PDA

View Full Version : Badr's legacy?



LeeMurray
30-01-2012, 11:15
Deze thread is geïnspireerd door een gesprek over Badr's legacy met een paar vrienden.

Zoals veel liefhebbers heb ik het laatste gevecht van Badr gezien. Na die KO en speech had ik gemengde gevoelens. Aan de ene kant vond ik het jammer dat ie gestopt is met kickboksen en zal ik hem zeker missen. Hij was een van mijn favoriete vechters. Aan de andere kant kan ik begrip opbrengen voor zijn keuze, zeker nu K1 niet meer is wat het was.

Zo'n tien jaar geleden dachten veel liefhebbers en kenners dat Badr de sport zou domineren en minstens drie K1 titels op zijn naam zou schrijven. Badr dacht dat zelf ook. Als we de balans opmaken zien we dat echter hij minder titels op z'n naam heeft geschreven dan wij verwacht hadden. De K1 heeft ie nooit gewonnen. Hoort hij thuis in het rijtje Hoost, Aerts, Bonjasky en Schilt? Qua populariteit denk ik dat hij groter is dan al die eerder genoemde vechters. Hij heeft van bijna alle toppers waartegen hij heeft gestaan gewonnen (vaak op KO). Die vechters hebben echter meer titels op hun naam weten te schrijven en waren altijd ambassadeurs van de sport. Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar door bepaalde keuzes op en buiten het canvas heeft hij de sport een slechte naam in een kwaad daglicht gesteld en heeft hij (ongetwijfeld onbedoeld) bepaalde fans/ groupies met deze mooie sport bekend gemaakt die wij kunnen missen als kiespijn (mijn mening, geen feit). Gemengde gevoelens over zijn legacy dus.

Is Badr een underachiever of legende?

Kemal
30-01-2012, 11:35
Badr behoort bij de beste kickboksers ter wereld.

Anderson
30-01-2012, 11:39
Precies 1 van de beste vechters maar hij heeft geen prijzen gewonnen. Prijzen heb je nodig als je een legende wilt zijn.

Tykill
30-01-2012, 11:41
Zelfs Overeem heeft een K1 titel haha, hij stapt ff binnen voor zijn 2de jaartje mee doen en haalt de titel :P

LeeMurray
30-01-2012, 11:49
Precies 1 van de beste vechters maar hij heeft geen prijzen gewonnen. Prijzen heb je nodig als je een legende wilt zijn.
Zou je hem kunnen vergelijken met het Nl elftal van de jaren '90? Zeer talentvolle lichting die van elk land kon winnen, maar nooit een cup heeft gewonnen.

Anderson
30-01-2012, 12:01
Misschien met het elftal van 92. Maar 94 in waren Italie en Brazilie stukken beter, 96 laten wel het daar maar niet over hebben en 98 waren was Frankrijk gewoon heer en meester. Je kan een team niet vergelijken met een persoon die alles in z'n eentje doet.

Bromios
30-01-2012, 12:10
Hij verloor op de beslissende momenten, dus ik vind hem een hele goede kickboxer, maar hij was in mijn optiek geen toernooivechter en dan word je in de kickboxelarij geen grootheid.

underachiever dus volgens mij.

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij een best potje ringrust zou hebben maar niets van dat dus vond dit wel heel knap.

Ik begin steeds meer te geloven dat hij wel een kans gaat maken in het boxen.

Hans Vos
30-01-2012, 12:10
hij heeft inderdaad gewonnen van een aantal legendes maar zou het dat ook gedaan hebben tegen een 10 jaar jongere peter aerts ??? een legende ??? nee !!! spektaculair ?????? ja zeker !! een lust om naar te kijken in de ring en zeker de moeite waard om een duur kaartje voor te kopen . gr hans

stoet
30-01-2012, 12:14
Precies 1 van de beste vechters maar hij heeft geen prijzen gewonnen. Prijzen heb je nodig als je een legende wilt zijn.

Ik ben het totaal niet met je uitspraak eens Anderson, legende heeft niets te maken met hoeveel prijzen je gewonnen hebt. Een legende ben je wanneer je het publiek/volk voor je weet te winnen en niet voor effe maar voor een lange tijd. Dat is wat Badr Hari mijns inziens gedaan heeft en derhalve kan hij worden gezien als een legende. Ik persoonlijk (mijn mening) zou een Schilt nooit als een legende zien, ondanks dat hij de K-1 titel 4x gewonnen heeft. Als vechter vind ik hem geen drol aan, op de een of andere manier brengt hij helemaal niets de ring in waardoor je hem eventueel zou herinneren. Het is mijn mening en zo heeft een ieder zijn of haar mening.

