PDA

View Full Version : Alistair Overeem interview: zegt dat Saki en Siyar niet betaald zijn



lopez86
26-01-2012, 16:55
Interview geript van MMA Weekly, weet iemand of dit klopt?
__________________________________________________ _____________________________

Exclusive: At All Costs, Alistair Overeem Is Out for Justice Against Golden Glory

Posted on January 26, 2012 (http://mmaweekly.com/exclusive-at-all-costs-alistair-overeem-is-out-for-justice-against-golden-glory) by Damon Martin (http://mmaweekly.com/author/damon-martin)




http://c442104.r4.cf2.rackcdn.com//2011/12/01-Overeem-vs-Lesnar-UFC-141_9697.jpg (http://c442104.r4.cf2.rackcdn.com//2011/12/01-Overeem-vs-Lesnar-UFC-141_9697.jpg)


In this exclusive interview, UFC heavyweight Alistair Overeem talks to MMAWeekly.com about the ongoing legal situation with his former team at Golden Glory and much, much more.
Overeem took time on Wednesday to talk to MMAWeekly.com about his upcoming fight with Junior dos Santos, the work he’s been doing with the Blackzilians and he fires back at his former team at Golden Glory and the lawsuits that have been filed by both parties.

Damon Martin: First let’s start with what’s coming next for you in the UFC. It’s going to be Junior dos Santos for the title. I want to start by asking your thoughts on him as a fighter and his striking?
Alistair Overeem: Junior dos Santos is the heavyweight champion of the UFC so he’s the best fighter in the world at the moment and he has that belt around his waist, which I’m still missing. He’s a very strong fighter with knockout power in his punches, and he moves very well for a heavyweight. His boxing skills are the best in the MMA business so that would make for a very interesting fight. It will be a classic striker versus striker, which an audience always loves to see. It will be a great fight for sure.
DM: Do you have any timeline when you hope to face him? What time would be ideal for you?
AO: It’s up to the UFC, to be honest, they decide when we are going to fight. My guess would be that it’s going to be sooner than later.
DM: I know you traveled a lot for your last fight with Lesnar, partially because you had to head home. Have you made any decisions about where you will train for dos Santos? I know some have said you were working a bit with the Blackzilian team in Florida?
AO: I’m still looking around and have to visit some places, and you are also right that I was in Florida to see how they operate. I have spoken to people at Authentic Sports Management and to be honest I had a great feeling – although I have my own team at the moment that is doing a great job. It’s always good to set up relationships to see if we can benefit from the both of us working together. For now I’m still undecided, but I can tell you that my focus is going to be more in the States because most major opportunities are based here.
DM: You’ve mentioned that the UFC title is the last belt you want because you’ve won every major title in combat sports. Do you believe the UFC title would rank as the biggest accomplishment of your career?
AO: Yes, absolutely. UFC is the biggest combat organization in the world with the most fighters and the best shows out there so winning that title will be my biggest achievement. I’m happy with all the other belts and they are special in every way, but having all of the major combat belts would be something extra special. People always debate which champion in which organization is better, but if you have them all there is not much room for debate, if you ask me.
DM: I also wanted to ask you about the current situation ongoing with Golden Glory. We know the lawsuits are out there from both sides but it seems like things are getting more personal with some of the comments that have been made in the press. Do you feel this has gotten personal at all?
AO: This is not a personal affair, however it is true that what Golden Glory did is damaging and very unprofessional. I tried to resolve this situation through ongoing negotiations, but when they put my fight contract on the Internet and attempted to freeze my fight purse right before a very important fight, the negotiations came to a halt. It is time to go to court, and I will seek justice at all costs.
DM: In some ways it appears from certain comments that Golden Glory and their attorneys have brought your character into question. How do you respond to any of those comments?
AO: They may have attempted to bring my character into question, but that is simply a failed and shortsighted tactic because when all of the facts are revealed and everything becomes public in court, it will be Golden Glory’s character and business practices that will be brought into question. I have the truth and the law on my side in this matter, they know that, and soon so will everyone else.
DM: Golden Glory’s lawyers files an injunction against you just before the fight with Lesnar. They claimed it was timing for the pay situation but do you believe in some way it was intended to be a distraction for you before the fight?
AO: That may be the case that they tried to distract me, but thankfully it was not successful. It only furthered my resolve to seek justice in the courts, and to bring out the truth for everyone to see.
DM: Golden Glory announced that the K-1 will continue and that most of the fighters received their money and that they are organizing there next Glory show, what are your thoughts on that?
[B]
AO: Both [Gohkan] Saki and Siyar told me they have not been paid the main prize from Golden Glory’s own [United] Glory tournament that was held in May 2011. My thoughts are that perhaps they should conclude business with the 2011 tournament first, before planning another.

DM: Last question… What do you hope is the final outcome from this situation with Golden Glory? Is it disheartening at all that things ended this way after working together for over a decade?
AO: I have spent a lot of years with Golden Glory, however I’ve learned recently that Golden Glory management has been dishonest with me on many occasions. This has made me determined to do whatever it takes to get the justice that I deserve. This is the great thing about the U.S. Court system, you can’t hide facts or details. There is no doubt the law is on my side and the world will soon understand why I am upset and why I won’t settle until justice is accomplished

dirk5
26-01-2012, 16:59
Word in een ander topic al besproken....

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119394-Judge-orders-UFC-141-purse-from-Overeem-withheld!!/page6

Maar elke reden om GG te bashen is er 1 voor lopez86 ;)

lopez86
26-01-2012, 17:07
Word in een ander topic al besproken....

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?119394-Judge-orders-UFC-141-purse-from-Overeem-withheld!!/page6

Maar elke reden om GG te bashen is er 1 voor lopez86 ;)

Neu hoor. Ben neutraal.
Ik ben alleen wel pro GG-nuthugger bashen.
Maar ik ben nuthugger basher in het algemeen ;)

RedDawn
26-01-2012, 17:25
Echt grappig als dit waar is.

Onder zijn schuilaccounts kraakt Bas Boon It's Showtime af, omdat zij het prijzengeld dat de K-1 Petrosyan
nog schuldig is, niet hebben gekregen....

...... en nu blijkt dat Bas Boon zijn eigen prijzengeld aan zijn eigen vechters niet eens betaald. ;)

MMAProfessor
26-01-2012, 17:31
lol enkele dagen geleden nog aankondigen 1 miljoen prijzengeld, geloof daar nog weinig van als ze niet eens hun eigen vechters kunnen betalen. Het is maar goed voor ze dat Saki die toernooi won want elke andere vechter had terecht nu een aanklacht tegen ze ingediend

FOCUS
26-01-2012, 17:34
This has made me determined to do whatever it takes to get the justice that I deserve. This is the great thing about the U.S. Court system, you can’t hide facts or details. There is no doubt the law is on my side and the world will soon understand why I am upset and why I won’t settle until justice is accomplished


UFC beware :headbang:

Collina
26-01-2012, 17:56
lol enkele dagen geleden nog aankondigen 1 miljoen prijzengeld, geloof daar nog weinig van als ze niet eens hun eigen vechters kunnen betalen. Het is maar goed voor ze dat Saki die toernooi won want elke andere vechter had terecht nu een aanklacht tegen ze ingediend

Als dit echt waar is, is het idd goed dat Saki dit toernooi heeft gewonnen.

MMAProfessor
26-01-2012, 18:00
joh het is waar, als er maar een ding is waar ze ali op kunnen pakken dan doen die GG parasieten hier dat wel meteen hoor

Bromios
26-01-2012, 18:33
lol enkele dagen geleden nog aankondigen 1 miljoen prijzengeld, geloof daar nog weinig van als ze niet eens hun eigen vechters kunnen betalen. Het is maar goed voor ze dat Saki die toernooi won want elke andere vechter had terecht nu een aanklacht tegen ze ingediend

Daar ben ik ook bang voor bij dat nieuwe toernooi. Het scheelt in ieder geval 30% als je eigen vechters winnen (je eigen fee) dus erg verleidelijk.

redjuh
26-01-2012, 18:55
stel dat overeem door de rechtbank vollidig in het gelijk wordt gesteld, dan gaat er op zeker een bodemprocedure tegen gg gestart worden.

Collina
26-01-2012, 19:02
joh het is waar, als er maar een ding is waar ze ali op kunnen pakken dan doen die GG parasieten hier dat wel meteen hoor

Alistair, Saki en Siyar zijn onderlinge vrienden van elkaar, hij zal ergens een punt hebben. Maar die jongens vechten voor GG naar tevredenheid volgens mij, gezien de foto's is het nog steeds een hechte club.

Ik weet niet zoveel van GG, maar weet dat Alistair en Martijn echt dikke maatjes waren, telkens als ik iets lees over de breuk denk ik "zonde"!

GG heeft fantastische talenten binnen hun team, dit moeten ze in stand houden.

davinci
26-01-2012, 19:34
Alistair, Saki en Siyar zijn onderlinge vrienden van elkaar, hij zal ergens een punt hebben. Maar die jongens vechten voor GG naar tevredenheid volgens mij, gezien de foto's is het nog steeds een hechte club.

Ik weet niet zoveel van GG, maar weet dat Alistair en Martijn echt dikke maatjes waren, telkens als ik iets lees over de breuk denk ik "zonde"!

GG heeft fantastische talenten binnen hun team, dit moeten ze in stand houden.

Overeem is kwaad omdat hij niks betaald heeft gekregen en dat heeft waarschijnlijk wel in de planning gezeten, die ziet alles wat GG had voorspeld waarheid worden en ziet honderd duizenden dollars als sneeuw voor de zon verwijnen.
GG is enigste die het probleem dat FEG veroorzaakte oploste.
GG is niet verantwoordelijk voor een inval bij full tilt poker vlak voor het evenement in Moscow en dat de hoofdsponsor hun contractuele verplichtingen niet nakomt, maar raad eens wie er weer geld voorschiet aan vechters en de zaak aan het oplossen is?
Martijn post op facebook today was a good day, I got paid
Alistair had de boel uit elkaar willen trekken en alles en iedereen willen onderbrenegen in team de Reem maar zijn aantijgingen dat GG een slecht managment zou zijn wordt steeds meer lachwekkender.
Ik zie geen enkel management dit doen, geld voorschieten aan vechters als een sponsor of organisator niet betaald ( bas rutten gaf dat al eerder aan dat GG een familie is). Als Simon dat had gedaan voor Petrosyan was hij waarschijnlijk ook wel gebleven, maar dat is niet het geval.

Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in

MMAProfessor
26-01-2012, 19:41
ik vond het eigenlijk wel mooi dat ali niet reageerde, maar helaas heeft die dat nu wel gedaan en krijgen we dus een welles/nietes discussie, zie hierboven.

davinci niet alles wat jij zegt is vanzelfsprekend de waarheid heb ik zo'n gevoel, maar daar gaan we snel achter komen als de rechter met een schuldige komt. Is er trouwens iets van een datum bekend van die rechtszaak?

davinci
26-01-2012, 19:50
ik vond het eigenlijk wel mooi dat ali niet reageerde, maar helaas heeft die dat nu wel gedaan en krijgen we dus een welles/nietes discussie, zie hierboven.

davinci niet alles wat jij zegt is vanzelfsprekend de waarheid heb ik zo'n gevoel, maar daar gaan we snel achter komen als de rechter met een schuldige komt. Is er trouwens iets van een datum bekend van die rechtszaak?

Die champagne bij GG en berichten van Martijn op zijn facebook dat ze allemaal betaald zinj is allemaal Da Vinci propaganda

MMAProfessor
26-01-2012, 19:53
het zou me niks verbazen, het is voor GG begrippen nog niks

micha
26-01-2012, 19:56
stel dat overeem door de rechtbank vollidig in het gelijk wordt gesteld, dan gaat er op zeker een bodemprocedure tegen gg gestart worden.


geloof mij nou hij heeft echt geen poot om op te staan. Als dit nou het beste is wat hij GG zwart maken met het feit dat Full Tilt Poker opeens werd verboden. Ik weet niet hoeveel tienduizenden pokerspelers kunnen niet meer bij hun pokercentjes.

micha
26-01-2012, 20:08
het is echt een lulverhaal tuurlijk waren er problemen Als je hoofdsponsor opeens wegvalt en je claim op het geld valt in het water omdat al het geld is bevroren. En dan heb ik het over honderen miljoenen. Glory heeft dit opgelost er is altijd overleg geweest met Siyar en Saki en volgens mij heeft Glory het grootste gedeelte al opgehoest.
Martijn de Jong is van Glory en wordt nu afgeschilderd als een louche manager die zijn vechters naait. AO is een geldwolf en daar beschuldigd hij nu anderen van. Ik hoop dat er snel een rechtzaak komt dan komt de waarheid boven tafel.

The Company
26-01-2012, 20:11
Martijn de Jong is van Glory en wordt nu afgeschilderd als een louche manager die zijn vechters naait.


Wat? ik zie dit nergens staan.

Een ding is zeker. Beide kampen zijn nogal zeker van de overwinning. Dit word een harde klap voor de verliezer.

Kemal
26-01-2012, 20:11
Ik hoop ook op snel wat duidelijkheid, zo is het een never ending story..

Bromios
26-01-2012, 20:23
Martijn de Jong is van Glory en wordt nu afgeschilderd als een louche manager die zijn vechters naait.

Volgens mij zien de meesten hier dat anders en als je het mij vraagt hebben alleen Bas B, Ron en Bas R een probleem met ali en heeft de rest gewoon contact (behalve de gg-nuthuggers natuurlijk). Zag laatst toch een filmpje voorbijkomen waarin Siyar met Ali aan het sparren was.

En jullie roepen steeds dat hij liegt maar dat doet hij toch echt niet geef je net zelf toe. GG had ze niet betaald.

@davinci, je bent tegen je gewoonte in vergeten de schoonmaakster en het mickey mouse moron management te noemen. waarvan akte.

micha
26-01-2012, 20:24
Bas Boon staat los van Glory pannekoek. Glory is Bert en Martijn.

Alistair Overeem vindt dat zijn werkster net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als Martijn de Jong en wou hem afschepen met minder dan 1%.
Nadat het GG management het beste contract ooit voor een nederlandse vechter had uitgeonderhandeld en AO er met de buit vandoor ging noemde hij zijn GG management morons harmfull en mickey mousemanagement.

zou voor het geval dat je het weer noemt

redjuh
26-01-2012, 20:27
geloof mij nou hij heeft echt geen poot om op te staan. Als dit nou het beste is wat hij GG zwart maken met het feit dat Full Tilt Poker opeens werd verboden. Ik weet niet hoeveel tienduizenden pokerspelers kunnen niet meer bij hun pokercentjes.

mijn inmenging blijft beperkt tot 'stel dat' en 'hypothetisch'

The Company
26-01-2012, 20:31
Bas Boon staat los van Glory pannekoek. Glory is Bert en Martijn.

Alistair Overeem vindt dat zijn werkster net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als Martijn de Jong en wou hem afschepen met minder dan 1%.
Nadat het GG management het beste contract ooit voor een nederlandse vechter had uitgeonderhandeld en AO er met de buit vandoor ging noemde hij zijn GG management morons harmfull en mickey mousemanagement.

zou voor het geval dat je het weer noemt

Waarom is Bas Boon dan de hele tijd op zijn 'geheime' account aan het haatzaaien? Volgens mij heeft Overeem nooit wat negatiefs over zijn trainers gezegd, alleen over het management.

MMAProfessor
26-01-2012, 20:39
Bas Boon staat los van Glory pannekoek. Glory is Bert en Martijn.

Alistair Overeem vindt dat zijn werkster net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als Martijn de Jong en wou hem afschepen met minder dan 1%.
Nadat het GG management het beste contract ooit voor een nederlandse vechter had uitgeonderhandeld en AO er met de buit vandoor ging noemde hij zijn GG management morons harmfull en mickey mousemanagement.

zou voor het geval dat je het weer noemt

dit is propaganda maken 1e klas!

micha
26-01-2012, 20:54
Full Tilt Poker: het verhaal


Na het uitbreken van Black Friday verscheen Full Tilt Poker voornamelijk op negatieve wijze in het nieuws. Miscommunicatie en het onvermogen om mensen op correcte wijze uit te betalen zorgde voor heel wat onrust. Toen gisteren bekend gemaakt werd dat ze ook hun licentie kwijtgeraakt waren, barstte de bom volledig. Het hele verhaal lees je hier.



