PDA

View Full Version : volgende tegenstander .......?*Spoiler*



carlo1
29-01-2012, 11:22
vind het knap dat githa de titel heeft, maar tegen wie zou hij hem kunnen verdedigen? wie verdient er een shot, nu spong naar mma gaat, peter stopt en badr gaat boksen.
mijns inziens saki of anderson silva. silva ben ik niet zeker van, maar na zijn optreden gister wil ik hem wel het voordeel van de twijfel geven.

carlo1
29-01-2012, 11:27
sorry voor diegene die het nog niet gezien, maar natuurlijk een flinke spoiler. wil iemand spoiler in de titel zetten? bvd

blackadder
29-01-2012, 11:29
Lushenko?
Super Kombat GP kampioen vs It's Showtime kampioen.
Saki heeft net verloren. Dus zou raar zijn als zijn volgende pot gelijk een titel partij is.

carlo1
29-01-2012, 11:34
dar had ik ook al aan gedacht, maar in 2009 maakte githa korte metten met hem en er staat al een partij tussen hen gepland in maart in zagreb

blackadder
29-01-2012, 11:41
Ah zo. Mmmmm...Zimmermann? Die heeft tenslotte net weer gewonnen. Voor de 7de keer op rij. Heeft nog een partij in Moscow in maart natuurlijk. Maar daarna als hij weer wint?

Richelieu
29-01-2012, 11:44
Had Schilt nog geen tegenstander voor Moskou?

blackadder
29-01-2012, 11:46
Ghita vocht in maart toch al in Zagreb tegen Lushenko?

carlo1
29-01-2012, 11:49
Had Schilt nog geen tegenstander voor Moskou?

zou ik wel een mooie partij vinden, alleen zal deze partij geen titelverdediging zijn, omdat it's showtime het gala niet organiseert. zou ismael londt al aan een titelshot tegen githa toe zijn?

blackadder
29-01-2012, 11:54
Die is in zijn laatste partij ook KO gegaan tegen Lascenko. Dus ik zou zeggen nee.

blackadder
29-01-2012, 11:56
Misschien Filip Verlinden?

carlo1
29-01-2012, 12:04
verlinden is een belg, dus misschien verlinden vs lashenko in brussel op 30 juni en de winnaar tegen githa?
jammer is dan wel dat githa pas op zijn vroegst in september zijn titel kan verdedigen.

Hendy
29-01-2012, 12:05
sorry voor diegene die het nog niet gezien, maar natuurlijk een flinke spoiler. wil iemand spoiler in de titel zetten? bvd done;)

blackadder
29-01-2012, 12:06
Moet Verlinden ook nog voor de MPL vechten op ronde 4?

carlo1
29-01-2012, 12:10
done;)
dankjewel

stoet
29-01-2012, 12:40
Simon Ruts heeft vorige keer aangegeven dat bij de afscheidspartij van Peter de winnaar Gerges vs Ghita tegen Saki voor de titel zou vechten. Ik denk dan ook dat we een Ghita vs Saki gaan krijgen, zal ook wel een dikke pot worden. Aangezien Ghita de eerste ontmoeting verloren heeft. Moet wel zeggen dat Ghita er dit x geript uitzag, zag er echt goed uit.

Ik denk dat je bij Its Showtime niet kunt uitgaan dat je eerst zoveel wedstrijden gewonnen dient te hebben alvorens je een titelshot krijgt. Dit werkt alleen bij UFC, dit omdat UFC een monopolie is en een van de beste organisatie is in de wereld. Vechters van Its showtime vechten op diverse gala`s, dan winnen ze en dan verliezen ze weer. Wie zit er te wachten op een titelverdediging van Ghita vs Silva, gaat nergens over. Saki is de World series kampioen van GG en zou mooi zijn als hij tegen Ghita vecht voor de Its showtime heavyweight titel. Dat Saki verloren heeft van Badr met geen probleem zijn, er is bijna niemand die van Badr op dit moment zou winnen. Het was natuurlijk mooier geweest als Ghita vs Badr op de planning zou staan, maar zoals we allemaal al weten is Badr noorderzon vertrokken. Een reele optie kan mijns inziens ook Zimmerman staan, Zimmerman is back en slaat iedereen KO. Daarnaast heeft Zimmerman wat recht te zetten met Ghita. Spong heeft al een partij tegen Aarts staan en zal zich gaan focussen op MMA. Blijft weinig over zou ik zeggen.