LeeMurray
30-01-2012, 12:24
Ik ben het totaal niet met je uitspraak eens Anderson, legende heeft niets te maken met hoeveel prijzen je gewonnen hebt. Een legende ben je wanneer je het publiek/volk voor je weet te winnen en niet voor effe maar voor een lange tijd. Dat is wat Badr Hari mijns inziens gedaan heeft en derhalve kan hij worden gezien als een legende. Ik persoonlijk (mijn mening) zou een Schilt nooit als een legende zien, ondanks dat hij de K-1 titel 4x gewonnen heeft. Als vechter vind ik hem geen drol aan, op de een of andere manier brengt hij helemaal niets de ring in waardoor je hem eventueel zou herinneren. Het is mijn mening en zo heeft een ieder zijn of haar mening.
Ja, precies en die mening hebben wij te respecteren. Alleen wil ik jou vragen of jij het begrip legende wil definiëren. Zou jij Bob Sapp een legende kunnen noemen? Hij heeft immers ook `het publiek voor zich weten te winnen`. Ik zie hem nog steeds geboekt worden op gala´s dus kennelijk ook voor langere tijd. Ik ben benieuwd naar je reply...

waarel
30-01-2012, 12:26
Hij is onder de fans ook niet populairder dan Ernesto Hoost en zeker niet populairder dan Peter Aerts. Zonde dat hij nooit de K1 gewonnen heeft, maar hij kan wel terug kijken op een mooie carrière.

TOON
30-01-2012, 12:51
denk dat je het niet oneens kunt zijn met de opmerking dat Badr een 'underachiever' is geweest, met zoveel talent/kunde zo weinig echte titels pakken...om wat voor reden dan ook....

en als hater kan ik Badr en legende in een zin niet verdragen....

761217186
30-01-2012, 13:08
Tja, wat is in deze situatie de defenitie van een legende?
Ik denk dat hij best een legende had kunnen worden als hij bleef kickboksen. Hij is ook zeker één van de beste kickboksers van de wereld...

Maar een legende? Nee, ik vind dat hij geen legende is! Maar wel een top vechter die we gaan missen...

e-type
30-01-2012, 13:46
'k denk dat ie herinnerd zal worden als een groot vechter met een rauw randje, geen legende. Die twee DQs en z'n gedrag buiten de ring hebben z'n carriere tot nu toe getekend.

Net nu ie heel relaxed overkomt en heerlijk sociaal bezig is, op mij overkomt als een ware kampioen, gaat ie weg. Boksen. Jammer, persoonlijkheid is belangrijk om een als legende te worden geaccepteerd. Je maakt jezelf namelijk geen legende, het publieke opinie doet dat.
En de negativiteit heeft wat mij betreft de afgelopen jaren de boventoon gevoerd.

FREE MURRAY
30-01-2012, 14:53
Badr Hari is zeker een legende kijk zijn partijen er op na en bijna zowat alles met een vette KO.
Verder maar 7 verliespartijen waarvan 2 door een DQ.
Badr Hari is op dit moment onverslaanbaar alleen Schilt zou nog kans maken tegen Badr maar Schilt is ook geen vechter maar een boer met krachten.
Peter Aerts heeft nooit een tijd gekend waarin hij onverslaanbaar was hij won wel altijd spectaculair maar iedereen in zijn tijd maakte kans om van hem te winnen.
Verder is Badr Hari wereldwijd bekend en fans zijn dol op zijn manier van vechten.
Een Peter Aerts in zijn beste tijd zou kansloos zijn tegen Badr Hari nu.
En diep in jullie harten weten jullie dat heel goed!
Peace!!!!

Sadix
30-01-2012, 14:57
Legende of niet , Badr is gewoon een gruwelijk goede vechter. Der zijn maar weinig ooit geweest, die hem kunnen of zouden kunnen verslaan.

ZakKa!
30-01-2012, 15:28
Het is moeilijk om over zijn legacy te praten omdat hij op relatief jonge leeftijd stopt met kickboksen. Ook heeft hij vorig jaar niet meegedaan en is hij 1x bestolen tegen Remy Bonjasky naar mijn mening (de eerste keer).

Voor mij is het niet belangrijk of hij 'in het rijtje' thuis hoort. Hij was gewoon een geweldige publiekstrekker, die vocht voor de fans, en een van de allerbeste was.

