PDA

View Full Version : 4 Candles for 4 Fighters



Wheelie
27-01-2012, 16:31
:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=7T7CSJT-6nw&context=C3e3a11dADOEgsToPDskKbVk5ikf9uhwmEyMXwYqW6

Asura
27-01-2012, 16:38
Leuk filmpje, hopelijk toont JOE zijn bjj.

Kemal
27-01-2012, 17:38
leuk filmpje! thanks

micha
27-01-2012, 17:40
thanks wheelie. ik wou dat je er morgen bij kon zijn

Wheelie
27-01-2012, 20:16
thanks wheelie. ik wou dat je er morgen bij kon zijn

Ja man jammer, maar in Moskou maken we er een mooi feestje van ;)

micha
27-01-2012, 21:31
zeker weten

S-ven
27-01-2012, 21:34
Werderom weer mooie shoot, top man....

PD_EC
28-01-2012, 13:28
mooi filmpje

Bromios
28-01-2012, 15:57
Leuk idee vind ik nog steeds. Heb nog wel wat positieve kritiek.
(al jullie dat volgende keer liever in pm hebben geef maar even door)


1. Ik zou de titel beter typen want nu ben je minder vindbaar op google.
2. ik zie maar 2 vechters een kaarsje aansteken. (sowieso is de titel een beetje 2 girls one cup)
3. Ik had persoonlijk verwacht toen ze de kerk uitliepen en de workout film begon dat we dan knetterharde muziek eronder zouden horen. Hiervan gaat mijn bloed niet sneller stromen.
4. Bij dat interview in de kroeg kan je het eerste stuk niet horen doordat de rest van het cafe er doorheen klept en ik word de hele tijd afgeleid door het geknipper van die gokkast op de achtergrond.
5. Al eerder gemeld: het steenkolenengels van cor is verschrikkelijk. laat hem gewoon nederlands praten en ondertitel het.
6. Ik vond het een leuk filmpje maar had door het aftellen op het forum echt wat vreselijks spectatulairs verwacht. Ik weet niet of dit het idee blijft maar een beetje meer documentaire achtig zou leuk zijn. Dit zijn een soort trailers voor documentaires.

keep up the good work !!

micha
29-01-2012, 05:01
[QUOTE=Bromios;1121895]Leuk idee vind ik nog steeds. Heb nog wel wat positieve kritiek.
(al jullie dat volgende keer liever in pm hebben geef maar even door)


1. Ik zou de titel beter typen want nu ben je minder vindbaar op google.
2. ik zie maar 2 vechters een kaarsje aansteken. (sowieso is de titel een beetje 2 girls one cup)
3. Ik had persoonlijk verwacht toen ze de kerk uitliepen en de workout film begon dat we dan knetterharde muziek eronder zouden horen. Hiervan gaat mijn bloed niet sneller stromen.
4. Bij dat interview in de kroeg kan je het eerste stuk niet horen doordat de rest van het cafe er doorheen klept en ik word de hele tijd afgeleid door het geknipper van die gokkast op de achtergrond.
5. Al eerder gemeld: het steenkolenengels van cor is verschrikkelijk. laat hem gewoon nederlands praten en ondertitel het.
6. Ik vond het een leuk filmpje maar had door het aftellen op het forum echt wat vreselijks spectatulairs verwacht. Ik weet niet of dit het idee blijft maar een beetje meer documentaire achtig zou leuk zijn. Dit zijn een soort trailers voor documentaires.

Thanks staat genoteerd