BB
29-01-2012, 12:57
Volgens mij vergeten we schilt

Richelieu
29-01-2012, 13:11
Volgens mij vergeten we schilt

Nee hoor ;)

carlo1
29-01-2012, 13:21
Volgens mij vergeten we schilt

als hij misschien wat vaker in de ring zou staan, zou hij zeker niet vergeten worden.

Nelisje
29-01-2012, 13:22
Saki of Zimmerman.. al denk ik dat Saki misschien nog wel eens in de richting van MMA kan gaan, dus dan Zimmerman. Braddock was echt niet zo overtuigend dat ik hem tegen Ghita zou zetten.

stoet
29-01-2012, 13:23
Volgens mij vergeten we schilt

Schilt heeft al een jaar niet gevochten, hij heeft alleen maar lopen acteren. Als iemand geen titelshot verdiend is hij het wel. Als is Simon was, zou ik hebben niet eens laten participeren. Er is op dit moment niemand meer die het Schilt moeilijk zou kunnen maken, Saki komt lengte te kort. Heel misschien dat Ghita wat kan betekenen voor de rest zie ik helemaal niemand meer die wat tegen Schilt in te brengen heeft. Zonder concurrentie/dreiging is er geen reet aan.

carlo1
29-01-2012, 13:27
Simon Ruts heeft vorige keer aangegeven dat bij de afscheidspartij van Peter de winnaar Gerges vs Ghita tegen Saki voor de titel zou vechten. Ik denk dan ook dat we een Ghita vs Saki gaan krijgen, zal ook wel een dikke pot worden. Aangezien Ghita de eerste ontmoeting verloren heeft. Moet wel zeggen dat Ghita er dit x geript uitzag, zag er echt goed uit.

Ik denk dat je bij Its Showtime niet kunt uitgaan dat je eerst zoveel wedstrijden gewonnen dient te hebben alvorens je een titelshot krijgt. Dit werkt alleen bij UFC, dit omdat UFC een monopolie is en een van de beste organisatie is in de wereld. Vechters van Its showtime vechten op diverse gala`s, dan winnen ze en dan verliezen ze weer. Wie zit er te wachten op een titelverdediging van Ghita vs Silva, gaat nergens over. Saki is de World series kampioen van GG en zou mooi zijn als hij tegen Ghita vecht voor de Its showtime heavyweight titel. Dat Saki verloren heeft van Badr met geen probleem zijn, er is bijna niemand die van Badr op dit moment zou winnen. Het was natuurlijk mooier geweest als Ghita vs Badr op de planning zou staan, maar zoals we allemaal al weten is Badr noorderzon vertrokken. Een reele optie kan mijns inziens ook Zimmerman staan, Zimmerman is back en slaat iedereen KO. Daarnaast heeft Zimmerman wat recht te zetten met Ghita. Spong heeft al een partij tegen Aarts staan en zal zich gaan focussen op MMA. Blijft weinig over zou ik zeggen.

zoals ik eerder al melde is saki idd een optie, zou mijns inziens een fantastische pot zijn. echter komt hij net van een loss en om daarna direct tegen een in topvorm verkerende ghita te gaan staan.
betreft zimmerman, slaat idd iedereen ko, echter zijn dat allemaal 2e rangs vechters en heeft hij al geruime tijd niets gepresteerd tegen een vechter die er echt toe doet. laat hij eerst maar van le banner winnen tegen wie hij al gepland staat in moskou, kijken we daarna weer verder. hij heeft idd nog wat recht te zetten tegen githa, alleen was dit niet een close puntenoverwinning, maar een zeer brute ko in de eerste ronde. dus kun je je afvragen hoe het hem nu zou vergaan. verder staan er echt nog wel vechters die opkomend zijn en ook wel een kans mogen krijgen, dus vandaar deze topic en genoemde vechters

BB
29-01-2012, 13:28
Schilt heeft al een jaar niet gevochten, hij heeft alleen maar lopen acteren. Als iemand geen titelshot verdiend is hij het wel. Als is Simon was, zou ik hebben niet eens laten prticiperen. Er is op dit moment niemand meer die het Schilt moeilijk zou kunnen maken, Saki komt lengte te kort. Heel misschien dat Ghita wat kan betekenen voor de rest zie ik helemaal niemand meer die wat tegen Schilt in te brengen heeft. Zonder concurrentie/dreiging is er geen reet aan.

daarmee degradeer je dus meteen de waarde van de titel. Hou er dan maar mee op. Een ware kampioen wil tegen iedereen vechten. en wil ook iedereen verslaan. De titel stelt zo geen reet voor, als het op deE manier zou werken.