T15Boxing
30-01-2012, 15:39
Hij heeft wins tegen Sem Schilt, Alistair Overeem, Gokhan Saki, Peter Aerts,(allemaal via KO) in mijn mening ook Bonjasky de eerste keer en tallezo andere goede vechters. 2 keer in de K-1 WGP finale gestaan. Dit allemaal op een jonge leeftijd. Ik denk dat hij als een Mike Tyson herinnerd zal worden. Super tallentvole populaire vechter die niet niet heeft bereikt wat ie had moeten bereiken aangezien zijn talent. Maar men zal altijd over hem praten ook lang nadat hij stopt met vechten.

Asura
30-01-2012, 17:28
Een legende word je door je houding en door het overwinnen van obstakels waar het publiek niet verwacht dat je deze overkomt door fysieke, mentale of sport-gerelateerde beperkingen.

Ik vind Badr zeker geen legende, maar wie weet word hij dit nog in zijn bokscarrière.

Briant
30-01-2012, 17:42
Hij komt nog wel terug.

Shikoku
30-01-2012, 18:02
Legacy heb je als je 40 bent. Die jongen is nog maar 27 en is nog niet eens begonnen met zijn boxavontuurtje. Dit is een vraag voor over 10 jaar.

bladetrinity
30-01-2012, 21:11
Badr Hari is zeker een legende kijk zijn partijen er op na en bijna zowat alles met een vette KO.
Verder maar 7 verliespartijen waarvan 2 door een DQ.
Badr Hari is op dit moment onverslaanbaar alleen Schilt zou nog kans maken tegen Badr maar Schilt is ook geen vechter maar een boer met krachten.
Peter Aerts heeft nooit een tijd gekend waarin hij onverslaanbaar was hij won wel altijd spectaculair maar iedereen in zijn tijd maakte kans om van hem te winnen.
Verder is Badr Hari wereldwijd bekend en fans zijn dol op zijn manier van vechten.
Een Peter Aerts in zijn beste tijd zou kansloos zijn tegen Badr Hari nu.
En diep in jullie harten weten jullie dat heel goed!
Peace!!!!

Hahahahahahahaha pffffff hahahahahahahha

The Company
30-01-2012, 21:21
Voor Saki vs Hari vroeg ik me af wat ik erger zou vinden. Badr Hari nuthuggers die hem nu als beste kickbokser ooit zouden bestempelen of Golden Glory nuthuggers hun gelijk zouden hebben gehaald.

basblue
30-01-2012, 21:40
Ik vind Badr een mooie knokker en een absoluut talent, maar hij is naar mijn mening nog te jong, heeft te weinig grote prijzen op zijn naam staan en heeft zich wat onsportief gedragen in de ring. Daarnaast vind ik dat een Hoost en Aerts en in mindere mate Schilt en Bonjansky de sport op de kaart hebben helpen zetten mede door hun optreden de K1 te laten groeien. Voor mij dus geen legend. Maar wie weet wat er nog gaat komen...

Tony Galento
30-01-2012, 21:50
Badr Hari is zeker een legende kijk zijn partijen er op na en bijna zowat alles met een vette KO.
Verder maar 7 verliespartijen waarvan 2 door een DQ.
Badr Hari is op dit moment onverslaanbaar alleen Schilt zou nog kans maken tegen Badr maar Schilt is ook geen vechter maar een boer met krachten.
Peter Aerts heeft nooit een tijd gekend waarin hij onverslaanbaar was hij won wel altijd spectaculair maar iedereen in zijn tijd maakte kans om van hem te winnen.
Verder is Badr Hari wereldwijd bekend en fans zijn dol op zijn manier van vechten.
Een Peter Aerts in zijn beste tijd zou kansloos zijn tegen Badr Hari nu.
En diep in jullie harten weten jullie dat heel goed!
Peace!!!!

wtf?!

Kemal
30-01-2012, 21:53
wtf?!

haha idd ja WTF..

Anderson
30-01-2012, 21:55
Sorry Murray

De competie van 1997 tot 2002 was 10 stekker dan die nu is.