De Alderney Gambling Control Commission (AGCC) maakte gisteren bekend dat het de licentie van Full Tilt Poker introk. Het was de laatste stap uit de negatieve spiraal waarin het bedrijf verzeild was geraakt. Mede door een gebrek aan goede communicatie en door slecht beleid, was het bedrijf sinds Black Friday nauwelijks nog op positieve wijze in het nieuws verschenen.


Wat is er gebeurd?


Op vrijdag 15 april (Black Friday) viel de FBI binnen bij een aantal grote pokerwebsites. Ondermeer PokerStars en Full Tilt Poker moesten met lede ogen toezien hoe er beslag gelegd werd op hun rekeningen en hoe spelers uit de Verenigde Staten voortaan geweerd zouden worden van hun pokerplatform. Elf personen, waaronder de oprichters van de sites, werden aangeklaagd voor fraude en illegale gok- en witwaspraktijken.


Toch begint het hele Full Tilt Poker verhaal al in september 2010. In hun strijd om nieuwe leden binnen te halen had het management besloten om 'electronic funds transfers' (verzamelnaam voor allerlei online betalingsmethoden) toe te staan voor hun klanten uit de Verenigde Staten. Opmerkelijk detail: bij concurrent PokerStars was deze betaalmethode voor Amerikanen niet beschikbaar en dus hadden ze een duidelijk voordeel ten opzichte van de concurrentie.




Voorbeeld van "e-checks"
Waar ging het mis?


Goed voor Full Tilt Poker, zou je dan denken. Maar niets was minder waar. Spelers uit de Verenigde Staten konden immers een storting maken bij Full Tilt Poker, via e-checks, en het geld vervolgens op hun account ontvangen.


Normaal gezien, zoals het bij spelers uit Europa werkt, wordt het geld dan enkele dagen nadien van de bankrekening gehaald. Zonder hierover in technische details te treden, bleek het echter onmogelijk te zijn om dit voor spelers uit de Verenigde Staten uit te voeren. Full Tilt Poker had immers geen betaalprocessor die de nodige rechten had dit te doen.


Het komt er dus op neer dat FTP fondsen gaf aan spelers uit de Verenigde Staten, maar ze diezelfde spelers daarvoor niet (meteen) konden laten betalen. Het geld kon immers niet van hun bankrekening gehaald worden. Ze speelden dus in feite met geld, waar ze nooit voor betaald hadden. Dit was meteen ook de reden waarom de optie niet beschikbaar was bij andere rooms, zoals PokerStars.


Hoewel men aanvankelijk dacht dat Full Tilt Poker de situatie gewoon verkeerd ingeschat had, bleek nadien dat dit niet zo was. Ze hadden bewust het geld aan spelers 'geleend', om zo het traffic op de site te verhogen. Ze waren er zich volledig van bewust dat ze enerzijds fondsen gaven aan spelers en ze dat bedrag anderzijds niet meteen konden opvragen. Het idee was dat ze op deze manier vele spelers zouden aantrekken, die bij concurrent PokerStars niet terecht konden en dat ze het 'geleende geld' later wel terug zouden kunnen opvragen.


Leningen terugvragen


Toen ze in begin maart 2011 een bedrag van vermoedelijk $60 miljoen 'geleend' hadden aan hun spelers, werd het tijd om de terugbetalingen aan te vragen. Het bestuur had immers een manier gevonden om de betalingen te verwerken en ging meteen over tot de uitvoering ervan. Het management stuurde een e-mail naar al haar leden die via e-checks betaald hadden, met als boodschap dat de 'achterstallige betalingen' binnen '3 werkdagen' uitgevoerd zouden worden en of men zo vriendelijk zou willen zijn 'het vereiste bedrag op de bankrekening te hebben staan'.


Vele mensen waren er zich toen nog niet van bewust dat er zoiets was als een achterstallige betaling. Ze schrokken dan ook en sommige dachten dat het om een fraudulezue e-mail ging. Door de verwarring veranderden vele van hen hun rekeningnummer of haalden ze de rekening leeg, waardoor FTP de betaling niet kon uitvoeren. Men schat dat 30% van de achterstallige betalingen op die manier niet uitgevoerd werden.


Black Friday


Full Tilt Poker stelde inmiddels alles in het werk om het geld waar ze recht op hadden toch te recupereren. Of het hen effectief gelukt zou zijn, weten we niet. Feit is dat op het exacte moment van gebeuren, Black Friday losbrak. De FBI was binnengevallen en voortaan mocht Full Tilt Poker "geen deposits uit de Verenigde Staten meer aanvaarden". Ook financiële transacties - zoals dus het opvragen van de achterstallige betalingen - waren vanaf dat moment strikt verboden.


Omdat $60 miljoen aan achterstallige betalingen (hoewel een deel van het geld dus reeds gerecupereerd werd) zelfs voor een bedrijf als FTP veel geld is, ondervond men moeilijkheden om na Black Friday de Amerikaanse markt op een correcte manier uitbetaald te krijgen.


Geen licentie meer


Onlangs verscheen dan toch het goede nieuws dat men een nieuwe investeerder had gevonden: Jack Binion. Echter, en dat is tot op heden louter speculatie, zou men in een eerder stadium de Europese bankrekening hebben aangesproken om de Amerikaanse spelers uit te betalen. Dit is wettelijk echter niet toegelaten, omdat die rekeningen volledig gescheiden moeten blijven.


Deze laatste stap heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat FTP zijn licentie kwijtraakte en het momenteel niet meer mogelijk is om plaats te nemen aan de real-money tafels of om een withdrawal te maken.

Bromios
26-01-2012, 21:30
Bas Boon staat los van Glory pannekoek. Glory is Bert en Martijn.

Alistair Overeem vindt dat zijn werkster net zoveel heeft bijgedragen aan zijn carierre als Martijn de Jong en wou hem afschepen met minder dan 1%.
Nadat het GG management het beste contract ooit voor een nederlandse vechter had uitgeonderhandeld en AO er met de buit vandoor ging noemde hij zijn GG management morons harmfull en mickey mousemanagement.

zou voor het geval dat je het weer noemt

Wat lul je nou tokkensnuiver. GG maakt bekend dat zij een nieuwe serie starten terwijl overal in de persberichten over glory wordt gesproken. Met datzelfde geld van glory hebben zij de achterstallige posten van k1 betaald. Dus dan zou Martijn geld hebben gekregen namens glory voor het gala, dat aan gg hebben gegeven om dan zichzelf te laten uitbetalen.

Van dit verhaal zou je weer een prachtige film kunnen maken. Zou bijna een prachtige trailer willen posten.

micha
26-01-2012, 21:42
traag van begrip ben je ook nog

S-ven
26-01-2012, 21:48
:sleep1:Damn.....

Bromios
26-01-2012, 21:52
traag van begrip ben je ook nog

:fp:




off topic:
(waarom hebben we eigenlijk geen tokkensnuiver smiley ?)

Collina
26-01-2012, 22:10
Overeem is kwaad omdat hij niks betaald heeft gekregen en dat heeft waarschijnlijk wel in de planning gezeten, die ziet alles wat GG had voorspeld waarheid worden en ziet honderd duizenden dollars als sneeuw voor de zon verwijnen.
GG is enigste die het probleem dat FEG veroorzaakte oploste.
GG is niet verantwoordelijk voor een inval bij full tilt poker vlak voor het evenement in Moscow en dat de hoofdsponsor hun contractuele verplichtingen niet nakomt, maar raad eens wie er weer geld voorschiet aan vechters en de zaak aan het oplossen is?
Martijn post op facebook today was a good day, I got paid
Alistair had de boel uit elkaar willen trekken en alles en iedereen willen onderbrenegen in team de Reem maar zijn aantijgingen dat GG een slecht managment zou zijn wordt steeds meer lachwekkender.
Ik zie geen enkel management dit doen, geld voorschieten aan vechters als een sponsor of organisator niet betaald ( bas rutten gaf dat al eerder aan dat GG een familie is). Als Simon dat had gedaan voor Petrosyan was hij waarschijnlijk ook wel gebleven, maar dat is niet het geval.

Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in

Voor de goede orde, just Gentleman Challenges...

Maar is het begrijpelijk dat Alistair kwaad is? En zo ja, waar in kunnen jullie hem begrijpen?

Het is namelijk ergens fout gegaan.

Ik moet zeggen, iedereen in deze kwestie schiet zijn doel voorbij.

redjuh
26-01-2012, 22:48
@ the full tilt poker story... shit is soooo old wtf pokernoobs

rollermanskunk
26-01-2012, 23:50
"Zuster zuster, hij doet het weer!" (ik moest op eens aan een reclamespot van John de Wolf in een Amsterdams ziekenhuis denken)

Leuk zo'n bitchfight, kunnen we in deze tijd dat de K-1 uit Nederland wordt weggejaagd er nog wel bij hebben...

blackadder
27-01-2012, 00:12
Leuk zo'n bitchfight, kunnen we in deze tijd dat de K-1 uit Nederland wordt weggejaagd er nog wel bij hebben...
x2

davinci
27-01-2012, 04:30
Voor de goede orde, just Gentleman Challenges...

Maar is het begrijpelijk dat Alistair kwaad is? En zo ja, waar in kunnen jullie hem begrijpen?

Het is namelijk ergens fout gegaan.

Ik moet zeggen, iedereen in deze kwestie schiet zijn doel voorbij.

Wat er fout is gegaan is dat Alistair dacht ik heb twee nieuwe managers gevonden in de vorm van colin lam 24 en Fabrice en die doen precies wat ik zeg net als Eldar en ik hoef ze niet te betalen, zak friet met cola.

GG had een plan en Alistair ziet nu dat hij zijn geld ook had gekregen als hij gewoon gedaan had wat er was afgesproken, maar het was Alistair die contracten ging veranderen zonder medeweten van het management. Dit brengt hem nu gigantisch in de problemen. Daarom reageert Alistair nu ook in de pers als journalisten vragen wat hij ervan vindt dat het "harmfull mickey mouse" management alle GG vechters en trainers heeft uitbetaald, Alistair heeft er nooit in geloofd dat het FEG verhaal ging worden opgelost zoals het management had beloofd.

Welk "harmfull mickey mouse" management schiet er nu zulke bedragen voor? Het gebeurde al eens eerder in 2003 toen een Japanse promoter ervandoor ging met TV geld (ook toen betaalde het GG management hun vechters terwijl promotor er met geld vandoor ging). En nu als enigste flikt het GG managment het weer door het FEG verhaal "even" op te lossen.
Dat zal een rechter zeker als zeer "harmfull en mickey mouse zien" ook de verklaringen van Cor Hemmers en Martijn die werden afgescheept met een hongerloontje zal door een rechter als zeer vreemd worden aanschouwd, aangezien ze al 12 jaar hetzelfde percentage kregen.
En als het probleem tussen het management en Alistair was en het managment was zo harmfull en mickey mouse waarom zijn dan Martijn de Jong en Cor Hemmers en Saki en Siyar nog steeds bij GG? Waarom feest en champagne ? Waarom zou een groot bedrijf als TSA met 5 kantoren is Asia hun naam verbinden aan een indianen verhaal in een wereldwijde pers release?

davinci
27-01-2012, 06:18
ik wist dat Saki nog niet betaald had gekregen! ik zag alle GG ballenlikkers over hun team hallaluha jublelen,alsof het voor GG geen crisis is, wie gelooft nu die sprookjes???
Alistair heeft heel lang niks gekregen en er veel discussie over gevoerd, GG was gewoon dat UFC money aan het afwachtem om Alistair en de rest van te betalen en toen deed Alistair iets waarvan ze dachten, daar heeft hij het lef niet voor!
Als GG gewoon betaald had en eens een keer naar Alistair geluisterd hadden zat er hij nu nog,maar nee, ze moesten hem weer naaien met die tekenbonus!
Alistair gaat de Grote Geldwolven in de rechtszaak slopen als nooit tevoren.
Ik raad aan dat ze bij GG alvast beginnen te sparen voor de barre tijden die nog komen gaan, de downfall is al een tijdje in gang gezet en dendert voort.

Als GG naar Alistair had geluisterd had iedereen nu geen nagel om aan zijn kont te krabben.

Feiten:
GG maak een geweldig contract voor Alistair bij de UFC
GG lost probleem op die FEG heeft veroorzaakt en zorgt dat alle GG leden en trainers betaald worden ( ik denk tot nu toe de enigste van alle vechters van FEG/K1), Alistair is team Reem die moet zelf een advocaat huren en geld bij FEG gaan halen waar hij het contract bij had, hij ging weg bij GG management zonder zijn contractuele verplichtingen na te komen.
Natuurlijk reageerd hij op die vraag dat alle GG leden en trainers betaald zijn voor het FEG probleem, hij kookt, had ik maar geluisterd ooh wat dom.
GG is probleem aan het oplossen van Glory World Series, het probleem wat door Full Tilt veroorzaakt werd, ipv dat Glory World Series faiiliet gaat, betalen ze samen met GG langzaam iedereen het achterstallige vechtgage en hebben nu een nieuwe partner gevonden in TSA en nieuwe investeerders, knap staaltje werk van GG.
Alistair heeft zichzelf genaaid met wat jij noemt een tekenbonus als hij naar GG had geluisterd had iedereen nu dubbel geld gehad.

En nu komt het mooiste thefxr:
GG is eigenlijk ook gedupeerd, ze hebben helemaal geen management fee gekregen door die ellende die werdt veroorzaakt door FEG and Fullt Tilt. Nergens staat er in management contracten met de vechters dat als een promotor niet betaald of een sponsor zijn afspraken niet nakomt ( of een aardbeving, tsunami, nucleaire rampen plaatsvinden etc) GG als bank of financier zou moet optreden.
Maar aangezien GG de waarde van de vechters en de trainers heel hoog in het vaandel heeft staan is dat nu precies wat ze wel doen (hoe noemde je GG geldwolven?),daar kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

Iedere zaken man weet dat je weg moet blijven van juridische zaken en dat de enige winnaars van dit soort problemen de volgende mensen zijn: advocaten en rechters ongeacht wie er welk of niet gelijk heeft volgens deze advocaten en rechters.
Alistair moet dat nog leren, natuurlijk zeggen zijn advocaten en zakenwaarnemers we staan sterk, Alistair zegt het al we gaan door tot het einde. Het ego spreekt weer boekdelen, niks zakenlijks aan maar weer gewoon de zoveelste emotionele domme move.

Wat er ook gebeurt, GG is goed bezig sinds Alistair zijn team in de steek heeft gelaten, de ene na de andere goede nieuwsberichten sinds zijn vertrek, wat een blessing.

El
27-01-2012, 11:13
Wat er fout is gegaan is dat Alistair dacht ik heb twee nieuwe managers gevonden in de vorm van colin lam 24 en Fabrice en die doen precies wat ik zeg net als Eldar en ik hoef ze niet te betalen, zak friet met cola.


Dit is echt pure onzin. Zelf heb ik goede afspraken gemaakt met alistair en die is hij netjes altijd nagekomen. Ik ben dik tevreden met hoe alles gaat. Bij Glory daarintegen staat nog een factuur open voor dit filmpje dat ik vorig jaar voor ze heb verzorgd:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_K_VQFZOBqc

Super dat het nu zo goed gaat en dat ze een doorstart maken, hoop dat ze hem dan eindelijk kunnen betalen. Ik zal Bert ff een mailtje sturen met een herinnering.

Groeten !

Eldar

Hendy
27-01-2012, 11:37
Thanks voor je reactie Eldar! is dat ook duidelijk;)

TheCarnage
27-01-2012, 11:47
Davinci ben jij nou Bas Boon of niet? Met al die inside info die je 'weet'..

