed is aan het doen. Beste stuurlui staan aan wal.

Ik weet niet of deze actie slim is... ik weet namelijk of hun beveiliging echt zo "goed" is. Als straks van een heleboel klanten de creditcard/prive gegevens op straat liggen dan is dat niet best.

Tykill
27-01-2012, 16:47
De actie is zeker dom, nu ik het filmpje ook heb gezien heb ik minder medelijden met de man. Toch is het knap wat hackers kunnen bereiken.

Kemal
27-01-2012, 17:31
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=15IRZdEUO20

Kemal
27-01-2012, 17:39
Threads samengevoegd.

dirk5
27-01-2012, 19:01
1 ding moet ik Dana wel meegeven.....



Hij heeft wel een zwarte band Boxercise

http://www.mma-core.com/images/fans/full/10000363.jpg

Wat een stumper....

Kemal
27-01-2012, 19:05
Hackers Target Dana White, UFC After He Issues Challenge

UFC President Dana White picked a fight with anonymous hackers on Thursday, and the hackers promptly targeted White personally by posting his personal contact information online. Hackers also attacked the UFC's own web site.

Last week hackers first went after UFC.com as a protest against the UFC's support for SOPA and PIPA, controversial legislation that would greatly expand the powers of the government to protect copyrights -- and prosecute those accused of violating copyrights. On Thursday, White challenged the hackers to "do it again, do it tonight." They did.

This time the hacking of the UFC's own site appeared to be more significant than what took place last week, when the UFC.com URL was simply redirected to a protest site. On Thursday night, the hackers appeared to gain access to files within the UFC's site. And now the hackers are also attacking White individually, rather than simply going after the web site.

The hackers also posted personal contact information for White as well as information from credit checks and background checks.

Through it all, White remained combative. When one person told White on Twitter that he had opened a credit card in White's name using White's personal information, White replied, "Go crazy with that f--ker." When someone else told White on Twitter to expect more trouble from the hackers, White answered, "That s--t don't work here dork."

The biggest question for the UFC is whether that s--t will work in disrupting the company's web site, where it sells pay-per-views and streams events. White seems unconcerned about hackers targeting him personally. If the hackers disrupt the UFC's business, however, that's a concern to UFC fans.

MMAProfessor
27-01-2012, 19:30
WTF?! je kunt zeggen wat je wil over dana, maar er is niemand die het beter had gedaan of het nog doet dan Dana! als je ook ziet hoe die vechters gisteren op de persconferentie braaf luisteren naar Dana. Hij heeft de UFC helemaal naar z'n duim en ik vind het wel knap als je er voor kunt zorgen dat het allerbeste gewoon onder een organisatie zit, kunnen hem niet veel na zeggen en MMA is ook nog een van de grotere vechtsporten, hij komt soms over als een klootzak maar doet z'n werk uitstekend!. Heerlijk al die toppers bij elkaar in de UFC en dan ook nog eens bijna elke week een event, wat wil je als fan nog meer?

dirk5
27-01-2012, 20:22
WTF?! je kunt zeggen wat je wil over dana, maar er is niemand die het beter had gedaan of het nog doet dan Dana! als je ook ziet hoe die vechters gisteren op de persconferentie braaf luisteren naar Dana. Hij heeft de UFC helemaal naar z'n duim en ik vind het wel knap als je er voor kunt zorgen dat het allerbeste gewoon onder een organisatie zit, kunnen hem niet veel na zeggen en MMA is ook nog een van de grotere vechtsporten, hij komt soms over als een klootzak maar doet z'n werk uitstekend!. Heerlijk al die toppers bij elkaar in de UFC en dan ook nog eens bijna elke week een event, wat wil je als fan nog meer?

Ik zal het je eens precies uitleggen, je bent nieuw op het forum (of je nieuw bent in de sport weet ik niet), dus dat is wel zo netjes.

De reden dat de vechters zich als makke lammetjs gedragen t.o.v. Dana is omat ze anders hun baan kwijt zijn. Hij ontslaat ze als ie ze niet mag, hij onslaat ze wanneer ze iets zeggen wat ie niet leuk vind, en hij meet met 2 maten t.o.v. zijn vechters.