Greco
Sefo
Aerts
Hug
Bernardo
Fihlo
Hoost
Cro Cop

respect
30-01-2012, 22:03
Voor Saki vs Hari vroeg ik me af wat ik erger zou vinden. Badr Hari nuthuggers die hem nu als beste kickbokser ooit zouden bestempelen of Golden Glory nuthuggers hun gelijk zouden hebben gehaald.
lol zit wat in

stoet
30-01-2012, 23:08
Ja, precies en die mening hebben wij te respecteren. Alleen wil ik jou vragen of jij het begrip legende wil definiëren. Zou jij Bob Sapp een legende kunnen noemen? Hij heeft immers ook `het publiek voor zich weten te winnen`. Ik zie hem nog steeds geboekt worden op gala´s dus kennelijk ook voor langere tijd. Ik ben benieuwd naar je reply...


Definitie legende: verhaal dat niet op historische gronden, maar op volksoverlevering berust: hij is een levende ~ al tijdens zijn leven legendarisch (http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=legende&lang=nn)

Legende heef dus niets te maken met hoeveel iemand iets gewonnen heeft maar hoe het volk de betreffende persoon ziet. Bob Sapp zou ook legende kunnen zijn, als hij inmens populair zou zijn en hij genaratie`s herinnerd zou worden, dan zou dat zomaar kunnen. Voor een ieder is dat natuurlijk anders. Maar Bob Sapp is natuurlijk niet te vergelijken met Badr Hari, Sapp is nog alleen maar te zien op de kleinere gala`s tegenwoordig. Badr Hari daarin tegen is een vechter die in de gehele wereld te zien is geweest op het hoogste podium, in de gehele wereld kent men hem. Hij is een persoon waar je in de ochtend je wekker voor wilt zetten om zijn wedstrijd te zien, hij is een vechter waar alle grote vechters heel graag tegen willen vechten. Als je van hem wint, dan heb je ook van iemand gewonnen.

Maar nogmaals voor iedereen kan dat anders zijn.

FREE MURRAY
30-01-2012, 23:19
Sorry Murray

De competie van 1997 tot 2002 was 10 stekker dan die nu is.

Greco
Sefo
Aerts
Hug
Bernardo
Fihlo
Hoost
Cro Cop

Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....

Facade
30-01-2012, 23:25
Behalve dan toen ie verloor.

Tony Galento
30-01-2012, 23:33
Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....


hoe kan badr nu heersen als hij nooit de k-1 heeft gewonnen?

er wordt elke keer weer hier afgevraagd of badr een legende is. dat is hij niet, anders zouden de fans/nutthuggers het zich niet afvragen.

en ja, gooi het maar op discriminatie. vreemd dan dat hoost door iedereen als een legende wordt gezien.

tidelot
30-01-2012, 23:53
hoe kan badr nu heersen als hij nooit de k-1 heeft gewonnen?

er wordt elke keer weer hier afgevraagd of badr een legende is. dat is hij niet, anders zouden de fans/nutthuggers het zich niet afvragen.

en ja, gooi het maar op discriminatie. vreemd dan dat hoost door iedereen als een legende wordt gezien.

rijden er geen treinen bij jou in de buurt of zo

LeeMurray
30-01-2012, 23:59
Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....
WTF? Je eerste reply in m'n thread was al slecht maar je bent er toch in geslaagd die reply te overtreffen. Wat een onzin!

Ik ga niet eens inhoudelijk in op die dingen die je over Peter Aerts zei. Aan een kant hoop ik dat je aan trollen bent, maar het zou best kunnen dat je dit serieus meent.

Tony Galento
30-01-2012, 23:59
rijden er geen treinen bij jou in de buurt of zo

nee, wel kamelen.

tidelot
31-01-2012, 00:04
nee, wel kamelen.

vandaar dat je zo krom typt

Bromios
31-01-2012, 09:54
Legendes in de sport :

Ali
Rossi
Jordan
Senna

Hari in dit rijtje ? Dacht het niet.

Illest
31-01-2012, 11:43
Legendes in de sport :

Ali
Rossi
Jordan
Senna

Hari in dit rijtje ? Dacht het niet.

Sterk hahah

e-type
31-01-2012, 11:53
Legendes in de sport :

Ali
Rossi
Jordan
Senna

Hari in dit rijtje ? Dacht het niet.



lekker representatief rijtje ook. Zet Aerts in hetzelfde rijtje en vraag aan een gemiddelde Fransman in welke sport ze groot zijn geworden....'k Denk dat ie Aerts bij het volleyballen gaat zetten. Laten we kickboxen nou niet groter maken dat het is.

MaTo
31-01-2012, 12:05
Hoost,Aerts,Schilt en Bonjasky, goede kickboxers: Badr,Spong (hoop nog ooit Badr-Spong te zien)

Tykill
31-01-2012, 12:14
Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....

