PDA

View Full Version : Gala Den Bosch 30 juni afgezegd



blackadder
27-01-2012, 14:15
Some bad news, 30 juni Den Bosch gaat niet door, alle dank aan de burgermeesters#daar gaat mijn wereldtitelgevecht in my fucking hometown!!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001312982066
En de klappen blijven maar vallen.:mad:

e-type
27-01-2012, 14:20
Some bad news, 30 juni Den Bosch gaat niet door, alle dank aan de burgermeesters#daar gaat mijn wereldtitelgevecht in my fucking hometown!!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001312982066
En de klappen blijven maar vallen.:mad:



WHUT?!!!
Dus ook geen Aerts farewell??!!!!

blackadder
27-01-2012, 14:21
Lijkt er niet op.:mad:

lopez86
27-01-2012, 14:23
welk gala gaat t om?

MMAFAN-1122
27-01-2012, 15:31
Jammer hoor!!

rollermanskunk
27-01-2012, 15:47
Van der Laan schijnt bij de VNG alle burgemeesters van de 60 grote steden in Nederland hebben gewaarschuwd voor de kickboksgala's in Nederland... Model-AVP zoals in Amsterdam toegepast wordt nu schijnbaar ook landelijk ingevoerd.


http://www.vng.nl/smartsite.dws?id=113804

Hendy
27-01-2012, 15:59
Damn! ben benieuwd wat ons nog te wachten staat..

Illest
27-01-2012, 17:02
gewoon gala's zonder VIP shit....dat zou toch de oplossing moeten zijn

Kemal
27-01-2012, 17:42
dit is echt te triest voor woorden...

Leventdepevent
27-01-2012, 17:44
gaat lekker zo jongens :S

blackadder
27-01-2012, 17:46
gewoon gala's zonder VIP shit....dat zou toch de oplossing moeten zijn

En hoe verhinder je dat ze dan niet gewoon tribune kaarten kopen? Galas blijven ook dan gewoon als "criminele netwerk bijeenkomsten" gelabeld.

Bartju
27-01-2012, 18:15
WAT EEN TIVUS ZOOI!!! Geen andy wereldtitel fight geen aerts farewell op fietsafstand kortom kut

smike
27-01-2012, 18:27
Het einde van de Nederlandse kickbokssport.

Soulbringer320
27-01-2012, 18:38
En hoe verhinder je dat ze dan niet gewoon tribune kaarten kopen? Galas blijven ook dan gewoon als "criminele netwerk bijeenkomsten" gelabeld.

Echt he....
Soort van de achterliggende gedachte is dat "criminelen" alleen VIP zitten.

Atila
27-01-2012, 18:43
Gewoon naar Duitsland of Belgie uitwijken dus. Of een gemeente waar het wel gewoon kan, zoals in Eindhoven, waar de gemeente de sport actief steunt.

Weg met de VIP, gewoon ringseats. Of die ringseats gratis weggeven aan BN'ers en bekende vechters of een deel van de opbrengst doneren aan een lokaal of nationaal goed doel en zo voor positieve berichtgeving zorgen. Gewoon B&W uitnodigen en bekende vechters erbij laten zitten, die een soort play-by-play geven en ook uitleggen waarom het op die manier gebeurt.

Dat hebben we al eens gedaan met MMA wedstrijden en dat werkte erg goed.

blackadder
27-01-2012, 19:06
Gewoon naar Duitsland of Belgie uitwijken dus. Of een gemeente waar het wel gewoon kan, zoals in Eindhoven, waar de gemeente de sport actief steunt.

Weg met de VIP, gewoon ringseats. Of die ringseats gratis weggeven aan BN'ers en bekende vechters of een deel van de opbrengst doneren aan een lokaal of nationaal goed doel en zo voor positieve berichtgeving zorgen. Gewoon B&W uitnodigen en bekende vechters erbij laten zitten, die een soort play-by-play geven en ook uitleggen waarom het op die manier gebeurt.
Klnikt als een idee.


Dat hebben we al eens gedaan met MMA wedstrijden en dat werkte erg goed.
In Almelo?

blackadder
27-01-2012, 19:07
Echt he....
Soort van de achterliggende gedachte is dat "criminelen" alleen VIP zitten.

Daarom heeft Simon denk ik ook de VIP nooit weggedaan. Gaf hij hij ja ook al aan bij de NOS en dat stukje op de radio. Niemand kan hem garanderen dat ze dan wegblijven en hij met rust gelaten wordt.

adenane
27-01-2012, 19:36
Gala is verplaatst naar Brussel maar weet niet of Peter Aerts daar zijn afscheidspartij zal vechten. Denk het wel.