Wiseguy
29-01-2012, 13:33
Nu Badr is gestopt is Ghita mijn nieuwe favoriet. Hijs een ijskoude killer die me doet denken aan de oude Ignashov. Ik zou hem nu wel tegen Spong willen zien.

K-1sunstarr
29-01-2012, 14:59
Zimmerman voor de titel, zou ook een mooie pot zijn.

MaTo
29-01-2012, 15:06
Spong of Schilt

connect
29-01-2012, 15:37
spong vs saki/ zimmerman de winnaar tegen ghita voor de titel

Turboknecht
29-01-2012, 15:48
betreft zimmerman, slaat idd iedereen ko, echter zijn dat allemaal 2e rangs vechters en heeft hij al geruime tijd niets gepresteerd tegen een vechter die er echt toe doet. laat hij eerst maar van le banner winnen tegen wie hij al gepland staat in moskou, kijken we daarna weer verder.

Ik begrijp echt niet dat een hoop lui hier Le Banner nog hoog hebben zitten. Het vuur is er echt al geruime tijd uit bij die man. Deze partij is voor Zimmerman evengoed een weggevertje.

Shikoku
29-01-2012, 17:35
Aerts stopt, Badr stopt, Overeem in de UFC, Spong wil naar MMA, Schilt ook al 38.

Er lopen nog genoeg jongens rond, maar het speelveld is toch niet wat het ooit was.

blackadder
29-01-2012, 18:13
Eigenlijk zou men een Hollands
got talent show moeten hebben. Maar dan voor kickboksen.

rollermanskunk
29-01-2012, 18:21
Mijn top 10 HW na Badr's afscheid:

01. Schilt
02. Ghita
03. Zimmerman
04. Saki
05. Spong
06. Braddock Silva
07. Verhoeven
08. Gerges
09. Lashenko
10. Edwards

Aerts heb ik niet meer in de top 10 staan ivm zijn aanstaande afscheid (anders zeker top 5)
Schilt heeft natuurlijk al een tijd niet meer gevochten maar die verwacht ik nog wel terug maar is in mijn ogen nog wel de beste K-1 fighter (dus niet de de meest attractiefste)
Manhoef zit in mijn ogen ook nog dicht bij de top 10

boudstyle
29-01-2012, 18:25
Zimmerman, is de laatste tijd behoorlijk als een beest bezig.
Volgens mij zou hem best wel eens kunnen pakken.

blackadder
29-01-2012, 18:33
Mijn top 10 HW na Badr's afscheid:

01. Schilt
02. Ghita
03. Zimmerman
04. Saki
05. Spong
06. Braddock Silva
07. Verhoeven
08. Gerges
09. Lashenko
10. Edwards

Aerts heb ik niet meer in de top 10 staan ivm zijn aanstaande afscheid (anders zeker top 5)
Schilt heeft natuurlijk al een tijd niet meer gevochten maar die verwacht ik nog wel terug maar is in mijn ogen nog wel de beste K-1 fighter (dus niet de de meest attractiefste)
Manhoef zit in mijn ogen ook nog dicht bij de top 10

En Ben Edwards wel?

adenane
29-01-2012, 18:59
Denk dat de enige partij nu een optie is tegen Sergei Lascenko (al denk ik ook niet dat hij van een Ghita in deze vorm kan winnen). Wat was hij goed tegen Gerges, zeg!

Hari vs Ghita zou een geweldige partij zijn waarbij het zeker 50/50 wordt. Saki vs Ghita komt nog wel een keer, maar dan moet Saki eerst nog een keer een partij winnen alvoor hij voor de titel kan. Misschien eerst tegen Hesdy. Die 2 hebben ook nog nooit tegenover elkaar gestaan en ben wel benieuwd naar de uitslag.

Kemal
29-01-2012, 20:08
Tegen Zimmerman of Schilt

Soulbringer320
29-01-2012, 23:34
Mijn top 10 HW na Badr's afscheid:

01. Schilt
02. Ghita
03. Zimmerman
04. Saki
05. Spong
06. Braddock Silva
07. Verhoeven
08. Gerges
09. Lashenko
10. Edwards

Aerts heb ik niet meer in de top 10 staan ivm zijn aanstaande afscheid (anders zeker top 5)
Schilt heeft natuurlijk al een tijd niet meer gevochten maar die verwacht ik nog wel terug maar is in mijn ogen nog wel de beste K-1 fighter (dus niet de de meest attractiefste)
Manhoef zit in mijn ogen ook nog dicht bij de top 10