Hallo 15 jarig trots Marokkaantje... Peter Aerts is een legende en Badr niet zo simpel is het.
Badr is te jong om een legende te zijn en heeft nog niet genoeg bereikt. Aerts daarin tegen wel, die vecht zijn hele leven lang en is stukken ouder dan Badr en weet nu nog Sem Schilt te verslaan! Badr is dat maar 1x gelukt. Peter heeft veel meer bereikt en is een echte waardige ambassadeur van de sport. Badr niet.

En NEE! Badr was geen legende als hij Nederlands was geweest. Dat is de grootste onzin die ik in tijden gehoord heb. Badr is gewoon een opgefokt talentje die op zijn 27ste stopt met kickboksen.

Ulis-E
31-01-2012, 12:35
een hele goeie kickboxer maar nog geen legende. Why?

1) hij is nog veels te jong om daarvoor in aanmerking te komen
2) hij heeft meermaals bewezen niet met druk om te kunnen gaan, daarom heeft ie ook geen K-1 titel

e-type
31-01-2012, 13:35
Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....



De laatste 20 jaar heeft iedereen die tegen Aerts moest vechten wel even moeten slikken. Hari doet dit pas 2 jaar. Zie je het verschil?? Je wordt geen legende door een paar jaartjes top te draaien. Dat heeft niks met afkomst te maken. Hij is toch een Nederlander uitkomend voor Marokko? Of een Marokkaan...of een Marokkaanse Nederlander...of een allochtoon...of 1.92 lang met Noord-Afrikaans uiterlijk..sjezus, wat maken jullie het moeilijk...

LeeMurray
31-01-2012, 19:04
Denk dat de reacties 50 50 zijn. De een ziet hem wel als een legende en de ander niet. Ik ben benieuwd in hoeverre de mening wordt gevormd door factoren als leeftijd en afkomst, maar dat is weer een andere thread.

bladetrinity
31-01-2012, 19:16
Denk dat de reacties 50 50 zijn. De een ziet hem wel als een legende en de ander niet. Ik ben benieuwd in hoeverre de mening wordt gevormd door factoren als leeftijd en afkomst, maar dat is weer een andere thread.

Het feit is gewoon dat Hari de k-1 nooit gewonnen heeft. Ook heeft die de sport nooit gedomineerd. Hij heeft nu 2 partijen achter elkaar gewonnen, daarvoor heeft die verloren op DQ en heeft die nog op k.o. verloren van Schilt. Het is een erg goede kickbokser en misschien wordt hij ooit een Legende, maar dat is die nu nog lang niet.

Boelly92
31-01-2012, 19:30
Badr Hari is zeker een legende kijk zijn partijen er op na en bijna zowat alles met een vette KO.
Verder maar 7 verliespartijen waarvan 2 door een DQ.
Badr Hari is op dit moment onverslaanbaar alleen Schilt zou nog kans maken tegen Badr maar Schilt is ook geen vechter maar een boer met krachten.
Peter Aerts heeft nooit een tijd gekend waarin hij onverslaanbaar was hij won wel altijd spectaculair maar iedereen in zijn tijd maakte kans om van hem te winnen.
Verder is Badr Hari wereldwijd bekend en fans zijn dol op zijn manier van vechten.
Een Peter Aerts in zijn beste tijd zou kansloos zijn tegen Badr Hari nu.
En diep in jullie harten weten jullie dat heel goed!
Peace!!!!
http://resources21.kb.nl/gvn/PERS01/PERS01_30051001426938_W.JPG

knift
31-01-2012, 20:19
Ik ben het eens dat het een sterk competitie betrof maar Peter Aerst was gewoon one of the guys en heerste niet in zijn tijd (Badr wel) maar was gewoon een mooie harde vechter met vechtershart. Hij won vaak en verloor ook vaak (35 verlies partijen). En ik begrijp jullie ook Aerts is een Nederlander en Badr is een Mocro. Als Badr Piet, Henk of Jan had geheten dan was hij de beste ooit geweest.

Badr Hari vandaag verkracht elke HW vechter zwaar zonder enige inspanning meestal al in de 1e ronde. En Badr Hari zou alle boven genoemde vechters vandaag simpel verslaan net zoals hij deed met Schilt, Overeem, Saki etc etc etc.....

