PDA

View Full Version : It`s Showtime 55 Results **Spoiler**



Kemal
28-01-2012, 23:44
Main Card:

Heavyweight.: Badr Hari def. Gokhan Saki by 1R TKO (3 Knockdowns)

Heavyweight Championship.: Daniel Ghita def. Hesdy Gerges by 1R KO (Left Hook)

70MAX: Robin van Roosmalen def. Murat Direkci by Majority Decision (4-1)

Heavyweight: Errol Zimmerman def. Rico Verhoeven by 1R KO (Left Hook)

70MAX: Harut Grigorian def. Chris Ngimbi by 2R TKO (Cut)

Heavyweight: Anderson Silva def. Michael Duut by Unanimous Decision

Undercard:

Heavyweight: Tyrone Spong def. Melvin Manhoef by Unanimous Decision

73MAX Championship: L'houcine Ouzgni def. Yohan Lidon by Unanimous Decision

Heavyweight: Ben Edwards def. Ricardo van den Bos by Unanimous Decision

95MAX: Sahak Parparyan def. Mourad Bouzidi by Unanimous Decision

70MAX: Andy Ristie def. HINATA by 1R TKO (3 Knockdowns)

70MAX: Hafid el Boustati def. Henri van Opstal by Unanimous Decision

R.D.N
29-01-2012, 00:03
Die Saki hee hij had gewoon helemaal niks in te brengen Badr had zwaar overmacht,Manhoef vs Spong was niet verkeerd ik vondt manhoef sterk kwa incaseren,Jammer van Bouzidi en Rico.....En Ghita was top.

Shikoku
29-01-2012, 00:12
Ik dacht dat Spong naar MMA was gegaan.

Turboknecht
29-01-2012, 00:26
Ghita vs. Gerges vond ik het mooist. Heerlijk KO.

Richelieu
29-01-2012, 00:32
http://img542.imageshack.us/img542/6237/uitslagen.jpg

VivaLaStef
29-01-2012, 00:34
Murat Direkci vs Robin van Roosmalen was ook een mooie harde partij, kan aardig incasseren die Murat
En lag het nou aan mij of was Spong nou heel relax een wedstrijdje aan het draaien

Oja het mooiste was nog wel de show van Jan (en zijn handoek) tijdens de opkomst van Saki :D

Messi
29-01-2012, 00:40
Bij Eroll Zimmerman en Badr was het toch gewoon een KO overwinning en geen TKO?

Shikoku
29-01-2012, 00:42
3 keer down is toch officieel direct een TKO, of niet?

Messi
29-01-2012, 00:45
En Zimmerman dan?

Richelieu
29-01-2012, 01:10
En Zimmerman dan?

Klopt, Zimmerman was een zuivere KO en samen met die van Daniel Ghita dé KO's van de avond. Helaas één foutje dus.

Richelieu
29-01-2012, 01:11
3 keer down is toch officieel direct een TKO, of niet?

Yep, in de A-klasse is de derde down in één ronde einde verhaal....op TKO dus.

Richelieu
29-01-2012, 01:12
Murat Direkci vs Robin van Roosmalen was ook een mooie harde partij, kan aardig incasseren die Murat
En lag het nou aan mij of was Spong nou heel relax een wedstrijdje aan het draaien

Oja het mooiste was nog wel de show van Jan (en zijn handoek) tijdens de opkomst van Saki :D

Idd, deed me erg denken aan de tijden van Dede (en nog meer van zijn leerlingen overigens ;) )

Rverm
29-01-2012, 01:19
Zimmerman was idd een KO ipv TKO

Mattie73
29-01-2012, 01:27
Ghita vs. Gerges vond ik het mooist. Heerlijk KO.

Ghita wordt de nieuwe koning van het zwaargewicht nu Badr Hari gestopt is. Wat een fantastische vechter is Ghita zeg.

Richelieu
29-01-2012, 01:28
Ghita wordt de nieuwe koning van het zwaargewicht nu Badr Hari gestopt is. Wat een fantastische vechter is Ghita zeg.

Pfff, inderdaad! Hij deed het echt goed. Stoten waren hard en zuiver. Had hem nog wel graag tegen Badr gezien......kan altijd nog natuurlijk ;)

El Bambino
29-01-2012, 02:47
Tja..er lopen hier zogenaamde kenners. Niks is minder waar.
Badr is de beste kickboxer in NL!!!