Ik heb echt zo een zelfde gevoel bij GG als dat ik bij Fedor heb fantastische sportman maar ze management is geen zuivere koffie. Zo vechten er toppers voor GG maar heb ik een slecht gevoel bij dat management.

davinci
27-01-2012, 12:07
Dit is echt pure onzin. Zelf heb ik goede afspraken gemaakt met alistair en die is hij netjes altijd nagekomen. Ik ben dik tevreden met hoe alles gaat. Bij Glory daarintegen staat nog een factuur open voor dit filmpje dat ik vorig jaar voor ze heb verzorgd:


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_K_VQFZOBqc

Super dat het nu zo goed gaat en dat ze een doorstart maken, hoop dat ze hem dan eindelijk kunnen betalen. Ik zal Bert ff een mailtje sturen met een herinnering.

Groeten !

Eldar


Hey Eldar top trailer, super gemaakt, wist niet dat jij dat ook had gedaan.

Was jij die Eldar die publiekelijk een schreeuwende aanvaring had met Alistair (dat ging over bij wie nu die opname rechten lagen van de beelden van de Reem ,dit gebeurde in Texas klopt dat)? Ik geloof dat dit in het bijzijn gebeurde van een ene Shannon?
Raar dat je het hier over een niet betaalde factuur hebt, terwijl je in een ander interview zegt dat geld je helemaal niet interesseert ( op facebook of usa forum gelezen, gepost onder je eigen naam).
Ik geloof ook dat GG nog steeds op bonnetjes zit te wachten wie nu precies wat had betaald, aangezien al jouw trips en omkosten wereldwijd voor het merendeel werden betaald door Golden Glory, terwijl Alistair claimde dat hij dit deed.
Nu GG alle vechters en trainers heeft betaald van de openstaande rekeningen van Japan, komt Alistair met zijn laatste argument in de pers waarom het GG management mickey mouse en harmfull is ( hij is natuurlijk helemaal kwaad aangezien hij er niet meer bij zit en zijn voormalige GG managment had hem dit voorspelt dat er onderhandelingen waren met een investeerder) Saki en Siyar zouden niet betaald zijn is het argument van Alistair (een journalist vroeg wat Alistair vondt dat GG iedereen had betaald), de frustratie druipt eraf van het antwoord van Alistair. Nu weet ik toevallig dat GG een gedeelte heeft voorgeschoten voor het Glory World Series Full Tilt Probleem en je raad het al, ze zijn alles aan het oplossen voor de loyale GG vechters en trainers, zoals ze ook hebben gedaan met het FEG probleem.

Quote: Loyaliteit houdt op wanneer er geldt mee gemoeid is!


Quote: Wie is een groot mens? Die het sterkst is in het uitoefenen van geduld

davinci
27-01-2012, 12:16
Davinci ben jij nou Bas Boon of niet? Met al die inside info die je 'weet'..

Ik heb echt zo een zelfde gevoel bij GG als dat ik bij Fedor heb fantastische sportman maar ze management is geen zuivere koffie. Zo vechten er toppers voor GG maar heb ik een slecht gevoel bij dat management.

Heel slecht management wat denken ze wel al die vechters en trainers geld voor schieten en nu alles te betalen wat een gespuis, zeker geen zuivere koffie.... Hoe kunnen ze nu met een bedrijf als TSA in zee gaan wat een mafkezen daar dat management.

Overigens gebruikte het management Fedor voor zichzelf en hebben ze hem bij de UFC weggehouden terwijl het GG management op het juiste moment wel een wereld deal maakte voor Alistair bij de UFC ( dus rare vergelijking).

Ik ben Davinci en veel vindingrijker dan BB.

“Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works. You do more of what works. If it works big, others quickly copy it. Then you do something else. The trick is the doing something else.”
― Leonardo da Vinci (http://www.mixfight.nl/author/show/13560.Leonardo_da_Vinci)


Ik lees veel "forums" daarom bezit ik veel wijsheden en inside informatie.

Quote: Kostbaar is de wijsheid die door ervaring wordt verkregen.

rollermanskunk
27-01-2012, 12:20
Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.

Rverm
27-01-2012, 12:28
Mooie trailer Eldar! Hoop dat je je geld nog krijgt en dat de rechter uitspraak doet om aan deze soap een einde te maken!

Wie heeft er eigenlijk in een ver verleden het logo voor GG bedacht/ontworpen?

micha
27-01-2012, 12:28
Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.

geloof mij nou als ik zeg dat de vuile was echt nog binnen hangt

Sadix
27-01-2012, 12:36
Basboon is de reďncarnatie van da vinci

El
27-01-2012, 12:42
Hey Eldar top trailer, super gemaakt, wist niet dat jij dat ook had gedaan.

Was jij die Eldar die publiekelijk een schreeuwende aanvaring had met Alistair (dat ging over bij wie nu die opname rechten lagen van de beelden van de Reem ,dit gebeurde in Texas klopt dat)? Ik geloof dat dit in het bijzijn gebeurde van een ene Shannon?
Raar dat je het hier over een niet betaalde factuur hebt, terwijl je in een ander interview zegt dat geld je helemaal niet interesseert ( op facebook of usa forum gelezen, gepost onder je eigen naam).


Nee dat klopt niet, Bas. Ik heb geen publiekelijke schreeuwende aanvaring gehad en er netjes over gesproken als 2 volwassen professionals en er prima uitgekomen zoals het hoort. Wat ik voor alistair doe is niet voor het geld maar voor de fans. De klus voor Glory daarintegen wel, dat is werk. Maar omdat ik Martijn erg mag heb ik Glory alle tijd van de wereld gegeven om de factuur te betalen terwijl de normale termijn allang is verstreken. Alleen omdat jij nu gaat zitten roddelen op dit forum en insinuaties de wereld in helpt dat alistair mij af zou zetten etc. wilde ik even een kleine spiegel voorhouden. Thats it.

El
27-01-2012, 12:45
Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.

Ben het met je eens, ik zal ook verder niet meer hier reageren. Ik kan gewoon slecht tegen hypocriet gedoe.

TheCarnage
27-01-2012, 12:50
Ik maakte net geen vergelijking maar had het over een gevoel... En dat slechte onderbuik gevoel word alleen maar versterkt door al die lappen tekst met uitspattingen en verwijten.

Ik ben een simpele Jan Lul die van de sport houd en gewone baan heeft en het land afreist naar galas, zeker ook die van glory. Vind dat dit niks met de sport te maken heeft en sporters en de sport beschadigd om zo heen en weer te ruziën.

Collina
27-01-2012, 13:07
Bas en Eldar: er bestaat ook zoiets als een pm of nog beter een gsm. De vuile was buiten hangen is blijkbaar de nieuwe trend.

@ Rollermanskunk

Met alle respect voor je goed bedoelde post, maar in deze moet ik het opnemen voor Eldar.

Davinci illustreert dat Eldar Gross The Reem online documentary in elkaar zet voor een zak friet met cola, niet echt netjes.

Eldar en Alistair zijn al 8 jaar samen aan 't werk, dan zou hij nu wel tonnetje rond zijn na al die calorieen.

We kennen allemaal de kwaliteiten van The Reem, er is lettelijk nog nooit in de hele vecht geschiedenis (vertuig me dat 't wel zo is) zo'n mooie online documentary in elkaar gezet dat vanaf 2005/2006 te volgen is van een vechter.

Ik kan me voorstellen dat je haren hier even recht overiend van zullen staan na zo'n opmerking. En niet te vergeten dat de gebroeders Gross qua communicatiemiddelen ontzettend veel heeft betekend voor de vechtsport wereldwijd en op markering gebied het op een hoger niveau heeft getilt!

Als je zo'n respectloze opmerking naar je toe krijgt geslingerd, zou excuus wel op z'n plaats zijn.

And seriously, let's be gentle

Facade
27-01-2012, 13:18
Collina,

Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.

dirk5
27-01-2012, 13:21
Collina,

Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.

Kan het hier alleen maar mee eens zijn.

Mijn gevoel ver deze hele zaak kan ik het beste laten zien met een plaatje:

http://farm3.static.flickr.com/2101/2241718113_5e0513cb3f_o.jpg

Collina
27-01-2012, 13:30
Collina,

Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.

Ben het met je eens Facade.

Ja-maar is "nee" in de regel (i know) maar als ik zie dat jongens die hard werken en die er verder los van staan zo te kijk worden gezet, krijg ik daar kriebels van.

Maar nogmaals: Ben het volkomen met je eens.

Collina

sterrenkijker
27-01-2012, 16:06
Als ik Bas Boon was zou ik ook zwaar teleurgesteld zijn, het gaat toch om een hoop geld. Het zou mij ook heeeeeeel veel moeite kosten om "er boven" te staan en je niet te laten verleiden om in discussie gaan. Maar dat "de manager" een ander account aan gaat maken om vervolgens iedereen de les te lezen, is natuurlijk wel heeeeel erg laag/sneu/amateuristisch.

Hoe dan ook, deze zaak kent alleen verliezers. En ik gun dat beide partijen niet.

Bromios
27-01-2012, 16:49
Eens. Waar ik een beetje moeite mee heb is dat GG keihard roept dat het fantastisch gaat, dat ze altijd hun verplichtingen nagekomen zijn en dat Ali een geldwolf is die iedereen belazert.

Nu komt er weer uit dat ze zelf met een deel van hun stal een betalingsprobleem hebben. Niet hun schuld, dat geloof ik wel maar zeg dan niet eerst dat het niet zo is. Of je speelt open kaart of je houd je mond dicht.

Wat je kan leren van de economische crisis is: wie het hardst roept dat het fantastisch gaat is morgen failliet.

Je kunt met champagne spuiten zoveel je wilt en dan roepen dat dat het bewijs is dat het fan-tas-ties gaat, maar mij zegt dat niets. Spuitwater koop je ook bij de liddl voor 3 euro.

Off topic:Bas, het is enige; de enigste is de schattigste.
Off topic 2: wat is dat toch met die handtasjes & uggs bij kickboxers tegenwoordig ? (zie zimmerman in het chapagne filmpje)

davinci
27-01-2012, 17:21
Collina,

Het gaat meer om tactiek... Als het overtuigen van de publieke opinie jullie doel is dan slaagden jullie daar beter in door jullie mond te houden. Ik denk dat GG meer schade aan zichzelf heeft aangericht door de reacties dan aan kamp Overeem. De hele 'ik sta er boven' tactiek was veel slimmer dan de discussie aangaan.. Uiteindelijk verliezen dan beide kanten aanhang. Tis een kunst om de klep dicht te houden en in dit soort welles nietes verhaaltjes vaak het slimst... Ik snap daarom ook niet zo goed waarom Overeem nu weer begint hierover, is niet handig.

Je hebt gelijk, bas boon houd wijselijk zijn mond.
Een keer heeft hij hier iets gepost met sienna miller en zo best grappig

Zijn advocaat heb ik ook een keer gehoord.

Alistair heb ik veel in de pers gehoord over het golden glory management
Het was harmful
Mickey Mouse
Slecht voor de vechters
Alistair heeft het over vechters van GG die niet betaald zijn in de pers
Percentage wat hij moest betalen
...................

En nu hebben we het niet over mixfight Facade, als jij denkt dat dit pers is "dit forum" dan moet ik daar toch wel heel hard om lachen. Nee ik heb het over Alistair over GG op de voorpagina van TMZ, Sherdog, MMA weekly en zo gaat het maar door. Niet een keer heb ik Bas Boon een reactie zien geven op al die aantijgingen, zelfs niet toen Alistair zijn docu gebuikte voor zijn slender tegen GG.

Maar ik heb zo het iedee daar er iets staat te gebeuren en dat we precies gaan horen wat de waarheid is. Als dat aan het licht komt zal het voor iedereen duidelijk worden waarom iedereen nog steeds bij GG is. Die waarheid zal voor Alistair niet prettig zijn en een ongeloofelijk hoeveelheid schade voor hem veroorzaken en niet alleen in de USA.

En nu niet weer dat slappe geouwehoer dat davinci is BB, thefxr is Alistair nee ik bedoel Brominos is Alistair nee wacht Facade jij ben Alistair of toch...........Ik schrijf over de wereldpers en dan met je eigen naam een interview doen en commentaar geven op een ander, dat soort zaken.

Jij snapt niet waarom Overeem hierover nu weer begint hahahahahahaha ( nu weer begint dat klopt wel: schrijf je wel goed hij deed het al vele malen), wake up, dit is nu net waar de hele zaak om draait. Iedereen is betaald volgens een plan van het GG management waar iedereen van wist inclusief Overeem. Nu is het werkenlijkheid en alle loyale GG vechters en trainers zijn betaald. Overeem snapt nu dat hij honderduizenden dollars heeft weggesmeten puur door hebberigheid. Die waarheid hoe die deal zat zal snel nu publiekelijk worden gemaakt, zuur voor Overgreed.


As time goes on we get closer to that American Dream of there being a pie cut up and shared. Usually greed and selfishness prevent that and there is always one bad apple in every barrel.
Rick Danko (http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/r/rickdanko311237.html)

Read more: http://www.brainyquote.com/quotes/keywords/greed.html#ixzz1kfjaKOda


quote; De verkeerde vooroordelen van velen, vormen het ware imago van het individu.

makavelli
27-01-2012, 17:28
Je hebt gelijk, bas boon houd wijselijk zijn mond.
Een keer heeft hij hier iets gepost met sienna miller en zo best grappig

Zijn advocaat heb ik ook een keer gehoord.

Alistair heb ik veel in de pers gehoord over het golden glory management
Het was harmful
Mickey Mouse
Slecht voor de vechters
Alistair heeft het over vechters van GG die niet betaald zijn in de pers
Percentage wat hij moest betalen
...................

En nu hebben we het niet over mixfight Facade, als jij denkt dat dit pers is "dit forum" dan moet ik daar toch wel heel hard om lachen. Nee ik heb het over Alistair over GG op de voorpagina van TMZ, Sherdog, MMA weekly en zo gaat het maar door. Niet een keer heb ik Bas Boon een reactie zien geven op al die aantijgingen, zelfs niet toen Alistair zijn docu gebuikte voor zijn slender tegen GG.

Maar ik heb zo het iedee daar er iets staat te gebeuren en dat we precies gaan horen wat de waarheid is. Als dat aan het licht komt zal het voor iedereen duidelijk worden waarom iedereen nog steeds bij GG is. Die waarheid zal voor Alistair niet prettig zijn en een ongeloofelijk hoeveelheid schade voor hem veroorzaken en niet alleen in de USA.

En nu niet weer dat slappe geouwehoer dat davinci is BB, thefxr is Alistair nee ik bedoel Brominos is Alistair nee wacht Facade jij ben Alistair of toch...........Ik schrijf over de wereldpers en dan met je eigen naam een interview doen en commentaar geven op een ander, dat soort zaken.

Jij snapt niet waarom Overeem hierover nu weer begint hahahahahahaha ( nu weer begint dat klopt wel: schrijf je wel goed hij deed het al vele malen), wake up, dit is nu net waar de hele zaak om draait. Iedereen is betaald volgens een plan van het GG management waar iedereen van wist inclusief Overeem. Nu is het werkenlijkheid en alle loyale GG vechters en trainers zijn betaald. Overeem snapt nu dat hij honderduizenden dollars heeft weggesmeten puur door hebberigheid. Die waarheid hoe die deal zat zal snel nu publiekelijk worden gemaakt, zuur voor Overgreed.


As time goes on we get closer to that American Dream of there being a pie cut up and shared. Usually greed and selfishness prevent that and there is always one bad apple in every barrel.
Rick Danko (http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/r/rickdanko311237.html)

Read more: http://www.brainyquote.com/quotes/keywords/greed.html#ixzz1kfjaKOda


quote; De verkeerde vooroordelen van velen, vormen het ware imago van het individu.