Pffffffff ik begrijp dat je een hele grote Badr Hari poster boven je bed heb hangen, uit een Badr beker drinkt, schrijft met een hele mooie Badr Hari pen enz enz
maar om ONZE PETER AERTS af te doen als 1 of andere amateur gaat echt te ver!

ontopc] Badr is zeker geen legende gewoon omdat ie nog veel te jong is of hij ooit een legende zal worden......? ja hoor zou zo maar kunnen maar voorlopig eerst nog wat gaan betekenen in het boksen dan praten we over 10 jaar verder.

FREE MURRAY
31-01-2012, 20:38
hoe kan badr nu heersen als hij nooit de k-1 heeft gewonnen?

er wordt elke keer weer hier afgevraagd of badr een legende is. dat is hij niet, anders zouden de fans/nutthuggers het zich niet afvragen.

en ja, gooi het maar op discriminatie. vreemd dan dat hoost door iedereen als een legende wordt gezien.

Johan Cruijf heeft nooit het WK gewonnen so what??? Is dat dan geen legenda of wel omdat het een kaaskop is??

Ik merk veel haat jegens Badr Hari omdat ie Schilt, Aerts, Overeem vechtend voor het NLse vlag heeft verkracht!!!

Facade
31-01-2012, 20:39
Denk dat de reacties 50 50 zijn. De een ziet hem wel als een legende en de ander niet. Ik ben benieuwd in hoeverre de mening wordt gevormd door factoren als leeftijd en afkomst, maar dat is weer een andere thread.

Ik vind dat een hele optimistische inschatting.

FREE MURRAY
31-01-2012, 20:41
WTF? Je eerste reply in m'n thread was al slecht maar je bent er toch in geslaagd die reply te overtreffen. Wat een onzin!

Ik ga niet eens inhoudelijk in op die dingen die je over Peter Aerts zei. Aan een kant hoop ik dat je aan trollen bent, maar het zou best kunnen dat je dit serieus meent.

Bloed serieus ik kijk liever 1 goeie wedstrijd van Badr Hari dan 10 van Peter Aerts.
En heel veel met mij dus bekkie dicht als je niks te vertellen hebt.

FREE MURRAY
31-01-2012, 20:47
Hallo 15 jarig trots Marokkaantje... Peter Aerts is een legende en Badr niet zo simpel is het.
Badr is te jong om een legende te zijn en heeft nog niet genoeg bereikt. Aerts daarin tegen wel, die vecht zijn hele leven lang en is stukken ouder dan Badr en weet nu nog Sem Schilt te verslaan! Badr is dat maar 1x gelukt. Peter heeft veel meer bereikt en is een echte waardige ambassadeur van de sport. Badr niet.

En NEE! Badr was geen legende als hij Nederlands was geweest. Dat is de grootste onzin die ik in tijden gehoord heb. Badr is gewoon een opgefokt talentje die op zijn 27ste stopt met kickboksen.


Hallo 12 jarige puberende puistenkop!
Messi is 22 jaar oud misschien jonger maar hij is toch echt nu al een legende.
Mike Tyson was 20 jaar was al een legende!!!
Als Peter Aerts een legende is dan is Le Banner het ook.
Laat ik het zo stellen Peter Aerts is alleen een legende in Nederland.

basblue
31-01-2012, 20:48
Ik vind dat een hele optimistische inschatting.

Eerder 25% eens, 75% oneens met de stelling Badr Hari is een legende. Misschien tijd voor een officiële poll....

The Company
31-01-2012, 20:49
Badr is alleen een legende in de hoofden van bondkraagjes.

Facade
31-01-2012, 20:49
Eerder 25% eens, 75% oneens met de stelling Badr Hari is een legende. Misschien tijd voor een officiële poll....

Ja misschien, maar eerst tijd voor een ban voor die free murray.

FREE MURRAY
31-01-2012, 20:51
een hele goeie kickboxer maar nog geen legende. Why?

1) hij is nog veels te jong om daarvoor in aanmerking te komen
2) hij heeft meermaals bewezen niet met druk om te kunnen gaan, daarom heeft ie ook geen K-1 titel

Johan Cruijf is dus ook geen legende want hij won nooit een WK.
En daarnaast wil je beweren een legende te kunnen zijn als je 40 bent.

Hij heeft deel genomen aan 3 of max 4 k1 finals en heeft 2x in de finale gestaan.
Het is ook geen toernooi vechter so what!

FREE MURRAY
31-01-2012, 20:53
Ja misschien, maar eerst tijd voor een ban voor die free murray.