MaTo
29-01-2012, 06:52
Sahak Parparyan vs Mourad Bouzidi vond ik een erg leuke partij! Ben Edwards oprecht gewonnen, Michael Duut hoef ik verder niet echt meer een match van te zien. Ghita vs Gerges vond ik een erg leuke evenals Spong vs Manhoef. Badr vs Saki ging iets te snel voorbij :)

blackadder
29-01-2012, 07:15
Sahak Parparyan vs Mourad Bouzidi vond ik een erg leuke partij! Ben Edwards oprecht gewonnen, Michael Duut hoef ik verder niet echt meer een match van te zien. Ghita vs Gerges vond ik een erg leuke evenals Spong vs Manhoef. Badr vs Saki ging iets te snel voorbij :)
Wat Duut op de main card deed is mij ook een raadsel.

tnk2k
29-01-2012, 07:53
Wat Duut op de main card deed is mij ook een raadsel.

Wat een opgewonden standje, slaan tussen de rondjes in

knift
29-01-2012, 08:07
Ghita wordt de nieuwe koning van het zwaargewicht nu Badr Hari gestopt is. Wat een fantastische vechter is Ghita zeg.

Dat heb je zeker goed gezien ja deze jongen word ook erg goed gebracht, maar wat is ie goed zeg!
Het is erg jammer dat Badr nu gestopt is want ik schat Ghita net zo hoog in hij heeft een kop van graniet en is ontzettend technisch ondanks dat het een zwaar gewicht is.

Ook vind ik het een complument waard dat het ondanks het een multi culti bijeenkomst was, echt een super gezellige sfeer hing en vooral dat ik geen opstootje gezien heb, Nee het was gewoon een feest echt mega naar m'n zin gehad.

knift
29-01-2012, 08:11
Hij was veel te veel bezig de stoere jongen uit te hangen maar Silva speelde gewoon met 'm wat trouwens ook een vechter is om in de toekomst rekening mee te houden.

knift
29-01-2012, 08:18
Ook Ricardo v/d Bos aka Johnny Bravo vond ik echt een ballen vertoning als je op dit niveau mee wilt doen moet je wel knokken maar dit was gewoon zielig om te zien.

tnk2k
29-01-2012, 08:20
wel meer respect gekregen voor Ben. Ricardo bakte er idd niks van, hoevaak is die al van gym gewisseld?

Richelieu
29-01-2012, 08:20
Wat Duut op de main card deed is mij ook een raadsel.

Is dit nu een serieuze vraag? Lijkt me niet echt moeilijk te verklaren.

blackadder
29-01-2012, 09:03
Is dit nu een serieuze vraag? Lijkt me niet echt moeilijk te verklaren.

Nee. Dat was echt een serieuze vraag. Dus als jij het weet alsjeblieft vertel het.

Richelieu
29-01-2012, 09:35
Nee. Dat was echt een serieuze vraag. Dus als jij het weet alsjeblieft vertel het.

Als je goed naar de line-up kijkt kun je de verbanden zien. Heb er vertrouwen in dat je hier uit moet kunnen komen!

blackadder
29-01-2012, 09:41
Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?

Richelieu
29-01-2012, 09:49
Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?

hahaha :fp:

blackadder
29-01-2012, 09:52
Nou zeg het dan maar.

Hendy
29-01-2012, 10:04
Hoogtepunten waren voor mij, Badr, Ghita en v Roosmalen vs Direcki

weks
29-01-2012, 10:16
leuk gala
goeie sfeer
ondanks de lange rij buiten iedereen toch snel binnen
helaas stonden wij binnen bij het verkeerde poortje met een vrouwelijke beveiliger die beter een andere baan kan zoeken...

iedere keer als badr werd vertoond op het videoscherm ging iedereen los. mooi om te zien wat hij losmaakt
jammer van verhoeven had het hem zeker gegund. spong en manhoef was voor mij persoonlijk een tegenvaller. verder een paar mooie partijen gezien. en naast badr was robin van roosmalen voor mij het absolute hoogtepunt. wat een talent

hopen dat ik er in brussel weer bij kan zijn

weks
29-01-2012, 10:17
en nog even op de foto geweest met mn jeugdheld dick vrij :) (hele aardige kerel trouwens)

R.D.N
29-01-2012, 11:00
Ghita wordt de nieuwe koning van het zwaargewicht nu Badr Hari gestopt is. Wat een fantastische vechter is Ghita zeg.

ja dat vindt ik ook,heb hem altijd al goed gevonden echt een super mooie styl heeft hij voor een zwaargewicht,en die K.o was zo zuiver.

