PDA

View Full Version : Carriere Gago Drago (spoiler)



RedDawn
05-02-2012, 21:33
Wordt het niet tijd dat Gago Drago gaat stoppen? Hij heeft zijn laatste 7 partijen verloren, maar wat nog veel funester is erg veel geincasseerd in zijn carriere. Dat is eigen aan zijn vechtstijl, daarom is het ook zo'n spectaculaire vechter. Maar je ziet dat zijn reflexen gewoon minder worden. Gisteren liep hij tegen een zware KO op. Ik ben gewoon bang dat hij hersenschade oploopt, als hij door blijft vechten.

ARMENIA
05-02-2012, 21:50
drago is ook veels te oud om te vechten .. allang over zn piek heen..

blackadder
05-02-2012, 22:00
26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.

Pansier
05-02-2012, 22:07
26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.

x2, Reps! :lol:

Nelisje
05-02-2012, 22:42
Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.

Pansier
05-02-2012, 22:46
Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.

Voor mij wel.

Nelisje
05-02-2012, 22:50
Wil niet zeggen dat hij geen leuke vechter is om te zien, zijn stijl is prachtig.. altijd vooruit gaan. Maar je kunt zo 10 vechters opnoemen waarvan hij kan verliezen en die hoger aangeschreven staan.

marcelt
05-02-2012, 23:14
Heel jammer. Hij heeft zich niet weten te ontwikkelen en was zeker voor mij altijd een topper. In Japan bleek dat hij wereldwijd meer een subtopper is.

blackadder
05-02-2012, 23:55
Maar je kunt zo 10 vechters opnoemen waarvan hij kan verliezen en die hoger aangeschreven staan.
Als iedereen van wie je 10 tegenstanders kunt noemen waar ze van kunnen verliezen ophoudt, hou je niet veel over.

Biiyen
06-02-2012, 00:33
Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.

Drago is meer dan "een leuke" vechter maar inderdaad nooit echt doorgebroken naar de top. Kan ook bijna niet met een stijl als de zijne. Hij incasseert veel te veel, dat houdt een keer op. Maar denk dat het probleem financieel zal zijn, als hij nu stopt wat moet hij dan gaan doen? Je moet toch eten.

Ervani
06-02-2012, 01:04
Discussies als deze kan je verwachten als je een aantal keer verliest. Denk dat Drago zelf prima weet waar hij mee bezig is. En inderdaad die laatste KO was erg pittig. Ik vind echter wel dat Drago respect verdient, een vechter waar de mensen toch voor naar gala's kwamen. Spectaculair, technisch misschien niet de beste maar wel een echte soldaat! Ik heb Drago een aantal keer op de pads zien trainen en het zijn wel beuken die er uitkomen! Het verbaast mij altijd dat vechters dit soort klappen kunnen incasseren.Het viel mij tijdens de laatste partij wel op dat de snelheid er een beetje uit lijkt te zijn en ook oogde Drago fysiek minder sterk. Ik denk echter dat er zeker nog toekomst voor Drago is, misschien niet meer tegen de absolute toppers maar ik denk dat er nog genoeg vechters zijn met wie het een mooie matchmaking kan zijn. Het is toch altijd mooi als Drago op een gala actief is: je weet dat er stevige klappen gaan vallen en een winstpartij komt er ook wel weer.

lukashenko
06-02-2012, 02:32
ik vind drago een topper heb veel centjes aan hem verdient toen ik op hem gokte tegen mo kamal
tis een woesteling die snoei hard stoot en elke tegenstander kan neer stompen als ie hem raakt
heeft helaas veel schade opgelopen en ik denk dat een half jaartje rust niet genoeg gaat zijn heeft veel te veel gedraait zonder rust .
denk bijvoorbeeld aan de party tegen masato die hij 2 weken na de ko verlies tegen diender draaide
samen met piele een goed voorbeeld dat je koppie rust nodig heb na een zware pot

Kemal
06-02-2012, 07:45
Altijd leuk als Drago een partij moet knokken, heb wel het idee dat hij al een tijdje stilstaat en de rest omzich heen wel vorderingen maakt..uiteindelijk trek je dan aan het kortste eind.. Jammer

ZakKa!
06-02-2012, 08:41
Op dat gewicht zit er gewoon veel en veels te veel talent.

MMAFAN-1122
06-02-2012, 09:16
Discussies als deze kan je verwachten als je een aantal keer verliest. Denk dat Drago zelf prima weet waar hij mee bezig is. En inderdaad die laatste KO was erg pittig. Ik vind echter wel dat Drago respect verdient, een vechter waar de mensen toch voor naar gala's kwamen. Spectaculair, technisch misschien niet de beste maar wel een echte soldaat! Ik heb Drago een aantal keer op de pads zien trainen en het zijn wel beuken die er uitkomen! Het verbaast mij altijd dat vechters dit soort klappen kunnen incasseren.Het viel mij tijdens de laatste partij wel op dat de snelheid er een beetje uit lijkt te zijn en ook oogde Drago fysiek minder sterk. Ik denk echter dat er zeker nog toekomst voor Drago is, misschien niet meer tegen de absolute toppers maar ik denk dat er nog genoeg vechters zijn met wie het een mooie matchmaking kan zijn. Het is toch altijd mooi als Drago op een gala actief is: je weet dat er stevige klappen gaan vallen en een winstpartij komt er ook wel weer.


X2 Drago blijft een topper maar moet wel wat slimmer vechten. Is wel klote om Drago zo hard K.O te zien gaan.

$haolin $hadowboxer
06-02-2012, 10:11
Altijd leuk als Drago een partij moet knokken, heb wel het idee dat hij al een tijdje stilstaat en de rest omzich heen wel vorderingen maakt..uiteindelijk trek je dan aan het kortste eind.. Jammer

x2

ARMENIA
06-02-2012, 22:55
op papier ja..


26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.

Anderson
06-02-2012, 23:54
Hij wilt zijn stijl niet verbeteren en techniek wilt die niet meer leren de nieuwe generatie wilt het wel. Is maar een oplossing tegen de wat mindere tegenstanders vechten Diender, Belaini, Venrooi.

RedDawn
07-02-2012, 00:11
op papier ja..

Volgens mij is Drago inderdaad een stuk ouder dan in zijn paspoort staat!

ZanZaiZuk
07-02-2012, 18:30
ik denk dat het beter is om drago nog maar 2 3 x te doen vechten op een jaar hij heeft veel te veel partijen na elkaar gehad denk ik en misschien moet het vuur weer wat aangewakkert worden, maar ja uiteindelijk doet de man wat hij zelf wilt mijn respect heeft hij zeker verdiend. spectakel verzekert met deze man.