PDA

View Full Version : Floyd Mayweather vs Miguel Cotto - HBO Official Promo Video.



tom69330
03-02-2012, 12:50
http://www.olivier-angelini.org/article-floyd-mayweather-vs-miguel-cotto-hbo-official-promo-video-98505862.html

Danielos
03-02-2012, 17:31
Thanks!

McClane
03-02-2012, 17:42
Deze promo is van Explozive, niet van HBO.

The Bulldog
03-02-2012, 17:42
bedankt....er is eigenlijk nog maar 1 pot van mayblater die mij interreseert....tegen PACMAN....

amilster
03-02-2012, 18:32
X2

MRNijman
03-02-2012, 18:36
Dit komt van de facebook van floyd Mayweather:
I'm fighting Miguel Cotto on May 5th because Miss Pac Man is ducking me.

The Bulldog
03-02-2012, 18:47
ja grootbek........ hij ontwijkt Pac man al een heel tijdje...


die pot lijkt me echt vreselijk kicke...ben een groot pacman fan geworden...maar tegen Mayblater zal ie zwaar aan de bak moeten....zou super zijn als de ingetogenere pacman die grote waffel een keer op zijn nummer zet....

Je kunt natuurlijk je zelf een hele tijd verstoppen en in ene wel willen als iemand het zelf even niet uitkomt....
PACMAN heeft na vele partijen al aangegeven tegen Mayblater te willen knokken...

Danielos
03-02-2012, 20:05
Ben ook een liefhebber van Pacman, maar ziet er de laatste tijd eerder uit dat Pac niet de uitdaging aan wil gaan, tevens dat zeggen de meeste box promoters.

The Bulldog
03-02-2012, 20:49
ja klopt , maar hoe lang heeft hij MW al niet gevraagd....

Is ondertussen ook parlementarier enz enz...

Deze partij had er al een paar jaar geleden moeten zijn....

hoop echt dat ie er ooit weer eens komt....maar betrwijfel het....

wil straks pacman weer....heeft MW weer iets waardoor die niet wil....

wat dat betreft..... is dat int MMA door al die overnames van de UFC niet meer zo aan de hand....topper meeten elkaar gewoon....

Minotauro
03-02-2012, 23:12
Haha alsof Cotto makkelijk voor Mayweather is, ik denk dat Mayweather niet eerder zo'n topfitte bokser tegen over zich heeft gehad, met zo'n harde linkerhoek/uppercut en ook nog supersnel. Laten we eerlijk zijn, Cotto heeft 2 nederlagen op zijn record en volgens mij rond de 36 a 37 gewonnen. Losses tegen Margarito die hij gerevancheerd heeft en waarschijnlijk niet eerlijk was, en tegen Pacquiao, waar in principe niemand van wint. Vergeet niet dat Cotto nr 3 na Pacquiao en Mayweather is en dat Cotto goed op weg is met zijn nieuwe coach.

Marco
04-02-2012, 11:09
Vooropgesteld zie ik ook liever Mayweather tegen Pacman. Ik vrees ook dat Mayweather te snel en verdedigend te sterk is voor Cotto die natuurlijk ook een topper is, dat absoluut.

Wiseguy
04-02-2012, 12:32
ja grootbek........ hij ontwijkt Pac man al een heel tijdje...


die pot lijkt me echt vreselijk kicke...ben een groot pacman fan geworden...maar tegen Mayblater zal ie zwaar aan de bak moeten....zou super zijn als de ingetogenere pacman die grote waffel een keer op zijn nummer zet....

Je kunt natuurlijk je zelf een hele tijd verstoppen en in ene wel willen als iemand het zelf even niet uitkomt....
PACMAN heeft na vele partijen al aangegeven tegen Mayblater te willen knokken...

Dit is absoluut niet waar. Ik ga er vanuit dat je het boksen de laatste tijd niet hebt gevolgd maar Mayweather heeft afgelopen maand meerdere malen pacman uitgedaagd maar Bob Arum wilde dit gevecht niet aannemen.

http://i40.tinypic.com/2mnfajp.jpg

http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ap-pacquiao-mayweather

Mayweather wilde in het verleden ook maar hij wilde dat er olympic drug testing plaatsvond. Hiermee ging Manny niet akkoord. Misschien iets te verbergen?

Anderson
04-02-2012, 12:57
Was wel te verwachten na Marquez - Pacquiao 3. Pacquiao kreeg klop tegen Marquez waar Floyd makkelijk van won.

ZakKa!
04-02-2012, 13:17
Gaat het dan echt gebeuren :D

The Bulldog
04-02-2012, 15:55
nee afgelopen tijd veel int buitenland uit de comms geweest....

hmmm dat van dat testen had ik wel opgevangen , maar niet gelezen zelf....

Tja..... dan ben ik benieuwd of het er ooit nog gaat komen...

want als je dat als reden gaat gebruiken om niet te knokken lijkt er idd meer aan de hand...

jammer.....vind die gast zo vreselijk goed knokken....

Tnx voor de aanvullende info...

McClane
04-02-2012, 17:05
http://www.youtube.com/watch?v=yBRGnpjOSwA

Ronald
04-02-2012, 18:30
Dit is absoluut niet waar.
Dat Mayweather goed is in schreeuwen en roepen weten we. Hij kan zoveel twitteren als ie wil maar laat 'm nou maar gewoon gaan knokken tegen Pacquiao i.p.v. roepen dat hij het wil.

Het antwoord op die dopingtest was trouwens ook helder van het kamp van Pacquiao: Mayweather blijft nieuwe drempels opwerpen om het gevecht niet door te laten gaan. Nu was het weer een dopingtest. Er zijn officiële regels over het testen van vechters. Die willen ze ook gewoon naleven. Dat wil Mayweather echter niet.

Wiseguy
04-02-2012, 19:30
Dat Mayweather goed is in schreeuwen en roepen weten we. Hij kan zoveel twitteren als ie wil maar laat 'm nou maar gewoon gaan knokken tegen Pacquiao i.p.v. roepen dat hij het wil.

Het antwoord op die dopingtest was trouwens ook helder van het kamp van Pacquiao: Mayweather blijft nieuwe drempels opwerpen om het gevecht niet door te laten gaan. Nu was het weer een dopingtest. Er zijn officiële regels over het testen van vechters. Die willen ze ook gewoon naleven. Dat wil Mayweather echter niet.

Hoe kan Mayweather nou gewoon knokken als Arum de partij niet wil?

Ronald
04-02-2012, 20:04
Hoe kan Mayweather nou gewoon knokken als Arum de partij niet wil?
Kijk de geschiedenis van de aanloop naar deze eventuele partij gewoon nog eens na. Mayweather wil niet.

Anderson
05-02-2012, 00:10
Dat was voor Pacquiao - Marquez 3 waar jij over praat. Floyd is nou niet meer bang na dit dit gevecht Pacquiao - Marquez 3.

Fightfan
05-02-2012, 01:49
Floyd gaat het gevecht aan zonder catchweight en op het gewicht van Cotto.
Daarnaast wilde Mayweather erg graag tegen Pacman......Arum wil dit liever niet en hij wil liever Pacman uitmelken op catchweights wat erg goed uitkomt.....

NINO²
05-02-2012, 06:30
http://www.youtube.com/watch?v=WRjK1EfMBjQ&feature=related
War Floyd:D