Hoezo? Omdat de waarheid verteld wordt.

En dan een ban voor mij dat maakt Badr nog steeds een legende in de sport.

Maar om de Peter Aerts liefhebbers tegemoet te zien.
Peter Aerts is een aardige vechter maar Badr heeft hem wel mishandeld.

Facade
31-01-2012, 20:55
Je bent als sommige mensen van GG. Je denkt dat je Badr helpt, maar je bent het stereotype van het soort fan dat voor velen Badr geen legende maakt, maar een goede kickbokser met vervelende trekjes en nog vervelendere fanboys.

Er zou een ban moeten komen om Badr te beschermen in zekere zin :)

basblue
31-01-2012, 21:01
Hoezo? Omdat de waarheid verteld wordt.

En dan een ban voor mij dat maakt Badr nog steeds een legende in de sport.

Maar om de Peter Aerts liefhebbers tegemoet te zien.
Peter Aerts is een aardige vechter maar Badr heeft hem wel mishandeld.

Volgens mij heb je je punt wel gemaakt. En helaas is de meerderheid het direct/indirect niet met je eens. Of nog niet...

FREE MURRAY
31-01-2012, 21:05
Je hebt gelijk Basblue peace tegen alle haters!!!!

Bromios
31-01-2012, 21:15
wie is murray eigenlijk ? En waarom moet hij vrij ?

TOON
31-01-2012, 21:17
Hallo 12 jarige puberende puistenkop!
Messi is 22 jaar oud misschien jonger maar hij is toch echt nu al een legende.
Mike Tyson was 20 jaar was al een legende!!!
Als Peter Aerts een legende is dan is Le Banner het ook.
Laat ik het zo stellen Peter Aerts is alleen een legende in Nederland.

die laatste zin in jou post maakt het alleen al tot fail van het jaar hahahahaa
ongelofelijk

Tykill
31-01-2012, 21:22
Hallo 12 jarige puberende puistenkop!
Messi is 22 jaar oud misschien jonger maar hij is toch echt nu al een legende.
Mike Tyson was 20 jaar was al een legende!!!
Als Peter Aerts een legende is dan is Le Banner het ook.
Laat ik het zo stellen Peter Aerts is alleen een legende in Nederland.

Hehe, volgens mij was ik aardig dicht bij met mijn inschatting :)

Sorry dude, je komt over alsof je nieuw bent bij het kickboksen. Iedere kickbokser die al een tijdje in het wereldje zit is het er mee eens dat Peter Aerts een legende is. Vraag het aan Badr en hij zal het zeggen. Dat Badr Peter nu verslaat is niet zo gek aangezien Peter bijna 2x zo oud is.

Een legende is een unicum, iemand die grenzen verlegt in de sport. Peter die met zijn leeftijd Sem Schilt verslaat is zeker uniek te noemen en in zijn jonge jaren heel veel succes gehad met zijn befaamde trappen. het feit dat hij nu nog staat te kickboksen op dit niveau maakt deze man nog unieker. Met zijn nuchtere instelling en groot doorzettingsvermogen er bij opgeteld is het een legende.

Badr zou dat ook kunnen worden maar voor mijn gevoel absoluut nog niet. Zo te lezen denkt iedereen daar zo over.

Tykill
31-01-2012, 21:23
die laatste zin in jou post maakt het alleen al tot fail van het jaar hahahahaa
ongelofelijk

Haha idd, zegt heel wat over zijn kickboks kennis :D

marcelt
31-01-2012, 21:30
Badr is zeker geen legende, maar wel een groot vechter binnen het kickboksen. Hij heeft een aantal toppers verslagen. K-1 heeft hij nooit gewonnen. Net als zijn It's showtime titel is dat mislukt door zijn losse draadjes in zijn hoofd. Hij is altijd spectaculair bezig, dus ben heel nieuwsgierig hoe het hem in het boksen vergaat.

Tony Galento
31-01-2012, 21:31
Hoezo? Omdat de waarheid verteld wordt.

En dan een ban voor mij dat maakt Badr nog steeds een legende in de sport.

Maar om de Peter Aerts liefhebbers tegemoet te zien.
Peter Aerts is een aardige vechter maar Badr heeft hem wel mishandeld.


sem schilt stompte badr neer met een linker stopstoot, bonjasky met een luchtige hoek.

aerts had z'n vader kunnen zijn.

dus wat is je punt?

blackadder
31-01-2012, 21:31
Legacy heb je als je 40 bent. Die jongen is nog maar 27 en is nog niet eens begonnen met zijn boxavontuurtje. Dit is een vraag voor over 10 jaar.

