PDA

View Full Version : Alistair Overeem - Vlado Photo shoot (VIDEO)



Soulbringer320
03-02-2012, 13:51
http://www.youtube.com/watch?v=Vchh4zPdsyY&feature=youtu.be

McClane
03-02-2012, 15:46
Even de collectie bekeken. Zitten wel mooie schoentjes tussen en vriendelijk in prijs. Beetje Supra achtig.

rafi
03-02-2012, 15:49
wel vette sneakers

Lionheart
03-02-2012, 16:34
Vet cool om te zien!

Ali is goed bezig in The States, wat een topper ook he, kijk m dansen dan! Hahaha!

Jammer dat zo een dom wijf nu een beetje roet in het eten probeert te gooien, maar dat zal ook wel met een sisser aflopen hoop/denk ik!

cornelus
03-02-2012, 16:55
Ik wil niet al te gay overkomen, maar ik heb vandeweek over Ali O. gedroomd. Het was een soort bezoek aan de states en een inkijkje in zijn leven. Op een gegeven moment vloog ik met wat mensen over de kustlijn en onder ons op zee was Alistair aan het jetskiën.. de rimpels in het water die hij achterliet vormden lange strepen. We keken ernaar en wezen.. en zeiden zoiets van 'kijk die strepen in het water... strepen als van een tijger.' en 'zelfs op het water laat ie zijn sporen na'..

best wel grappig
en dat allemaal na het kijken van 'Warrior' ofzo?
weeeeeeird

leuk filmpje trouwens

De dikke nudist
03-02-2012, 17:05
Ik wil niet al te gay overkomen, maar ik heb vandeweek over Ali O. gedroomd. Het was een soort bezoek aan de states en een inkijkje in zijn leven. Op een gegeven moment vloog ik met wat mensen over de kustlijn en onder ons op zee was Alistair aan het jetskiën.. de rimpels in het water die hij achterliet vormden lange strepen. We keken ernaar en wezen.. en zeiden zoiets van 'kijk die strepen in het water... strepen als van een tijger.' en 'zelfs op het water laat ie zijn sporen na'..

best wel grappig
en dat allemaal na het kijken van 'Warrior' ofzo?
weeeeeeird

leuk filmpje trouwens
lolzhorr, epic.

Net als dat shot van Will Smith in dat Miami nummer van hem? :D

NESCIO
03-02-2012, 18:30
@Cornelus er zijn dingen in dit leven die je gewoon beter voor je kunt houden.... yup dit was er één.

Kemal
03-02-2012, 18:47
Erg leuk filmpje! thanks!

LOL @ Cornelus

Naj85
03-02-2012, 23:52
hahaha reps
droom ook wel eens over MMA fighters of hele MMA gevechten
Ik wil niet al te gay overkomen, maar ik heb vandeweek over Ali O. gedroomd. Het was een soort bezoek aan de states en een inkijkje in zijn leven. Op een gegeven moment vloog ik met wat mensen over de kustlijn en onder ons op zee was Alistair aan het jetskiën.. de rimpels in het water die hij achterliet vormden lange strepen. We keken ernaar en wezen.. en zeiden zoiets van 'kijk die strepen in het water... strepen als van een tijger.' en 'zelfs op het water laat ie zijn sporen na'..

best wel grappig
en dat allemaal na het kijken van 'Warrior' ofzo?
weeeeeeird

leuk filmpje trouwens

Soulbringer320
04-02-2012, 01:21
@Cornelus er zijn dingen in dit leven die je gewoon beter voor je kunt houden.... yup dit was er één.

X2

Sjakiezwart
04-02-2012, 07:18
Haha, hij was na het dansje al buiten adem, dat wordt nog wat tegen dos santos.