PDA

View Full Version : Dansen als een debiel, iemand KO schoppen als een uber baas.



Gilaiir
10-02-2012, 14:28
Wat denkt die gek wel niet? Dattie Anderson Silva is of..... Wow.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=a9AuwAxx3PA#!

Soulbringer320
10-02-2012, 14:40
Baas

Danielos
10-02-2012, 14:43
Anderson silva is er niks bij! Wat een held

Minotauro
10-02-2012, 15:08
Wat een ongelofelijk respectloze vechter. Aan het einde ook nog doen alsof die Eric Cantona is. Zie toch liever wat meer respect.

Mickey
10-02-2012, 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=aZLUOOljRwo&feature=related

el bastardo
10-02-2012, 15:16
DEEEEEJM!

Kemal
10-02-2012, 15:25
hahaha wat een eindbaas!

Anderson
10-02-2012, 15:30
zeker een baas

Bolletje
10-02-2012, 15:31
Die allebei 0-0 in de kooi, maar als je zoveel beter bent hoef je niet zo cool te doen wat mij betreft.

rafi
10-02-2012, 15:36
hij heeft wel skills

Tykill
10-02-2012, 15:46
Wat een ongelofelijk respectloze vechter. Aan het einde ook nog doen alsof die Eric Cantona is. Zie toch liever wat meer respect.

Hoezo respectloos? Hij blijft gewoon staan als een baas omdat hij wist dat die trap op zijn lever genoeg was. Juist respect voor deze vechter.

dirk5
10-02-2012, 15:54
Hoezo respectloos? Hij blijft gewoon staan als een baas omdat hij wist dat die trap op zijn lever genoeg was. Juist respect voor deze vechter.

Daar zit zijn lever niet :), tenminste, dat hoop ik voor hem.

Maar mooie ko, achterlijke dude...

Bolletje
10-02-2012, 15:55
Hoezo respectloos? Hij blijft gewoon staan als een baas omdat hij wist dat die trap op zijn lever genoeg was. Juist respect voor deze vechter.

Nou qua niet doorslaan heb je wel gelijk, maar verder doet hij net alsof hij een top 5 vechter vernederd heeft.

Illest
10-02-2012, 16:26
doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, grote jongens hebben dit niet nodig

Splinta
10-02-2012, 16:32
Nou qua niet doorslaan heb je wel gelijk, maar verder doet hij net alsof hij een top 5 vechter vernederd heeft.

Maakt niet uit man! Als je iemand zo KO'd heb je alle recht om zo te doen.. Gewoon ziek.

MaartenManaus
10-02-2012, 16:44
Zeer bruut !
ik zeg ,,, hup tegen A silva

Sadix
10-02-2012, 16:52
k vind hem ook een eindbaas!!!!!

R.D.N
10-02-2012, 17:02
beetje kuku victor styling.

Tony
10-02-2012, 17:09
Lutser!

Maar kan wel knokken.

Marchant
10-02-2012, 17:17
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5_WD_CCkA8jwdxuizc-XwhJo83V3gPDnWLvWxKJc832mFK6aI3VQ73-V7

GnP
10-02-2012, 17:19
tot ie een serieuze grappler als tegenstander heeft, dan kan ie gaan breakdancen op de grond :)

wel mooie KO

Pansier
10-02-2012, 17:26
Wat een ongelofelijk respectloze vechter. Aan het einde ook nog doen alsof die Eric Cantona is. Zie toch liever wat meer respect.

Snap wel wat je bedoelt, maar na rammen als een gek terwijl je weet dat je al gewonnen hebt is eigenlijk respectlozer...

whoopy
10-02-2012, 18:25
Tof om te zien, hij heeft zo te zien een achtergrond in full-contact

http://www.youtube.com/watch?v=jGjTp50h_-Y

rafi
10-02-2012, 19:01
Tof om te zien, hij heeft zo te zien een achtergrond in full-contact

http://www.youtube.com/watch?v=jGjTp50h_-Ywat ik hier eerder al zei hij heeft wel skills.

The Bulldog
10-02-2012, 19:33
tja leuke strap en mooie ko, maar...... als je een vechter hebt die 1 stap naar voren zet in zo`n geval is ie er geweest....want die tegenstander doet 3 beetje pogingen om het vast te pakken of te shooten...enne.... voor een WORLD champ kickboksen....vind ik dat hij slecht wegbeweegt....

Les 1 bij achteruit vechten....ren niet recht achjteruit....

ik vond hem niet respectloos trouwens....wel beetje erg zijn shine pakken hehehe maar ja na zon hl ko ...mag je ff genieten....

ZakKa!
10-02-2012, 22:12
Dope hoe hij blijft staan na die trap. Lijkt net georchestreerd haha

Lionheart
10-02-2012, 22:47
Respectloos?!?!?

Deze kerel geeft gewoon een rete goede show weg en hij heeft daarbij ook nog eens skills!

Hoop m snel weer in de ring te zien!

Collina
11-02-2012, 00:02
Wat een ongelofelijk respectloze vechter. Aan het einde ook nog doen alsof die Eric Cantona is. Zie toch liever wat meer respect.

Je weet volgens mij niet waarover je praat, ... Adrenaline (kick) misschien?

Hij wist kennelijk dat deze trap voldoende was, heb vele vechters (ook door de adrenaline) flink zien door beuken terwijl ze wisten dat de partij 5 seconde geleden al afgelopen was, maar geen oplettende scheids.