Nee jij bent niet bas boon je bent gewoon iemand de toevallig de zelfde spelfouten en schrijfstijl heeft en hetzelfde niveau van reageren ;)
Mijn god bas, elke keer denk ik dat je niet nog kanslozer in reacties kan worden maar dan flik je het toch weer.
Elke vorm van zelfreflectie ontbreekt...

micha
27-01-2012, 17:38
lol@Overgreed

davinci
27-01-2012, 17:49
Nee jij bent niet bas boon je bent gewoon iemand de toevallig de zelfde spelfouten en schrijfstijl heeft en hetzelfde niveau van reageren ;)
Mijn god bas, elke keer denk ik dat je niet nog kanslozer in reacties kan worden maar dan flik je het toch weer.
Elke vorm van zelfreflectie ontbreekt...

Ik zou ook proberen de leraar nederlands uit te hangen en niet inhoudelijk ingaan op wat er geschreven staat en waar het omgaat. De waarheid doet pijn en dan komen al die nederlandse leraren weer opdraven op dit forum met verbetering van spelvouten.

tietel tietel tietel tietel tietel tietel titele tietel tietel

Quote: De critici verstaan het beter de schrijvers af te ranselen dan hen te verbeteren; evenzo kunnen kinderen beter de paarden met de zweep slaan dan ze besturen.

Het zijn de onverbeterlijken die de wereld verbeteren willen.

Woorden mogen alleen dienen om de stilte te verbeteren.

Collina
27-01-2012, 18:19
Quote: De critici verstaan het beter de schrijvers af te ranselen dan hen te verbeteren; evenzo kunnen kinderen beter de paarden met de zweep slaan dan ze besturen.

Het zijn de onverbeterlijken die de wereld verbeteren willen.

Woorden mogen alleen dienen om de stilte te verbeteren.

Ik snap er niets van....

http://www.youtube.com/watch?v=Nz-dIMdCQ3g

weks
27-01-2012, 18:22
denk dat een hoop mensen van enorm onpartijdig behoorlijk anti gg (zijn ge)worden vanwege reacties van bepaalde mensen.niet door hebben het team alleen maar schade toe te brengen

rollermanskunk
27-01-2012, 18:28
M'n vader zei altijd: "jongens, geen ruzie maken tijdens het vechten..."

Facade
27-01-2012, 18:30
Alistair heb ik veel in de pers gehoord over het golden glory management
Het was harmful
Mickey Mouse
Slecht voor de vechters
Alistair heeft het over vechters van GG die niet betaald zijn in de pers
Percentage wat hij moest betalen


Ik begrijp dat jij Overeem z'n gelijk graag nog eens onderstreept door je als een kleuter op te stellen? Elke post die jij en je vriendjes neerzetten, versterkt het beeld dat Alistair heeft geschetst alleen maar.

Maar gewapend met een paar leuke citaten en een basisschooldiploma begrijp jij hoe de wereld in elkaar steekt natuurlijk.

davinci
27-01-2012, 18:36
denk dat een hoop mensen van enorm onpartijdig behoorlijk anti gg (zijn ge)worden vanwege reacties van bepaalde mensen.niet door hebben het team alleen maar schade toe te brengen

Ja wat een idioten daar bij GG alle vechters en trainers betalen, moet je voorstellen hoeveel schade ze daarmee aanrichten verschrikkelijk gewoon.
Al die kwaaie mensen op mixfight omdat GG alles in scene heeft gezet, schandelijk
Hoe halen ze het in hun hoofd champagne erbij te halen, midden op straat notabene en dat allemaal omdat het management graag een "toneelstukje" wil opvoeren.

http://www.youtube.com/watch?v=7T7CSJT-6nw&feature=player_embedded

Walgelijk die champagne aan het eind van dat stomme GG filmpje van www.goldenglroytv.com (http://www.goldenglroytv.com), idioten dat management en ze laten ze nog filmen ook, schandelijk gewoon.

Volgens mij doen ze het express om die forum bezoekers van mixfight te pesten.

davinci
27-01-2012, 18:55
Ik begrijp dat jij Overeem z'n gelijk graag nog eens onderstreept door je als een kleuter op te stellen? Elke post die jij en je vriendjes neerzetten, versterkt het beeld dat Alistair heeft geschetst alleen maar.

Maar gewapend met een paar leuke citaten en een basisschooldiploma begrijp jij hoe de wereld in elkaar steekt natuurlijk.

Je kunt best een beeld schetsen ( Alistair doet daar goed zijn best voor een fout beeld schetsen van GG) en proberen de publieke opinie voor je te winnen, het gaat uiteindelijk om de waarheid die kun je niet schetsen die bestaat gewoon.
Het is Overgreed die in de pers ( lees nu een keer goed "wereld pers" niet het mixfight forum) elke keer bezig is over Golden Glory niet andersom, dat je mij neerzet als iemand die dmv het posten op een forum Overgreed zijn gelijk onderstreept bewijst meer de incompitentie van jouwzelf over wat nu precies het woord wereld betekend (en hoe die in elkaar zit).

Wat is dat een basisschool diploma?

Quote van Bas Boon: je mag best kritiek hebben maar als je het onderbouwd met poep krijg je een BB special.

Een paar voorbeelden van wereld pers:

http://sg.finance.yahoo.com/news/tsa-gg-worlds-best-k-191700498.html (http://sg.finance.yahoo.com/news/tsa-gg-worlds-best-k-191700498.html)Yahoo France
http://finance.yahoo.com/news/TSA-GG-Get-World-Best-K-1-prnews-2241061955.html?x=0 (http://finance.yahoo.com/news/TSA-GG-Get-World-Best-K-1-prnews-2241061955.html?x=0)Yahoo Finance
http://www.informazione.it/c/B8F4D60F-0470-4B5A-BCB7-FD63FFF17FA7/TSA-and-GG-Get-World-s-Best-K-1-Fighters-Back-Into-Moscow-Ring (http://www.informazione.it/c/B8F4D60F-0470-4B5A-BCB7-FD63FFF17FA7/TSA-and-GG-Get-World-s-Best-K-1-Fighters-Back-Into-Moscow-Ring)Italy
http://www.i4u.com/related_articles/0gXKcROeZv1T2 (http://www.i4u.com/related_articles/0gXKcROeZv1T2)
http://www.kswo.com/story/16537763/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring (http://www.kswo.com/story/16537763/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring)
http://www.dnaindia.com/mobile/report.php?n=1638974 (http://www.dnaindia.com/mobile/report.php?n=1638974)India
http://www.silobreaker.com/tsa-and-gg-get-worlds-best-k1-fighters-back-into-moscow-ring-5_2265419688630550757 (http://www.silobreaker.com/tsa-and-gg-get-worlds-best-k1-fighters-back-into-moscow-ring-5_2265419688630550757)Silobreaker
http://finance.ifeng.com/usstock/realtime/20120118/5474071.shtml (http://finance.ifeng.com/usstock/realtime/20120118/5474071.shtml)China
http://www.silobreaker.com/les-meilleurs-pratiquants-de-k1-au-monde-remonteront-sur-le-ring-de-moscou-grce--tsa-et-gg-5_2265419965655941299 (http://www.silobreaker.com/les-meilleurs-pratiquants-de-k1-au-monde-remonteront-sur-le-ring-de-moscou-grce--tsa-et-gg-5_2265419965655941299)France
http://bizex.goo.ne.jp/release/detail/214370/ (http://bizex.goo.ne.jp/release/detail/214370/)Japan
http://news.livedoor.com/article/detail/6201032/ (http://news.livedoor.com/article/detail/6201032/)japan
http://news.infoseek.co.jp/article/kyodopr201201181805 (http://news.infoseek.co.jp/article/kyodopr201201181805)Japan infoseek
http://opensource.sys-con.com/node/2132361 (http://opensource.sys-con.com/node/2132361)France
http://www.chinacenter.com/news/feed/201201171417PR_NEWS_USPR_____UKTU788.xml (http://www.chinacenter.com/news/feed/201201171417PR_NEWS_USPR_____UKTU788.xml)china center
http://asiarelease.asia/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring/ (http://asiarelease.asia/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring/)business asia
http://finance.denverpost.com/mng-denver.denverpost/news/read?GUID=20409064 (http://finance.denverpost.com/mng-denver.denverpost/news/read?GUID=20409064) denver post
http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2012-01/22462070-tsa-und-gg-bringen-die-weltbesten-k-1-kaempfer-zurueck-in-den-ring-nach-moskau-007.htm (http://www.finanznachrichten.de/nachrichten-2012-01/22462070-tsa-und-gg-bringen-die-weltbesten-k-1-kaempfer-zurueck-in-den-ring-nach-moskau-007.htm)Germany
http://ewebglobal.com/thefirstnews/tsa-und-gg-bringen-die-weltbesten-k-1-kampfer-zuruck-in-den-ring-nach-moskau/17429/ (http://ewebglobal.com/thefirstnews/tsa-und-gg-bringen-die-weltbesten-k-1-kampfer-zuruck-in-den-ring-nach-moskau/17429/)Germany
http://www.chinavalue.net/Story/389231.aspx (http://www.chinavalue.net/Story/389231.aspx)China
http://www.informazione.it/c/B8F4D60F-0470-4B5A-BCB7-FD63FFF17FA7/TSA-and-GG-Get-World-s-Best-K-1-Fighters-Back-Into-Moscow-Ring (http://www.informazione.it/c/B8F4D60F-0470-4B5A-BCB7-FD63FFF17FA7/TSA-and-GG-Get-World-s-Best-K-1-Fighters-Back-Into-Moscow-Ring)Italy
http://www.i4u.com/related_articles/0gXKcROeZv1T2 (http://www.i4u.com/related_articles/0gXKcROeZv1T2)
http://www.kswo.com/story/16537763/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring (http://www.kswo.com/story/16537763/tsa-and-gg-get-worlds-best-k-1-fighters-back-into-moscow-ring)
http://www.dnaindia.com/mobile/report.php?n=1638974 (http://www.dnaindia.com/mobile/report.php?n=1638974)India

Facade
27-01-2012, 19:20
En toch heb ik en velen met mij een negatief beeld gekregen van GG na dit incident en dat puur en alleen door jullie posts. Blijkbaar schakelt Overeem de wereldpers in, maar toch lijken velen hier te denken dat GG degene is die een haatcampagne begonnen is. Hoe zou dat komen? Speel jij daar misschien een rol in? Je zou bijna denken van wel he.

The Company
27-01-2012, 19:30
Wat ben je toch een clown Bas Boon:lol:

MMAProfessor
27-01-2012, 19:37
Wat ben je toch een clown Bas Boon:lol:
x2

davinci
27-01-2012, 19:55
En toch heb ik en velen met mij een negatief beeld gekregen van GG na dit incident en dat puur en alleen door jullie posts. Blijkbaar schakelt Overeem de wereldpers in, maar toch lijken velen hier te denken dat GG degene is die een haatcampagne begonnen is. Hoe zou dat komen? Speel jij daar misschien een rol in? Je zou bijna denken van wel he.

Ik denk aan beelden te zien van http://www.youtube.com/watch?v=7T7CSJT-6nw&feature=player_embedded dat Golden Glory niet echt wakker ligt van die paar zolder nerds die posten op mixfight.
Wat bedoel je met jullie post? Jamilla misschien bedoelen ze jouw? Kun je mischien ophouden een fan van GG te zijn en hier te posten. Er zijn zolder nerds die zich hieraan ergeren en zich druk maken over GG want Gg verkoopt nu misschien een t-shirt minder aan een zolder nerd die nooit verder kwam dan cafetaria berepoot op de hoek (wel top frikanandelle daaro).
Ik denk ook dat velen hier op het "grote mixfight" forum veel denken, ze blijven denken hier, je hoort ze gewoon denken, het zijn beroeps denkers. Doen is natuurlijk wat anders dan moet je ondernemen en produceren en actief en creatief zijn. Elke keer zijn er een aantal zolder nerds die over haatcampagne beginnen van GG, maar het is Alistair die elke keer in de pers naar Golden Glory uithaalt. En jij noemt dan de trouwe fans van Golden Glory op dit forum haatzaaiers?

Golden Glory vechters en trainers zijn betaald en zo zal er nog wel meer groot nieuws komen, dat komt als een donderslag op heldere hemel voor Alistair want die weet zelf dat dit eraan zat te komen.

Ik denk dat Boon het geen verkeerde uitspraak vind "boontje komt om zijn loontje" hij doet het zeker niet slecht als je ziet dat alleen alle gg vechters en trainers zijn betaald. Niemand anders heeft tot nu toe een cent gebeurt van FEG, maar GG management vind een investeerder die alle openstaande bedragen even betaald, dat is nog eens management.

blade
27-01-2012, 20:06
tja als ze zich eigen niet druk maken over de zolder nerds moet je ook niet reageren.van mijn mogen al die topics over GG en Overeem dicht is toch vaak bagger wat er gepost wordt laat het aan de rechter over als het zo ver is dan komen we wel met een oordeel

Rverm
27-01-2012, 20:11
Wie heeft er eigenlijk in een ver verleden het logo voor GG bedacht/ontworpen?

Ik weet dat er een aantal mensen die inmiddels gepost hebben hier het antwoord wel op weten...?

The Company
27-01-2012, 20:14
In Amerika is ook 95% op de hand van Overeem. Het zijn dus niet alleen wat forum 'nerds' op mixfight.

blackadder
27-01-2012, 20:16
In Amerika is ook 95% op de hand van Overeem. Het zijn dus niet alleen wat forum 'nerds' op mixfight.

Heb je ze geteld?

The Company
27-01-2012, 20:17
Heb je ze geteld?

Ik ben tot nu toe geen enkele reactie tegen gekomen die Golden Glory steunt en ik zit dagelijks op amerikaanse forums.

davinci
27-01-2012, 20:28
Ik weet dat er een aantal mensen die inmiddels gepost hebben hier het antwoord wel op weten...?

Zou het niet weten? Eldar niet want Alistair en Eldar waren toen nog niet bij GG en toen was het logo er al, ik weet wel dat GG het betaald heeft en het is wereldwijd geregistreerd.

Company, mail even die link van die enquete van wie liever vriendjes is met GG of Alistair in de USA, straks kunnen Nederlandse zolder nerds niet slapen omdat ze het percentage niet weten.
Dan moeten ze misschien (als ze al een paar uur van die zolder afkomen om frikandellen te gaan halen bij caf berepoot) wel in het ziekenfonds, kunnen niet werken moeten in de bijstand en dan is het alleen nog maar 24 uur op mixfight posten en dat geeft dan weer een vertekend beeld in de enquete ( veel bijnamen en zo).

quotes: Het jongste verleden maakt steeds meer de indruk alsof het door catastrofen is vernietigd.
Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken.
Verleden heb je, toekomst moet je maken.

redjuh
27-01-2012, 21:46
Ik zou ook proberen de leraar nederlands uit te hangen en niet inhoudelijk ingaan op wat er geschreven staat en waar het omgaat. De waarheid doet pijn en dan komen al die nederlandse leraren weer opdraven op dit forum met verbetering van spelvouten.

tietel tietel tietel tietel tietel tietel titele tietel tietel

Quote: De critici verstaan het beter de schrijvers af te ranselen dan hen te verbeteren; evenzo kunnen kinderen beter de paarden met de zweep slaan dan ze besturen.

Het zijn de onverbeterlijken die de wereld verbeteren willen.

Woorden mogen alleen dienen om de stilte te verbeteren.

leraren Nederlands

Rverm
28-01-2012, 00:29
Zou het niet weten? Eldar niet want Alistair en Eldar waren toen nog niet bij GG en toen was het logo er al, ik weet wel dat GG het betaald heeft en het is wereldwijd geregistreerd.

Bas, heeft diegene die hem bedacht/ontworpen heeft ook zijn geld ervoor gekregen of heeft GG nadat ze het ontwerp gezien/gekregen hebben net gedaan of het uit de lucht is komen vallen?

davinci
28-01-2012, 12:44
heeft een stagiaire gedaan :)

Nu maakte een aantal zolder nerds mij wel nieuwschierig, dus ben ik op onderzoek gegaan. Paar websites bezocht beetje getelefoneerd, paar mail verstuurd.

Ik denk dat we Eelco de "pokemon" bedoelen?
Deze "stagiaire" kan vergeleken worden met Alistair Overeem, niet als vechter want dat was hij niet maar wel met ondankbaarheid.
Het Golden Glory management had blijkbaar niks tegen stagiaires die creatief zijn en meedenken en werken met GG, hij ontwierp gedeeltenlijk het logo met hulp van het management.

