PDA

View Full Version : Simon Rutz over tegenwerking vanuit de politiek



It's Showtime
30-01-2012, 16:54
Op vrijdag 27 januari nam Simon Rutz, CEO van IT'S SHOWTIME, deze verklaring op om uitgebreid zijn kant van het verhaal te schetsen inzake alle tegenwerkingen met betrekking tot het organiseren van vechtsportevenementen.

http://www.youtube.com/watch?v=51Gfy6RLOjU

blackadder
30-01-2012, 18:06
Thanks.

Collina
30-01-2012, 18:43
Simon komt net zo sterk over als Peter R de Vries!

Het is ook ronduit belachelijk als er geen grote vechtsportevenementen meer mogen worden georganiseerd.

Persoonlijk denk ik dat dit wel word teruggetrokken, It's Showtime levert goed werk! Daarnaast komt bij dat iedereen na afloop rustig naar huis gaat. Geen rellen, geen vandalisme dat de overheid miljoenen kost en geen politie macht op straat om de boel in het gareel te houden.

Vechtsport kent geen risico wedstrijden zoals voetbal, men zal hier een voorbeeld van kunnen nemen. En betreft criminele netwerk bijeenkomsten, de illustratie bakker om de hoek, sterk punt!

Succes, heb er geloof in dat het goed komt. Hoop dat je ooit aan tafel zit met Dhr Van de Laan bij P&W.

micha
30-01-2012, 18:50
het is echt van de gekke! verboden omdat je evenement verkeerde types aantrekt? Dries roelvink concerten hardcore parties. Noem maar op. Ik ga lekker naar Brussel dat is voor mij anderhalf uur dichterbij dan Leeuwarden. Jammer voor de fans in Nederland

Facade
30-01-2012, 19:08
Goed verhaal.

Biiyen
30-01-2012, 19:21
Jammer maar helaas... Nederland op zijn kleinst.

El Bambino
30-01-2012, 19:23
Graag zou ik van meneer Rutz willen weten, waarom normale mensen uit de maatshappij niks mogen weten over de betalingen aan de vechters in Nederland. De UFC in amerika plaats zelfs de salarissen en bonussen op de site!
Als je niks te verbergen hebt, dan zou je alles transparant moeten doen lijkt mij!

Facade
30-01-2012, 19:31
Dat lijkt mij irrelevant in deze discussie. Het zijn niet per se de vechters die ter discussie staan, maar de bezoekers van de gala's. Dit zouden immers zware criminelen zijn die dit evenement als netwerkmogelijkheid aangrijpen.

blackadder
30-01-2012, 19:34
Graag zou ik van meneer Rutz willen weten, waarom normale mensen uit de maatshappij niks mogen weten over de betalingen aan de vechters in Nederland. De UFC in amerika plaats zelfs de salarissen en bonussen op de site!
Als je niks te verbergen hebt, dan zou je alles transparant moeten doen lijkt mij!

Je hebt zeker de hele discussie gemist over de betaling van UFC vechters?

Kemal
30-01-2012, 19:37
Heel goed en mooi gesproken!

Asura
30-01-2012, 20:03
Je hebt zeker de hele discussie gemist over de betaling van UFC vechters?

:whistling:

redjuh
30-01-2012, 20:17
Graag zou ik van meneer Rutz willen weten, waarom normale mensen uit de maatshappij niks mogen weten over de betalingen aan de vechters in Nederland. De UFC in amerika plaats zelfs de salarissen en bonussen op de site!
Als je niks te verbergen hebt, dan zou je alles transparant moeten doen lijkt mij!

vind jij het prima als jouw werkgever jouw salarisgegevens openbaar maakt?

Tykill
30-01-2012, 20:57
Klote voor Peter Aerts... hij verdient beter!!!

Simone
30-01-2012, 21:34
Simon, bedankt hiervoor.. Bedankt voor de opheldering. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat er een eind gaat komen aan dit soort onzin en propaganda, het woord begint zich te verspreiden onder de mensen :-) En dan heb ik het niet alleen over het kickboksen, maar over media&de politiek in het algemeen.

