PDA

View Full Version : Badr Hari: "Impossible is Nothing."



Kemal
10-02-2012, 07:57
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hXpKRAzJY2k

Pansier
10-02-2012, 08:42
Thanks!

Lionheart
10-02-2012, 10:08
Thanks!

x2

Simone
10-02-2012, 11:20
Leuk, thanks Kemal :) Ik pik hem weer even van je voor op FB ;-)

Kemal
10-02-2012, 11:28
Leuk, thanks Kemal :) Ik pik hem weer even van je voor op FB ;-)

http://static.skynetblogs.be/media/163153/facebook-like-buton.png

$haolin $hadowboxer
10-02-2012, 12:14
in dit filmpje zie echt dat badr op die opstoot heeft getraind

Dalton
10-02-2012, 12:51
Zou ook nogal een slechte training zijn als er geen opstoot getraind werd. Waarschijnlijk heeft hij ook een hoek en een lowkick getraind (en mischien, als Mike echt een wilde dag had en wat tijd over ook nog een directe stoot en een highkick) :lol:

Mattie73
10-02-2012, 13:04
Zou ook nogal een slechte training zijn als er geen opstoot getraind werd. Waarschijnlijk heeft hij ook een hoek en een lowkick getraind (en mischien, als Mike echt een wilde dag had en wat tijd over ook nog een directe stoot en een highkick) :lol:

Wat hij bedoelt is dat ze het van tevoren bedacht hebben dat dat de manier was om Saki te verslaan. Het was hum gameplan.

Dalton
10-02-2012, 13:24
Geloof ik meteen. Zoals ook al eerder gezegd is het ook niet meer dan logisch om een opstoot te geven als iemand zonder veel te bewegen tegenover je staat met zijn handen aan de zijkant van zijn gezicht en zijn ellebogen gespreid. Alleen dat de video daar een extra bewijs voor is (als er al bewijs nodig is) is erg ver gezocht (en nogal overbodig).

simtekf1
10-02-2012, 15:49
En toch lijkt die 2de down vol op Saki's dekking?!

rafi
10-02-2012, 15:55
Badr Hari: Beetje Cruijff-achtig
Van onze Telesportredactie



"Het was een beetje Cruijff-achtig: het leek makkelijk, maar er zat een hele studie achter”, zei Badr Hari, nadat hij met een loepzuivere opstoot zijn slotpartij tegen Gökhan Saki had gewonnen.


Aangezien Saki een kleine vechter is, is hij gewend om stoten van boven af te krijgen", vervolgde Hari, die zijn opponent samen met zijn trainer Mike Passenier uitstekend had geanalyseerd. "Vandaar dat ik hem van onderen probeerde te raken. Dit was hogeschoolwerk. Op deze partij had ik al mijn zinnen gezet. Ik was scherp en gefocust. Toen ik ’s ochtends wakker werd, voelde ik al dat ik de puzzel zou afmaken.”

Hari sloot zo zaterdagavond in het WTC Expo in Leeuwarden het kickboksboek op spectaculaire wijze af. Vanaf nu moet alles in het leven van de Amsterdammer van Marokkaanse komaf wijken voor een doorbraak als profbokser in de Verenigde Staten.

http://www.inhetnieuws.nl/go/8791634/?u=aHR0cDovL3Jzcy5mZWVkc3BvcnRhbC5jb20vYy81ODUvZi8 0MTM3OTAvcy8xYzQwOTJiOC9sLzBMMFN0ZWxlZ3JhYWYwQm5sM EN0ZWxlc3BvcnQwQzExNDBBNTM2ODBDMEkwSUJhZHIwSUhhcmk wSTBJQmVldGplMElDcnVpamZmMEVhY2h0aWcwSTBJMEJodG1sM ERjaWQwRnJzcy9zdG9yeTAxLmh0bQ%3D%3D

Collina
10-02-2012, 16:17
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hXpKRAzJY2k

Thanks!

Gaat dit een soort "The Reem Docu" worden? Zijn opmars naar de titel?

Dat zou wel erg gaaf zijn.

Dalton
10-02-2012, 18:35
Welke dekking :lol:, mocht er al een poging tot dekking tegen een opstoot zijn dan raakt Badr hem zeker niet (laat staan vol)

Saki houdt zijn handen naast zijn hoofd en zijn ellebogen wijd. Hij maakt een mooi trechtertje die de opstoot lekker naar zijn kin leidt.

Goed gezien van Badr, slecht gedekt van Saki (maar zoals al eerder gezegd zeker geen zwaar tactische Cruijfiaanse hogeschool overwinning).

Collina
10-02-2012, 19:01
Welke dekking :lol:, mocht er al een poging tot dekking tegen een opstoot zijn dan raakt Badr hem zeker niet (laat staan vol)

Saki houdt zijn handen naast zijn hoofd en zijn ellebogen wijd. Hij maakt een mooi trechtertje die de opstoot lekker naar zijn kin leidt.

Goed gezien van Badr, slecht gedekt van Saki (maar zoals al eerder gezegd zeker geen zwaar tactische Cruijfiaanse hogeschool overwinning).

Ach, vanaf de zijlijn zien we het altijd beter toch?

Het zijn beide toppers met beide een vechtstijl die hen markeren als vechter die heel goed weten wat ze doen. Ze hebben beide vast hun huiswerk gedaan, kennelijk is Badr z'n gameplan beter tot z'n recht gekomen.

e-type
10-02-2012, 19:46
Thanks!

Gaat dit een soort "The Reem Docu" worden? Zijn opmars naar de titel?

Dat zou wel erg gaaf zijn.



...lijkt me meer een samenraapsel van al eerder gezien materiaal. Niet te vergelijken met The Reem Docu.

Daarentegen...een Badr docu lijkt me echt te gek ja!

arielhelwani
10-02-2012, 20:17
...lijkt me meer een samenraapsel van al eerder gezien materiaal. Niet te vergelijken met The Reem Docu.

Daarentegen...een Badr docu lijkt me echt te gek ja!

waar kun petitie tekenen?

beautiful_lie
12-02-2012, 23:01
Grrrrrruwelijk.
Badr is de king!
Heeft heel Golden Glrory tegen het canvas aan geslagen!

Tony Galento
12-02-2012, 23:04
Grrrrrruwelijk.
Badr is de king!
Heeft heel Golden Glrory tegen het canvas aan geslagen!

en andersom.

beautiful_lie
12-02-2012, 23:09
badr hari. nr1 ever

beautiful_lie
12-02-2012, 23:10
en andersom.
dat is niet waar . badr hari is de enigste overwinnaar die de boeken ingaat. iedereen kent badr hari.
wie niet?
juist ja.