PDA

View Full Version : Waar was Ricardo van den Bos zijn trainer/coach??



Fighter035
31-01-2012, 18:37
Elke vechter heeft toch een trainer of coach tijdens een wedstrijd in de hoek staan!!!?????

Waar was Mike Passanier of Melvin Manhoef????

Dat zijn toch zijn trainers???

LeeMurray
31-01-2012, 18:40
Denk je dat dat veel verschil gemaakt zou hebben?

Fighter035
31-01-2012, 18:44
Elke top vechter zou dat begrijpen.....

Hendy
31-01-2012, 19:02
Melvin moest 2 partijen erna.. Misschien dat dat er iets mee te maken had?

FightDaSystem
31-01-2012, 19:47
Misschien zou het kunnen komen omdat andere vechters van Mikes Gym belangrijker waren op dat moment. Feit is dat nu Clyde Petres in zijn hoek stond. Alleen was er zo goed als geen comunicatie tussen vechter en coach. Ik denk wel dat de wedstrijd anders verlopen zou zijn als er een Melvin Manhoef of Mike in zijn hoek zouden staan. Niets ten nadele van Petres, maar je vaste trainer / coach lijkt me voor een vechter beter.

Richelieu
31-01-2012, 20:03
Elke vechter heeft toch een trainer of coach tijdens een wedstrijd in de hoek staan!!!?????

Waar was Mike Passanier of Melvin Manhoef????

Dat zijn toch zijn trainers???

Is dat niet meer een management kwestie? Volgens mij traint Ricardo het merendeel van zijn tijd in Zwolle.

Rverm
31-01-2012, 20:17
Ricardo heeft zijn eigen school in Zwolle geloof ik waar die een groot deel van de tijd traint. Heb hem wel eens beter zien vechten dat afgelopen zaterdag alleen nu kwam het er totaal niet uit. Zonde voor zo'n groot publiek als je niet in je ritme kan komen.

tnk2k
31-01-2012, 20:43
Misschien kan die beter wat vaker bij mike komen in de plaats van in zwolle te blijven...

Kemal
31-01-2012, 21:18
Nu is Clyde natuurlijk ook een topper om in je hoek te hebben.

Tony Galento
31-01-2012, 21:28
Misschien kan die beter wat vaker bij mike komen in de plaats van in zwolle te blijven...

de partijen hiervoor waren anders ook niet om over naar huis te schrijven.

sommige mensen schrijven bovennatuurlijke krachten aan bepaalde trainers toe. vroeger was dat carbin, nu is het mike passenier. tita tovenaar.

tnk2k
31-01-2012, 21:35
Idd. Hij heeft zelfs Jan Plas nog als trainer gehad.

marcelt
31-01-2012, 21:50
Ricardo bakte er niet veel van

Fighter035
31-01-2012, 22:31
Sommige snappen er niks van... top sporters begrijpen mijn punt wel!!!

FightDaSystem
31-01-2012, 23:01
Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.

Richelieu
31-01-2012, 23:27
Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.

Wie heeft die partij nu eigenlijk gewonnen??

FightDaSystem
31-01-2012, 23:39
Ben Edwards heeft natuurlijk gewonnen.

LeeMurray
31-01-2012, 23:41
Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.
Ja, dat denk ik dus ook. Ik weet het uiteraard niet zeker, maar het zou kunnen dat hij blokkeerde en snel gaste. Ik had verwacht dat hij met redelijk gemak van Ben Edwards zou winnen, maar het viel tegen. Misschien is dit iets mentaals (faalangst?) en zou hij op dat vlak geholpen moeten worden. Wie weet.