Zimmerman 3e? Dus Spong, Saki en Gerges zijn minder dan hem?

carlo1
30-01-2012, 01:06
Ik begrijp echt niet dat een hoop lui hier Le Banner nog hoog hebben zitten. Het vuur is er echt al geruime tijd uit bij die man. Deze partij is voor Zimmerman evengoed een weggevertje.

het is niet zozeer dat ik le banner zo hoog heb zitten, het is vooral dat ik Zimmerman veel te hoog ingeschat vind. idd heeft 7 partijen op rij gewonnen, alleen allemaal tegen 2e rangs kickboksers. Heeft jaren terug in de halve finale gestaan van de K1 nadat hij van teixera gewonnen had op punten (werd er overigens direct uitgeslagen door Hari). heeft nog nooit gewonnen van een kickbokser die er echt toe doet.

Soulbringer320
30-01-2012, 01:21
het is niet zozeer dat ik le banner zo hoog heb zitten, het is vooral dat ik Zimmerman veel te hoog ingeschat vind. idd heeft 7 partijen op rij gewonnen, alleen allemaal tegen 2e rangs kickboksers. Heeft jaren terug in de halve finale gestaan van de K1 nadat hij van teixera gewonnen had op punten (werd er overigens direct uitgeslagen door Hari). heeft nog nooit gewonnen van een kickbokser die er echt toe doet.

X2

Vinand
30-01-2012, 02:13
Ik hoop op Semmy Schilt. Saki en Zimmerman mogen van mij nog 1 partij meer winnen voordat ik hun tegen de title vechter zie vechten. En dan denk ik alsnog dat Zimmerman wederom KO gaat tegen Ghita want, Ghita zijn stijl is gewoon anti-zimmerman... Zimmerman is namelijk geen tri atleet met zijn conditie die ik zelf jammer genoeg nog nooit langer dan een anderhalve ronde heb zien volhouden. En ghita KO slaan is natuurlijk altijd mogelijk maar met de enorme strakke defence in combinatie met zijn granieten kop... Nope, dat zie ik niet gebeuren. Zeker niet als je nagaat dat Zimmerman alles behalve de snelste is. Als je ziet hoeveel moeite Schilt alleen al had zo een 2 jaar terug om hem neer te krijgen, en sindsdien is hij alleen maar enorm vooruit gegaan... (Het scheelde niet veel en Ghita had hem bijna neergetrapt in dat gevecht). En laat staan dat Ghita enorm veel KO kracht heeft, en heel goed is in het vinden van openingen... Iets wat Zimmerman erg vaak laat zien. Zeker als hij gassed is... Maar goed, Zimmerman heeft wel bewezen dat zijn timing strak is en zijn technieken en combo's zuiver beheerst.

Zimmerman wil ik tegen hesdy Gerges zien, en Saki wil ik tegen Spong zien. Dan mag de winnaar van Saki/Spong tegen de winnaar van Schilt/Ghita.


@Carlo 1.

Je doet Zimmerman te kort. Hij heeft wel eens waar geen super indrukwekkende win lijst tegen grote namen maar hij heeft wel iedere gevecht tegen een top vechter laten zien dat hij wel op dat niveau thuis hoort. Het is echt een enorm talentvolle en zeer jonge vechter. Hij had veel meer potentie dan hij hiervoor tegen toppers heeft laten zien. MAar het ziet er naar uit dat hij zijn trainingen eindelijk serieus wint. Ik had al 2 jaar geleden gelijk over Ghita dat hij in de toekomst de King zal gaan worden, over Zimmerman kan ik zeker hetzelfde beloven. Geef hem de tijd en hij zal zeker een enorm talentvolle vechter gaan worden. (Ik hoop tevens ook dat hij als persoon volwassener kan gaan worden... )

rollermanskunk
30-01-2012, 02:21
Zimmerman 3e? Dus Spong, Saki en Gerges zijn minder dan hem?

Zimmerman, Spong en Saki zullen elkaar niet veel ontlopen. Gerges vind ik de laatste tijd steeds minder presteren. Saki en Spong hebben in potentie meer talent maar de kracht en lengte van Zimmerman, Ghita en Schilt blijft een groot voordeel bij de HW's.