Wou ik net zeggen.

blackadder
31-01-2012, 21:35
Als Peter Aerts een legende is dan is Le Banner het ook.

En dat is ie ook.

Laat ik het zo stellen Peter Aerts is alleen een legende in Nederland.
:fp:

Kemal
31-01-2012, 21:37
Discussie is prima, maar hou het gezellig.

FREE MURRAY
31-01-2012, 21:53
Ontopic

Ik vind Errol Zimmerman ook gruwelijk vechten die gozer heeft ook een KO in zn vuisten zitten.
Jammer dat ie niks doet aan zn dikke vette lichaam weet zeker als die gozer zwaar gaat trainen wordt hij de nieuwe Badr Hari in het kickboksen.

Wie is het met me eens?

ZakKa!
31-01-2012, 21:54
Aerts heeft Schilt drie keer verslagen he...

Ik denk ik gooi even wat voer voor de discussie de ring in hehe

Tony Galento
31-01-2012, 22:00
Ontopic

Ik vind Errol Zimmerman ook gruwelijk vechten die gozer heeft ook een KO in zn vuisten zitten.
Jammer dat ie niks doet aan zn dikke vette lichaam weet zeker als die gozer zwaar gaat trainen wordt hij de nieuwe Badr Hari in het kickboksen.

Wie is het met me eens?


hou gewoon je mond als je er geen verstand van hebt.

FREE MURRAY
31-01-2012, 22:03
hou gewoon je mond als je er geen verstand van hebt.

Hou het gewoon ontopic zonder al die onzin erbij!

Kemal

blackadder
31-01-2012, 22:04
Ontopic

Ik vind Errol Zimmerman ook gruwelijk vechten die gozer heeft ook een KO in zn vuisten zitten.
Jammer dat ie niks doet aan zn dikke vette lichaam weet zeker als die gozer zwaar gaat trainen wordt hij de nieuwe Badr Hari in het kickboksen.

Wie is het met me eens?

Misschien wordt ie wel de nieuwe Zimmerman.

sjaakie'tje
31-01-2012, 22:05
Badr heeft het in zich om iedereen te verslaan, maar een legende is hij zeker nog niet. Daarvoor heeft hij K-1 te vroeg verlaten.

Ghita is nu de te kloppen man in het zwaargewicht en Zimmerman komt tweede. De eerste is gewoon een complete vechter met het hele arsenaal aan wapens, de tweede doet het vooral op talent en zijn natuurlijk sterkte.

FREE MURRAY
31-01-2012, 22:10
Misschien wordt ie wel de nieuwe Zimmerman.

Ja dat zoiezo maar wat ik probeer te zeggen is dat hij net zo hard stompt als Badr.

Hij doet alleen niks met zijn talant.

tidelot
31-01-2012, 22:17
Badr is alleen een legende in de hoofden van bondkraagjes.

klopt zoals wilders het is in de hoofden van gammonvreters

Tony Galento
31-01-2012, 22:18
Ja dat zoiezo maar wat ik probeer te zeggen is dat hij net zo hard stompt als Badr.



klopt, precies even hard.

Tony Galento
31-01-2012, 22:19
klopt zoals wilders het is in de hoofden van gammonvreters


we weten nu tenminste waarom je zo objectief bent. zit in de volksaard.

Bromios
31-01-2012, 22:19
misschien moet je de moderators even vragen of ze ook een tribute voor badr op de achtergrond willen plaatsen. Net als voor Peter.

Alhoewel ik het antwoord al weet: NEE !

Kemal
31-01-2012, 22:20
Dames, laatste keer: Ontopic svp!!

blackadder
31-01-2012, 22:21
http://www.youtube.com/watch?v=SnxaKByZG1M

FREE MURRAY
31-01-2012, 22:27
wie is murray eigenlijk ? En waarom moet hij vrij ?

Murray was een UFC vechter uit Engeland.
Hij zit vast in Marokko en staat bekend om de grootste roof overval ooit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Murray

tidelot
31-01-2012, 22:28
die hatertjes hebben wel lef om na 28 janauri nog te reagren.
saki gaat badr slopen bla bla . en nu gaan ze voer in een andere hoek zoeken.
damn get a life

Kemal
31-01-2012, 22:28
http://www.pepernotenclub.nl/Plaatjes/slot-pag-15.gif