Asura
30-01-2012, 21:39
Was het maar zo

Khanom Thom
30-01-2012, 22:57
Net stukje van Simon.... belachelijke actie van v/d Laan. Ik kam me nog herrineren dat hih een paar maanden geleden bij de open dag van Pacration was. dacht dat hij wel van mening veranderd was. Huichelaar is het.

Vinand
30-01-2012, 23:43
Simon, bedankt hiervoor.. Bedankt voor de opheldering. Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat er een eind gaat komen aan dit soort onzin en propaganda, het woord begint zich te verspreiden onder de mensen :-) En dan heb ik het niet alleen over het kickboksen, maar over media&de politiek in het algemeen.
In welk land leef jij?

Simone
30-01-2012, 23:49
In welk land leef jij?

Althans, dit is het geval in mijn kringen.

El Bambino
31-01-2012, 09:22
vind jij het prima als jouw werkgever jouw salarisgegevens openbaar maakt?

Hmm..had jou ietsje hoger ingeschat, de emoties zitten je hoog, wellicht!
Met openmaken van salarissen geef je aan dat je transparant bent. Nu heeft de media en buitenstanders dat er criminele geld rondgaat in de vechtsport!

knift
31-01-2012, 09:53
JUIST JA!!!!! allemaal de schuld van van der Laan belachelijk! en wat Collina zegt over een gesprek met van der Laan bij P&W vind ik eigenlijk een heel goed idee.

Baske
31-01-2012, 10:03
Althans, dit is het geval in mijn kringen.
Ben best benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Kun je iets concretere voorbeelden noemen?

Simone
31-01-2012, 10:46
Ben best benieuwd wat je hier precies mee bedoelt. Kun je iets concretere voorbeelden noemen?

Nou, wat ik bedoel is dat ik steeds vaker hoor dat mensen bepaalde patronen gaan zien, en door beginnen te krijgen dat ze van alle kanten bedonderd en gemanipuleerd worden. Zonder meteen complete conspiracy theoriëen te willen gebruiken, maar ik merk wel dat steeds meer bepaalde zaken in de gaten hebben en hier niet gediend van zijn.

Baske
31-01-2012, 10:56
Dit zou dan ook misschien komen door het feit hoe jij het ze uitlegt? Of volgt men dit ook echt in het nieuws?

Simone
31-01-2012, 10:58
Dit zou dan ook misschien komen door het feit hoe jij het ze uitlegt? Of volgt men dit ook echt in het nieuws?

Nee ik leg eigenlijk niemand iets uit, ik laat ieder zijn eigen conclusies trekken. Ik hoor het alleen vaker, dat is wat ik bedoel.

MaTo
31-01-2012, 11:04
Simon bedankt!! Mooi gesproken ..

waarel
31-01-2012, 11:56
Goed gesproken, hoop dat het nog goedkomt.

vond: "binnen een minuut koekle je" wel grappig trouwens

knift
31-01-2012, 20:23
Heb vanochtend een mail gestuurd naar P&W om deze schande onder de aandacht te brengen, als we dat nou met z'n alle doen kunnen we misschien is een keer publiekelijk voor onze sport gaan staan.
Want dat Peter Aerts niet meer een WAARDIGE afscheids partij kan vechten in NL is echt te gek voor woorden om maar een voorbeeld te noemen!

Rverm
31-01-2012, 20:52
Zou idd mooi zijn als Simon Rutz een keer bij P&W aan tafel zit of bij DDWD.

redjuh
31-01-2012, 21:08
Hmm..had jou ietsje hoger ingeschat, de emoties zitten je hoog, wellicht!
Met openmaken van salarissen geef je aan dat je transparant bent. Nu heeft de media en buitenstanders dat er criminele geld rondgaat in de vechtsport!

ik ben op geen enkele manier geemotioneerd. Feit is dat het publiek het niet hoeft te weten. Voor het geval je het niet wist... de belastingdienst is van de overheid. dwz dat de organen die zulke zaken moeten weten, dit te weten kunnen komen. loonstrookjes/cheques inzage in administratie etc.
als het over crimineel geld gaat, zal dit zijn mbt het inhuren van zaken als beveiliging, horeca, bloemist etc etc de rekeningen naar en van de bedrijven die diensten verlenen tijdens een zulk gala, zijn eerder topic van dit soort speculaties dan hoe en waarmee de vechters betaald worden. dat gebeurt gewoon met de recette