Atila
27-01-2012, 19:42
In Beek en Donk, Dessel (Benny Rogmans) en Veldhoven. In Amerika zijn ze al bezig met worstelen vanaf jonge leeftijd en op elke highschool is er Grieks-Romeins worstelen. Daarom zijn de mensen niet zo huiverig voor het MMA gebeuren, het is voor hen gewoon "worstelen met extra's" (om het maar heel simpel te zeggen) en daarom kan het ook mainstream gaan.

Het is tijd voor een positievere benadering van de vechtsport. Juist nu moet er positief tegengas gegeven gaan worden, niet volgende maand maar NU meteen.

Rverm
27-01-2012, 20:04
En het gala van 26 febr in Den Bosch dan? Waar onder andere Faldir, Bob Sapp, Douwes, Maiki Karathanasis zouden vechten?

Rverm
27-01-2012, 20:24
grote kans dat daar ook het slot op gaat, je snapt toch wel dat je in NL als een slaaf mag werken en geen plezier mag hebben.

Dat begrijp ik uiteraard wel, maar vind het opvallend dat er niks bekend is over 26 febr en wel al over 30 juni, terwijl dat pas over 5 maanden is.

blackadder
27-01-2012, 21:23
Dat begrijp ik uiteraard wel, maar vind het opvallend dat er niks bekend is over 26 febr en wel al over 30 juni, terwijl dat pas over 5 maanden is.
Dat was een It's Showtime evenement. Ze zullen Rutz al wel op de hoogte hebben gesteld dat zijn business niet meer welkom is na die oproep van die kut Fries.

Anderson
27-01-2012, 21:24
Zij hadden al een vergunning gekregen.

Richelieu
27-01-2012, 21:30
Gewoon naar Duitsland of Belgie uitwijken dus. Of een gemeente waar het wel gewoon kan, zoals in Eindhoven, waar de gemeente de sport actief steunt.

Weg met de VIP, gewoon ringseats. Of die ringseats gratis weggeven aan BN'ers en bekende vechters of een deel van de opbrengst doneren aan een lokaal of nationaal goed doel en zo voor positieve berichtgeving zorgen. Gewoon B&W uitnodigen en bekende vechters erbij laten zitten, die een soort play-by-play geven en ook uitleggen waarom het op die manier gebeurt.

Dat hebben we al eens gedaan met MMA wedstrijden en dat werkte erg goed.

Beetje teveel "gewoon" vind je niet? Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.......Feit is dat zonder VIP er in Nederland geen degelijk groot en professioneel evenement kan worden gehost....zo simpel is dat ;)

Ralph
27-01-2012, 21:34
Superkut dit! Was mooi geweest in m'n stadje... Ben benieuwd waar al dit bange poepgedrag door gemeentes toe gaat leiden. Ziet er niet al te best uit.

Hans Vos
28-01-2012, 10:44
ik begrijp niet dat er geen gezamelijke bodemprocedure word aangespannen tegen die burgemeesters . als het allemaal criminelen zijn (bezoekers ) heeft justitie mazzel en kunnen ze zo ingeladen worden op zo,n gala , zijn het geen criminelen zijn de uitspraken van de media en burgemeesters laster en dat is nog steeds strafbaar in nederland !!! gr hans

Atila
28-01-2012, 13:42
Beetje teveel "gewoon" vind je niet? Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.......Feit is dat zonder VIP er in Nederland geen degelijk groot en professioneel evenement kan worden gehost....zo simpel is dat ;)

Richelieu, zo makkelijk is het dus wel. Maar iemand moet de eerste stap zetten en het combineren in een groot gala. Ringseats zijn de oplossing om toch een beetje uit de kosten te kunnen komen bij een groot gala, desnoods de helft weggeven en de helft verkopen. En anders moet je kleiner beginnen, maar wel op die manier.

smike
28-01-2012, 17:38
Beetje teveel "gewoon" vind je niet? Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.......Feit is dat zonder VIP er in Nederland geen degelijk groot en professioneel evenement kan worden gehost....zo simpel is dat ;)

Klopt, daarom is deze sport ook gedoemd om te mislukken, het is wachten tot justitie en OM de zaak rond het criminaliteitsnetwerk in de sport rond hebben en dan is het dag kickboksgalas in Nederland.

nick
30-01-2012, 16:34
DEN BOSCH (ANP) - Een kickboksgala van It's Showtime dat op 30 juni in de Brabanthallen van Den Bosch zou worden gehouden, gaat niet door. Dat heeft een woordvoerster van Libéma, exploitant van de Brabanthallen, maandag gezegd.

Eerder verbood Amsterdam een kickboksgala van It's Showtime omdat het een 'netwerkbijeenkomst voor de georganiseerde misdaad' zou zijn. Zaterdag werd dat gala in Leeuwarden gehouden omdat burgemeester Ferd Crone niet de juiste middelen had het te verbieden. Crone waarschuwde andere gemeentes op tijd maatregelen te treffen.