FightDaSystem
31-01-2012, 23:57
Ik had niet verwacht dat hij redelijk gemakkelijk van Ben Edwards zou winnen. Maar dat hij kickboksend beter zou zijn dan Edwards had ik wel verwacht. Dat het tussen de oren zit weet ik wel zeker. Misschien had hij wel iets teveel naar de YouTube filmpjes van Edwards gekeken en daardoor de hele tijd afwachtend vocht?? Die Edwards heeft geloof ik zon beetje al zijn overwinningen op KO gehad. Tja en dan denk ik toch dat je met een Melvin Manhoef in je hoek bij wijze van spreken wel gedwongen wordt om te knokken. Wordt tijd om wat meer aan het mentale vlak te gaan werken met alleen hard trainen red je het niet op dit niveau

LeeMurray
01-02-2012, 00:05
Laat me voorop stellen dat ik respect heb voor iedereen die in de ring stapt. Met dat gezegd was ik niet zo onder de indruk van Ben Edwards. Boksend is ie wel sterk, maar van z'n trappen ben ik niet onder de indruk. Ik sloeg Ricardo v/d Bos gewoon hoger aan. Ik vind hem toch de completere vechter. Verder denk ik dat we het in grote lijnen eens zijn. Denk dat dit een mentale kwestie is...

ricardo_vandenbos
01-02-2012, 00:14
Beste mensen, de partij was inderdaad niet best en ik hou niet van excuus maar er waren zeker dingen die anders hadden gemoeten, wat idd alleen kenners en sportmensen begrijpen zullen,ik wil hier verder ook niet op ingaan maar wou het wel even gezegd hebben. Ik heb voor mijn gevoel nu zeker iets goed te maken en dat ga ik zeker doen mijn volgende partij.

Kemal
01-02-2012, 06:42
Bedankt voor je reactie Ricardo!

blade
01-02-2012, 06:53
ach zulke partijtjes zitten er tussen niks aan de hand gewoon door gaan

Hendy
01-02-2012, 09:30
Thanks voor je reactie Ricardo!

We weten dat je beter kunt man.. op naar de volgende!!

Fighter035
01-02-2012, 11:44
Bedankt Ricardo, weet zeker dat je er wel komt!!

rollermanskunk
01-02-2012, 11:51
Onderschat Ben Edwards ook niet. Na zijn zware Ko tegen Alistair heeft die zijn trainingschema aanzienlijk gewijzigd. Bij Superkombat leek die de partij tegen Keibl te winnen maar door een conditie-probleem sloeg die zich zelf letterlijk uit de wedstrijd. Het is echt geen schande om van een fitte Edwards te verliezen. Ik schat Edwards zelfs in de top 10 van de HW's

Bedankt voor je reactie Rocardo, you win some you lose some.

Fighter035
01-02-2012, 12:43
was te zien, zag er lekker afgetraind uit goede conditie

rollermanskunk
01-02-2012, 13:31
was te zien, zag er lekker afgetraind uit goede conditie

Edwards is niet dik. hij is gewoon te klein voor zijn gewicht...;)

jari
01-02-2012, 14:51
Dit zijn de sportscholen waar Ricardo traint en les geeft:

http://www.loekiesgym.nl/

http://www.mikesgym.nl/

http://trainingscentrum-overijssel.nl/

nosebreaker
01-02-2012, 14:55
Ik denk dat ricardo de aankomende partijen wel een heel stuk beter zal vechten nu hij ook een nieuw team om zich heen heeft met o.a. dave vd ploeg waarmee hij nu een gezamelijke kb school heeft.

smike
01-02-2012, 15:19
was te zien, zag er lekker afgetraind uit

Heb jij wel eens gezien hoe Fedor eruit zag in zijn prime?

Bromios
01-02-2012, 15:46
Dit zijn de sportscholen waar Ricardo traint en les geeft:

http://www.loekiesgym.nl/

http://www.mikesgym.nl/

http://trainingscentrum-overijssel.nl/

De eerste en laatste zijn hetzelfde. Doet hij samen met zijn vader.

Gokhan
01-02-2012, 16:40
Ik denk dat ricardo de aankomende partijen wel een heel stuk beter zal vechten nu hij ook een nieuw team om zich heen heeft met o.a. dave vd ploeg waarmee hij nu een gezamelijke kb school heeft.

jep goed argument.. een welter en een superzwaar die samen trainen .. ik denk dat het ook slim is dat badr straks met shane mosley gaat sparren..:fp:

Rico moet gewoon weer vaker bij zijn oude boksclub trainen.. geloof me, de man heeft power alleen weet hij het zelf nog niet.. en een offday kan iedereen hebben

jari
01-02-2012, 17:07
De eerste en laatste zijn hetzelfde. Doet hij samen met zijn vader.

