PDA

View Full Version : De enige oplossing: Diaz Vs Condit 2



Biiyen
06-02-2012, 18:31
Dit is de enige oplossing! GSP is er nog 8 maanden uit, rematch tussen Diaz en Condit !!!!

Brainthief
06-02-2012, 18:51
lijkt mij ook.... Diaz is natuurlijk de morele winnaar...was een aanfluiting....4-1 pffff
Rematch gaat condit eraan!


El Bambino
06-02-2012, 18:58
Rematch en laat Diaz samen trainen met SPONG om zijn Kickbox skills te verbeteren!!
Als Diaz zijn lowkicks gaat verbeteren, wordt ie een BEEST!

JeIIe
06-02-2012, 18:59
Lijkt mij geen goede oplossingen. Wat als Diaz dan nipt wint? Moeten ze dan weer een rematch doen? Als je ze niet laat rematchen, kunnen ze daarna nog voor de echte title vechten of kan Diaz tegen GSP vechten.

lopez86
06-02-2012, 19:03
nee.

GnP
06-02-2012, 19:16
respecteer de beslissing en het daarbijhorende verlies, ook al was het misschien onterecht, en dan krijg je nog een mooie toekomst :

- als Condit wint van GSP dan kan Diaz - GSP nog altijd plaatsvinden als gevecht voor de titelkandidaat
- als Condit verliest van GSP dan is het gewoon Diaz zijn beurt voor de titel, en heeft ie alsnog z'n match met GSP

Kemal
06-02-2012, 19:29
nee.

x2

jake phuk
06-02-2012, 19:32
Nee. Diaz heeft gewoon gefaalt. hij noemt zichzelf een complete mma vechter maar het enige wat hij doet is boksen. Tja, wat maakt het dan uit dat hij submissions heeft? hij blokkeert die kicks niet eens. Als die nou ff aan zijn I.Q skills werkt had hij van condit kunnen winnen. Ik vind het ook redelijk typisch dat wanneer hij tegen iemand staat met een gelijke reach hij meteen moeite heeft met zn striking. zijn stijl is perfect voor het exploiten van zn eigen reach tegen tegenstanders met mindere reach. Condit vocht slimmer en Diaz had geen voordeel met zn reach = winst Condit

dirk5
06-02-2012, 19:50
Liever niet.... Als die Condit weer zijn fiets mee heeft genomen zal er niemand winnaar zijn, zeker het publiek niet...

@ jake phuk, ik zou hem een mailtje sturen, het is tenslotte logisch nadat je sinds 2007 niet meer verloren hebt, en dan 1 wedstrijdje verliest van iemand die niet echt kwam om te vechten maar meer om puntjes te scoren dat je alles meteen aanpast... pff, dat ie dat niet snapt.....

Sadix
06-02-2012, 19:52
Liever niet.... Als die Condit weer zijn fiets mee heeft genomen zal er niemand winnaar zijn, zeker het publiek niet...

@ jake phuk, ik zou hem een mailtje sturen, het is tenslotte logisch nadat je sinds 2007 niet meer verloren hebt, en dan 1 wedstrijdje verliest van iemand die niet echt kwam om te vechten maar meer om puntjes te scoren dat je alles meteen aanpast... pff, dat ie dat niet snapt.....

helemaal mee eens. De rematch kan beter op een atletiek baan worden gedaan.

dirk5
06-02-2012, 19:53
no way!Als de UFC deze rematch maakt verliezen ze veel geloofwaardigheid! het is verdomme geen WWE!

http://media.oregonlive.com/business_impact/photo/9167595-large.jpg
Chael disagrees

Gilaiir
06-02-2012, 19:56
Condit heeft eerlijk en goed gewonnen, ik zeg dus: Nee.

The Company
06-02-2012, 20:00
Als Sanchez volgende week Ellenberger verslaat is er geen 1# contender. Ik zou dan graag een rematch zien omdat GSP er nog tot November uit is.

McClane
06-02-2012, 20:13
Als de UFC deze rematch maakt verliezen ze veel geloofwaardigheid! het is verdomme geen WWE!Hebben ze niet eens iemand een titleshot gegeven terwijl die persoon van een verlies kwam of was dat Strikeforce? Ik heb toch het idee dat Dana en Silva partijen maken die zij willen. Silva heeft Sonnen 3 maal geweigerd maar nu wilt hij in eens wel tegen hem knokken.