Mattie73
29-01-2012, 11:18
ja dat vindt ik ook,heb hem altijd al goed gevonden echt een super mooie styl heeft hij voor een zwaargewicht,en die K.o was zo zuiver.


Qua vechtstijl en zelfs qua uiterlijk lijkt hij op Naoufal Benazzouz vind je niet?? Alleen is Ghita een verbeterde versie.

R.D.N
29-01-2012, 11:43
Qua vechtstijl en zelfs qua uiterlijk lijkt hij op Naoufal Benazzouz vind je niet?? Alleen is Ghita een verbeterde versie. Klopt daar heeft ie veel van weg,die kan ook goed en zuiver trappen,maar nu Badr weg is is Ghita mijn favoriet aan het worden,die man beweegt zo goed voor een zwaargewicht,plus het is echt een grote kerel,hij was pas bij ons op de sportschool een keer en had echt zoiets van wow die is groot...terwijl ik dat niet snel heb want ben zelf ook 2.02.

blackadder
29-01-2012, 11:46
Met die baard en dat uitdrukkingsloze gezicht van hem heeft hij ook wel iets van een bijlmoordenaar.:lol:

BB
29-01-2012, 11:48
Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?
Het gala is in Leeuwarden, vorprogramma staat vol noordelijke vechters. Duut is een lokale vechter. Men wil uiteraard lokale vechters, omdat deze ook lokaal publiek meenemen. De zaal moet vol. Daarnaast is Duut zijn sponsor een growshop :-(. Is zeker goed voor eeen aantal viptafels. Snap overigens niet dat mejirogymdat nog toestaat. Zeker gezien de discussies in Nederland.
Simon rutz had iig moeten verbieden dat hij opkomt met reclame voor de growshop.

micha
29-01-2012, 11:59
was een mooi gala

Mattie73
29-01-2012, 12:02
Vinden jullie ook niet dat Badr Hari als mens is gegroeid?

We weten allemaal dat Badr Hari zich in het verleden heeft misdragen zowel in als buiten de ring. En daar is hij ook genoeg voor beschimpt (en terecht) en hij heeft een hoop fans daarmee verloren. Maar fouten maken we allemaal, de één meer dan de ander, het belangrijkste is dat je van je fouten leert.

Wat dat betreft zie ik een positieve ontwikkeling bij Badr. Dit begon vorig jaar al met zijn gevecht tegen Gregory Tony. Je ziet dat hij het Bad Boy image van zich af probeert te schudden.
Met persconferenties heeft hij de woede niet meer in z'n ogen. Hij behandelt iedereen met respect.

Ik vond gisteren zijn benadering tegenover Saki werkelijk fantastisch.
Ik kreeg kippenvel toen hij de vader van Saki erbij riep.
Maar het allermooiste vond ik de ode die hij bracht aan Cor Hemmers. Hij vroeg om applaus voor Cor en noemde hem de beste trainer van de wereld.

Mattie73
29-01-2012, 12:03
.
Simon rutz had iig moeten verbieden dat hij opkomt met reclame voor de growshop.

Een growshop is een legaal bedrijf die ook netjes belasting betaald. (Maar ik begrijp je punt ;))

rollermanskunk
29-01-2012, 12:21
Viel mij ook op ja. Badr was heel rustig, gedecideerd en elk woord wat die zei was over nagedacht. Die gedwongen rustpauze heeft hem denk ik toch goed gedaan. Ben benieuwd of die dit kan vasthouden in de bokswereld.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uyl_eiVnAJM
Deze entrance van Badr zal me altijd bij blijven (ondanks de foute shirt). Hazes en Badr 4ever

BB
29-01-2012, 12:39
Een growshop is een legaal bedrijf die ook netjes belasting betaald. (Maar ik begrijp je punt ;))