Maar zoals het zo vaak gaat, leer een aap niet klimmen, want anders krijg je kokosnoten op je hoofd.
Deze "stagiaire" mocht zelfs mee naar de USA en Japan op kosten van Golden Glory, zo dat is nogal wat zou je denken, hotel vlucht eten naar USA casino's en Japan allemaal op kosten van Golden Glory ( niet een keer maar meerdere keren). Golden Glory staat bekend om vriendinnen, familie, en zelf hele echte fans op kosten van Golden Glory mee te laten reizen.

De stagiaire kreeg al snel sterallures, ineens was hij niet meer een creatieve stagiaire, hij was ineens niet te berijken voor een langere tijd tijdens een reis naar Japan en toen kwam de aap uit de mouw.

Het managment had een afspraak in een hotel lobby in Japan en was daar met een braziliaanse GG fan, Die braziliaanse GG fan hoort toevalig een gesprek van een bekende braziliaanse manager die in gesprek was met een vechter van het chute box team ( tijdens Pride): de vechter vertelde in het portugees dat de "pokemon" Eelco (zijn naam werd genoemd de pokemon) had gezegd dat hij voor 5000 dollar meer zou kunnen vechten?
De braziliaanse GG fan vroeg het GG managment toen, doet die "pokemon" ook jullie managment? Het management snapte de vraag niet, dus vroeg het management wat bedoel je?
De Braziliaans persoon legde uit dat de Pokemon als manager van Golden Glory werd genoemd en dat hij braziliaanse vechters had geregeld voor Pride????????????????????

Het managment snapte er niks van dus ging op onderzoek uit en jawel, de pokemon stagiaire wordt op heterdaad betrapt met een Japanse manager genaamd Kawasaki in een ander hotel, waar de pokemon zogenaamd onder de naam van GG vechters gage van vechters aan het bespreken is, waar de pokemon percentages van opstak en dit was al enige maanden gaande.
Toen de pokemon betrapt werd was hij zo in verlegenheid gebracht dat hij spontaan hard het hotel uitrende en toen heeft het managment hem nooit meer terug gezien.
Later hoorde we dat hij in Japan was gaan wonen en waarschijnlijk leeft hij daar nu lang en gelukking met zijn Japanse vriend Kawasaki.

Quote: Ondankbaarheid is altijd een soort zwakheid. Ik heb nooit gezien dat flinke mensen ondankbaar waren.
Te grote haast om een tegendienst te bewijzen, is een soort van ondankbaarheid.
Sommigen menen dat het recht op ondankbaarheid de kostelijkste van alle vrijheden is.

TheCarnage
28-01-2012, 13:15
Zou het niet weten? Eldar niet want Alistair en Eldar waren toen nog niet bij GG en toen was het logo er al, ik weet wel dat GG het betaald heeft en het is wereldwijd geregistreerd.

Company, mail even die link van die enquete van wie liever vriendjes is met GG of Alistair in de USA, straks kunnen Nederlandse zolder nerds niet slapen omdat ze het percentage niet weten.
Dan moeten ze misschien (als ze al een paar uur van die zolder afkomen om frikandellen te gaan halen bij caf berepoot) wel in het ziekenfonds, kunnen niet werken moeten in de bijstand en dan is het alleen nog maar 24 uur op mixfight posten en dat geeft dan weer een vertekend beeld in de enquete ( veel bijnamen en zo).

quotes: Het jongste verleden maakt steeds meer de indruk alsof het door catastrofen is vernietigd.
Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken.
Verleden heb je, toekomst moet je maken.

Mixfight is Nederlands grootste vechtsport forum, en ik denk dat een groot gedeelte van de bezoekers ook naar gala's gaan waarschijnlijk ook die van Glory. Snap dat een shitload aan kritiek nooit leuk is, maar nu bestempel je iedereen die zijn mening ergens over geeft als "zolder nerds" niet echt respectvol maar dat is niet erg, proffesioneel is het in ieder geval zeker niet naar publiek dat betaald om naar je vechter te komen kijken (weet nou niet of je wel of geen Bas Boon bent).

En als dat zolder volk je echt geen reet kan schelen waarom dan al die tijd steken in het lezen van de berichten hier en in discussie gaan met iedereen...

davinci
28-01-2012, 13:41
Mixfight is Nederlands grootste vechtsport forum, en ik denk dat een groot gedeelte van de bezoekers ook naar gala's gaan waarschijnlijk ook die van Glory. Snap dat een shitload aan kritiek nooit leuk is, maar nu bestempel je iedereen die zijn mening ergens over geeft als "zolder nerds" niet echt respectvol maar dat is niet erg, proffesioneel is het in ieder geval zeker niet naar publiek dat betaald om naar je vechter te komen kijken (weet nou niet of je wel of geen Bas Boon bent).

En als dat zolder volk je echt geen reet kan schelen waarom dan al die tijd steken in het lezen van de berichten hier en in discussie gaan met iedereen...

Met zolder nerds bedoelde ik specifiek een aantal GG haters of Showtime haters op dit forum, die altijd commentaar leveren maar zelf niks presteren.
Probeer eens een hap bij cafetaria berepoot, top frikandelle!
En ook de zolder nerds mogen een mening geven ( en daar mag davinci ook weer kritiek op geven op die meningen en andersom, niks mis mee) en zelfs Bas Boon of Simon Rutz mag een mening geven op bv dit forum, Simon was zelfs recentelijk op NOS en RTL nieuws, en sprak over zijn mening. Belachelijke actie van een frusti burgemeester is mijn mening.
Het is jouw mening om hier te beschrijven of iets wel of niet proffesioneel of respectvol is en daar is niks mis mee.


Sorry aan zolder nerds, Carnage you have a point!

"Wees aardig tegen mensen op weg naar de top, op de weg naar terug kom je ze weer tegen" (http://www.mixfight.nl/forum/management-competentie-coachend-leidinggeven.html)

Een vooroordeel is een zwervende mening zonder zichtbaar middel van bestaan.

Er zijn twee soorten dwazen: zij die niet van mening kunnen veranderen en zij die het niet willen.

rollermanskunk
28-01-2012, 14:15
Nu maakte een aantal zolder nerds mij wel nieuwschierig, dus ben ik op onderzoek gegaan. Paar websites bezocht beetje getelefoneerd, paar mail verstuurd.

Ik denk dat we Eelco de "pokemon" bedoelen?
Deze "stagiaire" kan vergeleken worden met Alistair Overeem, niet als vechter want dat was hij niet maar wel met ondankbaarheid.
Het Golden Glory management had blijkbaar niks tegen stagiaires die creatief zijn en meedenken en werken met GG, hij ontwierp gedeeltenlijk het logo met hulp van het management.

Maar zoals het zo vaak gaat, leer een aap niet klimmen, want anders krijg je kokosnoten op je hoofd.
Deze "stagiaire" mocht zelfs mee naar de USA en Japan op kosten van Golden Glory, zo dat is nogal wat zou je denken, hotel vlucht eten naar USA casino's en Japan allemaal op kosten van Golden Glory ( niet een keer maar meerdere keren). Golden Glory staat bekend om vriendinnen, familie, en zelf hele echte fans op kosten van Golden Glory mee te laten reizen.

De stagiaire kreeg al snel sterallures, ineens was hij niet meer een creatieve stagiaire, hij was ineens niet te berijken voor een langere tijd tijdens een reis naar Japan en toen kwam de aap uit de mouw.

Het managment had een afspraak in een hotel lobby in Japan en was daar met een braziliaanse GG fan, Die braziliaanse GG fan hoort toevalig een gesprek van een bekende braziliaanse manager die in gesprek was met een vechter van het chute box team ( tijdens Pride): de vechter vertelde in het portugees dat de "pokemon" Eelco (zijn naam werd genoemd de pokemon) had gezegd dat hij voor 5000 dollar meer zou kunnen vechten?
De braziliaanse GG fan vroeg het GG managment toen, doet die "pokemon" ook jullie managment? Het management snapte de vraag niet, dus vroeg het management wat bedoel je?
De Braziliaans persoon legde uit dat de Pokemon als manager van Golden Glory werd genoemd en dat hij braziliaanse vechters had geregeld voor Pride????????????????????

Het managment snapte er niks van dus ging op onderzoek uit en jawel, de pokemon stagiaire wordt op heterdaad betrapt met een Japanse manager genaamd Kawasaki in een ander hotel, waar de pokemon zogenaamd onder de naam van GG vechters gage van vechters aan het bespreken is, waar de pokemon percentages van opstak en dit was al enige maanden gaande.
Toen de pokemon betrapt werd was hij zo in verlegenheid gebracht dat hij spontaan hard het hotel uitrende en toen heeft het managment hem nooit meer terug gezien.
Later hoorde we dat hij in Japan was gaan wonen en waarschijnlijk leeft hij daar nu lang en gelukking met zijn Japanse vriend Kawasaki.

Quote: Ondankbaarheid is altijd een soort zwakheid. Ik heb nooit gezien dat flinke mensen ondankbaar waren.
Te grote haast om een tegendienst te bewijzen, is een soort van ondankbaarheid.
Sommigen menen dat het recht op ondankbaarheid de kostelijkste van alle vrijheden is.

Bas: wordt het niet tijd voor een boek: "My Golden Glory Years the good & the bad times" ?

Wel een juicy story. Ik vind de vuile was buiten hangen met het oog op op eventuele rechtszaken niet echt handig maar meer "sappige" verhalen uit de oude doos zijn natuurlijk altijd welkom.

Ik heb trouwens geen zolder...

Collina
28-01-2012, 14:17
Nu maakte een aantal zolder nerds mij wel nieuwschierig, dus ben ik op onderzoek gegaan. Paar websites bezocht beetje getelefoneerd, paar mail verstuurd.

Ik denk dat we Eelco de "pokemon" bedoelen?
Deze "stagiaire" kan vergeleken worden met Alistair Overeem, niet als vechter want dat was hij niet maar wel met ondankbaarheid.
Het Golden Glory management had blijkbaar niks tegen stagiaires die creatief zijn en meedenken en werken met GG, hij ontwierp gedeeltenlijk het logo met hulp van het management.

Maar zoals het zo vaak gaat, leer een aap niet klimmen, want anders krijg je kokosnoten op je hoofd.
Deze "stagiaire" mocht zelfs mee naar de USA en Japan op kosten van Golden Glory, zo dat is nogal wat zou je denken, hotel vlucht eten naar USA casino's en Japan allemaal op kosten van Golden Glory ( niet een keer maar meerdere keren). Golden Glory staat bekend om vriendinnen, familie, en zelf hele echte fans op kosten van Golden Glory mee te laten reizen.

De stagiaire kreeg al snel sterallures, ineens was hij niet meer een creatieve stagiaire, hij was ineens niet te berijken voor een langere tijd tijdens een reis naar Japan en toen kwam de aap uit de mouw.

Het managment had een afspraak in een hotel lobby in Japan en was daar met een braziliaanse GG fan, Die braziliaanse GG fan hoort toevalig een gesprek van een bekende braziliaanse manager die in gesprek was met een vechter van het chute box team ( tijdens Pride): de vechter vertelde in het portugees dat de "pokemon" Eelco (zijn naam werd genoemd de pokemon) had gezegd dat hij voor 5000 dollar meer zou kunnen vechten?
De braziliaanse GG fan vroeg het GG managment toen, doet die "pokemon" ook jullie managment? Het management snapte de vraag niet, dus vroeg het management wat bedoel je?
De Braziliaans persoon legde uit dat de Pokemon als manager van Golden Glory werd genoemd en dat hij braziliaanse vechters had geregeld voor Pride????????????????????

Het managment snapte er niks van dus ging op onderzoek uit en jawel, de pokemon stagiaire wordt op heterdaad betrapt met een Japanse manager genaamd Kawasaki in een ander hotel, waar de pokemon zogenaamd onder de naam van GG vechters gage van vechters aan het bespreken is, waar de pokemon percentages van opstak en dit was al enige maanden gaande.
Toen de pokemon betrapt werd was hij zo in verlegenheid gebracht dat hij spontaan hard het hotel uitrende en toen heeft het managment hem nooit meer terug gezien.
Later hoorde we dat hij in Japan was gaan wonen en waarschijnlijk leeft hij daar nu lang en gelukking met zijn Japanse vriend Kawasaki.

Quote: Ondankbaarheid is altijd een soort zwakheid. Ik heb nooit gezien dat flinke mensen ondankbaar waren.
Te grote haast om een tegendienst te bewijzen, is een soort van ondankbaarheid.
Sommigen menen dat het recht op ondankbaarheid de kostelijkste van alle vrijheden is.

Davinci,

Je klinkt als een intelligent man, ik meen het oprecht want volgens mij ben je dit ook. Ik lees al je posten 1 omdat ik het serieus interessant vind wat je te vertellen hebt, maar 2 omdat ik wil leren hoe je op subtiele wijze kunt wijken van het onderwerp waar het daadwerkelijk over gaat.

Als m'n vrouw vraagt, "Collina, waarom was jij vannacht niet thuis"? Dat ik het dan zo weet te draaien haar een boodschappenlijst te maken en te attenderen niet vergeten de broccoli te kopen.

Ondanks ik het overall gezien niet met je eens ben, kan ik hier iig van leren hoe je scherpen vragen kunt vermijden.

On topic
Het interview Saki en Siyar, zo te horen loopt alles naar tevredenheid. Wat zijn jullie toekomst plannen met deze heren?

TheCarnage
28-01-2012, 14:21
Met zolder nerds bedoelde ik specifiek een aantal GG haters of Showtime haters op dit forum, die altijd commentaar leveren maar zelf niks presteren.
Probeer eens een hap bij cafetaria berepoot, top frikandelle!
En ook de zolder nerds mogen een mening geven ( en daar mag davinci ook weer kritiek op geven op die meningen en andersom, niks mis mee) en zelfs Bas Boon of Simon Rutz mag een mening geven op bv dit forum, Simon was zelfs recentelijk op NOS en RTL nieuws, en sprak over zijn mening. Belachelijke actie van een frusti burgemeester is mijn mening.
Het is jouw mening om hier te beschrijven of iets wel of niet proffesioneel of respectvol is en daar is niks mis mee.


Sorry aan zolder nerds, Carnage you have a point!

"Wees aardig tegen mensen op weg naar de top, op de weg naar terug kom je ze weer tegen" (http://www.mixfight.nl/forum/management-competentie-coachend-leidinggeven.html)

Een vooroordeel is een zwervende mening zonder zichtbaar middel van bestaan.

Er zijn twee soorten dwazen: zij die niet van mening kunnen veranderen en zij die het niet willen.

Kijk dit waardeer ik weer, ik ben gewoon weer aanwezig bij het eerstvolgende Glory event! Moscow ga ik niet redden denk ik alleen haha ;-)

Bromios
28-01-2012, 16:00
Nu maakte een aantal zolder nerds mij wel nieuwschierig, dus ben ik op onderzoek gegaan. Paar websites bezocht beetje getelefoneerd, paar mail verstuurd.

Ik denk dat we Eelco de "pokemon" bedoelen?
Deze "stagiaire" kan vergeleken worden met Alistair Overeem, niet als vechter want dat was hij niet maar wel met ondankbaarheid.
Het Golden Glory management had blijkbaar niks tegen stagiaires die creatief zijn en meedenken en werken met GG, hij ontwierp gedeeltenlijk het logo met hulp van het management.

Maar zoals het zo vaak gaat, leer een aap niet klimmen, want anders krijg je kokosnoten op je hoofd.
Deze "stagiaire" mocht zelfs mee naar de USA en Japan op kosten van Golden Glory, zo dat is nogal wat zou je denken, hotel vlucht eten naar USA casino's en Japan allemaal op kosten van Golden Glory ( niet een keer maar meerdere keren). Golden Glory staat bekend om vriendinnen, familie, en zelf hele echte fans op kosten van Golden Glory mee te laten reizen.