The Company
06-02-2012, 20:23
Hebben ze niet eens iemand een titleshot gegeven terwijl die persoon van een verlies kwam of was dat Strikeforce? Ik heb toch het idee dat Dana en Silva partijen maken die zij willen. Silva heeft Sonnen 3 maal geweigerd maar nu wilt hij in eens wel tegen hem knokken.

Rogers vs Overeem nadat hij door Fedor KO was geslagen en Couture vs Sylvia nadat hij door Liddell KO was geslagen.

Er zijn genoeg mensen die vinden dat Diaz heeft gewonnen. 2 van de 3 judges hebben om het zacht uit te drukken een mindere reputatie. Cecil peoples word door de meeste als de aller slechtste judge in MMA beschouwd en er was ook een vrouw die normaal judge is bij bokswedstrijden.

jake phuk
06-02-2012, 21:28
Liever niet.... Als die Condit weer zijn fiets mee heeft genomen zal er niemand winnaar zijn, zeker het publiek niet...

@ jake phuk, ik zou hem een mailtje sturen, het is tenslotte logisch nadat je sinds 2007 niet meer verloren hebt, en dan 1 wedstrijdje verliest van iemand die niet echt kwam om te vechten maar meer om puntjes te scoren dat je alles meteen aanpast... pff, dat ie dat niet snapt.....

Tuurlijk, wat Diaz deed is en was effectief tegen bijna iedereen. Waar ik me aan hekel is dat hij geen plan B had tegen Condit.
Hij kon niet omgaan met Condit's gameplan. Daarnaast vind ik het belangrijk om te vermelden dat ome Dana
Diaz tegen Penn en Condit had gezet, toevallig 2 niet worstelaars om vervolgens hem vervolgens tegen GSP
te zetten voor ppv centjes. GSP laat niks van Diaz over, ook Fitch Koschek en zelfse Pierce pakken hem.

Diaz is een briljante vechter, maar kijk ff wie ze tegenover hem zetten in strikeforce? Enkel 'favorible matchups',
omdat Diaz hun paradepaardje was.
Diaz is te lui om zichzelf te verbeteren, als je naar zijn spelletje kijkt heeft hij nooit iets verandert.
(hoeft ook niet natuurlijk, maar ga niet verwachten dat hij ufc kampioen word)

PD_EC
06-02-2012, 22:41
als diaz vs condit een draw was geweest had ik ja gezegt.
condit mag het eerst proberen om gsp aan te pakken.

The Bulldog
06-02-2012, 23:03
DIt was dus een lesje voetjes op de grond voor Diaz.....nou nu weer tyerug knokken voor die #1 contender plek....

al snap ik wel dat voor de tijdvulling in de klasse er word gekozen voor een rematch....

Alleen condit zijn versnellingsbak fixen, zodat ie ook vooruit kan...

lukashenko
07-02-2012, 12:35
Rogers vs Overeem nadat hij door Fedor KO was geslagen en Couture vs Sylvia nadat hij door Liddell KO was geslagen.

Er zijn genoeg mensen die vinden dat Diaz heeft gewonnen. 2 van de 3 judges hebben om het zacht uit te drukken een mindere reputatie. Cecil peoples word door de meeste als de aller slechtste judge in MMA beschouwd en er was ook een vrouw die normaal judge is bij bokswedstrijden.

of wat dacht je van keith jardine z,n title shot nadat mousasi hem mishandelt had

lukashenko
07-02-2012, 12:38
on topic
ik vind ook van niet diaz had slimmer moeten vechten ik ben een groot fan van hem maar dit zijn de bigboy,s mensen die hun huiswerk doen en je bestuderen .
echt een spectacel was het ook niet dus ik word ook niet helemaal warm van een rematch.\
ik denk eerlijk gezecht dat dit heel goed is geweest voor diaz want een party tegen gsp zou precies hetzelfde zijn geworden
gsp die hem kite en de duidelijkere punten scored.
nu weten de coaches van diaz waar de hole<s in z,n game zijn en kunnen ze daar aan werken

stoet
07-02-2012, 12:46
Mijns inziens moet er een rematch komen, hier was geen duidelijke winnaar te zien. Alhoewel ik de partij eerder aan Diaz zou geven. De voornaamste reden is dat hier gelijkopgaand ging en Diaz gewoon meer druk en naar voren vocht. Diaz kwam gewoon om te knokken, but it take two to tango. Kan ik helaas niet van Condit zeggen, terwijl ik dit wel van hem gewend ben. Een kampioen moet duidelijk een kampioen zijn naar mijn mening en niet met kantekeningen. Derhalve gewoon lekker opnieuw uitvechten, Diaz zal voorbereid zijn op de lowkicks en Condit zal zijn gameplan noodgedwongen hier en daar moeten aanpassen. Dit kan een hele mooie rematch worden. Ik denk dat Diaz het dit keer niet bij een jurybeslissing zal laten. Ik zeg kom maar op DIAZ vs CONDIT II !!!!!!!!!!!!