Minotauro
31-01-2012, 21:40
Simon Rutz... frisse jongen ook

knift
31-01-2012, 22:53
Simon Rutz... frisse jongen ook

"ZUCHT"

Richelieu
31-01-2012, 23:12
Simon Rutz... frisse jongen ook

haha, lijkt me sterk dat het jou buurman was ;)

Danco
01-02-2012, 05:26
het word tijt dat de mensen zelf een burgemeester mogen kiezen!!!!!!dan kies ik voor SIMON RUTZ

rollermanskunk
01-02-2012, 14:34
Simon Rutz... frisse jongen ook

Nee, jij ruikt lekker...

Peter0711
01-02-2012, 15:41
Heb net het filmpie gezien,ik ben vechtsportliefhebber,in dit gezeik wil en ga ik me verder niet verdiepen,maar 1 ding weet ik wel,ik vindt die Rutz maar een gladjakker!

10 jaar geleden wist 99% hier in Nederland niet eens wat K1 was,tegenwoordig besteden shownieuws,RTL 7 en zelfs dwdd er tijd aan. De sport is het laatste decennia gerust goed gegroeid. Alleen niet zonder slag of stoot. Arrestaties,gewelddelicten,grootscheepse cokehandel (meerdere keren) Dit ontgaat de media natuurlijk niet,die vreet zulk nieuws op!! En tuurlijk komen er criminelen bij voetbalwedstrijden en snooker toernooien ,maar ik kan me de laatste keer niet herrinderen wanneer er een snookerspeler gepakt is met kilo's drugs??? Al die dingen spelen natuurlijk mee in de keuze's die er de afgelopen jaren zijn gemaakt,misschien wat kortzichtig,maar niet zo onwaarschijnlijk alsdat Dhr. Rutz (die zelfs ook niet helemaal schoon is!! ) ons nu doet vermoeden. Zoals ik al zei,ik vindt Dhr Rutz een gladjakker,en ik vraag me af hoeveel zijn persoonlijkheid zelf niet een bijdrage geleverd heeft aan dit hele verbod. Voor zover ik weet zijn er wekelijks nog gala's in heel Nederland.

Anyways,ik ga proberen om me er verder niet mee bezig te houden want ik vindt het gewoon jammer,en dan heb ik t niet alleen over Van de Laan.

payap
01-02-2012, 22:39
Burgermeesters en hun gemeentes geven nu eenmaal liever subsidies , leningen en politie inzet voor de onderstaande nette volkssport!!



Doden bij rellen na voetbalwedstrijd Egypte PORT SAID - Zeker 73 personen zijn woensdag in de Egyptische havenstad Port Said om het leven gekomen tijdens ongeregeldheden na een profvoetbalwedstrijd. Dat meldden artsen. Meer dan duizend anderen raakten gewond. Het leger moest er aan te pas komen om spelers en supporters weg te halen uit het stadion.

Nadat Al-Masry het duel verrassend genoeg met 3-1 van koploper Al-Ahly had gewonnen, stormden duizenden aanhangers van Al-Masry volgens een lokale veiligheidsfunctionaris het veld op. Op televisie was te zien hoe de fans van Al-Masri jacht maakten op hun rivalen uit de hoofdstad Caïro.

De meeste doden zouden volgens Al Jazeera zijn gevallen door verstikking. Ook werd er met flessen en stenen gegooid. De spelers van Al-Ahly werden naar verluidt samen met supporters opgesloten in hun kleedkamer.

Oorlog
Direct na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter bestormden supporters het veld. "Dit is geen voetbal. Dit is oorlog en mensen sterven hier voor mijn ogen'', reageerde Mohamed Abo Treika, een speler van Al-Ahly op de tv-zender van die voetbalclub. "Er is geen bewaking en er zijn geen ambulances.''

Al-Masry en Al-Ahly zijn al jarenlang grote rivalen in het Egyptische voetbal. De laatste jaren braken bij ontmoetingen tussen de twee clubs vaker ongeregeldheden uit.