Je kunt t dus ook omdraaien, respect dat hij niet doorging :)

Wellicht vond je t een arrogant houding, maar laten we wegwezen .... Na zo'n overwinning mag je jezelf wel even baas noemen.

Pansier
11-02-2012, 00:05
wat ik hier eerder al zei hij heeft wel skills.

Hij heeft zeker skillz! Mooie vechter om naar te kijken. Ik denk ook dat het meer een mentaal spelletje is dan echt onsportiviteit. Zoals je op het eind van de partij ook al ziet is hij meteen weer sportief!

Pansier
11-02-2012, 00:07
tja leuke strap en mooie ko, maar...... als je een vechter hebt die 1 stap naar voren zet in zo`n geval is ie er geweest....want die tegenstander doet 3 beetje pogingen om het vast te pakken of te shooten...enne.... voor een WORLD champ kickboksen....vind ik dat hij slecht wegbeweegt....

Les 1 bij achteruit vechten....ren niet recht achjteruit....

ik vond hem niet respectloos trouwens....wel beetje erg zijn shine pakken hehehe maar ja na zon hl ko ...mag je ff genieten....

Had ook een gevoel dat zijn boksen niet van erg hoog niveau is, maar dat kan ook liggen aan de spectaculaire trappen!

Collina
11-02-2012, 00:21
Hij heeft zeker skillz! Mooie vechter om naar te kijken. Ik denk ook dat het meer een mentaal spelletje is dan echt onsportiviteit. Zoals je op het eind van de partij ook al ziet is hij meteen weer sportief!

Klopt :)

Een onorthodoxe vechtstijl (kan) brengt je out of your comfort zone en word het een metaal spelletje. Tenminste, dat is mijn ervaring vroeger. (shaolin kempo en had een partij tegen een karateka)

superstucie
11-02-2012, 00:38
wat je ook van hem mag vinden,deze jongen heeft laten zien wat in huis te hebben!.mischien zien we hem nog eens in de ufc?

lukashenko
11-02-2012, 00:45
gewoon een baas
iedereen heeft ze eigen manier om met de extreme adrenaline om te gaan die in een wedstrijd vrij komt
hij doet het tenminste op een vermakelijke manier en niet een onsportieve daar kan ik me wel aan ergeren

Strange Cutbean
11-02-2012, 00:46
Ik zou hem wel eens tegen een gedegen Nederlandse kickboxer willen zien, denk dat hij dan wel anders piept met zijn handjes zo laag.

Pansier
11-02-2012, 09:36
Ik zou hem wel eens tegen een gedegen Nederlandse kickboxer willen zien, denk dat hij dan wel anders piept met zijn handjes zo laag.

Daar ben ik wel benieuwd naar inderdaad. Iemand met de stijl van Badr bijv. , die gewoon kei hard gaat!

TOON
11-02-2012, 09:49
tis niet mijn stijl, misschien bedoelt ie het niet zo, maar het komt niet erg respectvol op me over eerlijk gezegd...
hou er gewoon niet van....

maar wel een vette KO :)

Minotauro
11-02-2012, 16:52
Je weet volgens mij niet waarover je praat, ... Adrenaline (kick) misschien?

Hij wist kennelijk dat deze trap voldoende was, heb vele vechters (ook door de adrenaline) flink zien door beuken terwijl ze wisten dat de partij 5 seconde geleden al afgelopen was, maar geen oplettende scheids.

Je kunt t dus ook omdraaien, respect dat hij niet doorging :)

Wellicht vond je t een arrogant houding, maar laten we wegwezen .... Na zo'n overwinning mag je jezelf wel even baas noemen.

Dat is jouw mening, ik vind het totaal geen respect, terwijl het naar mijn mening in de vechtsport grotendeels om respect gaat.

Collina
11-02-2012, 22:18
Dat is jouw mening, ik vind het totaal geen respect, terwijl het naar mijn mening in de vechtsport grotendeels om respect gaat.

Je hebt gelijk in die zin dat je altijd respect moet hebben voor je tegenstander, maar hij toonde respect in mijn beleving. Ach, meningsverschil moet kunnen... Dat hij er arrogant bij stond na de trap, die mening deel ik wel, maar tel de adrenaline kick en mooie overwinning in deze mee, het was z'n goed recht om z'n ontlading te uiten.

Ik vond je opmerking "respectloze vechter iets te kort door de bocht", ik weet niet of je zelf een vechter bent maar sommige overwinningen worden nou eenmaal zo geuit.

Repectloos tegenover je tegenstander vind ik bijvoorbeeld spuwen op de grond terwijl je de tegenstander KO hebt geslagen. Dit heb ik helaas vaker gezien, die zie ik het liefst struikelen voor de finsh of nooit meer terug in de ring.

kmr
12-02-2012, 16:44
Tof om te zien, hij heeft zo te zien een achtergrond in full-contact

http://www.youtube.com/watch?v=jGjTp50h_-Y


Wat een amateuristisch gedoe; elkaar achterna rennen en wild met de armen zwaaien. Hij heeft wel mooie trappen overigens.

yy
12-02-2012, 20:46
heeft iemand nog een mirror van dat filmpje?

Pansier
12-02-2012, 21:15
tis niet mijn stijl, misschien bedoelt ie het niet zo, maar het komt niet erg respectvol op me over eerlijk gezegd...
hou er gewoon niet van....

maar wel een vette KO :)

Ik snap wat je bedoelt, ben het wel met je eens.