De stagiaire kreeg al snel sterallures, ineens was hij niet meer een creatieve stagiaire, hij was ineens niet te berijken voor een langere tijd tijdens een reis naar Japan en toen kwam de aap uit de mouw.

Het managment had een afspraak in een hotel lobby in Japan en was daar met een braziliaanse GG fan, Die braziliaanse GG fan hoort toevalig een gesprek van een bekende braziliaanse manager die in gesprek was met een vechter van het chute box team ( tijdens Pride): de vechter vertelde in het portugees dat de "pokemon" Eelco (zijn naam werd genoemd de pokemon) had gezegd dat hij voor 5000 dollar meer zou kunnen vechten?
De braziliaanse GG fan vroeg het GG managment toen, doet die "pokemon" ook jullie managment? Het management snapte de vraag niet, dus vroeg het management wat bedoel je?
De Braziliaans persoon legde uit dat de Pokemon als manager van Golden Glory werd genoemd en dat hij braziliaanse vechters had geregeld voor Pride????????????????????

Het managment snapte er niks van dus ging op onderzoek uit en jawel, de pokemon stagiaire wordt op heterdaad betrapt met een Japanse manager genaamd Kawasaki in een ander hotel, waar de pokemon zogenaamd onder de naam van GG vechters gage van vechters aan het bespreken is, waar de pokemon percentages van opstak en dit was al enige maanden gaande.
Toen de pokemon betrapt werd was hij zo in verlegenheid gebracht dat hij spontaan hard het hotel uitrende en toen heeft het managment hem nooit meer terug gezien.
Later hoorde we dat hij in Japan was gaan wonen en waarschijnlijk leeft hij daar nu lang en gelukking met zijn Japanse vriend Kawasaki.

Quote: Ondankbaarheid is altijd een soort zwakheid. Ik heb nooit gezien dat flinke mensen ondankbaar waren.
Te grote haast om een tegendienst te bewijzen, is een soort van ondankbaarheid.
Sommigen menen dat het recht op ondankbaarheid de kostelijkste van alle vrijheden is.

Wat een vreselijk samenhangend verhaal weer, maar lachen om te lezen. Ik denk dat je hier geknipt en geplakt hebt uit een mail van bas boon als ik tekstopbouw zo zie.

smike
28-01-2012, 17:47
Het wordt echt tijd voor fatsoenlijk sportmanagement in de kickboksbranche.

davinci
28-01-2012, 17:58
[QUOTE=smike;1121968]Het wordt echt tijd voor fatsoenlijk sportmanagement in de kickboksbranche.

Zoals bij voetbal?

Ahu noem eens een club, Ajax?

Quote:

“Waarom zou hij zich verzetten? Uit morele overwegingen? Kom nu; als je daaraan deed, kon je beter de rest van je leven thuis blijven zitten met dichtgespijkerde ramen en de deur op de grendel - dan had je een kleine kans dat je een fatsoenlijk mens bleef; alleen was er dan niemand die wist hoe fatsoenlijk je was.”
― Remco Campert (http://www.mixfight.nl/author/show/164143.Remco_Campert), Het leven is vurrukkulluk (http://www.mixfight.nl/work/quotes/2626651)

davinci
29-01-2012, 09:00
Voor de goede orde, just Gentleman Challenges...

Maar is het begrijpelijk dat Alistair kwaad is? En zo ja, waar in kunnen jullie hem begrijpen?

Het is namelijk ergens fout gegaan.

Ik moet zeggen, iedereen in deze kwestie schiet zijn doel voorbij.

Het is fout gegaan toen Alistair zijn gemaakte afspraken niet nakwam en achter de rug om van het management dingen ging veranderen, wat hij steeds meer aan het doen was.
Zoals we van Cor Hemmers hebben kunnen horen ging het alleen maar om geld, hij wou geen percentages meer betalen en dat is ook de reden waarom Alistair probeert met lul verhalen onder zijn contractuele verplichtingen uit te komen.
Daar is het fout gegaan, overigens volgens veel GG insiders was het altijd al een drama met Alistair als het over geld ging, zelf als hij een ton verdiende dan leende hij bij zijn trainers of sparringpartners om het dan nooit terug te betalen, heel laat of met verontwaardiging vroeg waarom iemand vroeg wanneer hij zijn geld wat hij geleend had terug kon krijgen.
Jaren belasting achterstand altijd drama.

Ik kan begrijpen dat Alistair nu kwaad is opzichzelf omdat hij niet naar het management heeft geluisterd die een plan had (voordat Alistair tekende bijde UFC) om toch het openstaande geld uit Japan nog te krijgen voor iedereen ( en daar nu dus is in geslaagd). Ik kan mij voorstellen dat je jezelf dan wel voor je kop kan slaan. Dus mijn antwoord is ja, ik kan Alistair wel begrijpen dat hij kwaad is, maar Alistair zou niet GG erbij moeten halen en Saki en Siyar noemen in de pers om proberen een negatief beeld van GG te schetsen.

Alistair zou kunnen zeggen sorry GG, laten we eens aan tafel gaan zitten. Misschien heb ik dingen verkeerd begrepen of hoe kunnen we dit verhaal naar tevredenheid voor beide partijen oplossen.

MMAProfessor
29-01-2012, 14:22
whahaha ik zie het al helemaal voor me.. de 3 voudige wereldkampioen loopt even naar robbie hageman toe ofzo en vraagt hem of die hem misschien 50euro ofzo kan lenen... keep on dreaming bas dramaboontje

blackadder
29-01-2012, 15:27
De percentages wou hij idd niet meer betalen omdat het om miljoenen ging, hij wilde een flat fee betalen, iedereen in de UFC betaald zo zijn trainers, mangament ect...
Jacob Volkmann betaald toch anders 20% aan zijn management.

Rverm
29-01-2012, 16:15
Beste Bas,

Ten eerste wil ik je bedanken voor de toppartij die van Roosmalen en Zimmerman neergezet hebben gister. Ook de geringe prestatie van Saki vond ik top. Deze 3 partijen hebben me een mooi geldbedrag opgeleverd. Vorig jaar heb je jezelf belachelijk gemaakt door voor een geblesseerde Saki meer gage te vragen als die toch zou vechten. Had dat dit jaar geprobeerd! Die partij stond toch al vast, werd gehyped en iedereen wilde deze partij zien. Misschien zou die erin trappen. Waarschijnlijk had Simon Rutz je lachend de deur gewezen, maar wel op een correcte manier zonder je voor gek te verklaren. Iets wat een management ook hoort te doen als je een voorbeeld functie hebt en een goede uitstraling wilt hebben richting de buitenwereld.
Dat je jezelf voor schut zet moet je helemaal zelf weten, maar dat je heel GG naar beneden haalt door al die onzinverhalen op internet te plaatsen en uiteindelijk dus ook fans verliest die uiteindelijk ook weer jou inkomstenbron zijn besef je volgens mij niet helemaal. Maar dat is ook de reden dat veel mensen je een clown vinden en een zelfingenomen mannetje. Gelukkig heeft Ron N. je vorig jaar op het matje geroepen om niet meer in het openbaar en met je eigen naam onzin uit te kramen op de forums aangezien het GG een hoop tegenstanders opleverd. Ik weet dat je te trots bent om toe te geven dat Ron je dat vriendschappelijke, doch dringende advies gegeven heeft maar ik weet uit betrouwbare bron dat het 100% waar is. Aangezien je best wat haantjes gedrag vertoond of in ieder geval de symptonen ervan hebt ben je nu natuurlijk benieuwd wie dat is of zijn. En nee ik ben geen psycholoog(ik weet dat dat op je lippen brand of in dit geval op je toetsenbord nu). Aangezien ik mensen in het openbaar neerhalen over het algemeen niet zo gepast vind en dat eigenlijk al helemaal niet gepast is voor een grote organisatie, vind ik het noemen van de naam "Eelco" en de bijbehorende kritiek op hem niet zo gepast. Moet wel zeggen, het leest lekker weg. Ik ken "Eelco" niet persoonlijk, ik vang alleen een hele hoop op. Dus wat mij betreft kan die ook Frans of Jan heten, aangezien ik niet weet of die ook daadwerkelijk Eelco heet. Wat wel opvalt is dat je eerst nergens van weet, maar als ik een iets duidelijkere hint geef dat je dan in 1 keer een heel verhaal weet. Toch wel mooi om te lezen dat dan je ware aard weer naar boven komt en er een hele hoop frustratie uitkomt op een niet management waardige manier. Wat jullie verstandhouding dan ook was, het gaat de buitenwereld niets aan en deze persoon moet wel een hele hoop dingen goed gedaan hebben voor jullie als bedrijf anders hadden jullie net zo makkelijk afscheid van hem genomen, iets wat jullie ook met vechters doen die niet naar behoren presteren. Over het wegrennen uit een hotel en al die andere bla bla, weer dat pure haantjes gedrag om iedereen ervan te overtuigen dat hij geintimideerd was of iets dergelijks? Of het waar is weet ik niet, maakt me ook verder niet uit, maar ik kan me soms voorstellen dat mensen een keuze maken om weg te lopen. Vraag maar eens aan Ron hoe het voelt om een verkeerde keuze te maken, hij vind het vast heel fijn dat ie zijn kinderen en/of andere familieleden vanachter het raam een knuffel kan geven. Al met al heeft "Eelco" zijn geld dus nooit gekregen maak ik op uit je verhaal.

Over dankbaarheid en dingen uitpraten gesproken. In november was er een heel mooi Ringsgala in Amersfoort met als hoofdpartij Jason Jones, uitkomend voor GG. Het eerste Ringsgala in Amersfoort in samenwerking met FPA van Joop Kasteel, waar keihard voor gewerkt is mag ik aannemen. Nadat Alistair iets voor het gala een conflict kreeg met GG hebben jullie Jason Jones geloof 2 a 3 (!) dagen voor het gala teruggetrokken : "Hij kon een aantal weken later in Engeland vechten voor een veel hogere gage, dus koos daarvoor". Enorm dankbaar richting Rings die geen hoofdpartij meer had, waar mensen kaarten voor gekocht hadden en waar mensen naar uitgekeken hadden. Zoals je weet stond die partij van Jones in Engeland al op losse schroeven ivm blessures van zijn tegenstander, dus de kans dat die partij door zou gaan was heel klein. Heel verassend werd die partij een paar dagen na Rings ook gecanceled. Nu is het natuurlijk zo dat Alistair ook bij FPA trainde dus een link is gauw gelegd. Was het een kwestie van FPA dwarsbomen en laten zien wie de grootste en machtigste is? Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn, dit is maar de mening en kijk van een "forumwarrior", tegenwoordig ook wel "zoldernerd" genoemd. Al met al was iedereen jullie heel dankbaar voor het terugtrekken van Jason Jones. De manier hoe, ik meen via de sms, was van een hoog en zeer uitgesproken niveau.

Zoals je weet liep het al een hele lange tijd niet soepel tussen GG en Alistair, misschien al ruim anderhalf jaar eigenlijk niet. Misschien hadden jullie rustig rond de tafel moeten gaan zitten en het uit moeten spreken en een compromis sluiten zonder elkaar imagoschade aan te richting. Uiteindelijk is GG toch de grootste verliezer. Alistair red het zonder jullie ook en is met afstand jullie grootste inkomstenbron. Dus ook als jullie de rechtzaak gaan winnen, waar ik niet vanuit ga, zullen jullie uiteindelijk op de langere termijn de verliezer zijn. Financieel gezien, maar ook aan fans hebben jullie een hoop verloren door al die verhalen rond te bazuinen en met belachelijke onzin over geld lenen van collega's etc etc etc aan te komen. Dit circeltje rondmakend is er 1 woord voor : Mismanagement.

Een andere grote organisatie, maakt niet uit in welke branche, zou het nooit zover laten komen. Hier staan dan ook opgeleide mensen aan de top die weten hoe ze bepaalde tegenslagen proffesioneel op moeten lossen. Ook jij hebt je kwaliteiten en hebt een hele hoop bereikt. Dingen wat vroeger nog wel kon maar waar je nu niet meer mee wegkomt. De wereld wordt te proffesioneel voor een persoon als Bas Boon, van wie het eigenlijk een uit de hand gelopen hobby is.
Ik zou je niet pakken op je typefouten, al vind ik dit altijd wel leuk om te zien. Ook in dit lange verhaal van mij zijn voor de hoger opgeleide onder ons enorm veel typefouten te halen. Het verschil zit hem erin dat ik gewoon een liefhebber ben die vaak dicht op het vuur zit en jij iemand die een bedrijf moet runnen en vaak het visitekaartje bent. Je wordt een stuk serieuzer genomen als je even een spellingcontrole eroverheen laat gaan of iemand je verhaaltjes na laat lopen.

Buiten dit hele lange verhaal waar ik toch de nodige kritiek op jou en GG heb, lijk je me best een gezellige kerel. Jammer dat ik je niet gezien heb in Leeuwarden gisteravond. Weet trouwens niet eens of je uberhaubt aanwezig was. Had me graag even voor willen stellen zodat je weet wie die held is die achter zijn computertje zijn mening geeft.

Nu ik dit teruglees heb ik wel een veel te lang verhaal getyped merk ik, sorry voor het ongemak, maar dit komt puur door de adrenaline die er nog steeds door me lijf giert na gisteravond, want potverredorie, wat kreeg Saki een pak rammel zeg! Wel mooi om te zien wat het respect was tussen Badr en Saki, precies zoals het hoort en zoals het ook op management niveau hoort te zijn. Hier bereik je veel meer mee!

boudstyle
29-01-2012, 20:35
Zo, net terug van cafetaria berepoot. Top frikandelle hebben ze daar!
Was daar wel aan toe na een hele avond vechten op mijn zolder kamertje te hebben gekeken.

davinci
30-01-2012, 07:21
[QUOTE=Rverm;1122483]Beste Bas,

"Een andere grote organisatie, maakt niet uit in welke branche, zou het nooit zover laten komen. Hier staan dan ook opgeleide mensen aan de top die weten hoe ze bepaalde tegenslagen proffesioneel op moeten lossen. Ook jij hebt je kwaliteiten en hebt een hele hoop bereikt. Dingen wat vroeger nog wel kon maar waar je nu niet meer mee wegkomt. De wereld wordt te proffesioneel voor een persoon als Bas Boon, van wie het eigenlijk een uit de hand gelopen hobby is"

Daarom stond "clown" Bas Boon al twee keer op de voorpagina van de wall street journal, maakt films in Hollywood en video games en natuurlijk en heeft hij het nu zelfs voor elkaar gekregen om met die wall street mensen (die allemaal van Harvard afkomen) een deal te maken voor het betalen van oud zeer en een nieuwe leaque te beginnen (Boon "de on professionele clown" gaat gewoon door met het beoefenen van zijn oude hobby aangemoedigd door het GG team die centjes zien op hun bankrekening).

Saki loopt op een stoot ( en komt niet echt over die stoot heen, goed gedaan van Badr) een pak rammel wil ik dat niet noemen ( ook die twee knock downs die volgden waren niet echt zuivere treffers maar meer een Saki die nog steeds niet over die eerste stoot heen was). Net zoals Sem op een stoot liep in de Arena tegen Badr, daarintegen gaf Sem Schilt wel echt een pak rammel aan Badr Hari in de finale op de Gp in Japan en Raymond dat was voor de hoofdprijs. Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties. De oneerlijke burgemeesters zeggen allemaal tegen professionele Simon dat hij moet vertrekken uit Nederland, soms is het moeilijk om professioneel te zijn.

Quote: A fairly boy is far more intelligent and far better company than the average adult

Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of a genius - and a lot of courage to move the opposite direction

De meeste mensen worden als "orgineel" geboren en sterven als een 'kopie"

Mauro
30-01-2012, 08:05
Davinci
Doe even aub posten de voorpagina van de wallstreet journal, dat heb ik even gemist,..de 'films in hollywood' helaas niet.
Misschien een nieuw leuk idee voor je om een bedrijf wat handelt in tegelspreukjes te beginnen.