Redwhitewarrior
07-02-2012, 12:49
respecteer de beslissing en het daarbijhorende verlies, ook al was het misschien onterecht, en dan krijg je nog een mooie toekomst :

- als Condit wint van GSP dan kan Diaz - GSP nog altijd plaatsvinden als gevecht voor de titelkandidaat
- als Condit verliest van GSP dan is het gewoon Diaz zijn beurt voor de titel, en heeft ie alsnog z'n match met GSP

Twee woorden, negen letters ..... ....

DUURT LANG

superfreak
07-02-2012, 13:02
Diaz heeft terecht verloren. Hoe Condit heeft gewonnen was niet mooi maar gameplan was correct. Was Diaz zo allround als hij zelf pretendeerd dan had hij wel een oplossing gevonden.
Dit is mixed martial ARTS, Niet de kunst van het toe tot toe staan en elkaar op de bek rammen tot er eentje neer gaat.

Diaz mag tegen iemand anders om weer number one contender te worden. Tegen Kos of zo. Condit moet bepalen of hij nog een partij wil vechten eer GSP terug komt. Lijkt me wel verstandig, dan cement je je championship meer vind ik.

Harrie Nak
07-02-2012, 15:30
http://sadpanda.us/images/833507-E0HO1F7.gif

Uh, nah...

Sadix
07-02-2012, 15:41
Diaz heeft terecht verloren. Hoe Condit heeft gewonnen was niet mooi maar gameplan was correct. Was Diaz zo allround als hij zelf pretendeerd dan had hij wel een oplossing gevonden.
Dit is mixed martial ARTS, Niet de kunst van het toe tot toe staan en elkaar op de bek rammen tot er eentje neer gaat.

Diaz mag tegen iemand anders om weer number one contender te worden. Tegen Kos of zo. Condit moet bepalen of hij nog een partij wil vechten eer GSP terug komt. Lijkt me wel verstandig, dan cement je je championship meer vind ik.


sinds wanneer is Martial arts een punten spel? Sinds wanneer is de gameplan om op punten te winnen? als je vecht om elke x op punten te winnen dan gaat het ook nergens over. Dan moet je in mijn ogen geen MMA maar een semi contact sport doen waar bij je ook weet hoeveel punten je hebt gemaakt etc. Dit is MMA, mensen willen gevechten zien.

Bij martial arts zeg je ook niet, ik ga een wedstrijd spelen maar een wedstrijd vechten. Iemand die gaat om te vechten moet gaan om het vroegtijdig te beslissen, niet om te laten zien dat hij mee kon doen aan de Dakar race maar dan te voet.

Biiyen
07-02-2012, 18:01
Alle gifjes op het internet spreken boekdelen... Iedereen sprak schande van Caleb Starnes en nu is het opeens "gameplan" ... waanzin. Condit is een laffe homo.

Sadix
07-02-2012, 18:36
http://www.youtube.com/watch?v=K6uKAJ48RwE

stuk gelachen.

UFC 147 Condit vs Bolt

ZanZaiZuk
07-02-2012, 19:04
8 maanden nog what the hell ? Diaz verdiende zowiezo al een titleshot na zijn prestatie tegen BJ PENN .. En Condit mag dan wel 8 maanden wachten zonder te vechten? Vind dat Diaz in deze situatie benadeeld word. zeker als je ziet hoe hij de partij tegen Condit heeft verloren. Hij was denk ik de betere vechter maar taktisch moet zn spel ook maar goed zitten..
Volgens mij kan niemand Diaz verslaan door echt te gaan knokken met hem (of misschien GSP), dus als Diaz kampioen wil worden zal hij slimmer moeten vechten in plaats van te lullen over babylowkicks en stoppen. WARRR DIAZ!!