Je moet dat soort dingen gewoon niet willen. We staan in de picture, alles wat maar enigszins neigt naar banden met, wordt breed uitgemeten. Je moet je verre houden van activiteieten die maatschappelijk/ sociaal niet worden geaccepteerd
Weet je, dat maakt de overbied hypocriet met betrekking tot de discussie over de gala's. Als er nu 1 bedrijfstak is die banden heeft met cri Ina krist dan zijn het koffieshops. Ze krijgen illegaal aangeleverd door criminelen, want niemand mag kweken. Ondertussen gedoogd de overheid de koffieshop. Dat is natuurlijk krom in het licht van de discussie, dat kickboksgalas wordeverboden als er een vermoeden is van banden ( direct en indirect) met criminalitiet. De overheid zou op grond van die reden de shops moeten sluiten

univers1l
29-01-2012, 13:09
Het was een top gala met zeer goede sfeer in de zaal, ik heb genoten, alles verliep rustig. Ik heb zelf geen opstootje gezien.
Badr Hari maakt veel los bij het publiek. Ik zat zelf tussen Turken en Marokkanen die het goed met mekaar konden vinden en elkaar feliciteerden na de wedstrijd. Er zat een groep (Hollandse Autochtonen) die direkt na de 1e K.O van Badr gelijk weg gingen, duidelijke haters, maar voor de rest was de hele gala netjes verzorgd.

De speech van Badr was ook mooi. heeft iemand daar beelden van?

dietrik
29-01-2012, 13:33
het was echt een vet gala! alles prima geregeld, goeie partijen en een uitstekende sfeer. en na 20 minuten weer thuis!

Hans Vos
29-01-2012, 14:31
Sahak Parparyan vs Mourad Bouzidi vond ik een erg leuke partij! Ben Edwards oprecht gewonnen, Michael Duut hoef ik verder niet echt meer een match van te zien. Ghita vs Gerges vond ik een erg leuke evenals Spong vs Manhoef. Badr vs Saki ging iets te snel voorbij :)ik vond wel dat mourad bouzidi niet heeft gekregen wat hij heeft verdiend , heb de partij 2 x terug gekeken en heb hem echt op voordeel staan .maar dat is mijn mening gr hans

Hans Vos
29-01-2012, 14:33
Je moet dat soort dingen gewoon niet willen. We staan in de picture, alles wat maar enigszins neigt naar banden met, wordt breed uitgemeten. Je moet je verre houden van activiteieten die maatschappelijk/ sociaal niet worden geaccepteerd
Weet je, dat maakt de overbied hypocriet met betrekking tot de discussie over de gala's. Als er nu 1 bedrijfstak is die banden heeft met cri Ina krist dan zijn het koffieshops. Ze krijgen illegaal aangeleverd door criminelen, want niemand mag kweken. Ondertussen gedoogd de overheid de koffieshop. Dat is natuurlijk krom in het licht van de discussie, dat kickboksgalas wordeverboden als er een vermoeden is van banden ( direct en indirect) met criminalitiet. De overheid zou op grond van die reden de shops moeten sluitenook de overheid is niet gek , geld is geld en als het belasting heet maakt het niet uit waar dat geld vandaan komt . dus dat stukje reclame van duut kan er ook wel bij . gr hans

connect
29-01-2012, 14:34
die opkomst met hazes was echt te gek inderdaad.

BB
29-01-2012, 14:48
ook de overheid is niet gek , geld is geld en als het belasting heet maakt het niet uit waar dat geld vandaan komt . dus dat stukje reclame van duut kan er ook wel bij . gr hans

Als we dat met zijn allen vinden, dan moeten we ook niet zeiken dat er nu zoveel gelazer is.

Anderson
29-01-2012, 14:51
De hyena was weer goed bezig. Roosmalen - Boustati zou een mooie partij zijn.

Anderson
29-01-2012, 16:11
Zag dit op Fightstar.tv. Simon was een beetje pissig en boos op de pers. Badr daarentegen was rustig en gaf goede uitleg op vragen die hem gesteld werden.


http://www.fightstartv.com/videos/persconferentie-its-showtime-leeuwarden-met-vragen-van-omroep-friessland-aan-badr-hari-en-simon-rutz/

http://www.fightstartv.com/videos/persconferentie-its-showtime-vragen-aan-simon-rutz/

S-ven
29-01-2012, 16:25
Wederom weer een geslaagde avond , dat maakt de 2,5uur rijden wel goed. Vette KO van Errol! Van Roosmalen was ook lekker snel en helaas voor Saki ( had dit niet verwacht....) super naar mijn zin gehad!!

de Zweed
29-01-2012, 16:46
ik vond wel dat mourad bouzidi niet heeft gekregen wat hij heeft verdiend , heb de partij 2 x terug gekeken en heb hem echt op voordeel staan .maar dat is mijn mening gr hans

Helemaal mee eens en ik denk dat we gister niet de enigen waren :) (publiek liet 't even duidelijk merken)

Voor de rest top avond gehad! Inderdaad geen gezeik, ruzies, alle fans zaten door elkaar en genoten samen van een super spektakel (Voetbal mag daar gerust een voorbeeld aan nemen... misschien is het weer eens tijd voor een petitie richting vd Laar??)

