PDA

View Full Version : Celebs in Leeuwarden



micha
30-01-2012, 09:06
Naast allerlei bekende vechtsporters en mensen uit de vechtsportscene zag ik tot mijn grote genoegen ook frits Barend aan een tafeltje zitten. Naast mij zat de man van de miljonair fair met zijn twee zoons en zijn 71 jarige vader. Arie Boomsma heb ik gezien met een hip mutsje. Maar misschien heb ik er nog wat gemist?

simtekf1
30-01-2012, 09:32
Die Flip van De New Kids heb ik ook een keer of 5 voorbij zien lopen.

Justinian
30-01-2012, 09:51
Naast allerlei bekende vechtsporters en mensen uit de vechtsportscene zag ik tot mijn grote genoegen ook frits Barend aan een tafeltje zitten. Naast mij zat de man van de miljonair fair met zijn twee zoons en zijn 71 jarige vader. Arie Boomsma heb ik gezien met een hip mutsje. Maar misschien heb ik er nog wat gemist?
Hmmmm netwerkbijeenkomst van celebs en miljonairs dus?! ;)

rene37
30-01-2012, 10:31
zag ik tot mijn grote genoegen ook frits Barend aan een tafeltje zitten.

Ja maar frits barend is nog steeds boos omdat hij met zijn kleinzoontje er bij ajax niet inkwam, dus of hij zoekt een andere hobby of hij was kennis aan het vergaren om volgende keer de steward die hem de toegang tot de skybox had geweigerd een lesje te leren. No one fucks with....frits barend.

Joop Kasteel
30-01-2012, 11:36
Hmmmm netwerkbijeenkomst van celebs en miljonairs dus?! ;)Haha!! Topper.

Frits Barend is al jaren een enorm liefhebber van onze sport(en). Heeft dat al in zijn show gezegd en en aan mij wel eens bevestigd.

Marco
30-01-2012, 11:52
Ik zag Dean Gorre ook met zijn immer aanwezige vrouw in iets te jong leren pakje. Ben haar naam ff kwijt ondanks dat ze erg vaak in de media opduikt.

Marco
30-01-2012, 11:53
Holleeder was er niet.

Anderson
30-01-2012, 11:59
Was Gullit er niet die houd ook wel van een vechtsport gala.

blade
30-01-2012, 12:02
Was Gullit er niet die houd ook wel van een vechtsport gala.


jawel hij was verkleed als errol zimmerman

rollermanskunk
30-01-2012, 12:05
Ja maar frits barend is nog steeds boos omdat hij met zijn kleinzoontje er bij ajax niet inkwam, dus of hij zoekt een andere hobby of hij was kennis aan het vergaren om volgende keer de steward die hem de toegang tot de skybox had geweigerd een lesje te leren. No one fucks with....frits barend.

De dochter van Frits, Barbara Barend is trouwens ook een fantatieke (kick)bokster (ze schijnt nog talent te hebben ook)

LeeMurray
30-01-2012, 12:19
Was Gullit er niet die houd ook wel van een vechtsport gala.
Heb hem ook wel eens op een gala gezien. Ik heb ook andere bekende voetballers en BNers gezien.

Jamila
30-01-2012, 12:24
Nope, verder niemand gespot..
Maar IK was er wel! hahahahahahaha:lol:

adenane
30-01-2012, 12:28
Wim 'The Iceman' Hof. Hij stond naast me in het toilet. Wim Hof is de man die in een bak ijs kan liggen en er uren in kan blijven maar die ook de woestijn marathon van Namibie heeft gelopen zonder een druppel water.

Tsuki
30-01-2012, 12:37
Wim 'The Iceman' Hof. Hij stond naast me in het toilet. Wim Hof is de man die in een bak ijs kan liggen en er uren in kan blijven maar die ook de woestijn marathon van Namibie heeft gelopen zonder een druppel water.

Dat kan hij dan wel maar ff zijn plas op houden ho maar ............

Kemal
30-01-2012, 12:43
Dat kan hij dan wel maar ff zijn plas op houden ho maar ............

LOL!!

waarel
30-01-2012, 12:46
Wim 'The Iceman' Hof. Hij stond naast me in het toilet. Wim Hof is de man die in een bak ijs kan liggen en er uren in kan blijven maar die ook de woestijn marathon van Namibie heeft gelopen zonder een druppel water.

Wim Hof is sowieso een baas

Tykill
30-01-2012, 12:59
Wow wat vet dat al deze mensen aanwezig waren. Ik snap sowieso niet hoe het zo heeft kunnen komen dat it's showtime vertrekt... Klote burgemeester zeg... onwetendheid

$haolin $hadowboxer
30-01-2012, 13:52
its showtime is gelukkig zonder problemen verlopen toch??

adenane
30-01-2012, 13:59
Als ik had geweten dat Wim zo'n icoon/held/cultfiguur was had ik zeker een foto voor jullie gemaakt.



its showtime is gelukkig zonder problemen verlopen toch??

Behalve voor Hesdy Gerges en Rico Verhoeven dan..

Zonder gein, moet zeggen dat ik geen opstootje, ruzie of wat dan ook heb meegekregen. Was echt een leuk gala met tig nationaliteiten die bij elkaar zaten om hun favoriete vechter aan te moedigen.

micha
30-01-2012, 18:47
Zeker weten op een drugshond die ineens verliefd op me was na heb ik niks lastig meegemaakt en geen ongeregeldheden gezien. De sfeer werd steeds beter. Jamila zag er goed uit. Die kom ik altijd graag tegen;)

The Company
30-01-2012, 19:13
Celebs zouden is een statement moeten maken tijdens De wereld draait door of Pauw en Witteman.

Het is vooral het imago wat kickboksen in Nederland heeft dat het verpest voor veel normale kickboksfans.

redjuh
30-01-2012, 20:00
Haha!! Topper.

Frits Barend is al jaren een enorm liefhebber van onze sport(en). Heeft dat al in zijn show gezegd en en aan mij wel eens bevestigd.

Joop Kasteel... lang geleden, ga je weer wat meer tijd aan het forum besteden?
en wil je niet es een soort van artikel/column/bio schrijven die gaat over het mman/ff van vroegah met behind the scenes info, anekdotes enzo? lijkt me zeer vet te lezen

arielhelwani
30-01-2012, 20:10
Najib Amhali is ook vaak op kickboxgala's te vinden

micha
30-01-2012, 20:15
arie boomsma heeft dat wel gedaan

micha
30-01-2012, 20:15
peter faber heb ook vroeger ook vaak gezien