RedDawn
30-01-2012, 08:58
Saki loopt op een stoot ( en komt niet echt over die stoot heen, goed gedaan van Badr) een pak rammel wil ik dat niet noemen ( ook die twee knock downs die volgden waren niet echt zuivere treffers maar meer een Saki die nog steeds niet over die eerste stoot heen was). Net zoals Sem op een stoot liep in de Arena tegen Badr, daarintegen gaf Sem Schilt wel echt een pak rammel aan Badr Hari in de finale op de Gp in Japan en Raymond dat was voor de hoofdprijs. Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties. De oneerlijke burgemeesters zeggen allemaal tegen professionele Simon dat hij moet vertrekken uit Nederland, soms is het moeilijk om professioneel te zijn.



Bas toont zich weer eens een slechte verliezer. ;)

Bromios
30-01-2012, 10:39
Davinci
Doe even aub posten de voorpagina van de wallstreet journal, dat heb ik even gemist,..de 'films in hollywood' helaas niet.
Misschien een nieuw leuk idee voor je om een bedrijf wat handelt in tegelspreukjes te beginnen.

Die film komt mij ook niet bekend voor. iemand misschien een trailer ?


(en topic closed ;))

davinci
30-01-2012, 13:36
hallo, ding,ding! Alistair heeft heel vaak willen onderhandelen over die percentages en hoe op te lossen,maar GG hield voet bij stuk dat zijn inkomsten gebruikt gingen worden om het achterstallig K-1 geld te betalen want zelf hebben ze maar weinig geld.
Zowel Saki en Siyar zijn nog niet betaald omdat GG rekent op grote sponsoren.
Het K-1 geld is niet door GG opgehoest,maar door een investeerder met bijbehorende verplichtingen.
Als je weet dat Alistair een drama is met zijn (belastings)administratie, waarom deed iemand van GG het niet vooor hem of stuur hem naar een belastingsconsulent.
Alistair heeft idd "THE REEM" opgestart omdat hij vond dat GG niet genoeg aan PR deed en achteraf gezien was dat een goede beslissing, die filmpjes zijn een wereldsucces!
De percentages wou hij idd niet meer betalen omdat het om miljoenen ging, hij wilde een flat fee betalen, iedereen in de UFC betaald zo zijn trainers, mangament ect...
Roberto is daar in meegegaan andere trainers/mensen niet.
Verder zal het ook wel te maken hebben gehad dat GG werd ontslagen door ZUFFA met de bekende gevolgen voor de GG vechters, ineens zat ook Alistair zonder contract en inkomsten
Of de tekenbonus door de werkgever UFC compleet bedoeld is vooor de vechter en niet voor anderen.
Juristen maken die contracten, de gewone man begrijpt niet wat er in die contracten staan, ook de meeste vechters niet, daar hebben ze dan ook mangement voor, die gewoon vertellen over het contract wat erin staat enzo, gewoon het contract emailen en dan zeggen het stond er allemaal in is erg kort door de bocht, vooral als Alistair daar dan niks vanaf wist.
Als de baas van de UFC dan zegt "the ripping you of" over het GG management, dan was dat schijnbaar de druppel en heeft hij juridischse hulp gezocht of de UFC heeft dan aangeboden.
Dat Alistair andere vechters noemt om zijn zaak/punt te ondersteunen heb je gelijk in, een rechter veegt dat zo van tafel.
Nu rest mij nog de vraag, lopen er nu 2 aparte rechtszaken?, beide partijen zijn er 1 opgestart of wordt hier gewoon 1 rechtszaak van gemaakt en wanneer is de eerste zitting?

Hoe weet jij dat Alistair heeft willen onderhandelen? Was je erbij, heb je het gehoord? Of is dat je mening? Ik heb het anders gehoord, ik hoorde dat hij helemaal geen toenadering heeft gezocht maar probeerde iedereen weg te halen bij GG en naar team the Reem te laten verhuizen onder zijn eigen management.

Hoe weet jij of Saki en Siyar niet betaald zijn? Misschien hebben ze al een groot gedeelte gehad en is er een duidenlijke regeling getroffen? Blijkbaar zijn ze nog steeds bij GG, dus zullen ze tevreden zijn.

Als fields ( hoofdsponsor van de K1) niet betaald of een grote sponsor in de ere divisie, denk je dan niet dat door dit soort acties problemen zouden kunnen ontstaan?
Het K-1 geld is opgehoest omdat het GG management uitstekend werk verrichte en daar gaat het ook om, ze stellen Alistair een vraag: wat Alistair er van vindt dat iedereen betaald is, doelende op het feit dat GG het voor elkaar heeft gekregen dat het geld van de laatste K1 betaald is (in wat voor vorm dan ook). En wat doet Alistair, die roept over Glory World Series? Waarom antwoord hij niet gewoon dat hij blij is waarom weer negatief en spreken voor Saki en Siyar die daar waarschijnlijk helemaal niet blij mee zijn.

Belasting consulent, je kunt iemand alle adviezen van de wereld geven als ze niet luisteren houd het op.

Einemo, Siyar, Alistair allemaal hebben ze een contract bij Zuffa wat er ook gebeurt is, blijkbaar is het nu opgelost.
Die miljoenen waar jij het over hebt zijn onderhandeld door GG met een geldig management contract met geldige afspraken, dan moet je achteraf niet gaan janken over percentages. Nu snap je ook waarom Alistair van alles verzint waarom GG zo een harmful management is, hij wilde gewoon onder zijn geldige contract uit.

Jij weet helemaal niet wat GG gedaan heeft voor Alistair kwa PR, dus hoe kun je daar nu een mening over hebben? Als ik alleen al denk aan de SBS 6 deal die het GG management heeft gemaakt en hoeveel populairder K1 daardoor is geworden en dus ook Alistair denk ik dat hij weinig zou moeten klagen. Ik heb gehoord dat het GG managment ook Tv rechten regelde in veel andere landen, dat is nog eens publiciteit (kun je met een website niet vergelijken).
Roberto is meegegaan dat is zijn keuze, Roberto is een goede jongen en ik denk dat niemand hem iets misgunt binnen GG, hij heeft zijn beslissing gemaakt en succes ermee.

Ik weet niks van een tekenbonus? Maar goed ik kan ook niet alles weten, ben een van de zolder nerds.

Alistair snapt zijn contract niet meer, natuurlijk Alistair weet niks meer, hij kan ineens geen engels en na twaalf jaar zegt hij tegen Cor en Martijn je kan een paar tientjes per uur krijgen, overgreed.

Ik hoop voor het GG managment dat de UFC dat inderdaad heeft gezegd "they are ripping you off", dat zal een lekkere buit worden voor GG. Ik mag hopen dat Alistair dat onder ede verklaart voor een rechter. De UFC wilde Alistair hebben en had daar heel veel voor over. Er is goed onderhandeld door het management. Waar hoorde jij dat trouwens "they are ripping you off", stond je op het UFC toilet?
Nee een rechter veegt dat niet van tafel wat Alistair zegt, sterker nog in een civiele procedure kan dat Alistair heel veel geld gaan kosten. In de wet in de USA is een bedrijf kapot maken van een ander heel erg en daar staan gigantische bedragen voor als boete.

Rverm
31-01-2012, 18:35
Beste Bas,

Ten eerste wil ik je bedanken voor de toppartij die van Roosmalen en Zimmerman neergezet hebben gister. Ook de geringe prestatie van Saki vond ik top. Deze 3 partijen hebben me een mooi geldbedrag opgeleverd. Vorig jaar heb je jezelf belachelijk gemaakt door voor een geblesseerde Saki meer gage te vragen als die toch zou vechten. Had dat dit jaar geprobeerd! Die partij stond toch al vast, werd gehyped en iedereen wilde deze partij zien. Misschien zou die erin trappen. Waarschijnlijk had Simon Rutz je lachend de deur gewezen, maar wel op een correcte manier zonder je voor gek te verklaren. Iets wat een management ook hoort te doen als je een voorbeeld functie hebt en een goede uitstraling wilt hebben richting de buitenwereld.
Dat je jezelf voor schut zet moet je helemaal zelf weten, maar dat je heel GG naar beneden haalt door al die onzinverhalen op internet te plaatsen en uiteindelijk dus ook fans verliest die uiteindelijk ook weer jou inkomstenbron zijn besef je volgens mij niet helemaal. Maar dat is ook de reden dat veel mensen je een clown vinden en een zelfingenomen mannetje. Gelukkig heeft Ron N. je vorig jaar op het matje geroepen om niet meer in het openbaar en met je eigen naam onzin uit te kramen op de forums aangezien het GG een hoop tegenstanders opleverd. Ik weet dat je te trots bent om toe te geven dat Ron je dat vriendschappelijke, doch dringende advies gegeven heeft maar ik weet uit betrouwbare bron dat het 100% waar is. Aangezien je best wat haantjes gedrag vertoond of in ieder geval de symptonen ervan hebt ben je nu natuurlijk benieuwd wie dat is of zijn. En nee ik ben geen psycholoog(ik weet dat dat op je lippen brand of in dit geval op je toetsenbord nu). Aangezien ik mensen in het openbaar neerhalen over het algemeen niet zo gepast vind en dat eigenlijk al helemaal niet gepast is voor een grote organisatie, vind ik het noemen van de naam "Eelco" en de bijbehorende kritiek op hem niet zo gepast. Moet wel zeggen, het leest lekker weg. Ik ken "Eelco" niet persoonlijk, ik vang alleen een hele hoop op. Dus wat mij betreft kan die ook Frans of Jan heten, aangezien ik niet weet of die ook daadwerkelijk Eelco heet. Wat wel opvalt is dat je eerst nergens van weet, maar als ik een iets duidelijkere hint geef dat je dan in 1 keer een heel verhaal weet. Toch wel mooi om te lezen dat dan je ware aard weer naar boven komt en er een hele hoop frustratie uitkomt op een niet management waardige manier. Wat jullie verstandhouding dan ook was, het gaat de buitenwereld niets aan en deze persoon moet wel een hele hoop dingen goed gedaan hebben voor jullie als bedrijf anders hadden jullie net zo makkelijk afscheid van hem genomen, iets wat jullie ook met vechters doen die niet naar behoren presteren. Over het wegrennen uit een hotel en al die andere bla bla, weer dat pure haantjes gedrag om iedereen ervan te overtuigen dat hij geintimideerd was of iets dergelijks? Of het waar is weet ik niet, maakt me ook verder niet uit, maar ik kan me soms voorstellen dat mensen een keuze maken om weg te lopen. Vraag maar eens aan Ron hoe het voelt om een verkeerde keuze te maken, hij vind het vast heel fijn dat ie zijn kinderen en/of andere familieleden vanachter het raam een knuffel kan geven. Al met al heeft "Eelco" zijn geld dus nooit gekregen maak ik op uit je verhaal.

Over dankbaarheid en dingen uitpraten gesproken. In november was er een heel mooi Ringsgala in Amersfoort met als hoofdpartij Jason Jones, uitkomend voor GG. Het eerste Ringsgala in Amersfoort in samenwerking met FPA van Joop Kasteel, waar keihard voor gewerkt is mag ik aannemen. Nadat Alistair iets voor het gala een conflict kreeg met GG hebben jullie Jason Jones geloof 2 a 3 (!) dagen voor het gala teruggetrokken : "Hij kon een aantal weken later in Engeland vechten voor een veel hogere gage, dus koos daarvoor". Enorm dankbaar richting Rings die geen hoofdpartij meer had, waar mensen kaarten voor gekocht hadden en waar mensen naar uitgekeken hadden. Zoals je weet stond die partij van Jones in Engeland al op losse schroeven ivm blessures van zijn tegenstander, dus de kans dat die partij door zou gaan was heel klein. Heel verassend werd die partij een paar dagen na Rings ook gecanceled. Nu is het natuurlijk zo dat Alistair ook bij FPA trainde dus een link is gauw gelegd. Was het een kwestie van FPA dwarsbomen en laten zien wie de grootste en machtigste is? Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn, dit is maar de mening en kijk van een "forumwarrior", tegenwoordig ook wel "zoldernerd" genoemd. Al met al was iedereen jullie heel dankbaar voor het terugtrekken van Jason Jones. De manier hoe, ik meen via de sms, was van een hoog en zeer uitgesproken niveau.

Zoals je weet liep het al een hele lange tijd niet soepel tussen GG en Alistair, misschien al ruim anderhalf jaar eigenlijk niet. Misschien hadden jullie rustig rond de tafel moeten gaan zitten en het uit moeten spreken en een compromis sluiten zonder elkaar imagoschade aan te richting. Uiteindelijk is GG toch de grootste verliezer. Alistair red het zonder jullie ook en is met afstand jullie grootste inkomstenbron. Dus ook als jullie de rechtzaak gaan winnen, waar ik niet vanuit ga, zullen jullie uiteindelijk op de langere termijn de verliezer zijn. Financieel gezien, maar ook aan fans hebben jullie een hoop verloren door al die verhalen rond te bazuinen en met belachelijke onzin over geld lenen van collega's etc etc etc aan te komen. Dit circeltje rondmakend is er 1 woord voor : Mismanagement.

Een andere grote organisatie, maakt niet uit in welke branche, zou het nooit zover laten komen. Hier staan dan ook opgeleide mensen aan de top die weten hoe ze bepaalde tegenslagen proffesioneel op moeten lossen. Ook jij hebt je kwaliteiten en hebt een hele hoop bereikt. Dingen wat vroeger nog wel kon maar waar je nu niet meer mee wegkomt. De wereld wordt te proffesioneel voor een persoon als Bas Boon, van wie het eigenlijk een uit de hand gelopen hobby is.
Ik zou je niet pakken op je typefouten, al vind ik dit altijd wel leuk om te zien. Ook in dit lange verhaal van mij zijn voor de hoger opgeleide onder ons enorm veel typefouten te halen. Het verschil zit hem erin dat ik gewoon een liefhebber ben die vaak dicht op het vuur zit en jij iemand die een bedrijf moet runnen en vaak het visitekaartje bent. Je wordt een stuk serieuzer genomen als je even een spellingcontrole eroverheen laat gaan of iemand je verhaaltjes na laat lopen.

Buiten dit hele lange verhaal waar ik toch de nodige kritiek op jou en GG heb, lijk je me best een gezellige kerel. Jammer dat ik je niet gezien heb in Leeuwarden gisteravond. Weet trouwens niet eens of je uberhaubt aanwezig was. Had me graag even voor willen stellen zodat je weet wie die held is die achter zijn computertje zijn mening geeft.

Nu ik dit teruglees heb ik wel een veel te lang verhaal getyped merk ik, sorry voor het ongemak, maar dit komt puur door de adrenaline die er nog steeds door me lijf giert na gisteravond, want potverredorie, wat kreeg Saki een pak rammel zeg! Wel mooi om te zien wat het respect was tussen Badr en Saki, precies zoals het hoort en zoals het ook op management niveau hoort te zijn. Hier bereik je veel meer mee!

Reactie Bas Boon alias Davinci :
Daarom stond "clown" Bas Boon al twee keer op de voorpagina van de wall street journal, maakt films in Hollywood en video games en natuurlijk en heeft hij het nu zelfs voor elkaar gekregen om met die wall street mensen (die allemaal van Harvard afkomen) een deal te maken voor het betalen van oud zeer en een nieuwe leaque te beginnen (Boon "de on professionele clown" gaat gewoon door met het beoefenen van zijn oude hobby aangemoedigd door het GG team die centjes zien op hun bankrekening).

Saki loopt op een stoot ( en komt niet echt over die stoot heen, goed gedaan van Badr) een pak rammel wil ik dat niet noemen ( ook die twee knock downs die volgden waren niet echt zuivere treffers maar meer een Saki die nog steeds niet over die eerste stoot heen was). Net zoals Sem op een stoot liep in de Arena tegen Badr, daarintegen gaf Sem Schilt wel echt een pak rammel aan Badr Hari in de finale op de Gp in Japan en Raymond dat was voor de hoofdprijs. Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties. De oneerlijke burgemeesters zeggen allemaal tegen professionele Simon dat hij moet vertrekken uit Nederland, soms is het moeilijk om professioneel te zijn.