KO van Zimmerman was heerlijk, rechts-links-BAM! Robin van Rosmalen, damn wat een snelheid en talent, Saki helaas verloren, maar Badr terechte en sportiefe winnaar. Mooi einde.. Succes met boksen.

Alleen die lokale gast (Duut?)...wat een onsportief iemand zeg, die hoop ik niet meer in de toekomst terug te zien

Mattie73
29-01-2012, 16:53
en helaas voor Saki ( had dit niet verwacht....) !! Het is maar goed dat je uiteindelijk niet gewed hebt Sven ;).

Anderson
29-01-2012, 18:01
Alleen die lokale gast (Duut?)...wat een onsportief iemand zeg, die hoop ik niet meer in de toekomst terug te zien

idd die kan beter weg blijven

Durfal
29-01-2012, 18:39
Simon pissig???

BB
29-01-2012, 19:00
idd die kan beter weg blijven

X2, jammer dat da Silva hem niet KO sloeg. Denk dat 6000 mensen daar wel een euro voor over hadden gehad:lol:

Danler
29-01-2012, 21:05
X2, jammer dat da Silva hem niet KO sloeg. Denk dat 6000 mensen daar wel een euro voor over hadden gehad:lol:

Wel twee;)

Tykill
29-01-2012, 21:24
Idd die Duut kan oprotten... Vraag me ook af wat waarom hij boos was aan het einde van de eerste ronde. Gelukkig werd hij snel op zijn plaats gezet.

arielhelwani
29-01-2012, 21:31
Wederom weer een geslaagde avond , dat maakt de 2,5uur rijden wel goed. Vette KO van Errol! Van Roosmalen was ook lekker snel en helaas voor Saki ( had dit niet verwacht....) super naar mijn zin gehad!!
Wat vond je van badr Sven?

BB
29-01-2012, 21:53
Wel twee;)

Had ie wel mooi 12k extra verdiend :lol:

j-ordiee
29-01-2012, 22:04
wie weet hoe die opkomst nummer van tyrone spong heet?

sjaakie'tje
29-01-2012, 22:52
Eerste conclusie; Ghita is de man to beat dit jaar. Zimmerman komt tweede en doet verder met zijn "path of destruction".
Ghita is de meer complete vechter, Zimmerman doet het meer op talent en zuiver brute kracht. Zijn lijstje begint echt indrukwekkend te worden. Saki speelt natuurlijk ook mee op het hoogste niveau.
Jammer voor Saki na zo hard getraind te hebben, de reach en power van Hari waren iets te veel. Zijn enige kans zou geweest zijn constant bewegen en Hari zijn benen in nagort trappen. Stil staan recht voor Hari mag je nooit doen.

goro
29-01-2012, 22:56
Zijn enige kans zou geweest zijn constant bewegen en Hari zijn benen in nagort trappen.
Precies of dat zou helpen...

univers1l
29-01-2012, 22:56
http://www.youtube.com/watch?v=CWbbOEh6byU&feature=player_detailpage

NINO²
29-01-2012, 23:01
Mooie speech en wow die eerste uppercut zat er echt goed op man

sjaakie'tje
29-01-2012, 23:05
Precies of dat zou helpen...

? Dat zou zijn enige kans geweest zijn of zou hem kansen gegeven hebben.
Ik was een beetje bang voor deze uitslag en had eigelijk liever Ghita tegen Hari gezien.

Simon-chellie
29-01-2012, 23:12
Tja heb Michael Duut al vaak zien vechten.. Hij is altijd zo, maarja heeft opzich een prima fight record.. Hij is pas net naar Mejiro over gestapt, heeft altijd bij KB groningen getraind.

blackadder
30-01-2012, 00:01
hij vecht dus altijd nog in de pauze door?

Nee. De opkomst waarbij hij zo boos kijkt.

Asura
30-01-2012, 00:37
Het was een top gala met zeer goede sfeer in de zaal, ik heb genoten, alles verliep rustig. Ik heb zelf geen opstootje gezien.
Badr Hari maakt veel los bij het publiek. Ik zat zelf tussen Turken en Marokkanen die het goed met mekaar konden vinden en elkaar feliciteerden na de wedstrijd. Er zat een groep (Hollandse Autochtonen) die direkt na de 1e K.O van Badr gelijk weg gingen, duidelijke haters, maar voor de rest was de hele gala netjes verzorgd.