Mijn persoonlijke top 10 (dit wil niet zegen dat ik gelijk heb natuurlijk)

carlo1
30-01-2012, 02:34
Ik hoop op Semmy Schilt. Saki en Zimmerman mogen van mij nog 1 partij meer winnen voordat ik hun tegen de title vechter zie vechten. En dan denk ik alsnog dat Zimmerman wederom KO gaat tegen Ghita want, Ghita zijn stijl is gewoon anti-zimmerman... Zimmerman is namelijk geen tri atleet met zijn conditie die ik zelf jammer genoeg nog nooit langer dan een anderhalve ronde heb zien volhouden. En ghita KO slaan is natuurlijk altijd mogelijk maar met de enorme strakke defence in combinatie met zijn granieten kop... Nope, dat zie ik niet gebeuren. Zeker niet als je nagaat dat Zimmerman alles behalve de snelste is. Als je ziet hoeveel moeite Schilt alleen al had zo een 2 jaar terug om hem neer te krijgen, en sindsdien is hij alleen maar enorm vooruit gegaan... (Het scheelde niet veel en Ghita had hem bijna neergetrapt in dat gevecht). En laat staan dat Ghita enorm veel KO kracht heeft, en heel goed is in het vinden van openingen... Iets wat Zimmerman erg vaak laat zien. Zeker als hij gassed is... Maar goed, Zimmerman heeft wel bewezen dat zijn timing strak is en zijn technieken en combo's zuiver beheerst.

Zimmerman wil ik tegen hesdy Gerges zien, en Saki wil ik tegen Spong zien. Dan mag de winnaar van Saki/Spong tegen de winnaar van Schilt/Ghita.


@Carlo 1.

Je doet Zimmerman te kort. Hij heeft wel eens waar geen super indrukwekkende win lijst tegen grote namen maar hij heeft wel iedere gevecht tegen een top vechter laten zien dat hij wel op dat niveau thuis hoort. Het is echt een enorm talentvolle en zeer jonge vechter. Hij had veel meer potentie dan hij hiervoor tegen toppers heeft laten zien. MAar het ziet er naar uit dat hij zijn trainingen eindelijk serieus wint. Ik had al 2 jaar geleden gelijk over Ghita dat hij in de toekomst de King zal gaan worden, over Zimmerman kan ik zeker hetzelfde beloven. Geef hem de tijd en hij zal zeker een enorm talentvolle vechter gaan worden. (Ik hoop tevens ook dat hij als persoon volwassener kan gaan worden... )

ik zeg niet dat hij geen talentvolle vechter is, alleen hoor ik al enkele jaren dat hij nog moet groeien, trainingen serieuzer moet gaan nemen enz. Het feit blijft dat hij niet weet te pieken tegen vechters die ertoe doen. het is een prima vechter, een vechter die het de top moeilijk kan maken, maar geen speler die er daadwerkelijk toe zal doen.

beau01
30-01-2012, 02:54
Gary Turner?

carlo1
30-01-2012, 08:47
o.k. er zijn nu dus de volgende namen genoemd: Saki, Silva, Lashenko, Zimmerman, Schilt, Londt, Verlinden en Spong (gezien Turner zijn fightstatus, zal ik hem niet meenemen)
Wat mij betreft voor de titel :
1 Spong
2 Saki
3 Lashenko
4 Zimmerman
5 Verlinden
6 Silva
7 Londt
Schilt verdient het altijd, maar vraag mij af of It's showtime hem zal boeken.
Ideaal zou mijns inziens zijn, bovenste 4 vechten in toernooivorm en de winnaar mag voor de titel

stoet
30-01-2012, 09:18
Ideaal zou mijns inziens zijn, bovenste 4 vechten in toernooivorm en de winnaar mag voor de titel

Hier ben ik het dus helemaal mee eens, dit zou pas fantastisch zijn. De heavyweihgt divisie in het kickboxen begint nu op de oude heavyweight divisie van UFC te lijken (zonder strikeforce). Het wordt steeds lastiger om een goede matchmaking te making.

beau01
30-01-2012, 16:09
Le Bannere lijkt mij een goede tegenstander tegen Ghita.
Ik verwacht vuurwerk........

carlo1
05-02-2012, 15:53
1 My main goal is to stay the It’s Showtime Champion as long as possible,but of course I want to avenge those two losses. My manager, Simon Rutz was already busy with booking a revenge fight with Gokhan Saki, he made a good offer to Saki for the It’s Showtime title on June 30th in Brussels, but sadly Saki refused that offer.