De gym en het trainingscentrum zijn 2 hele verschillende ondernemingen!

De sportschool is van zijn pa en ma, al 30 jaar lang!

HalfAmazing
01-02-2012, 23:15
Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.

micha
02-02-2012, 00:08
Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.

reps

Gokhan
02-02-2012, 01:58
Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.


reps

x2

blackadder
02-02-2012, 02:42
Edwards is niet dik. hij is gewoon te klein voor zijn gewicht...;)

You can't slim down bones.

MaTo
02-02-2012, 03:16
Bedankt voor de reactie Ricardo!

DonLino007
02-02-2012, 12:31
Beste mensen, de partij was inderdaad niet best en ik hou niet van excuus maar er waren zeker dingen die anders hadden gemoeten, wat idd alleen kenners en sportmensen begrijpen zullen,ik wil hier verder ook niet op ingaan maar wou het wel even gezegd hebben. Ik heb voor mijn gevoel nu zeker iets goed te maken en dat ga ik zeker doen mijn volgende partij.

Dank voor je reactie. Ik vind je nog steeds een topvechter! We hebben allemaal wel eens een mindere dag. Mensen stop met zeiken!!! Als je het beter kan; stap in de ring. Kritiek is goed maar vergeet niet dat we allemaal mens zijn. en als het een keer minder is niet zo bitchen.
Ik kijk in ieder geval uit naar je volgende partij. Osu.

FightDaSystem
02-02-2012, 19:29
Volgende partij is toch deze maand al? Super Combat? En hoorde ook iets over Thailand, WBC 31 maart, weet niet wat daar van klopt. Misschien weet iemand hier meer over?

DonLino007
03-02-2012, 12:03
x2

x3

Dalton
03-02-2012, 21:19
Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.

Mixfight is een forum voor vechtsportliefhebber. De vechtsportliefhebbers bestaan uit beoefenaars en liefhebbers (die vechtsport voornamelijk kennen van computerspelletjes, eurosport, een sporadisch gala-bezoek en heel af en toe een proeflesje). Ik heb het idee dat in de begintijd er in verhouding meer beoefenaars waren en minder liefhebbers. Persoonlijk vind ik het nadeel van een deel van de nieuwe liefhebbers dat ze denken, waarschijnlijk omdat ze op de x-box hoge scores weten te halen, verstand te hebben van elk aspect van de vechtsport en zonder respect gevoel voor "senioriteit" hun mening geven of de discussie aangaan met echte experts. Soms zou iets meer terughoudendheid en respect beter op zijn plaats zijn.

Richelieu
03-02-2012, 21:59
Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.

Je reactie zou ik begrijpen als het een regionaal gala'tje zou zijn geweest waar het dé hoofdpartij zou zijn geweest. Dit was een topgala, waar men 125 euro voor moest neertellen! Het publiek mag de verwachtingen in mijn ogen daarom een stuk hoger leggen en vechters zullen afgerekend worden op hun prestaties, zo simpel is dat. Dit was, ondanks de verklaring van Ricardo zelf toch een ondermaatse partij.

Dalton
03-02-2012, 22:11
Je reactie zou ik begrijpen als het een regionaal gala'tje zou zijn geweest waar het dé hoofdpartij zou zijn geweest. Dit was een topgala, waar men 125 euro voor moest neertellen! Het publiek mag de verwachtingen in mijn ogen daarom een stuk hoger leggen en vechters zullen afgerekend worden op hun prestaties, zo simpel is dat. Dit was, ondanks de verklaring van Ricardo zelf toch een ondermaatse partij.

De ene reactie sluit de andere niet uit ;). De partij was niet best maar sommige reacties dragen ook werkelijk helemaal niets bij.