PDA

View Full Version : [Mixfight.nl] Migratie & upgrade Mixfight.nl



Mickey
02-02-2012, 22:44
Beste Vechtsport Fans,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Mixfight.nl de laatste tijd wederom te kampen heeft gehad met storingen. Onze excuses hiervoor. De oorzaak is vaak een verdubbeling of verdrievoudiging van het aantal bezoekers bij grote evenementen. Met name het regelmatig verversen van pagina's door enthousiaste gebruikers tijdens play-by-plays van grote evenementen zijn soms een te zware last voor onze server.

Mixfight.nl hecht eraan om ook tijdens dit soort momenten gewoon goed bereikbaar te zijn en zal daarom op korte termijn een verhuizing inzetten naar een provider die beter om kan gaan met dit soort piekmomenten.

Dit moment zullen we tevens aangrijpen om een schone forum installatie uit te voeren met een minimaal aantal plugins. Op een aantal plugins zoals bijvoorbeeld Vbookie wordt momenteel geen onderhoud meer gepleegd door de ontwikkelaars van de plugin en dit kan leiden tot security issues voor Mixfight.nl. Tevens bemoeilijken dergelijke plugins vaak het uitvoeren van upgrades van Vbulletin in dit kader, zoals het Arg:51 incident recentelijk nog uitwees. ;)

We weten dat velen van jullie erg gehecht zijn aan de vbookie-plugin en zullen deze installeren, maar enkel indien we de veiligheid goed kunnen borgen. Daarnaast zullen we de mogelijkheid verkennen om een alternatieve plugin te vinden. Nadeel van deze oplossing is dat onze huidige Vcash billionaires hun virtuele villas en jachten weer zullen moeten inleveren. Iedereen begint in dat geval weer met hetzelfde bedrag. We hopen op jullie begrip!

Tot slot hebben we ook een aantal aanpassingen door gevoerd in onze advertentiedistributie.We zullen een aantal best practices doorvoeren. Hierdoor zullen onze pagina's beperkt wijzigen in layout, maar mag je een gevarieerder aanbod van advertenties verwachten. Mixfight.nl heeft groeiambities en daar gaan helaas stijgende kosten mee gepaard.

Daar staat tegen over dat we dan wel in staat zullen zijn om ons nog meer te richten op het leveren van het beste vechtsport nieuws, maar ook andere leuke ontwikkelingen zitten er aan te komen! We hopen op jullie begrip en vooral ook steun bij deze ambities om door te groeien naar de grootste vechtsport website & community van Europa.

Osu!
Mixfight.nl

Edit: Forummembers die momenteel nog werken met IE9 adviseren wij over te stappen naar Firefox of Chrome.

Tony
02-02-2012, 23:05
Amen :)

Kemal
03-02-2012, 06:54
:osu:

Mauro
03-02-2012, 07:01
Sjiiiit Tony, al die Vcash weg, ik zou smartegeld eisen. :)

Tony
03-02-2012, 09:20
Aah nee joh.. ik had ooit rond de 5 miljard... zit nu nog maar op enkele honderden miljoenen :p

Maar ff serieus.. ik ben om eerlijk te zijn blij met een reset. Het is gewoon niet leuk meer zo. Sommigen zitten op 25vcash, en andere op 10 miljard.

Straks iedereen weer gelijk en dan kunnen we eens echt gaan zien wie de beste better is.

Overigens, oud forumlid Rosso (de man van 13k) was de eerste die ooit de 1 miljoen Vcash behaalde... (of was het nu Jochem/Sportvision? )

Sadix
03-02-2012, 17:27
ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P

Richelieu
03-02-2012, 19:53
ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P

Haha, die wedstijd staat Sadix ;)

Richelieu
03-02-2012, 19:54
Aah nee joh.. ik had ooit rond de 5 miljard... zit nu nog maar op enkele honderden miljoenen :p

Maar ff serieus.. ik ben om eerlijk te zijn blij met een reset. Het is gewoon niet leuk meer zo. Sommigen zitten op 25vcash, en andere op 10 miljard.

Straks iedereen weer gelijk en dan kunnen we eens echt gaan zien wie de beste better is.