(bron www.nieuws.nl.msn.nl

Anderson
30-01-2012, 16:44
oud nieuws

Ervani
30-01-2012, 16:44
Voor de Nederlandse Kickbox fans is de hele gang van zaken natuurlijk stevig balen. Showtime zal ongetwijfeld 'gewoon' alles in het buitenland gaan organiseren want daar is de markt nog 'normaal'. Bijkomend voordeel is dat het publiek in Nederland verwend is, als er niet tien topvechters op de matchmaking staan dan begint men meteen te zeuren over de matchmaking en krijg je de verhalen waarom die niet en hij wel etc etc. In het buitenland zal men eerder tevreden zijn, dus volgens mij maakt het voor Showtime niet meer zo veel uit. En voor de vechters? agh of je met de auto naar Friesland moet rijden of even met het vliegveld naar Spanje: what difference does it make?

Ik was er afgelopen zaterdag niet bij maar heb begrepen dat bepaalde vechters daar letterlijk werden uitgefloten ik denk dat het ook voor die vechters prettiger is om gewoon als 'held' in een ander land het arena te betreden. En wij als liefhebbers? Pay per View? kleine gala's in de polder en hopen op betere tijden.

beautiful_lie
30-01-2012, 16:47
Voor de Nederlandse Kickbox fans is de hele gang van zaken natuurlijk stevig balen. Showtime zal ongetwijfeld 'gewoon' alles in het buitenland gaan organiseren want daar is de markt nog 'normaal'. Bijkomend voordeel is dat het publiek in Nederland verwend is, als er niet tien topvechters op de matchmaking staan dan begint men meteen te zeuren over de matchmaking en krijg je de verhalen waarom die niet en hij wel etc etc. In het buitenland zal men eerder tevreden zijn, dus volgens mij maakt het voor Showtime niet meer zo veel uit. En voor de vechters? agh of je met de auto naar Friesland moet rijden of even met het vliegveld naar Spanje: what difference does it make?

Ik was er afgelopen zaterdag niet bij maar heb begrepen dat bepaalde vechters daar letterlijk werden uitgefloten ik denk dat het ook voor die vechters prettiger is om gewoon als 'held' in een ander land het arena te betreden. En wij als liefhebbers? Pay per View? kleine gala's in de polder en hopen op betere tijden.Ja tuurlijk werd hesdy gerges flink hard uitgefloten. Die man is geen echte winnaar.

Fighting Events
30-01-2012, 17:15
precies

Hans Vos
30-01-2012, 18:43
hoe het ook is , simon is de dupe van een mediageile pvda burgemeester die graag in de picture staat en geen andere manier weet om te scoren . als we nou met heel vechtsport minnend nederland afspreken om nooit meer op de pvda te stemmen raken we die loser misschien weer kwijt . ik heb het al eens eerder gezegt , als ik simon was stapte ik naar de rechter want laster is nog steeds strafbaar in nederland . gr hans

Kemal
06-02-2012, 11:09
DEN BOSCH - Een kickboksgala van It's Showtime dat op 30 juni in de Brabanthallen van Den Bosch zou worden gehouden, gaat niet door.

Dat heeft een woordvoerster van Libéma, exploitant van de Brabanthallen, maandag gezegd.

Eerder verbood Amsterdam een kickboksgala van It’s Showtime (http://www.fight.nl/) omdat het een ’netwerkbijeenkomst voor de georganiseerde misdaad’ zou zijn. Behalve individuele toegangskaarten worden VIP-arrangementen verkocht voor duizenden euro’s per tafel. De politie vermoedt dat criminelen de gala’s gebruiken om hun relaties te fêteren en geld wit te wassen.

Souwer
Tijdens het gala in Den Bosch zou de Bossche kickbokser Andy Souwer om de wereldtitel vechten. Ook zou afscheid worden genomen van kickbokser Peter ’Lumberjack’ Aerts. Souwer zegt ervan te balen dat hij niet in zijn eigen stad terecht kan. „Ik vind dit heel pijnlijk allemaal,” zegt hij. „De burgemeesters besmetten elkaar allemaal met hetzelfde idee. De ontwikkeling van onze sport stagneert als we nergens meer kunnen vechten. Bovendien hebben criminelen helemaal geen kickboksgala’s nodig om zaken te doen.”

Het evenement wijkt volgens Souwer nu uit naar Brussel.

Bron: Brabantsdagblad: update van 6 februari 10:00 (http://www.brabantsdagblad.nl/regios/10365897/Kickboksgala-in-Den-Bosch-gaat-niet-door.ece)