De speech van Badr was ook mooi. heeft iemand daar beelden van?

ok

Asura
30-01-2012, 00:38
Mooie avond, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Allemaal prachtpartijen.

MMAFAN-1122
30-01-2012, 08:07
[QUOTE=univers1l;1122610]http://www.youtube.com/watch?v=CWbbOEh6byU&feature=player_detailpage[/QUOTE


Respect!

MMAFAN-1122
30-01-2012, 08:17
Zag dit op Fightstar.tv. Simon was een beetje pissig en boos op de pers. Badr daarentegen was rustig en gaf goede uitleg op vragen die hem gesteld werden.


http://www.fightstartv.com/videos/persconferentie-its-showtime-leeuwarden-met-vragen-van-omroep-friessland-aan-badr-hari-en-simon-rutz/

http://www.fightstartv.com/videos/persconferentie-its-showtime-vragen-aan-simon-rutz/

Idd. Simon deed het matig de vraag van Hakim was een juist een goeie vraag. Badr deed het prima!

Fan1976
30-01-2012, 09:30
Badr fans....gefeliciteerd. Voor ons slikken en door gaan.

osu

LeeMurray
30-01-2012, 10:45
Mooi gala. Kon er niet live bij zijn, maar heb het grootste deel via een goed werkende stream gevolgd. Mooie k.o.'s van Zimmerman en Ghita. Mooi einde uiteraard van Badr. Die Michael Duut hoef ik niet meer te zien. Murat Direkci is bestolen. Dat was echt bullsh!t. Robin van Roosmalen is een groot talent maar zijn tekortkomingen kwamen pijnlijk aan het licht tegen Direkci.

Lionheart
30-01-2012, 11:07
Wat een rare knakker die Michael Duut!
Zulke rare gasten horen niet thuis in de vechtsport!

Tykill
30-01-2012, 11:35
Murat is wel een held. Ik scoorde ze erg close en miss wel voordeel aan Murat. Maar hij had ook veel stoten en trappen waar zo weinig kracht achter zat dat ik denk dat de jury die niet meetelden. Bij Robin was alles kracht. Hij zou er wel om moeten denken dat als hij iemand niet kan overmeesteren dat hij alsnog kan winnen op punten.

Asura
30-01-2012, 16:30
Mooi gala. Kon er niet live bij zijn, maar heb het grootste deel via een goed werkende stream gevolgd. Mooie k.o.'s van Zimmerman en Ghita. Mooi einde uiteraard van Badr. Die Michael Duut hoef ik niet meer te zien. Murat Direkci is bestolen. Dat was echt bullsh!t. Robin van Roosmalen is een groot talent maar zijn tekortkomingen kwamen pijnlijk aan het licht tegen Direkci.

"Pijnlijk aan het licht' zou ik ook weer niet zeggen. Dat hij iets tactischer moet vechten is wel duidelijk. Overig vind ik niet dat Murat Direkci bestolen is. Een verlenging was wel op zijn plaats geweest.

beautiful_lie
30-01-2012, 19:41
robin heeft zwaar gewonnen van die belgische turk.

en badr is de allerbeste

Anderson
30-01-2012, 19:58
Ik ruik rassen haat

zokizo
01-02-2012, 11:16
Iedereen is zo entousiast over de event. Maar ik moet zeggen dat ik het toch iets vond tegenvallen. Ik vond maar een paar partijen goed. Ik mis ook die sfeer die ik bij K1 events wel voelde. Op een of andere manier ben ik nog niet overtuigd van showtime als de opvolger van K1. Kan ook aan mij liggen

Tykill
01-02-2012, 11:22
Iedereen is zo entousiast over de event. Maar ik moet zeggen dat ik het toch iets vond tegenvallen. Ik vond maar een paar partijen goed. Ik mis ook die sfeer die ik bij K1 events wel voelde. Op een of andere manier ben ik nog niet overtuigd van showtime als de opvolger van K1. Kan ook aan mij liggen

Compleet andere organisatie natuurlijk. Het zal nooit hetzelfde zijn als. Beetje het zelfde verhaal als Pride.

a-bokser
01-02-2012, 12:55
nu badr weg is, is niet daniel ghita nummer 1 zwaargewicht, maar saki. niemand in de kickbokswereld die saki aanpakt. of badr moet terugkomen