De reden dat alle vechters hebben is omdat ze de concurentie opkopen zodra die wat aandacht krijgen/of in de shit zitten. Ze zeggen dan dat alles blijft als vroeger en iedereen is blij. Vervolgens annexeren ze alle goede vechters, zodat de andere organisatie langzaam doodbloed en dan laten ze hem sterven. Weer een concurent minder. Ze hebben ooit cross-promotion gevechten gedaan bij Pride (zo kun je ook iedereen tegen elkaar laten vechten) maar dat ging niet als verwacht (liddell-Rampage).

Verder is het gewoon een nare man. Hij liegt, iedereen die niet in de UFC zit is slecht volgens hem, zodra ze dan wel in de UFC zitten zijn ze goed. Hij heeft al tig domme opmerkingen gemaakt in de media over bepaalde bevolkingsgroepen waar de UFC voor word aangekeken. Zijn vocabulair is 1 grote scheldkanonnade, en wanneer iemand van de pers iets slechts zegt zijn ze banned.

En dan zijn laatste wapenfeit: Een groep notaire hackers uitnodiggen (lees uitlokken) om zijn site te hacken want het maakt hem allemaal niks uit. Dezelfde site waar al die CC gegevens van alle klanten van UFC.tv en UFCstore.com binnen komen... Smart move dickhead...

Hij kan misschien veel, but you never fuck with the internet, never!!!

Puntje bij paaltje: Zo'n man wil je toch niet als toonbeeld van je organisatie? Hij zit er in met geld dus je raakt hem niet kwijt, maar zet hem gewoon wat meer op de achtergrond. Neem Scott Coker, die heeft ook wel slip ups gemaakt, maar ik heb hem nooit zo'n domme dingen zien doen als Dana.

De sport is geworden wat het is, zonder Dana. En zonder Dana, zal de sport gewoon blijven groeien.

Aldus mijn betoog, je mag zeggen dat ik een "know it all" ben, je mag zeggen dat het een persoonlijke hetze is :)
Maar dit is mijn mening (en behoorlijk wat feiten) en ik blijf erbij. Nu tijd voor weekend, fijn weekend idereen!

MMAProfessor
27-01-2012, 20:32
je hoeft me niks uit te leggen, het is duidelijk. je bent gewoon een Dana hater en dat is je goedrecht trouwens. Hoe meer succes je hebt, hoe meer haters. Maar ik ga weer morgen lekker genieten van UFC on Fox 2 en de komende weken diaz,hendo vs edgar,rampage weer in actie, kuiper die z'n debuut maakt,struve weer binnenkort en voordat we het weten is het zover en krijgen we JDS vs overeem:ehhh:

Edit:
ik snap ook niet waar je je druk om maakt, it's just business as usual!. Zo is het zaken leven de ene keer gaat het goed en de andere keer minder en als het minder loopt moet je dat als concurrent gewoon keihard afstraffen en niet gaan afwachten. Dana heeft gewoon juist gehandeld en allemaal uiteindelijk in de voordeel van de echte fans die nu kunnen genieten van het beste wat er is bij elkaar. ik moet er niet aan denken dat we nooit de echte toppartijen niet kunnen zien zoals bij boksen. en als je geniet dan ben je geen MMA fan maar is je haat obsessie op een enkeling groter dan je liefde voor MMA.

@thefxr

sterke argumentatie, maar wat verwacht je anders van een halve mof

dirk5
27-01-2012, 20:36
je hoeft me niks uit te leggen, het is duidelijk. je bent gewoon een Dana hater en dat is je goedrecht trouwens. Hoe meer succes je hebt, hoe meer haters. Maar ik ga weer morgen lekker genieten van UFC on Fox 2 en de komende weken diaz,hendo vs edgar,rampage weer in actie, kuiper die z'n debuut maakt,struve weer binnenkort en voordat we het weten is het zover en krijgen we JDS vs overeem:ehhh:

http://images5.images-speurders.nl/images/45/4537/45379585_1.jpg

PS. goede argumentatie man, ga zo door!

dirk5
27-01-2012, 20:45
Edit:
ik snap ook niet waar je je druk om maakt, it's just business as usual!. Zo is het zaken leven de ene keer gaat het goed en de andere keer minder en als het minder loopt moet je dat als concurrent gewoon keihard afstraffen en niet gaan afwachten. Dana heeft gewoon juist gehandeld en allemaal uiteindelijk in de voordeel van de echte fans die nu kunnen genieten van het beste wat er is bij elkaar. ik moet er niet aan denken dat we nooit de echte toppartijen niet kunnen zien zoals bij boksen. en als je geniet dan ben je geen MMA fan maar is je haat obsessie op een enkeling groter dan je liefde voor MMA.