2 It’s Showtime in Brussels on June 30th, I will fight Frederic Sinistra because Gokhan Saki cancelled on our fight.

Bovenstaande citaten haal ik net uit een intervieuw van githa op fans of k1, weet iemand waarom saki weigerde en of Sinistra voor de titel mag vechten?

marcelt
05-02-2012, 15:58
Spong, Zimmerman, Schilt, Saki; allemaal waardige contenders lijkt me.

blackadder
05-02-2012, 18:10
Bovenstaande citaten haal ik net uit een intervieuw van githa op fans of k1, weet iemand waarom saki weigerde en of Sinistra voor de titel mag vechten?

Ik gok dat dat wat te maken heeft met het exclusieve contract wat ie met Glory heeft getekend.

adenane
07-02-2012, 12:44
Denk dat de enige partij nu een optie is tegen Sergei Lascenko (al denk ik ook niet dat hij van een Ghita in deze vorm kan winnen). Wat was hij goed tegen Gerges, zeg!

Hari vs Ghita zou een geweldige partij zijn waarbij het zeker 50/50 wordt. Saki vs Ghita komt nog wel een keer, maar dan moet Saki eerst nog een keer een partij winnen alvoor hij voor de titel kan. Misschien eerst tegen Hesdy. Die 2 hebben ook nog nooit tegenover elkaar gestaan en ben wel benieuwd naar de uitslag.

Al eerder dan verwacht! :)

10 maart mag Ghita het opnemen tegen Lascenko op het afscheidsgala van Mirco Cro Cop...



http://desmond.imageshack.us/Himg210/scaled.php?server=210&filename=cardghitalaschenko.jpg&res=medium



BRON (http://www.finalfight.hr./)

lukashenko
07-02-2012, 12:45
nee ik ga ook voor zimmerman
war zimmerman ik vind hem de laatste tijd erg scherp uitzien.
en de pot van zimmerman ghita was bij een final 16 k1 en niet showtime
en wedstrijden zijn moment metingen ik denk dat zimmerman een goede kans maakt

Ralph
07-02-2012, 16:41
Ik denk Zimmerman. Maar wat houdt hem tegen om die pens eraf te trainen?! Ik snap dat niet zo van een professioneel athleet als hij niet het onderste uit de kan proberen te halen door fysiek helemaal 100% te zijn... (en dat dan ook nog lachend toegeeft...)

TheSpeaker
07-02-2012, 21:20
o.k. er zijn nu dus de volgende namen genoemd: Saki, Silva, Lashenko, Zimmerman, Schilt, Londt, Verlinden en Spong (gezien Turner zijn fightstatus, zal ik hem niet meenemen)
Wat mij betreft voor de titel :
1 Spong
2 Saki
3 Lashenko
4 Zimmerman
5 Verlinden
6 Silva
7 Londt
Schilt verdient het altijd, maar vraag mij af of It's showtime hem zal boeken.
Ideaal zou mijns inziens zijn, bovenste 4 vechten in toernooivorm en de winnaar mag voor de titel



Ik zie namen in deze lijsten staan die er misschien wel horen maar kom op gasten laten we eerlijk zijn wat hebben Ben Edwards en Verhoeven daar te zoeken..


#1 Schilt [4x K-1 Kampioen hate him or love him maar je kan niet om hem heen]
#2 Saki - Ghita [Een gedeelde 2e plaats, ze zullen het nog maar eens moeten uitvechten want de K-1 beslissing vond ik niet heel overtuigend]
#3 Zimmerman [ a force to be reckoned with]
#4 Spong [Begint steeds beter zijn draai te vinden in het zwaardere gewicht]
#5 Gerges [Jammer van zijn verlies tegen Ghita maar wel een vechter die mee kan draaien met deze top]
#6 Londt [Hij heeft het in zich om zwaarder kaliber tegenstanders te krijgen]



Sub Heavyweight

#1 Londt
#2 Braddock Silva
#3 Lashenko
#4 Bouzidi
#5 Verhoeven
#6 Verlinden

Dus de ideale tegenstander voor Ghita zou Saki moeten zijn maar gezien hij heeft afgewezen mag Zimmerman of Spong wel een kans wagen als je het mij vraagt.

blackadder
07-02-2012, 21:32
Londt is echt goed dat ie de laatste en de eerste plaats in twee lijsten kan pakken.:p

TheSpeaker
08-02-2012, 00:04
Haha dat was meer als insteek dat hij de top is van de sub en dat ik hem klaar vind voor de top.. Helemaal als je ziet wat hij de laatste tijd aan partijen heeft gedraaid..

Khanom Thom
08-02-2012, 01:21
Schilt (punt)