PDA

View Full Version : Hond bijt presentatrice in gezicht



Kemal
09-02-2012, 10:16
Kyle Dyer presenteerde voor haar ochtendshow 9News op Denver TV een item over een Argentijnse mastiff die eerder deze week door agenten uit een ijswak was gered.

Als ze tijdens het gesprek met de agenten de hond wil aaien, wordt ze vol in haar gezicht gebeten.
Dyer is opgenomen in het ziekenhuis met bijwonden aan haar lippen en neus en is inmiddels geopereerd. Volgens het tv-station maakt ze het goed.

Het is nu afwachten wat er met de hond gebeurd. Hij wordt de komende tien dagen in quarantaine gehouden om te onderzoeken of hij lijdt aan ziekten als hondsdolheid. Als hij gezond blijkt te zijn, gaat hij waarschijnlijk terug naar zijn eigenaar.



http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TABUKagZ5mA

Baske
09-02-2012, 10:23
What the fuck? Meteen kijken of de hond AFGEMAAKT moet worden?

Kan daar zo enorm slecht tegen! Gewoon de realiteit accepteren dat je dieren niet op bepaalde manieren kan benaderen, en dat achter iedere actie wel een bepaalde historie zit.

Ach goed... We hebben altijd die malloot van de Nat. Geo. nog!

Silat
09-02-2012, 11:37
Aahhh ouchi couchi lief hondje... Hap.. Get the Fuck out of my face bitch...

Haha is meteen de laatste keer dat ze zoiets stoms doet.

Laat die hond lekker leven..

Pansier
09-02-2012, 12:05
Aahhh ouchi couchi lief hondje... Hap.. Get the Fuck out of my face bitch...

Haha is meteen de laatste keer dat ze zoiets stoms doet.

Laat die hond lekker leven..

x2... Die hond is zeer zeker niet vals!

Mister T.
09-02-2012, 13:52
just stupid..
http://i347.photobucket.com/albums/p464/tomdew/gifdog.gif

The_Rock
09-02-2012, 19:22
Mensen en dieren horen niet samen te leven. Laat die dieren genieten van hun vrijheid. En een hond doet sowieso onverwachtse dingen. Ik twijfel wel wie ze moeten afschieten ..de hond, politie agenten of die interviewer ...of niemand.

Pansier
09-02-2012, 23:07
Mensen en dieren horen niet samen te leven. Laat die dieren genieten van hun vrijheid. En een hond doet sowieso onverwachtse dingen. Ik twijfel wel wie ze moeten afschieten ..de hond, politie agenten of die interviewer ...of niemand.

Een hond is te begrijpen, een mens daarentegen...

Bartju
10-02-2012, 00:22
als de hond handen had gehad.. dan gaf die vast wel een bitch slap bij gebrek aan beter was het bijten! wat een irritant wijf zeg.. ze heeft t zelf uitgedaagd proberende zo dominant te zijn!
laat dat beest lekker leven hoezo afmaken?!

Gilaiir
10-02-2012, 00:38
What the fuck? Meteen kijken of de hond AFGEMAAKT moet worden?

Kan daar zo enorm slecht tegen! Gewoon de realiteit accepteren dat je dieren niet op bepaalde manieren kan benaderen, en dat achter iedere actie wel een bepaalde historie zit.

Ach goed... We hebben altijd die malloot van de Nat. Geo. nog!

x10

Zo een onzin, het zal vast een lief beest zijn maar het is en blijft een dier die niet 2x nadenkt om zijn acties. Een hond vind het nou een maal niet leuk als je met jou hoofd boven dat van hem gaat hangen. Mijn hond ook, die vind dat niet erg als ik dat bij hem zou doen, maar ieder ander zoudie ook in zen flikker bijten. Beetje dieren kennis opdoen als zown beest in je show komt mag wel...

Marchant
10-02-2012, 11:27
Ik lees nergens in dit stuk dat de hond wordt afgemaakt,
Tenminste niet door dit incident!
vindt de reacties hier dan ook wat overdreven:fp:

voor de rest mooie hond , en zij leert het wel af om met je gezicht bij vreemde honden te komen.

redjuh
10-02-2012, 11:29
presentatrice geeft pit bull een kopstoot... dog claims he acted out of self defense

Gilaiir
10-02-2012, 12:38
Ik lees nergens in dit stuk dat de hond wordt afgemaakt,
Tenminste niet door dit incident!
vindt de reacties hier dan ook wat overdreven:fp:

voor de rest mooie hond , en zij leert het wel af om met je gezicht bij vreemde honden te komen.

Het staat er idd niet direct in nee, maar ze testen de hond op ziektes als de hond ziektes heeft die gevaarlijk zijn voor een mens dan maken ze het beest wel af.

Facade
10-02-2012, 13:31
Ik vind dat die vrouw knap rustig blijft. Tis niet elke dag dat je in je gezicht gebeten wordt... Misschien had dat baasje ook wel in kunnen schatten dat dit niet handig was.

Marchant
10-02-2012, 15:28
Het staat er idd niet direct in nee, maar ze testen de hond op ziektes als de hond ziektes heeft die gevaarlijk zijn voor een mens dan maken ze het beest wel af.

En dat is dan terecht, Als dit niet te behandelen is.
maar dat hadden ze ook gedaan als hij niet had gebeten neem ik aan.

The_Rock
11-02-2012, 10:49
Een hond is te begrijpen, een mens daarentegen...

Ik was niet serieus. Fuck die bitch.

PS: Vette sig en av. komt er een nieuwe GOW uit?

Pansier
11-02-2012, 11:00
Ik was niet serieus. Fuck die bitch.

PS: Vette sig en av. komt er een nieuwe GOW uit?

Geen idee ;)