@thefxr

sterke argumentatie, maar wat verwacht je anders van een halve mof

De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...

en voor die laatst comment: beware the ban hammer!

blackadder
27-01-2012, 21:21
:fp:

Wiseguy
27-01-2012, 21:23
De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...

en voor die laatst comment: beware the ban hammer!

10% is van Dana dus de UFC is wel degelijk van hem.

MMAProfessor
27-01-2012, 21:37
De UFC is niet van Dana, maar van de broers Fertitta... dus...


http://r0.sgsr.us/imgs/250/y4551.gif

Biiyen
27-01-2012, 21:40
Je kan zeggen van Dana wat je wil maar het kan hem echt geen zak boeien. Zelfs nu gaat hij gewoon verder, op zijn twitter. Dana boeit het echt geen ene fuck. Das dan wel weer erg cool om te zien.

dirk5
27-01-2012, 21:52
10% is van Dana dus de UFC is wel degelijk van hem.

die hij heeft gekregen.

Ga je nu het ene kleine dingetje eruit pakken en heel de rest negeren? Veranderd helemaal niks aan alle andere dingen die ik heb gezegd :)

Ik neem aan dat jij het toch ook niet zo'n tactische move vind, mensen vragen om te hacken? Aangezien daar het topic over gaat.

@ Biiyen, het zou allemaal toch wel eens best naar uit kunnen pakken, Ik denk dat Lorenzo er niet zo blij mee is. Misschien dus ook een gevalletje bord voor je kop (dana dan)

MMAProfessor
27-01-2012, 22:01
lorenzo gaat de succesvolle samenwerking van jarenlang nu verbreken om een paar hackertjes? please don't give them to much credit! het is maar een internet site'je die het effe paar uurtjes niet deed. en hoe weet jij hoe lorenzo zich voelt? ik heb nergens gelezen dat die ontevreden was over dana z'n handelen tegen die hackers

Wiseguy
27-01-2012, 22:11
die hij heeft gekregen.

Ga je nu het ene kleine dingetje eruit pakken en heel de rest negeren? Veranderd helemaal niks aan alle andere dingen die ik heb gezegd :)

Ik neem aan dat jij het toch ook niet zo'n tactische move vind, mensen vragen om te hacken? Aangezien daar het topic over gaat.

@ Biiyen, het zou allemaal toch wel eens best naar uit kunnen pakken, Ik denk dat Lorenzo er niet zo blij mee is. Misschien dus ook een gevalletje bord voor je kop (dana dan)

Moet eerlijk zeggen dat ik je post niet eens had gelezen maar alleen dat stuk zag. Ik kan Dana wel waarderen alleen echt professioneel is hij niet, maar des ondanks is mede dankzij hem de UFC zo groot geworden dus hij zal best wel iets goed doen.

deco'o
28-01-2012, 00:29
Natuurlijk gaat het goed met de UFC, een bankzitter bij MVV Maastricht verdient meer dan een gemiddelde vechter bij de UFC.

bladetrinity
28-01-2012, 10:27
Natuurlijk gaat het goed met de UFC, een bankzitter bij MVV Maastricht verdient meer dan een gemiddelde vechter bij de UFC.

x2

Tykill
30-01-2012, 13:13
Ja.

Weet jij dat het bekladden van gebouwen etc. met nazi tekens/hakenkruizen strafbaar is?

Waar zie jij een hakenkruis? Ben je nu verdrietig omdat ze een verprutste afbeelding van een getekende Hitler hebben gebruikt? Wat dacht je van aandacht trekken? Niet zo overdrijven hea...