Quote: A fairly boy is far more intelligent and far better company than the average adult

Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of a genius - and a lot of courage to move the opposite direction

De meeste mensen worden als "orgineel" geboren en sterven als een 'kopie"

---------------------------------------------------

Goed om te lezen, of eigenlijk niet te lezen, dat je nergens echt op ingaat. Zoals Collina al aangaf, met lappen tekst probeer je alle kritische vragen te ontwijken. Onder het motto "zwijgen is toegeven" kan ik dus concluderen dat Ron N. vond dat je GG imagoschade aanbrengt als je onder je eigen naam post. Ben blij dat m'n bronnen betrouwbaar zijn...
Jammer ook dat je Rings in Amersfoort, of eigenlijk FPA waar Alistair toen trainde, een hak wilde zetten. Het typeert GG en jou dat je het andere organisaties altijd lastig wil maken om er zelf beter van te worden.

Jammer ook dat Its Showtime door jou als schuldige wordt aangewezen in o.a. het verbieden van vechtsportgala's terwijl Van der Laan ook altijd sprak over de Passenger Terminal als "netwerkbijeenkomst". Kan me niet herinneren dat IS daar ooit een gala georganiseerd heeft of willen organiseren. De persoon die jou op het matje geroepen heeft wordt genoemd als (hoofd)getuige in zaken over Willem Holleeder. Niet zo gek dat er onderzoek gedaan wordt naar vechtsportevenementen.
Zoals "vrienden" van Ron gequote worden is Ron "geen jankerd en zit ie zijn straf wel uit". Een voorbeeld nemen aan Ron vind ik wel erg ver gaan met zijn staat van dienst, maar je verlies zo nu en dan accepteren en minder janken en smoesjes bedenken kan geen kwaad voor jou.

davinci
31-01-2012, 19:00
Reactie Bas Boon alias Davinci :
Daarom stond "clown" Bas Boon al twee keer op de voorpagina van de wall street journal, maakt films in Hollywood en video games en natuurlijk en heeft hij het nu zelfs voor elkaar gekregen om met die wall street mensen (die allemaal van Harvard afkomen) een deal te maken voor het betalen van oud zeer en een nieuwe leaque te beginnen (Boon "de on professionele clown" gaat gewoon door met het beoefenen van zijn oude hobby aangemoedigd door het GG team die centjes zien op hun bankrekening).

Saki loopt op een stoot ( en komt niet echt over die stoot heen, goed gedaan van Badr) een pak rammel wil ik dat niet noemen ( ook die twee knock downs die volgden waren niet echt zuivere treffers maar meer een Saki die nog steeds niet over die eerste stoot heen was). Net zoals Sem op een stoot liep in de Arena tegen Badr, daarintegen gaf Sem Schilt wel echt een pak rammel aan Badr Hari in de finale op de Gp in Japan en Raymond dat was voor de hoofdprijs. Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties. De oneerlijke burgemeesters zeggen allemaal tegen professionele Simon dat hij moet vertrekken uit Nederland, soms is het moeilijk om professioneel te zijn.

Quote: A fairly boy is far more intelligent and far better company than the average adult

Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of a genius - and a lot of courage to move the opposite direction

De meeste mensen worden als "orgineel" geboren en sterven als een 'kopie"

---------------------------------------------------

Goed om te lezen, of eigenlijk niet te lezen, dat je nergens echt op ingaat. Zoals Collina al aangaf, met lappen tekst probeer je alle kritische vragen te ontwijken. Onder het motto "zwijgen is toegeven" kan ik dus concluderen dat Ron N. vond dat je GG imagoschade aanbrengt als je onder je eigen naam post. Ben blij dat m'n bronnen betrouwbaar zijn...
Jammer ook dat je Rings in Amersfoort, of eigenlijk FPA waar Alistair toen trainde, een hak wilde zetten. Het typeert GG en jou dat je het andere organisaties altijd lastig wil maken om er zelf beter van te worden.

Jammer ook dat Its Showtime door jou als schuldige wordt aangewezen in o.a. het verbieden van vechtsportgala's terwijl Van der Laan ook altijd sprak over de Passenger Terminal als "netwerkbijeenkomst". Kan me niet herinneren dat IS daar ooit een gala georganiseerd heeft of willen organiseren. De persoon die jou op het matje geroepen heeft wordt genoemd als (hoofd)getuige in zaken over Willem Holleeder. Niet zo gek dat er onderzoek gedaan wordt naar vechtsportevenementen.
Zoals "vrienden" van Ron gequote worden is Ron "geen jankerd en zit ie zijn straf wel uit". Een voorbeeld nemen aan Ron vind ik wel erg ver gaan met zijn staat van dienst, maar je verlies zo nu en dan accepteren en minder janken en smoesjes bedenken kan geen kwaad voor jou.


Ik weet niet waar je het allemaal over hebt,ben je stoned?
Ik ben een zolder nerd en een GG nuthugger, so what, zo heb je badr,alistair en saki fans?
FPA wat is dat nooit van gehoord, kun je daar waterskien? Sorry dat ik hier niet op inging ik weet niet echt waar FPA voor staat of waar je het over hebt.
Showtime wordt helemaal niet als schuldige aangewezen? Waar lees je dat? Sterker nog, ik vind het een belachelijke actie van de burgemeester. Maar goed wel leven in dit kut land en we moeten het er maar mee doen.
Maar je mag best iets jammer vinden of niet leuk, iedereen zijn eigen mening.
Showtime komt zelf meerdere malen in de krant en worden genoemd met andere professionele figuren, daar kun je mij davinci of andere wel de schuld van geven en dat mag best als jij je daar lekker bij voelt.
Wie is Holleeder is dat ook een vechter of een organisator, iets met leer sm?
Maar goed wat heb ik te maken met het bovenstaande? Ik ben maar een zolder nerd en GG doet gewoon zijn best om vechters klaar te stomen voor evenementen.
Je hebt het allemaal over janken en zo, heeft je moeder je vroeger geen aandacht gegeven?

Quote: “Don't cry over someone who wouldn't cry over you.”
― Lauren Conrad (http://www.mixfight.nl/author/show/1980985.Lauren_Conrad)

Rverm
01-02-2012, 01:21
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt,ben je stoned?
Ik ben een zolder nerd en een GG nuthugger, so what, zo heb je badr,alistair en saki fans?
FPA wat is dat nooit van gehoord, kun je daar waterskien? Sorry dat ik hier niet op inging ik weet niet echt waar FPA voor staat of waar je het over hebt.
Showtime wordt helemaal niet als schuldige aangewezen? Waar lees je dat? Sterker nog, ik vind het een belachelijke actie van de burgemeester. Maar goed wel leven in dit kut land en we moeten het er maar mee doen.
Maar je mag best iets jammer vinden of niet leuk, iedereen zijn eigen mening.
Showtime komt zelf meerdere malen in de krant en worden genoemd met andere professionele figuren, daar kun je mij davinci of andere wel de schuld van geven en dat mag best als jij je daar lekker bij voelt.
Wie is Holleeder is dat ook een vechter of een organisator, iets met leer sm?
Maar goed wat heb ik te maken met het bovenstaande? Ik ben maar een zolder nerd en GG doet gewoon zijn best om vechters klaar te stomen voor evenementen.
Je hebt het allemaal over janken en zo, heeft je moeder je vroeger geen aandacht gegeven?

Quote: “Don't cry over someone who wouldn't cry over you.”
― Lauren Conrad (http://www.mixfight.nl/author/show/1980985.Lauren_Conrad)

Kom op Bas, laat je niet zo kennen...
Een goeie, inhoudelijke discussie is altijd goed en het houdt je scherp. Ook voor buitenstaanders is het vaak leuk om een paar ins en outs te weten. Ik weet nog wel dat posten voelde als een soort therapie voor je, maar toen stond je minder onder druk idd.

Ook ik vind het belachelijk dat burgemeesters vergunningen intrekken en dat er zo'n ophef is. Stoor me er ook mateloos aan dat de sport altijd negatief in het nieuws komt. Maar je vraagt waar jij Showtime noemt als schuldige of waar je iemand beschuldigd :

" Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties."

Of ik lees het verkeerd of je bedoelt met connecties een link naar criminelen en dat er daardoor oa niet meer georganiseerd mag worden. Mocht ik het verkeerd begrijpen, ondanks dat ik je al wat langer "ken", dan mijn excuses. Maar ook jij weet dat je niet vies bent van een goede steek onder water.

Stoned en drugs hebben we het al vaker over gehad. Zoals je dus weet doen we daar niet aan. En niet doen alsof je me vergeten bent, ik weet dat de naam "Rverm" wel eens ter sprake is gekomen binnen GG.

FPA ken je stiekem op je duimpje. Martijn trainde daar en ook jij vond het altijd prima dat oa Alistair zich daar kon voorbereiden, zolang die maar geld in het laadje bracht.

Dat van Holleeder was best een leuke grap...:D

En over me moeder, ach ja, ik weet dat je uit een gebroken gezin komt en dat het contact met je vader niet optimaal was of er niet was etc. Althans dat heb je zelf altijd verteld. Vaak hebben die mensen er op latere leeftijd last van als hun jeugd wat minder leuk was en willen ze zich te erg bewijzen om het wel goed te doen waardoor ze de realiteit wel eens verliezen. Herken je dat?

Maar laten we niet te persoonlijk worden, deze discussie moet natuurlijk wel leuk blijven.

Verder ben ik nog op zoek naar de dvd's van de K1 WG die Nikko uitgebracht heeft, deel 3, 9, 13, 15, 16, 17 heb ik al. Zijn nergens meer te verkrijgen. Kan je nog wat voor me betekenen?

davinci
01-02-2012, 04:29
Kom op Bas, laat je niet zo kennen...
Een goeie, inhoudelijke discussie is altijd goed en het houdt je scherp. Ook voor buitenstaanders is het vaak leuk om een paar ins en outs te weten. Ik weet nog wel dat posten voelde als een soort therapie voor je, maar toen stond je minder onder druk idd.

Ook ik vind het belachelijk dat burgemeesters vergunningen intrekken en dat er zo'n ophef is. Stoor me er ook mateloos aan dat de sport altijd negatief in het nieuws komt. Maar je vraagt waar jij Showtime noemt als schuldige of waar je iemand beschuldigd :

" Professionele Simon schiet Petrosyan niks voor ( terwijl hij wel een volle arena had) en dan mag professionele Simon niet meer organiseren in Amsterdam en Petrosyan neemt afscheid van het professionele Showtime/Simon vanwege oa diverse 'professionele" connecties."

Of ik lees het verkeerd of je bedoelt met connecties een link naar criminelen en dat er daardoor oa niet meer georganiseerd mag worden. Mocht ik het verkeerd begrijpen, ondanks dat ik je al wat langer "ken", dan mijn excuses. Maar ook jij weet dat je niet vies bent van een goede steek onder water.

ja je kan niet lezen, het ging namenlijk om het management aspect, ik meld niks nieuws, petrosyan maakt een statement ( ik herhaal die), de kranten maken die statement over Simon en gemeentes en burgemeesters, ik schrijf alleen maar wat petrosyan zegt. Ik kan daar een mening over hebben, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat een promotor nederland wordt uitgejaagd omdat er criminelen zijn evenement zouden bezoeken?

Mijn broer stond gisteren trouwens by caf berepoot met een zolder nerd wat te ouwehoeren. Zij die nerd dat hij net had hard hardgelopen in het bos, toen er ineens een ouwe figuur met een enorme neus hem voorbij sprinten. Bleek holleeder te zijn bekende "hardloper"

Stoned en drugs hebben we het al vaker over gehad. Zoals je dus weet doen we daar niet aan. En niet doen alsof je me vergeten bent, ik weet dat de naam "Rverm" wel eens ter sprake is gekomen binnen GG.
Zou niet weten waar je het over hebt ik denk dat GG niet veel aandacht besteed aan een zolder nerd, maar je mag denken dat je belangrijk genoeg bent dat GG aan je denkt, dat is ok hoor.

FPA ken je stiekem op je duimpje. Martijn trainde daar en ook jij vond het altijd prima dat oa Alistair zich daar kon voorbereiden, zolang die maar geld in het laadje bracht.

Ik weet nog steeds niet wat een FPA is, echt? Heeft het te maken misschien met EPO? Is het een medicijn? Alistair deed altijd al wat hij zelf wilde volgens insiders bij GG, dus het management was helemaal niet van alles op de hoogte. Door dit gedrag zal zijn cariere bij de UFC ook niet lang duren, dat is jammer.

Dat van Holleeder was best een leuke grap...:D

En over me moeder, ach ja, ik weet dat je uit een gebroken gezin komt en dat het contact met je vader niet optimaal was of er niet was etc. Althans dat heb je zelf altijd verteld. Vaak hebben die mensen er op latere leeftijd last van als hun jeugd wat minder leuk was en willen ze zich te erg bewijzen om het wel goed te doen waardoor ze de realiteit wel eens verliezen. Herken je dat?

heb top gezin

Maar laten we niet te persoonlijk worden, deze discussie moet natuurlijk wel leuk blijven.

Verder ben ik nog op zoek naar de dvd's van de K1 WG die Nikko uitgebracht heeft, deel 3, 9, 13, 15, 16, 17 heb ik al. Zijn nergens meer te verkrijgen. Kan je nog wat voor me betekenen?

Wat is een Nikko? Een dvd producent? Ik weet niks van k-1 dvd's, davinci download alles van het internet

Bij deze graag een petitie voor behoud megaupload!

beautiful_lie
01-02-2012, 10:31
bas boon wat ben jij een ongelooflijke drol zeg, damn. Wat een klein amateuristisch kind.

FOCUS
01-02-2012, 18:06
hey jongens,
zulke lappen tekst leest toch niemand!!!

Collina
01-02-2012, 18:12
hey jongens,
zulke lappen tekst leest toch niemand!!!

Ik wel, lees alles soms wel twee maal door.

GM
01-02-2012, 18:52
Ik weet niet waar je het allemaal over hebt,ben je stoned?
Ik ben een zolder nerd en een GG nuthugger, so what, zo heb je badr,alistair en saki fans?
FPA wat is dat nooit van gehoord, kun je daar waterskien? Sorry dat ik hier niet op inging ik weet niet echt waar FPA voor staat of waar je het over hebt.
Showtime wordt helemaal niet als schuldige aangewezen? Waar lees je dat? Sterker nog, ik vind het een belachelijke actie van de burgemeester. Maar goed wel leven in dit kut land en we moeten het er maar mee doen.
Maar je mag best iets jammer vinden of niet leuk, iedereen zijn eigen mening.
Showtime komt zelf meerdere malen in de krant en worden genoemd met andere professionele figuren, daar kun je mij davinci of andere wel de schuld van geven en dat mag best als jij je daar lekker bij voelt.
Wie is Holleeder is dat ook een vechter of een organisator, iets met leer sm?
Maar goed wat heb ik te maken met het bovenstaande? Ik ben maar een zolder nerd en GG doet gewoon zijn best om vechters klaar te stomen voor evenementen.
Je hebt het allemaal over janken en zo, heeft je moeder je vroeger geen aandacht gegeven?

Quote: “Don't cry over someone who wouldn't cry over you.”
― Lauren Conrad (http://www.mixfight.nl/author/show/1980985.Lauren_Conrad)

DaVinci kerel, wat ga jij bij deze af als een gieter....nul,nul weerwoord....tot op je sokken afgefikt kwal.

ReZp
01-02-2012, 19:14
Ik weet nog steeds niet wat een FPA is, echt? Heeft het te maken misschien met EPO? Is het een medicijn? Alistair deed altijd al wat hij zelf wilde volgens insiders bij GG, dus het management was helemaal niet van alles op de hoogte. Door dit gedrag zal zijn cariere bij de UFC ook niet lang duren, dat is jammer.


Is dit een suggestie, aanname of een feit?

Bromios
01-02-2012, 21:41
Is dit een suggestie, aanname of een feit?

Hij is weg, dus je hoeft hem niet meer te quoten.

beautiful_lie
05-02-2012, 01:05
bas boon is nu in alaska zei die