Overigens, oud forumlid Rosso (de man van 13k) was de eerste die ooit de 1 miljoen Vcash behaalde... (of was het nu Jochem/Sportvision? )

Oltje was volgens mij de eerste, ging altijd all-in, todat Rayen Simson verloor van Eugene Eckelboom....daarna stond hij ook op 0 ;)

deco'o
04-02-2012, 00:06
De odds mogen echter wel aangepast worden, want nergens anders zie ik dezelfde odds. Misschien overnemen van bodog ofzo?

Jeru
04-02-2012, 10:03
Verdomme, ben ik net miljonair geworden kan ik dan weer overnieuw beginnen!! :twak:

Sadix
04-02-2012, 13:56
Haha, die wedstijd staat Sadix ;)


hahahaha deal!!

Tony
04-02-2012, 16:05
Oltje was volgens mij de eerste, ging altijd all-in, todat Rayen Simson verloor van Eugene Eckelboom....daarna stond hij ook op 0 ;)

Weet je dat zeker? Was Oltje niet de eerste miljardair (en rosso of Jochem de eerste miljoanair)

marcelt
04-02-2012, 22:41
ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P
HHH zullen we nog wel eens zien ;-)

Richelieu
05-02-2012, 08:55
Weet je dat zeker? Was Oltje niet de eerste miljardair (en rosso of Jochem de eerste miljoanair)

Weet ik vrij zeker, Oltje ging destijds (zomer 2009) als nr1 met 1611111110 al in, daarna stond hij op 0. Hij was ook volgens mij de eerste met meer dan een miljoen.

Harrie Nak
20-02-2012, 09:37
Ik heb het wel vaker voorgesteld, maar waarom gooien jullie het forum niet gewoon op slot tijdens events voor members met minder als x posts ofzo? Of maak een subforum aan voor tijdens events.

Wellicht dat alle gelukszoekers die hier alleen maar komen voor streams dan enigzins buiten de deur gehouden kunnen worden, waardoor het forum beschikbaar kan blijven voor de echte MF-leden.

Mickey
20-02-2012, 09:40
Ik heb het wel vaker voorgesteld, maar waarom gooien jullie het forum niet gewoon op slot tijdens events voor members met minder als x posts ofzo? Of maak een subforum aan voor tijdens events.

Wellicht dat alle gelukszoekers die hier alleen maar komen voor streams dan enigzins buiten de deur gehouden kunnen worden, waardoor het forum beschikbaar kan blijven voor de echte MF-leden.

Goeie suggesties! We hebben een soorgelijke constructie bedacht! :)

Sportvision
20-02-2012, 23:30
ik was de eerste boven de 1 miljoen :). Oltje kwam na mij, was inderdaad de eerste miljardair. rosso is volgens mij nooit id buurt geweest. ik was overigens ook de eerste die een miljoen verloor :D

Tony
21-02-2012, 08:50
Ik wist het!!!!

Bromios
20-03-2012, 21:52
Hoe staat het ervoor. Ik heb nu tijd tussen het laden van elke post de kamer te stofzuigen maar de vloer begint te slijten.

Leventdepevent
20-03-2012, 22:19
gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag! idd heel erg irritant

Kemal
21-03-2012, 06:47
hahah dat was idd heel erg gisteren ja

Leventdepevent
21-03-2012, 16:09
niet alleen gisteren, het is de laatste tijd regelmatig dat ik 5 minuten moet wachten eer dat ik bv op mn profiel kan kijken enz enz enz

Mickey
24-04-2012, 15:57
Alright, we zijn over naar de nieuwe omgeving. Dit betekent dat een aantal van de features die we voorheen hadden als Vbookie en The Arcade momenteel zijn uitgeschakeld. Ik ga proberen deze in de komende periode weer te activeren. Eventuele issues en bugs die je tegenkomt kunnen naar mij worden gepmed! Thanks alvast!

Kemal
24-04-2012, 17:49
Goed bezig Mickey!

Leventdepevent
25-04-2012, 20:24
Alright, we zijn over naar de nieuwe omgeving. Dit betekent dat een aantal van de features die we voorheen hadden als Vbookie en The Arcade momenteel zijn uitgeschakeld. Ik ga proberen deze in de komende periode weer te activeren. Eventuele issues en bugs die je tegenkomt kunnen naar mij worden gepmed! Thanks alvast!
verrekt ik mis idd nu mn vcash pas..........haha